» »

Katero kolo

Katero kolo

««
93 / 98
»»

Vanquish ::

poglej si mtb, ki si jih omenjal in max stevilo zobnikov. In menjalnik ti doloca kako razmerje bos mel zato je pomemben.
S tem pa zakljucujem debato, ker se podatki lahko preverijo tudi na shimano spletni strani in primerjas menjalnike med sabo in ti podatki pricajo v mojo prid.

T743 ::

No ja max število zob zadaj, ki jih menjalnik še lahko prežveči, je pogojeno samo z dolžino kletke, rang opreme tu nima veze, tako pri Shimanu kot tudi SRAM...daljša kot je kletka, večji zobnik imaš lahko zadaj.
Za MTB je pri Shimanu 51 zob SRAM pa požere še zob več se pravi 52 pri 1x12 sistemu.
Ne gre pa kombinirati 1x12 menjalnika z 1x11 kaseto oz 3x9 ali 2x10.

Vanquish ::

T743 je izjavil:

No ja max število zob zadaj, ki jih menjalnik še lahko prežveči, je pogojeno samo z dolžino kletke, rang opreme tu nima veze, tako pri Shimanu kot tudi SRAM...daljša kot je kletka, večji zobnik imaš lahko zadaj.
Za MTB je pri Shimanu 51 zob SRAM pa požere še zob več se pravi 52 pri 1x12 sistemu.
Ne gre pa kombinirati 1x12 menjalnika z 1x11 kaseto oz 3x9 ali 2x10.


teoreticno - v praksi pa kombinacije, ki jih npr shimano ponuja imajo za deore in visje modele 42T (2x), nizji rang pa 36T. Enako s total capacity - mocno v prid visjega ranga.

Da ne zacnemo govoriti o tezi kolesa, ki tudi vpliva na voznjo v hribe.

T743 ::

Se mi zdi da te ne razumem kaj hočeš sploh odkriti, še enkrat daljša kot je kletka večji je lahko zadnji zobnik ne glede na rang le tega pri istem sistemu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T743 ()

Vanquish ::

T743 je izjavil:

Se mi zdi da te ne razumem kaj hočeš sploh odkriti, še enkrat daljša kot je kletka večji je lahko zadnji zobnik ne glede na rang le tega pri istem sistemu.


da je nesmiselno govoriti o kletki in velikosti le te, ko pa proizvajalec za menjalnik dolocenega tipa prodaja samo verzijo, ki podpira najvecji zobnik do 36T in to je isto za vse menjalnike nizjega ranga.

S takim menjalnikom brez modifikacij bos tezje vozil v klanec in to je to.

Scaramouche3 ::

Mislim da je pomembno reči da je tudi razlika ne samo v geometriji in zobnikih ampak tudi v 1x vs 2x.
Lahko kupiš najnovejši carbon frame z ultegro di2 in imaš 1x pa boš težje poganjal v strm klanec če si težji kot če imaš 2x 24 prestav...

Vanquish ::

sigurno - zato pa je potrebno vedet kaj bos vozo in kaj ti je potrebno za to.
Jaz vozim gravel in sem imel na zacetku 50/34 spredaj in 11-34 zadaj.
Sedaj pa imam 38 spredaj in 10-51 zadaj. Mas pa ogromno gravelov z razmerji blizje cestnemu, kar ni ravno ugodno za strmi makedam.

Scaramouche3 ::

Vanquish je izjavil:

sigurno - zato pa je potrebno vedet kaj bos vozo in kaj ti je potrebno za to.
Jaz vozim gravel in sem imel na zacetku 50/34 spredaj in 11-34 zadaj.
Sedaj pa imam 38 spredaj in 10-51 zadaj. Mas pa ogromno gravelov z razmerji blizje cestnemu, kar ni ravno ugodno za strmi makedam.


Kateri pa voziš?
Jaz si ogledujem Orbea Terra H30

MTB4life ::

T743 je izjavil:

Se mi zdi da te ne razumem kaj hočeš sploh odkriti, še enkrat daljša kot je kletka večji je lahko zadnji zobnik ne glede na rang le tega pri istem sistemu.

