» »

Katero kolo

Katero kolo

««
56 / 97
»»

krneki2021 ::

energetik je izjavil:

A dej no pretiravat. Za star bickl sem nabavil večinoma Tourney, morda nekaj Acera, nastavil v nulo in dela kot šus že par 1000km. Ja, če bi Roglič odpeljal Tour na Tourneyu ali Clarisu, bi verjetno bilo vprašljivo.

Ampak grem stavit, da bi že na Sori ali vsaj Tiagri tudi Tour odpeljal normalno. Pri dražjih komponentah gre večinoma za manjšo težo, večji razpon prestav, manjše razmike med prestavami.

Ja ko govorimo o razlikah med npr. Ultegro/XT in Dura ace/XTR. Ko pa govoris o razliki med Acera in XT/XTR je pa vmes vse kaj drugega kot samo razlika v tezi. Za zacetek je razlika ze v taksnih osnovnih stvareh, kot je npr. to, da je Acera 9spd, XT/XTR pa 12spd. Potem imas ogromne razlike v ergonomiji, moznostih nastavitev, da o razliki kako recimo delajo XTR zavore ali pa kako prestavlja XTR kako pa Acera niti ne govorimo. Ampak ce zelis razpravljati o teh razlikah, je fino, ce si kdaj vozil kolo z XTR, ker iz online katalogov, se teh stvari ne vidi. In medtem ko je zares razlika med vzdrzljivostjo recimo SLX ali XT in XTR na strani nizjih rangov (SLX/XT zdrzi vec kot XTR), je razlika med vzdrzljivostjo med Acero in XTR vseeno krepko krepko na strani XTR, sploh ko se gre o kolesarjenju, ki je kaj vec kot 5km do trgovine in nazaj.

energetik ::

Od razlikah v obsegu in št. prestav sem tudi jaz pisal. Ampak oni prej je omenjal, da je vse pod 105 za v smeti. Kar je velika bedarija. Vsaj s Tiagro, če ne že s Soro lahko delaš par 1000km letno brez problema in z odličnim šaltanjem.
Ali pa npr. LX/Deore, s čimer imam še več izkušenj. Samo menjave ketne, zajle, vse ostalo original že par 10.000km. Še vedno šalta ko urca. Jaz pravim, da večina nezadovoljstva z nižjimi rangi opreme izvira iz tega, da biciklov z nizkimi rangi opreme folk ne servisira in nastavlja spljoh, in potem jasno pride do okvar, slabega delovanja in nezadovoljstva. Saj pravim, na 30 let starega veterana sem našrafal komplet nov pogonski sklop Tourney (gonilke, BB, kaseto, ketno, menjalnik), nastavil, in šalta brezhibno. Imam ga za daily commuterja.

Pri opremi gre cena vedno bolj nesorazmerno gor glede na dobljeno. Vsaka stopnja opreme nudi manjši skok v dobljenem in večji v ceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

krneki2021 ::

Ja LX (sedaj SLX) in Deore sta v rangu 105 (oz. SLX nekje med 105 in Ultegro). In kar se mene tice je za vecino to dovolj. Pod tem pa je ogromen preskok ze ko gres samo en rang nizje, tako da je tisto kar res, da ce se nekdo misli iti resno kolesarjenje je vse pod Deore (oz. 105) bolj kot ne skoda denarja.
Glede razlike v ceni in "nerazlike" v tem kaj dobis je pa vprasanje kaj je za koga pomembno. XTR 12spd kaseta je 300eur ampak vaga 350g. Deore 12spd kaseta je slabih 100eur in vaga pa 600g. Je tistih 200eur razlike vredno skoraj 100% v tezi? Kaj pa vem, za ene je, za druge ni, je pa razlika vse prej kot neopazna oz. malenkostna. Po drugi strani imas pa recimo XT shifter, ki ima vso funkcionalnost XTR shifterja s tem da XT stane cca. 50eur, XTR pa 100+eur, razlike v tezi je pa 3 ali 4 grame, medtem ko Deore shifter za dobrih 30eur vaga cca. 15g vec, nima pa pol funkcionalnosti ki jo XT ali XTR imata.

energetik ::

krneki2021 je izjavil:

