» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
67 / 157
»»

Izi ::

Kar se tiče Vyr seta je sedaj še bolj vsestranski, ker ni več samo Arcane element.

Včeraj sem se spraševal kako bo Vyr set sploh deloval sedaj ko ima vsaka runa drug element, Vyr pa uporabi vse rune naenkrat. En skill lahko dela samo damage enega elementa naenkrat. Torej katerega?
Zasledil sem, da se bo element določil glede na tiste affixe v naši opremi, ki določajo povečanje elementarnega damagea v procentih. Izbral pa bo tistega, ki ga imamo največ.
Se pravi tudi Fire Wizard bo s pridom uporabil Vyr set in ko se bo spremenil v Archom formo bo tisti ubijalski laser uporabil vse rune hkrati ampak delal bo pa izključno samo Fire damage in to seveda povečan za ves Fire elementarni damage, ki ga ima Fire Wizard.

Enako je z vsemi štirimi (Arcane, Cold, Lightning in Fire) Wizard buildi. Pri vsakem buildu bo Vyr set uporabil drug element
Poison, Holy in Physical damage pa pri Wizardu seveda ne pridejo v poštev.

PNG ::

detroit je izjavil:

bratranc in bestič:D se ženita.


Kako, saj gejevske poroke v Sloveniji niso dovoljene?

kentrix ::

PNG je izjavil:

detroit je izjavil:

bratranc in bestič:D se ženita.


Kako, saj gejevske poroke v Sloveniji niso dovoljene?


Ves iz prve roke? :)

kentrix ::

Evo po updatu s crusaderjem laufam na T4 brez problema, 2-3 elite packe naenkrat tepem :)
Obcasno mi delajo probleme eliti z arcane enhanced, je treba mal kitat, če zaspammajo z laserji.

Tako da patch je ok, vsaj za crusaderja, sam ga bojo verjetno pri naslednjem patchu mal znerfal, se bomo ze prilagodil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kentrix ()

Izi ::

Patch 2.0.5
- Lowered rewards for Hell Rift Bounties in Act IV
A je kdo probal? Tole kar je napisal Blizzard v bistvu ne drži.
Sem danes probal, da vidim za koliko so znižali nagrade, pa vidim da so ostale enake kot prej.
Na Hell Rift T6 sem še vedno dobil 421.770 Golda in 65.569.000 XP brez Pools of Reflection oziroma 82m z njim. To je popolnoma enako kot pred 2.0.5.

Edino kar so spremenili je da so dodali par elitnih paketov (modrih). Še vedno gre skoraj enako hitro kot prej. Obe stopnji se počisti v manj kot 5 minut. Je pa seveda malo bolj nevarno kot prej.
Tekanje skozi prvi del odpade, ker te bodo elitneži sesuli, ampak če lepo čistiš sovrage po vrsti niso problem, saj se lahko vedno varno umakneš malo nazaj, če je kriza in jih počasi sesuješ.
Za solo je obvezen "Slow Time" (runa PoNR) ali pa "Temporal Flux" za Arcane Wizarde pa gre brez problemov.
Sicer pa tudi če umreš ni panike, saj je tistih 5 do 10k golda za popravilo malenkost proti 422k nagrade, edino PoR izgubiš kar prinese za četrtino manjši XP. Ampak po moje se Hell Rift farma bolj zaradi Golda kot zaradi XP.

Smurf ::

Mah sam potem je to kar dober nerf, ker prej si naredil zadevo v 2min. Se pravi je sedaj 2x pocasneje.

Izi ::

Ja, nerf vsekakor je, in to kar hud, ampak ni pa "Lowered rewards", kot je napisal Blizzard.

Prej je lahko vsak ki je zmogel T3 delal Hell Rift T6 brez večjih problemov. Sedaj pa, po mojem občutku, T6 zmorejo samo tisti, ki normalno igrajo na T5.
Menim da je še vedno najkrajši Bounty z najvišjo nagrado.


Pa še ko sem prej omenjal "Slow Time" skill od Wizarda sem pozabil omeniti, da ga je Blizzard tudi močno nerfal v 2.0.5. V partryu ga sicer uporablja samo okoli 5% Wizardov ampak v solo je pa hudo uporabna zadeva, ki ti omogoča da igraš eno celo težavnost višje kot brez njega.
Prej si imel lahko tudi do 4 "balone" naokoli, če si imel dovolj kratek cooldown. Po novem samo še enega. Čim castaš novega ti stari kar izgine. To so spremenili čisto potiho in nenapovedano.

Pa če se kdo sprašuje, "Slow Time" in "Temporal Flux" kot dva najbolj uporabna Wizardova solo skilla se ne seštevata. Tudi če uporabljaš oba se upošteva samo upočasnitev od enega.

Kenpachi ::

Hm... Ali se splača tudi na nižjih Tjih grindat hell rifte za XP?
Zaraki Kenpachi.