Ne razume, kaj mu želimo obrazložiti. Sem mu lepo pripel primere, kjer je ravno nasprotno kar on trdi. Prepričanega težko prepričaš.

MTB menjalniki imajo navadno možnost izbire dolžine kletke. SLX zadnji menjalnik lahko izbiraš ali boš imel srednjo ali dolgo kletko. Sepravi znotraj istega ranga izbereš, kakšno kapaciteto želiš/potrebuješ.

Potem je trdil, da 105 grupa ima manjšo kapaciteto od višjega ranga, ampak je napačno. Od naštetih nekaj postov nazaj je ravno 105 z največjo kapaciteto.

Po mojih izkušnjah nekateri MTB menjalniki prebavijo par zob večjo razliko. Sam sem recimo dve leti fural ZEE menjalnik (25 zob kapaciteta) na kaseti 40-11 (kolo s katerim sem bil ogromno v bikeparkih). Brez težav celotni čas uporabe, mogoče je bil malo bolj občutljiv pri odzivnosti, če je bila veriga obrabljena. Zdaj sem šel na SLX srednjo kletko, kjer uporabljam 46-11 - kapaciteto ima do 51-10, vendar ne potrebujem - s 46t sfuram do 25% klance, kar je več ni kolo temu namenjeno in dviguje sprednje kolo.

Vanquish ::

@MTB4life - napisal sem, vse kar je nizje od 105 bo treba boljse brat.
Ti pa se ne kregas z mano ampak trdis nasprotno kot ima shimano objavljeno na svoji spletni strani tako, da si se enkrat preberi svoj stavek o prepricanem.
Dalje pa se res vec ne mislim spuscat v debate, ker cel cas govoris na pamet in po obcutku, ne pogledas pa kaj dejansko proizvajalec ponuja v tem segmentu. V vsakem primeru pa ti zelim veliko uzitkov ob voznji (y)

Scaramouche3 je izjavil:


Kateri pa voziš?
Jaz si ogledujem Orbea Terra H30


jaz sem vzel tega: https://bmc-switzerland.com/collections...
sem kr dosti studiral pa ce te kaj zanima iz prve roke mi reci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vanquish ()

Gregor5816 ::

MTB4life je izjavil:

Kolesa ne uporabljajo zobnikov ampak verižnike.
Rang menjalnika nima nič s tem, kako boš vozil v klanec, ima samo geometrija kolesa in razmerje prenosa. Je pa res, če imaš dražji groupset si ''večji car'' v grupi cestarjev.

105 ima max kapaciteto 41 zob.
https://www.bike-discount.de/en/shimano...
Ultegra DI2 ima kapaciteto 33 zob
https://www.bike-discount.de/en/shimano...
Dura ace ima kapaciteto 35 zob.
https://www.bike-discount.de/en/shimano...

Super je, če si kdaj kolo sam sestaviš in ne listaš samo kataloga s sestavljenimi kolesi.

Tu je napaka na bike discount, najnovejša (12 redna) duraace in ultegra imata le eno dolžino kletke in kapaciteto 39 zob.

Pri deore in slx sploh nimaš kratke (srednje) kletke, ampak je edina opcija dolga kletka. MTB menjalniki z dolgo kletko od deore do XTR so identični, kar se tiče kapacitet. Nižje rangirani imajo puše namesto ležajev, težje in cenejše materiale, manj obdelane, ampak za prestavljanje je vseeno, kateri menjalnik imaš. Nastavit ga moraš enako, naj bo to deore ali XTR, in tudi v prestavljanju potem ne bo razlike.

Scaramouche3 ::

Vanquish je izjavil:



jaz sem vzel tega: https://bmc-switzerland.com/collections...
sem kr dosti studiral pa ce te kaj zanima iz prve roke mi reci.


Mene zanima ali lahko daš gor recimo 180mm plus,ker grem na klance in potem dol z 110kg! Vidim da pri tebi so to dal gor šele pri res veliki ceni!
Samo Shibamo me zanima ne Ass Ram!
To gledam,sam bi rad gor 180mm! https://nanobike.de/orbea-terra-m30-tea...

