Forum » Igre » Diablo III
Diablo III
Temo vidijo: vsi

Zmajc ::
Mah lahko si 2. sezono nekam zataknejo, jo bom kar skipal. Januraja je 2 meseca prepozno da bi se ubadal s tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()

Izi ::
Sem spet uporabil Paragon Calculator in če združimo naše Paragone s sezonskim Paragonom dobimo trenutno tole:
_1. Paragon: 800 | 0 ____ killer86
_2. Paragon: 614 | 104 __ Izi
_3. Paragon: 606 | 0 ____ chief
_4. Paragon: _36 | 579 __ krneki
_5. Paragon: 539 | 0 ____ tursca
_6. Paragon: 502 | 28 ___ Sasquat
_7. Paragon: 502 | 0 ____ kentrix
_8. Paragon: 500 | 0 ____ guybrush
_9. Paragon: 496 | 0 ____ PNG
10. Paragon: 476 | 69 ___ sajmonmofo
11. Paragon: 471 | 0 ____ MrX
12. Paragon: 459 | 43 ___ swiftpwns
13. Paragon: 443 | 0 ____ detroit
14. Paragon: 436 | 0 ____ Smurf
15. Paragon: 428 | 40 ___ Vajenc
16. Paragon: 414 | 9 ____ Zmajc
17. Paragon: 412 | 51 ___ Tribal
18. Paragon: 398 | 0 ____ finkec
19. Paragon: 377 | 0 ____ MariX
20. Paragon: 322 | 59 ___ Kenpachi
21. Paragon: 268 | 0 ____ Turak
22. Paragon: 266 | 17 ___ Matev
23. Paragon: 247 | 0 ____ Killermode
24. Paragon: 223 | 0 ____ TehDucky
25. Paragon: 115 | 0 ____ Oblivion83
26. Paragon: 110 | 0 ____ Chuapoiz
killer86 je dosegel Paragon 800
Nisem si mislil, da bo to uspelo komurkoli izven Azije 
Izi se še vedno drži na na odličnem 2. mestu
Chief si tudi zasluži čestitke, ker je presegel magično mejo 600 Paragonov
Slo-Tech Diablo 3 lestvica skupnega Paragona z dne 22. december 2014
_1. Paragon: 800 | 0 ____ killer86
_2. Paragon: 614 | 104 __ Izi
_3. Paragon: 606 | 0 ____ chief
_4. Paragon: _36 | 579 __ krneki
_5. Paragon: 539 | 0 ____ tursca
_6. Paragon: 502 | 28 ___ Sasquat
_7. Paragon: 502 | 0 ____ kentrix
_8. Paragon: 500 | 0 ____ guybrush
_9. Paragon: 496 | 0 ____ PNG
10. Paragon: 476 | 69 ___ sajmonmofo
11. Paragon: 471 | 0 ____ MrX
12. Paragon: 459 | 43 ___ swiftpwns
13. Paragon: 443 | 0 ____ detroit
14. Paragon: 436 | 0 ____ Smurf
15. Paragon: 428 | 40 ___ Vajenc
16. Paragon: 414 | 9 ____ Zmajc
17. Paragon: 412 | 51 ___ Tribal
18. Paragon: 398 | 0 ____ finkec
19. Paragon: 377 | 0 ____ MariX
20. Paragon: 322 | 59 ___ Kenpachi
21. Paragon: 268 | 0 ____ Turak
22. Paragon: 266 | 17 ___ Matev
23. Paragon: 247 | 0 ____ Killermode
24. Paragon: 223 | 0 ____ TehDucky
25. Paragon: 115 | 0 ____ Oblivion83
26. Paragon: 110 | 0 ____ Chuapoiz
killer86 je dosegel Paragon 800


Izi se še vedno drži na na odličnem 2. mestu

Chief si tudi zasluži čestitke, ker je presegel magično mejo 600 Paragonov

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

krneki ::
Mah jaz nisem na live igral odkar je PTR pokonc, pa še tega sem nehal igrati ko so leg buff skenslal. Bomo spet mal ko bo nov patch ali season 2.

chief ::
Izi, ti ze diham za ovratnik ;P ... pa hvala za cestitke
..sem bil prav malo razocaran ker je tema mal zaspala.
vsekekor vsem vesel praznike zelim.. pa upam da bo Santa kak Christmas buff prinesel ;P
..sem bil prav malo razocaran ker je tema mal zaspala.
vsekekor vsem vesel praznike zelim.. pa upam da bo Santa kak Christmas buff prinesel ;P

Kittenpanda ::
U kak fajn sem odkril to stran foruma :D sem paragon 321 Barbar :D zaj če je kdo za kaki fajn party kdaj pa kdaj me lahko adda Kittenpanda#2749

Insan3Lik3 ::
kko je zdej z diablom, odkar je pršu ta tazadn velik patch sm quitu k mi ni več zanimiv, a so dodal/napovedal kej da bi lahko spet kej igrou? drgac sm pa seasonal paragon 567 wiz

guybrush ::
Insan3Lik3 je izjavil:
kko je zdej z diablom, odkar je pršu ta tazadn velik patch sm quitu k mi ni več zanimiv, a so dodal/napovedal kej da bi lahko spet kej igrou? drgac sm pa seasonal paragon 567 wiz
http://us.battle.net/d3/en/blog/1680265...
nc kej prevec novga bl balansiranje. sezona 2 se bo igrala isto kot sezona 1. jaz osebno bom pocakal na sezono 3 mogoce bojo dodali kak nov set, game mode, da bo spremenil gameplay. :D

Izi ::
pa upam da bo Santa kak Christmas buff prinesel ;PSanta bo prinesel 100% EXP Buff
Buff dobijo ta pridni in tudi ta poredni

od 25. do 29. decembra 2014
Link: +100% Bonus Experience – Happy Holidays!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Insan3Lik3 ::
no bom pa še jst mogoče mal igrau med exp buffom, dodajte Insan3Lik3#2500
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Insan3Lik3 ()

Izi ::
Insan3Lik3 je izjavil:
no bom pa še jst mogoče mal igrau med exp buffom, dodajte Insan3Lik3#2500Ti si pa kar priden iztrebljevalec peklenske zalege

Tvoj skupni Paragon je 589

Insan3Lik3 ::
Insan3Lik3 je izjavil:
no bom pa še jst mogoče mal igrau med exp buffom, dodajte Insan3Lik3#2500Ti si pa kar priden iztrebljevalec peklenske zalege
Tvoj skupni Paragon je 589