Matev ::

so nerfali hell rift

Vajenc ::

Kenpachi je izjavil:

Hm... Ali se splača tudi na nižjih Tjih grindat hell rifte za XP?

Prej sem v hellriftu boostal kolega iz lv 15-70 v manj kot dveh urah na njegovih stopnjah. Ne vem kako je sedaj.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Kenpachi ::

Matev je izjavil:

so nerfali hell rift


Yes, yes, samo Izi pravi, da se še vedno kar splača na T6.

Niso nerfali per-se, samo bolj zaj* so ga naredili. Itak zdaj samo šprintam nephalem rifte, ker legendayji kar dežujejo.
Zaraki Kenpachi.

Izi ::

Kenpachi je izjavil:

Matev je izjavil:

so nerfali hell rift

Yes, yes, samo Izi pravi, da se še vedno kar splača na T6.

Hja, za farmanja golda sem rekel, da se morda še splača, za farmanje XP pa zagotovo ne več. Ko sem še naprej probaval sem kar precej krat naletel na rumenega elitneža (neki drekroot) s celo skupino modrih, ki na T6 uporablja celo paleto najhujših affixov in to kar vse hkrati. Kljub kratkosti je to sedaj en bolj zaguljenih Bountijev.

Kenpachi ::

Beh, late to the party again potem :S

Če obstaja kaka druga podobna fora (oz. območje), se priporočam za info. Predvsem XP bi farmal.
Zaraki Kenpachi.

Izi ::

Jaz mislim, da je za farmanje XP najboljše delanje kompletov Bountijev.
Na najvišji težavnosti na kateri ne umiraš, tako da čim več časa pobiraš nagrade ko imaš vsaj nekaj Pool of Radiance. Ta se Pri Bountijih še kako pozna.
Pri vsakem kompletu (5 Bountijev) pobereš ponavadi vsaj 10 nagrad. 5 normalnih + 1 končna + dosti Bountijev se šteje dvojno, ko poleg Bountija dobiš še običajno nagrado + vedno spotoma najdeš še nekaj zakletih skrinj, ki tudi prinesejo nagrado.
Na isti težavnosti en komplet Bountijev sicer traja nekaj več časa kot en Rift, ampak prinese pa dva do trikrat več XP, da Golda, ki ga pri Riftih dobiš komaj kaj, niti ne omenjam.
Ampak Legendarnih bo pa precej manj kot na Riftih. Že normalno jih bo pol manj potem pa še tistih črepinj (shards) za gemblanje pri Kadali dobiš 10-krat manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

detroit ::

Haha vidim da sm vam dal mal persila da umazano perilo perete:)

Ej Kentrix so rekli da si gay. Me zanima kaj bo deklca rekla na to:P Manj dvoumno povedano ženita (oz en se je že) vsak s svojo punco...
Back on topic:

Kadala zdaj tala dobre zelenčke ne sam shittythorne. Mi je pa zanimivo kako "sreča" deluje v diablu.

zaporedna številka rounda/št. leg
1. 4
2. 4
3. 3
4. 0
5. 7
6. 5
7. 0
8. 1
9. 0
10. 3

to so bli moji testi izpred par dni
Skero

kentrix ::

A hebiga, šta se mora nije teško. :P

Kadala nič ne tala, od patcha dobil mogoce 2 lega, pa še ta dva sta bila uporabljena za soul.
Pred patchom mi je zmeri navrgla leg ali dva na recimo 200 bloodov, drugace pa ja RNG je RNG.

Povečan drop v riftih po patchu se pa kar pozna, se mi zdi, ajde kakšen run ne dropne nič, nasledji pa lahko tut po 5+ legov.

Izi ::

