» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
98 / 109
»»

lolipop2 ::

Okapi je izjavil:

Odvisno, kakšen rok si napisal za dostavo. Če dostava zamuja, rešeč kupcu, naj ti pošlje robo nazaj, in ko jo dobiš, vrneš denar. Če ne zamuja, potem ti ni treba storiti ničesar.


Dostava je bila napisana nekje 10-15 dni, standard mail. Se pravi zamuja. Ne vem pa, če je to zaradi covida al kaj. Mogoče pa sploh ne bo dostavljeno nikoli.

On mi je napisal, da bi rad refund sedaj. Ker ni prišlo pravočasno. A mu ga moram že dati?

Okapi ::

Ne. Ko ti pošlje robo nazaj.

lolipop2 ::

Okapi je izjavil:

Ne. Ko ti pošlje robo nazaj.


Kaj pa, če je ne bo dobil?

oz. konec meseca bo poteklo 60 dni, ko lahko karkoli naredi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lolipop2 ()

Okapi ::

Poizvedbo na pošti moraš narediti. Če so izgubili pošiljko, boš dobil odškodnino. Če je kupec ni dvignil, ti jo bodo poslali nazaj. Kupec bo sprožil spor na ebayu, ti moraš imeti dokumentacijo od pošte, kaj se s pošiljko dogaja.

lolipop2 ::

Okapi je izjavil:

Poizvedbo na pošti moraš narediti. Če so izgubili pošiljko, boš dobil odškodnino. Če je kupec ni dvignil, ti jo bodo poslali nazaj. Kupec bo sprožil spor na ebayu, ti moraš imeti dokumentacijo od pošte, kaj se s pošiljko dogaja.


ampak paket je na pošti v Angliji. Tracking kaže tako. Samo premakne se ne. Če naredim poizvedbo, bo Pošta napisala, da je paket tam in da npr. bo dostavljen. Problem je, ker je rok za dostavo že potekel in kupec hoče refund.
Če mu nardim refund, se lahko zgodi, da bo paket v parih dneh dostavljen. Potem bo imel denar in paket. Jaz pa nič.

Kako pa gre postopek, če npr. on na eBay naredi "i want refund"? A potem jaz lahko izbiram, da zahtevam vračilo, preden vrnem denar?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lolipop2 ()

Okapi ::

Če mu nardim refund, se lahko zgodi, da bo paket v parih dneh dostavljen. Potem bo imel denar in paket. Jaz pa nič.
Zato ti pa razlagam, da dokler ne dobiš robe nazaj, ne vračaš denarja. Naj gre kupec na pošto po paket in ga pošlje nazaj. Če se bo pritožil na ebay, boš ebayu sporočil, da kupec noče dvignit paketa. Ni to tvoja krivda.

lolipop2 ::

Okapi je izjavil:

Če mu nardim refund, se lahko zgodi, da bo paket v parih dneh dostavljen. Potem bo imel denar in paket. Jaz pa nič.
Zato ti pa razlagam, da dokler ne dobiš robe nazaj, ne vračaš denarja. Naj gre kupec na pošto po paket in ga pošlje nazaj. Če se bo pritožil na ebay, boš ebayu sporočil, da kupec noče dvignit paketa. Ni to tvoja krivda.


Saj ne vem, če noče dvignit. Mogoče je zaradi korone kakšna zamuda. Jao, cela zmeda je s tem. 30. aprila sem poslal, pa nič od nič.

Okapi ::

Če je prišlo do njegove pošte, gre lahko verjetno dvignit pošiljko. Na končni pošti ne stoji več kot par dni. Sicer pa narediš poizvedbo na naši pošti. Oni bodo preverili, če je pošiljka res še vedno tam.

lolipop2 ::

Okapi je izjavil:

Če je prišlo do njegove pošte, gre lahko verjetno dvignit pošiljko. Na končni pošti ne stoji več kot par dni. Sicer pa narediš poizvedbo na naši pošti. Oni bodo preverili, če je pošiljka res še vedno tam.

