» »

Katero kolo

Katero kolo

««
36 / 95
»»

greatdrakon ::

a to kolo je za za kaj? ali bo tudi razpadlo (100kg imam)... rabim nekaj čimbolj enostavnega, da treba čim manj servisirat...kaj priporočate(konkretno)

sprašujem ker se mi je staro (novo) kolo razpadlo po enem letu:
- zlomil pedalo
- zlomil šprikle na zadnjem kolesu
- gumi defekt vsake 2 tedna
itd. pri normalni vožnji... kak skok s pločnika dol včasih (ker avti ovirajo promet oz. stojijo na zebri)...

K0l1br1 ::

Rabljeno gorsko kolo.
Pri taki uporabi kole ne razpade, rezen če ekstremno slabo ravnaš z njim.
Toliko okvar in gumi defektov enostavno kaže na neko čudno uporabo ali pa na neko zanič kolo.

greatdrakon ::

K0l1br1 je izjavil:

Rabljeno gorsko kolo.
Pri taki uporabi kole ne razpade, rezen če ekstremno slabo ravnaš z njim.
Toliko okvar in gumi defektov enostavno kaže na neko čudno uporabo ali pa na neko zanič kolo.


ne sej to. s kolesom sem ravnal lepo... kvaliteta kolesa (intersport) je jao bože...

janezvalva ::

greatdrakon je izjavil:

a to kolo je za za kaj? ali bo tudi razpadlo (100kg imam)... rabim nekaj čimbolj enostavnega, da treba čim manj servisirat...kaj priporočate(konkretno)

sprašujem ker se mi je staro (novo) kolo razpadlo po enem letu:
- zlomil pedalo
- zlomil šprikle na zadnjem kolesu
- gumi defekt vsake 2 tedna
itd. pri normalni vožnji... kak skok s pločnika dol včasih (ker avti ovirajo promet oz. stojijo na zebri)...

kar se tiče gumidefekta, je normalno.
jaz, če se vozim po gozdu moram tudi flikat v podobnih intervalih. lahko predelaš v tubeless. ali pa zamenjaj plašč, ali oboje.

polomljena pedala, itd. kaže na slabe komponente.

kupi npr. z boljšimi komponentami. (pedale, zobniki, veriga) boš mel par let mir.


ne pozabi redno čistit verige in zobnikov, ker če se nabere šmir (zmes prah-trdi delci in mast) je to strup, ti poje zobnike in verigo. vsake par dni ščisti, da zgleda kot novo (par ur dela). nato nanesi dry lube.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

jype ::

janezvalva je izjavil:

kar se tiče gumidefekta, je normalno.
Meni se ne zdi čudno, da ima nekdo, ki tako strastno zanika znanost, toliko težav z mehanskimi napravami.

dolenc ::

Itak, da bo razpadlo pri 100kg, okvir je verjetno močen vse ostalo pa ne. Boš moral kako dražjo varjanto vzet, če nočeš da ti po 2h pločnikih vse razpade.

Lahko pa tega pocen vzameš, pa daš tkoj naštelat, tolk da je feltna res pravilno centrirana, gume z zaščito proti predrtju pa kak gonilni ležaj drug, pa boš verjetno imel mir.

dragon ::

Sam imam Scotta Aspect 910 in pri mojih 125 kg in 2000 km v dveh letih sem zamenjal le zadnje ploščice.

zavajon ::

energetik je izjavil:

Ketno pa vsake 2 meseca snamem na veznem členu, vržem v banjco za sladoled, nalijem detergent za posodo in vročo vodo. Poščetkam z zobno krtačko. Sperem z vodo, pustim da se odteče. Nato posprejam z brake cleanerjem. Ketna je potem tako čista, da jo lahko valjam po rokah in ostanejo čiste. ;)
Nato na vsak člen kapljico olja in to je to.