Slo-Tech Diablo 3 lestvica z dne 19. maj 2014 ob 11:00


_1. __ 420 | 104 __ (524) __ Izi __ (+17)
_2. __ 485 | 0 ____ (485) __ killer86 __ (+13)
_3. __ 398 | 31 ___ (429) __ swiftpwns __ (+16)
_4. __ _36 | 376 __ (412) __ krneki __ (+18)
_5. __ 350 | 40 ___ (390) __ Vajenc __ (+15)
_6. __ 354 | 0 ____ (354) __ Sasquat __ (+16)
_7. __ 353 | 0 ____ (353) __ jimiboni0 __ (+1)
_8. __ 350 | 0 ____ (350) __ detroit __ (+12)
_9. __ 337 | 0 ____ (337) __ chief __ (+15)
10. __ 321 | 0 ____ (321) __ kentrix __ (+20)
11. __ 304 | 0 ____ (304) __ MrX __ (+7)
12. __ 287 | 0 ____ (287) __ Smurf __ (+24)
13. __ 281 | 0 ____ (281) __ Locoroco __ (+19)
14. __ 261 | 0 ____ (261) __ finkec __ (+3)
15. __ 221 | 0 ____ (221) __ tursca __ (+17)
16. __ 200 | 9 ____ (209) __ Zmajc __ (0)
17. __ 200 | 0 ____ (200) __ Killermode __ (0)
18. __ 191 | 0 ____ (191) __ Turak __ (+15)
19. __ 185 | 0 ____ (185) __ MariX __ (+1)
20. __ 182 | 0 ____ (182) __ PNG __ (0) __ (brez RoS)
21. __ 155 | 17 ___ (172) __ Matev __ (+9)
21. __ 103 | 69 ___ (172) __ sajmonmofo __ (+28)
23. __ 160 | 0 ____ (160) __ DoubleEm __ (0)
23. __ 158 | 2 ____ (160) __ Kenpachi __ (+14)
25. __ 153 | 0 ____ (153) __ TehDucky __ (+8)
26. __ 129 | 7 ____ (136) __ Tribal __ (+8)
27. __ 126 | 0 ____ (126) __ Pero_SLO __ (0)
28. __ 112 | 0 ____ (112) __ Oblivion83 __ (+11)
29. __ 105 | 0 ____ (105) __ wired __ (0)
30. __ 102 | 0 ____ (102) __ paco __ (0) __ (brez RoS)
31. __ _99 | 0 _____ (99) __ Nemixxx __ (0) __ (brez RoS)
32. __ _64 | 0 _____ (64) __ človek zver __ (+4)
33. __ _54 | 0 _____ (54) __ Tr0n __ (0)
34. __ _44 | 0 _____ (44) __ LooKMaN __ (0)

- Sasquat (6) je prehitel jimibonija (7)
- MrX (11) je dosegel Paragon 300
- tursca (15) je prehitel neaktivnega Zmajca (16)
- Turak (18) se je prebil za 2 mesti navzgor
- sajmonmofo (21) se je prebil za 4 mesta navzgor in ujel Mateva (21)
- Kenpachi (23) je ujel neaktivnega DoubleEma (23)
- Oblivion83 (28) se je prebil za 2 mesti navzgor
- Od 28. mesta navzdol pa malo trza samo še človek zver (32) ostali so omagali

Zmajc ::

Haha keri komentarji :D

Killermode ::

Prelepo vreme je ...

Izi ::

Killermode je izjavil:

Prelepo vreme je ...
Od danes naprej ja, ampak prejšnji teden je bil pa precej deževen in hudo mrzel.

MrX ::

na barbu sm dobu dost sick glovse pa amu >:D

detroit ::

kentrix je izjavil:

A hebiga, šta se mora nije teško. :P

Kadala nič ne tala, od patcha dobil mogoce 2 lega, pa še ta dva sta bila uporabljena za soul.
Pred patchom mi je zmeri navrgla leg ali dva na recimo 200 bloodov, drugace pa ja RNG je RNG.

Povečan drop v riftih po patchu se pa kar pozna, se mi zdi, ajde kakšen run ne dropne nič, nasledji pa lahko tut po 5+ legov.



bullshiat

talrasha tunic, cindercoat, sicer traja ful več da dobiš ampak ne dobiš 100% blackthorna ali compassfagroseofpiss
Skero

človek zver ::

jest sm tud starcraft 2 zdej nabavu tko da se je napredek kr ustavil ja :D

kentrix ::

detroit je izjavil:



bullshiat

talrasha tunic, cindercoat, sicer traja ful več da dobiš ampak ne dobiš 100% blackthorna ali compassfagroseofpiss


sej blackthorna rabim, no ja boljsga bi rabil

Smurf ::

Evo po zelo dolgi susi brez novega itema mi je v nedeljo dropnu andarial visage, vceraj v roku 1 ure pa se 2x SoJ (prva dva), 1x vyr torso, 1x tf. Sem kar dobil boost v dmgu.

MrX ::

Izi ::

MrX je izjavil:

lawl... http://us.battle.net/d3/en/item/the-tal...

Zanimivo kako nekateri namesto da bi igrali igro, namenoma iščejo morebitne napake.
Na prstanu lepo piše, da deluje samo na Witch Doctorjeve pse, pa ga je šel nekdo kljub temu preizkušati na Barbaru, čeprav gre za na prvi pogled popolnoma brez vezen prstan za Barbare.
Hotfix je že napovedan.

klasicni ::

Drop rate, ki je bil ta teden bo ostal še naprej :)

"Hello folks,

I come bearing exciting news. Due to the overwhelming popularity of our Anniversary buff we have decided to keep the increased Legendary drop rate once the Anniversary celebration ends. Once the buff is disabled tomorrow morning, you will find that the new base line drop rates for Legendary items will be the same as those you have all enjoyed for the last week.

