» »

Katero kolo

Katero kolo

««
51 / 56
»»

mailer ::

pffff je izjavil:

Bottom line, ne rabite vrhunske opreme in vsakogar, ki jo kot rekreativec ima, glejte kot zahojenega debila ker tocno to je.
Nekateri si lahko privoščijo kolo za 5kEUR za 500km letno in ne gledajo na ceno, ker kupijo z očmi. Kolo še ni statusen simbol. Zase sem vzel tiagro opremo pa sem lani naredil 2k km. Vzel bi 105 pa se mi je zdel preskok za 300EUR prevelik glede na premajhno razliko v spremembi izkušnje. Tudi diske imam na zajle, ker za moje hitrosti zadovoljivo opravljajo svoje delo.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

Kvinta ::

Bi kupil ponija, samo 600€ se mi zdi preveč


Poniji so po 300€ kje si ti za 600 gledal ?
A.C.A.B

Frenky ::

Bili so nekateri čez 500€.

Kaj pa tole? Bi bilo OK za po mestu?

https://www.decathlon.si/mestno-kolo-el...

PacificBlue ::

V bikeeku imas ponya za 450eur.
All reality is mental.

GupeM ::

Frenky je izjavil:

Bili so nekateri čez 500€.

Kaj pa tole? Bi bilo OK za po mestu?

https://www.decathlon.si/mestno-kolo-el...

Za po mestu je vsako dobro.

Mare3 ::

Kaj je potrebno gledati pri na kupu gonilke in gonilnega ležaja za cestno kolo?

globoko grlo ::

Ne si kupt prekratko gonilko, če si bl švoh v nogah! Al pa če maš slaba kolena!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB

sunshine403 ::

Mare3 je izjavil:

Kaj je potrebno gledati pri na kupu gonilke in gonilnega ležaja za cestno kolo?

Prevec stvari, da bi ti priporocil kupovati na pamet preko neta, ce moras sprasevati tukaj. Resno, ne zajebavam, ampak pri BB in gonilkah imas miljon standardov in naslednji miljon razlicnih dimenzij, tako da ce tocno ne ves kaj rabis za svoje kolo, imas 90% moznosti, da bos kupil napacno. Tako da za tole ti resno priporocam, da gres na servis. Za vse ostali je bolje postimati sam doma, za tole pa priporocam servis.

Mare3 ::

Ok sem zrihtal da paše. Sedaj imam še eno vprašanje glede gorskega kolesa. Hidravlične zavore bib ilo treba izračiti oz. zamenjati olje ker imajo nekakšen gumijast občutek in slabo zavirajo. Katero olje priporočate je kakšno boljše od shimano znamke je sploh pomembno katero dam?

Aston_11 ::

Mare3 je izjavil:

Hidravlične zavore bib ilo treba izračiti oz. zamenjati olje ker imajo nekakšen gumijast občutek in slabo zavirajo. Katero olje priporočate je kakšno boljše od shimano znamke je sploh pomembno katero dam?
Namensko olje. Ročico stisneš do konca? Slabo ti zavira verjetno zaradi izrabljenih/umazanih ploščic, če ne stisneš do konca.

erkgheoruugh ::

Komot lohk daš shimanovo olje ali pa katero drugo mineralno (ob predpostavki, da imaš shimano opremo).
Predvsem je važno, da vzameš ploščice ven, da jih ne kontaminiraš in odzračiš po navodilih, rabil boš tudi nekaj za privit na rezervar na ročici. Al funnel od shimana al pa injekcijo z navojem od kake druge firme. Preden daš ploščice nazaj, potisni batke čisto noter, da se ti spet ponastavijo.

Mare3 ::

Opremo za izzračitev imam v kompletu tudi tisto plastiko za med ploščice. Moram samo olje izbrati. Zanima me predvsem ali je kakšna razlika med olji ali je kakšno cenejše ki je pravtako dobro?

Klamzi ::

Serviser naj ti ga natoči iz refuze. Nazadnje sem plačal 7€ za 3dl shimano mineralnega olja..

erkgheoruugh ::

Olje je dobro katerokoli, poglej kje ga dobiš najceneje.

Zvezdica27 ::

čakaj čakaj, kaj bluzite. Shimano ima mineralno olje. Drugi imajo lahko DOT olja. To sta dve različni stvari. Kupuješ najcenejše - recimo petrolov DOT ali Citroenovo mineralno (da neboš preplačeval Shimano olja).