Na vsak člen kapljico? Torej moraš nakapati več kot 100 kapljic. Mukotrpno delo :|

s1m0n ::

Saj verjetno tudi ob vsaki odstranitvi verige menja povezovalni člen :) Tak, da ni poceni njegovo vzdrževanje...

energetik ::

zavajon je izjavil:

energetik je izjavil:

Ketno pa vsake 2 meseca snamem na veznem členu, vržem v banjco za sladoled, nalijem detergent za posodo in vročo vodo. Poščetkam z zobno krtačko. Sperem z vodo, pustim da se odteče. Nato posprejam z brake cleanerjem. Ketna je potem tako čista, da jo lahko valjam po rokah in ostanejo čiste. ;)
Nato na vsak člen kapljico olja in to je to.

Na vsak člen kapljico? Torej moraš nakapati več kot 100 kapljic. Mukotrpno delo :|

Na vsak člen. 2 minuti dela. Vezni člen uporabim jasno isti. Itak pa stane drobiž.

Leprechaun ::

greatdrakon je izjavil:

a to kolo je za za kaj? ali bo tudi razpadlo (100kg imam)... rabim nekaj čimbolj enostavnega, da treba čim manj servisirat...kaj priporočate(konkretno)

sprašujem ker se mi je staro (novo) kolo razpadlo po enem letu:
- zlomil pedalo
- zlomil šprikle na zadnjem kolesu
- gumi defekt vsake 2 tedna
itd. pri normalni vožnji... kak skok s pločnika dol včasih (ker avti ovirajo promet oz. stojijo na zebri)...


Ko sem sam pri svojih takratnih 105kg nazadnje vozil poceni kolo sem v prvi klanec odlomil sprednje zobnike, zvil gonilko in razgnal verigo :D - v enem momentu . Za res preproste stvari bo to kolo ok, ampak če boš kdaj malce bolj pritisnil boš v trenutku doživel kaj podobnega.
Če si povprečno visok bi na tvojem mestu vzel rabljenega, dobiš super kolo z Alivio-Deore opremo - treking ali gorc za 300EUR ali manj.
*************************************************************

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

Leprechaun je izjavil:

sem v prvi klanec odlomil sprednje zobnike, zvil gonilko in razgnal verigo :D
Tukaj teža nima nobene veze, hidravlika je tista, ki je vse to naredila!

Leprechaun ::

Preveč watov 8-) za robo c klase.
*************************************************************

zmaugy ::

Si bom sposodil temo: katero e-kolo za vožnjo po lokalnih hribih (večinoma asfalt)? Čeprav je pa res, da bi to počel tudi pozimi, ko kaj tudi ni spluženo. Cena do 3500 EUR. A ima full suspension kakšen negativen učinek pri vožnji po običajni bolj ali manj ravni asfaltni cesti v primerjavi s hardtailom? Se splača dat za to ekstra, če je dosti vožnje po asfaltu?
Nek standard se mi zdi Bosch 250 W, 75 Nm navor, 500 Wh baterija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Cange ::

Če boš ostal na 250W glej da ima e-kolo sredinsko namešečen motor, na gonilko. Tako boš imel optimalen navor + na dogih strminah nebi smelo biti problemov s pregrevanjem, ker bo motor na obratih.
Pozabil si napisat namen bicikla.

globoko grlo ::

Sej je napisal, asfaltni klanci. FulLy glih nima negativnega učinka, je mal težji, pa mal dražji. Za tvoje asfaltne klance je trdak boljša izbira.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Cange ::

Ne moreš kar določit, da se gre za trimčkanje.

globoko grlo ::

katero e-kolo za vožnjo po lokalnih hribih (večinoma asfalt)?


si spregledal, ane
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Cange ::

Naj ugibam, do najbljižjega lokala na lokalnem hribu?

Cange ::

OK,ok, priznam da sem trenutno poln z raznoraznimi idejami in nameni e-vozil za nekaj tisoč evrev, tako da najbolje da se umaknem preden zakompliciram zadevo.

zmaugy ::

Se nagibam v smeri full suspension z možnostjo zaklepa zadnjega amortizerja, navzdol tudi po asfaltu, ki je zjahan, te brez zadnjega vzmetenja lahko grdo preruka. Poleg tega nisem iz leta v leto mlajši, verjetno mi bo mehkejša vožnja čedalje bolj ustrezala.
Poleg tega mi morda postane všeč spuščanje po malo bolj dinamičnem terenu.
Pomislek je v glavnem v smeri pomanjkljivosti, ki jih morda zadnji amortizer prinese pri vožnji iz kraja v kraj po bolj ali manj ravni asfaltni cesti.