Happy hunting and link the loot!"

detroit ::

seen this and jizzed earlier in the morning
Skero

Smurf ::

Evo dobil Vyr celotni set, kaj pa sedaj :P?

t5 gre, za t6 mi sedaj manjka nekaj toughnessa.

krneki ::

HC vabi :P

Izi ::

Jaz sem pa v zadnjih dveh tednih dobil 4 Vyr kose, ampak na žalost so bili vsi štirje rokavice ;((
S tem "RNG" v tej igri je nekaj resno narobe.

krneki ::

Jaz v RoSu sploh še nisem dobil SoJ-a...medtem ko sem dobil že ene 5 unity ringov, ki imajo 2x manjši drop rate. Go figure.

Matev ::

a sploh še kdo igra uberje

Nummy ::

Jaz pa še nisem videl marauder set-a spljoh.... Ves drug drek dobivam, samo tistega, kar bi pa rabil pa ne.

Smurf ::

@krneki
Meni je prvi SoJ padel prejsni teden, potem pa se takoj 2 :).

@Matev
Ne. Ker nimam prostora za ta ring (soj pa rorg sta boljsa, pa unity verjetno tudi).

Izi ::

Minilo je točno 2 meseca od začetka razširitve.

Slo-Tech Diablo 3 lestvica z dne 26. maj 2014 ob 11:00


_1. __ 435 | 104 __ (539) __ Izi __ (+15)
_2. __ 496 | 0 ____ (496) __ killer86 __ (+11)
_3. __ 398 | 31 ___ (429) __ swiftpwns __ (0)
_4. __ _36 | 391 __ (427) __ krneki __ (+15)
_5. __ 350 | 40 ___ (390) __ Vajenc __ (0)
_6. __ 366 | 0 ____ (366) __ detroit __ (+16)
_7. __ 365 | 0 ____ (365) __ Sasquat __ (+11)
_8. __ 357 | 0 ____ (357) __ chief __ (+20)
_9. __ 353 | 0 ____ (353) __ jimiboni0 __ (0)
10. __ 343 | 0 ____ (343) __ kentrix __ (+22)
11. __ 313 | 0 ____ (313) __ Smurf __ (+26)
12. __ 307 | 0 ____ (307) __ MrX __ (+3)
13. __ 288 | 0 ____ (288) __ Locoroco __ (+7)
14. __ 261 | 0 ____ (261) __ finkec __ (0)
15. __ 231 | 0 ____ (231) __ tursca __ (+10)
16. __ 220 | 0 ____ (220) __ MariX __ (+35)
17. __ 200 | 9 ____ (209) __ Zmajc __ (0)
18. __ 200 | 0 ____ (200) __ Killermode __ (0)
19. __ 193 | 0 ____ (193) __ Turak __ (+2)
20. __ 182 | 0 ____ (182) __ PNG __ (0) __ (brez RoS)
21. __ 164 | 17 ___ (181) __ Matev __ (+9)
22. __ 110 | 69 ___ (179) __ sajmonmofo __ (+7)
23. __ 163 | 2 ____ (165) __ Kenpachi __ (+5)
24. __ 160 | 0 ____ (160) __ DoubleEm __ (0)
25. __ 148 | 7 ____ (155) __ Tribal __ (+19)
26. __ 153 | 0 ____ (153) __ TehDucky __ (0)
27. __ 126 | 0 ____ (126) __ Pero_SLO __ (0)
28. __ 114 | 0 ____ (114) __ Oblivion83 __ (+2)
29. __ 105 | 0 ____ (105) __ wired __ (0)
30. __ 103 | 0 ____ (103) __ paco __ (+1) __ (brez RoS)
31. __ _99 | 0 _____ (99) __ Nemixxx __ (0) __ (brez RoS)
32. __ _77 | 0 _____ (77) __ človek zver __ (+13)
33. __ _54 | 0 _____ (54) __ Tr0n __ (0)
34. __ _44 | 0 _____ (44) __ LooKMaN __ (0)
35. __ __8 | 0 ______ (8) __ Chuapoiz ___ (+8)

Začetni zagon popušča. Ta teden je bilo že 14 neaktivnih igralcev. Je pa zato bolj dramatično med aktivnimi igralci, ki hitro izpodrivajo neaktivne. Dobili smo celo novega igralca (Chuapoiz), ki je začel iz nule, pa kar nekaj tednov je trajalo, da je dosegel level 70 ;)

- detroit (6) je napredoval za dve mesti
- chief (8) je prehitel neaktivnega jimibonija, ki hitro pada po lestvici navzdol
- Smurf (11) je dosegel Paragon 300 in hkrati prehitel MrX-a
- MariX (16) je dosegel Paragon 200, napredoval za 3 mesta in nabral največ Paragonov ta teden
- Kenpachi (23) je prehitel neaktivnega DoubleEma
- Tribal (25) je prehitel neaktivnega TehDuckya
- Chuapoiz (35) je dosegel prve Paragone in je nov na lestvici

