Forum » Kaj kupiti » Vse o Ebay-ju
Vse o Ebay-ju

toplakd ::
Zaračunajo strošek poštno carinske obdelave in strošek obvestila v kolikor je nad 22€.
Če si kupil pod 22€ ti ne zaračunajo nič.
Če si kupil pod 22€ ti ne zaračunajo nič.

NeMeTko ::
Banda pokvarjena da lahko računa zraven še 5€ za izdelek z že plačano poštnino. Kaj če jim priredim račun in pošljem bodo ugotovili?
Kaj misliš, da cariniki še niso slišali za strica gugla?
Ti kar ponaredi račun, pa ti bodo dokazali, kakšna je realna cena na spletu.
Ko boš potem dobil račun, si boš želel, da ti nikoli nebi padlo na pamet karkoli prirejati.
Še vesel boš lahko, če jo boš odnesel samo s plačilom kazni in ti ne bo sledila še kakšna ovadba zaradi ponarejanja.

kviki350 ::
Živjo,
A mi lahko kdo pomaga. Na 2 jakni iz Kitajske čakam že več kot 60 dni, vmes sem poslal pošiljatelju mail, kje je pošiljka in od njega sem dobil spodnji odgovor:
Hi,friend,we are sorry to let you wait for a long time. Because this item was sent by economy shipping without tracking number,sometimes it will be delay or missing ,what about we make reship for you?What's your mind?Please tell us,we are responsible seller,we will try our best to help you.Please kindly advise.Serve you anytime,waiting for your reply.thank you.
Regards,
Luckystore10
Kaj lahko storim v tem primeru, če mi zna kdo svetovati. Sem nov v nakupovanju preko eBay-a, zato nimam izkušenj
A mi lahko kdo pomaga. Na 2 jakni iz Kitajske čakam že več kot 60 dni, vmes sem poslal pošiljatelju mail, kje je pošiljka in od njega sem dobil spodnji odgovor:
Hi,friend,we are sorry to let you wait for a long time. Because this item was sent by economy shipping without tracking number,sometimes it will be delay or missing ,what about we make reship for you?What's your mind?Please tell us,we are responsible seller,we will try our best to help you.Please kindly advise.Serve you anytime,waiting for your reply.thank you.
Regards,
Luckystore10
Kaj lahko storim v tem primeru, če mi zna kdo svetovati. Sem nov v nakupovanju preko eBay-a, zato nimam izkušenj

k3k3tz ::
saj to ni poštnina, to je njihova urna postavka na komad
Carini (državi) plačaš samo UVOZNE DAJATVE. Tistih 4,25€ zaračuna Pošta Slovenije.

Dajarra ::
A ko ti nekaj naročiš iz Kitajske torej v tisti poštnini še niso upoštevane razne dajatve(DDV ali mogoče celo carina)?

Machete ::
Živjo,
A mi lahko kdo pomaga. Na 2 jakni iz Kitajske čakam že več kot 60 dni, vmes sem poslal pošiljatelju mail, kje je pošiljka in od njega sem dobil spodnji odgovor:
Hi,friend,we are sorry to let you wait for a long time. Because this item was sent by economy shipping without tracking number,sometimes it will be delay or missing ,what about we make reship for you?What's your mind?Please tell us,we are responsible seller,we will try our best to help you.Please kindly advise.Serve you anytime,waiting for your reply.thank you.
Regards,
Luckystore10
Kaj lahko storim v tem primeru, če mi zna kdo svetovati. Sem nov v nakupovanju preko eBay-a, zato nimam izkušenj
Ja nič, reč naj šenkrat pošljejo (kar ti predlaga tudi sam).
Tokrat zahtevaj trackano pošiljko. (sicer ne bo itak nikoli jasno kje je, pa vseeno večja verjetnost da pride to tebe).
Bi pa moglo bit v enih 6ih tednih max pri tebi. Tako da je velika verjetnost, da se je izgubilo oz. odtujilo.
ps: pa plis ne delajte sranja z feedbacki in lažnimi 'didn't receive the item', ker zmeraj več trgovcev ne pošilja v slo. tnx (ne leti direkt na tebe)

St235 ::