Vanquish ::

Scaramouche3 je izjavil:


Mene zanima ali lahko daš gor recimo 180mm plus,ker grem na klance in potem dol z 110kg! Vidim da pri tebi so to dal gor šele pri res veliki ceni!
Samo Shibamo me zanima ne Ass Ram!
To gledam,sam bi rad gor 180mm! https://nanobike.de/orbea-terra-m30-tea...


to ti tezko komentiram, ce bo slo gor, probaj malo pobrskat po specifikacijah.

Kolo je dobro bi pa ti rekel, da dobro poglej prestavno razmerje ce ti je ok, namrec pri gravel mas hitro tudi kake 20% brege po makedamu in 34 zadaj, 30 spredaj moras bit v solidni formi, da ti taki bregi ne bodo predstavljali tezav.

atlet ::

Vanquish je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:


Mene zanima ali lahko daš gor recimo 180mm plus,ker grem na klance in potem dol z 110kg! Vidim da pri tebi so to dal gor šele pri res veliki ceni!
Samo Shibamo me zanima ne Ass Ram!
To gledam,sam bi rad gor 180mm! https://nanobike.de/orbea-terra-m30-tea...


to ti tezko komentiram, ce bo slo gor, probaj malo pobrskat po specifikacijah.

Kolo je dobro bi pa ti rekel, da dobro poglej prestavno razmerje ce ti je ok, namrec pri gravel mas hitro tudi kake 20% brege po makedamu in 34 zadaj, 30 spredaj moras bit v solidni formi, da ti taki bregi ne bodo predstavljali tezav.


Na njega naj bi šla kaseta 11-40 brez težav: https://velonut.com/blog/shimano-grx-2x...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

T743 ::

No ja standardi se spreminjajo ampak do sedaj sta bili pri Shimanu vedno na voljo dve dolžini kletke zadnjega menjalnika katera pa direktno pogojuje max. število zob ki jih menjalnik prebavi, daljša kletka več zob lažje gre v klanec, krajša kletka manj zob bolj leti po ravnini. Ko se kupuje novo kolo so seveda na njem prave komponente, ki pašejo skupaj dolžina kletke in zadnja kaseta ter sprednji verižnik.
Težava pa nastane predvsem takrat, ko se kupi kolo z kratko kletko menjalnika in manjšo zadnjo kaseto, potem se pa ugotovi, da ne gre v klanec, zadaj se ne da montirati večje kasete zaradi kratke kletke, se pa lahko da spredaj manjši verižnik.Ali pa zamenja kaseto in menjalnik.
Glede večjega rotorja pa če vilica to prenese (najverjetneje da) je potrebno samo podložiti čeljust za kar vsaj pri mtb-jih obstajajo adapterji, če ne pa se da ustrezno debelo podložko.

Vanquish ::

atlet je izjavil:


Na njega naj bi šla kaseta 11-40 brez težav: https://velonut.com/blog/shimano-grx-2x...


imam se trek checkpoint in sem kupil ta menjalnik in spredaj sel iz 105 50/34 na grx 46/30 zadaj pa kot si sam rekel 40 zobnik in grx menjalnik. Par mescev je lepo delovalo, potem pa mi je enkrat samo zablokiralo in zlomilo menjalnik in sem sel nazaj na stari menjalnik in 34 :D

Tako, da to, da bi naj slo je super dokler enkrat ni, da ne gre :D
Imas razlicne varjante kako to osposobiti ampak vse to je potem izven osnovnega dizajna.

Sram, ki ti ni pri srcu pa ma meni optimalno kombinacijo za gravel - saj imam zadaj menjalnik od MTB in gre brez problema na 52T pri 38T spredaj.

Ampak sam bos najbolje vedel kaj potrebujes, lahko pa ti iz osebnih izkusenj recem, da je razlika ogromna. Tudi ko nimam najboljsega dneva lahko grem z zmernim tempom v breg na katerem bi z 30/34 mel prenizko kadenco

predi ::

Kje na štajerskem koncu (MB) bi se dalo videt/sprobat Cube Nuroad 2023?

