Forum » Kaj kupiti » Vse o Ebay-ju
Vse o Ebay-ju
mulc007 ::
radmannsdorf je izjavil:
govoriš o istem prodajalcu, al o istem izdeku? če je drug prodajalec, ima pač drugačne cene.če je kitajec, je verjetno najcenejši. če kupiš izven eu, boš za stvari nad 22€ plačal davek. nad 150€ pa še carino.
jaz kupujem večinoma na www.ebay.co.uk in to od prodajalcev ki so v EU.
O kopiranem izdelku. Če je kopijo delal isti pa ne vem ker jih je več.
Če kupiš iz EU nimaš v nobenem primeru dodatnih stroškov tudi če nakupiš za par100€?
Tudi za anglijo to zaenkrat še velja?
Kako je v primeru ko je prodajalec v evropi, nabavlja pa iz kitajske? V tem primeru tudi ni DDV in carine?
Machete ::
Zate je pomembo edino s kje pošilja, kar piše pod glavo, kjer imaš Buy now gumb nprimer. Kje prodajalec nabavlja ni tvoj problem. Se pa pogosto pojavljajo (sploh pri telefonskih kosih in ostali popularni elektroniki), da piše mesto artikla nekje v EU, pride pa dejansko iz Kitajske. Če se ti takrat zakomplicira zaradi dodatnih stroškov, artikel preprosto zavrneš, daš claim za vračilo denarja in negativno oceno.
Versand: EUR 11,90 Standard Int'l Versand | Weitere Details
Artikelstandort: Chemnitz, Germany, Deutschland
Versand nach: Weltweit Ausschlussliste anzeigen
Nedolgo nazaj sem naročil dva displaya od istega prodajalca, v ločenih nakupih, v razmiku nekaj dni. Prvi je prišel po parih dneh iz Nemčije, kot je bilo anvedeno, drugega pa sem čakal dobrih 14 dni in je prišel iz Honk Konga. Ker je bil znesek ca 24€ mi očitno niso komplicirali in sem paket dobil brez dodatnih pojasnil in dokazil.
Če bi mi, bi ga zavrnil.
Versand: EUR 11,90 Standard Int'l Versand | Weitere Details
Artikelstandort: Chemnitz, Germany, Deutschland
Versand nach: Weltweit Ausschlussliste anzeigen
Nedolgo nazaj sem naročil dva displaya od istega prodajalca, v ločenih nakupih, v razmiku nekaj dni. Prvi je prišel po parih dneh iz Nemčije, kot je bilo anvedeno, drugega pa sem čakal dobrih 14 dni in je prišel iz Honk Konga. Ker je bil znesek ca 24€ mi očitno niso komplicirali in sem paket dobil brez dodatnih pojasnil in dokazil.
Če bi mi, bi ga zavrnil.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
mulc007 ::
Nad 150€ plačaš poleg ddv še carino.
To ne velja za ceno ki preseže 150€ šele ko se prišteje DDV kajne?
To ne velja za ceno ki preseže 150€ šele ko se prišteje DDV kajne?
mulc007 ::
Kakšna je višina carine in ali je višina enaka ne glede na to iz katere države si kupil?
Obstaja minimalna višina carine in po kakšni formuli se izračuna višina carine?
Obstaja minimalna višina carine in po kakšni formuli se izračuna višina carine?
mulc007 ::
Še eno vprašanje: Na ebay fizična oseba prodaja rabljen printer za 300€. Ocen še nima ker še ni prodal nobenega izdelka. Če pišeš sporočilo ne dobiš odgovora.
Ali lahko v primeru če stvar kupim in ne deluje, pošljem zadevo nazaj in izterjam denar?