PS: Ko vozim karkoli, nikoli ne pijem alkohola. Če je pa na vrhu vzpona gostilna z razgledom, se z veseljem malo vsedem in spijem vodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

dolenc ::

Ena stvar več, katero moreš servisirat. Plus ležaje nihajke. Pa pretehtej al ti tolk da, da je vredno.

zmaugy ::

Kolk pa je servis full suspension MB enkrat na leto? Trenutno me treking kolo stane par deset evrov na leto za servisiranje.

freezby ::

Kaj pa e-gravel?
Sam probal pred mesecem in ga ne morem pozabit. S Fazua integriranim motorjem in baterijo, ki jih lahko tudi preprosto snameš in je potem navaden nožni bicikl. Top zadeva. Ridley Kanzo za 4k. Sam bom skušal ostati discipliniran in si ga kupim čez cca 2 leti.

Sam imam e-trdaka z Bosch CX. Predtem sem si sam nagradil z bafangom en kolo, ki sem ga nato dal hitro naprej (pa ne zaradi slabe izkušnje, temveč zanimanja in priložnosti). Naletel sem namreč na sedanjega e-MTB z občutnim popustom po koncu sezone. Fajn, poskočen, a so ostali motorji boljši pri tem prehodu iz motorne podpore ob 25 km/h. Je pa Bosch predstavil nov motor, kar konkretno manjši in lažji (magnezij namesto alu), a kot razumem za kolesa edicije 2020. Rajši kot zadnje vzmetenje, boljša kaseta, menjalnik, diski. Zagotovo se splača več časa vložiti v osnovno vzdrževanje - čiščenje, zlasti verige, kasete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: freezby ()

globoko grlo ::

Servisi so kr dragi, sploh če maš kkšne boljše vilce in zadnji fedr, pa če si še mal picajzla in hočeš met vse tipi topi bo to med 100 in 200 ojri.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Gregor5816 ::

Že 2 leti razmišljam o nakupu cestnega kolesa. Prejšni teden sem prvič sedel na njem in sem se odločil za nakup. V ožji izbor sta prišla 2 kolesa.

Prvi je Specialized Tarmac expert 2017. Gre za zadnje kolo iz zaloge v trgovini, velikost je ravno prava zame. Ima starejšo verzijo Ultegre (6800), kaseta je 11-28.

Drugi je Canyon Endurace 8.0. Geometrija okvirja naj bi bila bolj udobna, novejša verzija Ultegre, kaseta 11-34.

Cenovno je Specialized malenkost dražji, ampak trgovina ponuja nekaj dodatnih storitev, kar nekako izenači ceno. Pri katerem za ta denar dobim več? Malce bolj se nagibam k Specialized, ker so aktualni modeli teh koles okoli 4500€, kar je popolnoma drug cenovni rang, kot zgornji Canyon.

jype ::

To so bicikli za delat po več kot jurja na mesec in jih nima smisla kupiti za "občasno rekreacijo", drži pa, da gre za tvoj denar in z njim lahko počneš, kar želiš.

GizmoX ::

Gregor5816 je izjavil:

Kupujem novo kolo. Trenutno imam treking kolo in bi ga rad zamenjal za cestnega. V glavnem ga bom uporabljal le za vikende oz. nedeljske popoldneve, zato gledam bolj nižji cenovni razred pri cestnih kolesih. Zaenkrat sem gledal te: ... Scott speedster 30

Skratka okoli 1000€ budget. Zaželjeno malo manj, lahko tudi malo več, če je kakšno solidno kolo. Ne vem pa kaj gledat, ker se na kolesa ne spoznam.
Kaj se je pa spremenilo v enem letu, da si želiš 2x dražjega kolesa?

