» »

Katero kolo

Katero kolo

««
58 / 61
»»

Badwolff ::

Top ne, zelo zelo dobrega pa.

jotunn ::

zavajon je izjavil:

jotunn je izjavil:

No ja HT za 1200eur ni ravno nekaj


Tako za info, leta '80 je Tomos avtomatik stal eno povprečno plačo, danes pa za ta denar dobite "ni ravno nekaj" bicikl :))

Ni treba v 80leta in izven kolesarskega podrocja. Pred precej manj kot 10 leti je bil najdrazji mtb tam okoli 8-9k eur. Danes je isti model z istim rangom opreme ter manj kot 200g manjso tezo v rangu 15.000eur. Pa ne govorimo o emopedih ampak o navadnih kolesih.
Kolesarstvo je luksuz, kjer so cene temu primerne. In ko gredo cene top koles gor, gredo posledicno gor tudi cene nizjih rangov. In ce nam je vsec ali ne, realno se HT, ki je primeren za resno kolesarjenje (ne parkrat na teden po 10km) danes zacne nekje v rangu med 2-3.000eur. Ce pa se samo malo zmisljujes si pa takoj na 4+k. Pri FS pa samo se dodas 2jurja zraven.

dolenc ::

Zadnič me je en na golovcu nabrisal z enim 10 let starim gorcem za 500eur, naslednjič ko ga srečam, pa če bom sploh pri sapi, mu takoj povem, da ni resen kolesar. Jao če ma še Sram gor, pol ga bo šele sram.

jotunn ::

10 let star mtb vreden 500eur je bil takrat top of the line bike vreden 5000eur :P Ce je bil nov vreden 500eur bi se pa jaz malo zamislil nad lastnimi sposobnostmi ;)

Badwolff ::

Res mal pretiravaš.
Za MTB puriate itak ni nben kolo dober. Jasno, da ko voziš, bi skos mel kaj več.
Ampak realno gledano so tole kr hude mrcine, za tvoje potrebe najbrž predobre. Če jih boš prerasel, si boš čez par let kupil fulija za 3 Jurje več. Sam sem imel isto pot. Uporabljas pa pol itak oba.

energetik ::

jotunn je izjavil:

zavajon je izjavil:

jotunn je izjavil:

No ja HT za 1200eur ni ravno nekaj


Tako za info, leta '80 je Tomos avtomatik stal eno povprečno plačo, danes pa za ta denar dobite "ni ravno nekaj" bicikl :))

Ni treba v 80leta in izven kolesarskega podrocja. Pred precej manj kot 10 leti je bil najdrazji mtb tam okoli 8-9k eur. Danes je isti model z istim rangom opreme ter manj kot 200g manjso tezo v rangu 15.000eur. Pa ne govorimo o emopedih ampak o navadnih kolesih.
Kolesarstvo je luksuz, kjer so cene temu primerne. In ko gredo cene top koles gor, gredo posledicno gor tudi cene nizjih rangov. In ce nam je vsec ali ne, realno se HT, ki je primeren za resno kolesarjenje (ne parkrat na teden po 10km) danes zacne nekje v rangu med 2-3.000eur. Ce pa se samo malo zmisljujes si pa takoj na 4+k. Pri FS pa samo se dodas 2jurja zraven.
Pretiravat pa ni treba. Sicer nisem toliko v MTB, ampak z npr. Decathlonovo specialko za 700EUR lahko mirno delaš 150km+ tedensko, kolikor ti da duša. Samo z malenkost rednega vdrževanja. Še enkrat povedano, važne so ure, kmji ter višinci, ki jih dejansko preživiš na biciklu. Ne pa toliko cena bicikla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jotunn ::

