» »

Katero kolo

Katero kolo

««
55 / 56
»»

snezak21 ::

12s mal vec, ampak se vedno se pogovarjamo od 40-50eur enkrat letno (na mtb pri 1x, na cesti in 2x pa manj), tako da ce je to res tak strosek, potem je najboljse ce se odlocis za plavanje.

Black Dragon ::

Treba je biti previden z obrabo verige, ker sicer pride do menjava vseh verižnikov. Ko sem imel preveč obrabljene gonilne verižnike mi je med predstavljanjem na večji zobnik naredilo "chain suck" in mi zvilo in nato zlomilo kletko sprednjega menjalnika.

Tako, da je bolje menjati verigo pred 0.75 obrabe, še posebej pri 11 speed, kot pa da se špara teh 20-30€.
Time will tell.

juroz ::

Aston_11 je izjavil:

Black Dragon je izjavil:

Jaz bi počakal na Shimano 12 speed 105 kolo.
Zakaj bi? Še en zobnik več, verjetno še tanjša ketna, ki gre še prej v franže. Bolje bi bilo 7 max 9 speed zobnik zadaj, pa doživljenjska ketna. Razpon 6+ Komot pokrije popolnoma vse, kar rabiš.

pokrije že ampak udobno pa ni ravno. jaz sem se navadil na tisto svojo kadenco in bi me zelo motilo če bi imel le še npr 8. se pozna.

glede 12speeda pa.. kaj naj človek čaka še _vsaj_ 1 leto? bolj realno pa 2 ali pa še kako dlje.

še duraacea nimajo predstavljenega na 12speed, potem najbrž sledi ultegra in potem šele 105(ali pa takrat kot ultegra).

ketna je pa trenutno kak € čez 30€ za 11s.

jshadlsa232 ::

juroz je izjavil:

jshadlsa232 je izjavil:

Je v praksi med rc500 in rc520 velika razlika med 9-speed in 11-speed ter mehanski vs. hydro bremzami? Nekak se ne morem odlocit, ce se splaca razlika do rc520 (ko bo enkrat na zalogi). Spravil bi se rad spet na ceste, pred leti sem s trekingom (s tanjsimi gumami) delal kakih 2k na leto, tako da blaznih zahtev ravno nimam. Imam pa trenutno stari Trek 26" MTB z Conti Traffic gumami, ki so PITA za cesto.

počakaj na rc520 če se ti ne mudi.

Sem vzel na koncu rc500, da se pred koncem poletja kako zagonim :D pa se to je trajalo 2 dni refreshanja strani celi dan .. plus da mi je 2x spizdil ravno pred placilom ... tako da sem na koncu preskocil kreditno in dal kr po povzetju

Zgodovina sprememb…

Black Dragon ::

jshadlsa232 je izjavil:

juroz je izjavil:

jshadlsa232 je izjavil:

Je v praksi med rc500 in rc520 velika razlika med 9-speed in 11-speed ter mehanski vs. hydro bremzami? Nekak se ne morem odlocit, ce se splaca razlika do rc520 (ko bo enkrat na zalogi). Spravil bi se rad spet na ceste, pred leti sem s trekingom (s tanjsimi gumami) delal kakih 2k na leto, tako da blaznih zahtev ravno nimam. Imam pa trenutno stari Trek 26" MTB z Conti Traffic gumami, ki so PITA za cesto.

počakaj na rc520 če se ti ne mudi.

Sem vzel na koncu rc500, da se pred koncem poletja kako zagonim :D pa se to je trajalo 2 dni refreshanja strani celi dan .. plus da mi je 2x spizdil ravno pred placilom ... tako da sem na koncu preskocil kreditno in dal kr po povzetju


Super kolo, Sora grupa je odlična! Jaz bi ga "predelal" v makedamkarja in mu dal 38mm plašče :) Uživaj v vožnji.
Time will tell.

krepki ::

slodreamer je izjavil:

Če ti nagaja menjalnik, bi mogoče moral zamenjat verigo, ali pa še kaseto
za izračun do kake hitrosti lahko poganjaš, pa moraš izračunat prestavno razmerje med sprednjim in zadnjim zobnikom ter potem še velikost obroča kolesa
https://www.bikecalc.com/speed_at_caden...