Če boš bolj weekend warrior, si imel lani pomoje boljšo idejo (kolo za do 1.000€).

V klanec je težko gonit ne glede na to, ali je aluminij, ali karbon.:)
Je pa 11-28 OK. 11-34 gledaš, če si težak (ali pa nameravaš imeti veliko fur tipa Logarska Dolina - Zgornje Jezersko).:)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Pro_moted ::

Gregor5816 je izjavil:

Že 2 leti razmišljam o nakupu cestnega kolesa. Prejšni teden sem prvič sedel na njem in sem se odločil za nakup. V ožji izbor sta prišla 2 kolesa.

Prvi je Specialized Tarmac expert 2017. Gre za zadnje kolo iz zaloge v trgovini, velikost je ravno prava zame. Ima starejšo verzijo Ultegre (6800), kaseta je 11-28.

Drugi je Canyon Endurace 8.0. Geometrija okvirja naj bi bila bolj udobna, novejša verzija Ultegre, kaseta 11-34.

Cenovno je Specialized malenkost dražji, ampak trgovina ponuja nekaj dodatnih storitev, kar nekako izenači ceno. Pri katerem za ta denar dobim več? Malce bolj se nagibam k Specialized, ker so aktualni modeli teh koles okoli 4500€, kar je popolnoma drug cenovni rang, kot zgornji Canyon.


https://www.velo.si/transonic-2.3-moder...

https://www.velo.si/sl-ltd-crn/moder

https://www.velo.si/roubaix-1.1-siv/crn

Za manj denarja, se boš enako kvalitetno peljal.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

K0l1br1 ::

Komot gledaš za 105 opremo, ne rabi biti ultegra.
Eni so obsedeni s tem, 105 pa ravno tako dela, ravno tako kot dela tiagra
za še manj denarja.
Za 1x vikend najbolje da ima duraace in karbon okvir za min 5 jurjev.....

jype ::

GizmoX je izjavil:

Je pa 11-28 OK. 11-34 gledaš, če si težak (ali pa nameravaš imeti veliko fur tipa Logarska Dolina - Zgornje Jezersko).:)
To jaz vozim s 53-39 in 11-27, pa sem sto kilski bk, drži pa, da ketne menjam kot po tekočem traku. Če bi namesto tiagra in 105 imel dura-ace, bi menjal še pogosteje, ker so komponente še lažje in z manj pleha.

martincek1 ::

Pozabil si omenit, da maš za sabo verjetno čez 100kkm.

Jaz mam letos za sabo 2k, pa je 36 25 totalno premajhno razmerje, da bi lahko normalno gonil v 15% klanec. Še vsakemu sem priporočal 50-34 12-30 ali 50-36 11-32, pa so mi bili vsi hvaležni.

energetik ::

Se strinjam, čeprav sem letos odpeljal malo Franjo, mi prav nič ni hudega s sprednjo šajbo 26 in zadaj 32!
Medtem ko so cestaki stoje gonili po zunanji strani ovinkov na Lučine, sem jaz na trekingu lepo šel po idealni liniji ovinka s kadenco 90-100, sede. Jaz ne vidim fore v nekih težkih prestavah, rad vrtim z visoko kadenco, tudi v klanec. Najtežja 48/11 pa mi je več kot dovolj tudi pri spustih.

Razne variante 39/27 za klance so bolj za tiste, ki delajo po par 10kkm letno.

jype ::

martincek1 je izjavil:

Jaz mam letos za sabo 2k, pa je 36 25 totalno premajhno razmerje, da bi lahko normalno gonil v 15% klanec. Še vsakemu sem priporočal 50-34 12-30 ali 50-36 11-32, pa so mi bili vsi hvaležni.
Tudi jaz imam kompakta (50-34 in 11-28) na ciklokrosu, da mal manj ketne raztegujem in se strinjam, da so udobnejša razmerja... Udobnejša.