Povej kere brezmze imaš in se sam pouči na yt. ni to nobena umetnost, tle po forumih pametnjakoviče poslušat pa ne vem če je najbolje. Pa ti jaz najcem link za beleeding bremz.

Poglej kak video, rabil boš samo cevčice in dve brizgi (za Shimano samo 1) - čisto vse imaš na Yt. Pri enih zavorah rabiš namenski nastavek, kar vse po netu kupiš.

zz

Mare3 ::

Sem zrihtal. Mi bo kolega serviser natočil tisato malo olja ki ga potrebujem. Posnetkov sem pa pregledal že veliko in naštudiral postopek za to se ne bojim :D Hvala za pomoč!

A110 ::

Še vedno iščem neko treking kolo za 95% po cesti in 5% na morju po neasfaltu. Cena do 500e oz lahko malenkost preko. Scott sub cross 50 žal nikjer nimajo. Sem klical vsaj 5 prodajalcev v bližini, ki je imelo označeno da imajo ampak v bistvu nihče nima in niti ne vedo kdaj bo na zalogi. Prosim za kakšne predloge. Všina malo preko 175. zanima me tudi, če si med višinama ali je bolje večjo ali manjšo? Hvala.

sunshine403 ::

Mare3 je izjavil:

Ok sem zrihtal da paše. Sedaj imam še eno vprašanje glede gorskega kolesa. Hidravlične zavore bib ilo treba izračiti oz. zamenjati olje ker imajo nekakšen gumijast občutek in slabo zavirajo. Katero olje priporočate je kakšno boljše od shimano znamke je sploh pomembno katero dam?

Pri Shimano in Magura bremzah (oboje imajo mineralno olje) ni nobene potrebe po menjavi olja oz. "odzracevanju". Pri mojih cca. 100.000 visincih letno (kar nanese vecinoma 3 sete zavornih ploscic) sem prvic menjal olje po 4 letih... pa se to zgolj zato, ker sem moral premontirati zavore na drug okvir in sem moral dati novo cev za zadnjo zavoro. Ce ti zavore kje ne spuscajo, je vse kar potrebujes to, da menjas zavorne ploscice. Ko so izrabljene ima rocka neprimerno daljsi hod in se lahko zgodi, da pride do krmila pa se vedno ne stisne na 100%. Seveda to lahko resis da dolijes malo olja, ampak cez en teden bos tako ali tako menjal ploscice in se bos zajebaval s prevec olja v sistemu.
Drugace pa... Shimano in Magura imata mineralno olje, ostale imajo DOT4. In je precej pomembno, ce noces zavor vreci proc, da uporabis olje, ki je za doticne zavore, saj ti bo DOT4 v Shimano/Magura zavorah v kratkem casu pozrlo vsa tesnila (kaksen je rezultat mineralnega v zavorah namenjenih DOT4 pa ne vem).

energetik ::

A110 je izjavil:

Še vedno iščem neko treking kolo za 95% po cesti in 5% na morju po neasfaltu. Cena do 500e oz lahko malenkost preko. Scott sub cross 50 žal nikjer nimajo. Sem klical vsaj 5 prodajalcev v bližini, ki je imelo označeno da imajo ampak v bistvu nihče nima in niti ne vedo kdaj bo na zalogi. Prosim za kakšne predloge. Všina malo preko 175. zanima me tudi, če si med višinama ali je bolje večjo ali manjšo? Hvala.

Ta je malce preko, ampak p/p:
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...

A110 ::

energetik je izjavil:

A110 je izjavil:

Še vedno iščem neko treking kolo za 95% po cesti in 5% na morju po neasfaltu. Cena do 500e oz lahko malenkost preko. Scott sub cross 50 žal nikjer nimajo. Sem klical vsaj 5 prodajalcev v bližini, ki je imelo označeno da imajo ampak v bistvu nihče nima in niti ne vedo kdaj bo na zalogi. Prosim za kakšne predloge. Všina malo preko 175. zanima me tudi, če si med višinama ali je bolje večjo ali manjšo? Hvala.

Ta je malce preko, ampak p/p:
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...