Se ne spoznam na ta kalkulator sem pa najdo še eno kolo pa me zanima kako se obnese ta znamka kolesa je med boljšimi ali je bolj pod povprečjem.
Gorsko kolo XC Bottecchia GAVIA 29 - DEORE 87I

VELIKOSTI: S (40cm), M (43cm), L (48cm), XL (52cm)

OKVIR: 6061 double butted
VILICE: RS Judy TK 29 100 PL QR
ŠT. PRESTAV: 20
MENJ. ZADNJI: Shimano Deore
MENJ. PREDNJI: Shimano
PREST. ROČKE Shimano Deore 2x10
GONILKA: Raxe 38/24
Z. ZOBNIK: Shimano Deore 11/42
ZAVORE: Shimano BR-MT200 180/160mm, hidravlični disk
OBROČNIKI: Raxe 29 TL30
TEŽA: 14,50 kg

krepki ::

Nabavil tole bottecchio ampak sem malo v dvomih da je bil nakup pravi,ker kolo na sliki ima geometrijo čisto drugačno kot kolo ki sem,ga dobil,in sicer je zgornja štanga še nižje,tako da je ravna z zadnjimi vilicami,je pa model S,in kot gledam zdaj druga kolesa naj bi tak okvir imela ženska kolesa,kaj menite vi ki se bolj spoznate na kolesa.
https://www.velo.si/bottecchia-gavia-29...

Badwolff ::

Pa si naročil S velikost?

krepki ::

Ja naročil sem S velikost,ker sem gledal sliko na spletni strani ampak,zdaj pa ne vem ali je tam slika od M ali L modela S sigurno ni.

Badwolff ::

Zavrt telefon ne, pa vprašaj.
Kolk si pa visok?

krepki ::

Visok sem 167,tudi to sem naredil,kolo so mi dostavili v trgovino v mojem kraju,in ko sem klical,je prodajalec prvo rekel da sem naročil žensko kolo ko sem omenilda iščem moško kolo je spremenil odgovor in rekel,ja saj imate prav to je moško kolo,ker mi je bilo sumljivo sem poklical v drugo trgovino in tam mi ni znal točno odgovorit oziroma mi je govoril da zdaj ni več moških in ženskih koles,da je vse eenako.

Badwolff ::

V bistvu je razlika res samo v velikosti afaik.
Dej eno slikco prlep.

https://www.canyon.com/en-us/mountain-b...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Badwolff ()

skyline ::

krepki je izjavil:

Nabavil tole bottecchio ampak sem malo v dvomih da je bil nakup pravi,ker kolo na sliki ima geometrijo čisto drugačno kot kolo ki sem,ga dobil,in sicer je zgornja štanga še nižje,tako da je ravna z zadnjimi vilicami,je pa model S,in kot gledam zdaj druga kolesa naj bi tak okvir imela ženska kolesa,kaj menite vi ki se bolj spoznate na kolesa.
https://www.velo.si/bottecchia-gavia-29...


Čemu panika? Kot zgornje cevi ne vpliva na geometrijo.

krepki ::

 bottecchia

bottecchia



 bottecchia

bottecchia

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krepki ()

Badwolff ::

ne zgleda švoh ;)

LeQuack ::

Različne velikosti okvirja imajo različne oblike okvirja, vsaj malenkostno. Tako da to če čisto normalno za manjši okvir.
Quack !

krepki ::

skyline je izjavil:

krepki je izjavil:

Nabavil tole bottecchio ampak sem malo v dvomih da je bil nakup pravi,ker kolo na sliki ima geometrijo čisto drugačno kot kolo ki sem,ga dobil,in sicer je zgornja štanga še nižje,tako da je ravna z zadnjimi vilicami,je pa model S,in kot gledam zdaj druga kolesa naj bi tak okvir imela ženska kolesa,kaj menite vi ki se bolj spoznate na kolesa.
https://www.velo.si/bottecchia-gavia-29...


