Forum » Igre » Diablo III
Diablo III

Epialt ::
Prijatelji so Quital in se mi preprosto ne igra več solo.
Gear imam spodoben a nič posebnega. T4-ish

detroit ::

Izi ::
Slo-Tech Diablo 3 lestvica z dne 12. maj 2014 ob 10:30
_1. __ 403 | 104 __ (507) __ Izi __ (+42)
_2. __ 472 | 0 ____ (472) __ killer86 __ (+8)
_3. __ 386 | 27 ___ (413) __ swiftpwns __ (+1)
_4. __ _36 | 358 __ (394) __ krneki __ (+1)
_5. __ 335 | 40 ___ (375) __ Vajenc __ (0)
_6. __ 352 | 0 ____ (352) __ jimiboni0 __ (0)
_7. __ 338 | 0 ____ (338) __ Sasquat __ (+3)
_7. __ 338 | 0 ____ (338) __ detroit __ (+14)
_9. __ 322 | 0 ____ (322) __ chief __ (+13)
10. __ 301 | 0 ____ (301) __ kentrix __ (+15)
11. __ 297 | 0 ____ (297) __ MrX __ (+3)
12. __ 263 | 0 ____ (263) __ Smurf __ (+11)
13. __ 262 | 0 ____ (262) __ Locoroco __ (+5)
14. __ 258 | 0 ____ (258) __ finkec __ (0)
15. __ 200 | 9 ____ (209) __ Zmajc __ (0)
16. __ 204 | 0 ____ (204) __ tursca __ (+10)
17. __ 200 | 0 ____ (200) __ Killermode __ (0)
18. __ 184 | 0 ____ (184) __ MariX __ (+1)
19. __ 182 | 0 ____ (182) __ PNG __ (0) __ (brez RoS)
20. __ 176 | 0 ____ (176) __ Turak __ (+8)
21. __ 146 | 17 ___ (163) __ Matev __ (+8)
22. __ 160 | 0 ____ (160) __ DoubleEm __ (0)
23. __ 144 | 2 ____ (146) __ Kenpachi __ (+13)
24. __ 145 | 0 ____ (145) __ TehDucky __ (+9)
25. __ _75 | 69 ___ (144) __ sajmonmofo __ (+24)
26. __ 121 | 7 ____ (128) __ Tribal __ (0)
27. __ 126 | 0 ____ (126) __ Pero_SLO __ (0)
28. __ 105 | 0 ____ (105) __ wired __ (0)
29. __ 102 | 0 ____ (102) __ paco __ (0) __ (brez RoS)
30. __ 101 | 0 ____ (101) __ Oblivion83 __ (+1)
31. __ _99 | 0 _____ (99) __ Nemixxx __ (0) __ (brez RoS)
32. __ _60 | 0 _____ (60) __ človek zver __ (+1)
33. __ _54 | 0 _____ (54) __ Tr0n __ (0)
34. __ _44 | 0 _____ (44) __ LooKMaN __ (0)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Izi ::