TehDucky ::

Tribal je še 5 levelov za menoj v SC :) Sicer pa je mal težko umestit v moj "prosti" čas še D3, ker enostavno ne gre folgat prakse, šole, piknika za RD, žurke za RD, punce, strehe in toplotne za bajto :D Ko se malo umiri, pridem nazaj nabirat levele ^^

sajmonmofo ::

včeraj po dolgem času kr dobri dropi, tal rasha 4pcs + moonlight, meteors everywhere :D

Polarni_Medo ::

Po 100 urah igranja, sem se igre naveličal, prišel sem do paragon level 125 z WD. V 100 urah, sem dobil natanko 151 legendarnih. Tole je cca 40 minut za 1 leg. Večinoma sami slabi. Od tega mi je uspelo sestaviti le en set, (zunimassa - brez mojo), max dps 500k. Igral sem skozi na T1. Mogoče sem delal kaj narobe in bi v takem času moral biti večji paragon oziroma več dropa?

Zgodovina sprememb…

detroit ::

500k dps ni tko mal če le imaš elemental potem visok. Predvsem pa so pomembni drugi dejavniki npr kar tal rasha dela: meteor vsakega elemental dmga ki ga spustiš, jst sm v te namene žrtvoval cca 200k dps ampak imam vsake par sek sedaj 4 meteorje dodatne.
V glavnem paper dps je meaningless. Na tvojem mestu bi si poiskal grupo ki je mnogo hitrejša od tebe in se jim mal prilepil na rit v enem dnevu boš imel 1mil dps, samo s povprečno opremo (low elementa, toughness etc).
Skero

Smurf ::

Pomoje bi z optimalnim igranjem v 100 urah moral priti nekje do paragona 200, prav tako bi ti moralo pasti vec legov.

Ali igras v grupah? Delaj split normal bountye, potem pa igraj rifte, kjer je drop rate legov 2x vecji.

Izi ::

Smurf je izjavil:

igraj rifte, kjer je drop rate legov 2x vecji.
Ura matematike ;)

Procentualni računi so hudič in ko povsod dodaš +100% (najnovejši buff) se iz prejšnjih "dvakrat več" hitro spremni v samo "četrtino več"
Treba je vedeti, da je ta +100% legendarni buff šel tako v rifte kot izven riftov in tako močno zmanjšal razliko.
Pred 100% legendarnim buffom je bilo res blizu 2x več, pa še tam je bilo tako da na višji težavnosti si igral manj je bilo razlike.
Največja razlika je bila na T1 in sicer kar 3x več, na T2 je bilo 2x več, na T6 pa je bilo že manj kot polovico več.
Sedaj po implementiranem 100% buffu pa so razlike med riftom in ostalim še komajda opazne.

Legendary drop bonus z že vštetim 100% buffom:
Normal do Expert: +100%, Rift +125%
Torment 1: +115%, Rift +144%
Torment 2: +132%, Rift +165%
Torment 3: +152%, Rift +190%
Torment 4: +175%, Rift +219%
Torment 5: +201%, Rift +251%
Torment 6: +231%, Rift +289%

Prej je bilo na T2 med 32% in 65% še 100% razlike
Sedaj je na T2 med 132% in 165% samo še 25% razlike

Prej je bilo na T6 med 131% in 189% še 45% razlike
Sedaj je na T6 med 231% in 289% samo še 25% razlike

Ne glede na težavnost je sedaj v Riftih samo še za četrtino (25%) viši drop rate za Legendarne predmete.

V praksi to pomeni, da če v Riftih dobiš okoli 8 Legendarnih na uro, jih v Bountijih dobiš okoli 6 na uro. Iz izkušenj lahko potrdim, da to vsaj pri meni drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

Mislim, da sem z mojim Wizardom prilezel do maksimuma.
Ta post ni namenjen hvaljenju ;) ampak bo morda komu dal kakšno idejo.

Oprema:
Imam 3 polne sete (Vyr, Tal Rasha in Aughild). Prostor je še za 1 set ampak sem ugotovil, da sta legendarni amulet (Moonlight Ward) in legendarna čelada (Andariel's Visage) tako elementarno močna, da ju noben set ne more nadomestiti.

Pri prstanih imamo za vse klase pravzaprav samo 3 izbire: RoRG, SoJ in Unity
RoRG je nujen, tukaj ni kaj debatirati, pri drugem prstanu pa je malo težja izbira.
Sedaj igram bolj ali manj samo še solo, ker je nemogoče najti vsaj približno dobre T5 in T6 igralce, se je prstan Unity izkazal za precej bolj uporabnega kot SoJ.
Prstan Unity deluje kot kombinacija treh legendarnih predmetov. Spremljevalec mora nujno imeti legendarno nesmrtnost in imeti en Unity prstan, ti pa drugega. Ves damage, ki ga dobivaš se zmanjša za polovico (50%), kar je zelo dobrodošlo za T5 in nujno za T6.
Blizzard je potrdil, da zadeva deluje kot mora, ker je treba dobiti kar 3 zelo redke legendarne predmete, pa še uporabna je samo v solo načinu. V partyu je Unity prstan dvorezen meč in ga je pametno zamenjati z SoJ.