Čemu panika? Kot zgornje cevi ne vpliva na geometrijo.

Vem ampak nakazuje da je kolo žensko ne moško.

skyline ::

Niti ne, S okvirji so pač taki :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyline ()

ramon ::

krepki je izjavil:

skyline je izjavil:

krepki je izjavil:

Nabavil tole bottecchio ampak sem malo v dvomih da je bil nakup pravi,ker kolo na sliki ima geometrijo čisto drugačno kot kolo ki sem,ga dobil,in sicer je zgornja štanga še nižje,tako da je ravna z zadnjimi vilicami,je pa model S,in kot gledam zdaj druga kolesa naj bi tak okvir imela ženska kolesa,kaj menite vi ki se bolj spoznate na kolesa.
https://www.velo.si/bottecchia-gavia-29...


Čemu panika? Kot zgornje cevi ne vpliva na geometrijo.

Vem ampak nakazuje da je kolo žensko ne moško.


Pogledaš malo cross country dirke na yt, pa vidiš, če je še vedno kakšna razlika med ženskimi in moškimi kolesi glede videza...Barva se mi zdi je bolj za moško kolo. Meni (osebna preferenca) je bila takšna geometrija vedno top (torej čim bolj poševna zgornja cev). Bolj sem se spraševal zaradi vzdržljivosti podpore sedeža, ker je zelo dolgo konzolno vpetje.

GupeM ::

krepki je izjavil:

Vem ampak nakazuje da je kolo žensko ne moško.

Torej te moti samo to, da izgleda "žensko," sicer ti je pa v redu?

No, saj pri višini 167 bi skoraj lahko kupil otroškega :D

krepki ::

Ja malo sem mogoče preveč picajzlast glede tega sicer je pa kolo super,veliko boljša drža na kolesu in seveda tudi lažja in hitrejša vožnja kot na prejšnem fokusu ki je imel M okvir in kolesa 27,5 verjetno se bom sčasoma navadil in nehal razmišljati in samo še užival v vzponih in spustih po naših lepih planinah hvala vsem za mnenja glede vaših pozitivnih odgovorov verjetno res ne more S okvir bit enak M ali L okvirjem.

ramon ::

Čim nižje postavljena zgornja cev pride prav pri prevračanju kolesa. Npr. tvoje telo je (v danem trenutku) vertikalno, moraš pa kolo zelo nagniti. Takrat ti nižje postavljena zgornja cev manj nagaja ravno okoli kolen in noge so lahko v bolj naravnem položaju. Če kdaj to rabiš. Po testih, ki sem jih bral in raznih recenzijah, niso povezovali zelo poševno zgornjo cev in nežen spol. Katalogi koles pa so, ja.

Mare3 ::

Kaj naj gledam pri nakupu sedeža za specijalko in kje naj ga kupim? Kako se obnesejo te iz naprimer aliexpresa? Morda kak rabljen če kdo pozna?

vilonja ::

Sedez je zelo osebna zadeva, jst sem dva kupil iz aliexpressa lahko da ti bo ustrezal lahko je pa stran vrzen denar. Meni ni noben ustrezal. Malo poklici po kolesarskih stacunah ce imajo testne sedeze ali za izposojo. Rajsi ti to predlagam. Vem da ima extremevital, pa sport11, tudi a2u to poznam v okolici gorenjske.

zanimiv44 ::

Kupujem specialko za občasno vožnjo. Gledam za rabljenimi. Verjetno jo bom konec leta prodal.
Po spletu je nekaj rabljenih no-name primerkov za smešno ceno - Nakamura, Genesis. Ali so to v redu kolesa za recimo 1-2x tedensko po 50km do konca poletja?
Pred leti sem imel neko specialko, ne vem imena, iz aluminija in prvo vilico iz karbona. Ali je to bolje, kot pa če je kolo jekleno? Recimo tile Genesis so že taki.
Kaj mi priporočate. Za super super udobno vožnjo in full karbonca bo treba dati čez 1000 EUR. Za 20, 30 voženj do konca poletja se mi to zdi preveč.
Iščem nekaj za okoli 500, 600 EUR? Ali se mi splača dati zraven še 200, 300 EUR?