Ja LX (sedaj SLX) in Deore sta v rangu 105 (oz. SLX nekje med 105 in Ultegro). In kar se mene tice je za vecino to dovolj. Pod tem pa je ogromen preskok ze ko gres samo en rang nizje, tako da je tisto kar res, da ce se nekdo misli iti resno kolesarjenje je vse pod Deore (oz. 105) bolj kot ne skoda denarja.
Glede razlike v ceni in "nerazlike" v tem kaj dobis je pa vprasanje kaj je za koga pomembno. XTR 12spd kaseta je 300eur ampak vaga 350g. Deore 12spd kaseta je slabih 100eur in vaga pa 600g. Je tistih 200eur razlike vredno skoraj 100% v tezi? Kaj pa vem, za ene je, za druge ni, je pa razlika vse prej kot neopazna oz. malenkostna. Po drugi strani imas pa recimo XT shifter, ki ima vso funkcionalnost XTR shifterja s tem da XT stane cca. 50eur, XTR pa 100+eur, razlike v tezi je pa 3 ali 4 grame, medtem ko Deore shifter za dobrih 30eur vaga cca. 15g vec, nima pa pol funkcionalnosti ki jo XT ali XTR imata.
Seveda, kakor je komu važno ali vredno, to so osebne preference.
Jaz zase vsekakor vem, da mi je vse nad 105 ali SLX totalni overkill. Tudi če bom kdaj delal po 5-8k/leto (trenutno delam "le" 2,5k/letno zaradi pomanjkanja časa). 5k letno se upam delat tudi s Tiagro samo z rednimi menjavami ketne.
300g meni ne pomeni nič, ker se to na koncu rekreativne ture ne bo poznalo spljoh.

A110 ::

Katero kolo se priporoča nekemu začetniku ki bi rad začel z gorskim kolesarstvom? Predvsem za kakšno popoldansko vožnjo po golovec trails. Budgeta nimam nekaj omejenega bi pa verjetno vzel nekaj rabljenega za začetek. Malo berem na internetu in mi v poplavi vseh tipov (enduro, trail,...) niti ni jasno kakšna je razlika med njimi. prosim za kakšno informacijo in nasvet.

Badwolff ::

XC oz trail ali all mountain.

Pol se pa odloč al boš dal denar za fulija. Precej trailov na Golovcu se da čist OK zvozit s hardtailom. Če si še odločil za bolj ekstremne z večjimi skoki, pa bike park, potem skoraj rabiš fulija, ampak dokler ti bo večino voženj predstavljal bolj ali manj strm klanec gor, pazi in kupuj bolj allmountain /trail zadeve.

Kar se tiče konkretnega rabljenega kolesa pa... Kokr denarja tok muske. Giant naj bi imel best p/p.

Ps - če ti denar ni ovira kupi enga hardtaila in če boš ugotovil, da ti je premalo upgradas v fulija naslednjo sezono.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Badwolff ()

A110 ::

Badwolff je izjavil:

XC oz trail ali all mountain.

Pol se pa odloč al boš dal denar za fulija. Precej trailov na Golovcu se da čist OK zvozit s hardtailom. Če si še odločil za bolj ekstremne z večjimi skoki, pa bike park, potem skoraj rabiš fulija, ampak dokler ti bo večino voženj predstavljal bolj ali manj strm klanec gor, pazi in kupuj bolj allmountain /trail zadeve.

Kar se tiče konkretnega rabljenega kolesa pa... Kokr denarja tok muske. Giant naj bi imel best p/p.

Ps - če ti denar ni ovira kupi enga hardtaila in če boš ugotovil, da ti je premalo upgradas v fulija naslednjo sezono.


Hvala. Drugače sem pa predvsem mislil imeti za vožnjo navzdol vendar se strinjam, če hočeš dol moraš priti tudi nekako gor. AMpak ali se za 500 - 1000e že dobi kakšne solidne rabljene zadeve ki ne izgubljajo preveč vrednosti če se odločim prodati? Nimam niti približno občutka. Nebi ravno kupil najbolj zgonjenih jajc

recimo kaj takega ali takega ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

makucv ::

Predlagam, da si ponudbo rabljenih ogledaš na Bajku:
https://bajk.si/klasicna-kolesa/gorska_1

dmi ::

Če gledaš spuste, potem najmanj kolesa kategorije TRAIL ali bolje Enduro. Za ta denar boš težko dobil dobro stvar, je pa ok budget da poskusiš hobij. Predlagam da raje kupiš Novejši model s slabšo opremo kakor pa starejši s boljšo opremo, saj se je Geometrija konkretno spremenila v zadnjih letih in s tem tudi način vožnje in gradnje trailov.

mit3k ::

Kupi najcenejšega Giant Fathom 29, moderna geo, dropper, 130 hoda spredaj.
S tem se da zvozit skoraj vse.
https://www.freestyle.si/kolo-giant-fat...
2022 model: https://www.giant-bicycles.com/au/fatho...