Ja seveda se da. Moj prvi mtb je bila ena Atala leta 1991. Z njo sem prevozil kar nekaj 1000km, pa je slo. Danes bi raje nehal kolesariti kot pa da bi moral kolesariti s taksnim kolesom.
Nekaj casa sedaj sem bil primoran voziti se s svojim 10 let starim hardtailom. Takrat je bila to cca. 9kg tezka xc raketa vredna cca. 3000 in nekaj eurov (danes ga verjetno ne prodam za vec kot par 100eur) in ko sem sel nazaj na to iz svojega trenutnega 10kg fullya, sem kolesaril brez nekega strasnega veselja. Geometrija je drugacna, prestave, ceprav zgolj 10 let star XTR delajo drugace kot danasnje, vilica bolj kot ne ne dela ce jo primerjas s sedanjo itd. Tako da ja da se, nek strasen uzitek pa ni. In ker si lahko privoscim spodobno kolo, neprimerno raje vozim s kolesom za 6 ali 7k eur kot s tistim za 700eur. Na koncu naredim tudi vec km in prezivim vec ur na kolesu, kot bi jih na tistem za 700eur (videl ravno s tem mojim starim hardtailom v zadnjem mesecu ali dveh).

Kvinta ::

makucv je izjavil:

Me prav zanima kakšen rang polnovzmetenega kolesa danes dobiš za 1200EUR? Supermarket bicikl?


https://bikesbigbazar.com/product/marin...

Dobiš pa tud ene 2 do 3 leta rabljene Scotte ,Giante itd kar je spet boljše kot bilokaki hardtail
A.C.A.B

Badwolff ::

jotunn je izjavil:

Ja seveda se da. Moj prvi mtb je bila ena Atala leta 1991. Z njo sem prevozil kar nekaj 1000km, pa je slo. Danes bi raje nehal kolesariti kot pa da bi moral kolesariti s taksnim kolesom.
Nekaj casa sedaj sem bil primoran voziti se s svojim 10 let starim hardtailom. Takrat je bila to cca. 9kg tezka xc raketa vredna cca. 3000 in nekaj eurov (danes ga verjetno ne prodam za vec kot par 100eur) in ko sem sel nazaj na to iz svojega trenutnega 10kg fullya, sem kolesaril brez nekega strasnega veselja. Geometrija je drugacna, prestave, ceprav zgolj 10 let star XTR delajo drugace kot danasnje, vilica bolj kot ne ne dela ce jo primerjas s sedanjo itd. Tako da ja da se, nek strasen uzitek pa ni. In ker si lahko privoscim spodobno kolo, neprimerno raje vozim s kolesom za 6 ali 7k eur kot s tistim za 700eur. Na koncu naredim tudi vec km in prezivim vec ur na kolesu, kot bi jih na tistem za 700eur (videl ravno s tem mojim starim hardtailom v zadnjem mesecu ali dveh).


Vse to je po svoje res, ampak hkrati tudi res za ne k.. nasvet za večino ljudi. Kolo za 1+k s solidno a ne vrhunsko opremo je čez glavo zadost za človeka, ki se bo vozil do Jurja na leto in večinoma po makedamu, kot prvo kolo. Vse ostalo je metanje dnara skoz okno.

Sej se je tud najboljš in edino pravilno vozit v maseratiju/humerju, pa nas vecina tega ne rabi.

rejven ::

Tko nekak tud sam razmisljam. Sej si lahk kupim kolo tud za tri, sam sem prepričan, da neke razlike v moji vožnji ne bom občutil. Kot pri vsaki stvari je treba ločit neko "pro stopnjo", čeprav na amaterski ravni in "ljubiteljsko". Trenutno mi tud 10 let star trek s komplet xt opremo lepo služi, sam se človek mal naveliča :)

makucv ::

Kvinta je izjavil:

makucv je izjavil:

Me prav zanima kakšen rang polnovzmetenega kolesa danes dobiš za 1200EUR? Supermarket bicikl?


https://bikesbigbazar.com/product/marin...

Dobiš pa tud ene 2 do 3 leta rabljene Scotte ,Giante itd kar je spet boljše kot bilokaki hardtail


No, jaz že ne bi nakazoval denarja v špansko spletno trgovino s kolesi in ugodno ponudbo.