Sem bil v Hervisu in preizkusil par modelov ker imajo ravno znižanje. Sicer nevem če se poskusil ravno tega a vem da sem enega x facta ki je bil znižan iz okoli 700 na okoli 500 in je bil (kot tudi tisti cenejsi) težek kot kamen. Pro lokalnem prodajalcu sem gledal tudi tole za 450. Ali bi bila to vredu izbira ali se dobi kaj boljšega? Vzmetenje niti ni nujno ker bo večino vožnje po cesti

Zvezdica27 ::

dot olja nase vežejo vlago = bad, zato menjaš olja (sam če imap isti kasniter 10 let v garaži je spet isto, hehe)
mineralna ne (na svojih sihmano imam že 10 let isto olje)

Zrak pa je drugo - če tesnilo spusti pač moraš odluftat, saj čutiš. Dot pa naj bi "redno" menjal.

zz

energetik ::

A110 je izjavil:

energetik je izjavil:

A110 je izjavil:

Še vedno iščem neko treking kolo za 95% po cesti in 5% na morju po neasfaltu. Cena do 500e oz lahko malenkost preko. Scott sub cross 50 žal nikjer nimajo. Sem klical vsaj 5 prodajalcev v bližini, ki je imelo označeno da imajo ampak v bistvu nihče nima in niti ne vedo kdaj bo na zalogi. Prosim za kakšne predloge. Všina malo preko 175. zanima me tudi, če si med višinama ali je bolje večjo ali manjšo? Hvala.

Ta je malce preko, ampak p/p:
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...


Sem bil v Hervisu in preizkusil par modelov ker imajo ravno znižanje. Sicer nevem če se poskusil ravno tega a vem da sem enega x facta ki je bil znižan iz okoli 700 na okoli 500 in je bil (kot tudi tisti cenejsi) težek kot kamen. Pro lokalnem prodajalcu sem gledal tudi tole za 450. Ali bi bila to vredu izbira ali se dobi kaj boljšega? Vzmetenje niti ni nujno ker bo večino vožnje po cesti
Tale Merida ima težo točno tako kot tisti iz Hervisa na linku. Poleg tega ima navadne V-brake!

Še ena ideja, če imaš večino po asfaltu, zakaj hočeš ravno treking?
Tole imaš za 500EUR, le zamenjaš gume za neke 37mm treking in si zmagal. Še celo na zalogi je.
https://www.decathlon.si/cestno-kolo-rc...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

makucv ::

Scott treking kolo SUB CROSS 40 2021 imajo tukaj:

https://www.valy.si/izdelek/N-SUB_CROSS...

A110 ::

makucv je izjavil:

Scott treking kolo SUB CROSS 40 2021 imajo tukaj:

https://www.valy.si/izdelek/N-SUB_CROSS...


650 je ze krepko iz budgeta. hvala za predlog vseeno.

Zanima me tudi recimo, da si med velikostima, ali je bolje vzeti večje ali manše kolo?

energetik, ja sem gledal tudi tega (predvsem tistega z ravno balanco) ampak me je nekako strah, da bo preveč "športen" (položaj telesa,...). gre se za osebo staro ccq 50 let, ki je preveč škrta da bi si želela kaj tako "dragega". ampak potrebuje zaradi rehabilitacije kolena ter pozneje za kakšno pot na morju do plaže in po okoliških hribčih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

GupeM ::

A110 je izjavil:

makucv je izjavil:

Scott treking kolo SUB CROSS 40 2021 imajo tukaj:

https://www.valy.si/izdelek/N-SUB_CROSS...


650 je ze krepko iz budgeta. hvala za predlog vseeno.

Za Scott kolesa običajno dobiš 15 do 20 % popusta. Pokliči in vprašaj, če se da kaj zmenit.

energetik ::

Znane firme so skoraj vse po vrsti precenjene glede na dobljeno, razen morda kakšni Cube ali Canyon.
Bicikl je enostavna zadeva - če ti okvir po materialu, geometriji in teži ustreza, gledaš samo še navešeno opremo, ki jo proizvaja ene par proizvajalcev.
Zato so npr. kolesa trgovskih znamk lahko izjemno ugodna z boljšo opremo kot znane znamke. Če ti le položaj in teža ustrezata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

A110 ::

energetik je izjavil:

A110 je izjavil:

energetik je izjavil:

A110 je izjavil:

Še vedno iščem neko treking kolo za 95% po cesti in 5% na morju po neasfaltu. Cena do 500e oz lahko malenkost preko. Scott sub cross 50 žal nikjer nimajo. Sem klical vsaj 5 prodajalcev v bližini, ki je imelo označeno da imajo ampak v bistvu nihče nima in niti ne vedo kdaj bo na zalogi. Prosim za kakšne predloge. Všina malo preko 175. zanima me tudi, če si med višinama ali je bolje večjo ali manjšo? Hvala.