Mu bom sedaj napisal, naj gre dvignit al pa uredit na poto, da mi pošlje nazaj, za refund. Da vidim, kaj bo napisal.

jopar ::

Ali je mogoče na kak način direktno kontaktirati ebay?
Dve stvari sem kupil od prodajalca. Tip je sicer zadevo poslal, vendar na napačen naslov (v Piran namesto Lj). Predvidevam, da z namenom. Paket se trenutno sicer nahaja na izmenjalni pošti v Lj, vendar mi ga ne morejo poslati, ker prodajalec ni dostavil CN17 obrazca za preusmeritev. Prav tako predvidevam, da vsebina ni prava, ker sicer bi me pozvali k predložitvi računa - paket je iz Rusije.
Problem se pojavi, ko sem zadevo prijavil eBay. Dve zadevi sta bili poslani hkrati, kot en paket, refound so mi pa dali samo za eno, torej polovico vrednosti. Ko grem v nadzorno ploščo vidim, da je ena zadeva rešena (ta za katero so vrnili), za drugo pa piše, da sem se pogodil s prodajalcem (halooo?) in primera ne morem ponovno odpreti. Na kakšen način je možno torej stopiti v kontakt z njimi, da jim pojasnim zadevo?

jopar ::

jopar je izjavil:

Ali je mogoče na kak način direktno kontaktirati ebay?
Dve stvari sem kupil od prodajalca. Tip je sicer zadevo poslal, vendar na napačen naslov (v Piran namesto Lj). Predvidevam, da z namenom. Paket se trenutno sicer nahaja na izmenjalni pošti v Lj, vendar mi ga ne morejo poslati, ker prodajalec ni dostavil CN17 obrazca za preusmeritev. Prav tako predvidevam, da vsebina ni prava, ker sicer bi me pozvali k predložitvi računa - paket je iz Rusije.
Problem se pojavi, ko sem zadevo prijavil eBay. Dve zadevi sta bili poslani hkrati, kot en paket, refound so mi pa dali samo za eno, torej polovico vrednosti. Ko grem v nadzorno ploščo vidim, da je ena zadeva rešena (ta za katero so vrnili), za drugo pa piše, da sem se pogodil s prodajalcem (halooo?) in primera ne morem ponovno odpreti. Na kakšen način je možno torej stopiti v kontakt z njimi, da jim pojasnim zadevo?


Sem sedaj še v Paypal odprl case za vračilo preostanka. Bomo videli...

Machete ::

In zakaj bi ti kitajc namerno poslal v Piran namesto v Lj? Enim se res malo svetlika pod folijo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

jopar ::

Machete je izjavil:

In zakaj bi ti kitajc namerno poslal v Piran namesto v Lj? Enim se res malo svetlika pod folijo.

Rus sicer. Pač zadeva sumljiva. Zakaj bi bila ime in priimek pravilna, naslov pa čisto nek x. Itak pa so ga že odstranili z ebaya...

Machete ::

Ja dobrega prodajalca si potem našel. Pošilja pa se načeloma na paypal potrjen naslov, ne vem kaj imaš tam. (Razen, če se zmeniš ločeno za drugam).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Racunalnik ::

Kje lahko vidim podatke prodajalca, ime priimek ulica? Teh podatkov nikol ne najdem

lolipop2 ::

Racunalnik je izjavil:

Kje lahko vidim podatke prodajalca, ime priimek ulica? Teh podatkov nikol ne najdem


Pred nakupom mislim, da ne. LAhko pa vidiš samo, iz kje je: https://www.ebay.co.uk/usr/imeprodajalca

Po nakupu pa pod "view order details"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lolipop2 ()

Racunalnik ::

Ce plačuješ s kreditno kartico si tudi zavarovan, če že ne uporabljaš paypal?
Kako zgleda to zavarovanje na kreditni kartici če prodajalec na ebayu recimo ne pošlje paketa?

slovenec_89 ::

Imam problem: nekdo mi je par dni nazaj vdrl va račun na Ebay-u in mi spremenil kontaktni email. Sedaj se ne morem prijaviti v račun.
Kako naj kontaktiram Ebay, da objasnim zadevo in da mi čimprej povrnejo na stari email?
LP

lolipop2 ::

slovenec_89 je izjavil:

Imam problem: nekdo mi je par dni nazaj vdrl va račun na Ebay-u in mi spremenil kontaktni email. Sedaj se ne morem prijaviti v račun.
Kako naj kontaktiram Ebay, da objasnim zadevo in da mi čimprej povrnejo na stari email?
LP


https://www.ebay.com/help/account/prote...

Telefonsko bo šlo, druge ni. Oz. zamenjaš .com z .de .co.uk, če si imel na UK ali DE računu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lolipop2 ()

slovenec_89 ::

Poklical, rešil. :)
Sicer je pa trajalo 2 h da sem dobil zvezo.

St235 ::

Racunalnik je izjavil:

Ce plačuješ s kreditno kartico si tudi zavarovan, če že ne uporabljaš paypal?
Kako zgleda to zavarovanje na kreditni kartici če prodajalec na ebayu recimo ne pošlje paketa?