Statistike:
Probal sem Cold, Lightning, Fire in Arcane Wizarda.
Daleč najbolj enostaven je Fire Wizard za katerega se tudi najlažje dobi opremo. Problem je da še na T4 deluje odlično, na T5 pa začne pešati.
Do T6 se da spraviti (po mojem mnenju) samo Arcane Wizarda.
Arcane Torrent je glavni skill. Neugleden in dokaj težak skill za uporabo, ampak po mojem mnenju najbolj ubijalski skill v igri.
Arcane Torrent je verjetno najmanj viden skill v celi igri. Tiste male raketice, ki jih streljaš se komajda vidi in prav vse jih preglasi tako vidno kot slušno. V partiju se Wizardu z Arcane Torrentom sploh ne vidi da kaj dela. Neuk opazovalec bi rekel, da brezdelno stoji sredi boja in samo nekaj maha z rokami :P
Tudi za uporabnika je problem, ker sredi boja nikoli ne vidiš kam tvoje rakete sploh letijo. Dostikrat zaradi kakšne ovire letijo povsem drugam kot kaže tvoj miškin kurzor.
Ampak ime Torrent (hudournik) si zaslužijo, saj v povprečju (odvisno od attack speed) streljaš po kar 5 raket na sekundo. Attack speed je bolje (skoraj nujno) imeti čim manjši, ker drugače prehitro pokuriš ves Arcane Power. Morajo pa ti zdržati toliko časa nenehnega streljanja, kolikor traja, da se ti obnovi Archon. To pa ponavadi pomeni vsaj minuto.

Arcane Torrent pri meni strelja 5 raketic na sekundo, ki vsaka naredi povprečno 7 milijonov damagea. Se pravi da dela povprečno 35 milijonov damagea na sekundo.
Na približno 8 sekund uporabljam Black Hole, pa Tal Rasha samodejno strelja Meteorje vseh elementov, ki jih uporabljaš. Vsak element ima 8 sekund cooldown, ampak če uporabljaš vse 4 elemente Meteorji pravzaprav lahko letijo na vsaki 2 sekundi.
Familiar uporablja Fire element, kar povzroči, da dobiš ognjene Meteorje. Black Hole pa se splača preklopiti na Supermasivno črno luknjo, da k sebi potegne več sovražnikov, hkrati pa dobiš še Lightnig Meteorje.
Moram pa reči, da kakšne pretirano opazne škode Meteorji ne delajo.

Toughness imam 22 milijonov, kar se morda sliši veliko, ampak za T6 komajda zadostuje in bi bilo brez 50% damage reduction od Unity ringa pravzaprav premalo. Še vedno se dogaja, da na T6 umrem.

Kljub približno 40 milijonov dps in 22 milijonov toughnessa se mi zdi T5 bolj optimalen za farmanje. Na T5 gre čiščenje sovražnikov še vedno za vsaj četrtino hitreje, pa še umrem nikoli, kar pomeni, da je PoR vedno aktiven in dobivam enako XP kot na T6.
Vsi resistanci so na okoli 90%, Armor pa nudi okoli 75% zaščito, ko uporabljam Enchantress za spremljevalko. Življenja je slabih 600k.

Ker ne vidim več nobene možnosti, da bi Wizard lahko še kaj napredoval bo verjetno čas, da preidem na Witch Doctorja. Vsaj za WD sem slišal, da je menda edini klass, ki lahko na koncu optimalno solira T6. Optimalno pomeni da najtežji elitni paketi padejo v približno petih sekundah.

glistovje ::

po dveh mescih dobil vse. ni vec smisla igrat :) zdj mi je že brezglavo laufanje. sm pricakoval kak nou item s patch205 pa nc...

Izi ::

Večje spremembe se obetajo z verzijo 2.1, ki še nima točnega datuma razen da bo enkrat v 2014.

- Posebej se mislijo posvetit Monku, ki ga v 2.1 čakajo večje spremembe. Seveda bodo spremembe doletele vse klase.

- Nekaj obstoječih setov bo doživelo večje buffe ali pa jih bodo v celoti predelali.
Omenjeni so tile seti:
Firebird’s Finery
Raiment of a Thousand Storms
Monkey King’s Garb
Thorns of the Invoker
The Shadow’s Mantle
Spremembe bodo retroaktivne, kar pomeni, da da se bodo spremenili tudi tisti kosi, ki jih že mamo. Pravijo, da se jih splača shraniti.

