Forum » Igre » Diablo III
Diablo III
Temo vidijo: vsi

Nemixxx ::
Huh lepo ti gre tole :D respect
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Nemixxx ::
Oblivion uporabljaš tudi kaj RMAH?
Ker če ti takole "laufa" igra kot tebi bi se dalo kar nekaj € dobit
Ker če ti takole "laufa" igra kot tebi bi se dalo kar nekaj € dobit
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

oblivioner ::
Huh lepo ti gre tole :D respect
hvala :)
maš tudi nekatere slovence, ki imajo po 1000m na balancu, pa tudi nekatere ki so že po 1000 EUR zaslužili z D3...
oblivion
kako veš katere stvari se prodajo po dobri ceni?
ali vsako posebej preverjaš?
1. trenutno pobiram samo ilvl 61+ rare weapone pa armor pa vs rare nakit pa legendarye pa tome of secrets pa flawless geme pa potione tok da jih mam 100 na zalogi zmeri.
pribiližno vem katere statse mora imeti item da se proda. Čeprav se tudi v 30% primerov zmotim in prihranim item ter potem vidim da ni vreden več kot 100k...
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?...
mogoče tole komu kej pomaga
Če se mi zdi da se bo item prodal ga obdržim. Potem pa pogledam na AH če se splača prodat in v večini primerov če je vrednost pod 100k ga ne prodajam ker mi samo zaseda slote na AH za boljše itme razen če jih imam frej :)
Pol pa če vidm da se ne proda item znižujem ceno za 1/5 do 1/4 do 1/2 ali več če je potrebno.
Zmeraj določim nižjo ceno kakor imajo drugi. Če dajo drugi 1m dam jst 800k itd... Če dajo 45m dam jst 40m... :) sam da se čimprej proda :)
pa k gledaš na AH kok so itmi vredni je fajn da malce navzdol zaokrožiš vrednosti statsov v polja.. če maš npr 86 str napišeš 85 ali 80. če imaš 79 reziste napišeš 75. Ker ljudje na bodo plačevali po 10m več za sam +3 all rezist več od nekega drugega itma. Uglavnm ne smeš bit požrešen.
Če pa je item res dober da veš da se bo prodal za več 10m golda ga lahko pa tudi samo za bidanje prodaš in določiš nek minimum bid ki je še sprejemljiv zate ter brez buyouta :)
Oblivion uporabljaš tudi kaj RMAH?
Ker če ti takole "laufa" igra kot tebi bi se dalo kar nekaj € dobit
Uporabljam ja. Julija sem par itmov prodal gor. Avgusta sem pa Gold za EUR prodaju. Sedaj je pa cena goldu padla tako da bom mogoče počakal 1.0.5 da vidm če se vsaj malo dvigne.
Problem je k je dost feejev še vmes...
primer: Prodal sem sulico za 100m golda. -15% gold fee je to 85m golda
če hočš ta gold pretvort u EUR je trenutni tečaj 0.70 EUR / m tako da je to 59.5 EUR
potem sta pa še 2 feeja eden za prodajo golda na RMAH ter drugi za paypal se pravi -15% -15% tako da si na 43 EUR s tem itmom :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oblivioner ()

oblivioner ::

PNG ::
Hvala!
Se mi splača raziskovati po teh random generiranih pokrajinah, ki se itak ful ponavljajo, vmes med dungeoni? Začel sem šele, lvl ~20 Monk sem, Act II glihkar začel.
Se mi splača raziskovati po teh random generiranih pokrajinah, ki se itak ful ponavljajo, vmes med dungeoni? Začel sem šele, lvl ~20 Monk sem, Act II glihkar začel.

Smurf ::
Hvala!
Se mi splača raziskovati po teh random generiranih pokrajinah, ki se itak ful ponavljajo, vmes med dungeoni? Začel sem šele, lvl ~20 Monk sem, Act II glihkar začel.
Definiraj splaca? Dobis kaksen achivment, zabavo, ce pa hoces cimboljso opremo/denar cimhitreje pa lahko rushas vse do inferna.

Matev ::
Začel sem šele, lvl ~20 Monk sem, Act II glihkar začel.
cca 20 ur boš potreboval za normal težavnost
naprej je pa odvisno od tega ali kupiš opremo ali se pa zanašaš zgolj na to kar najdeš

Matev ::
Samo a ne bom potem prenizek lvl če bom rushal skozi igro?
NE SEKIRAJ SE ZARADI LVL
to je samo številka
podi dec pa rushaj skozi igro

PNG ::
Hmmm, mislim da se mi pozna, da še nisem nikoli igre takega tipa igral (ponavadi shooterje igram, samo zadnje čase imamo bolj sušo :))