Kvinta ::

Sem na Bolhi našo nisem vedo da so španci ... med drugim pa je za tu pa tam kako korenino tud od Decathlona Rockrider dober vsaj mislim da se mu tak reče.
A.C.A.B

energetik ::

Rockrider ni samo eden, imaš kar ene par cenovnih razredov...

jotunn je izjavil:

Ja seveda se da. Moj prvi mtb je bila ena Atala leta 1991. Z njo sem prevozil kar nekaj 1000km, pa je slo. Danes bi raje nehal kolesariti kot pa da bi moral kolesariti s taksnim kolesom.
Nekaj casa sedaj sem bil primoran voziti se s svojim 10 let starim hardtailom. Takrat je bila to cca. 9kg tezka xc raketa vredna cca. 3000 in nekaj eurov (danes ga verjetno ne prodam za vec kot par 100eur) in ko sem sel nazaj na to iz svojega trenutnega 10kg fullya, sem kolesaril brez nekega strasnega veselja. Geometrija je drugacna, prestave, ceprav zgolj 10 let star XTR delajo drugace kot danasnje, vilica bolj kot ne ne dela ce jo primerjas s sedanjo itd. Tako da ja da se, nek strasen uzitek pa ni. In ker si lahko privoscim spodobno kolo, neprimerno raje vozim s kolesom za 6 ali 7k eur kot s tistim za 700eur. Na koncu naredim tudi vec km in prezivim vec ur na kolesu, kot bi jih na tistem za 700eur (videl ravno s tem mojim starim hardtailom v zadnjem mesecu ali dveh).
Ja bogi, da nimaš veselja vozit s 9kg XCjem za 3kEUR...
Lej se strinjam, je velika razlika med V-braki in hidro diski, pa med fedrasto 8cm vilco in zračno 14cm vilco, ampak ko enkrat imaš to, pa pod 10kg, je kaj več bolj kot ne kaprica. Ali pa proofi nivo, kjer loviš stotinke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jotunn ::

Badwolff je izjavil:

Vse to je po svoje res, ampak hkrati tudi res za ne k.. nasvet za večino ljudi. Kolo za 1+k s solidno a ne vrhunsko opremo je čez glavo zadost za človeka, ki se bo vozil do Jurja na leto in večinoma po makedamu, kot prvo kolo. Vse ostalo je metanje dnara skoz okno.

Zares niti nisem napisal tega. Bolj je bil odgovor tistemu, da dobis za 1200eur spodobno full suspension kolo (kar je seveda totalen BS). Ni da bi napisal, da se ne da voziti s kolesom za jurja (ali pa 500eur). Seveda je odvisno kaj kdo vozi in koliko kdo vozi. In kot sem napisal, moj prvi mtb sem dobil leta 1991 in ceprav takrat ni bil svoh, je bil realno v rangu danasnjih 200-300eur vrednih koles (200-300eur ko so novi) in sem z njim naredil kar nekaj 1000km po vseh brezpotjih, tudi ce je bil celo brez sprednjega amortizerja. :) Ce se vozis precej manj in po precej bolj nezahtevnih terenih, je kolo za 500eur cisto dovolj. Ampak imamo razlicne prioritete, razlicno kolicino casa prezivetega na kolesu, se vozimo po razlicnih terenih in konec koncev imamo razlicno kolicino denarja, ki ga lahko spusimo za kolo.

energetik je izjavil:

Ja bogi, da nimaš veselja vozit s 9kg XCjem za 3kEUR...
Lej se strinjam, je velika razlika med V-braki in hidro diski, pa med fedrasto 8cm vilco in zračno 14cm vilco, ampak ko enkrat imaš to, pa pod 10kg, je kaj več bolj kot ne kaprica. Ali pa proofi nivo, kjer loviš stotinke.

Mogoce je kaprica, ampak trditi nekaj o stvareh, ki jih nikoli nisi probal ni pretirano pametno. Najprej poskusi oboje, potem pa bos videl da obstaja ogromna razlika med top Fox vilico iz leta 2011 in top Fox vilico iz leta 2021. Ali pa med tem kako deluje XTR drivetrain iz leta 2011 in tisti iz leta 2021. Za nekoga zna biti kaprica, za vecino ljudi je pa razlika mocno opazna pa ceprav ni taksna kot med cantilever ali v-braki in hidravlicnimi diski (ceprav ce se spomnim je ravno tu pred nekaj casa nekdo trdi da so v-braki boljsi :)) ).
PS: Kot sem napisal, tisti HT je bil vreden 3k eur ko sem ga kupil leta 2011. Danes je verjetno vreden 300eur, ce sploh (no ajd ker so korona casi mogoce 400).

