» »

Katero kolo

Katero kolo

««
57 / 95
»»

clancy ::

Pozdravljeni,

sem v fazi nakupa smart trenažerja in se odločam med Elite Suito in Direto XR. Po specifikacijah je Direto XR boljši in ima tudi powermeter, ampak je kar nekaj dražji od Suita. Sicer mi ni jasno, kaj bi v praksi in uporabniški izkušnji, lahko pri Suitu bilo slabše? Moč itak izračunava softwersko, 15% naklona pa bi mi po moje čisto zadostovalo. Ali je občutek pri poganjanju slabši in je glasnejši od XR-a?

Če kdo tukaj ima Suita, ali bi se ponovno odločil enako, ali pa bi vzel raje Direto XR?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: clancy ()

vilonja ::

Zaradi glasnosti se ti pomoje ni treba sekirat, jst zmeraj uporabljam bluetooth slusalke za muziko, ce jih se ne uporabljas ti jih toplo priporocam, nwm kako bi drugace lahko prenasal tisti zvok dalj casa.

Badwolff ::

vilonja je izjavil:

Zaradi glasnosti se ti pomoje ni treba sekirat, jst zmeraj uporabljam bluetooth slusalke za muziko, ce jih se ne uporabljas ti jih toplo priporocam, nwm kako bi drugace lahko prenasal tisti zvok dalj casa.


ampak eni ne živijo sami :D

vilonja ::

Glede ostalega ti pa ne znam svetovat, jst imam elite direto (mislim da je ta prva verzija) in s zadovoljen. Moč pa tudi zracuna s pomocjo resistenca kar je pomoje dovolj natancno.

Ja mas prav, to sem pozabil omeniti. Ampak mislim, da je glasnost bolj problem pri tistih na valje. K znizanju glasnosti veliko pripomore tudi dobra podlaga. Npr. ce mas direkt na ploscice je velik glasnej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilonja ()

zavajon ::

@clancy
Jaz bi se na tvojem mestu odločil za slednjega, ker ima večji upor. To pomeni, da lahko simulira večje klance. Vsaj pri trenažerjih na valje je tako, da v resnici simulirajo pol klanca, kot je v specifikacijah. Jaz imam takega, ki ima v specifikacijah 15%, v resnici gre do 8%. Naprej se ne čuti razlike. Pa še to ni enako kot v realnem svetu. Po cesti z 8% klancem vozim kar v prvi, na trenažerju pa nekje na sredini. Če je pri trenažerjih z direktnim prenosom drugače, bo pa kdo drugi povedal. Glede glasnosti pa je tako, čim hitreje voziš, bolj glasno je. Zato jaz izbiram trase z velikimi klanci, tako da isto moč porabim pri manjši hitrosti, a z manj hrupa.
Pa še to. Pri Elite trenažerjih ne dobiš zraven ANT+ ključka, tako da pri primerjanju cen upoštevaj tudi to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zavajon ()

energetik ::

Je res glede hrupa, ampak pri večji hitrosti je precej bolj tekoče poganjanje, ker se vztrajnik hitreje vrti. To je bolj problem pri poceni trenažerjih z malimi vztrajniki. Tako da jaz ponavadi gonim na najlažji stopnji v težki prestavi. Glede hrupa pa dam slušalke v ušesa pa kakšen dober metal gor, to ti da še dodatno motivacijo da goniš. >:D
Aja, imam neumni magnetni trenažer, zdaj sem si nabavil še ANT+ senzor kadence in hitrosti, da bo malo bolj zanimivo. Če se ne motim, lahko to sparim tudi s Zwiftom za osnovno izkušnjo. Bom probal.

GupeM ::

zavajon je izjavil:

Po cesti z 8% klancem vozim kar v prvi, na trenažerju pa nekje na sredini.

Potem verjetno rabiš drugačno prestavno razmerje. Kako potem zvoziš 15 ali 20 % klanec, če pri 8 % rabiš prvo prestavo?

zavajon ::

Saj ga ne, če je dolg več kot 10m :|

BlaY0 ::

zavajon je izjavil:


Pa še to. Pri Elite trenažerjih ne dobiš zraven ANT+ ključka, tako da pri primerjanju cen upoštevaj tudi to.

Ne vem če to sploh igra kakšno vlogo... ANT+ dongle košta par EUR (ni ti treba kupit najdražjega, funkcionalno so vsi enaki). Aja pa še to... jaz sem nabavil ANT+ dongle nakar čez eno leto ugotovil, da ima moj 5 let in ženin 6 let star telefon že vgrajen ANT+ transceiver kljub temu da to ni bilo navedeno v nobenih specifikacijah.