Ta je malce preko, ampak p/p:
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...


Sem bil v Hervisu in preizkusil par modelov ker imajo ravno znižanje. Sicer nevem če se poskusil ravno tega a vem da sem enega x facta ki je bil znižan iz okoli 700 na okoli 500 in je bil (kot tudi tisti cenejsi) težek kot kamen. Pro lokalnem prodajalcu sem gledal tudi tole za 450. Ali bi bila to vredu izbira ali se dobi kaj boljšega? Vzmetenje niti ni nujno ker bo večino vožnje po cesti
Tale Merida ima težo točno tako kot tisti iz Hervisa na linku. Poleg tega ima navadne V-brake!

Še ena ideja, če imaš večino po asfaltu, zakaj hočeš ravno treking?
Tole imaš za 500EUR, le zamenjaš gume za neke 37mm treking in si zmagal. Še celo na zalogi je.
https://www.decathlon.si/cestno-kolo-rc...


Ja, očitno sem res gledal drugega x facta (cross sport, iz 650 na 430).

njyngs ::

energetik je izjavil:

Znane firme so skoraj vse po vrsti precenjene glede na dobljeno, razen morda kakšni Cube ali Canyon.

Danes se več niti ne gre toliko za precenjenost, ampak za primankljaj inventarja. Jaz sem lani z zavedanjem preplačal gravel kolo samo zato, ker sem za svojo višino 195 imel na izbiro samo dva, ki sta mi ustrezala. En od tega tak, ki je ustrezal mojim željam.

Tudi v tem trenutku ne vem, če bi sploh imel kakšno opcijo - verjetno bi pograbil prvo, ki bi se pojavilo. Čeprav bi preplačal.

A110 ::

Sem na koncu naročil tole . ENo izmed redkih koles v tem rangu ki je v velikosti M na zalogi

-luka-91- ::

njyngs je izjavil:

energetik je izjavil:

Znane firme so skoraj vse po vrsti precenjene glede na dobljeno, razen morda kakšni Cube ali Canyon.

Danes se več niti ne gre toliko za precenjenost, ampak za primankljaj inventarja. Jaz sem lani z zavedanjem preplačal gravel kolo samo zato, ker sem za svojo višino 195 imel na izbiro samo dva, ki sta mi ustrezala. En od tega tak, ki je ustrezal mojim željam.

Tudi v tem trenutku ne vem, če bi sploh imel kakšno opcijo - verjetno bi pograbil prvo, ki bi se pojavilo. Čeprav bi preplačal.


Katero kolo si na koncu vzel (in kje)?

njyngs ::

Specialized Diverge E5 Elite, 2020 letnik, velikost 61. Gravel z hidro disk zavorami in Tiagro. Vzel sem ga pa pri Eurobike za jurja in pol. So mi dali še nek popust samo zato, ker sem vprašal.

Kebo ::

Fantje koliko približno stane zamenjava vseh ležajev v zadnji osi. Najverjetneje mi je prišel razmaščevalec verige notri in so začeli ležaji zganjat hrup, račna pa tudi ne spušča najbolj zdravih zvokov od sebe. Novo zadnje kolo je 200EUR, tak da ne vem ali naj dam na servis ali kar celo kolo zamenjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kebo ()

r3dkv1c4 ::

Kebo je izjavil:

Fantje koliko približno stane zamenjava vseh ležajev v zadnji osi. Najverjetneje mi je prišel razmaščevalec verige notri in so začeli ležaji zganjat hrup, račna pa tudi ne spušča najbolj zdravih zvokov od sebe. Novo zadnje kolo je 200EUR, tak da ne vem ali naj dam na servis ali kar celo kolo zamenjam.

Razstaviš, očistiš, namažeš, sestaviš, pelješ.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

ramon ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Kebo je izjavil:

Fantje koliko približno stane zamenjava vseh ležajev v zadnji osi. Najverjetneje mi je prišel razmaščevalec verige notri in so začeli ležaji zganjat hrup, račna pa tudi ne spušča najbolj zdravih zvokov od sebe. Novo zadnje kolo je 200EUR, tak da ne vem ali naj dam na servis ali kar celo kolo zamenjam.

Razstaviš, očistiš, namažeš, sestaviš, pelješ.


ne piše kakšno kolo (cestno:gorsko:treking, starejše:novejše). gorska kolesa imajo ponavadi kar dobro tesnenje na ležajih. večkrat sem vozil po zelo hudih nevihtnih nalivih, pa nikoli ni prišla voda v ležaje. mogoče je kaj drugega in ne razmaščevalec?