Izi ::
Po božičnem pospešenem nabiranju Paragonov je tukaj najnovejša lestvica.
_2. Skupaj: 628 | 104 __ Paragon: 528 | 104 __ S1: 546 | 0 ____ Izi
_3. Skupaj: 611 | 0 ____ Paragon: 611 | 0 ____ S1: __0 | 0 ____ chief
_4. Skupaj: 589 | 0 ____ Paragon: 320 | 0 ____ S1: 567 | 0 ____ Insan3Lik3 _ 22. december 2014
_5. Skupaj: _36 | 579 __ Paragon: _36 | 435 __ S1: __0 | 509 __ krneki _ 4. december 2014
_6. Skupaj: 548 | 0 ____ Paragon: 288 | 0 ____ S1: 522 | 0 ____ tursca
_7. Skupaj: 519 | 28 ___ Paragon: 519 | 0 ____ S1: _23 | 28 ___ Sasquat
_8. Skupaj: 513 | 0 ____ Paragon: 389 | 0 ____ S1: 420 | 0 ____ guybrush
_9. Skupaj: 506 | 0 ____ Paragon: 506 | 0 ____ S1: __1 | 0 ____ kentrix
10. Skupaj: 496 | 0 ____ Paragon: 496 | 0 ____ S1: __0 | 0 ____ PNG _ 29. september 2014
11. Skupaj: 479 | 0 ____ Paragon: 309 | 0 ____ S1: 423 | 0 ____ MrX
12. Skupaj: 476 | 69 ___ Paragon: 208 | 69 ___ S1: 455 | 0 ____ sajmonmofo _ 6. december 2014
13. Skupaj: 459 | 43 ___ Paragon: 405 | 43 ___ S1: 293 | 0 ____ swiftpwns _ 8. november 2014
14. Skupaj: 443 | 0 ____ Paragon: 443 | 0 ____ S1: _21 | 0 ____ detroit _ 18. oktober 2014
15. Skupaj: 436 | 0 ____ Paragon: 436 | 0 ____ S1: __0 | 0 ____ Smurf _ 5. december 2014
16. Skupaj: 428 | 40 ___ Paragon: 350 | 40 ___ S1: 311 | 0 ____ Vajenc _ 6. oktober 2014
17. Skupaj: 414 | 9 ____ Paragon: 201 | 9 ____ S1: 387 | 0 ____ Zmajc _ 29. november 2014
18. Skupaj: 412 | 51 ___ Paragon: 252 | 7 ____ S1: 365 | 50 ___ Tribal _ 13. december 2014
19. Skupaj: 399 | 0 ____ Paragon: 387 | 0 ____ S1: 130 | 0 ____ finkec
20. Skupaj: 397 | 0 ____ Paragon: 223 | 0 ____ S1: 358 | 0 ____ MariX
21. Skupaj: 368 | 59 ___ Paragon: 191 | 2 ____ S1: 334 | 59 ___ Kenpachi
22. Skupaj: 269 | 17 ___ Paragon: 269 | 17 ___ S1: __0 | 0 ____ Matev
23. Skupaj: 268 | 0 ____ Paragon: 203 | 0 ____ S1: 182 | 0 ____ Turak _ 23. oktober 2014
24. Skupaj: 247 | 0 ____ Paragon: 200 | 0 ____ S1: 147 | 0 ____ Killermode _ 29. september 2014
25. Skupaj: 223 | 0 ____ Paragon: 222 | 0 ____ S1: _27 | 0 ____ TehDucky _ 25. oktober 2014
26. Skupaj: _46 | 174 __ Paragon: _39 | 174 __ S1: _22 | 0 ____ Andreos1
Insan3Lik3 se je na novo prijavil na lestvico. Prvo sezono je vzel precej resno.
Tudi Andreos1 je nov na lestvici. Zavzel je zadnje mesto, ampak je pa Hardcorovec. Sicer daleč za Krnekijem ampak vseeno na drugem mestu po hardcore rezultatih.
Slo-Tech Diablo 3 lestvica z dne 30. december 2014
_1. Skupaj: 828 | 0 ____ Paragon: 545 | 0 ____ S1: 812 | 0 ____ killer86_2. Skupaj: 628 | 104 __ Paragon: 528 | 104 __ S1: 546 | 0 ____ Izi
_3. Skupaj: 611 | 0 ____ Paragon: 611 | 0 ____ S1: __0 | 0 ____ chief
_4. Skupaj: 589 | 0 ____ Paragon: 320 | 0 ____ S1: 567 | 0 ____ Insan3Lik3 _ 22. december 2014
_5. Skupaj: _36 | 579 __ Paragon: _36 | 435 __ S1: __0 | 509 __ krneki _ 4. december 2014
_6. Skupaj: 548 | 0 ____ Paragon: 288 | 0 ____ S1: 522 | 0 ____ tursca
_7. Skupaj: 519 | 28 ___ Paragon: 519 | 0 ____ S1: _23 | 28 ___ Sasquat
_8. Skupaj: 513 | 0 ____ Paragon: 389 | 0 ____ S1: 420 | 0 ____ guybrush
_9. Skupaj: 506 | 0 ____ Paragon: 506 | 0 ____ S1: __1 | 0 ____ kentrix
10. Skupaj: 496 | 0 ____ Paragon: 496 | 0 ____ S1: __0 | 0 ____ PNG _ 29. september 2014
11. Skupaj: 479 | 0 ____ Paragon: 309 | 0 ____ S1: 423 | 0 ____ MrX
12. Skupaj: 476 | 69 ___ Paragon: 208 | 69 ___ S1: 455 | 0 ____ sajmonmofo _ 6. december 2014
13. Skupaj: 459 | 43 ___ Paragon: 405 | 43 ___ S1: 293 | 0 ____ swiftpwns _ 8. november 2014
14. Skupaj: 443 | 0 ____ Paragon: 443 | 0 ____ S1: _21 | 0 ____ detroit _ 18. oktober 2014
15. Skupaj: 436 | 0 ____ Paragon: 436 | 0 ____ S1: __0 | 0 ____ Smurf _ 5. december 2014
16. Skupaj: 428 | 40 ___ Paragon: 350 | 40 ___ S1: 311 | 0 ____ Vajenc _ 6. oktober 2014
17. Skupaj: 414 | 9 ____ Paragon: 201 | 9 ____ S1: 387 | 0 ____ Zmajc _ 29. november 2014
18. Skupaj: 412 | 51 ___ Paragon: 252 | 7 ____ S1: 365 | 50 ___ Tribal _ 13. december 2014
19. Skupaj: 399 | 0 ____ Paragon: 387 | 0 ____ S1: 130 | 0 ____ finkec
20. Skupaj: 397 | 0 ____ Paragon: 223 | 0 ____ S1: 358 | 0 ____ MariX
21. Skupaj: 368 | 59 ___ Paragon: 191 | 2 ____ S1: 334 | 59 ___ Kenpachi
22. Skupaj: 269 | 17 ___ Paragon: 269 | 17 ___ S1: __0 | 0 ____ Matev
23. Skupaj: 268 | 0 ____ Paragon: 203 | 0 ____ S1: 182 | 0 ____ Turak _ 23. oktober 2014
24. Skupaj: 247 | 0 ____ Paragon: 200 | 0 ____ S1: 147 | 0 ____ Killermode _ 29. september 2014
25. Skupaj: 223 | 0 ____ Paragon: 222 | 0 ____ S1: _27 | 0 ____ TehDucky _ 25. oktober 2014
26. Skupaj: _46 | 174 __ Paragon: _39 | 174 __ S1: _22 | 0 ____ Andreos1
Insan3Lik3 se je na novo prijavil na lestvico. Prvo sezono je vzel precej resno.
Tudi Andreos1 je nov na lestvici. Zavzel je zadnje mesto, ampak je pa Hardcorovec. Sicer daleč za Krnekijem ampak vseeno na drugem mestu po hardcore rezultatih.