Badwolff ::

Katero kaseto rabiš za suito?
A da začneš rabiš pol sam suito+kaseto in laufas na Bluetooth?

zavajon ::

Ne vem če so ANT+ dongli samo par evrov. Vsaj pred par leti so že pri kitajcih stali kakih 20€, proizvajalci trenažerjev pa komot računajo 50€ zanje. Najbrž po načelu "Če Apple lahko..."
Ja, ANT+ sprejemniki na telefonih počasi izginjajo, ne vem zakaj. sicer večina teh ANT+ gadgetov omogoča tudi BT povezavo, a razlika je ta, da lahko ANT+ device povežeš hkrati na več sprejemnikov, medtem ko BT lahko samo na enega hkrati.

zavajon ::

Badwolff je izjavil:

Katero kaseto rabiš za suito?
A da začneš rabiš pol sam suito+kaseto in laufas na Bluetooth?

Najbrž rabiš tako kaseto, ki ti paše na kolo. Običajno je ta ista, kot jo že imaš na zadnjem kolesu.
Da začneš rabiš samo kolo, trenažer in kaseto.
BT ti pride prav, če se hočeš priklopit v aplikacijo na kompu (npr. Zwift), kamor trenažer pošilja podatke o moči, hitrosti, kadenci, od tam pa dobiva podatek o naklonu, s katerim nastavlja upornost, še se greš smart.

BlaY0 ::

zavajon je izjavil:

Ne vem če so ANT+ dongli samo par evrov. Vsaj pred par leti so že pri kitajcih stali kakih 20€, proizvajalci trenažerjev pa komot računajo 50€ zanje. Najbrž po načelu "Če Apple lahko..."
Ja, ANT+ sprejemniki na telefonih počasi izginjajo, ne vem zakaj. sicer večina teh ANT+ gadgetov omogoča tudi BT povezavo, a razlika je ta, da lahko ANT+ device povežeš hkrati na več sprejemnikov, medtem ko BT lahko samo na enega hkrati.

Gledam amazon.de od 10 EUR dalje so. Jasno, če hočeš Garmina, potem boš dal 50 EUR, samo kot rečeno ne rabiš, ker v delovanju ni razlike. Verjetno si mislil več oddajnikov lahko priklopiš na en sprejemnik?

zavajon ::

BlaY0 je izjavil:

Verjetno si mislil več oddajnikov lahko priklopiš na en sprejemnik?

Ne, en oddajnik (ANT+ gadget) na več sprejemnikov (komp, telefon,...)

Badwolff ::

Še nekaj glede kasete.
Imam dve kolesi, ki bosta kandidirali za namestitev, svojga in ženinga.
moj je 11-42, 10 stopenjsko kaseto, ženin 11-36, 9 stopenjsko.
Vzamem večjo al manjšo? Al ne bo šlo z eno kaseto za oba?

Gregor5816 ::

Huh, težko. Če boš uporabljal ERG mode, bi mogoče šlo.

Badwolff ::

Naročeno.
No, tko je moje ideje ustavlo hudo pomanjkanje zadnjih kaset na trgu, bike24 jih sploh nima v mojih merah, eno ta malo sem našel na decathlonu, pa bom zaenkrat s tem probal. V trdi zimi jih pa v končni fazi mal prešaltujem.
Glavni problem bo, kje met kolo. Žena pravi, da ne paše v dnevno sobo, ma se še usklajujemo. :D

energetik ::

Badwolff je izjavil:

Še nekaj glede kasete.
Imam dve kolesi, ki bosta kandidirali za namestitev, svojga in ženinga.
moj je 11-42, 10 stopenjsko kaseto, ženin 11-36, 9 stopenjsko.
Vzamem večjo al manjšo? Al ne bo šlo z eno kaseto za oba?
Ne moreš kar iste uporabljat, ker je ena ketna 10-redna, druga 9-redna.

Gregor5816 ::

Kolega je imel 10-redno kaseto na trenažerju in 11-redni menjalnik. Ena prestava je delala ok in je ves čas vozil v tej prestavi na ERG mode ali si je sam nastavil upornost. To bi mogoče šlo, ne moreš pa potem uporabljat level mode.

Če nameravaš menjavat kasete, preveri ali imata 9- in 10-redni kaseti isti freehub.

energetik ::

9 in 10 redna shimano kaseta ima isti freehub. Problem je, ker so razmiki med prestavami drugačni, ketna ožja itd. Na 1 prestavi bi laufalo.
Čeprav jaz sem dal za štos 9-redno ketno na 8-redno kaseto in ni bilo OK, ketna se je zatikala na zobe, ker je preozka.