Ali lahko v primeru če stvar kupim in ne deluje, pošljem zadevo nazaj in izterjam denar?
zunno ::
Če ne komunicira s teboj se tej osebi izogni v velikem loku. Zakaj bi tvegal, če je prodajalec netransparenten že preden kupiš kaj od njega? Sicer pa zasebni prodajalci ponavadi NE jemljejo blaga nazaj in to tudi napišejo v sam oglas. Več ti bomo pa lahko povedali, če dobimo povezavo do oglasa.
mulc007 ::
Pri fizični osebi na https://www.ebay-kleinanzeigen.de bom kupil eno stvar.
Dal mi je ime banke, iban, bic.
Grem s tem plačat na banko ali lahko preko vise?
Do sedaj sem plačeval vse samo na ebay, preko paypal.
Dal mi je ime banke, iban, bic.
Grem s tem plačat na banko ali lahko preko vise?
Do sedaj sem plačeval vse samo na ebay, preko paypal.
Machete ::
Izpolnit moraš plačilni nalog v SEPA prometu. Kjer koli. Klik, pošta, banka..
Podobna zadeva legendarni položnici.
Podobna zadeva legendarni položnici.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
mat11 ::
Glede na to da ima 0 pri feedbacku, ne bi plačeval drugače kot PAYPAL. Ali pa da greš sam iskat, če prav vidim je iz Dunaja.
mat
marjan_h ::
Pred kratkim sem povezal PP račun s ebay. Vendar sem opazil da mi ni preneslo podatkov naslova. Zanima me kaj vpišem v celico "State", ker Country je seveda Slovenija, ampak mi nimamo zveznih držav, sedaj piše default. Preden kaj naročim bi rad imel pošlihtan glede naslova, kaj pa imate vi napisano v tej celici?
Najlepša hvala za odgovor.
Najlepša hvala za odgovor.
marjan_h ::
Zanima me še, če kdo ve ali ebay zaračunava kaj glede tega, da si registriran in da imaš povezan račun s paypal?
marjan_h ::
O, pozdravljen amacar. Hvala za odgovor.
Imam še eno vprašanje: Želel bi naročiti pickit programator za mikrokrmilnike in kot vidim je iz kitajske najceneje. Vendar me zanima če so to ponaredki? (verjetno so, ampak ali se šteje kot ponaredek nekaj kar ima logotip pa ni izdelalo podjetje logotipa ali kako drugače?)
Ker kot vidim je dosti slo-tech članov ki podobne stvari naročajo iz kitajske.
Imam še eno vprašanje: Želel bi naročiti pickit programator za mikrokrmilnike in kot vidim je iz kitajske najceneje. Vendar me zanima če so to ponaredki? (verjetno so, ampak ali se šteje kot ponaredek nekaj kar ima logotip pa ni izdelalo podjetje logotipa ali kako drugače?)
Ker kot vidim je dosti slo-tech članov ki podobne stvari naročajo iz kitajske.
marjan_h ::
Glede mojega vprašanja predhodno, bom odprl drugo temo ker vidim da je preveč specifično.
Me pa zanima še nekaj splošnega: Jaz sem naročil par stvari pa me zanima, ko dobiš po pošti stvar, ali je potrebno kje klikniti, da potrdiš da si prejel?
Hvala.
Me pa zanima še nekaj splošnega: Jaz sem naročil par stvari pa me zanima, ko dobiš po pošti stvar, ali je potrebno kje klikniti, da potrdiš da si prejel?
Hvala.
Samael ::
A iz UK zdej ni carine? Al bo, ko odidejo iz EU?
Zaenkrat je ni, kako bo še ni jasno. Tudi zdaj z nekaterimi non EU državami poslujemo v okviru EEC sporazuma brez carine, primer European Union Customs Union @ Wikipedia
Oktan ::
Zdravo,
kupil sem izdelek (23€) in takoj plačal z Mastercardom (NE preko paypala - vem neumno, vendar ni moja kartica, dolga zgodba...). Izdelek ni bil poslan in kmalu je prišel mail, da je prodajalec in izdelek odstranjen. Takoj sem odprl dispute in odgovora seveda ni nobenega. Povsod piše, da lahko zaprosim za pomoč vendar se preko tega online resolve centra vrtim naokoli saj napiše da izdelka ni več in da ga sploh nisem kupil ali prodajal.