Izi ::
Uradno: Bliža se konec 1. sezone
Trenutni datum je 3. februar 2015
Pred tem datumom se sezona zagotovo ne bo končala, lahko pa se še kakšen dan zavleče, če se bodo pojavile nepredvidene okoliščine
V linku je podrobno razloženo kako bo potekala tranzicija sezoncev in njihove opreme med normalne junake.
Trenutni datum je 3. februar 2015
Pred tem datumom se sezona zagotovo ne bo končala, lahko pa se še kakšen dan zavleče, če se bodo pojavile nepredvidene okoliščine

V linku je podrobno razloženo kako bo potekala tranzicija sezoncev in njihove opreme med normalne junake.

Izi ::
Blizzard:To verjetno pomeni, da bo 2.1.2 štartal že naslednji teden.
We have decided to launch patch 2.1.2 three weeks prior to the Season rollover.
"Season rollover" je namreč napovedan za prvi teden februarja in kot kaže bo vmes med 1. in 2. sezono zelo kratek čas, verjetno ne več kot teden in ne bo dovolj časa, da bi se igralci privadili na vse spremembe.
Zato so se Blizzardovci "po tehtnem preudarku" odločili, da patch implementirajo že 3 tedne pred koncem prve sezone in bo vsak imel dovolj časa, da naštudira vse številne novosti in se pripravi za "dan D", ko bomo milijoni igralcev drveli na novo lestvico na kateri konča samo 1000 najboljših

Jaz že pridno treniram

Čeprav še ni 2.1.2 so bountiyi že dolgo časa vsi popravljeni in spremenjeni, da se ne bi ponovil fiasko iz 1. sezone.
Iz nule sem štartal Hardcore sezonca (edino tam sem imel še prazno skrinjo in 0 paragonov) in sem do level 70 prišel v 20. urah. Tudi na softcore z umiranjem ocenjujem, da bo sedaj trajalo vsaj 10 ur (v 1. sezoni je zaradi nekaj "pokvarjenih" bountijev vse skupaj trajalo manj kot 2 uri).
Moj Hardcore sezonec se je pogumno boril vse do Paragon 132, ko je žalostno preminil. Ne po lasni krivdi ampak je, zaradi nikoli popravljene napake, klient igre na mostu Rakkis Crossing nenadoma zamrznil za celih 10 sekund

Na server strani je igra seveda tekla naprej in junak je umrl kljub najboljši opremi in kar dvema varnostnima pasivnima skilloma, ki te ob smrti oživita in ti povrneta zdravje. Ampak očitno sem v tistih 10. sekundah umrl trikrat.
Kljub temu, da smo tukaj sami izkušeni Diablovci ne bo škodil kakšen nasvet za začetno dirko do level 70 v 2. sezoni:
1. Takoj ob štartu preklopi na Adventure mode in začni delati Bountiye.
2. Ne pretiravaj s težavnostjo. Najbolj optimalna težavnost za začetek je "Hard" (2. težavnost), ki nudi daleč najvišje nagrade glede na težavnost sovražnikov.
3. Najhitreje napreduješ s hitrim pobijanjem večjih skupin navadnih sovražnikov. Elitneži in šefi so izguba časa, ker si ves čas v hudo slabi opremi, ki jo najdeš sproti.
4. Ker hitro levelaš se oprema menjava sproti na terenu. V mesto hodi čim manjkrat, ker izgubljaš dragocene minute.
5. Najdragocenejši kos opreme v dirki do level 70 so čevlji s +12% Movement Speed.
Paragonov takrat še nihče nima in vsi se premikamo kot invalidi. +12% še ni na začetku, ampak nekje okoli +7% pa bi že lahko bile pri prodajalcu v mestu. To je edina stvar, ki se jo splača kupiti takoj na začetku.
5. Drži se Act 1 Bountiyev, ker so tam sovražniki najpočasnejši in najbolj šibki izmed vseh Actov.
6. Moje osebno priporočilo je čiščenje Halls of Agony level 3 brez ubijanja šefa Butcherja.
Bo pa seveda treba preštudirati še 2.1.2 novosti in upoštevati tudi te.

Zmajc ::
Patch bi mogli uvesti že pred dvema mesecema, prej ga uvajajo ker vidijo da so strežniki prazni, ne zato da bi se kdorkoli lahko privadil na karkoli.