IvoJan ::
Samo a ne bom potem prenizek lvl če bom rushal skozi igro?
NE SEKIRAJ SE ZARADI LVL
to je samo številka
podi dec pa rushaj skozi igro
dej ne govor neumnosti, level ni samo stevilka. moras bit dolocen level da gres lahko na visjo tezavnost.
|TUF X670E plus WIFI|9800X3D|arctic LF3 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

koyotee ::
od kdaj pa to?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Smurf ::
Samo a ne bom potem prenizek lvl če bom rushal skozi igro?
Skoraj zagotovo ne. Ker se bos boril z monsterji, ki so visji lvl od tebe bos dobil tudi vec XP-ja. Drugace spodnja meja je (se mi zdi) lvl 25 za nightmare, lvl 50 za hell in lvl 60 za inferno. Ce prevec umiras pojdi na AH in si kupi kaksen hud item za par tisoc golda.

PNG ::
Aha, zanimivo. Jaz sem zdaj lv 27 in sem na začetku tretjega acta na normal težavnostni stopnji (začel sem igrati šele v petek ali soboto). Opažam, da so bolj pomembni itemi, zdaj na začetku pa mi kakšni hudi itemi itak ne bodo padli, tako da res razmišljam da se ne splača več odkrivati vsakega kotička vsake mape, razen za tiste knjigice ki odkrivajo zgodbo, ki me res zanima.
Sem včeraj nabavil za 8k golda gem visokega razreda in sem boostal character tako da res skoraj letim skozi mapo (imam ~1000HPja, z vsakim hitom regeneriram 60HP samo zaradi gema + drugi buffi na ostali opremi, monk).
Odličen špil, precej bolj me je navdušil kot sem si mislil, da me bo. Je pa res, da nisem obremenjen s prejšnjimi diabloti ali katerimi drugimi igrami te vrste, ker je to moj prvi RPG.
LP
EDIT: Aja, kakšen je kaj legendary drop rate? Meni sta do zdaj 2 padla, je to malo, veliko? Na MF ne dam nič.
Sem včeraj nabavil za 8k golda gem visokega razreda in sem boostal character tako da res skoraj letim skozi mapo (imam ~1000HPja, z vsakim hitom regeneriram 60HP samo zaradi gema + drugi buffi na ostali opremi, monk).
Odličen špil, precej bolj me je navdušil kot sem si mislil, da me bo. Je pa res, da nisem obremenjen s prejšnjimi diabloti ali katerimi drugimi igrami te vrste, ker je to moj prvi RPG.
LP
EDIT: Aja, kakšen je kaj legendary drop rate? Meni sta do zdaj 2 padla, je to malo, veliko? Na MF ne dam nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PNG ()

TehDucky ::
Bi rekel da sta 2 legendarija izredno veliko, vsaj brez MF-ja. Jaz sem dobil moj svoj prvi legendaren item sredi Infernota. Do sedaj pa sem dobil ene 3-4. Enkrat so bili eni bracerji kar dobri, drugič en slab belt, k je bil samo za prodat oz za rastavit na kose. Tretjič je bil nek Royal Crown level 23, sicer za ta level kar dobra helma, ker ti da attack speed pa še socket je imela.
Zdaj nazadnje sem pa dobil Immortal King Belt vreden 17mil, ampak sem ga dal enmu frendu ko barba igra, pa je škrt ko ne vem kaj tak, da mi ni dal nič golda ali pa druge opreme v zameno.
Je pa to pri mojih 200h+ bilo.
Je pa super, da si si dal kamen v weapon. Pri teh nižjih levelih se ti splača imeti mogoče celo rdeč kamen, za +14 damage.
Pa lahko me dodaš - TehDucky#2969
Zdaj nazadnje sem pa dobil Immortal King Belt vreden 17mil, ampak sem ga dal enmu frendu ko barba igra, pa je škrt ko ne vem kaj tak, da mi ni dal nič golda ali pa druge opreme v zameno.
Je pa to pri mojih 200h+ bilo.
Je pa super, da si si dal kamen v weapon. Pri teh nižjih levelih se ti splača imeti mogoče celo rdeč kamen, za +14 damage.
Pa lahko me dodaš - TehDucky#2969

PNG ::
Igram monka, ta damage ni prav veliko ne pomeni...vse dam v dexterity, ekstra experience pointe in healanje. Trenutno imam vsaki hit healanje + vsaki spirit point healanje, z healanjem pa pridobivanje spirit pointov, follower ima vse na healanje pa še jaz imam en skill ki v bistvu heala. Tako delam mogoče resda malo manj damagea, ampak umiram pa ne, razen včasih ko res večjemu številu monsterjev uspe udariti naenkrat in mi zbijejo health v 1 sekundi, tako da ne morem odreagirati, kar pa se mi je do zdaj zgodilo kakšnih 2-3x, pa še to zato ker sem bil prepogumen :)
Bom te dodal ko pridem domov, na žalost sem v službi in ne morem igrati :>
Bom te dodal ko pridem domov, na žalost sem v službi in ne morem igrati :>

Smurf ::
To imas sreco, da sta ti ze padla 2 legendarya. Jaz sem jih dobil okoli 5 v 170 urah igranja (s tem, da vmes ene 100 ur nisem dobil nobenega, v zadnjih 10 pa kar 3).