Kvinta ::

Bolj je bil odgovor tistemu, da dobis za 1200eur spodobno full suspension kolo (kar je seveda totalen BS).


BS je to kar ti pišeš namreš jaz nikoli nisem napisal ,da za 1200€ dobiš spodobno full suspension kolo simalo na nekih gobah al kaj ;((
A.C.A.B

kixs ::

jotunn je izjavil:


Mogoce je kaprica, ampak trditi nekaj o stvareh, ki jih nikoli nisi probal ni pretirano pametno. Najprej poskusi oboje, potem pa bos videl da obstaja ogromna razlika med top Fox vilico iz leta 2011 in top Fox vilico iz leta 2021. Ali pa med tem kako deluje XTR drivetrain iz leta 2011 in tisti iz leta 2021. Za nekoga zna biti kaprica, za vecino ljudi je pa razlika mocno opazna pa ceprav ni taksna kot med cantilever ali v-braki in hidravlicnimi diski (ceprav ce se spomnim je ravno tu pred nekaj casa nekdo trdi da so v-braki boljsi :)) ).
PS: Kot sem napisal, tisti HT je bil vreden 3k eur ko sem ga kupil leta 2011. Danes je verjetno vreden 300eur, ce sploh (no ajd ker so korona casi mogoce 400).


Js mocno dvomim, da je _ogromna_ razlika med top FOX vilo l.2011 in l.2021. Morda res, ko primerjas 10 let staro, znucano, z novo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

jotunn ::

@Kixs si probal? Glede na to da zgolj mocno dvomis predvidevam da nisi.
@Kvinta ti pises o fullyih jih dajes za primerjavo HT-jem, ki stanejo enako, tako da ne vem na kaksnih gobah si ti, morajo biti pa vsekakor dokaj nore.

rejven ::

Nekak sem se odločil za tega

https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...

V nekaterih trgovinah je L na voljo. Ma kdo s prve roke izkušnje z modeli preden grem, visok sem 182, kar naj bi blo ok za to kolo.

b4d ::

L bo pravi. Super bicikel, naj ti sluzi!
b4d.sablun.org

Badwolff ::

Uporablja kdo Rouvy?

rejven ::

b4d je izjavil:

L bo pravi. Super bicikel, naj ti sluzi!


hvala

Buggy ::

Lahko kdo priporoca kaksen soliden kit (z oljem) za odzracevanje Shimano hidravlicnih zavor.

Buggy ::

Buggy je izjavil:

Lahko kdo priporoca kaksen soliden kit (z oljem) za odzracevanje Shimano hidravlicnih zavor.


je kaj takega OK?

https://www.bike-discount.de/en/buy/ble...

jotunn ::

Pri Shimanu je malo lazje... rabis zgolj tisti lijak za na rocko in olje. Tako da das tistih par eur za Shimano kit, za olje pa jaz uporabljam original Shimano. Glede na to, da je liter okoli 13 ali 14eur, ne mislim komplicirati z nekim hidravlicnim oljem, ki ga dobis na Petrolu za euro manj pa je ali pa mogoce le ni kompatibilno.
Pa pri Shimanu ni neke strasne potrebe po menjavi olja. Problem je pri zavorah, ki imajo DOT4, pri Shimanu in Maguri, ki imata hidravlicno olje, je to bolj kot ne nepotrebno.
Drugace pa ce rabis zgolj lijak tole:
https://www.bike-discount.de/en/buy/shi...
olje bo pa po moje tole:
https://www.bike-discount.de/en/buy/shi...
Jaz imam drugacno, litersko pakungo, ampak je naceloma isto... tako rahlo rdece.
Nasel na bike24 tocno to kar imam jaz:
https://www.bike24.com/p2404736.html

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jotunn ()

;-) ::

Sem spravil skupaj gumo za trenažer iz dechatlona na mtb nakamuro, trenažer iz hoferja za 40eur in včeraj malo sprobal. Zadeva deluje bolje in tišje kot sobno kolo.