Alamar ::
Ja nič, reč naj šenkrat pošljejo (kar ti predlaga tudi sam).
Tokrat zahtevaj trackano pošiljko. (sicer ne bo itak nikoli jasno kje je, pa vseeno večja verjetnost da pride to tebe).
Bi pa moglo bit v enih 6ih tednih max pri tebi. Tako da je velika verjetnost, da se je izgubilo oz. odtujilo.
ps: pa plis ne delajte sranja z feedbacki in lažnimi 'didn't receive the item', ker zmeraj več trgovcev ne pošilja v slo. tnx (ne leti direkt na tebe)
Tole ima srečo, da so tako prijazni in vprašanje, če se bodo res držali obljube. Če je minilo že več kot 60 dni jim kupec ne more škodovati. Vse roke za prijavo nedostavljenega paketa je žal zamudil.
Edit:
Tale štacuna ima sicer feedback pod 99% in takih Kitajcev se izogibajte
http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.d...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alamar ()

OK.d ::
kaj pa pravite na to, ko sem odprl dispute mi je tole napisal;
"hi buddy sorry to make you wait long
we 'd ready to refund you as you haven't receive the item in time
but if we refund full to you now we also lose money and product,for we paid the shipping fee and transaction for you
to make you feel better, we 'd like to refund you half ,will you help us wait one more week?
on the other hand we will resend you another one as for delay compensation. it will take about 15-20 days to your country,
is it ok?
do appreciate you do not open dispute and leave any bad feedback before email us for it is not beneficial for both of us
Best regards"
če hočem dobiti povrnjen cel znesek ali mi edino ostane "claim"?
"hi buddy sorry to make you wait long
we 'd ready to refund you as you haven't receive the item in time
but if we refund full to you now we also lose money and product,for we paid the shipping fee and transaction for you
to make you feel better, we 'd like to refund you half ,will you help us wait one more week?
on the other hand we will resend you another one as for delay compensation. it will take about 15-20 days to your country,
is it ok?
do appreciate you do not open dispute and leave any bad feedback before email us for it is not beneficial for both of us
Best regards"
če hočem dobiti povrnjen cel znesek ali mi edino ostane "claim"?
LPOK.d
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OK.d ()

Alamar ::
A si ga sploh kontaktiral preden si odprl dispute? Če ne, je to precej grd način.
Sicer pa nič posebnega. Vse je odvisno koliko časa je minilo odkar je bil izdelek poslan (in seveda od kje) in koliko časa je še do mejnega roka za dispute. Če samo en teden, potem zavlačujejo, da zapade rok. Če je izdelek naročen iz Kitajske je 15-20 dni nerealen rok. Res je, da velika večina pride v treh tednih ni pa neobičajno, da se zavleče na mesec in več. Jaz bi komot počakal 6 tednov in šele nato reagiral.
Sicer pa nič posebnega. Vse je odvisno koliko časa je minilo odkar je bil izdelek poslan (in seveda od kje) in koliko časa je še do mejnega roka za dispute. Če samo en teden, potem zavlačujejo, da zapade rok. Če je izdelek naročen iz Kitajske je 15-20 dni nerealen rok. Res je, da velika večina pride v treh tednih ni pa neobičajno, da se zavleče na mesec in več. Jaz bi komot počakal 6 tednov in šele nato reagiral.

OK.d ::
Seveda sem ga prej kontaktiral, ampak paketa še vedno ni , zdaj mi pa kao polovico refunda ponuja,nič počakal bom še do jutri potem pa claim. Drugače bo pa res treba čedalje bolj gledat na oznake trusted seller, ker teh nepoštenih kitajčkov je čedalje več.
LPOK.d

Dr_M ::
Meni se je letos 2x zgodilo, da po 2 mescih ni blo nic. Kontaktiral prodajalca, cez 3 tedne dobim vse.
Ampak ravno v tistem casu je bilo ogromno govora o nasi posti..zginjanje paketov, prazne skatle ipd.
Ampak ravno v tistem casu je bilo ogromno govora o nasi posti..zginjanje paketov, prazne skatle ipd.