Kvinta ::

Če ste pravi dedi ite ven gonit trenažer je za invalide ...
A.C.A.B

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

Kebo ::

Jaz bom to sezono tut prvič na trenažerju, ker mi je zima požrla vse ležaje na zadnji osi.

mirkuma ::

Kebo je izjavil:

Jaz bom to sezono tut prvič na trenažerju, ker mi je zima požrla vse ležaje na zadnji osi.

Rešitev je zimsko kolo, magari slabše in težje, važno da se vozi :-).
...all those moments will be lost in time, like tears in the rain...

Badwolff ::

Kvinta je izjavil:

Če ste pravi dedi ite ven gonit trenažer je za invalide ...


Pravi ded gre v gostilno.
Pičkice bomo pa na trenažerjih pred tvjem.

erkgheoruugh ::

Kvinta je izjavil:

Če ste pravi dedi ite ven gonit trenažer je za invalide ...


Najbolj zanimivo je potem, ko spomladi invalidi naščijejo prave dede.

clancy ::

zavajon je izjavil:

@clancy
Jaz bi se na tvojem mestu odločil za slednjega, ker ima večji upor. To pomeni, da lahko simulira večje klance. Vsaj pri trenažerjih na valje je tako, da v resnici simulirajo pol klanca, kot je v specifikacijah. Jaz imam takega, ki ima v specifikacijah 15%, v resnici gre do 8%. Naprej se ne čuti razlike. Pa še to ni enako kot v realnem svetu. Po cesti z 8% klancem vozim kar v prvi, na trenažerju pa nekje na sredini. Če je pri trenažerjih z direktnim prenosom drugače, bo pa kdo drugi povedal. Glede glasnosti pa je tako, čim hitreje voziš, bolj glasno je. Zato jaz izbiram trase z velikimi klanci, tako da isto moč porabim pri manjši hitrosti, a z manj hrupa.
Pa še to. Pri Elite trenažerjih ne dobiš zraven ANT+ ključka, tako da pri primerjanju cen upoštevaj tudi to.


Naročen Direto XR:)

Če ne računalniku ne bom imel priklopljen ANT+ dongle, ampak le bluetooth 4.0, kaj mi potem ne bo delalo?

zavajon ::

Najbrž vsi današnji trenažerji delajo z ANT+ in BT, če tvoj tudi, ti bo delalo vse.
Saj v bistvu trenažer ne izmenjuje nekih hudih informacij z računalnikom. Pošilja mu podatke o moči, hitrosti, kadenci, če pa uporabljaš smart, pa še sprejema navodila za stopnjo upora.

BlaY0 ::

zavajon je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Verjetno si mislil več oddajnikov lahko priklopiš na en sprejemnik?

Ne, en oddajnik (ANT+ gadget) na več sprejemnikov (komp, telefon,...)

Istočasno? Ne vidim smisla. Trenažer in comp ali telefon sta transceiverja, vsi ostali senzorji (gadgeti) so oddajniki. Torej več oddajnikov priklopiš na comp oziroma telefon.

Badwolff je izjavil:

Naročeno.
No, tko je moje ideje ustavlo hudo pomanjkanje zadnjih kaset na trgu, bike24 jih sploh nima v mojih merah, eno ta malo sem našel na decathlonu, pa bom zaenkrat s tem probal.

Saj ne rabiš enake kasete, mislim točno enakega razmerja. V končni fazi lahko voziš na moč in ti ni treba nič šaltat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Gregor5816 ::

Večina jih ima itak skos v eni prestavi in sam nastaviš zavoro trenažerja ali pa katera tretja aplikacija kontrolira trenažer na ERG mode. Šaltat moraš le, če voziš na level mode, kar pa je nujno le na zwift dirkah in kakih FTP in podobnih testih.

Jaz to zimo verjetno ne bom nobene aplikacije uporabljal, vsaj na začetku ne. Zvečer bom kak film ali serijo pogledal, pa na trenažerju nastavil cono 2. Zdaj pa najprej nekaj tednov počitka in servis kolesa. Dirk se sicer ne udeležujem, bi pa rad šel na L'Etape Slovenia naslednje leto v Kranju.