Po forumih sem prebral da lahko samo če si plačal preko paypala zahtevaš tam vrnjen denar.
Gledam tudi te klicne centre (kupljeno je bilo preko ebay.de) pa nevem a se splača to klicat preko +49 števlike v nemčijo glede na to da ne znam nemško + telekom računa 49 centov na minuto...
Ali se splača še kaj probat, ali je boljše da pozabim. Gre se za 23€. lp
kupil sem izdelek (23€) in takoj plačal z Mastercardom (NE preko paypala - vem neumno, vendar ni moja kartica, dolga zgodba...). Izdelek ni bil poslan in kmalu je prišel mail, da je prodajalec in izdelek odstranjen. Takoj sem odprl dispute in odgovora seveda ni nobenega. Povsod piše, da lahko zaprosim za pomoč vendar se preko tega online resolve centra vrtim naokoli saj napiše da izdelka ni več in da ga sploh nisem kupil ali prodajal.
Po forumih sem prebral da lahko samo če si plačal preko paypala zahtevaš tam vrnjen denar.
Gledam tudi te klicne centre (kupljeno je bilo preko ebay.de) pa nevem a se splača to klicat preko +49 števlike v nemčijo glede na to da ne znam nemško + telekom računa 49 centov na minuto...
Ali se splača še kaj probat, ali je boljše da pozabim. Gre se za 23€. lp
Samael ::
Načeloma v tovrstnih primerih obstaja še opcija tako imenovanega "chargebacka" na kreditno kartico preko banke, kjer je Mastercard izdan ampak to se bos moral pozanimati pri sami banki.
V tujini je tovrstna "zaščita" lastnika kartice, kjer banka praktično vedno soglaša z lastnikom kartice in odtegne denar nazaj kar uveljavljena praksa, pri nas pa nekoliko manj, pa tudi prav dosti informacij o tem nimamo.
V tujini je tovrstna "zaščita" lastnika kartice, kjer banka praktično vedno soglaša z lastnikom kartice in odtegne denar nazaj kar uveljavljena praksa, pri nas pa nekoliko manj, pa tudi prav dosti informacij o tem nimamo.
Samael ::
Evu, tule je super informativen članek na to temo:
http://epc.si/pages/si/pravice-potrosni...
http://epc.si/pages/topics/povracilo-na...
Za referenco (prvi url zgoraj), če stran sčasoma izgine:
http://epc.si/pages/si/pravice-potrosni...
http://epc.si/pages/topics/povracilo-na...
Za referenco (prvi url zgoraj), če stran sčasoma izgine:
Povračila v zvezi s plačilnimi transakcijami (t.i. chargeback)
Med pritožbami, ki jih prejme EPC Slovenija je velika večina takih, pri katerih potrošniki čezmejni nakup preko spleta opravijo s plačilnimi karticami, kasneje pa naletijo na težave bodisi zaradi preplačil, nedobave blaga in storitev ali neskladnosti blaga in storitev s pogodbo. V teh primerih potrošnikom med drugim svetujemo, da se pri svoji banki pozanimajo glede možnosti povračila, t.i. chargebacka.
Potrošniki lahko zahtevke v okviru povračil uveljavljajo tako na podlagi evropske in nacionalne zakonodaje kot tudi na podlagi splošnih pogojev poslovanja posameznih bank in njihovih kartičnih shem. Banke povračila svojim uporabnikom največkrat nudijo za plačilne transakcije na podlagi kartičnih shem MasterCard in VISA.
Splošni pogoji poslovanja bank in kartičnih shem
EPC Slovenija se je za dodatne informacije o postopkih uveljavljanja povračil obrnil na 6 največjih bank v Sloveniji.