Kenpachi ::
Samo, da veš, edine stvari, ki se s followerja propagirajo nate, so +%gold find, +%magic find, +experience, pa še to samo 20% vrednosti (torej, daš mu ring s +10 exp, ti boš dobil samo +2 exp).
Drugo, kar mu daš, se šteje samo njegovim statsom. Načeloma, če ni ravno blazno kvalitetne opreme, se ti splača samo dober base stat na followerju nabijat.
Lahko pa se tudi daš na to, da mu zmaximiraš MF, ampak beware, maximum lahko dobiš +20% MF od njega (torej če najdeš opreme za +100% MF za followerja (amulet, 2 ringa, orožje, offhand)).
Drugo, kar mu daš, se šteje samo njegovim statsom. Načeloma, če ni ravno blazno kvalitetne opreme, se ti splača samo dober base stat na followerju nabijat.
Lahko pa se tudi daš na to, da mu zmaximiraš MF, ampak beware, maximum lahko dobiš +20% MF od njega (torej če najdeš opreme za +100% MF za followerja (amulet, 2 ringa, orožje, offhand)).
Zaraki Kenpachi.

PNG ::
Si ziher v to Kenpachi? Zelo uporabna informacija, hvala. Sem vesel takšnih tipov, ker jih praktično nikjer ne moreš prebrati, razen če prelistaš ves diablo 3 wiki...

PNG ::
Nekaj me zanima - v general chatu je ponavadi ~50 ljudi. A to pomeni da je samo 50 igralcev v celi Evropi? Ker to se mi zdi res zelo, zelo malo. Ne razumem zakaj bi jih sicer bilo tako malo, saj te avtomatično v general vrže. Ali to pomeni 50 igralcev na moji težavnostni stopnji v mojem actu? Pa še v tem primeru bi se mi zdelo to malo...
Ducky, z opremo ki si jo doniral sem potem preletel act 3 in 4 mimogrede, v eni uri šel 2 ali 3 levele gor in že nadaljeval na naslednji težavnostni stopnji (hell mislim da?). Res nora oprema, hvala ti še enkrat :)
Ducky, z opremo ki si jo doniral sem potem preletel act 3 in 4 mimogrede, v eni uri šel 2 ali 3 levele gor in že nadaljeval na naslednji težavnostni stopnji (hell mislim da?). Res nora oprema, hvala ti še enkrat :)

TehDucky ::
Ni problema ^^
Glede general chatov jih je polno, vendar sem šel sam kar vn iz njih da se mi ne spama, mogoče super če solo igraš in še kakšno rečeš s communitijom. Drugače pa si na nightmare težavnosti ;)
Za paragon rabiš ogromno časa =) Za mf gear pa samo gold, zdaj kako ga pa dobiš je pa drugo :)
Glede general chatov jih je polno, vendar sem šel sam kar vn iz njih da se mi ne spama, mogoče super če solo igraš in še kakšno rečeš s communitijom. Drugače pa si na nightmare težavnosti ;)
Za paragon rabiš ogromno časa =) Za mf gear pa samo gold, zdaj kako ga pa dobiš je pa drugo :)

PNG ::
Aha. Torej po paragon levelih napreduješ počasi? Sedaj sem lvl 33 in sem sem prišel v ~18ih urah, kar se mi ne zdi tako veliko. Če tole linearno napreduješ (več exp rabiš, ampak jih hitreje pridobivaš) bi lahko računal lvl 100 paragon v ~100 urah?
EDIT: Aha, sem našel da do lvl 60 potrebuješ 10m exp, do lvl 100 paragon pa 300m. Uf, tole bo pa še kar dolga pot :)
EDIT: Aha, sem našel da do lvl 60 potrebuješ 10m exp, do lvl 100 paragon pa 300m. Uf, tole bo pa še kar dolga pot :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PNG ()

TehDucky ::
Jah ni tako easy, prvih par paragon levelov se napreduje kar hitro še, samo proti koncu pa rabiš res ogromno že. Najhitrejši rabijo okoli 1mesec po 10 ur ali več na dan. Pa še to samo letijo čez najboljše cone za xp, nič ne pobirajo yellow items, samo legendarije. Tako, da za povprečne gamerje bo to za približno kakšno leto ali več
Sicer pa MF oprema je pri tvojih levelih še nič vredna, zato ker noben ne rabi low level opreme, vsi samo level 60, tako da do takrat samo išči da ima oprema dexterity pa vitality, pa še kakšen socket. V rokavicah pa attack speed ali critical chance, prav tako crit chance v bracers. V helmetu pa... Sem imel kamen za 25% bonus xp, pa še eno opremo ki sem ti jo dal, ki ti da 30% bonus xp, pa saj sem bil kakšen level večji, kot pa ko sem šel normalno čez igro v prve, ampak ko rataš nek level, se mi je zdelo da sploh ni bilo nekega xpeja več in sem rabil it čimprej v novi act ali pa v novo težavnost.