Ne nardijo pa nič za tvoje noge, samo za srce.

energetik je izjavil:

Najtežja 48/11 pa mi je več kot dovolj tudi pri spustih.
Ja, prepočas greš :)

energetik je izjavil:

Razne variante 39/27 za klance so bolj za tiste, ki delajo po par 10kkm letno.
Sej finta je v tem, da je takih klancev zelo malo, vse ostalo je pa čisto znosno.

Sicer alpe redko vozim s 53/39 šajbami, ampak odkar imam en bicikel tu, drugega pa tam, nimam toliko izbire in vzamem, kar je pri roki, pa gre čisto OK.



(Bicikel sem plačal 170, obroči, ki so zdaj že šest let gor, so 250, pa je reč več kot primerna za vsak asfalt, le v klance je treba mal okvir zvijat, da ni treba peš.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

K0l1br1 ::

11-32 je prav lepo razmerje zadaj. Če rabiš 32, daš na 32. Ko imaš nekaj km v nogah, pa postanejo razmerja itak drugačna. In raztegneš jebeno ketno in zjebaš zobnike, da ne rečem drugače.

jype ::

K0l1br1 je izjavil:

In raztegneš jebeno ketno in zjebaš zobnike, da ne rečem drugače.
Ja, redno moraš menjat ketno, pa pametno je kupovati nižje range, ki zdržijo dlje (so pa težji).

K0l1br1 ::

Ja, ampak neeeeeeeeeeeee tako redno..... vsakih par jurjev in če zamudim, še zobnikeeeeeeeeeeee.
Se mi zdi, da je ketna že na stari specialki s triplo in 10 zobniki neuničljiva (oprema iz vseh vetrov). Menda sem jo menjal samo enkrat, ko sem jo utrgal ali pa še to ne, se niti ne spomnim. Na 11 zobnikih (105) pa ni za verjet. Je začelo preskakovati, potem sem jo dvakrat utrgal, naročil novo, pa je bilo treba še zobnike menjati.

jype ::

11 redne ketne so že tako tanke, da je groza.

Na tisti kripi zgoraj je stara 7 redna campagnolo mirage, ki rabi novo ketno na 15kkm.

jernejl ::

energetik ::

jype je izjavil:

11 redne ketne so že tako tanke, da je groza.

Na tisti kripi zgoraj je stara 7 redna campagnolo mirage, ki rabi novo ketno na 15kkm.
Zato pa je meni 3x9 Deore LX optimum, imam ogromen obseg razmerij, ketna in kaseta sta pa smešno poceni, ketna pride 11€, zaradi mene jo lohk menjam 2x na leto, če je treba :P
Zdaj ima par 1000km za sabo, pa merilec še nič ne kaže, da bi bila potrebna menjava.

jype ::

Na koncu je vse skupaj odvisno samo od dveh reči: Koliko časa in s kakšno silo ketno vlečeš narazen.

Več in bolj strmo ko voziš in težji kot si, večkrat moraš menjat ketno, bolj kot je ketna tanka, večkrat jo moraš zamenjat.

Kolegi, ki vozijo muslaufe po resnih hribih in imajo ketno, ki spominja na prenose pri kmetijski mehanizaciji ali motorjih, jo menjajo redko, čeprav so sile precej višje (ker imajo nekateri med njimi tudi power metre, ki to jasno pokažejo).

jernejl je izjavil:

39x27 se še profesionalci izogibajo, če morajo v hrib :)
Pantani se ni, haha.

s1m0n ::

Res, da ne naredim dosti KM letno (kakšnih 1000-1500, treking + gorsko), a do sedaj sem verigo pogosteje menjal na trekingu (skoraj vsako drugo leto) saj se je v tem času vedno raztegnila.
Na gorske pa se še presenetljivo dobro drži po 600KM.

energetik ::

Ketna se ne raztegne, ampak se samo podaljša zaradi obrabe rolerčkov in njihovih ležišč. Tako da - čista in vzdrževana ketna bo potrebna menjave kasneje, tudi če jo goni "bik".

jype ::

To zagotovo drži, ampak največja komponenta je še vedno čas, ko je ketna pod obremenitvijo in sila, s katero se jo vleče narazen (razen pri res usranih ali suhih ketnah, kjer reči škripajo, škrtajo ali kako drugače drgnejo direktno Metall auf Metall).