Že dalj časa iščem zamenjavo za daily commute po mestu (vozilo za od A na B, ne šport) pa mi je v oči padla obična FE različica (z najnižjim rangom opreme). Najbrž z nakupom ne bi preveč zgrešil, glede na to, da je (po opisih sodeč) commute eno izmed področij uporabe tega kolesa.

S takšnimi krmili sicer nimam ravno izkušenj. Predvidevam, da se ga je potrebno samo navadit, po funkciji pa je enakovredno temu kar običajno najdeš na cross/treking kolesih - torej se ga da varno izpustit in držat z eno roko, ipd.?

GupeM ::

Za kolo od A do B in nič porta, bi jaz vzel navadno mestno kolo:
https://www.decathlon.si/p/145734-51144...

Zic širok, mehek. Drža pokončna in vzravnana. Pozicija rok precej bolj naravna. Sestopanje s kolesa zaradi nizkega okvirja zelo enostavno. Tudi meni izgleda kot kolo za stare mame, ampak ko ga enkrat probaš peljat, pa vidiš, kaj pomeni udobna vožnja. Če se pogovarjamo izključno o commutu. Je pa seveda povsem neuporabno za kakršnokoli športanje z njim.

Edit: Pozabil sem še omenit, da imaš zraven tudi že luč, tako spredno kot zadnjo, zvonec, prtljažnik, blatnike in celo zaščito za verigo, da si ne umažeš hlač. Kar je pri daily commutu zelo pomembno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

predi ::

To, da se športno ne udejstvujem, ne pomeni, da ne vozim športno. Z 20 kg kolesom, tako kot vozim zdaj, ne bi mogel voziti. Teža je zame pomembna že zato, ker kolo pogosto nosim in potiskam ob sebi. Večino te opreme, razen zaščite za verigo, ima tudi kolo, ki sem ga navedel, s tem, da tehta ~13 kg.

GupeM ::

Sam že veš. Jaz sem dal samo predlog za najbolj udobno commute kolo. Sem omenil tako prednosti kot slabosti. Sicer ni treba, da je ravno tole iz Decathlona. Mogoče obstajajo tudi lažje variante podobnih koles. Kar se opreme tiče pa prej res nisem opazil, da ima vse to tudi kolo, ki si ga ti linkal.

Če pa športno voziš daily commute, potem pa takšno kolo res ni primerno in je zagotovo bolj primerno nekaj podobnega temu, kar si ti linkal.

predi ::

Sem kolo (Cube Nuroad 2023 FE, gravel) preizkusil in ga potem tudi nabavil. Spodaj par opažanj, če se morda kdo kdaj znajde v podobni situaciji ali premišljuje o podobnem (torej za commute).

Krmila ni problem spuščati in držati z eno roko, če ga držiš tako, kot je predvideno (za "rogove", na katerih so ročice za prestavljanje in zavore, od zgoraj). Položaj telesa se zaradi drugačne geometrije kolesa od treking koles bistveno razlikuje, vsaj v mojem primeru. Dosti bolj napadalna drža, ki tudi bolj obremenjuje roke. Če kolesi postavim eno ob drugo, tako, da sta sedeža poravnana, je položaj rok kakšnih 15 cm bolj naprej (brez metra v rokah). Treking kolo, ki ga imam je zame sicer premajhno (podarjenemu konju se ne gleda v zobe). Na to razliko v drži je opozoril tudi prodajalec. Omenil je, da ljudje, ki tega niso vajeni, dostikrat prekinejo s pravilno držo na kolesu in se nagnejo nazaj, krmilo pa držijo na najvišjem možnem položaju, kjer so roke "pravokotno" na mesto držanja. Zaenkrat v mojem primeru do tega ni prišlo, vprašanje pa, kako bi se obneslo, če bi vozil kakšno neprekinjeno uro. Priznam, da čutim več pritiska okoli palcev in dlani pa tudi roke so bolj iztegnjene.