Kebo ::

Gre za DT Swiss P1800 oboče z 370 hubi za cestno kolo. Po pogledu parih videov bi rabil kar nekaj orodja nabavit, da bi to ok razstavil in zatesnil nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kebo ()

ramon ::

Kebo je izjavil:

Gre za DT Swiss P1800 oboče z 370 hubi za cestno kolo. Po pogledu parih videov bi rabil kar nekaj orodja nabavit, da bi to ok razstavil in zatesnil nazaj.


žal imam izkušnje samo s starejšimi gorskimi kolesi, kjer se veliko uporabi standardna orodja, kar mi je manjkalo pa sem nekaj naredil kar iz različnih debelin pločevine (za 3 kolesa 1x na leto naštelat in namazat je ok). Nekaj pa sem kupil od uniorja in iz bolhe.

Kebo ::

Sm poklical lokalnega majstra in je dost poceni. cca 6 - 10€ na ležaj in 10€ delo.

Zvezdica27 ::

če si nežen, previden in natančen (in da si že zdaj izbil kak ležaj), lahko to mirno sam. Sam če pa misliš š šraufencigerjem ven zbijat, pa rajš nesi na servis ;) Saj samo nekaj izkušenj moraš imeti s temi forami, pa je. Marsikako orodje pa lahko tudi improviziraš-

zz

;-) ::

https://www.decathlon.si/kolo-triban-10...

Tale zadeva me zanima, drugače vozim gorca koliko pač vozim-max 2000-3000km letno. Max tura tam 80km. In mi je gorc čisto ok.

Pri temle pa me zanima kaj je s temi prestavnimi razmerji, če mi lahko kdo kaj podomače pove.
Enojni verižnik je enostavnejši za uporabo in bistveno zmanjšuje težo: 48 zobcev.Gonilka: 170 mm. Zadnji verižnik: SHIMANO 14 x 34.


Je to za v hrib, je to za večjo hitrost po ravnem, je to za nikamor?

sunshine403 ::

Realno to ni za nikamor. Je pa res, da za kolo, ki pride 250eur ne mores pricakovati da bo za kaj vec kot za do trgovine po kruh. Prestavna razmerja imajo fejst vecje skoke kot pa na mtb 1x12 in na mtb je to se nekako sprejemljivo, ker je zaradi terena nacin gonjenja krepko drugacen kot pa na cesti. Za na cesto, si pa ne predstavljam taksnih skokov med eno in drugo prestavo. Za povrh pa ti za po ravnem hitro zmanjka prestav (za dol pa sploh), za gor pa tudi ne bos prav hudo strmih klancev podelal s tem. No je pa res, vecina ima do trgovine in nazaj dokaj ravno cesto, tako da za to bo ok :)

PacificBlue ::

Kebo je izjavil:

Sm poklical lokalnega majstra in je dost poceni. cca 6 - 10€ na ležaj in 10€ delo.


Ja, je poceni. Sam verjetno tudi nimaš orodja, predvsem ključa za odmontiranje zadnje kasete.
All reality is mental.

Mare3 ::

V čem je razlika pri gorskem kolesu, ki ima prestavno razmerje 2x10 drugi pa ima 3x8? Brat kupuje kolo in ima dva ogledana vendar imata drugačno prestavno razmerje. Vozil se bo 90% po cesti 10% po gozdu. Noče treking kolesa tako da samo gorski pride v poštev.

ramon ::

To je zelo splošno vprašanje in glede na podatke sledi odgovor: razlika je v razponu. Trije zobniki spredaj omogočajo večji razpon oz. večjo razliko med najpočasnejšo in najhitrejšo prestavo.
Kaj več bo pa še kdo napisal oz. pošljite primer koles.

PacificBlue ::

Imaš večje število prenosov pri 3x8, ampak s tem imas tudi nekaj razmerij, ki jih nikol ne boš ali zelo redko uporabljal. Če dodatna teža ni problem. 3x8 so tudi bolj poceni za vzdrzevanje

Pri 2x10 (11-36)lažje goniš v hrib, ti pa zmanjka prestav za hitrejšo vožnjo po cesti navzdol.
All reality is mental.