Izi ::
Ti si pa res na tekočem, če si se zadnjič prijavil v igro lanskega novembra 
Še vedno vsakodnevno prihajajo popolni začetniki, ki se prvič preizkušajo v igri. Baza vsakodnevnih igralcev pravzaprav počasi in konstantno narašča. Ob vikendih je kar dostikrat treba počakati par minut v "queue" za priklop.
Cena igre počasi pada, še posebej v decembru ob raznih popustih se je dalo ugodno nabaviti Diablo 3 skupaj s RoS in še vedno se prodaja bolje kot marsikatera nova igra.
Skratka igralcev je v tretjem letu mnogo več kot v prvem letu.
Je pa res, da "story mode" igrajo izključno samo začetniki in tam je težko najti party. v Adventure mode pa celo v dopoldnevih vedno najdeš okoli 400 multiplayer igralcev v popoldnevih pa okoli 4000. Ampak to je manjšina.
Večina igra solo ali pa v izbranih skupinah znotraj klanov. Teh je v vsakem trenutku več deset tisoč. To je na Evropskih serverjih, za Ameriške in Azijske serverje pa ne vem.
Ne boš verjel, ampak celo Diablo 2 (dve) serverji so še vedno kar precej polni

Še vedno vsakodnevno prihajajo popolni začetniki, ki se prvič preizkušajo v igri. Baza vsakodnevnih igralcev pravzaprav počasi in konstantno narašča. Ob vikendih je kar dostikrat treba počakati par minut v "queue" za priklop.
Cena igre počasi pada, še posebej v decembru ob raznih popustih se je dalo ugodno nabaviti Diablo 3 skupaj s RoS in še vedno se prodaja bolje kot marsikatera nova igra.
Skratka igralcev je v tretjem letu mnogo več kot v prvem letu.
Je pa res, da "story mode" igrajo izključno samo začetniki in tam je težko najti party. v Adventure mode pa celo v dopoldnevih vedno najdeš okoli 400 multiplayer igralcev v popoldnevih pa okoli 4000. Ampak to je manjšina.
Večina igra solo ali pa v izbranih skupinah znotraj klanov. Teh je v vsakem trenutku več deset tisoč. To je na Evropskih serverjih, za Ameriške in Azijske serverje pa ne vem.
Ne boš verjel, ampak celo Diablo 2 (dve) serverji so še vedno kar precej polni

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

guybrush ::
Jaz se privajam ze od oktobra :D. Zakaj pa bojo zdej kr patch vrgli, ko sezona se laufa wtf...??
Drgac se pa po ulcah govori, da bojo na paxu announcal expansion, ki naj bi izsel to poletje/jesen.
Drgac se pa po ulcah govori, da bojo na paxu announcal expansion, ki naj bi izsel to poletje/jesen.

Zmajc ::
Ti si pa res na tekočem, če si se zadnjič prijavil v igro lanskega novembra![]()
In kaj točno se je spremenilo od "novembra lanskega leta" ? Sezona 1 še vedno traja, patcha 2.1.2 še vedno ni. Glede na to da bodo po patchu ancient itemi je farmat trenutno brez pomena.
Nekdo ki čaka season 2 in je opremljen za T6 nima kaj za delat, zato igre ne igram, tako kot velika večina veteranov s katerimi sem igral in je vmes nehala. Horda novih igralcev ki je igro kupila za božička z 50% popustom in blizzardu polnijo serverje me ne zanima sploh.

Izi ::
Zakaj pa bojo zdej kr patch vrgli, ko sezona se laufa wtf...??
Tukaj imaš dolg odgovor:
Diablo 3 Season 2 will start three weeks after the 2.1.2 patch
Na kratko pa piše, da se je 1. sezona oziroma prehod na 2. sezono tako dolgo zavlekel ravno zato, ker patch 2.1.2. še ni bil pripravljen.
2. sezona bi se začela že v lanskem decembru, če se ne bi patch 2.1.2 tako zavlekel.
Ta patch bo tako opazno spremenil igro, da ga na začetku sezone ne morejo izdati, vmes med sezonami ni dovolj časa torej je ostala samo še zadnja možnost in sicer da ga izdajo na koncu sezone, ko se kaj bistvenega na sezonskih lestvicah ne more več spremeniti.

Izi ::
Glede na to da bodo po patchu ancient itemi je farmat trenutno brez pomena.
O tem je bilo kar precej dolgih člankov in debat in zaključek je da to ne drži.
PTR je do sedaj že pokazal, da po enem mesecu igranja 2.1.2 večina še vedno uporablja vso dosedanjo opremo, kljub temu, da ancient itemi padaj kar precej pogosto.
Povprečno vsak deseti legendarni je ancient, kar pomeni, da boljši igralci dobijo po več ancient predmetov na uro pa je kljub temu redko kateri boljši od legendarnih katere smo skrbno nabirali pol leta.
Edino kar je večina zamenjala na ancient je orožje.
Problem je da je pri predmetu daleč bolj pomembno, da ima prave affixe, kot pa da so ti malenkost višji. če imaš torej sedaj nek legendarni, ki ima točno tiste affixe, ki jih rabiš in vse seveda dokaj visoke, bo 99% vseh antičnih premetov opazno slabših. Tistih 200 več Strength, Intelligence ali Dexterity ne pomeni praktično nič.

guybrush ::
Koker jst vem je biu na ptrju buff 2000% leg drop ane? Kar pomeni da vecina uporablja ancient iteme :D
Ancient wepn je pa ornk boost pomoje se bo ladder u sezoni spremenil. Pac jst to ne razumem zakaj bi dodali v nek "competition" tik pred koncem boostane iteme.
Ancient wepn je pa ornk boost pomoje se bo ladder u sezoni spremenil. Pac jst to ne razumem zakaj bi dodali v nek "competition" tik pred koncem boostane iteme.

Izi ::
Koker jst vem je biu na ptrju buff 2000% leg drop ane?Če je bil kakšen buff ne vem, važno je samo, da vsak legendarni, ki pade ima 10% možnosti, da bo ancient.
Če jaz torej trenutno v sezoni 1 dobivam po okoli 20 legendarnih na uro, to pomeni, da bom dobival okoli 2 ancienta na uro.
Kar pomeni da vecina uporablja ancient iteme :DRavno to sem pisal, da ne drži. Na PTR večina ne uporablja anciente, ker se je večina ancientov izkazala za slabše od legendarnih ki jih uporabljamo trenutno, ker so do sedaj že vsi naši legendarni trifecta ali quadfecta.
Pravzaprav nihče niti ne gleda ali je ancient ali ne. Še vedno pogledaš samo ali je boljši od tvojega dosedanjega in v 99% je seveda slabši in gre v predelavo za material.