Z novim kolesom kasneje ustavim. Vložiti je treba več napora v pritisk ročic, ker s prsti nanje pridem "visoko". Posledično ročica ne deluje kot vzvod tako učinkovito, kot bi lahko. Delno vplivajo tudi rokavice, ki jih trenutno nosim. Še vedno govorimo o položaju rok, ki mi je bil predstavljen kot pravilen pri običajni vožnji. Če bi krmilo preprijel tako, da bi palca šla skozi "U-je" na krmilu, bi zavorne ročice lahko dosegel bolj od spodaj. Nikoli nisem imel disk zavor, ne mehanskih niti hidravličnih. Te so mehanske. Pričakoval sem večjo učinkovitost v primerjavi z gumicami, ampak zaenkrat temu ni tako. V glavnem, hitra vožnja v kombinaciji z zombi pešci, ki jim manjka situacijskega zavedanja, odpade.

Prestavljanja sem se praktično takoj navadil. Veriga gre na obeh straneh v tisto smer, kamor potisneš veliko ročico, z malo pa obratno.

Zvonec je na bizarnem mestu in bolj švoh ter spušča čuden zvok - ljudje se prav obrnejo in gledajo kaj je zdaj to. :)
Prtljažnik je namenjen kot držalo za torbo in zadnji blatnik. Obvezna oprema ustreza nemškim predpisom, ki pa očitno niso povsem v skladu z našimi - manjka zadnji rdeči odsevnik in stranski odsevniki na špicah. Zadnja luč bi lahko bila tudi svetlejša.

Kolesa še nimam dovolj dolgo, da bi ga povsem osvojil, tako da so tole res samo začetna opažanja. Leti kot sneta sekira.

atlet ::

predi je izjavil:

Z novim kolesom kasneje ustavim. Vložiti je treba več napora v pritisk ročic, ker s prsti nanje pridem "visoko". Posledično ročica ne deluje kot vzvod tako učinkovito, kot bi lahko.


To težavo naj bi rešile GRX ročke. Prav tako bi bilo lažje ustavljati, če bi imel hidravlične zavore. Grupa Shimano Claris ni namenjena gravel kolesom...

Sam imam GRX grupo in nimam teh težav.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atlet ()

theStranger ::

predi je izjavil:

Sem kolo (Cube Nuroad 2023 FE, gravel) preizkusil in ga potem tudi nabavil. Spodaj par opažanj, če se morda kdo kdaj znajde v podobni situaciji ali premišljuje o podobnem (torej za commute).

Krmila ni problem spuščati in držati z eno roko, če ga držiš tako, kot je predvideno (za "rogove", na katerih so ročice za prestavljanje in zavore, od zgoraj). Položaj telesa se zaradi drugačne geometrije kolesa od treking koles bistveno razlikuje, vsaj v mojem primeru. Dosti bolj napadalna drža, ki tudi bolj obremenjuje roke. Če kolesi postavim eno ob drugo, tako, da sta sedeža poravnana, je položaj rok kakšnih 15 cm bolj naprej (brez metra v rokah). Treking kolo, ki ga imam je zame sicer premajhno (podarjenemu konju se ne gleda v zobe). Na to razliko v drži je opozoril tudi prodajalec. Omenil je, da ljudje, ki tega niso vajeni, dostikrat prekinejo s pravilno držo na kolesu in se nagnejo nazaj, krmilo pa držijo na najvišjem možnem položaju, kjer so roke "pravokotno" na mesto držanja. Zaenkrat v mojem primeru do tega ni prišlo, vprašanje pa, kako bi se obneslo, če bi vozil kakšno neprekinjeno uro. Priznam, da čutim več pritiska okoli palcev in dlani pa tudi roke so bolj iztegnjene.

Z novim kolesom kasneje ustavim. Vložiti je treba več napora v pritisk ročic, ker s prsti nanje pridem "visoko". Posledično ročica ne deluje kot vzvod tako učinkovito, kot bi lahko. Delno vplivajo tudi rokavice, ki jih trenutno nosim. Še vedno govorimo o položaju rok, ki mi je bil predstavljen kot pravilen pri običajni vožnji. Če bi krmilo preprijel tako, da bi palca šla skozi "U-je" na krmilu, bi zavorne ročice lahko dosegel bolj od spodaj. Nikoli nisem imel disk zavor, ne mehanskih niti hidravličnih. Te so mehanske. Pričakoval sem večjo učinkovitost v primerjavi z gumicami, ampak zaenkrat temu ni tako. V glavnem, hitra vožnja v kombinaciji z zombi pešci, ki jim manjka situacijskega zavedanja, odpade.