Alamar ::
Seveda sem ga prej kontaktiral, ampak paketa še vedno ni , zdaj mi pa kao polovico refunda ponuja,nič počakal bom še do jutri potem pa claim. Drugače bo pa res treba čedalje bolj gledat na oznake trusted seller, ker teh nepoštenih kitajčkov je čedalje več.Še vedno nisi povedal, koliko časa je dejansko minilo odkar si plačal za izdelek.

darkolord ::
Septembra in oktobra so na kitajski carini precej časa zadržali (in/ali vrnili) veliko večino paketov. Tle ni kaj za narest, samo počakat je treba.
China and Hong Kong Customs' have temporarily increased package inspection due to China's upcoming National Congress resulting in some shipping delays.

jest10 ::
Septembra in oktobra so na kitajski carini precej časa zadržali (in/ali vrnili) veliko večino paketov. Tle ni kaj za narest, samo počakat je treba.
China and Hong Kong Customs' have temporarily increased package inspection due to China's upcoming National Congress resulting in some shipping delays.
Recimo glede litijevih baterij je bilo full pritožb, da so jih zavračali

Alamar ::
Tale je malo iz trte zvita, ali pa imajo to Kitajci nekaj special. Kolikor mi je znano, se opravljajo carinski pregledi v državi prejemnici blaga.

Morenov ::
7 dni nazaj se mi je pri kupovanju jakne zgodilo sledeče:
kliknil sem na gumb nakup jakne, v naslednjem koraku mi je pisalo da je moj naslov nepopoln, ker manjka telefonska številka, kar pa seveda ni bilo res, ker sem 5 min pred tem na novo vpisoval naslov s tel. št. vred. kakorkoli sem nato refreshal stran (F5) in me je vrglo spet na stran kjer moram potrdit nakup. v drugem zavihku sem šel pogledat, če je jakna že kupljena, vendar tega nisem nikjer opazil (površnost), zato sem spet kliknil na gump nakup in me je spet vrglo na naslednji korak, kjer je spet manjkala telefonska. tokrat sem ročno popravil naslov in dokončal nakup s plačilom prek PayPala. na koncu sem ugotovil da sem 2x kupil jakno. prodajalcu sem seveda pisal, če mi lahko stornira, ker je prišlo do napake/pomote vendar mi ni nič odgovoril. v naslednjih dneh sem mu še 2x pisal vendar odgovora ni bilo. minil je en teden in niti sporočila da bi mi jakno, ki sem jo plačal tudi poslal, čeprav na oglasu piše da je 'dispatch' v 4 dneh. v preteklosti se mi je že zgodilo da sem po nesreči 2x kupil isti artikel vendar so mi brez problema eno naročilo stornirali. tale prodajalec pa očitno nekaj glumi. povrhu sem šel brat še ocene in je nekdo napisal da je artikel namesto iz Edinburgha prišel iz Pakistana kar pomeni da bi moral še davek in carino doplačat?
skratka ne vem kaj storiti, 31 lahko odprem 'dispute' vendar ne vem, če je to najboljša rešitev. najraje bi oba naročila storniral, ker se bojim da sem kupoval od navadnega goljufa in bi imel samo stroške z odpošiljanjem nazaj stvari, ki ni taka kot v opisu. Enako jakno prodaja 5 različnih prodajalcev na eBayu, odločil sem se za tegale, ker je imel najcenejšo poštnino poleg najnižje cene jakne. Kaj naj?
kliknil sem na gumb nakup jakne, v naslednjem koraku mi je pisalo da je moj naslov nepopoln, ker manjka telefonska številka, kar pa seveda ni bilo res, ker sem 5 min pred tem na novo vpisoval naslov s tel. št. vred. kakorkoli sem nato refreshal stran (F5) in me je vrglo spet na stran kjer moram potrdit nakup. v drugem zavihku sem šel pogledat, če je jakna že kupljena, vendar tega nisem nikjer opazil (površnost), zato sem spet kliknil na gump nakup in me je spet vrglo na naslednji korak, kjer je spet manjkala telefonska. tokrat sem ročno popravil naslov in dokončal nakup s plačilom prek PayPala. na koncu sem ugotovil da sem 2x kupil jakno. prodajalcu sem seveda pisal, če mi lahko stornira, ker je prišlo do napake/pomote vendar mi ni nič odgovoril. v naslednjih dneh sem mu še 2x pisal vendar odgovora ni bilo. minil je en teden in niti sporočila da bi mi jakno, ki sem jo plačal tudi poslal, čeprav na oglasu piše da je 'dispatch' v 4 dneh. v preteklosti se mi je že zgodilo da sem po nesreči 2x kupil isti artikel vendar so mi brez problema eno naročilo stornirali. tale prodajalec pa očitno nekaj glumi. povrhu sem šel brat še ocene in je nekdo napisal da je artikel namesto iz Edinburgha prišel iz Pakistana kar pomeni da bi moral še davek in carino doplačat?
skratka ne vem kaj storiti, 31 lahko odprem 'dispute' vendar ne vem, če je to najboljša rešitev. najraje bi oba naročila storniral, ker se bojim da sem kupoval od navadnega goljufa in bi imel samo stroške z odpošiljanjem nazaj stvari, ki ni taka kot v opisu. Enako jakno prodaja 5 različnih prodajalcev na eBayu, odločil sem se za tegale, ker je imel najcenejšo poštnino poleg najnižje cene jakne. Kaj naj?