Le nekaj me zanima za tiste ki imate izkušnje s trenažerji, tam ko se vpne pod mojo težo malce miga ko gonim, je to normalno ali je trenažer popolnoma statična stvar? Je dobro imeti podlogo pod trenažerjem in kolesom ?

njyngs ::

Popolnoma statična stvar ni - tudi tisti dražji za 500+ ne, ki so "smart" in so že na pogled bolj stabilni. Tile cenejši so za odtenek manj stabilni. Podloga je seveda dobrodošla (prenaša se manj vibracij + švic ti bo padal dol). Mogoče celo kako brisačo daš na kolo, da ne bo polno švica. Pa kak ventilator, da se telo folga hladit.

Če kupuješ namenske zadeve bodo precej dražje, zato priporočam improviziranje s kako cenejšo tanjšo podlogo za yogo iz decathlona.

Buggy ::

@jotunn: TNX. Teli rezervarcki s tvojega linka so bojda dokaj delikatni na (plasticnih) navojih, kar pomeni, da se ti zadeva dokaj hitro izrabi ali unici, zato sem gledal te medininaste nastavke.
Olje mora biti seveda ustrezno (za proizvajalca) zato ravno sprasujem, ce kdo pozna kaksen dober all-in kit za servisiranje Shimano zavor, rabim pa dejansko vse, ker tudi 7mm vilicastega kljucka nimam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

erkgheoruugh ::

Tisti Bleedkit iz tvojega linka zgoraj je več kot dovolj. Jaz ga že več let uporabljam brez problema. Za Shimano je vsako mineralno olje ok.

Invictus ::

njyngs je izjavil:

Podloga je seveda dobrodošla (prenaša se manj vibracij + švic ti bo padal dol). Mogoče celo kako brisačo daš na kolo, da ne bo polno švica.

Za švic dobiš tako napenjalno tkanino, znojnik, ki jo obesiš na kolo...

https://agp.si/tacx-znojnik-za-kolo-html
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jotunn ::

@buggy ja so plasticni s plasticnimi navoji. Ampak jaz ga imam vec kot 10 let ter 4 kolesa, pa je se vedno tak kot mora biti. Po drugi strani pa, ce si malo manj rocen, je vseeno boljse ce utrgas navoj na plasticnem lijaku za 6eur kot na rocki za 100eur :))
Tisti bleed kit, ki si ga linkal je kar se mene tice slabsi sistem kot Shimano. S tistim se moras zajebavati da spravis zrak ven, s tem lijakom pa zraka sploh ne dobis notri. Vem, ker sem uporabljal tak sistem na DOT4 bremzah (Formula R1) in upam, da ga nikoli vec ne bom :)
Sicer ne vem katere zavore imas, ker zna biti da je kaksen imbus drugacen pri razlicnih. Pri mojih (XTR) rabim za bleedanje tole:
Imbus 4 (za vijak, ki pritrdi rocko na krmilo)
Imbus 3 (za vijak, ki drzi notri pakne na celjusti)
Imbus 2.5 (za vijak, ki je "pokrovcek" tanka kamor potem privijes notri lijak)
Kluc 7 (za bleed port na celjusti)
Lijak - https://www.bike24.com/p2248365.html
Olje - https://www.bike24.com/p2404736.html
Bleed block - lahko naredis sam iz kosa lesa/plastike, ali pa kupis - https://www.bike24.com/p2119074.html
No pa se 2 cunji :)

njyngs ::

Invictus je izjavil:

njyngs je izjavil:

Podloga je seveda dobrodošla (prenaša se manj vibracij + švic ti bo padal dol). Mogoče celo kako brisačo daš na kolo, da ne bo polno švica.