Prestavljanja sem se praktično takoj navadil. Veriga gre na obeh straneh v tisto smer, kamor potisneš veliko ročico, z malo pa obratno.

Zvonec je na bizarnem mestu in bolj švoh ter spušča čuden zvok - ljudje se prav obrnejo in gledajo kaj je zdaj to. :)
Prtljažnik je namenjen kot držalo za torbo in zadnji blatnik. Obvezna oprema ustreza nemškim predpisom, ki pa očitno niso povsem v skladu z našimi - manjka zadnji rdeči odsevnik in stranski odsevniki na špicah. Zadnja luč bi lahko bila tudi svetlejša.

Kolesa še nimam dovolj dolgo, da bi ga povsem osvojil, tako da so tole res samo začetna opažanja. Leti kot sneta sekira.


Katero velikost kolesa ste vzeli?

predi ::

theStranger je izjavil:

Katero velikost kolesa ste vzeli?
Tisto velikost, ki je bila priporočena zame. L/58 za ljudi nad 180 cm.

Scaramouche3 ::

predi ::

atlet je izjavil:

predi je izjavil:

Z novim kolesom kasneje ustavim. Vložiti je treba več napora v pritisk ročic, ker s prsti nanje pridem "visoko". Posledično ročica ne deluje kot vzvod tako učinkovito, kot bi lahko.


To težavo naj bi rešile GRX ročke. Prav tako bi bilo lažje ustavljati, če bi imel hidravlične zavore. Grupa Shimano Claris ni namenjena gravel kolesom...

Sam imam GRX grupo in nimam teh težav.
Tehnično res piše na Shimano straneh, da je za gravel edino GRX. Ampak tudi entry level cestna kolesa (za kar naj bi Claris bil) morajo nekako ustavit. Mogoče je potrebno zadevo samo nastavit, da mi bo bolj ustrezala. Čeprav, ko gledam manual mi ni trenutno nič jasno. Kot rečeno, moje prve mehanske disk zavore. Bo zame to verjetno naredil serviser. Trenutno se mi zdijo pretrde, preveč napora moram vložit za premalo učinka. Kot bi imel vseskozi ABS. Bi moral probat s kakšno silo bi moral potegnit ročki, da mi popolnoma zablokira kolesi. Saj ustavim se vedno, ampak z daljšo zavorno potjo. Pa prednja se tudi oglasi.

Scorpy84 ::

Jaz sem uporabljal, pa mi ni vsec snop, ki ga dajo rocne svetilke. Namenske za kolo, so veliko boljse, tudi zaradi nosilcev in moznosti pritrditve na celado.

GupeM ::

Za kam rabiš? Za po cesti ali off-road? Za po cesti je meni tole oz temu podobno še najbolj všeč. Majhno, lahko, enostavno.

https://www.amazon.com/Flashlight-Handl...

buttcrack ::

jaz sem si nabavil eno od kitajca, ki jo montiram na holder od števca (road bike). nimam pa ogromno km v temi, ampak je pa solidno, če se kdaj v začetku pomladi oz. pozne jeseni kje zatakneš. Tudi poleti včasih prav pride, če je res hudo vroče čez dan.

Scaramouche3 ::

Scorpy84 je izjavil:

Jaz sem uporabljal, pa mi ni vsec snop, ki ga dajo rocne svetilke. Namenske za kolo, so veliko boljse, tudi zaradi nosilcev in moznosti pritrditve na celado.


Ja samo za soliden lumen plačaš pol kolesa!

Scorpy84 ::

Scaramouche3 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Jaz sem uporabljal, pa mi ni vsec snop, ki ga dajo rocne svetilke. Namenske za kolo, so veliko boljse, tudi zaradi nosilcev in moznosti pritrditve na celado.


Ja samo za soliden lumen plačaš pol kolesa!


Ne vem ce, od garicon mas 1200 lumnov za 65€. Ce vozis mtb eno tako na balanci in na celadi, je zadeva vec kot zadovoljiva. Edino za skoke je fajn imeti vec, ampak to itak po temi ne pocnemo? No vsaj jaz ne.