Le-te na letni ravni prejmejo od 30 do 85 tovrstnih reklamacij. Iz njihovih odgovorov lahko povzamemo, da se uveljavljanje povračila prične z vložitvijo reklamacijskega postopka s strani stranke. Reklamacijske postopke banke vodijo v skladu s pravili kartičnih shem, vsak primer pa se obravnava individualno. Do morebitne zavrnitve zahtevkov za povračila lahko pride zaradi mednarodnih pravil kartičnih shem, najbolj pogosti razlogi za zavrnitev pa so neupravičeni zahtevki (npr. prodajalec pošlje ustrezno dokumentacijo, iz katere je razvidno, da je bil osporavani nakup dejansko opravljen), pomanjkljiva dokumentacija ali zamujeni roki za reklamacijo. Pogosti so tudi primeri, ko potrošnik prejetega blaga, ki je poškodovano, ne želi vrniti prodajalcu zaradi stroškov poštnine, čeprav je pogoj, da mora prejeto blago potrošnik najprej vrniti prodajalcu, šele nato je upravičen do povračila ali novega blaga.
Nadalje so banke odgovorile, da uporabniki plačilnih kartic lahko podajo reklamacijo tako za plačilne transakcije s karticami z odloženim plačilom kot tudi z debetnimi karticami. Banke reklamacijski postopek omogočajo tudi v primerih preplačil, nedobave blaga ali neskladnosti blaga s pogodbo.
Prav preplačila (npr. preveč ali dvakrat zaračunano blago) in nedobava blaga sta najpogostejša razloga za povračilo. Drugi pogosti razlogi za povračilo so tudi, ko blago ni enako oglaševanemu, ko potrošnik ne prejme obljubljenega vračila denarja in ko prodajalec ne spoštuje potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe.
Uporabniki plačilnih kartic so glede možnosti uveljavljanja zahtevkov za povračila seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja s plačilno kartico, ki določajo, da morajo v primeru obstoja kakršnekoli nepravilnosti v zvezi s plačilno transakcijo, kakor tudi v primeru neodobrenih ali nepravilno izvršenih plačilnih transakcij, o tem obvestiti banko. Bančni uslužbenci jih seznanijo z nadaljnjimi koraki v zvezi z uveljavljanjem zahtevkov v okviru povračil.
Banke svojim uporabnikom še svetujejo, da poskušajo reklamacijo najprej sami rešiti s prodajalcem, saj so dokazila o predhodnem reševanju velikokrat obvezna priloga podani reklamaciji, ki jih zahtevajo kartične sheme.
Koristni nasveti za potrošnike:
- s pisno pritožbo se najprej obrnite na prodajalca,
- v kolikor je prodajalec neodziven oziroma zavrne vašo zahtevo, se s pisno pritožbo obrnite na vašo banko (izdajatelja vaše plačilne kartice),
- v kolikor banka zavrne vašo zahtevo, se s pritožbo obrnite na pristojni organ za izvensodno reševanje sporov (podatek najdete na spletnih straneh vaše banke),
- ukrepajte pravočasno (upoštevajte postavljene roke).
Evropska in slovenska zakonodaja
Na področju EU pravno podlago za povračila predstavljata Direktiva 2007/64/ES o plačilnih storitvah na notranjem trgu in Direktiva 2008/48/ES o potrošniških kreditnih pogodbah, ki sta bili preneseni v slovensko zakonodajo z Zakonom o plačilnih storitvah in sistemih ter Zakonom o potrošniških kreditih.
Direktiva o plačilnih storitvah na notranjem trgu ščiti potrošnika pred neodobrenimi plačilnimi transakcijami in postavlja limite za plačnikovo odgovornost v zvezi z neodobreno plačilno transakcijo. Ne določa pa odgovornosti izdajatelja plačilnih kartic v primeru nedobave blaga in storitev, delne dobave blaga in storitev ali v primeru neskladnosti blaga in storitve s pogodbo.