Za švic dobiš tako napenjalno tkanino, znojnik, ki jo obesiš na kolo...

https://agp.si/tacx-znojnik-za-kolo-html

Saj o tem govorim. Zakaj dat 20€ za en štumf, če se pa da to rešit z brisačo, ki jo maš doma v omari. Tudi "original/namenske" podloge so 50,100,+eur, pa se lahko to reši z podlogo za 10eur. Pomoje ne bo kupoval teh dragih zadev, če je kupil trenažer za 40€.

sm1x ::

Cene koles pa v nebo. Par mesecev nazaj sem gledal Scott Speedster 10 za 1250EUR - sem si rekel, da bom kupil drugo leto, ko bom malo več kolesaril, sedaj je pa že 1800EUR. Noro, res.

[edit] eh, moja napaka .. disc varjanta je 1800EUR, navadna je cenejš ..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sm1x ()

Buggy ::

@jotunn: ce pa tako pogledam imas popolnoma prav, bolje loncek unicit kot rocko!

imam pa tole:
Brake Levers: Shimano BL-MT401
Brakes: Shimano BR-MT420 4 Piston Disc 203mm CL rotor F&R F: SM-RT30 / R: RT-EM300

torej ta Shimano loncek, eno sprico s cevjo pa gasa ;)
Bom se pri nas kje pogledal, ce imajo tole nasteto kje posamicno, da ne bom cakal predolgo in za postnino dajal vec kot je loncek vreden. TNX!

Invictus ::

njyngs je izjavil:


Saj o tem govorim. Zakaj dat 20€ za en štumf, če se pa da to rešit z brisačo, ki jo maš doma v omari. Tudi "original/namenske" podloge so 50,100,+eur, pa se lahko to reši z podlogo za 10eur. Pomoje ne bo kupoval teh dragih zadev, če je kupil trenažer za 40€.

Zato, ker ta štumf ne pade dol, imaš placza telefon, če pred to postavitvijo ni neke televizije, napne se, pokrije bistvene dele kolesa, hitro se montira.

Nič bolj dolgocajtnega od kolesarjenja na mestu...

Poleg tega dobra brisača stane 20 EUR, pa še dol ti pada...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

Za švic pa res rabiš dobro brisačo. Tista, ta najbolj sprana, ki je že 5 let ne uporabljaš več za brisanje seveda ne bo ustavila švica, ki bi drugače padlo na tla.

jotunn ::

@Buggy tudi sprice ne rabis. Jaz sem jo dobil v kompletu, pa je se nikoli nisem uporabljal. Kar se mene tice odvijem bleed port v celoti, kolo pripnem na stojalo tako da je cev cim bolj navpicna (pri prednji je simple ker je ze po defaultu, pri zadnji pa malo bolj telovadis) in das pod celjust loncek. Ko olje stece skozi zapres bleed port in obrises celjust. Ce je dovolj dobro za profi downhillerje, bo tudi za moj xc dovolj dober nacin bleedanja bremz :)


Zares to dela neprimerno boljse kot vse sprice in delanje "vakuma" po bremzah, je pa res, da vecina bremz bleed porta na rocki nima postavljenega tako, da bi to delalo kot dela pri Shimanu in si potem primoran uporabljati injekcije in se zajebavati s tem.

njyngs ::

Invictus je izjavil:

njyngs je izjavil:


Saj o tem govorim. Zakaj dat 20€ za en štumf, če se pa da to rešit z brisačo, ki jo maš doma v omari. Tudi "original/namenske" podloge so 50,100,+eur, pa se lahko to reši z podlogo za 10eur. Pomoje ne bo kupoval teh dragih zadev, če je kupil trenažer za 40€.

Zato, ker ta štumf ne pade dol, imaš placza telefon, če pred to postavitvijo ni neke televizije, napne se, pokrije bistvene dele kolesa, hitro se montira.

Nič bolj dolgocajtnega od kolesarjenja na mestu...

Poleg tega dobra brisača stane 20 EUR, pa še dol ti pada...