Edina šibka točka so zavore, katere se splača v štartu zamenjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mit3k ()

Kvinta ::

Za začetek idi pa si sposodi polnovzmetenega pa hardtail pa boš videl ,da je razlika kot dan pa noč ... kupi pa nekaj kar si največ lahko privoščiš ,ker razlika je zelo tanka med totalnim začetnikom in pol eno stopnjo naprej in naprej.
A.C.A.B

jotunn ::

Ja razlika med FS in HT je kot dan in noc, ampak realno je razlika bolj kot ne v udobju. Jaz sem trenutno primoran voziti 10 let staro ht xc raketo in zares lahko odpeljem vse, kar drugace vozim s kolesom, katerega normalno vozim (letosnji xc fully). Ja absolutno se fully pelje lepse, pa hitrejsi dol grede sem tudi s fullyem (gor se zares pozna tistih manj kot 9kg HT v primerjavi z 10.2kg FS), ampak realno najbolj pri vsem ne pogresam zadnjega amortizerja, pac pa delovanje danasnjega menjalnika v primerjavi z 10 let staro tehnologijo (pa sta oba XTR)... pa Shimano bremze, ki so mi neprimerno bolj vsec kot Formula R1, ki jih imam na tem starem HTju.
Ampak ce budget ni omejen in je dobavljivost enaka, bi osebno definitivno vzel FS. Je pa za zacetnika mogoce vseeno brez pomena pretiravati z ne vem kaksnimi kolesi za ne vem koliko denarja, ker nikjer ni napisano, da bo veselje do mtb sploh se prisotno po prvem tednu. Zato je po moje krepko cenejsi HT za zacetek vec kot dovolj.

matmel ::

Zdravo, sicer je kolesarske glavne sezone počasi konec pa vseeno se odločam za najup specialke, roki dobav so drugace nenormalno veliki.
Zanima me kaj dobim za cca 1500 eur, gledal sem predvsem tole https://www.rosebikes.com/rose-pro-sl-1... , je še kaj drugega pametnega v tem rangu? Kolesa Canyon? Karbonski so precej drazji, prav tako kolesa z diski, nevem ce to odtehta cene glede na mojo kilometrino, ki jo bom delal.

erkgheoruugh ::

Kolo zgleda v redu, če ti ni za diske, je pa iz opisa razvidno, da naj bi imelo manjše, 650 velike obroče oz. 27,5. Preveri

widj3098dj32 ::

Kje mate kaj nastavljeno os spd-sl pedal na cevljih, takoj pod 1st metatarsal ali za njim, ce da koliko? To zadaj bi naj bil novejsi trend, da je glezenj bolj stabiliziran.

Zgodovina sprememb…

globoko grlo ::

Najprej nej te en posname kako se spotikas ob ustavljanju, pol pa naprej ;)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

widj3098dj32 ::

globoko grlo je izjavil:

Najprej nej te en posname kako se spotikas ob ustavljanju, pol pa naprej ;)

Hahah, mi se zaenkrat rata hitro odpet, imam pa PD-RS500 z najmanj zategnjeno fedro za zacetek.

vilonja ::


Takole sem z merilom izmeril 10 členov ketne. Veriga mislim, da ima okoli 9000km. Zaradi distorcije lece sem dal 3 slike, saj je tista srednja popacena. Če sem prav na internetu prebral, je 10 členov pri novi verigi dolgih 25.4cm. Ali jaz kaj narobe merim ali je res možno, da je pri taki kilometrini veriga skoraj ne raztegnjena. Sem jo pa zelo pogosto čistil.

dominuspro ::

@vilonja
Meriti moraš "napeto" verigo. Najlažje direkt na biciklu.

energetik ::

vilonja je izjavil:


Takole sem z merilom izmeril 10 členov ketne. Veriga mislim, da ima okoli 9000km. Zaradi distorcije lece sem dal 3 slike, saj je tista srednja popacena. Če sem prav na internetu prebral, je 10 členov pri novi verigi dolgih 25.4cm. Ali jaz kaj narobe merim ali je res možno, da je pri taki kilometrini veriga skoraj ne raztegnjena. Sem jo pa zelo pogosto čistil.