Morenov ::
Šele sedaj sem opazil tole:
http://www.ebay.co.uk/itm/Supernatural-...
Čudno se mi zdi to. Pred nakupom sem mu večkrat pisal in mi je v roku 1-2 dni vedno odgovoril, zadnji odgovor sem prejel 20.10. Naslednji dan sem jakno tudi kupil. Nisem prepričan vendar sumim da je zgornje objavo kasneje pripopal.
This seller is currently away until 11 Nov, 2012. If you make a purchase, there may be a delay in processing your order.
http://www.ebay.co.uk/itm/Supernatural-...
Čudno se mi zdi to. Pred nakupom sem mu večkrat pisal in mi je v roku 1-2 dni vedno odgovoril, zadnji odgovor sem prejel 20.10. Naslednji dan sem jakno tudi kupil. Nisem prepričan vendar sumim da je zgornje objavo kasneje pripopal.

Alamar ::
Slab feedback. V bodoče se izogibaj vsem, ki imajo pod 99%. Drugače poglej tam pod kupljeni artikli pod my ebay, če je označeno kot odposlano. Če ni, klikni na "resolve problem" in tam označi, da hočeš skenslat naročilo. Prodajalec bo tako moral reagirat.
V bodoče več previdnosti pri nakupovanju, da ne bo prišlo do dvojnih nakupov. Mi sploh ni jasno, kako ti je to uspelo, saj je pred dokončnim plačilom kar nekaj korakov za potrditi.
V bodoče več previdnosti pri nakupovanju, da ne bo prišlo do dvojnih nakupov. Mi sploh ni jasno, kako ti je to uspelo, saj je pred dokončnim plačilom kar nekaj korakov za potrditi.

Morenov ::
Kljub nizkemu feedbacku sem se odločil zanj, ker je več folka prodajalo enako jakno tako, da nisem imel straha da ne bi ustrezala opisu. Za kupit imaš 1-2 klika. Plačal seveda nisem, oz. sm plačal samo eno, torej tisto, ki jo želim tudi dobit. Glede na to da se vrne 10 novembra bi mogoče raje počakal. Koliko časa imam za skenslanje naročila?

Alamar ::
Če nisi plačal, potem pa sploh ni problem. Uredi po postopku, ki sem ti ga zgoraj opisal in prodajalec bo skenslal podvojeno naročilo. Za tistega, ki si ga plačal pa imaš rok za pritožbo 60 dni od dneva nakupa tako, da še počakaj.

šernk ::
45 dni je rok, ne vem od kje njemu 60 dni 
45 dni je rok za pritožbo, 14 dni po tistem pa se vključi ebay osebje v reševanje spora, ker 14 dni imaš še sam časa za zadevo razrešit.

45 dni je rok za pritožbo, 14 dni po tistem pa se vključi ebay osebje v reševanje spora, ker 14 dni imaš še sam časa za zadevo razrešit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alamar ::
Ja 45 dni. Ne vem od kje mi je prišlo 60 dni
Se mi zdi, da je pri paypalu za refund rok 60 dni, če se ne motim, ker po 2 mesecih izgine gumb za refund ob transakciji.