Ja, če si loj in nimaš 1% iznajdljivosti kako brisačo fiksirat res pada ja :))

Kvinta ::

To meni mehanik nardi za male pare vmes pa jaz kavico pijem pa ne rabim nobenih zoknov ,brisač in lijaka ko v oni risanki A JE TO :))
A.C.A.B

jotunn ::

No jaz pa spijem kavico pred ali po tem, ali pa magari med tem glede na to da imam eno espresso masino tudi v garazi ;), narejeno imam pa neprimerno boljse kot naredi katerikoli mehanik na servisu za 20eur. Pa kar je najlepse... ko slucajno rabis stvar narediti v soboto popoldan, jo lahko naredis sam in se v nedeljo zjutraj peljes ne pa da cakas mehanika do ponedeljka... ce ima slucajno cas v ponedeljek in te ne naroci sele naslednji ponedeljek.

Buggy ::

@jotunn: 10X TNX za te prakticne informacije...sprobam pa javim kako je ratalo...sam se loncek najdem ;)

jotunn ::

@buggy odvisno iz kje si. V Kranju ga ima recimo Zagar (na Kokrici):
https://www.valy.si/izdelek/4221005/shi...
V Ljubljani pa Bajkmanija:
https://www.bajkmanija.si/trgovina/komp...
Ampak tako ali tako rabis se olje. Jaz ponavadi vecino stvari narocam iz Nemcije in zadnji paket (prejsni teden) sem narocil na Bike24 v sredo v petek je bil pa pri meni, tako da nekaj strasnega ni za cakat, razen seveda ce rabis danes popoldan :)

Buggy ::

Mah to ne, bi pa rad pred vikendom zrihtal, predvsem bi rad pa sam probal. Bike24 pravi od 4-7 dni pa se postnina je 10€. Jutri grem tako ali tako v LJ pa bom sel v Bajkmanijo, mogoce imajo tudi ustrezno olje, drugac ga bom pa kje zafehtal. Res najlepsa hvala za vse napotke in pomoc!

jotunn ::

@Buggy po webu sodec ima Bajkmanija samo tega od Bleed.Kita oz. se tega ne na zalogi. Ga ima pa kot kaze A2U (https://www.a2u.si/olje-shimano-sm-dboi... pa loncek naj bi tudi imeli (https://www.a2u.si/orodje-shimano-lonce... tako da imas one stop shop na Vicu :D
Potem pa rabis samo se set imbusov pa si good to go. Pa tisti video, ki sem ti ga linkal par postov visje poglej, ker je zares vse kar rabis da naredis sam. :)

T743 ::

Samo en nasvet, če dela ne diraj, zakaj bi sploh rad sam probal? Ali ti ročka zleze do gripov in zadeva ne prime ali? Moje najstarejše XT dual control imajo čez 10let, Sainti 8 sezon za seboj, a še nisem imel nuje po odzračitvi, menjam ploščice in to je to, no če se prav spomnim sem enkrat pred precej leti dolil olje preko zgornjega rezervoarja na ročki pa še sam ne vem več zakaj...

jotunn ::

@T743 se strinjam. Jaz sem do sedaj delal to enkrat, ko sem imel obcutek, da bi pakne morale se nekaj zdrzati pa je bilo premalo olja v sistemu, da bi sli bati lahko toliko narazen. No cez 14 dni, ko sem menjal pakne, ker le niso zdrzale toliko kot sem mislil, sem stvar ponovil, ker je bilo pa potem olja prevec za nove pakne :))
Drugace pa delam sam to izkljucno ko krajsam cev ali iz kaksnega drugega razloga odpiram sistem. Pri mineralnem olju ni, vsaj kar se mene tice, nobene potrebe po rednem bleedanju zavor, kar je nujno vsakih par mesecev pri sistemih z DOT4 tekocino.