Kot jaz vidim, je 10 členov 25,7. Pa še to je nenategnjena. Izmeri jo, ko jo špona menjalnik na biciklu.
Torej je podaljšana za dober 1%. Skrajni čas za menjavo pa še to ni rečeno, da ne boš moral menjati še vsaj zadnje kasete. Drgače se menja nekje med 0,5 in 0,75%.

erkgheoruugh ::

9000 km za verigo, ki stane 20 evrov? A ni škoda tolk čakat? Da imaš potem po možnosti 5x toliko stroškov ali več?

one-half ::

Mimogrede, je kaksen razlog, da nimate teh debat raje na:

https://www.mtb-forum.si
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Kvinta ::

Mi zna kdo tu povedat kdo v Slo je uvoznik za Shimano ?
A.C.A.B

GupeM ::

Google nič ne najde, če v iskalnik vpišeš "Shimano uvoznik za Slovenijo" brez narekovajev?

Badwolff ::

one-half je izjavil:

Mimogrede, je kaksen razlog, da nimate teh debat raje na:

https://www.mtb-forum.si


tist forum je precej mrtev

Kvinta ::

Najde en kup zadetkov iz katerih ne znam izluščit kateri je pravi zato sem vprašal.
A.C.A.B

skyline ::

Kvinta je izjavil:

Mi zna kdo tu povedat kdo v Slo je uvoznik za Shimano ?


Google pravi cs-eurotrade.

GupeM ::

skyline je izjavil:

Kvinta je izjavil:

Mi zna kdo tu povedat kdo v Slo je uvoznik za Shimano ?


Google pravi cs-eurotrade.

Točno to. Prvi link. Piše EKSKLUZIVNI distributer, kar pomeni, da samo oni lahko distribuirajo.

mr_chai ::

erkgheoruugh je izjavil:

9000 km za verigo, ki stane 20 evrov? A ni škoda tolk čakat? Da imaš potem po možnosti 5x toliko stroškov ali več?


Zakaj bi imel pri počeni verigi 5x tolk stroškov ?

energetik ::

Kakšni počeni, če je veriga podaljšana za več kot 0,5-0,75%, vedno hitreje žre zadnje in nato še sprednje zobnike. In potem imaš za nabavit poleg nove ketne še kaseto, ki stane nekje 30€+ in sprednje verižnike, ki so tudi vsaj tak rang cene.
Pri tem da ketna stane dobrih 10€ in jo zamenjaš v 10min, če nimaš 2 levih rok.

vilonja ::

Ja sej mate prov, je bols jo bolj na pogost menjat. Drugac pa sem novo verigo spucal da bi jo pripravu za voskanje pa sem si 2x del naredu ker sem jo mokro pustu da se posuši in se je naredila rja, ja butec sem ker mi ni padel na pamet da se bo to zgodil.

Tko da jo zdele se enkrat namakam v bencinu in upam da bo sla rja stran. V primeru da ne gre z bencinom + megliotom a priporocate kej drugega za rjo?

energetik ::

Namakaj v ferosanu, speri z vodo, na hitro posuši in spet v bencin z njo. Sicer pa ko je čista, jo jaz sušim kar na steklokeramiki, tam na 1-2 stopnji. 15min pa je suha.
Aja, če daš mokro v vosek ni OK. Ker moraš potem vosek segreti na 100st+, da lahko voda izpari. Pa še prasketa kot bi cvrl moker pomfri.
Najbolje pa je potem, ko imaš enkrat povoskane vse ketne. Za vzdrževanje jo samo spereš z vročo vodo, posušiš in še enkrat vržeš v vosek.