Morenov ::
Ok hvala. Malo sem se ustrašil, ker piše da enkrat ko kupiš nekaj moraš to tudi plačat razen, če se prodajalec ne odloči stornirat, torej je vse odvisno od njegove dobre volje. Mislil sem da me hoče 'nategnit' ker mi ni nič odgovoril. Najraje bi počakal da mi sploh odgovori na moje prošnje, ne bi ga rad znerviral s tem reševanjem spora. Nekoč se mi je zgodilo nekaj podobnega in so mi potem poslali request za prekinitev naročila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Morenov ()

M-XXXX ::
DDV zaračunajo samo na izdelek ali na izdelek + poštnina? Da vem kaj se mi bolj splača iskat izdelek z čim nižjo ceno, tudi če je poštnina višja?
oziroma če naročim iz ZDA izdelek za 110$ in 40$ poštnine bodo davek pribili na vse, ali na zgolj izdelek?
oziroma če naročim iz ZDA izdelek za 110$ in 40$ poštnine bodo davek pribili na vse, ali na zgolj izdelek?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()

skyline ::
Veselo branje (objavljeno že neštetokrat): http://www.siol.net/novice/gospodarstvo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyline ()

M-XXXX ::
Toda carinska vrednost blaga, na žalost kupcev, ne zajema samo cene izdelka, temveč tudi stroške prevoza, torej poštnine, morebitnega zavarovanja – skratka, vseh stroškov, ki jih ima kupec do prihoda pošiljke na carinjenje, razen kadar so pošiljke nekomercialne narave. To pa nakupi prek spleta že v osnovi niso, ker je prodajalec prejel kupnino.
Carinska vrednost je v tem primeru samo vrednost za carino (teh 150€) ali je mišljeno tudi vrednost za DDV?

mihec87 ::
Do vrednosti izdelka 22eur ne plačas nič ko je izdelek več kot 22eur plačaš 20%ddv na izdelek+poštnina,carina se plača nad 120 al 150eur za izdelek+poštnina..

damjan1980 ::
prosil bi za malo pomoci. iz UK cakam ze 4 tedne na posiljko. glede na pretekle izkusnje bi rekel da je izgubljena. je kaksna opcija da dobim denar nazaj preden potece 45 dni? ker mi ni za cakat se dobra 2 tedna.

šernk ::
kontaktiraj prodajalca in mu povej da večinoma iz UK ne hodi več kot 20 dni roba. Pa boste vidli kaj boste rešili.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

damjan1980 ::
sem ga ze. naredi se je bedaka in mi poslal link z trackingom, kjer pise da je posiljka s strani royal maila bila prevzeta 2.10.
kaj lahko dalje storim?
kaj lahko dalje storim?

Alamar ::
Če je poslal priporočeno nimaš kaj storiti. Da bi se izgubilo je mala verjetnost. Verjetno je malce zalutalo in bo kmalu pri tebi.
Lahko preveriš s to svojo tracking številko, kaj se dogaja s paketom na royal mail strani?
Drugega nimaš kaj. Dispute se ti ne splača odpret, ker boš izgubil. Prodajalec je poslal priporočeno in, če bo predložil dokaze, bo ebay odločil v njegovo korist.

Lahko preveriš s to svojo tracking številko, kaj se dogaja s paketom na royal mail strani?
Drugega nimaš kaj. Dispute se ti ne splača odpret, ker boš izgubil. Prodajalec je poslal priporočeno in, če bo predložil dokaze, bo ebay odločil v njegovo korist.

šernk ::
Drugega nimaš kaj. Dispute se ti ne splača odpret, ker boš izgubil. Prodajalec je poslal priporočeno in, če bo predložil dokaze, bo ebay odločil v njegovo korist.
to je tudi meni trdil en kitajec...da je poslal priporočeno in s trackingom. Po odprtju dispute na 44 dan (3 dni prej je potihnil) je hitro obrnil zgodbo da ni poslal s trackingom in vrnil denar. Pa na neki kitajski strani je tisti tracking number deloval in je pisalo: shipped to slovenia.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alamar ::
Saj sem rekel, če bo predložil dokaz. In dokaz je seveda uradno potrdilo s tracking številko. Drugače ti seveda lahko nabluzi zgodbice...

damjan1980 ::
stvar z trackingom se ne more izgubit? gre se za 200€, tak da mi ni prevec smesno
na trackingu mi to pise in se lahko yebem : Your item, posted on 02/10/12 with reference RU133042814GB has been passed to the overseas postal service for delivery in AUSTRIA.
na trackingu mi to pise in se lahko yebem : Your item, posted on 02/10/12 with reference RU133042814GB has been passed to the overseas postal service for delivery in AUSTRIA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: damjan1980 ()