Slo-Tech Diablo 3 lestvica z dne 12. maj 2014 ob 10:30
_1. __ 403 | 104 __ (507) __ Izi __ (+42)
_2. __ 472 | 0 ____ (472) __ killer86 __ (+8)
_3. __ 386 | 27 ___ (413) __ swiftpwns __ (+1)
_4. __ _36 | 358 __ (394) __ krneki __ (+1)
_5. __ 335 | 40 ___ (375) __ Vajenc __ (0)
_6. __ 352 | 0 ____ (352) __ jimiboni0 __ (0)
_7. __ 338 | 0 ____ (338) __ Sasquat __ (+3)
_7. __ 338 | 0 ____ (338) __ detroit __ (+14)
_9. __ 322 | 0 ____ (322) __ chief __ (+13)
10. __ 301 | 0 ____ (301) __ kentrix __ (+15)
11. __ 297 | 0 ____ (297) __ MrX __ (+3)
12. __ 263 | 0 ____ (263) __ Smurf __ (+11)
13. __ 262 | 0 ____ (262) __ Locoroco __ (+5)
14. __ 258 | 0 ____ (258) __ finkec __ (0)
15. __ 200 | 9 ____ (209) __ Zmajc __ (0)
16. __ 204 | 0 ____ (204) __ tursca __ (+10)
17. __ 200 | 0 ____ (200) __ Killermode __ (0)
18. __ 184 | 0 ____ (184) __ MariX __ (+1)
19. __ 182 | 0 ____ (182) __ PNG __ (0) __ (brez RoS)
20. __ 176 | 0 ____ (176) __ Turak __ (+8)
21. __ 146 | 17 ___ (163) __ Matev __ (+8)
22. __ 160 | 0 ____ (160) __ DoubleEm __ (0)
23. __ 144 | 2 ____ (146) __ Kenpachi __ (+13)
24. __ 145 | 0 ____ (145) __ TehDucky __ (+9)
25. __ _75 | 69 ___ (144) __ sajmonmofo __ (+24)
26. __ 121 | 7 ____ (128) __ Tribal __ (0)
27. __ 126 | 0 ____ (126) __ Pero_SLO __ (0)
28. __ 105 | 0 ____ (105) __ wired __ (0)
29. __ 102 | 0 ____ (102) __ paco __ (0) __ (brez RoS)
30. __ 101 | 0 ____ (101) __ Oblivion83 __ (+1)
31. __ _99 | 0 _____ (99) __ Nemixxx __ (0) __ (brez RoS)
32. __ _60 | 0 _____ (60) __ človek zver __ (+1)
33. __ _54 | 0 _____ (54) __ Tr0n __ (0)
34. __ _44 | 0 _____ (44) __ LooKMaN __ (0)

Smurf ::

Vajenc ::
Woody Allen

Izi ::
Sodec po lestvici, zanimanje za RoS precej upada, z izjemo Izi-ja, ki bo s tem tempom kmalu prvi v paragon lvlih :).
Dream on

Tistih 32 levelov na HC sem dobil v parih urah, ko sem probaval narediti še par najtežjih HC achievementov (speed boss kills). Na SC sem v enem tednu napredoval samo 10 levelov.
Kot sem rekel, na začetku do 300 paragoni letijo, pri 400 se vse skupaj drastično upočasni, pri 500 pa tako rekoč popolnoma ustavi.
Ne razumem edino kako nekateri ne prilezejo vsaj do 300 paragonov katere bi moral do sedaj imeti že vsak ki samo enkrat na teden igra za nekaj ur.
Če imaš količkaj dobro opremo potem prideš od 0 do Paragon 100 v enem samem dnevu.
Normalno igranje, par ur na dan, te pripelje do 250 v enem tednu, do 300 v dveh tednih in do 400 v enem mesecu.
Do 400 bi po moje moral prilesti prav vsak vikend igralec Diabla. 500 pa je realen cilj za tiste vsakodnevne igralce.
Od Paragon 500 pa je Blizzard še posebej močno dvignil potreben XP naknadno kmalu po izzidu, ker so se mnogi pritoževali, da so uspeli v parih dneh priti do Paragon 300.
500 je torej realen cilj nekje do sredine letošnjega leta in 600 nekje do konca leta 2015, ko se pričakuje naslednja razširitev.
Kako pa je nekaterim uspelo že sedaj prilesti preko Paragon 600 mi je pa uganka, saj je bilo za ta dosežek po mojih računih potrebno igrati minimalno 12 ur na dan prav vsak dan.
Svetovni rekorder trenutno pa je že Paragon 744

11 igralcev na svetu je že preko Paragon 700 in večina izmed njih ima imena iz kitajskih pismenk

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Matev ::
Če imaš količkaj dobro opremo potem prideš od 0 do Paragon 100 v enem samem dnevu.
jaz sem v starem načinu igral cca 650 ur do paragon 100
:)
pa ni bilo to takrat nič počasnega

Smurf ::
Verjamem, da si na 250 lahko z nekaj urami na dan igranja, samo najti teh nekaj ur casa ni tako lahko.