Hvala za odgovore.

Zraven imam še en star treking, ki bi ga tudi občasno ponucal. Klanci pa to...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zanimiv44 ()

hotig ::

Pozdrav
Zanima me mnenje o kolesu, ki ga ima eurospin v akciji za 180e. Potrebujem eno kolo za občasno uporabo (5-6km 1x na teden ob lepem vremenu). Vozilo se bo večinoma po kolesarskih stezah v mestu (asfalt), tu pa tam mal čez travnik ali pa makedam. Torej ne rabim nič posebnega ampak najcenejšo verzijo. Ta ima disk zavore in 29" kolesa, jst sem visok 190cm in imam okoli 85kg. Bi bilo to kolo v redu za neko občasno uporabo, pa tudi cena se mi zdi v redu, ker bom verjetno za čelado, bidon in stojalo ter ketno zapravil še kakih 100e?

Evo še link

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotig ()

globoko grlo ::

Dej probej NE linkat cele euro ponudbe,tnx

Pa ce mas kksnga kolega, ki se spozna na pecikle, kupta rablenga
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

hotig je izjavil:

Pozdrav
Zanima me mnenje o kolesu, ki ga ima eurospin v akciji za 180e. Potrebujem eno kolo za občasno uporabo (5-6km 1x na teden ob lepem vremenu). Vozilo se bo večinoma po kolesarskih stezah v mestu (asfalt), tu pa tam mal čez travnik ali pa makedam. Torej ne rabim nič posebnega ampak najcenejšo verzijo. Ta ima disk zavore in 29" kolesa, jst sem visok 190cm in imam okoli 85kg. Bi bilo to kolo v redu za neko občasno uporabo, pa tudi cena se mi zdi v redu, ker bom verjetno za čelado, bidon in stojalo ter ketno zapravil še kakih 100e?

Evo še link

Pri tako poceni kolesih je ponavadi težava v tem, da težko najdeš nadomestne dele. Sploh pa ko ti enkrat gre kaj narobe ti Eurospin ne bo šel menjavat zlomljenega okvirja/vilic/karkoli. Hkrati pa za tak denar, verjetno razumljivo, težko narediš in prodaš kvaliteten okvir in ostale komponente. Sploh pri tvoji teži in višini... prijatelj je par let nazaj kupil v eni diskontni trgovini kolo (tip je podobnih mer kot ti) in je zvil okvir v 1 mesecu.

Opcija so ti rabljeni bicikli, ampak so trenutno dostkrat takšne cene, da se na koncu splača kupit novo kolo. Poskusi kaj pogledat po namenskih kolesarskih trgovinah. Tiste znamke imajo boljše komponente, boljše okvirje, boljše felge. Hkrati ti znajo svetovat. Sicer moraš dat tam med 300-600eur, ampak če boš zdaj dal slabih 200eur za kolo pa ti bo čez nekaj časa počil okvir al pa kaj drugo boš pa lahko samo v smeti zadevo vrgel. Moje izkušnje so take, da kdor preveč poceni kupi, dvakrat kupi.

Primer alternative je recimo: https://www.eurobike.si/sl/kolesa/gorsk...
Ki je še presenetljivo poceni. Po kvaliteti bi si upal trditi, da precej boljši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

energetik ::

Ej, tudi poceni kolesa imajo standardne nadomestne dele. Npr. jaz sem za svojega 30let starega Roga lani komot naročil nove pogonske dele na bike-discount.de.
Sicer pa ti je napisal - 6km/teden. To lohk naredi na rabljenem otroškem 20" biciklu, pa bo zdržal... Kolesarske steze v mestu itd. Očitno ne bo ravno tedensko vozil IT prelazov...

njyngs ::

energetik je izjavil:

Ej, tudi poceni kolesa imajo standardne nadomestne dele. Npr. jaz sem za svojega 30let starega Roga lani komot naročil nove pogonske dele na bike-discount.de.
Sicer pa ti je napisal - 6km/teden. To lohk naredi na rabljenem otroškem 20" biciklu, pa bo zdržal... Kolesarske steze v mestu itd. Očitno ne bo ravno tedensko vozil IT prelazov...

