» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
92 / 109
»»

Okapi ::

Ker je poslal napačno robo, mora on kriti poštne stroške za vračilo. Če noče sam od sebe vrniti denarja, brez vračila robe, naj ebay odloči, kako in kaj. Do takrat pa nič ne pošiljaj nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

bajsibajsi ::

Vprasaj, ce krije postnino.

edit/ tocno tako, nisem videl odgovora na drugi strani. :)

Zgodovina sprememb…

Zoro3 ::

Hvala, sem mu napisal tako, pa da vidimo :)

tikitoki ::

Zoro3 je izjavil:

Preko ebay sem naročil display za telefon ter plačal preko paypal, včeraj sem prejel paket ampak v paketu ni bil display ampak Filament za 3D tiskalnik ;((. Danes sem kontaktiral prodajalca ampak še čakam na odgovor. Kaj je najboljše, da kar odprem ebay dispute ali počakam?


Dispute jih bo bolj zdramil.

tikitoki ::

Zoro3 je izjavil:

Pošiljka je imela sledenje ... in prodajalec tudi ima 99,2 pozitiven feedback zato mi je vse skupaj malo čudno. Do zdaj še se mi to ni zgodilo, pa sem že kar nekaj kupoval na ebay-u


Welcome to the club. Ravno sem odprl dispute, ker sem dobil polovico manjso kolono, kot sem narocil.

Odprem paket, vidim prvo kolono, so far so good. Pol vidim nek cudno majhen paketek zraven, se ne spomnim, da bi narocil kej tolk majhnega. Odprem in sem sokiran, da je kolona pol manjsa, k je bila na sliki:S.

tikitoki ::

Zoro3 je izjavil:

@okapi sedaj sem dobil nazaj odgovor od njega, da naj pošljem ta napačen izdelek nazaj in bo mi potem, ko dobi vrnil denar. Kaj je najboljše naredit v takem primeru odpreti ebay refund in rešujem preko tega ali kako?
Hvala


Najboljse je, da se ebay vmesa. Ce je slo za napako prodajalca, je on dolzan povrniti stroske posiljanja. Ce se s tem ne strinja, krsi ebay pravila.

V mojem primeru je ebay cist ensotavno povrnil denar, defekten item sem obdrzal.

BTW. Posiljanje paketa nazaj, k ti placas za postnino tolk, k je stala zadeva s posiljanjem vred. Njemu se to ziher ne splaca kriti.
Se mi pa zdi, da je problem tudi, da imas nepostene kupce, ki zadevo zlorabljajo. To je konec koncev dvostranska zadeva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

tikitoki ::

Okapi je izjavil:

Ker je poslal napačno robo, mora on kriti poštne stroške za vračilo. Če noče sam od sebe vrniti denarja, brez vračila robe, naj ebay odloči, kako in kaj. Do takrat pa nič ne pošiljaj nazaj.


Okapi, kako je v primeru, da posljes, s sledenjem. Po pravilih ti je prodajalec dolzan kriti postnino. Imas lahko v tem problemu tezave z uveljavljavljanjem tega? Je to razlog, da priporocas, da pocakas na odlocitev ebaya?

Okapi ::

Ja, na besedo od prodajalca se ne moreš zanesti (da ti bo vrnil poštnino). Počakaš, kaj presodi ebay. Če z razsodbo ebaya nisi zadovoljen, še vedno lahko poskusiš s pritožbo na paypal.

tikitoki ::

Okapi je izjavil:

Ja, na besedo od prodajalca se ne moreš zanesti (da ti bo vrnil poštnino). Počakaš, kaj presodi ebay. Če z razsodbo ebaya nisi zadovoljen, še vedno lahko poskusiš s pritožbo na paypal.


Zal nisem placal preko Paypala.

Imam pa se eno vprasanje. Sem narocil nekaj v vrednsoti 11,40 EUR. Pa so poslali napacen izdelke, sem aktiviral na ebay za vrnitev izdelka. Sedaj so mi ponudili 8 EUR. Glede nato, da je napaka popolnoma na njihovi strani, ne vem zakaj bi se s tem strinjal.
Verjetno je naboljse, da enostavno zavrnem?
Sem jim poslal sporocilo in vprasal zakaj mi nudijo zgolj delen refund, ko je napaka absolutno njihova, kar je razvidno iz slike.