- Potrjeno je, da prihaja dolgo obljubljeni "Ladders".
Ladders je razdeljen po sezonah.
Ko se bo začela nova sezona boš štartal z povsem novim karakterjem iz absolutne NULE.
Ne boš imel dostopa do skupne skrinje, denarja, skratka ničesar od prej. Kot da bi začel igro z novim accountom.
Dokler bo trajala sezona se bodo skrbno beležile tvoja pozicija na lestvici glede na tvoj level, število pobitih sovražnikov. Skratka šlo bo za nekakšno tekmovanje, kdo bo prilezel najdlje.
Bistvo pa je, da bodo v "Ladders" sistemu na voljo prav posebne nagrade in prav posebni super Legendarni predmeti, ki jih ne bo mogoče dobiti nikjer drugje.
Ko se bo sezona zaključila, pa se bo ves nabrani loot, ves denar, XP oziroma nabrani Paragoni, in seveda vsi posebni predmeti, prenesli v našo skupno skrinjo kjer bodo na voljo vsem našil likom.
Hardcore in Softcore lestvice bodo seveda povsem ločene in se boš moral odločiti v kateri kategoriji boš tekmoval.
Tisti ki bodo na posameznih lestvicah prilezli najdlje bodo seveda deležni nesmrtne slave in verjetno še kakšnih posebnih nagrad.

- Druga večja novost bodo "Tiered Rifts"
To bo novi end game izziv.
Šlo bo za že znane Rifte z razliko, da bo vsak naslednji Rift bistveno težji od prejšnjega in naloga bo priti čim dlje.
Spet bodo na voljo lestvice, kjer boš lahko preverjal kako daleč so prilezli posamezni tekmovalci in spet bo najboljše čakala nesmrtna slava.
Šlo bo pa nekako takole:
Ko boš opravil navadni sedanji Rift boš lahko na koncu dobil poseben "Greater Rift Token". To bo vstopnica za novi težji Rift, ki bo poleg tega do bo težji tudi časovno omejen.
Če boš tega uspešno opravil v določenem času, boš dobil "Greater Rift Key (Rank 2)", ki je seveda ključ za še težji Rift v katerem boš dobil "Greater Rift Key (Rank 3)" in tako naprej dokler boš uspel dovolj hitro pobijati peklenščke.
V primeru da zelo hitro končaš Rift boš lahko kar preskočil nekaj stopenj. Na koncu se bo merilo do katere stopnje si prišel in koliko časa si porabil za to.

- Kar se tiče draguljev zaenkrat še ni nič rečeno ali bodo spremembe že v 2.1, vsekakor pa so v načrtu.
Trenutno je globina v katero nadgrajujemo dragulje dokaj majhna, zato bodo vsekakor nekaj ukrenili.
Nekaj se šušlja o novih Legendarnih draguljih :O
Verjetno bodo hudo redki ampak bodo pa v našo opremo vnesli kakšne divje legendarne affixe. Sloti za dragulje v opremi pa bodo še bolj dragoceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Smurf ::

@Izi
Aha nisem vedel, da se tako spreminja leg drop glede na tezavnost

Glede end game opreme pa, jz na t5 igram fire missles. Povprecni dmg je okoli 6mil/missle, posljem jih 6 na sekundo, se rpavi 36mil dmg, potem je tukaj se conflagration, ki stacka dmg in je uporaben proti elitom in pa TF s svojim lightning dmgom. Pa mi se manjka +fire dmg na amuletu (pri weaponu mislim, da je TF boljsi od orozij s +% fire), lahko bi imel boljsi RoRG itd. Ce igras v skupini s kaksnim monkom/dhjem/crusaderjem lahko dobis se attack speed buff, ki ustrezno pomnozi dmg. Za t6 imam probleme s toughness, mislim, da ga imam okoli 15mil, ceprav z unwavering willom tudi pridem na okoli 22mil (ampak ja je premalo).

Ne morem pa verjeti, da si izpustil sveti end-game predmet, ki ga isce skorajda vsak wiz. Palico WoH. Ce bi jaz moral staviti na end game bi stavil na WoH+Archon build.

Aja Izi, a si probal pri sebi zamenjati Tal Rasho s kaksnim dobro rollanim blackthorn setom (ali pa morda firebirdom za dmg), pas pa zamenjati s Harringtonom (ce rabis dmg) ali pa string of ears (ce rabis toughness)?

Izi ::

Smurf je izjavil:

Ne morem pa verjeti, da si izpustil sveti end-game predmet, ki ga isce skorajda vsak wiz. Palico WoH. Ce bi jaz moral staviti na end game bi stavil na WoH+Archon build.
Največ Wizardov uporablja sword "Thunderfury", ki je odlična zadeva razen za Arcane Wizarde obstaja neprimerno boljša zadeva in sicer "Gesture of Orpheus", ki ti da +20% Arcane damage. Za Arcane Wizarde ni boljše izbire in to palico imam tudi jaz.
"Wand of Woh" je sicer na tretjem mestu po uporabi pri Wizardih ampak je neprimerljivo slabša ob gornjih dveh. Ne vidim razloga zakaj bi jo kdo uporabljal če ima Thunderfury ali Gesture of Orpheus.