človek zver ::


Izi ::
Patch 2.0.5.
Crusader bo dobil velikanski buff, kar je sicer pričakovano, ker ga je igralo bolj malo ljudi, ampak nihče ni pričakoval tako hudih sprememb na bolje. Po hudo dolgem spisku popravkov za Crusaderja ga bodo skoraj povsem predelali in marsikdo se boji, da bo overpower.
Wizard, ki ga verjetno igra največ ljudi pa bo največje spremembe doživel pri Archonu. Vsi Archoni so do sedaj delali isti Arcane damage, sedaj pa bo imel vsak drug element.
Archon, ki ima cooldovn samo 100 sekund bo treba zamenjati na Arcane buildih, ker bo le ta postal lightning damage.
Kako bo to sedaj delovalo skupaj s kompletnim Vyr setom, ki naj bi uporabil vse Archon rune skupaj, pa ni jasno nobenemu. Ali to pomeni, da bomo z enim skillom hkrati delali Arcane, Lightning, Cold in Fire damage? To bi znalo biti ubijalsko skupaj z Elemental Exposure pasivnim skillom.
Bomo videli kaj se bo izcimilo iz tega. Kakorkoli že, jaz še vedno nimam niti enega Vyr kosa.

kentrix ::

Smurf ::

Nummy ::
Že WoW je totalno nebalansiran, diablo 3 je pa še večji fail. Moj main DH ma 276 ur igranja in ima slabši DPS kot wizard, na katerem imam slabši gear in samo 41 ur igranja.
In zdej milsjo crusaderja še buff-at, pa že tko je verjetno ena izmed najmočnejših melee klas trenutno. Bravo blizzard!