Pa se izdelke mi res popolnoma nic ne koristi. Verjetno mi bo sam plac zasedal:S. Drugace bi mogoce se pozrl tiste 3 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

bajsibajsi ::

Absolutno ti morajo povrniti v celoti. V konkretnem primeru je Ebay 100% na strani kupca, ce odpres dispute na Resolution centre.

edit/ Ne pozabi prodajalca tudi vprasati, ce krije postnino za vracilo napacnega itema, ko ti ponuja full refund in tecnari o vracilu.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

tikitoki je izjavil:


Imam pa se eno vprasanje. Sem narocil nekaj v vrednsoti 11,40 EUR. Pa so poslali napacen izdelke, sem aktiviral na ebay za vrnitev izdelka. Sedaj so mi ponudili 8 EUR. Glede nato, da je napaka popolnoma na njihovi strani, ne vem zakaj bi se s tem strinjal.
Strinjaš se v primeru, če presodiš, da lahko tisto stvar prodaš za 5 evrov. Ker potem si 2 evra v plusu, in nobenih komplikacij z vračilom robe. Ali če se ti zdi, da bi bil kdo tistega vesel, če bi dobil kot darilo. Ali če se ti zdi, da izguba časa ni vredna 3 evrov.

Meni se recimo zaradi 3 evrov ne bi ljubilo hoditi na pošto in se ukvarjati s to zadevo. Ker tudi če prodajalec krije stroške pošiljanja, jih krije samo v višini predloženih računov, tvojega dela in izgube časa ne krije. Potem pa mora vsak sam presodit, ali se mu zaradi treh evrov splača ukvarjati z vračanjem.

tikitoki ::

Okapi, se popolnoma strinjam. Zato sem bil vesel, da mi je ebay (pri prejsnjem dispute) ensotavno povrnil kupnino in ni bilo vpracilo nikjer omenjeno.

Na vprasanje so mi odgovorili, da jim dam paypal racun ali email, da mi nakazejo kupnino. Niso pa omenili vsote, ki bi jo nakazali. Prav tako ne razumem zakaj ensotavno ne odobrijo refunda in je problem transparentno resen :S.

Vcasih kaj reklamiras ze zaradi principa. Ker se ti zdi zamal.

Bajsibajsi
Za postnino se popolnoma strinjam. CE je napaka njihovs, so jo dolzni poravnati. Ce je napaka tvoja, je tvoj problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Zoro3 ::

Pri meni je bilo tako, odprl sem dispute, kupec je zahteval, da mu vrnem izdelek nazaj. Izdelek sem poslal z sledilno številko plačal 11€. Sedaj čakam, da izdelek prispe k njemu nazaj in mi potem vrne denar za artikel in poštnino.

tikitoki ::

Poves se ceno izdelka? Pa porocaj kak se je izslo.

tikitoki ::

Jao, sem naletel na enga nateguna. Prvi mi ponusi partial refund through ebay. __Jih vprasam zakaj partial, ce je napaka njihova.
Mi rece, da mu dam paypal racun, da mi nakazejo denar. Sem rekel, da menda ima ze vse potrebne podatke iz nakupa.
Potem dobim email, od (domenvno) paypala, da je bil odobren refund. (paypal racuna nimam). Napisane so bile se zadnej 4 stevilke moje kreditne kartice.
Per dni pozneje na kartici se ni vrnjenih sredstev.

Zakaj ne vrne denarja preko ebaya, kot je normalno? AL so sam nesposobni al je to poskus natega?

Mi je pa preko ebaya ponudil partial refund, ki ga tam nisem zavrnil, ker sem jih kontaktiral preko emaila in vprasal zakaj vracajo samo del kupnine.
Moram prvo to zavrniti, dsa lahko on odobri polni refund? _Je mogcoe v tem problem?
Ce je kdo imel podobne izkusnej in mogoce ve. Hvala.

Zoro3 ::

Cena izdela je bila 60EUR ... njegov napačen paket sem poslal nazaj in je prispel. Ni še sprejel, čaka ga na njegovi pošti, kontaktiral sem ga in je rekel, da bo prevzel in še vedno nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zoro3 ()

Zoro3 ::

13.11 je bil paket pri njemu ampak ga ni prevzel, sedaj ga čaka v njegovem poštnem centru. Pisal sem mu, da ga paket čaka in je napisal, da ga bo prevzel ampak še vedno nič iz tega. A ve mogoče kdo kje lahko pišem ebay-u ali kaj lahko naredim, da jim sporočim, da še ni prevzel paketa, ker ne bi rad, da še ga 1x pošljejo nazaj in še 1x plačam. Refund tu nikjer ne najdem, da bi jim lahko pisal ve mogoče kdo? Hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zoro3 ()

tikitoki ::

Tudi sam sem imel probleme s kontaktiranjem ebay, kar je, brez dvoma, nacrtno. Ali nimas moznsoti prositi, da se vmesa ebay? Menda je ze minilo dovolj casa.