Zmajc ::
Bomo videli v season 2 kako se bo gibalo razmerje med legendarnimi in ancient itemi. Treba je meniti da bodo tudi craftable itemi lahko ancient, tu pa boš dosti hitreje lahko dobil nekaj dobrega. Če seveda RNg ne bojo spet tako nastavili da bo 99% craftanih itemov z zanič secondary statsi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()

Izi ::
Hja, craftanje jaz uporabljam samo v levelanju tam med level 50 in 70 se splača kaj scraftati, pa še takoj ko dosežeš level 70. Pa še to samo če začneš novo sezono, potem imaš itak že polno skrinjo legendarnih predmetov in ni kaj več craftati.
Hudič je ko ne moreš scraftati na primer "The Furnace"
V vseh tisočih urah sem dobil enega samega, pa še ta ni bog ve kaj. Kako naj potem upam na Ancient Furnace?
Sicer sem se pa sedaj navdušil nad wizard 1H orožjem "Aether Walker", ki po mojih izkušnjah daleč prekosi tudi legendarni Furnace v prav vseh situacijah.
To da se lahko neomejeno teleportiraš naokoli več kot odtehta pobijanje elitnežev s 50% večjo hitrostjo.
Z Aether Walkerjem sem v Griftih, solo seveda, prišel 5 levelov dlje kot z Furnace. Tam je mnogo bolj pomembno, da se dobro izmikaš kot pa kako hitro pobijaš, ker tam od GR 35 naprej se samo za sekundo nekam zatakneš in si že mrtev. Navadne Rifte in Bountiye pa tudi delam dva do trikrat hitreje kot s katerimkoli drugim orožjem.
Hudič je ko ne moreš scraftati na primer "The Furnace"

Sicer sem se pa sedaj navdušil nad wizard 1H orožjem "Aether Walker", ki po mojih izkušnjah daleč prekosi tudi legendarni Furnace v prav vseh situacijah.
To da se lahko neomejeno teleportiraš naokoli več kot odtehta pobijanje elitnežev s 50% večjo hitrostjo.
Z Aether Walkerjem sem v Griftih, solo seveda, prišel 5 levelov dlje kot z Furnace. Tam je mnogo bolj pomembno, da se dobro izmikaš kot pa kako hitro pobijaš, ker tam od GR 35 naprej se samo za sekundo nekam zatakneš in si že mrtev. Navadne Rifte in Bountiye pa tudi delam dva do trikrat hitreje kot s katerimkoli drugim orožjem.

Kenpachi ::
Odvisno, al uporabljas damage over time ali pa rapid hit spelle.
Za blizzard, hydra pa black hole recimo, je 2H orozje obvezno, ker je veci osnovni damage.
To racionaliziram, ker imam The Furnace :D
Za blizzard, hydra pa black hole recimo, je 2H orozje obvezno, ker je veci osnovni damage.
To racionaliziram, ker imam The Furnace :D
Zaraki Kenpachi.

Izi ::
Odvisno, al uporabljas damage over time ali pa rapid hit spelle.
Za blizzard, hydra pa black hole recimo, je 2H orozje obvezno, ker je veci osnovni damage.
Govorim točno za Blizzard, Hydro in Black hole

Na papirju vse drži, kar si napisal, ampak v praksi, po mnogih testiranjih (in nekaj 1000 preigranih ur) sem ugotovil, da je v Diablu 3 daleč nad vsem hitrost premikanja naokoli.
Čeprav s Furnace elitneže ubijaš praktično dvakrat hitreje z Aether Walkerjem isti GRift na koncu vseeno končaš skoraj dvakrat hitreje.
Največje težave imajo igralci z precej dolgimi praznimi območji v GRiftih včasih polovico časa zgubiš samo s tekanjem med eno in drugo skupino sovražnikov. Z Aether Walkerjem vse te težave odpadejo saj se v največ 10 sekundah lahko teleportiraš skozi celoten najdaljši Rift za katerega bi z The Furnacom v roki rabil vsaj 3 minute tekanja.
Tudi slepi hodniki niso ovira, niti smrt, saj si v nekaj sekundah že nazaj na mestu boja.
Medtem ko ti z Furnacom v roki tekaš od ene skupine do druge v celotnem GRiftu praktično stran vržeš 5 minut, ki jih z Aether Walkerjem v roki v celoti porabiš za boj.
In z Aether Walkerjem se tudi v najvišjih GRiftih ni potrebno ukvarjati z navadnimi kanon futer sovražniki, saj mimo njih letiš s tako brzino, da te komajda opazijo in večinoma niti ne reagirajo, saj si že takoj predaleč, da bi ti sledili. Ustaviš se samo ko zagledaš elitneže, vanje zmečeš ves svoj arsenal skillov in se takoj teleportiraš na varno. Če je potrebno počakaš da se ti napolni Arcane power in pade cooldown od črne luknje in ponoviš zadevo.
Ravno tukaj se Blizzard Apocalypsa in Hydra odlično izkažeta, saj delujeta ves čas ko tebe ni v bližini. Nazaj se teleportišaš samo da vržeš Black Hole, obnoviš Blizzard in že spet te ni nikjer več v bližini nevarnih elitnežev.
Ko elitni paket pade sem v 5. sekundah in 10. teleportih kasneje že pri drugem elitnem paketu do katerega moraš ti teči minuto s Furnacem v roki

Da Bountiyev niti ne omenjam. Tisti najboljši Bountiji za 82 miljonov XP, z Furnacom v roki najprej iščeš 2 minuti, nato rabiš naslednji 2 minuti da prideš skozi 1. nadstropje in nato še minuto, da počistiš 2, nadstropje. Skupaj torej 5 minut, če gre vse po sreči.
Z Aether Walkerjem v roki rabiš 10 sekund da najdeš pravi dungeon, naslednjih 10 sekund da prideš skozi 1. nadstropje in nato še 30 sekund da počistiš 2. nadstropje. Skupaj torej manj kot minuto. Bountiye torej delaš več kot 5-krat hitreje.
Pri GRiftih mi je s Furnacom vedno zmanjkovalo časa že pri GRiftu 32, trenutno pa sem z Aether Walkerjem že v GRiftu 36.
Če mi uspe priti v Grift 37 sem že skoraj na lestvici 1000 najboljših solo Wizardov

1000. ima trenutno GRift 37 v 9:50 minute
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Guzzy ::
Če je kdo kdaj za kak party, naj doda Guzzy#2285. Lahko me Izi tudi dodaš na listo
(če nisem prenizek paragon) Komaj čakam patch 2.1.2


Insan3Lik3 ::
js pa paragon 567 pa niti enkrat dropu furnace :( eden razlogov zakaj sm quitu, zadnjih 100 plevlov brez upgrejda

Cancer ::
Pri GRiftih mi je s Furnacom vedno zmanjkovalo časa že pri GRiftu 32, trenutno pa sem z Aether Walkerjem že v GRiftu 36.
Nevem kako ti igraš, jaz pridem z Furnace do 38Grifta, pa sem level 400 paragon, furnace je pa tudi bolj tako tako. Pa če bi se še malo potrudil, da bi imel boljšo mapo, nabral še nekaj paragonov bi lahko prišel nekje do 39 levela, mogoče 40, ampak takrat sem samo še kanon fujter.