Izi ::
Ma itak je blizzard totalno nerealen kar se tiče balance-a.
Že WoW je totalno nebalansiran, diablo 3 je pa še večji fail. Moj main DH ma 276 ur igranja in ima slabši DPS kot wizard, na katerem imam slabši gear in samo 41 ur igranja.
In zdej milsjo crusaderja še buff-at, pa že tko je verjetno ena izmed najmočnejših melee klas trenutno. Bravo blizzard!
O joj, kako napačno razmišljanje.
MMORPG-ji so nekaj popolnoma drugega kot Diablo. Bistvo je, da v Diablu ni PvP načina in torej ni pomembno če je nek klas močnejši od drugega. Diablo ni primeren za PvP in ga v njem zelo verjetno tudi nikoli ne bo. To Blizzard zelo dobro ve, čeprav tega ne sme javno povedati.
V Diablu je pomembno samo koliko igralcev uporablja nek klas ali nek skill in ne kako močan je ta !!!
Če nek skill ali nek klass uporablja veliko igralcev ga je potrebno nerfati in obratno buffati je potrebno vse tisto kar se malo uporablja.
Še enkrat poudarjam da tukaj nima popolnoma nobene veze kako močna je zadeva ker se ne borimo med seboj in skillov torej nikoli neposredno ne merimo med seboj.
Crusader je lahko super močan, tako rekoč nesmrten, ampak če ga igra malo igralcev ga je nujno še dodatno buffati.
Demon Hunter je lahko super slaboten, ga je težko igrati in si ga nihče ne želi v partyu, ampak če ga še vedno igra veliko ljudi ga je potrebno še dodatno nerfati, toliko časa da bo postal malo ali celo najmanj igran klass. Takrat pa bo spet čas za buff...
Blizzard ima najbolj natančne podatke iz prve roke koliko se katera stvar uporablja in njegova naloga je, da poskuša uravnotežiti stvari tako, da se prav VSE možnosti v igri uporablja čimbolj enakovredno.
In prav je tako !!!
Diablo je uspešnica ravno zaradi tega, ker Blizzardu (bolj ali manj) uspeva sproti balansirati zadeve tako, da se enakovredno uporablja prav vse skille in prav vse klasse. Čim zanimanje za neko stvar začne upadati jo je treba buffati ne glede kako močna je trenutno.
To je ednina prava pot, da se igro naredi zanimivo za celo desetletje, kolikor pri Blizzardu traja, preden naredijo novo verzijo.
Pa za igralce je tudi dodatni izziv, da morajo na vsakih par mesecev popolnoma spremeniti svoj priljubljeni lik. Nek build, ki danes seka bo lahko čez pol leta popolnoma neuporaben, celo tako da je treba zamenjati celo klass in ne samo skille, da si spet enako uspešen.
Zato imamo "pravi" Diablo igralci vedno v pripravljenosti vse klasse. V dveh letih je bil moj "main class" že prav vsak izmed klassov. Najdlje sem za glavnega imel Monka, potem zelo dolgo časa Witch Doctorja, ki je na HC še vedno najboljša izbira. Tudi Barbar je bil nekaj časa preden je prišla verzija 2.0, odlična, če ne celo najboljša izbira. Na SC pa je zadnjih nekaj mesecev moj glavni klass Wizard, zaradi divje visokega damagea, ki mu ga dajo njegovi številni buff skilli.
To mi je najbolj všeč pri Diablu, da je občasno treba zamenjati klass, zato bom tudi jaz rekel "Bravo Blizzard!", ampak ne sarkastično tako kot ti.
Mogoče mislijo Crusaderja za nekaj časa narediti najbolj igran klass. Čeprav se mi zdi, da kljub velikanskemu buffu še vedno ne bo prišel niti blizu Wizardu. Bi morali zraven narediti še precejšen nerf Wizarda, da bi jaz prešel na Crusaderja.
Sicer pa je treba tisti link zgoraj zaenkrat vzeti še z malo rezerve. Vse okoli 2.0.5 je še precej neuradno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Nummy ::
Ma itak je blizzard totalno nerealen kar se tiče balance-a.
Že WoW je totalno nebalansiran, diablo 3 je pa še večji fail. Moj main DH ma 276 ur igranja in ima slabši DPS kot wizard, na katerem imam slabši gear in samo 41 ur igranja.
In zdej milsjo crusaderja še buff-at, pa že tko je verjetno ena izmed najmočnejših melee klas trenutno. Bravo blizzard!
O joj, kako napačno razmišljanje.
MMORPG-ji so nekaj popolnoma drugega kot Diablo. Bistvo je, da v Diablu ni PvP načina in torej ni pomembno če je nek klas močnejši od drugega. Diablo ni primeren za PvP in ga v njem zelo verjetno tudi nikoli ne bo. To Blizzard zelo dobro ve, čeprav tega ne sme javno povedati.