Kar imaš možnost na kartici je da preko banke sprožiš chargeback.

tukaj imaš opisano zadevo: https://chargebacks911.com/chargebacks/

Urejaš pa to preko banke, ki ti je izdala kartico.

Racunalnik ::

Sem prebral. Ali to pomeni da lahko preko kreditne kartice tudi nekomu nakažem denar na osebni trr za placilo necesa iz ebaya in sem krit, ali mora it to preko uradnih plačil z računom recimo preko paypala ce uporabnik da opcijo kreditne kartice ali preko kaksne spletne trgovine da lahko uveljavis chargeback?

Okapi ::

S kreditno kartico itak ne moreš plačati kar nekemu zasebniku, lahko samo firmi, če ima urejeno kartično plačilo.

Včasih te kdo poskuša prepričat, da mu nakažeš direktno na osebni račun (iz svojega osebnega računa), tega pa ne smeš storiti v nobenem primeru.

martincek1 ::

Februarja naročil dva identična izdelka na ebayu - kot guest.

Zdaj, ko sem jih montiral se je izkazalo, da nista povsem enaka in da je en z napako (verjetno zaradi enega napačnega dela).
Ebay pravi, da ker sem plačal z MC in ker sem čez 30 dnevni return rok, da je edina opcija, da preko MC (N26) zahtevam račun in dam zahtevek pri njih.

Na emailih, ki sem jih dobil ob nakupu ni nič pametnega, pravtako nimam fizičnega računa iz škatle (če je sploh bil notri).

Kaj svetujete, da naredim v tem primeru? En izdelek deluje perfektno, drug je zanič.
Prodajalca sem že enkrat direktno kontaktiral, dal zraven vse slike in opis, zaenkrat po več kot tednu brez odgovora.

Machete ::

MC imaš vezan na paypal? Če ne moreš več v ebayu, lahko v paypalu sprožiš reklamacijo transakcije, če si prepričan, da je izdelek res defekten. O kakšni vsoti in teži je govora?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

martincek1 ::

Sem skoraj 100%, da sem kupil normalno preko Mastercarda in ne prek Paypala. Nimam povezano.

Vsota 2x300eur, vsak tehta okrog 2kg. Gre za pipe - obe enak model, ampak pri eni je ena komponenta drugačna in le-ta pušča.

Machete ::

Če pravijo, da si prepozen, potem verjetno edino na banki lahko zrihtaš chargeback. Samo ne vem kako to gre, sploh, če bi rad samo polovično reklamiral. Nimam izkušenj (razen z eno prijavo zlorabe).
VErjetno rabiš izpis nakupa in pa podati reklamacijski zahtevek za neko delno vsoto. Provaj raje kos dobit, če se da.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

TadejPer ::

Je še kdo, ki na aplikaciji nima možnosti "list an item"? Nikjer nimam te možnosti, sem pogledal že povsod.

Grephe76 ::

Verjetno delajo nekaj posodobitev in to je začasno. Poskusite tudi z drugim brskalnikom.

lolipop2 ::

Hmm, ravnokar sem prejel na ebayu offer za 1400 funtov. 50 funtov pod ceno, kar imam tudi opcijo. Prodaj se fotoaparat.

Gledam sedaj kupca, pa mi ne deluje fake. ima 54 nakupov, piše based in Bulgaria, če pa pogledam profil s telefona, pa piše Location:uk Je od leta 2013, v zadnjem letu naj bi bili 4 nakupi, trije imajo isti review, različni prodajalci.
Je kakšen mehanizem, da se preveri al je fake al ni?

lolipop2 ::

Sem mu poslal sporočilo, glede naslova, pa da vidim, čel bo odgovoril normalno :)

Kvinta ::

Fake gor al dol če ti plača mu pošleš na naslov v paypalu dokler ne plača ne pošleš ,ko jaz vidim dnar gor si ga takoj nakažem dol ,da ne bi kdo kaj mutil kasneje.
A.C.A.B

lolipop2 ::

Kvinta je izjavil:

Fake gor al dol če ti plača mu pošleš na naslov v paypalu dokler ne plača ne pošleš ,ko jaz vidim dnar gor si ga takoj nakažem dol ,da ne bi kdo kaj mutil kasneje.

Nakažeš dol? Kaj pa, če da on dispute oz "item not as described"? A ti ne trga Paypal v vsakem primeru potem z banke oz. kartice?