Jaz mislim bolj na zanič okvirje, belance, no-name vilice. Menjalnice in podobno pa lahko skoraj vedno poljubno menjavaš. Za 6km/teden ne rabiš kolesa, ampak noge. Govorim bolj generalno.

energetik ::

Jaz pa pravim, da bo tako vožnjo zdržal vsak bicikl in je nesmiselno nabavit kaj dražjega od absolutnega budgeta.. Če je res mislil 6km/teden.

njyngs ::

6km je izjemno malo. Če mu bo vsaj malo postalo všeč kolesarit, bo naredil precej več. Kar pomeni, da za malenkost več bolje kupit nekaj, kar ima na dolgi rok biti potencialno boljše kolo.

Ampak da, za 6km bo dovolj karkoli.

hotig ::

Se zavedam, da za ta denar ne bom dobil nekaj ekstra. Sej v bistvu rabim eno kolo za občasno uporabo (5-6km enkrat na teden od maja do septembra, 99,9% po asfaltirani kolesarski stezi, tolk da malo telovadim, prehodim pa itak okol 25km vsak teden) in sem nekako razmišljal, da bi kupil tega novega za 180e. Če se bo kaj kmalu pokvarilo mi bo manj žal, kot pa če dam kakih 500e (pokvari se lahko vsako kolo). Pa mislim, da tudi to kolo nima nekih specialnih delov, ki jih nebi mogel dobiti v lokalni štacuni al pa na netu. Sicer sem ga mal pogledal na hitro v trgovini in ne zgleda kot nek plastik fantastik. Bom nardil še en bolj podroben ogled, kej več pa ne morem, ker ni do konca sestavljen, drugač bi se en krog po trgovini zapeljal :). Pač poceni roba za občasno uporabo, nebom ravno veliko kolesaril in upam da bo za to občasno rabo zdržal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotig ()

njyngs ::

Če kupiš v specializirani štacuni se res lahko pokvari, ampak majo garancije. Tisti okvirji majo ponavadi 10 let ali pa doživljenske garancije na okvir itd. V tem je razlika.

Ampak, če misliš da ti bo dovolj ga kupi. Le velikost glej, da boš kupil sebi ustrezno.

GupeM ::

No, tudi v Eurospinu ti morajo dati garancijo. Vsaj eno leto ima zih. In če ga rabi za 25 tednov na leto in vsak teden 10 km, je to 250 km na leto ... Moj tamau s poganjalčkom več naredi.

krneki2021 ::

Kolesa za 180eur v specializirani trgovini (razen bolj tako tako "specializiranih" trgovin, jih nobena kolesarska trgovina sploh nima) so do pike enaka kolesom za 90eur v trgovini, ki prodaja hrano. Tistih 90eur pa pride za "specializiran" servis, ki ga dobis v taki "specializirani" trgovini. Se strinjam, nekatera kolesa imajo garancijo na okvir po 4, 5 ali 6 let, ampak to so kolesa za par 1000eur ne za 180. Tako da ce nekdo kupuje kolo za 180eur, je cisto vseeno kje ga kupi. Vec kot izdelka, ki izgleda kot kolo, je pa realno neuporabno (ajd za 5km/teden bo ze), za ta denar pac ni.

Akira_ ::

vilonja ::

Ne vem ce spada ravno v to temo, a glede na naslov predvidevam da vas je veliko kolesarjev tukaj. Sprašujem se, kako je z voznjo po cesti, kjer je zraven kolesarska steza, ceprav ni na cesti znaka, ki bi prepovedal voznjo kolesarjem. Namrec vemo, da kolesarska steza na pločniku ni najbolj prijazna specialkarjem in je verjetno se bolj nevarna zaradi vseh grbin, visoke hitrosti in vozil in nenazadnje tudi pešcev, ki se vkljucujejo na cesto.