V Diablu je pomembno samo koliko igralcev uporablja nek klas ali nek skill in ne kako močan je ta !!!
Če nek skill ali nek klass uporablja veliko igralcev ga je potrebno nerfati in obratno buffati je potrebno vse tisto kar se malo uporablja.
Še enkrat poudarjam da tukaj nima popolnoma nobene veze kako močna je zadeva ker se ne borimo med seboj in skillov torej nikoli neposredno ne merimo med seboj.
Cruseder je lahko super močan, tako rekoč nesmrten, ampak če ga igra malo igralcev ga je nujno še dodatno buffati.
Demon Hunter je lahko super slaboten, ga je težko igrati in si ga nihče ne želi v partyu, ampak če ga še vedno igra veliko ljudi ga je potrebno še dodatno nerfati, toliko časa da bo postal malo ali celo najmanj igran klass. Takrat pa bo spet čas za buff...
Blizzard ima najbolj natančne podatke iz prve roke koliko se katera stvar uporablja in njegova naloga je, da poskuša uravnotežiti stvari tako, da se prav VSE možnosti v igri uporablja čimbolj enakovredno.
In prav je tako !!!
Diablo je uspešnica ravno zaradi tega, ker Blizzardu (bolj ali manj) uspeva sproti balansirati zadeve tako, da se enakovredno uporablja prav vse skille in prav vse klasse. Čim zanimanje za neko stvar začne upadati jo je treba buffati ne glede kako močna je trenutno.
To je ednina prava pot, da se igro naredi zanimivo za celo desetletje, kolikor pri Blizzardu traja, preden naredijo novo verzijo.
Pa za igralce je tudi dodatni izziv, da morajo na vsakih par mesecev popolnoma spremeniti svoj priljubljeni lik. Nek build, ki danes seka bo lahko čez pol leta popolnoma neuporaben, celo tako da je treba zamenjati celo klass in ne samo skille, da si spet enako uspešen.
Zato imamo "pravi" Diablo igralci vedno v pripravljenosti vse klasse. V dveh letih je bil moj "main class" že prav vsak izmed klassov. Najdlje sem za glavnega imel Monka, potem zelo dolgo časa Witch Doctorja, ki je na HC še vedno najboljša izbira. Na SC pa je zadnjih nekaj mesecev moj glavni klass Wizard.
To mi je najbolj všeč pri Diablu, da je občasno treba zamenjati klass, zato bom tudi jaz rekel "Bravo Blizzard!", ampak ne sarkastično tako kot ti.
Mogoče mislijo Crusaderja za nekaj časa narediti najbolj igran klass. Čeprav se mi zdi, da kljub velikanskemu buffu še vedno ne bo prišel niti blizu Wizardu. Bi morali zraven narediti še precejšen nerf Wizarda, da bi jaz prešel na Crusaderja.
Sicer pa je treba tisti link zgoraj zaenkrat vzeti še z malo rezerve. Vse okoli 2.0.5 je še precej neuradno.
Ma dej ti si pa tolk pametn, da si pojedu cel blizzard že...
0-100 paragon v enem dnevu? Right... bullshit.
Wizard ni total overpowered? Bullshit. 1.180.000 DPS z praktično crap gearom. Prežviš lohk vsega boga, več kot z kako melee klaso. Včasih dobesedno sam stojim na miru in lepo soakam damage, medtem ko šopam spelle okol. Isto kot je WD totalno overpowered za hardcore. Če crkneš z WD-jem na hardcore moraš biti mal prtegnjen v možgane.
Zakwa je to pomembn če je ena klasa OP? SImple: vsi jo špilajo, noben pa neče špilat česa druzga. In potem prideš v group play, pa sami wizardi okol tebe. GG
Diablo3 ni za PvP? Bullshit. Prvotno je bilo mišljeno, da bi bil PvP notri v stilu DOTA ali LOL, ampak so si pol premislil, ker so vidl da je špil že tak al tak fail in da nimajo pogojev zbalansirati stvari. Zakwa misliš, da so dal notri brawling? Tak zarad okrasja? Ne, tist je bil test, kak bi PvP zgledu. Po parih testnih verzijah so odnehal, ker nimajo denarja, da bi razvijal PvP naprej. Diablo nima nobenga subscriptna in je praktično prihodek sedaj ko so ukinili AH praktično 0 od obstoječih igralcev, razen kar kupijo expansion-e, pa še ta denar gre večinoma za razvoj posameznga expansion-a ali pa ga dajejo v druge projekte.
Bullshitaš tak na polno da kar smrdi do sem. Ne seri klamfe če ješ bucke model.