Luk as ::

Na eBay se vedno prijavim preko ebay.co.uk/
Ali je možno nastavit v nastavitvah, da bi mi cene prikazovalo v € in ne v GBP
Seveda po možnosti v trenutnem tečaju po katerem potem tudi plačam?

?
riba smrdi pri glavi

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Luk as ()

Luk as ::

Na eBay se vedno prijavim preko ebay.co.uk/
Ali je možno nastavit v nastavitvah, da bi mi cene prikazovalo v € in ne v GBP
Seveda po možnosti v trenutnem tečaju po katerem potem tudi plačam?
riba smrdi pri glavi

Cupakabra123 ::

"Slovenia. Arrived at destination country airport."

Kdo ve zakaj je tak status ze od 14. septembra? Zakaj mi paket stoji na letaliscu in na koga se lahko obrnem za dostavo?

Okapi ::

Katero sledenje ti to pokaže? In kdo dostavlja - pošta, dhl, ups, gls...?

Cupakabra123 ::

Okapi je izjavil:

Katero sledenje ti to pokaže? In kdo dostavlja - pošta, dhl, ups, gls...?

Pise samo shunyou post, nic drugega

Samael ::

Na nikogar se ne obrni, sploh ne razmišljaj o tem, ampak čakaj. Ker zna še malce potrajati.
Ta paket ni na letališču - o tem smo na tem forumu predebatirali še pa še. Ta tracking deluje le do meja kitajske, nato pa je paket predan tujim carrierjem in se za njim izgubi vsaka sled - dokler se ne pojavi pri tebi.
Samael != Samuel

Samael ::

Evo tole:

Samael je izjavil:

Če bi vsi skupaj malce bolj pogledali in razumeli, kaj gledate, bi tudi vedeli, da pošiljka, za katero opu XY tracking prikazuje, da je v Sloveniji, niti slučajno še ni v Sloveniji in bo še za počakati :)

To, kar vidite zgoraj v screenshotu ni tracking številka v standardnem mednarodnem tracking formatu ampak še en čunga lunga tracking kontejnerja, palete, bilo čega, ki običajno pride do Belgije, Nizozemske, Turčije ipd ... nato pa se sled za pošiljko do momenta, ko pride na naš naslov, povsem izgubi.

Je pa za pričakovati, da bodo pošiljke s kitajske še vedno preklemansko zamujale. Prvo je bilo (mislim da februarja, če se prav spomnim) tisto več tedensko kitajsko praznovanje novega leta, ko se vse ustavi, potem pa je bila že pandemija, zaprte fabrike, zaprte meje, omejeno število mednarodnih letalskih prevozov, itd ...
Če običajno traja da naročeno preko aliexpressa, gearbesta, banggooda itd. s kitajske do nas prileze v mesecu, mesecu pa pol, koliko mislite, da traja zdaj, ko je dva - tri mesece vse stalo?

Samael je izjavil:

Tale tracking od gearbesta, ki ni v mednarodnem standardiziranem formatu (2 črki + 9 številk + country code) lahko mirne duše ignoriraš. Je zgolj tracking enega carrierja, medtem ko nič ne pove, kaj se dogaja s pošiljko, ko je le ta predana naprej. Naša pošta temu ne more slediti.


V principu delujeta zgolj dva trackinga, prvi je ta že omenjeni v mednarodnem standardiziranem formatu, ki mu lahko sledi tudi pošta slovenije, drugi so pa interni tracking sistemi mednarodnih dostavnih službi, ki od sprejema do oddaje pošiljke same vršijo dostavo (naprimer DHL express). Vse ostalo ne pomeni prav nič.
Lahko se po tleh mečete, težite carinski pošti, dokazujete s screenshoti, ker "tracking", ki to ni se pa že ne moti, aneda ... ali pa si olajšate in pustite zadeve pri miru, dokler paket pač ne pride.
In če v nekem doglednem času ne pride je tu še vedno cele pol leta opcija odpreti paypal dispute ali sprožiti na banki CC chargeback. Tako pač je, ko pri kitajcih izberemo el cheapo ali pa free shipping opcijo.


In tole, kar se nanaša direktno na tracking, ki si ga navedel:

Samael je izjavil:

Poorlilgirl je izjavil:

Ce Kitajci res ne dajo prave stevilke s katero lahko sledimo paketu, kaj jim je fora?