Zoro3 ::

Kje pa naj bi bila ta možnost, ne najdem nikjer.

tikitoki ::

Zoro3 je izjavil:

Kje pa naj bi bila ta možnost, ne najdem nikjer.


Ce si odprl dispute, potem imas to moznost. Ce tega nisi naredil in si se s prodajalcem zmenil preko zasebnih sporocil, pol za zacetek naredi to.
Oz. imas sam moznost return item (al je send back al neki takega).
Zadevo pa najdes pod svojimi nakupi.

DePalmo ::

Meni je enkrat čisto po nesreči ratalo najdt Refund gumb na .au eBayu in to po 60 dneh ... Tako da probaj na različnih eBayjih, nekje se bo že pokazal. Sem pa tudi jaz takrat imel z kitajčki probleme, dobil napačen artikel in ker nisem našel refund gumba, so me nategovali da je denar že bil poslan in če lahko še malo počakam oz. kar takoj spremenim feedback. To je trajalo 14 dni, ko sem našel refund gumb, je bil denar pri meni v dveh dneh, brez izgovorov, do takrat pa vse živo.

Zoro3 ::

Saj jaz sem že odprl refund in so mi s strani ebay-a poslali sporočilo, da se je prodajalec odločil, da moram izdelek poslat nazaj in on krije stroške poštnine. Izdelek sem poslal nazaj in na trekingu je vidno, da je v njihovem poštnem centru. Sedaj pa čakam, da on to prevzame, da ne bojo prej poslali paketa nazaj, če ga ne bo dvignil pravi čas. Ne vem pa kje kontaktirat ebay in jim sporočit, da je izdelek tam in ga prodajalec ne prevzame. Moj refund:

DePalmo ::

Nisem še nikoli vračal, tako da ti žal ne bom mogel pomagati. Osebno sem vedno zahteval full refund in se tudi sprijaznil z delnim, ker bi me poštnina prišla več kot je bil artikel vreden, dvomim pa da bi jo dobil povrnjeno.

Kot zadnje orodje imaš pa feedback, pač daš 1/5 in je to to. Sicer ti bo potem prodajalec težil da spremeni in če se da kaj domenit, pa ga pač ignoriraš. Kot sedaj on tvoj paket.

japol ::

Naročam paketke (do cca 3$) na ebayu. Nimam shranjene svoje telefonske številke in tudi pazim da je ne vpisujem (tudi ne na FB itd...). Nekaj dni nazaj pa pride paket na katerem je dejansko PRAVA moja telefonska številka? Kako je to možno? Trgovcu sem že poslal sporočilo od kje mu, on seveda da se me reši navaja da sem jo podal pri naročilu (kar ni res). Sedaj sem mu zabrusil da naj ne preizkuša mojega trplenja in naj pove od kje jo je dobil. Čakam kaj bo sedaj.

Okapi ::

:)) Ja, ful se bodo zasekirali zaradi tvojega "trplenja".

OvCa77 ::

japol je izjavil:

Naročam paketke (do cca 3$) na ebayu. Nimam shranjene svoje telefonske številke in tudi pazim da je ne vpisujem (tudi ne na FB itd...). Nekaj dni nazaj pa pride paket na katerem je dejansko PRAVA moja telefonska številka? Kako je to možno? Trgovcu sem že poslal sporočilo od kje mu, on seveda da se me reši navaja da sem jo podal pri naročilu (kar ni res). Sedaj sem mu zabrusil da naj ne preizkuša mojega trplenja in naj pove od kje jo je dobil. Čakam kaj bo sedaj.

A v PayPal si jo napisal?
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Machete ::

japol je izjavil:

Naročam paketke (do cca 3$) na ebayu. Nimam shranjene svoje telefonske številke in tudi pazim da je ne vpisujem (tudi ne na FB itd...). Nekaj dni nazaj pa pride paket na katerem je dejansko PRAVA moja telefonska številka? Kako je to možno? Trgovcu sem že poslal sporočilo od kje mu, on seveda da se me reši navaja da sem jo podal pri naročilu (kar ni res). Sedaj sem mu zabrusil da naj ne preizkuša mojega trplenja in naj pove od kje jo je dobil. Čakam kaj bo sedaj.