Kvinta ::

Z Wd40 gre lepo rja dol pa recimo z CocaCola tudi :D
A.C.A.B

kolesar52 ::

Zdravo,

že skoraj 10 let vozim staro Marin treking kolo iz konca '90-ih. Razmišljam o nakupu novejšega, za tistih 1000 km letno. Najraje gorsko, ga grem lahko še na kakšen hrib, zraven pa bi vzel še dodatna treking kolesa.
Kaj se mi splača kupiti? Gledam trgovine tu okoli Valy Žagar, pa morda Extreme Vital, čeprav je ta malce preveč profesionalen zame. Ali kakšno rabljeno v rangu 200 - 300 € ali novo za 500 - 600 €? Ali morda kaj več? Kupujem ga seveda za kar precej let. Morda tudi 10.

Hvala za nasvete.

energetik ::

Kako misliš "dodatna treking kolesa"?

Napiši, ali kakšno podlago boš največ vozil, asfalt/makadam/trail?

Če gledaš tak budget, pejt v Hervisa ali Decathlon, boš dobil spodobno treking kolo za normalno ceno.

kolesar52 ::

Obročnike sem mislil.

Največ bo asfalt, makadam pa kakšen hrib. Slednje bo samo počasna vožnja in nobenih skokov.

Badwolff ::

Ta tvoj kak hrib pre ej zakomplicira zadevo. Če je kak hrib makadam, pol najboljš da kupiš gravel. Če je pa to singlca brez skokov, pa poglej po low end HT.

kolesar52 ::

Pa so tale kolesa iz Decathlona ok? Ali raje kakšno rabljeno bolj priznane znamke?

clix ::

Katerega iz Decathlona imaš v mislih? Načeloma niso švoh, za ta denar.

kolesar52 ::

clix ::

Odvisno, kaj pričakuješ od kolesa, ter za kaj ga boš uporabljal. Tisti, ki so čez 400€, ne izgledajo švoh. Hardtail ST900 izgleda sploh OK za ta denar. Osebno bi za tak budget raje vzel trdaka, kot pa polno vzmetenega.

Razen najcenejših imajo vsi hidravlične zavore, večina ima 1x sistem prestav (prestave samo spredaj). To je zame plus.

Badwolff ::

Najprej si razjasni, kaj boš počel s kolesom. All around kolesa so večinoma za en k. Če ti je pomembna hitrost, potem gravel. Če bi se rad občasno vozil po gozdnih poteh, kaki korenini, potem hardtail, po možnosti 29ka. Če bi rad drvel po hribih gor in dol, pa ne čist na glavo, potem fuli, ampak tle si vsaj za jurja prekratek. Treking nimam pojma, čemu bi ga rabil, mogoče kot počasno alternativo gravel.

Naslednja faza je denar. Cese pogovarjaš okrog 500€ in hočeš OK kolo potem glej rabljene.

Decathlon je pač to kar je, nekje na ravni hervisa, pa mal bolš od eurospina in špara. super kolesa za tam do ene 350 evrov, več pa js ne bi puščal tam.

Groot ::

Badwolff je izjavil:

Najprej si razjasni, kaj boš počel s kolesom. All around kolesa so večinoma za en k. Če ti je pomembna hitrost, potem gravel. Če bi se rad občasno vozil po gozdnih poteh, kaki korenini, potem hardtail, po možnosti 29ka. Če bi rad drvel po hribih gor in dol, pa ne čist na glavo, potem fuli, ampak tle si vsaj za jurja prekratek. Treking nimam pojma, čemu bi ga rabil, mogoče kot počasno alternativo gravel.

Naslednja faza je denar. Cese pogovarjaš okrog 500€ in hočeš OK kolo potem glej rabljene.

Decathlon je pač to kar je, nekje na ravni hervisa, pa mal bolš od eurospina in špara. super kolesa za tam do ene 350 evrov, več pa js ne bi puščal tam.


No no Decathlon kolesa so kar kakšno stopničko nad Hervisom in podobnimi, omenjanje Spara in Eurospina v tem kontekstu je pa popolnoma brezveze.

Je pa seveda odvisno kaj točno boš vzel. Od nekega osnovnega modela za 300 EUR v nobenem primeru ne moreš pričakovati senzacije.

energetik ::

Groot je izjavil:

Badwolff je izjavil:

Najprej si razjasni, kaj boš počel s kolesom. All around kolesa so večinoma za en k. Če ti je pomembna hitrost, potem gravel. Če bi se rad občasno vozil po gozdnih poteh, kaki korenini, potem hardtail, po možnosti 29ka. Če bi rad drvel po hribih gor in dol, pa ne čist na glavo, potem fuli, ampak tle si vsaj za jurja prekratek. Treking nimam pojma, čemu bi ga rabil, mogoče kot počasno alternativo gravel.