Stvar je v tem, da večina kitajskih trgovin omogoča pošiljanje preko hitrejše pošte s sledenjem, ampak to običajno stane, zato večinoma izberemo "free shipping" opcijo, ki ji lokalni servis, pošta, sledi nekako do meja kitajske oz. dokler ni paket predan od njih k drugi transportni družbi.
Čeprav radi za vse to krivimo kitajce, je vsaj deloma to na nas samih. Če plačaš nekako "normalno" poštnino, bo tudi pošiljka do nas prišla drugače, hitreje, itd ...

Recimo v tvojem primeru, zgoraj s screenshota, je bila pošiljka poslana preko SonYou servisa:

SunYou is an economy delivery method that is very popular on AliExpress. It is usually used by sellers to send low-value packages. The delivery speed is quite low - it takes around 30-60 days.
...
You can track your package only up to Chinese border, when the packet is received in destination country it gets a new, unknown tracking number. Then you have to wait a notification from your postal office. These packets are usually delivered right into your post box and sometimes you can get a call from the local post office that you package has arrived.
Vir: https://packageradar.com/courier/sypost


Zakaj ti vseeno dajo to tracking številko?
Če bi ugibal zato, da ti dajo vedeti, da je paket res oddan v dostavo. Kakorkoli obrnemo, so predvsem trgovci. V njihovem interesu ni goljufati kupca, ampak narediti posel, prodati. Vse ostalo, tudi šlampasti polžje počasi ekonomični free shipping pa je konsenz med njimi in nami, kupci. Oz. po domače "kolko denarja, tolko muske". In tako pač čakamo, pa ko pride, pride.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

buttcrack ::

sicer verjetno že 100x piše, ampak enostavno mi ne uspe plačati v valuti prodajalca.

če se že prebijem do tega da bi prestavil iz EUR v AUD, pa je knof mrtev. Razlike je skor 10%.

slott ::

Zivjo, dela kompu app na telefonu brez gogle playa? Ce ja kako se da?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: slott ()

LuIK ::

Imam vprašanje, ker še nisem naročal nikoli na ebay-u:
- če želiš imeti varnost glede "refund", moraš iti preko PayPal (se pravi ni "vkomponirane varnosti", kot je pri Aliexpress)?
- zaščita preko PayPal je nekaj drugega kot eBay Money Back Guarantee?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: LuIK ()

kixs ::

eBay garancijo (cca 45 dni) imas le, ce je placilo preko PayPala. PayPal garancija (180 dni) je pa bonus. Vendar se ni ne na eno, niti na drugo 100% zanasat - kot kupec in kot prodajalec. Je pa boljse kot nic.

LuIK ::

Nastopal bi kot kupec. In ker te platforme še nisem uporabljal, zbiram info o tem, ali je to vsaj toliko urejeno kot Aliexpress ali je bolj ciganija (ala bolha)?

kixs ::

eBay je delac starejsa in bolj renomirana platforma od Aliexpressa. Imas pa gor lahko "cigane" kot drugod. eBay garancija naceloma dobro deluje, ni pa 100%.

LuIK ::

Preko ebay torej PayPal zagotavlja isto, kar je pri Aliexpressu že v samem sistemu -> namreč, da prodajalec dobi denar šele, ko ti prejmeš artikle (obkljukaš "goods received" ali +15 dni)?

Luk as ::

Prej za Aliexpress lahko rečem, da je bolj ciganija (ala bolha).
Na ebayu nikoli problemov z refundi. Ebay že brez paypala nudi svojo pomoč in garancijo.
Prodajalci se ne upajo tako zajebavat kot na bolhi. Že zaradi feedbacka.
riba smrdi pri glavi

LuIK ::

Luk as je izjavil:

Na ebayu nikoli problemov z refundi. Ebay že brez paypala nudi svojo pomoč in garancijo.


Koliko % zneska, plačanega za nakup, ti pa PayPal vzame? Kakšno garancijo si imel z zadnjim stavkom v mislih? Če ne plačaš preko PayPal, nakazuješ direkt trgovcu ali je še kaka tretja opcija?

op.: kupujem pač nekaj do 20 EUR, kar na Aliexpressu ni (v slovenskih štacunah je 40 EUR+). Če mi rata to kupit za "đabe" je o.k., sicer sem lahko brez.

kixs ::

Ti placas koliko pise v oglasu + postnina. Prodajalec placa PayPal in eBay provizijo. Prodajalec tudi dobi denar takoj - razen, ce ima slab feedback ali je nov. Vendar to te naj skrbi. eBay in PayPal ze poskrbita, da dobis ti denar nazaj, ce gre kaj narobe. Edino kar moras paziti, da to naredis v roku cca 45 dni od prejema posiljke.
««
98 / 109
»»