Kupil jo je v paketkih za 3$.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

japol ::

Hvala. V PP je navedena. Preseneča me to da sem precej naročil naredil pa do sedaj ni bila telefonska še nikoli navedena. Ima prodajalec kakšen poseben dostop do več podatkov iz PPja? Ali kako je to možno?

OvCa77 ::

japol je izjavil:

Hvala. V PP je navedena. Preseneča me to da sem precej naročil naredil pa do sedaj ni bila telefonska še nikoli navedena. Ima prodajalec kakšen poseben dostop do več podatkov iz PPja? Ali kako je to možno?

Nekateri prodajalci uporabljajo program, ki naredi nalepko avtomatsko, s podatkov iz paypala.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

jvpriden0 ::

Jaz imam težave z eBay.com plaćal sem dobil nić. kaj lahko še storim.??

darkolord ::

Odpri dispute.

jvpriden0 ::

Sory, nisem dodal,da mi angleščina ni moj tuji jezik. sem Nemščino se učil.
Če mi želiš pomagat sem ti iskreno hvaležen vendar rabim več v domačem jeziku.
no zdaj bom probal odpret DISPUTER. na eBay-u.

Machete ::

Odpri nemški ebay, se vpiši in urejaj tam, ker boš imel vse v Nemščini.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mulc007 ::

Kakšen je postopek če stvar ki si jo dobil ni dobro narejena in zato ne služi namenu?
Ali moraš najprej kontaktirati in se poskušati zmenit s prodajalcem, ali lahko kar takoj odpreš reklamacijski postopek? Jaz sem najprej poskušal preko emaila ampak email ni del ebaya.
Pod katerim imenom se nahaja funkcija/postopek za reklamiranje na Ebayu?

Če sem prav razumel prejšnje poste, lahko pogovori glede reklamacije potekajo tudi v nemškem jeziku.

Machete ::

Najprej se seveda provaj zmenit s prodajalcem:
Mein eBay -> Kaufen - Übersicht -> dropdown pri artiklu desno: Weitere Aktionen -> 1. opcija Verkäufer kontaktieren
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

japol ::

1. poslikaj kar si dobil
2. v ebayu kontaktiraj prodajalca, mu dodaj slike in opiši situacijo težavo, preveri njegov opis pri produktu da nisi ti pri nakupu česa spregledal
3. počakaj na odgovor
5. navadno priporočijo resend ali vračilo kupnine, vedno priporočam vračilo, ne resend, ker čas teče isti, ni pa 100% da je ponovno res poslal, naj vrne denar, pa ponovno naročiš pri drugem in bo novi čas začel teči
6. 60 dni imaš časa da daš feedback
Obvezno: bodi pošten, imej v mislih da lahko pride do pregleda vajinih sporočil.
p.s. če se ne dajo (po parih emailih) jim tudi napišem da jim bom zadnji dan dal negativni feedback.

Racunalnik ::

Ce oglasujem na nemskem ali UK ebayu vidijo ta oglas userji in od de in od uk ebay?
Tudi ostali v evropi in usa?

PunkDude ::

https://www.ebay.com/itm/Google-Chromec...

A to je genuine? Nekam poceni je.

Machete ::

Možno da je, ampak ne razumem zakaj želiš nabavljat iz Tajvana od prodajalca brez zgodovine feedbackov. (??)

Tu imaš ceneje, iz EU in od prodajalca s 100% feedbackom.
https://www.ebay.com/itm/Google-Chromec...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

kixs ::

Racunalnik je izjavil:

Ce oglasujem na nemskem ali UK ebayu vidijo ta oglas userji in od de in od uk ebay?
Tudi ostali v evropi in usa?


Odvisno kako dolocis posiljanje. Ce imas doloceno tudi International shipping. Potem bo oglas viden povsod, ampak ne takoj na vrhu. Se pravi, najprej bodo izdelki, ki so na tem eBayu bili dodani, nato pa se ostali od drugih eBay-ev. Ce imas doloceno samo domestic shipping. Bo oglas viden samo na tem eBayu.

mulc007 ::

Dobljena stvar ni bila kompatibilna zato sem včeraj zadevo pisal/opisal na ebay. Danes sem dobil odgovor da izdelek vrnem.
Naj omenim da na oglasu prodajalca piše da v primeru vračila izdelka, poštnino plača kupec

Cena izdelka je bila 22.55 USD....to je približno 20 EUR
Če pošljem nazaj, tehta skupaj s kuverto 34g.
Ker je stvar pogojno uporabna se še nisem odločil če bi jo poslal nazaj v nemčijo ali obdržal.
Vprašal bi kakšna je cena take pošiljke pa ne vem ali je to pošta ali DHL.
Odgovor mi boste lahko dali glede na spodnji tekst.