Zakon o plačilnih storitvah in sistemih v 130. členu opredeljuje povračila v primeru neodobrenih ali nepravilno izvršenih plačilnih transakcij, v 131. členu pa pod določenimi pogoji omogoča tudi uveljavljanje povračil v zvezi s pravilno izvršenimi plačilnimi transakcijami. V slednjih primerih gre za uveljavljanje povračil iz plačilnih transakcij, ki so bile sicer pravilno izvršene, vendar obstajajo drugi razlogi, vezani največkrat na temeljno razmerje med trgovcem in potrošnikom, zaradi katerih lahko potrošnik zahteva povračilo plačilne transakcije. Ureditev zasleduje cilj, da se v teh primerih zaščiti potrošnika, saj so take oblike plačevanja manj transparentne in omogočajo več zlorab.
Direktiva o potrošniških kreditnih pogodbah določa odgovornost dajalca kredita v primerih, ko se blago ali storitve iz povezane kreditne pogodbe ne zagotovijo ali se zagotovijo le delno ali niso v skladu s pogodbo o njihovi dobavi. Omenjeno ne pride v poštev pri plačilih z debetno kartico.
Zakon o potrošniških kreditih v 18. členu določa, da potrošnik lahko proti dajalcu kredita ugovarja zavrnitev plačila in uveljavlja druge pravice iz pogodbe, če se blago ali storitve ne zagotovijo, se zagotovijo le delno ali niso v skladu s pogodbo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Samael ()
Oldi ::
Kako se na vse možne načine trudijo prodati fake spominske kartice in ključke.
Za 21,90$ sem naročil 64G micro SD z adapterjem, dobil pa tole http://www.ebay.com/itm/192102507880
Taisti link je 14 dni nazaj kazal na moj nakup, danes pa na očitni fake, 3 x nižja cena + USB adapter.
Po kulturni reklamaciji, saj še nisem vedel za to barabijo, so mi denar nemudoma vrnili.
Za 21,90$ sem naročil 64G micro SD z adapterjem, dobil pa tole http://www.ebay.com/itm/192102507880
Taisti link je 14 dni nazaj kazal na moj nakup, danes pa na očitni fake, 3 x nižja cena + USB adapter.
Po kulturni reklamaciji, saj še nisem vedel za to barabijo, so mi denar nemudoma vrnili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oldi ()
Machete ::
Pač ne pošiljajo. Provaj se zmenit, če bi poslali. Ponavadi so za. Včasih pač ne.
Ta gre v slo: http://www.ebay.de/itm/Delonghi-EDG-737...
ta pa tudi, je pa še v teku avkcije: http://www.ebay.de/itm/DeLonghi-EDG-737...
Ta gre v slo: http://www.ebay.de/itm/Delonghi-EDG-737...
ta pa tudi, je pa še v teku avkcije: http://www.ebay.de/itm/DeLonghi-EDG-737...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Horejšio ::
A to je normalno, da na eBayu naročeno iz Kitajske potuje več kot 40 dni? To je 10 več kot obljubljeno, gre pa za manjšo vrednost.
Racunalnik ::
Torej ce recimo prodajam nekaj v stilu fixne cene, je oglas zastonj ga lahko obnavljam, ce se pa proda izdelek pa pac placam svoj delez se paypalu?
Ce pa prodajam z rezervirano ceno ali pa bidanje je pa zastonj samo ce dam vrednost 1eur?
Ce pa prodajam z rezervirano ceno ali pa bidanje je pa zastonj samo ce dam vrednost 1eur?
Alamar ::
To je bilo pred mnogo leti. Tudi pri avkcijah je oglas zastonj, neglede na začetno ceno. Omejitev je 50 oglasov mesečno, če se ne motim in nekatere "čudne" kategorije so izvzete. Za pridržano ceno pa je provizija. Sicer se ti pa pri ustvarjanju oglasa na dnu strani dinamično prilagaja višina provizije in še tik pred oddajo oglasa ti točno vse piše.