PARTyZAN ::
Moj casual Wiz ima okoli 500k DPS buffed. Tolk o tvojem crappy gearu.
In veš kaj? Še vsakič, ko si vzamem čas za kakšno rundo Diabla uživam. Mogoče si se samo "prenažrl" igre? Vzemi si pavzo in ne jemlji stvari tako resno. Saj vem, da izi piše s tonom, ki kriči "jaz totalno vse vem", pač jemlji prispevke z dozo zdrave pameti. Z njegovimi posti se ponavadi ne strinjam, a tu pa moram priznat, da imam tudi sam občutek, da se Blizzard res trudi stvari zbalansirat tako kot je to uspešno počel že v preteklosti. V primerjavi s konkurenco precej boljše skrbijo za svoje naslove.

Izi ::
Jaz že ves čas trdim da je Wizard Overpower. Zato ga pa tudi igram kot main class od kar je prišla razširitev.
Kaj si torej hotel povedati?
Vsak teden objavljam lestvico in sam si lahko preverjaš kako napredujemo. 14 dni nazaj sem v enem tednu naredil 50 milijard XP, kar je točno enako kot priti od Paragon 0 do Paragon 250.
Torej sem naredil 7 milijard XP na dan, ker je precej več kot je potrebno od 0 do Paragon 100. Torej se da.
Nikoli ni bilo resno mišljeno, da bi bil v Diablo PvP. Blizzard ga je najavil s figo v žepu, kljub temu da je vedel, da ga nikoli ne bo. Pač reklamna poteza za neuko rajo, ker je "moderno" da imajo vse igre PvP, četudi v nekaterih igrah nima kaj početi.
Že kar nekaj časa so tudi uradno priznali da PvP ne sodi v to igro in ga tudi nikoli ne bomo videli. Omenjaš denar tukaj zraven, lepo te prosim, Blizzard je ena najbogatejših igričarskih firm. Samo s to zadnjo razširitvijo so zaslužili več kot z celim Diablom dosedaj. Pa še za konzole pride poleti in to za nove in stare. In to po 70 € za kos.
Dnevno spremljam Diablo sceno, tako da ne govorim na pamet. Pa malo se umiri, ker tale tvoj post je hudo napadalen.

Kenpachi ::
Mogoce bom presedlal na Crusaderja, caka na buff z bogimi 470k dmg :)

Smurf ::
@Nummy
Te ure so overall, ali samo v RoS? Ker, ce so overall si naredil zelo slabo primerjavo.
@Izi
Ne strinjam se, da blizzard nerfa glede na popularnost characterjev, ampak se vsaj v osnovi trudi, da so priblizno vsi enako dobri in edino fair je tako.
Itak vecina ljudi (90%), ki igra 100ur+, uporablja v glavnem en main character in ga ne menja s posameznimi patchi. Posledicno se te cifre skozi patche ne menjajo dramaticno (skorajda noben ne bo sel sedaj menjati characterja) in ne dobis neke pametne povratne informacije. Tudi vecina top igralcev ostane na istem, ker vedo da so vlozili nekaj 100 ur, da so dobili to opremo in se jim ne splaca menjati nekje na polovici(seveda pa je bil recimo RoS primeren trenutek za menjati, ker se je startalo od zacetka).

detroit ::

Vajenc ::
No more easy gold s Hell rift bountiji :(
Woody Allen

Izi ::
Witch Doctor se mi po prebranem spet precej dopade.
Trenutno je bil njegov največji problem, da so mu v hitrih partyih vsi soigralci mimogrede pobegnili, ker jih ni mogel dohajati. Sedaj pa bo dobil passivni skill Fierce Loyalty, ki mu bo izven boja ves čas povečeval brzino za +30%. Če prav razumem bo potem izven boja naokoli "drvel" kar s +55% povečano brzino in bodo sedaj drugi morali loviti WD-je. Skozi sovražnike seveda ne bo mogel drveti, ker njegovi ljubljenčki napadejo čim je kakšen sovražnik na vidiku in bo konec s hitrim premikanjem.
Pa Spirit Vessel bo končno omogočal premikanje tudi skozi sovražnikove zidove. Sedaj ni bil prav zanesljiv reševalni skill, ker si hitro lahko ostal zazidan in se je pobeg ponesrečil in končal s smrtjo. Sploh za HC je to velikanska izboljšava.