Je torej voznja na cesti ob kvazi kolesarki stezi prepovedana?

GupeM ::

Prepovedana.

Je pa na forumu bicikel.com eden na to vprašanje lepo odpisal:

Ah dajte no samo neko jamranje...poglejte, kje vse se vozijo profi kolesarji na dirkah...po kockah, sfukan asfalt, skačejo preko robnikov itd...če se ne znaš peljat s specialko po kolesarski potem je bolje da nehaš vozit kolo. Samo nekaterim šminkerjem na specialkah bi krona padla z glave, če bi se moral peljat po kolesarskih. Jaz se vedno vozim po kolesarskih kjer so, če je ni pa pač po cesti. Se tudi izogibam glavnih cest in se raje vozim po stranskih, kjer je manj prometa. Potem pa vidim nekatere kolesarje , ki očitno prav uživajo se vozit po prometnih cestah. Al pa razni tekači, ki radi tečejo po cesti.. V čem je fora? Jaz ko grem tečt, grem v naravo ne po asfaltu.


https://www.bicikel.com/forum/49756/voz...

stratosD ::

btw - tisti 27.5" in 29" MTB-ji za 180 eur v Eurospinu so znamke Esperia ITEK - niti niso tako grozni...mal so težki ker je jeklen okvir na občutek od mojega 29" Scott Aspecta...uni 29" zgleda šmekerski za v trgovino pa mal po parku se vozit će komu kaj pomaga..imeli so pa 46 in 48 št.okvirja v Obalnih EUspinih...

hotig ::

Tudi sam sem pogruntal (na podlagi listka na kolesu), da se gre za Esperia ITEK kolo. Nisem ravno našel veliko info na netu ampak vem, da se gre za italijansko firmo (Esperia), mislim pa da je ITEK nizozemska firma v lasti Esperie, ki izdeluje okvirje. Ogledal sem si kolo v skladišču lokalne trgovine (pakirano v škatli, v roku 1-2 dni ga bo kolega z kombijem pripeljal k meni domov, da ga sestavim). Sicer izgleda v redu, za občasno rabo bi mogel zdržati več let (računam vsaj 5-7), kvaliteto disk zavor in sprednjega amortizerja ne znam oceniti, za zadnji menjalnik shimano TY300 sem pa že našel navodila za naštimat na youtubeu. Velikost okvirja je pa 48. Ko ga dobim, ga sestavim in porihtam, pa če bo sreča in suho vreme že ta teden nardim eno turo po mestu za prvi občutek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotig ()

GupeM ::

Samo nasvet: Kolo kupljeno v Sloveniji mora biti pripravljeno za na cesto. To pomeni z vso potrebno opremo in SESTAVLJENO! Če ne dobiš sestavljenega v trgovini, ti morajo omogočiti brezplačno sestavljanje.

stratosD ::

pakirano v škatli - balanca poravnana z okvirjem in odvita pedala - to je to v tem konkretnem primeru - verjetno je ključ za privit pedala zraven valjda...
v trgovini EUspin na Obali so bili ti bajki takole...

 null

null



 null

null

juroz ::

GupeM je izjavil:

Prepovedana.

Je pa na forumu bicikel.com eden na to vprašanje lepo odpisal:

Ah dajte no samo neko jamranje...poglejte, kje vse se vozijo profi kolesarji na dirkah...po kockah, sfukan asfalt, skačejo preko robnikov itd...če se ne znaš peljat s specialko po kolesarski potem je bolje da nehaš vozit kolo. Samo nekaterim šminkerjem na specialkah bi krona padla z glave, če bi se moral peljat po kolesarskih. Jaz se vedno vozim po kolesarskih kjer so, če je ni pa pač po cesti. Se tudi izogibam glavnih cest in se raje vozim po stranskih, kjer je manj prometa. Potem pa vidim nekatere kolesarje , ki očitno prav uživajo se vozit po prometnih cestah. Al pa razni tekači, ki radi tečejo po cesti.. V čem je fora? Jaz ko grem tečt, grem v naravo ne po asfaltu.


https://www.bicikel.com/forum/49756/voz...