Oldi ::
Kupujem v UK trgovini, cene so v GBP, v košarici pa v $ in nikakor ne morem spremeniti v GBP, v helpu je link a samo če prodajaš.
Ko plačujem s Skrilom prek Paypala mi pa vedno obračuna v funtih, čeprav vem, da sem enkrat na Skrilu že spremenil na $ ali €.
Ali bom trikrat plačal konverzijo? oziroma kaj narest?
Ko plačujem s Skrilom prek Paypala mi pa vedno obračuna v funtih, čeprav vem, da sem enkrat na Skrilu že spremenil na $ ali €.
Ali bom trikrat plačal konverzijo? oziroma kaj narest?
Oldi ::
Eno uro že iščem po guglu in tule, pa ne najdem nič uporabnega, sploh so pa tu 3 nastavitve, Ebay, PayPal in Skrill, morda pa še opcija v kateri valuti polniti Skril, na banki imam $ in € račun.
Kako je najbolje imeti nastavljeno vse 3. Ali Ebay sploh izvaja pretvorbo valut ali pa so cene v izbrani valuti samo informativne.
Verjetno je bilo to odgovorjeno že velikokrat, samo ne najdem naprednega iskanja, da bi tule kaj našel, 85 strani brati pa ?!?
Kako je najbolje imeti nastavljeno vse 3. Ali Ebay sploh izvaja pretvorbo valut ali pa so cene v izbrani valuti samo informativne.
Verjetno je bilo to odgovorjeno že velikokrat, samo ne najdem naprednega iskanja, da bi tule kaj našel, 85 strani brati pa ?!?
mulc007 ::
Iz Kitajske sem kupil nekaj za ca 50€.
Na izbiro sem imel da dokumente predložim preko spleta, ali pa po elektronski pošti kar je dražje.
Poslal sem preko spleta kar je ceneje pa je bilo ca 23 €. Koliko bi me udarilo po žepu če bi pošiljal po elektronski pošti?
Je carina fiksna 23 €?
Če je fiksna, potem v primeru če kupiš nekaj za 13 € (meja je če se prav spomnim 12 €) cena na koncu znaša 36 €.
Na izbiro sem imel da dokumente predložim preko spleta, ali pa po elektronski pošti kar je dražje.
Poslal sem preko spleta kar je ceneje pa je bilo ca 23 €. Koliko bi me udarilo po žepu če bi pošiljal po elektronski pošti?
Je carina fiksna 23 €?
Če je fiksna, potem v primeru če kupiš nekaj za 13 € (meja je če se prav spomnim 12 €) cena na koncu znaša 36 €.
amacar ::
Ne ddv ni fiksen v € temveč v %. 22% ddv pri znesku nad 22€. Nekaj prinesejo še stroški obdelave. 31-50€ je 11€ (9€ preko spleta), 50-150€ je 13€ (11€ preko spleta).
Torej cena 50*0.22 + 9€ (če si imel malo preko 50€ je 11€) = 11 + 9 (11) = cca 20 oz 22€.
Torej cena 50*0.22 + 9€ (če si imel malo preko 50€ je 11€) = 11 + 9 (11) = cca 20 oz 22€.
mulc007 ::
Malo sem šel raziskat...
Račun ki ga je poštar prinesel pravi:
Blago: 54€ - to je bila cena izdelka na ebay. Poštnina je bila brezplačna.
DDV: 22% = 12 €
Poštne storitve = skupno 23 € (to sem plačal poštarju)
- Obračun dajatev III (51-100€) = 9 €
- Uvozne dajatve 12 €
obračun dajatev dobi zraven še 22% DDV = 2 €
Uvozne dajatve 12 € je DDV.
Obračun dajatev III (51-100€) - je carina?
Do zdaj sem mislil da med 22€ in 150€ plačaš samo DDV, v resnici pa se plača še obračun dajatev, v mojem primeru 11 €. Obračun dajatev je drugo ime za nezahtevno carinjenje. To je razvidno na spodnjem linku stroškov carinjenja (pri meni vrstica 10)
https://www.posta.si/zasebno-site/Docum...