;-) ::

sunshine403 je izjavil:

Realno to ni za nikamor. Je pa res, da za kolo, ki pride 250eur ne mores pricakovati da bo za kaj vec kot za do trgovine po kruh. Prestavna razmerja imajo fejst vecje skoke kot pa na mtb 1x12 in na mtb je to se nekako sprejemljivo, ker je zaradi terena nacin gonjenja krepko drugacen kot pa na cesti. Za na cesto, si pa ne predstavljam taksnih skokov med eno in drugo prestavo. Za povrh pa ti za po ravnem hitro zmanjka prestav (za dol pa sploh), za gor pa tudi ne bos prav hudo strmih klancev podelal s tem. No je pa res, vecina ima do trgovine in nazaj dokaj ravno cesto, tako da za to bo ok :)


Ok sem si mislil da bo tako. Iscem nekaj takega do trgovine ja ampak imam 15% klanec 300m, pa na morje bi ga vzel zraven tak da bi vrjetno rabil vecji razpon.

Ostalo mi je vseeno, bremze, material, menjalnik...

energetik ::

;-) je izjavil:

sunshine403 je izjavil:

Realno to ni za nikamor. Je pa res, da za kolo, ki pride 250eur ne mores pricakovati da bo za kaj vec kot za do trgovine po kruh. Prestavna razmerja imajo fejst vecje skoke kot pa na mtb 1x12 in na mtb je to se nekako sprejemljivo, ker je zaradi terena nacin gonjenja krepko drugacen kot pa na cesti. Za na cesto, si pa ne predstavljam taksnih skokov med eno in drugo prestavo. Za povrh pa ti za po ravnem hitro zmanjka prestav (za dol pa sploh), za gor pa tudi ne bos prav hudo strmih klancev podelal s tem. No je pa res, vecina ima do trgovine in nazaj dokaj ravno cesto, tako da za to bo ok :)


Ok sem si mislil da bo tako. Iscem nekaj takega do trgovine ja ampak imam 15% klanec 300m, pa na morje bi ga vzel zraven tak da bi vrjetno rabil vecji razpon.

Ostalo mi je vseeno, bremze, material, menjalnik...
Z 48/34 ne boš prišel v noben klanec, z 48/14 pa boš dol po klancu prevrtel. Skratka ne tič ne miš. Kot že omenjeno, primerno za bolj ali manj ravnino, kakšen zelo rahel klanček.
Stegni se vsaj za Triban RC120, tisto pa dejansko je uporabna zadeva, s katero boš dejansko lahko odpeljal karkoli. Razmerja kot na vsaki sodobni specialki + disk bremze. RC120 je hud p/p.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

;-) ::

Ok hval rc120 se gre skozi. Obstaja se kaksna trgovina v eu, ki ima podobna kolesa ugodno in posilja v slo?

PacificBlue ::

Cube Aim je v Nemčiji 439 eur. Pri nas 470 Eur pri energijabikes.
All reality is mental.

;-) ::

Cube aim je vzmeten, iscem neko cestno varianto cisto basic kolesa brez vzmetenja, s specialka belanco.

njyngs ::

;-) je izjavil:

https://www.decathlon.si/kolo-triban-10...

Tale zadeva me zanima, drugače vozim gorca koliko pač vozim-max 2000-3000km letno. Max tura tam 80km. In mi je gorc čisto ok.

Pri temle pa me zanima kaj je s temi prestavnimi razmerji, če mi lahko kdo kaj podomače pove.
Enojni verižnik je enostavnejši za uporabo in bistveno zmanjšuje težo: 48 zobcev.Gonilka: 170 mm. Zadnji verižnik: SHIMANO 14 x 34.


Je to za v hrib, je to za večjo hitrost po ravnem, je to za nikamor?

Jaz imam Triban 100 za commuting. Zadeva je čisto solidna za commute, ne bi pa si ga kaj dosti želel vozit za rekreacijo. Prednosti so izjemno poceni cestno kolo, ki niti ni tako slabo za ta denar, izgleda pa dost dražje, kot stane. Slabosti pa menjalnik (zgoraj na balanci, kar bi ka kaki daljši turi postalo precej sitno) in pa kaseta, ki ni primerna za neke hribe in prav tako ne za neke grozne hitrosti.

Ampak glede na ceno je pa čisto legit bike, če hoče nekdo poceni vstopit v cestno kolesarjenje.
««
51 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Šport
63652051 (4971) LeQuack
»

Nabava novega kolesa.

Oddelek: Šport
479386 (5893) dolenc
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6915323 (13120) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8623982 (21509) stratosD

Več podobnih tem