Badwolff ::

Dobil Elite Suito.
Prvi občutki so zelo dobri. Zmatran sem po današnji vožnji kar pošteno, čeprav številke niso baš nešto, 30 km,680 višincev. Prejšen vikend sem bil na Mangartu, kjer semi ni zdelo kaj posebej utrujajoče, tole pa... sploh tist bonus climb 15% :D.
Zgleda bo treba na trenažerju tud kaj pojest umes :D.
Glede kasete, nimam čist ta prave, pa dela čist ok, včasih morš dvakrat pritisnit, da prestavi, včasih prestavi za dve... Za tele potrebe je čist ok.
Sem pa ugotovil, da ženin S bike vseen ne bo ok, bom nabavil večjo kaseto za svojega, mal mi zmanjka dolžine za noge, pa tudi roke.
Aja, na konc sem pogledal čas, pa sem bottom 10%. Na real progah sem nekje na robu zgornje tretjine ponavad. A so sami norci tle, al je kak trik, al si z mtb tako hendikepiran?

dominuspro ::

@badwolff
Če si izbral mtb, je handicap na asfaltu ogromen.

erkgheoruugh ::

Če voziš na ERG mode je prestavljanje brezveze oz sam zmede trenažer. Spredaj daš na mali zobnik, zadaj nekam na sredino kasete, da je veriga čimbolj v ravni liniji in ne diraj več. Ta nastavitev se je izkazala kot najboljša po trditvah strokovnjakov in lahko ji samo pritrdim.
Minili so časi, ko si moral prestavljati, da si lovil "prave wate". V nasprotnem primeru je res vprašanje zakaj kupuješ smart trenažer, ker ni tako poceni vse skupaj.

dominuspro ::

erkgheoruugh je izjavil:

Če voziš na ERG mode je prestavljanje brezveze oz sam zmede trenažer. Spredaj daš na mali zobnik, zadaj nekam na sredino kasete, da je veriga čimbolj v ravni liniji in ne diraj več. Ta nastavitev se je izkazala kot najboljša po trditvah strokovnjakov in lahko ji samo pritrdim.
Minili so časi, ko si moral prestavljati, da si lovil "prave wate". V nasprotnem primeru je res vprašanje zakaj kupuješ smart trenažer, ker ni tako poceni vse skupaj.


Na zwiftu(pa še kje) se zabavamo tudi z dirkami, skupinskimi in pa solo vožnjami... Se smart trenažer se kupi za trening, za zabavo ali pa za oboje

vilonja ::

Meni pa pase, da med voznjo tudi prestavljam. Potem ni vse tako monotono. Se pa kdaj zgodi da pozabim, poj pa pride klanec pa komaj obrnem pedal kaj sele da bi prestavil.

Badwolff ::

Morm rečt, da swift klanec presenetljivo realistično predstavi.

rejven ::

Evo sm se odločil, da kupim novega hardatila. Ne rabim nekaj noro dobrega za moje km (rečmo dobrga jurja na let, drugo leto bo 2!:D)
Gledal sem nekaj takega (kaksna razlika razn letnca?)

https://www.bolha.com/gorska-kolesa/kol...

https://www.bolha.com/gorska-kolesa/kol...

Ce sem prav gledal je skok v 42 do 50, kar je kar velik, je mogoče boljš recimo kaj s shimano varjanto? Recimo kaj tazga?

https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...

Lahk tud kaka alternativa v tem rangu, prestave zadaj, vsaj nekje 46, pa zračne vilce, vse ostalo mi je vseeno (firma, itd...)

DOOM_er ::

prvega s Sram SX sploh ne glej, tisto neha delat ob prvi svinariji. NX je malo boljši, ne idealen, na tvojem mestu bi se stegnil za Scotta iz Extreme vitala. Načeloma je letos tako da karkoli boš dobil boš lahko srečen.
Robots will steal your job. But that's OK

rejven ::

Hvala, očitno sem se tud neki zmotil s pejstanjem linkov, gledal sm od Srama gx serijo (ki naj bi bla kul). Je pa kar kriza (sicer se mi ne mudi)z zalogo ja, poleg tega pa vsaj po mojem laicnem mnenju taki smešni buildi, kar jim je pod roke padl :)

Badwolff ::

A sram nx je tko za en k?
Scer pa, kaj boš pa vozu? Glede na km bi rekel, da so vsi dost dobri. Tud sicer nbenmu kej dost ne manjka. Dropper dokup, pa je.

jotunn ::

Sram je srot ne glede na grupo :))

Badwolff ::

https://mtbinsider.com/mtb-components/s...

https://blog.bumsonthesaddle.com/2020/0...

Ne poznam tok razlik, da bi ti lahko potrdil ali zavrnil zgornje trditve.

Moj HT je na shimanu, fully pa na sramu.

rejven ::

Badwolff je izjavil:

A sram nx je tko za en k?
Scer pa, kaj boš pa vozu? Glede na km bi rekel, da so vsi dost dobri. Tud sicer nbenmu kej dost ne manjka. Dropper dokup, pa je.