Izi ::
Pri GRiftih mi je s Furnacom vedno zmanjkovalo časa že pri GRiftu 32, trenutno pa sem z Aether Walkerjem že v GRiftu 36.
Nevem kako ti igraš, jaz pridem z Furnace do 38Grifta, pa sem level 400 paragon, furnace je pa tudi bolj tako tako. Pa če bi se še malo potrudil, da bi imel boljšo mapo, nabral še nekaj paragonov bi lahko prišel nekje do 39 levela, mogoče 40, ampak takrat sem samo še kanon fujter.
Če si končal GR38 moraš biti že zelo visoko na lestvici najboljših Wizardov na svetu. Daj battle tag in povej na katerem mestu si na lestvici, da te bomo lahko občudovali, drugače nič ne verjamemo.

togo ::
prosim za pomoč!
mi lahko kdo razloži kako narediti sedeče :
kill xxxx at max level without crowd controlling enemies on torment defficulty or higher(in hardcore).
ne razumem kaj moram narediti. sem že goglal pa ne najdem ničesar.
hvala za odgovore
mi lahko kdo razloži kako narediti sedeče :
kill xxxx at max level without crowd controlling enemies on torment defficulty or higher(in hardcore).
ne razumem kaj moram narediti. sem že goglal pa ne najdem ničesar.
hvala za odgovore

Izi ::
prosim za pomoč!
mi lahko kdo razloži kako narediti sedeče :
kill xxxx at max level without crowd controlling enemies on torment defficulty or higher(in hardcore).
ne razumem kaj moram narediti. sem že goglal pa ne najdem ničesar.
hvala za odgovore
To pomeni, da moraš tistega xxxx ubiti na težavnosti T1 ali več, brez da bi uporabil kateri "crowd control" skill.
Crowd control je pa igričarski izraz, ko ti z nekim skillom oviraš sovražnika. Na primer da ga zamrzneš, upočasniš, omamiš, oslepiš in podobno. Nič od tega ne smeš uporabiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Cancer ::
Pri GRiftih mi je s Furnacom vedno zmanjkovalo časa že pri GRiftu 32, trenutno pa sem z Aether Walkerjem že v GRiftu 36.
Nevem kako ti igraš, jaz pridem z Furnace do 38Grifta, pa sem level 400 paragon, furnace je pa tudi bolj tako tako. Pa če bi se še malo potrudil, da bi imel boljšo mapo, nabral še nekaj paragonov bi lahko prišel nekje do 39 levela, mogoče 40, ampak takrat sem samo še kanon fujter.
Če si končal GR38 moraš biti že zelo visoko na lestvici najboljših Wizardov na svetu. Daj battle tag in povej na katerem mestu si na lestvici, da te bomo lahko občudovali, drugače nič ne verjamemo.
Nisem končal Grift 38, ampak sem prišel do njega, torej sem naredil 37 levelov. Da si na lestvici pa rabiš narediti lvl 39, kar pa nisem, torej me ni na lestvici. Igram samo na NonSeasonal.
Battletag: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edig...
Edit: kot sem rekel. Višji Grifti so odvisni od sreče in nič drugega. Zaradi tega je Diablo ratal precej brezvezen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Cancer ()

togo ::
pregovarjate se na kero lestvico pridete
sam še na slo-tech-ovo komaj prilezem
pa ne igram zato da bi bil na keteri lestvici
le iz čistega veselja
zaljubljen v blizzard že od Diablo 1
da ne omenjam the lost vikings
lp
sam še na slo-tech-ovo komaj prilezem
pa ne igram zato da bi bil na keteri lestvici
le iz čistega veselja
zaljubljen v blizzard že od Diablo 1
da ne omenjam the lost vikings
lp

Izi ::
Insan3Lik3 je izjavil:
js pa paragon 567 pa niti enkrat dropu furnace :( eden razlogov zakaj sm quitu, zadnjih 100 plevlov brez upgrejda
V 2.1.2 The Furnace in Starmetal Kukri (dva trenutno najbolj iskana in redka predmeta) ne bosta več tako redka.
Drop rate za te najbolj redke predmete bodo dvignili, ker menda pride precej novih hudo redkih predmetov in pa seveda ancient predmeti.
Vsaj eden na milijon igralcev mora imeti možnost da dobi Ancient Furnace, drugače je isto kot da ga ni v igri

Blizzard:
We're making some changes to the rarity of some of the more difficult to find items (like Starmetal Kukri and The Furnace, as examples). In patch 2.1.2, the most rare items will be less rare than they are currently. Overall, such items will be easier to acquire than they were previously, though there will still be some Legendaries that remain more common.
There’s a few reasons for this change. First, as we continue to add more Legendaries to the loot pool, it makes all other items slightly more rare. Decreasing the rarity of the super-rare items helps combat this. Second, we also want you to be able to have that item you're chasing, especially if they're build defining. Finally, the addition of Ancient items adds another layer of rarity for items that are considered best in slot. While they should still take substantial effort to obtain, it’s a bit less daunting with this change.

Izi ::
US serverji imajo trenutno maintenance in najbolj neučakani že poročajo, da se jim je klient nadgradil na 2.1.2.
Se pravi, da lahko tudi EU jutri dopoldne pričakuje nadgraditev na 2.1.2
Se pravi, da lahko tudi EU jutri dopoldne pričakuje nadgraditev na 2.1.2


Izi ::
Patch 2.1.2 Now Live
Pazljivo preštudirajte vse novost. Jih je veliko in večina ni opazna že na prvi pogled.
Pazljivo preštudirajte vse novost. Jih je veliko in večina ni opazna že na prvi pogled.

chief ::
glede na patch note je zadeva kar obsirna.. spet bo treba spremenit BiS in playstile.. mogoce se main..
in seveda spet je Barb prepuscen nemilosti dev teama... prav res ga nimajo radi..
in seveda spet je Barb prepuscen nemilosti dev teama... prav res ga nimajo radi..