Scaramouche3 ::

Scorpy84 je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Jaz sem uporabljal, pa mi ni vsec snop, ki ga dajo rocne svetilke. Namenske za kolo, so veliko boljse, tudi zaradi nosilcev in moznosti pritrditve na celado.


Ja samo za soliden lumen plačaš pol kolesa!


Ne vem ce, od garicon mas 1200 lumnov za 65EUR. Ce vozis mtb eno tako na balanci in na celadi, je zadeva vec kot zadovoljiva. Edino za skoke je fajn imeti vec, ampak to itak po temi ne pocnemo? No vsaj jaz ne.


Tega imaš ti? Kje si kupil? Amazon?
Deluje zelo plastično, ni aluminij....

Zgodovina sprememb…

GupeM ::



Jaz imam Lumintopovo in pripadajoč nosilec. V ta nosilec paše tudi kakšna druga ročna svetilka. Za po cest je več kot dovolj. Za MTB bi si pa verjetno omislil navadno ročno svetilko, ne porezan snop. Pa čelko na glavo. Je pa vprašanje, če bi nosilec zdržal.

Scorpy84 ::

Scaramouche3 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Jaz sem uporabljal, pa mi ni vsec snop, ki ga dajo rocne svetilke. Namenske za kolo, so veliko boljse, tudi zaradi nosilcev in moznosti pritrditve na celado.


Ja samo za soliden lumen plačaš pol kolesa!


Ne vem ce, od garicon mas 1200 lumnov za 65EUR. Ce vozis mtb eno tako na balanci in na celadi, je zadeva vec kot zadovoljiva. Edino za skoke je fajn imeti vec, ampak to itak po temi ne pocnemo? No vsaj jaz ne.


Tega imaš ti? Kje si kupil? Amazon?
Deluje zelo plastično, ni aluminij....


Nimam, samo poguglal, pa v parih minutah nasel, da ne stane pol kolesa. Sam se drzim znamke allty, zaradi nosilcev in ker vsaka po treh, stirih letih, deluje v vsakemu vremenu in blatu.

zavajon ::

Sam uporabljam te gumice po 0,3€. Čez čas se sicer strgajo, a imam vedno par v zalogi. A saj tudi tisti nosilci počijo, če kolo kam zadane.

Egidij88 ::

Razmisljam, da bi na cestaku sel iz 25mm na 28mm. Ce gres iz 8 barov na 5,5 bara se najbrz obcutno udobneje peljes? Hitrosti pa naj nebi izgubil, kolikor berem. Kaksen nasvet?

toro69 ::

Egidij88 je izjavil:

Razmisljam, da bi na cestaku sel iz 25mm na 28mm. Ce gres iz 8 barov na 5,5 bara se najbrz obcutno udobneje peljes? Hitrosti pa naj nebi izgubil, kolikor berem. Kaksen nasvet?


Pelješ se udobneje in bolj drži cesto. Tudi po makadamh gre. Preveri toleranco pnevmatik do vertikalne štange med vilixami zadaj in do čeljisti, v kolokor nimaš diskov.
Pompa se na 6,0-6,5 bar, 5,5 je na spodnji meji in se že pelje počasneje.

Scaramouche3 ::

Ko kupujete čelade, vam je barva pomembna da se bolj vidi?

-ninja-91- ::

Definitivno, bolš da sekaš ven iz gozda, kot da se v kamuflažni barvi okol ovinka po makedamu pripelješ.

filip007 ::

Neon rumena, problem pa je, če je od sonca zbledela, znamka topStil, ja vem bedna znamka., samo služi svojemu namenu.

Je kakšen flomaster ali barva da to uredim.

Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: filip007 ()

</head> ::

Taka čelada je verjetno za zamenjat že zaradi starosti...

Scaramouche3 ::

-ninja-91- je izjavil:

Definitivno, bolš da sekaš ven iz gozda, kot da se v kamuflažni barvi okol ovinka po makedamu pripelješ.


Sej to, vidim da so temnejše cenej, samo bi raje bil viden v prometu! Gledam belo ali rdečo, svetlo modro!

issak ::

filip007 je izjavil:

Neon rumena, problem pa je, če je od sonca zbledela, znamka topStil, ja vem bedna znamka., samo služi svojemu namenu.