Večinoma makedam, kakšno koreninco bo tud videl to je pa to. Verjetno bi res bil vsak ok, sam če že menjam naj bo spet za recmo 10 let. Dropper je pa čist overkil zame :)

Badwolff ::

Sploh rabiš mtb?
Vsi trije so dobri, vzam tistega, ki ti je najbolj všeč.

Kvinta ::

Za 1200€ dobiš novega fullija ni to neki tehnološki višek je pa razlika kot dan pa noč v primerjavi z hardtailom :D
A.C.A.B

makucv ::

Me prav zanima kakšen rang polnovzmetenega kolesa danes dobiš za 1200EUR? Supermarket bicikl?

jotunn ::

No ja HT za 1200eur ni ravno nekaj, fully za 1200eur je pa v rangu tistih Antilop izpred 30let.... za do trgovine bo ok, pa ne iz plocnika skakat.

jotunn ::

Badwolff je izjavil:

Ne poznam tok razlik, da bi ti lahko potrdil ali zavrnil zgornje trditve.

Sram je zares (bil) hype. Ameriska firma z dobrim marketingom in nedelujocimi izdelki.... kot vecina ameriskih firm danasnjega casa (od Appla pa do Tesle). Konec koncev so 1x naredili in spromovirali kot najboljso mozno stvar na svetu zgolj zato, ker jim nikakor ni uspelo narediti normlano delujocega prednjega menjalnika.
Sam sem imel oboje, ampak razlika v delovanju je zame neprimerljiva. Shimano dela ko ura, Sram pa... no ja kakor mu pase. Pa zame osebno je servisiranje, ker pac kolo od vilic in zadnjega amortizerja naprej servisiram sam, neprimerno lazje na Shimano, kot na Sramu. Da od zavor niti ne govorim... Shimano delajo brez da se jih pritaknes, Sram pa enkrat mesecno (ce je dober mesec) bleedas. Pa za info... to se gre o mtb. Cestnih koles nimam ze en lep lep cas, tako da za cestne komponente ne morem reci.

zavajon ::

jotunn je izjavil:

No ja HT za 1200eur ni ravno nekaj


Tako za info, leta '80 je Tomos avtomatik stal eno povprečno plačo, danes pa za ta denar dobite "ni ravno nekaj" bicikl :))

Masayoshi ::

jotunn je izjavil:

Badwolff je izjavil:

Ne poznam tok razlik, da bi ti lahko potrdil ali zavrnil zgornje trditve.

Sram je zares (bil) hype. Ameriska firma z dobrim marketingom in nedelujocimi izdelki.... kot vecina ameriskih firm danasnjega casa (od Appla pa do Tesle). Konec koncev so 1x naredili in spromovirali kot najboljso mozno stvar na svetu zgolj zato, ker jim nikakor ni uspelo narediti normlano delujocega prednjega menjalnika.
Sam sem imel oboje, ampak razlika v delovanju je zame neprimerljiva. Shimano dela ko ura, Sram pa... no ja kakor mu pase. Pa zame osebno je servisiranje, ker pac kolo od vilic in zadnjega amortizerja naprej servisiram sam, neprimerno lazje na Shimano, kot na Sramu. Da od zavor niti ne govorim... Shimano delajo brez da se jih pritaknes, Sram pa enkrat mesecno (ce je dober mesec) bleedas. Pa za info... to se gre o mtb. Cestnih koles nimam ze en lep lep cas, tako da za cestne komponente ne morem reci.


Mja, ni ravno tako no...imam na enem MTB SRAM (Eagle), na drugem Shimano (XT), pa pri prestavah res ni neke razlike. Tudi bremz SRAM (to pa resda samo na gravlu, na obeh MTB je Shimano) v 3 letih še nisem rabil bleedat.

rejven ::

Badwolff je izjavil:

Sploh rabiš mtb?
Vsi trije so dobri, vzam tistega, ki ti je najbolj všeč.


ne verjetno bi trek za večino zadostroval, tiste parkrat, pa...motime ker majo 2x spredaj...
Polnovzmeteno odpade, nimam kaj z njim delat :)

Se strinjam, da za cca 1200 ne dobiš top kolesa, tolk, da se lepo pelješ z njim pa že :). Profiji in super amaterji pa naj se stegnojo višje, zame bo vrh glave :)
««
57 / 95
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696120294 (11462) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511222 (6864) Twixz
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6922109 (19906) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632634 (30161) stratosD

Več podobnih tem