Insan3Lik3 ::
nč, grem sprobat po zelo zelo dolgem času, se lahko komu joinam če igra trenutno? seasonal, Insan3Lik3#2500

Izi ::
Inventar se mi je malo sprostil, ker gre material sedaj v kupčke po 5000 kosov (prej po 1000).
Glavno mesto v Act 1 je sedaj končno uporabno, ker je vse na kupu.
Pri Bountijih sem opazil nove bolj opazne slike na mapi za Treasure Gobline in tudi njegov smeh sem slišal že precej od daleč. Se mi zdi, da so glasnejši kot prej.
Navadni Rifti so bolj kot ne isti kot prej. Razen Pyloni so vsi popolnoma predelani. Najboljši se mi sedaj zdi Speed Pylon, ki dela celo nekaj škode in lahko drviš skozi sovražnike in ovire. Pa še celo minuto traja sedaj po novem.
Conduit pylon, ki je bil sedaj najbolj ubijalski, pa je postal hudo povprečen. Tiste rumene strele še vedno sekajo naokoli ampak učinka pa ni kaj dosti, ker je sedaj vezan na naš osnovni damage.
Greater Rifti so pa sedaj opazno drugačni. GRift Trials so sedaj malo hitrejši, še vedno pa prilezem komaj do ključev okoli 30, čeprav lahko brez problema delam GRifte 36.
V samem GRiftu pa je opaziti HUDO povečanje gostote sovražnikov. Prej sem dirkal od enega elitnega paketa do drugega, navadne sovražnike pa kar spuščal. Sedaj to ni več mogoče, ker je navadnih sovražnikov toliko, da ne prideš nikamor in se je treba hudo boriti, da se sploh kam prebiješ.
V visokih GRiftih navaden Kanon futer napada s tako ihto in v takih količinah, da sem se moral kar dosti umikati nazaj in po več minut nisem napredoval praktično nikamor naprej, dokler jih nisem toliko razredčil, da sem se lahko premaknil za 50 metrov naprej, ker se je vse skupaj ponovilo.
Ker so GRifti časovno omejeni se vse skupaj izkaže za malo lažje kot prej. Bi rekel, da bo sedaj vsak prilezel za kakšna dva ali tri GRifte višje kot prej.
Ancient Legendarnih sem dobil že par, pa so šli vsi takoj v material. Kot kaže so antične samo osnovne statistike, vse glavne stistike kot so Critical Chance in Critical Damage pa ostanejo iste, tako da bo težko kakšen antični zamenjal trenutne legendarne, ki temeljijo večinoma na kritičnih in elementarnih damageih, ki vsi ostanejo isti.
Je pa kot kaže precej novosti, ki se bodo odklenile šele v 2. sezoni. Na primer vsi novi legendarni Gemi so kot kaže izključno namenjeni 2. sezoni. Vsaj meni (igral sem 1. sezono) niso padli v GRiftih.
Glavno mesto v Act 1 je sedaj končno uporabno, ker je vse na kupu.
Pri Bountijih sem opazil nove bolj opazne slike na mapi za Treasure Gobline in tudi njegov smeh sem slišal že precej od daleč. Se mi zdi, da so glasnejši kot prej.
Navadni Rifti so bolj kot ne isti kot prej. Razen Pyloni so vsi popolnoma predelani. Najboljši se mi sedaj zdi Speed Pylon, ki dela celo nekaj škode in lahko drviš skozi sovražnike in ovire. Pa še celo minuto traja sedaj po novem.
Conduit pylon, ki je bil sedaj najbolj ubijalski, pa je postal hudo povprečen. Tiste rumene strele še vedno sekajo naokoli ampak učinka pa ni kaj dosti, ker je sedaj vezan na naš osnovni damage.
Greater Rifti so pa sedaj opazno drugačni. GRift Trials so sedaj malo hitrejši, še vedno pa prilezem komaj do ključev okoli 30, čeprav lahko brez problema delam GRifte 36.
V samem GRiftu pa je opaziti HUDO povečanje gostote sovražnikov. Prej sem dirkal od enega elitnega paketa do drugega, navadne sovražnike pa kar spuščal. Sedaj to ni več mogoče, ker je navadnih sovražnikov toliko, da ne prideš nikamor in se je treba hudo boriti, da se sploh kam prebiješ.
V visokih GRiftih navaden Kanon futer napada s tako ihto in v takih količinah, da sem se moral kar dosti umikati nazaj in po več minut nisem napredoval praktično nikamor naprej, dokler jih nisem toliko razredčil, da sem se lahko premaknil za 50 metrov naprej, ker se je vse skupaj ponovilo.
Ker so GRifti časovno omejeni se vse skupaj izkaže za malo lažje kot prej. Bi rekel, da bo sedaj vsak prilezel za kakšna dva ali tri GRifte višje kot prej.
Ancient Legendarnih sem dobil že par, pa so šli vsi takoj v material. Kot kaže so antične samo osnovne statistike, vse glavne stistike kot so Critical Chance in Critical Damage pa ostanejo iste, tako da bo težko kakšen antični zamenjal trenutne legendarne, ki temeljijo večinoma na kritičnih in elementarnih damageih, ki vsi ostanejo isti.
Je pa kot kaže precej novosti, ki se bodo odklenile šele v 2. sezoni. Na primer vsi novi legendarni Gemi so kot kaže izključno namenjeni 2. sezoni. Vsaj meni (igral sem 1. sezono) niso padli v GRiftih.

Zmajc ::
Vsi novi gemi in seti in season 2 legendariy itemi so season 2 only in bodo začeli padat ko se začne 2. sezona.