bo pa meni prvemu tukaj krona dol padla ko rečem da če je kolesarska neumno (in celo nevarno!) zasnovana potem se jaz ne bom vozil po njej. prvič grem _vedno_ po kolesarski (tudi drugič, tretjič ponavadi) potem pa če je glupo narejeno - hvala lepa.
nisem noben samomorilec da imam kakšno željo se vozit po glavni cesti če imam zraven "meni prijazno in namenjeno kolesarsko" ampak če nekaterim ne prebije da se kolesar RAJE pelje po glavni cesti kjer tvega udarec avtomobila ker je kolesarska dejansko zanič potem pač nimaš kaj.
ti misli svoje jaz pa svoje.

sem pa tako v info oblečen da se me vidi na kar precej pazim, luč spredaj! in zadaj! in z mislijo da pridem varen domov. kolesarska pot velikokrat (ne vsakič) TO NI.

pa le en primer kateri bo upam da slotechovcem blizu - tehnološki park brdo proti hotelu mons. ne samo da 2x prečkaš cesto (ok enkrat pri semaforju), na koncu v vsakem primeru pristaneš na glavni cesti. je res tak kriminal kot ga nekateri tukaj hočejo prikazat če tiste 500m kolesarske spustiš in greš direkt na glavno? da ne govorim da je glavna nevarnost par 100m kasneje ko je folk živčen da te prehiti na uvoz za obvoznico in na ta način zapre pot ker ne dojame da se tudi kolesar lahko pelje precej hitro tam mimo.

ps: hrvati so konkretno bolj potrpežljivi do kolesarjev kot pa vozniki kolesarske velesile Slovenije.

energetik ::

Imaš prav glede kolesarskih, da so večinoma uničene ali zanič speljane, ampak če grem jaz na cestno turo za trening, pač nikoli ne grem po takih trasah, da bi bile bedne kolesarske, ker jih itak večinoma ni, prav tako pa grem na ceste, kjer je zelo malo prometa. Če pa že grem po prometni cesti, pa raje vozim po kolesarski 20km/h, kot da bi se izpostavljal egoističnim voznikom.

stratosD je izjavil:

pakirano v škatli - balanca poravnana z okvirjem in odvita pedala - to je to v tem konkretnem primeru - verjetno je ključ za privit pedala zraven valjda...
v trgovini EUspin na Obali so bili ti bajki takole...

 null

null



 null

null

Balanco in pedala valda našraufaš sam, ampak zelo verjetno je pri novem potreben vsaj fina nastavitev menjalnikov in bremz. Kar seveda ni težava, če nimaš 2 levih rok. Ampak marsikdo se gre vozit z nenastavljenim kolesom in potem jamra, da je zaendrek. Jaz ti tudi takega iz Eurospina nastavim v nulo, da ne bo nič drsalo in se bo prestavljalo v nulo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

juroz ::

energetik je izjavil:

Imaš prav glede kolesarskih, da so večinoma uničene ali zanič speljane, ampak če grem jaz na cestno turo za trening, pač nikoli ne grem po takih trasah, da bi bile bedne kolesarske, ker jih itak večinoma ni, prav tako pa grem na ceste, kjer je zelo malo prometa. Če pa že grem po prometni cesti, pa raje vozim po kolesarski 20km/h, kot da bi se izpostavljal egoističnim voznikom.



ja včasih nimaš kaj je treba tudi čez kakšne takšne kraje. seveda pa izbiraš čim manj takih situacij če le lahko. saj realno gledano ne pride velikokrat do takih situacij in kakšne kolesarske so prav zgledno narejene.
namesto da bi se vsi "borili" da se določeni odseki naredijo tako kot se zagre da so varni tako kolesarji kot vozniki se med sabo nekaj dajemo...