Naslednja faza je denar. Cese pogovarjaš okrog 500€ in hočeš OK kolo potem glej rabljene.

Decathlon je pač to kar je, nekje na ravni hervisa, pa mal bolš od eurospina in špara. super kolesa za tam do ene 350 evrov, več pa js ne bi puščal tam.


No no Decathlon kolesa so kar kakšno stopničko nad Hervisom in podobnimi, omenjanje Spara in Eurospina v tem kontekstu je pa popolnoma brezveze.

Je pa seveda odvisno kaj točno boš vzel. Od nekega osnovnega modela za 300 EUR v nobenem primeru ne moreš pričakovati senzacije.
Točno to, imajo odlična kolesa za svojo ceno. Ne vem kaj so nekateri tako mahnjeni na znamke. Ja, za recimo 2k+, da boš šel gleda znamke, ampak pri biciklih za 700€ pogledaš katero opremo ima navešeno, kateri tip bicikla rabiš in izbereš primerno velikost. Ali je firma žnj ali žblj nima veze. Sploh pa Decathlon ima kar dober svoj razvoj za bicikle in so sigurno p/p.

J.McLane ::

Preden doktorirate, raje poglejte kaj ima sploh Decathlon na zalogi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

widj3098dj32 ::

Badwolff je izjavil:

Najprej si razjasni, kaj boš počel s kolesom. All around kolesa so večinoma za en k. Če ti je pomembna hitrost, potem gravel. Če bi se rad občasno vozil po gozdnih poteh, kaki korenini, potem hardtail, po možnosti 29ka. Če bi rad drvel po hribih gor in dol, pa ne čist na glavo, potem fuli, ampak tle si vsaj za jurja prekratek. Treking nimam pojma, čemu bi ga rabil, mogoče kot počasno alternativo gravel.

Naslednja faza je denar. Cese pogovarjaš okrog 500EUR in hočeš OK kolo potem glej rabljene.

Decathlon je pač to kar je, nekje na ravni hervisa, pa mal bolš od eurospina in špara. super kolesa za tam do ene 350 evrov, več pa js ne bi puščal tam.

Ce se gleda gravel oz. nekaj s krmilom od specialke, potem se naj vzame 1 velikost nizje (razen ce si zelo blizje vecji velikosti) kar priporoca njihova tabela, ker se pri reach merah nikoli ne uposteva se dolzina stema + bara. To predalckanje po dolzini top tube je out of date za kozlat.

Z ravnim krmilom ni take panike.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Fajfo lahko zamenjaš v 5min, če ti ne ustreza. Okvirja pa ne.

widj3098dj32 ::

energetik je izjavil:

Fajfo lahko zamenjaš v 5min, če ti ne ustreza. Okvirja pa ne.

Ce je le dovolj samo fajfa, s tem da lahko naredis kolo bol "zivcno", ce montiras prekratko.

V zadnjem casu sem pregledal ogromno videov za bike fit, pa je vecina fitterjev mnenja, da imajo najvec dela z zmanjsevanjem reacha (ter znizanjem sedeza ceprav je to se najmanjsa tezava). S tem da dosti folka v zelji da si zmanjsa reach potisne sedez prevec naprej ter s tem prestavi tezo na sprednji del, kar potem manifestira v preveliki tezi na roke, dlani in se pojavljajo mravljinci. Ni slabo potem ze v startu kupiti ne predolgo kolo.

;-) ::

Iščem gumo za trenažer za MTB kolo 27,5. Katere podatke vse rabim da kupim pravo ?

Kje priporočate da jo nabavim ?

energetik ::

Rabiš samo pravi premer ETRTO, ki je za tvojo gumo 584mm. Seveda naj bo namenjena za trenažerje, to pomeni da je trša, gladka in bolj odporna na obrabo.
««
56 / 97
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696121975 (13143) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511427 (7069) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329118 (7816) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632881 (30408) stratosD

Več podobnih tem