Zato ne govort da se carina začne pri 150€, ker se začne že pri ceni izdelka 22 €.
Med 22 in 30 €, znaša dajatev 7/9 €
Med 31 in 50 znaša 9/11 €
med 101 in 150 € je 13/15 €
nad 150€ je 20/22 €
Iz tega se vidi da je znesek carine bolj problematičen pri nizkih zneskih ker je procentualno delež višji kot pa tam kjer je bila cena 150 € in več.
Ali se motim in je nad 150€ še kakšna druga dajatev?
Račun ki ga je poštar prinesel pravi:
Blago: 54€ - to je bila cena izdelka na ebay. Poštnina je bila brezplačna.
DDV: 22% = 12 €
Poštne storitve = skupno 23 € (to sem plačal poštarju)
- Obračun dajatev III (51-100€) = 9 €
- Uvozne dajatve 12 €
obračun dajatev dobi zraven še 22% DDV = 2 €
Uvozne dajatve 12 € je DDV.
Obračun dajatev III (51-100€) - je carina?
Do zdaj sem mislil da med 22€ in 150€ plačaš samo DDV, v resnici pa se plača še obračun dajatev, v mojem primeru 11 €. Obračun dajatev je drugo ime za nezahtevno carinjenje. To je razvidno na spodnjem linku stroškov carinjenja (pri meni vrstica 10)
https://www.posta.si/zasebno-site/Docum...
Zato ne govort da se carina začne pri 150€, ker se začne že pri ceni izdelka 22 €.
Med 22 in 30 €, znaša dajatev 7/9 €
Med 31 in 50 znaša 9/11 €
med 101 in 150 € je 13/15 €
nad 150€ je 20/22 €
Iz tega se vidi da je znesek carine bolj problematičen pri nizkih zneskih ker je procentualno delež višji kot pa tam kjer je bila cena 150 € in več.
Ali se motim in je nad 150€ še kakšna druga dajatev?
Alamar ::
To so manipulativni stroški, ki jih obračuna Pošta Slovenije in tudi ostali ponudniki poštnih storitev.
mulc007 ::
Alamar ::
22% DDV na ceno izdelka in poštnine + manipulativni stroški ponudnika poštnih storitev + carina (stopnja carinske dajatve je odvisna od vrste artikla in je lahko tudi 0).
mulc007 ::
Pred tednom sem nekaj naročil in čez par dni dobil odgovor da naj zaradi težav s payplom še enkrat plačam. Šel sem pogledat na paypal in res ni bilo plačano.
Da se ne bi slučajno zgodilo da bi dvakrat plačal sem opravil nov nakup, prejšnjega pa pustil kot je. To sem tudi napisal prodajalcu ki mi je danes odpisal da je razveljavil neplačano naročilo in da naj potrdim. Zdaj pa me zanima ali potrdim s klikom na kakšno stvar na zaslonu (jaz nisem našel nič takega) , ali samo to da mu odpišem da potrjujem storniranje naročila
Da se ne bi slučajno zgodilo da bi dvakrat plačal sem opravil nov nakup, prejšnjega pa pustil kot je. To sem tudi napisal prodajalcu ki mi je danes odpisal da je razveljavil neplačano naročilo in da naj potrdim. Zdaj pa me zanima ali potrdim s klikom na kakšno stvar na zaslonu (jaz nisem našel nič takega) , ali samo to da mu odpišem da potrjujem storniranje naročila
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mulc007 ()
bobicek ::
Pozdravljeni.
Zanima me kaj to pomeni, če pri izdelku piše:
Item condition:New other (see details)
Item specifics
Condition:
New other (see details): A new, unused item with absolutely no signs of wear. The item may be missing the original packaging, or in the original packaging but not sealed. The item may be a factory second or a new, unused item with defects. See the seller's listing for full details and description of any imperfections.