V sporočilu sem kliknil na modro polje *Ogled podrobnosti vračila* . S tem se je odprl postopek v štirih korakih:
- return started
- item shipped
- item delivered
- refund sent

Sedaj je odprt prvi korak return started v katerem so tri točke:

Next steps
1. Buy a return label from your preferred shiping carrier.
2. Send the item, and add tracking details or mark it as sent by Dec 28.
3. You should get a refund within 2 business days of delivery.

Seller return information
Adress
ime
ulica
mesto

Ker nisem vešč angleščine in ker še nisem pošiljal na ta način, bi prosil če mi kdo opiše kako naj se lotim. Sam razumem tako:
1. kupim vračilno nalepko. Kako pri nas imenujemo to nalepko in ali jo dobim na pošti?
2. pošljem stvar in na paket dodam sledilno oznako (vračilno nalepko iz prve točke?) , z datumom 28. december? To mi ni najbolj jasno. In zakaj 28.12. če pa bi poslal že danes ali pa v ponedeljek.

mulc007 ::

Tako piše čisto spodaj da poštnino plača kupec.
 prtscr

prtscr

St235 ::

da povratno poštnino plača kupec je normalno glede na to, da z izdelkom ni nič narobe.

1. Buy a return label from your preferred shiping carrier.

Tega pri nas ni. KAr moraš naredit je da greš na pošto/dhl/xy... in pošlješ izdelek nazaj prodajalcu. Pazi, da ob sledljivo, ker drugače je tvoja odgovornost, če prodajalec ne dobi.

2. Send the item, and add tracking details or mark it as sent by Dec 28.

Pošlji izdelek in prodajalcu sporoči številko za sledenje pakete, ter označi da si poslal in sicer najkasneje do 28.12.

bastadu ::

Včeraj sem na ebayu prodal eno razmeroma precej drago zadevo (ceno sem postavil celo malo nad tržno vrednostjo, samo da vidim če bi slučajno bilo kaj interesa), ki jo je pa kupil kupec brez vsakršne zgodovine, njegov ebay račun je bil ustvarjen tudi včeraj, plačilo je bilo izvedeno na Paypal takoj po nakupu. Sedaj me resno skrbi, da gre za kakšen nateg, recimo če mu pošljem zadevo, da bo sprožil spor in trdil, da sem mu poslal prazen paket ali kaj podobnega. Imate kakšne izkušnje?

Machete ::

Zelo možen scenarij. ALi pa lačajo z ukradenim paypal accountom ali kreditno. V času 2014 kripto mrzlice, so mi tako plačali kar nekaj nakupov, ki jih je kasneje ebay razveljavil, da so bile pač pohekane. Nekaj coinov sem poslal, potem pa postal previden, ker nimaš kaj naredit.
Malo počakaj. Provaj zvohat čim več, glede naslov (google map search), lastnika paypal računa, zavlačuj čim dlje. Dejansko provaj najti obstoječo osebo za nakupom.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Okapi ::

bastadu je izjavil:

(ceno sem postavil celo malo nad tržno vrednostjo, samo da vidim če bi slučajno bilo kaj interesa),
:)) Nekoga si hotel nategnit, zdaj te pa skrbi, da bo kdo nategnil tebe.

schrack ::

Meni pa zadnje čase iskanje artiklov po ebayu najeda.
Trenutno recimo iščem en navaden HDMI kabel dolžine 2m. Ko vnesem v iskalnik HDMI cable 2m in izberem najnižjo ceno s poštnino, mi ponudi ogromno ponudb od-do, ker so not zajeti kabelčki od 30cm pa do 15m, pa HDMI adapterčki..
Je možno to sfiltrirati, da dobim samo kabel 2m in enotno ceno? Upam, da mi je uspelo razumljivo napisati.
Hvala za pomoč.

Okapi ::

Napisal si razumljivo, problem je znan, samo se bojim, da ni prave rešitve.

KTr1sk ::

je že imel kdo podoben problem, kaj to pomeni pod sledljivo številko piše


Votre colis n'a pas pu etre récupéré car il n'était pas présent dans la boite aux lettres. Vous disposez de 7 jours a compter de la date d'achat pour le déposer en bureau de Poste.

včeraj sem kontaktiral prodajalca pa ni bilo še odgovora
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

Zoro3 ::

To si nazaj poslal preko pošte Slovenije?
««
92 / 109
»»