Je kakšen flomaster ali barva da to uredim.



Nekaj takega sem imel jaz, ko sem padel in udaril v glavo, sem imel pretres možganov in padel v nezavest. Potem sem nabavil malo boljšo čelado z MIPS, in ko sem naslednjič usekal v tla z glavo, nisem padel ve nezavest. Sicer se mi je še 3 tedne vrtelo v glavi, ampak sem jo vseeno bolje odnesel kot s prvo. Kupi tole: https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... pa boš imel dobro čelado, in še lepo rumena je.

> samo služi svojemu namenu.

Dokler ne padeš z njo, ja.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Scaramouche3 ::

Jaz gledam TLD A3

nokken ::

Scaramouche3 je izjavil:

Ko kupujete čelade, vam je barva pomembna da se bolj vidi?

Ne. Ce me nekdo ze sedaj ne vidi, me tudi zaradi svetlo zelene celade ne bo. Tako da nimam niti najmanjsega namena vozit z neon green celadami.
@isaak predvidevam da sta bila oba padca popolnoma enaka in izvedena v kontroliranih okoliscinah, da lahko trdis, da je za pretres pri prvi in ne pretres (se 3 tedne vrtenja je precej dober znak, da je bil pretres tudi v drugo) kriva "boljsa" celada.

Scaramouche3 ::

nokken je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Ko kupujete čelade, vam je barva pomembna da se bolj vidi?

Ne. Ce me nekdo ze sedaj ne vidi, me tudi zaradi svetlo zelene celade ne bo. Tako da nimam niti najmanjsega namena vozit z neon green celadami.
@isaak predvidevam da sta bila oba padca popolnoma enaka in izvedena v kontroliranih okoliscinah, da lahko trdis, da je za pretres pri prvi in ne pretres (se 3 tedne vrtenja je precej dober znak, da je bil pretres tudi v drugo) kriva "boljsa" celada.


Ne vem če je to res, ko sem se enkrat spuščal sem v temi šele 10m pred mano opazil modela z 10k vrednim specialized specialko, oblečen cel v črno, tko da mislim da bi se fosforescentna čelada videla veliko dlje!

nokken ::

Ne vem, ampak vsaj meni se zdi, da bi verjetno v taksnem primeru precej bolj kot neon green celada pomagala luc.

GupeM ::

issak je izjavil:


Nekaj takega sem imel jaz, ko sem padel in udaril v glavo, sem imel pretres možganov in padel v nezavest. Potem sem nabavil malo boljšo čelado z MIPS, in ko sem naslednjič usekal v tla z glavo, nisem padel ve nezavest. Sicer se mi je še 3 tedne vrtelo v glavi, ampak sem jo vseeno bolje odnesel kot s prvo. Kupi tole: https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... pa boš imel dobro čelado, in še lepo rumena je.

> samo služi svojemu namenu.

Dokler ne padeš z njo, ja.

Ja bravo. Primerjaš dva padca, ki nista niti približno enaka.

Mene je pri košarki eden s komolcem udaril v glavo, padel sem vznak in z glavo udaril ob parket. Imel sem pretres možganov.

V drugem primeru sem med igro med dvema ognjema skočil na žogo in z glavo ubrisal direkt ob asfaltno igrišče. Samo malo krvi.

Sklep? Udarec z glavo ob asfalt je boljši kot udarec ob parket.

filip007 ::

Veja v glavo, kako da ni zadel v kako luknjo v čeladi?

Prej sem imel Lazer X3M srebrno, dobil na Bolhi novo za 20€, je šla pena k vragu po 5 letih tam nekje.

Bom razmislil o MIPS čeladi.

Obstoječa ni stara, samo očitno sonce ne valja barvi, bom dal na Bolho.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

filip007 ::

Ja saj, če imaš dres pisan in rokovičke tudi rumene, potem rumena čelada ne moti.
https://www.intersport.si/nakamura-guan...
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.
««
93 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122773 (13941) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511521 (7163) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329199 (7897) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632987 (30514) stratosD

Več podobnih tem