Alamar ::
Paket je poslan preko paketnega dostavljalca ParcelForce in ne Royal mail. Imho ti je dal nepravilno tracking številko, ali pa te zavaja. Pošlji mu mail in povej, da pod ta tracking piše dostava v Avstrijo.
Da bi se priporočena pošiljka znotraj Evrope izgubila je izjemno majhna verjetnost. Sicer pa je prodajalec zavarovan.
Da bi se priporočena pošiljka znotraj Evrope izgubila je izjemno majhna verjetnost. Sicer pa je prodajalec zavarovan.

damjan1980 ::
ja saj avstrija je pravilno, ker je postno lezece. si veliko tako narocam, ker je meja blizu. kako pa si iz tega razbral da gre za parcel force?

damjan1980 ::
kontaktiral sem prodajalca, ki mi je povedal da to storitev na evropski celini opravlja GLS. sem na njihovi strani vpisal tracking in videl zanimive stvari. 5.10. so v nemciji ugotovili da je naslov napacen. kar seveda ni res, ker sem na enakega prejemal ze veckrat. potem je paket tam bil 14 dni, potem da so ga poslali nazaj. pise pa da je dostavljen v nemciji!? ok, wtf nic jasno, niti se ne obremenjujem s tem, zanima me samo kaj naj zdaj naredil? dispute na paypal?

Magic1 ::
Sam res, kaj se lahko naredi, če veš kdo je izgubil pošiljko? Prodajalec ni kriv, ti pa tudi ne. Ali te kurirke službe sploh kaj odgovarjajo?
Magic

Alamar ::
Nimaš kaj z dispute, ker ne boš dobil. Prodajalec je poslal priporočen paket in ima potrdilo. Kliči na GLS Slovenija in zahtevaj, naj ti zadevo pojasnijo in uredijo. Če ne bodo vedeli, zahtevaj odgovornega in naj uredi pri nemški izpostavi GLSja.
Še en dodate razlog, zakaj nikoli ne uporabljam GLS.
23/10/2012 07:49 GBRM02 , Germany 3.0 Delivered
22/10/2012 20:30 DE 001 Neuenstein, Germany 2.0 Inbound to GLS location
19/10/2012 08:01 AT 530 Unterpremstätten, Austria 5.0 Returned to consignor
18/10/2012 04:43 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
17/10/2012 04:58 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
17/10/2012 04:58 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
16/10/2012 04:47 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
15/10/2012 04:50 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
12/10/2012 10:34 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
11/10/2012 04:49 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
10/10/2012 04:44 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
09/10/2012 04:56 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
08/10/2012 04:59 AT 530 Unterpremstätten, Austria 8.0 Stored
05/10/2012 06:15 AT 530 Unterpremstätten, Austria 35.32 Retained at GLS location Wrong address
05/10/2012 05:55 AT 530 Unterpremstätten, Austria 2.0 Inbound to GLS location
04/10/2012 22:44 AT 059 Ansfelden, Austria 2.29 Inbound to GLS location sorted as Business-Small Parcel
04/10/2012 09:23 GBRM02 , Germany 0.0 Inbound to GLS location
Še en dodate razlog, zakaj nikoli ne uporabljam GLS.

Morenov ::
Če ni, klikni na "resolve problem" in tam označi, da hočeš skenslat naročilo. Prodajalec bo tako moral reagirat.
v bistvu te ta postopek samo vrže na kontakt do prodajalca s tem da ti eBay prej še malo ponaklada.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Morenov ()

St235 ::
bistvena razlika nastopi kasneje, čese prodajalec ne odzove oziroma ne uspeta rešit problema. Potem ebay še malo naklada, ampak pomaga.

Morenov ::
Pol pa ql, nisem imel občutka da si eBay to kam zabeleži, zato sem dodal komentar. Toliko časa že čakam to jakno da bo ostala v omari do spomladi, ker je že fajn mraz.

Alamar ::
Ebay si vse beleži. Lahko pogledajo v tvoj ebay poštni predal in pregledajo celotno debato. Zato se je treba vedno meniti preko ebay mail aplikacije in ne direktno preko osebnih mailov.