Pa tanjša ko je ketna, manjša je površina, skozi katero se breme prenaša, posledično so pa pritiski in deformacije večje.

r3dkv1c4 ::

dolenc je izjavil:

Ena stvar več, katero moreš servisirat. Plus ležaje nihajke. Pa pretehtej al ti tolk da, da je vredno.

Za bruhat razmišljanje.
Se parvi, po tvoji logiki so polno vzmetena kolesa en k..., ker je več delov potrebnih servisirat?

Pa veš koliko je strošek servisa?
Z malo truda je v parih letih nekaj €. Če pa vsako leto menjaš ležaje in voziš kolo na servis, kjer se serviserji smejejo, potem pa verjamem, da je 100€+.
Nehaj klobasat neumnosti.

Čista ketna vs. zasvinjana ketna je +5 W.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

r3dkv1c4 ::

energetik je izjavil:

Se strinjam, čeprav sem letos odpeljal malo Franjo, mi prav nič ni hudega s sprednjo šajbo 26 in zadaj 32!
Medtem ko so cestaki stoje gonili po zunanji strani ovinkov na Lučine, sem jaz na trekingu lepo šel po idealni liniji ovinka s kadenco 90-100, sede. Jaz ne vidim fore v nekih težkih prestavah, rad vrtim z visoko kadenco, tudi v klanec. Najtežja 48/11 pa mi je več kot dovolj tudi pri spustih.

Razne variante 39/27 za klance so bolj za tiste, ki delajo po par 10kkm letno.

Z 90-100 kadenco v klanec, a to imaš vklopljeno funkcijo samouničevanje?

Najbolj optimalna kadenca za v klance je nekje med 75-82....vse kar je več je nesmisel.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

s1m0n ::

r3dkv1c4, servisi amortizerjev niso poceni... Če pride do tega, da jih je potrebno servisirat!
Drugače pa ležaji, veriga... niso nek strošek.

energetik ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Z 90-100 kadenco v klanec, a to imaš vklopljeno funkcijo samouničevanje?

Najbolj optimalna kadenca za v klance je nekje med 75-82....vse kar je več je nesmisel.

Saj ves tisto, moč = navor x obrati
Kakor jaz vem, kolena uničuje navor oz. sila.

jype ::

energetik je izjavil:

Kakor jaz vem, kolena uničuje navor oz. sila.
Eh, pri resnih klancih se itak čisto spremeni mehanika vrtenja pedal in mlinčkanje (razen višjega srčnega utripa) po moje ni bistveno fiziološko različno od tistega guncanja, ko z eno nogo potegneš gor, z drugo pritisneš, pa močno vlečeš balanco, potem pa ponoviš še na drugo stran. Kolena uničujejo predvsem udarci.

gusto ::

Glede razmerij je tako, da je veliko odvisno, kakšne ture voziš in tudi na kakšen način. Tule še vedno igra ego velikokrat, češ kaj čem 32 kaseto gor dajat, to je za pusije. Potem pa vidiš istega modela, kako komaj suče v klanec, obrne manj kot enkrat na sekundo, ampak važno je, da je on s 25 kaseto prišel na Vršič. Če kolesariš veliko klancev in predvsem daljše ture z več klanci se splača dati večji zobnik zadaj (30-32) v kombinaciji s compactom 50/34. To ti omogoča, da lažje kolesariš na optimalni kadenci in tudi prišparaš noge. Ko vse skupaj sešteješ vidiš tudi, da si na koncu hitrejši. Sam sem v kar dobri kolesarski kondiciji, pa sem bil včeraj kar vesel, da sem imel iz Jezerskega proti Pavličevemu sedlu na voljo razmerje 34x30.
««
36 / 95
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696120326 (11494) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511223 (6865) Twixz
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6922113 (19910) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632637 (30164) stratosD

Več podobnih tem