Nummy ::
Tudi jaz še nisem dobil nobenega novega gem-a v non-seson danes.
Sem pa opazil, da so zdej DH-je obrnili na glavo. Če smo prej šotali physical ali fire je zdej v modi ice.
Damage imam občutno večji, survivability pa je še vedno bolj na psu. Čakam na kak konkreten build, ker zaenkrat je tole bolj kot ne zmešnjava.
Sem pa opazil, da so zdej DH-je obrnili na glavo. Če smo prej šotali physical ali fire je zdej v modi ice.
Damage imam občutno večji, survivability pa je še vedno bolj na psu. Čakam na kak konkreten build, ker zaenkrat je tole bolj kot ne zmešnjava.

chief ::
@ Nummy
Cold/fire build je bil ze do sedaj main za DH-je (ce odmislimo 4.15 lightning)
Kar sem pa dejansko prebiral naj bi bil sedaj dosti bolj ucinkovit pure fire + cindercoat.. (burst damage ...wait..to replenish hatred)
osebno bom preizkusil kasneje..
me pa zanima kaj so s haunt in WD naredil.. zamenjali so namrec cold v poison, ki je bil osnova za Jade.. res me zanima..
Cold/fire build je bil ze do sedaj main za DH-je (ce odmislimo 4.15 lightning)
Kar sem pa dejansko prebiral naj bi bil sedaj dosti bolj ucinkovit pure fire + cindercoat.. (burst damage ...wait..to replenish hatred)
osebno bom preizkusil kasneje..
me pa zanima kaj so s haunt in WD naredil.. zamenjali so namrec cold v poison, ki je bil osnova za Jade.. res me zanima..

Izi ::
Kot kaže bo kar nujno igrati 2. sezono.
Tisti novi legendarni gemi se mi zdijo bolj uporabni kot vsi dosedanji.
Sedanji so šli vsi na povečanje damagea, novi pa na zaščito. Gem of Ease je pa sploh nekaj povsem novega in gre v orožje.
Esoteric Alteration (rank 30) bo dal 25% damage reduction za ves elentarni damage. In če prav razumem to ni povečanje obstoječe zaščite za 25%, ampak je kompleten elementarni damage zmanjšan za četrtino, kar je ogromno.
Če pa ti bo zdravje padlo pod polovico pa boš na celotno elementarno zaščito dobil že dodatnih +75% zaščite.
To bo obvezen Gem za GRifte.
Molten Wildebeest's Gizzard (rank 30) bo regeneriral naše zdravje po 40.000 na sekundo. To je pa že kar močno uporabno.
Poleg tega po 4. sekundah brez damagea dobiš okoli sebe še zaščitno polje z 200% celotne regeneracije, kar pomeni najmanj 80.000 zaščite.
Če ti gre torej za nohte stečeš nazaj za 4 sekunde in se ti zdravje obnovi za 160.000, pa še zaščitno polje dobiš, ki ti absorbira celoten naslednji udarec.
Gem of Ease je pa Gem za Orožje. Če prav razumem ni namenjen našemu glavnemu junaku, ampak je to Gem za Power levelanje naših novih junakov.
S tem Gemom ne boš več rabil pomoči enega prijatelja visokega levela, ampak boš vzel svoje najboljše orožje, iz njega vzel ven svoj zeleni gem in vanj vstavil ta novi legendarni Gem.
To orožje bo zato postalo na voljo za level 1 junake in hkrati boš za vsak kill dobil še veliko dodatnih izkušenj.
Po mojih računih boš lahko s tem Gemom v orožju nov lik spravil od 0 do level 70 v kakšni uri morda dveh, kar je verjetno hitreje kot če nekoga najameš za power level, pa še nikomur se ti ni treba zahvaljevati.
Če kdo že računa, kako bo ta Gem uporabil za hitro levelanje v novi sezoni in prvi prišel do level 70 naj pozabi. Ne bo šlo
Da sploh lahko dobiš ta dragoceni Gem moraš najprej biti level 70, iti v GRift, da ga dobiš, potem pa ga moraš seveda še zlevelati na Rank 25, preden postane uporaben za Power level.
Vse to pa seveda pomeni, da moraš najprej imeti enega dobro opremljenega T6 junaka, ker GRifti 25 so ravno enakovredni T6 težavnosti.
Tisti novi legendarni gemi se mi zdijo bolj uporabni kot vsi dosedanji.
Sedanji so šli vsi na povečanje damagea, novi pa na zaščito. Gem of Ease je pa sploh nekaj povsem novega in gre v orožje.
Esoteric Alteration (rank 30) bo dal 25% damage reduction za ves elentarni damage. In če prav razumem to ni povečanje obstoječe zaščite za 25%, ampak je kompleten elementarni damage zmanjšan za četrtino, kar je ogromno.
Če pa ti bo zdravje padlo pod polovico pa boš na celotno elementarno zaščito dobil že dodatnih +75% zaščite.
To bo obvezen Gem za GRifte.
Molten Wildebeest's Gizzard (rank 30) bo regeneriral naše zdravje po 40.000 na sekundo. To je pa že kar močno uporabno.
Poleg tega po 4. sekundah brez damagea dobiš okoli sebe še zaščitno polje z 200% celotne regeneracije, kar pomeni najmanj 80.000 zaščite.
Če ti gre torej za nohte stečeš nazaj za 4 sekunde in se ti zdravje obnovi za 160.000, pa še zaščitno polje dobiš, ki ti absorbira celoten naslednji udarec.
Gem of Ease je pa Gem za Orožje. Če prav razumem ni namenjen našemu glavnemu junaku, ampak je to Gem za Power levelanje naših novih junakov.
S tem Gemom ne boš več rabil pomoči enega prijatelja visokega levela, ampak boš vzel svoje najboljše orožje, iz njega vzel ven svoj zeleni gem in vanj vstavil ta novi legendarni Gem.
To orožje bo zato postalo na voljo za level 1 junake in hkrati boš za vsak kill dobil še veliko dodatnih izkušenj.
Po mojih računih boš lahko s tem Gemom v orožju nov lik spravil od 0 do level 70 v kakšni uri morda dveh, kar je verjetno hitreje kot če nekoga najameš za power level, pa še nikomur se ti ni treba zahvaljevati.
Če kdo že računa, kako bo ta Gem uporabil za hitro levelanje v novi sezoni in prvi prišel do level 70 naj pozabi. Ne bo šlo

Da sploh lahko dobiš ta dragoceni Gem moraš najprej biti level 70, iti v GRift, da ga dobiš, potem pa ga moraš seveda še zlevelati na Rank 25, preden postane uporaben za Power level.
Vse to pa seveda pomeni, da moraš najprej imeti enega dobro opremljenega T6 junaka, ker GRifti 25 so ravno enakovredni T6 težavnosti.

Nummy ::
Torej bodo ti gem-i droppali tudi na non-seson charih ali samo v season? Ker če je samo season potem je to totalna bedarija in siljenje folka v špilanje season. Meni je to totalno zgrešeno, ker imam en močan char katerega bi rad levelal naprej in razvijal ne pa da znova in znova začenjam od začetka vsako sezono...