Kenpachi ::
Rend, Locust Swarm in Haunt so bili res vcasih navdusujoci, vcasih sem se spraseval WTF, zakaj posasti niso se mrtve? No, sum potrjen :D
No, rend je treba tako ali tako castat vsakih 5 sekund, ampak s pasiv skillom od WDja, ki podaljsa locust in haunt na 5 minut je bilo (skoraj) nesmiselno recastat.

Smurf ::
Vceraj sm v pol ure (v partyu 4 ljudi) dobil 1.5miljarde xpja in ene 8 mil golda.

Izi ::

chief ::
opazam, da so to endina klasa ki je stalno nerfana (official ali ninja nerf) - v tem patchu oboje :/

Izi ::
Ja popravili so bug, ki je vmes nekateri offhand source za rollu nizji dmg kot bi moral.
Samo nekateri? Zanimivo, pri meni so bili vsi taki.
Imam na lagerju 6 sourcev in pri vseh je do včeraj kazalo maksimum 350 damage. Danes so vsi moji sourci narolali nove vrednosti za ta affix, maksimum pa se je dvignil na 450.
(Če kdo slučajno ne ve, če pritisneš Ctrl tipko se pokažejo maksimalne vrednosti na predmetu)

Smurf ::
Hvala za ctrl, tega pa nisem vedel.

detroit ::

kentrix ::

Izi ::
jst imam en dan časa ostalo se pripravlja (pije) za poroko in nasledn tedn isto druga poroka:P
A si delaš harem doma? Kaj boš s toliko ženami?

Kar se pa tiče tega anniversary buffa pa kot kaže pri meni ne deluje

Raje bi videl XP buff, kjer se razlika vsaj opazi.
Malo matematike.
Običajno je nekje okoli 0,001% možnosti, da ti bo sovražnik ob smrti vrgel legendarni predmet.
Torej: 0,001% možnosti + 100% = 0,002% možnosti za legendarni drop. 100% povečanje se sliši veliko ampak v resnici je to komaj tisočinka več kot prej.

detroit ::
Glede porok: jst se ne ženim, bratranc in bestič:D se ženita. In slednji trola par vrstic gor:)
back on topic. Jst še vedno čakam rorg....par tisoč act1 cachov vrnjenih (pod 5000) and guess what...
Bojim se pa da bo vyr postal useless. Imam dva mage en je fire ki čaša še na andariel z 20% fire, in en legendary axe z 20% pa še cindercoat pa bom na konju s 2.5mil plus calculated dps
woohoo for me, sam še vedno se bom skril proti random crusaderjem

Izi ::
Jst še vedno čakam rorg....par tisoč act1 cachov vrnjenih (pod 5000) and guess what...
Imaš pa precej smole. Jaz imam že 3 RORG-e. Dva na SC in enega na HC. Pa jih sploh nisem iskal, razen prvega.
Na HC sem igral samo en dan in je padel, na SC sem pa danes naredil dva kompleta Bountiyev in v enem cachu je bil spet RORG


Smurf ::
Meni se zdi buff cisto vredu, dobil bos 1x vec legov kot bi jih sicer. Seveda pa to ne pomeni, da bodo sedaj kar padali iz neba xD. 100% XP bonus bi se meni zdel slabsi (visji lvl mi ne pomaga kaj dosti, bolj potrebujem boljso opremo).
Drugace pa jaz sem sedaj za lovom za boljsim rorg (split t2 farming je kar ucinkovit glede tega, pricakujem da mi bo padel v nekaj urah iskanja, vceraj sm v cca 15 horadric cachih dobil 3 lege, na zalost ni bil noben rorg) in soj-em (pri kadali bom gamblal dokler ne pade, baje se v povprecju potrebuje 13k shardov zanj).