čist informativno do ostalih - kako pa gledate takšne kolesarje ki se čez mesto lahko oz se peljejo tekoče s prometom? torej 30-50kmh in, vsaj kar se hitrosti tiče, niso ovira?

hotig ::

@stratosD & energetik

Ja v bistvu se gre za teh par stvari prišraufat (pedali, poravnava balance). Menjalnik je pa tudi treba malo pregledat in nastavit. Sem našel ena "odlična" navodila oz. video na youtubeu (tudi neukemu meni so bila dovolj jasna), tak da mislim da ne bom imel kakšnih težav. Ko ga poštimam in se mal zapeljem, bom pa opisal izkušnjo (če ne padem in si polomim roke >:D).

GupeM ::

juroz je izjavil:

bo pa meni prvemu tukaj krona dol padla ko rečem da če je kolesarska neumno (in celo nevarno!) zasnovana potem se jaz ne bom vozil po njej. prvič grem _vedno_ po kolesarski (tudi drugič, tretjič ponavadi) potem pa če je glupo narejeno - hvala lepa.
nisem noben samomorilec da imam kakšno željo se vozit po glavni cesti če imam zraven "meni prijazno in namenjeno kolesarsko" ampak če nekaterim ne prebije da se kolesar RAJE pelje po glavni cesti kjer tvega udarec avtomobila ker je kolesarska dejansko zanič potem pač nimaš kaj.
ti misli svoje jaz pa svoje.

sem pa tako v info oblečen da se me vidi na kar precej pazim, luč spredaj! in zadaj! in z mislijo da pridem varen domov. kolesarska pot velikokrat (ne vsakič) TO NI.

pa le en primer kateri bo upam da slotechovcem blizu - tehnološki park brdo proti hotelu mons. ne samo da 2x prečkaš cesto (ok enkrat pri semaforju), na koncu v vsakem primeru pristaneš na glavni cesti. je res tak kriminal kot ga nekateri tukaj hočejo prikazat če tiste 500m kolesarske spustiš in greš direkt na glavno? da ne govorim da je glavna nevarnost par 100m kasneje ko je folk živčen da te prehiti na uvoz za obvoznico in na ta način zapre pot ker ne dojame da se tudi kolesar lahko pelje precej hitro tam mimo.

ps: hrvati so konkretno bolj potrpežljivi do kolesarjev kot pa vozniki kolesarske velesile Slovenije.

Te povsem razumem. Ko sem na praznik ob štirih zjutraj šel po Zaloški cesti od Kajuhove proti centru Lj in nato naprej proti morju, sem tudi jaz peljal po cesti do centra (naprej je kar v redu kolesarska). Cesta je bila takrat namreč prazna. Me ni dohitel niti en avto. Če bi me, bi se pa brez problema umaknil na kolesarsko, ker je itak toliko uvozov, da niti čez robnik ni treba.

Si pa ne predstavljam, da bi to počel čez dan ob delavnikih. Takrat je pa kolesarska zagotovo bolj varna, pa če je še tako slaba. Je pa res, da je pametno iti nekoliko bolj počasi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

;-) ::

Energetik vrjamem da novo kolo nastaviš kot je treba in potem po 2000km, po 20.000 pa vse kaj je manj kot 105 še samo škrtari in bi lahko vsak dan štelal in nastavljal. Zato v nekaterih trgovinah (diskontnih) ko dajo zadaj boljši menjalnik ni niti tako neumno, čeprav je nekompatibilno, bo kolo vsaj celo dobo delalo naspol.

Naprimer Turney je po 5000km za v smeti, pretegnjen in zanič.

energetik ::

A dej no pretiravat. Za star bickl sem nabavil večinoma Tourney, morda nekaj Acera, nastavil v nulo in dela kot šus že par 1000km. Ja, če bi Roglič odpeljal Tour na Tourneyu ali Clarisu, bi verjetno bilo vprašljivo.

Ampak grem stavit, da bi že na Sori ali vsaj Tiagri tudi Tour odpeljal normalno. Pri dražjih komponentah gre večinoma za manjšo težo, večji razpon prestav, manjše razmike med prestavami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()
««
55 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Šport
63654588 (7508) LeQuack
»

Nabava novega kolesa.

Oddelek: Šport
479672 (6179) dolenc
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6915604 (13401) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8624478 (22005) stratosD

Več podobnih tem