Buggy ::

jotunn je izjavil:

@Buggy po webu sodec ima Bajkmanija samo tega od Bleed.Kita oz. se tega ne na zalogi. Ga ima pa kot kaze A2U (https://www.a2u.si/olje-shimano-sm-dboi... pa loncek naj bi tudi imeli (https://www.a2u.si/orodje-shimano-lonce... tako da imas one stop shop na Vicu :D
Potem pa rabis samo se set imbusov pa si good to go. Pa tisti video, ki sem ti ga linkal par postov visje poglej, ker je zares vse kar rabis da naredis sam. :)



dobil vse in se vec (se sprej za spucat vse skupaj sem vzel). Olje je pa Shimanovo, le pakirajo ga drugi...po suverenem zatrdilu prodajalke ;)
Se lotim jutri procesa...sem pa gledal in nekak ne najdem nipla za odzracevat oz. nisem preprican kje ga odpret... LOL bo treba se mal YT pocekirat.

TNX...imas pircek v dobrem!



jotunn ::

Buggy je izjavil:

Olje je pa Shimanovo, le pakirajo ga drugi...po suverenem zatrdilu prodajalke ;)

Hahahah ja to bos sigurno res :)) Zares sem skoraj 100% da tudi Shimano olje ni Shimano, pac pa ga dela nekdo drug, samo pakirajo ga za Shimano. Mocno dvomim, da ima Shimano proizvodnjo olja.
Sem pa 100% da bo tudi to vec kot dovolj dobro. :)
Glede tistega "nipla za odzracevanje"... tisti vijak levo od cevi. Na levi sliki, skoraj cisto vzporedno s cevjo imas en majhen imbus. No to je to :)
Drugace pa navodila :)
https://si.shimano.com/api/publish/stor...
Od strani 29 naprej imas za tvoje :) Pa veliko uspeha... no saj bos videl cisto preprosto je :)

Buggy ::

Done&done! Rocica je spet lepo odzivna in nic vec spuzvasta. Tudi oddaljenost rocice, kjer zavora zagrabi je ustrezna in gre toliko nizko, kot je sla pri novem...vsaj po obcutku.
Sem pa ze prejsnji teden menjal obloge za modre sinter,pa zdej skoraj prevec mocno bremza :D No, vsaj glede na originalne, ki so prisle s kolesom. Je zadaj takoj na rajso na asfaltu, spredaj pa na makadamu, ce jo zategnem kot sem jo s starimi oblogami. Predvidevam, da moram spet grip prilagodit na novo zaviralno moc...zajebat menda z menjavo oblog, kar se mocnejsega zaviranja tice, nisem mogu nic :P

Pa po dolgem in agresivnem spustu in zaviranju, na koncu ko se ze cisto ustavim - malce zacvilijo, kar prejsnje niso....vmes sicer ne, edino ce so mal mokre ali pa hladne.

kakorkoli...vikend bo zopet bikersko/adrenalisko/raziskovalno obarvan.

Pircek pa komot jutri...sem spet v LJ do 15ih. Ce si kje blizu, PM pa se zmenva. TNX 10X!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

jotunn ::

No super :) Jaz glede paken ostajam na original Shimano. Za moje potrebe (xc je le malo bolj na easy ko pride do zavor kot kaksni nori spusti :) ) so boljse kot vecina ostalih kar sem sprobal. Boljse mislim cel komplet, od zavornega ucinka in pregrevanja do zvoka. Sinter pa se nisem probal, zna pa biti da pridejo na vrsto drugo leto :)
Je pa sigurno malo se za navadit ko zamenjas pakne za druge, ker zavore definitivno delajo drugace. Ampak to je fura ali dve pa imas. Za pir pa ni panike. Sem ter tja ne skodi, ce lahko tudi malo pomagam, tako da se ne sekiraj je vse cool :)

LeQuack ::

Koliko vam kaj drgnejo te disk bremze? Ko sem imel MTB je bilo kul dokler je bil nov, potem pa do disk skoz nekaj drgnili, sploh ko sem vzel dol obroč za kaj naštimat je potem bilo zmeraj nemogoče quick release tako zategnit da ne bi kaj drgnilo.
Quack !
««
58 / 61
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
67576957 (3676) theStranger
»

Nabava novega kolesa.

Oddelek: Šport
4711136 (7643) dolenc
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6917432 (15229) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8626711 (24238) stratosD

Več podobnih tem