Najbolj me muči, ker piše da je lahko z defects, vsaj jes to razumem kot, da ima lahko kakšno napako.
Je že kdo kdaj kupoval kaj takega? Sprašujem pa za tale izdelek:
http://www.ebay.com/itm/4-10-pcs-Outdoo...
V bistvu vsi, ki prodajajo tale 4 pack teh solarnih lučk imajo v opisu stanja napisano, da je Item condition:New other (see details).
Hvala.
Zanima me kaj to pomeni, če pri izdelku piše:
Item condition:New other (see details)
Item specifics
Condition:
New other (see details): A new, unused item with absolutely no signs of wear. The item may be missing the original packaging, or in the original packaging but not sealed. The item may be a factory second or a new, unused item with defects. See the seller's listing for full details and description of any imperfections.
Najbolj me muči, ker piše da je lahko z defects, vsaj jes to razumem kot, da ima lahko kakšno napako.
Je že kdo kdaj kupoval kaj takega? Sprašujem pa za tale izdelek:
http://www.ebay.com/itm/4-10-pcs-Outdoo...
V bistvu vsi, ki prodajajo tale 4 pack teh solarnih lučk imajo v opisu stanja napisano, da je Item condition:New other (see details).
Hvala.
Machete ::
Vse je ok, to napišejo samo za to, ker je roba s kamiona oz. fabrike. To so lučke, ki jih neka firma (firme) plačujejo, da jih brandajo in pakirajo za njih. Tale prodaja pač isto zadevo brez pakiranja, navodil, garancija jada jada jada. Razširjena praksa za skoraj vse mogoče zadeve, sproducirane na Kitajskem.
Torej naprodaj je generični produkt brez brandinga. Kot da bi nekdo prodajal npr. Leviske 501 brez našitka nad zadnjim žepom, akpak drugače vse isto, dejansko iz iste tovarne.
ps: te lučke so generalo nagravžne na pogled, svetijo pa slabše kot kaka malo debelejša kresnička. Zato še malo premisli ali res hočeš te smeti kupovati.
Torej naprodaj je generični produkt brez brandinga. Kot da bi nekdo prodajal npr. Leviske 501 brez našitka nad zadnjim žepom, akpak drugače vse isto, dejansko iz iste tovarne.
ps: te lučke so generalo nagravžne na pogled, svetijo pa slabše kot kaka malo debelejša kresnička. Zato še malo premisli ali res hočeš te smeti kupovati.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Machete ::
TIKI bakle.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
rimljan ::
tnx, ampak te Tiki bakle niso zamenjava za zgornje kresničke.....ker nobenemu verjetno ne gorijo ponoči pred hišo
rimljan
bobicek ::
Z nečim moram osvetliti eno 5 metersko pot. Zunanja luč v poletnih mesecih ni vredu, ker se nabere cel kup mrčesa, oz. sršeni, le ti pa so lahko precej nevarni. Te lučke smo že imeli in okoli njih se mrčes ne vrti. A so v cca treh letih seveda vse nehale delovati. Oddajo pa res zelo malo svetlobe, pa še zelo slabo je izkoriščena.
Me zanima, če bi s temle veljalo poizkusiti:
http://www.ebay.com/itm/Landscape-Solar...
A tu se bojim, da bi svetloba že znala privabiti sršene.
Me zanima, če bi s temle veljalo poizkusiti:
http://www.ebay.com/itm/Landscape-Solar...
A tu se bojim, da bi svetloba že znala privabiti sršene.
Urrby ::
Mene pa zanima kako je z poštnino pri prodajanju oziroma kako lahko pošjlem artikel kupcu? Že ko oblikuješ offer imaš na voljo shipping podjetja. Zanima me katero je veljavno oziroma na voljo za odpošiljanje v Sloveniji. Sam nimam nič izkušenj pri prodaji preko Ebay ali katerekoli druge strani, zato bi bil hvaležen za kakršno koli pomoč.