Smurf je izjavil:

Aja Izi, a si probal pri sebi zamenjati Tal Rasho s kaksnim dobro rollanim blackthorn setom (ali pa morda firebirdom za dmg), pas pa zamenjati s Harringtonom (ce rabis dmg) ali pa string of ears (ce rabis toughness)?
Tal Rasha je nujna za Arcane Wizarda, pa ne toliko zaradi Meteorjev ampak zaradi "Increases Arcane Power Regeneration by 2.00 per Second".
Pa +5% damage na vse elemente dobiš, pa +100 Resistance to All Elements tudi ni za odmet.

Kar se tiče pa pas, je daleč najboljši pas v igri še vedno stari "The Witching Hour". Če bi že menjal pas bi uporabil moj stari The Witching Hour, ki mi poveča damage za več kot 15% ampak ne gre, ker rabim Tal Rasho. pa še 20% Toughnessa bi izgubil. Na T6 je mnogo bolj pomembno 20% Toughnessa kot pa 15% damage.

Edino kjer sem malo v dilemi je Source. Triumvirate je namreč precej boljši kot Tal Rasha source.
Trimvirate je pravzapeav najboljši Wizard Source, problem je edino,. da ne paše v noben set in da na njemu ni dovolj prostora za Vitality. "Critical Hits grants 4 Arcane Power" je na mojem buildu nujen brez vprašanja, brez Critical Hit Chance pa tudi ne gre, več pa ni prostora.
Za Meteorje mi ni mar ampak Toughnessa pa vsaj za T6 izgubim preveč. Ko nabildam še kakšnih 50 Paragonov bom vsekakor uporabljal Triumvirate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Smurf ::

Wand of Woh je tretja najbolj uporabljena pomoje zato, ker je tako redka. Zakaj bi jo uporabljal? Zato, ker z njo naredi 4x vec dmga z explosive blastom in uporabis takle build (profil: http://us.battle.net/d3/en/profile/Hype... ), ki se prebije skozi t6. Prav tako witching hour ni vec najbolj "popularen" pas med top igralci, ampak ga je nadomestil Harrington (+130% dmga, ko odpres skrinjo/polico/truplo), vsaj pri solo igranju. Je pa vprasanje, ce ni kaksen fire archon build mocnejsi (jaz mislim, da je fire > arcain).

Ce rabis toughnes, si poskusil string of ears (30% reduced dmg from melee)? Pa potem ruknes gor Triumvirate.

Izi ::

Hvala za info o Harringtonu. Opis je tako zavajajoč, da sem jaz vse do sedaj spremenil v material :D Bom preizkusil če dobim še kakšnega.

Kar se tiče pa "Archon buildov" pa če smo čisto pošteni ti sploh niso mogoči, ker je cooldown namenoma predolg.
Sem namreč sam naredil tak build, kjer je šlo prav vse v zmanjšanje cooldowna in največ kar se doseže je okoli 60% cooldown reduction.
V najboljšem primeru torej 20 sek. Archon in nato 20 sek. izven. Pa še to je mogoče samo na račun hudega zmanjšanja damagea.
Zadeva se je izkazala za precej neuporabno, tako da kar se mene tiče Archon build ne obstaja. Ne glede na element ki ga uporabljaš. Archon je vedno samo dopolnilni skill.
Ves cooldown iz opreme sem zmetal stran, se ne izplača, je precej bolj pomembnih reči. Sedaj uporabljam samo okoli 25% cooldown reduction (passiv skill + Paragon), kar pomeni 20 sek. Archon in nato 55 sek, cooldown. Pa še to ga ponavadi vključim samo ko se pojavijo kakšni bolj zajebani elitneži ali pa če mi zmanjka Arcane Powerja.

Smurf je izjavil:

si poskusil string of ears (30% reduced dmg from melee)? Pa potem ruknes gor Triumvirate.
Melee sovražniki mi niso problematični, sem skoraj imun tudi na T6. Največje probleme imam z range damageom. Lokostrelci, ki jih je vedno povsod dovolj in streljajo tako od daleč, da so dostikrat že izven ekrana, so mi na T6 največji problem. Velika odprta področja so ubijalska pri Bountiyih, ko je naenkrat na ekranu po več kot 100 sovražnikov vse naokoli in ko me zadeva po 20 puščic na sekundo mi zelo hitro pobira življenje. Na melee se sploh ne oziram, vedno moram najprej počistiti vse lokostrelce na okoli tudi tiste, ki se jih sploh ne vidi, samo puščice letijo iz roba ekrana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()
««
67 / 157
»»