Sicer pa MF oprema je pri tvojih levelih še nič vredna, zato ker noben ne rabi low level opreme, vsi samo level 60, tako da do takrat samo išči da ima oprema dexterity pa vitality, pa še kakšen socket. V rokavicah pa attack speed ali critical chance, prav tako crit chance v bracers. V helmetu pa... Sem imel kamen za 25% bonus xp, pa še eno opremo ki sem ti jo dal, ki ti da 30% bonus xp, pa saj sem bil kakšen level večji, kot pa ko sem šel normalno čez igro v prve, ampak ko rataš nek level, se mi je zdelo da sploh ni bilo nekega xpeja več in sem rabil it čimprej v novi act ali pa v novo težavnost.

TehDucky ::
Jaz bi tudi igral že od 1.0.0 patcha ko si vsak lok z 900 dps prodal po par miljonov... Sicer pa naj mi dajo še en orenk link kakšno opremo naj ima monk za levelat, sem iskov še pa še, neki buildi pa oprema za 20k dps. Uglavnem, ne najdem. Edino kar mi ostane je da igram s kolegi, k majo po 70-80k dps. Pol pa dam moj buff za 48% večji damage, pa so usi happy ko kritajo po pol miljona.

BladE_ ::
Že delam na tem, da zalaufam bota, ker je drugače "nemogoče"... na netu je polno skript in bom eno malce predel zase potem pa 24/7 farming

Akcija - Reakcija

Matev ::
dej ne govor neumnosti, level ni samo stevilka
ja valda da ne
sarkazem ti očitno ni domača vas
do lvl 100 paragon pa 300m
od lvl99 do lvl100 je 328 milijonov
to je 328 milijon za sam en paragon
http://www.diablofans.com/news/1320-par...

Smurf ::
Jaz bi tudi igral že od 1.0.0 patcha ko si vsak lok z 900 dps prodal po par miljonov... Sicer pa naj mi dajo še en orenk link kakšno opremo naj ima monk za levelat, sem iskov še pa še, neki buildi pa oprema za 20k dps. Uglavnem, ne najdem. Edino kar mi ostane je da igram s kolegi, k majo po 70-80k dps. Pol pa dam moj buff za 48% večji damage, pa so usi happy ko kritajo po pol miljona.
Takrat so bili loki z 900dps precej redkejsi, zato je bila tudi cena temu primerna.

Izi ::
do lvl 100 paragon pa 300m
od lvl99 do lvl100 je 328 milijonov
to je 328 milijon za sam en paragon
http://www.diablofans.com/news/1320-par...
Hehehe, ja, do level 100 Paragon rabiš 10,5 milijard exp točk (10.454.400.000)
To pomeni povprečno 5 milijonov pobitih pošasti.
Statistika tudi kaže, da je povprečen igralec v 100 urah pobil povprečno 100.000 pošasti. 1000 na uro. Profesionalec jih pobije nekje do maksimalno 6000 na uro.
Skupina profesionalcev, ki se menjajo 24 ur na dan, res lahko doseže Paragon 100 v 14. dneh, povprečen igralec, ki igra 5 ur na dan pa bo za enak dosežek še vedno rabil več kot 2 leti.
Naj te ne zavede, če do level 30 Paragon rabiš samo 1 mesec, tak tempo še vedno pomeni, da boš do 100 rabil več kot 2 leti.

Kenpachi ::
Hm... Nekoč sem videl porazdelitev XP po paragon levelih...
Aha! Evo
Torej, višje kot greš, eksponentno več xpja moraš nabrat.
Aha! Evo
Torej, višje kot greš, eksponentno več xpja moraš nabrat.
Zaraki Kenpachi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kenpachi ()

Izi ::
Malo sem testiral verzijo 1.0.5 na PTR (Public Test Realm) serverju in moram reči, da je napredek.
Vse klasi so še bolj "uravnotežili", kar pomeni, da so vsi najbolj uporabljani skilli nerfani, vsi najmanj uporabljani skilli pa buffani. Ker bodo redki zaradi tega začeli uporabljati najmanj uporabljane skille to pomeni, da so pravzaprav vsi klasi po vrsti opazno nerfani, še najbolj na področju obrambe.
Ampak ni panike, največja sprememba so na novo uvedeni Monster powerji, ki tako spremenijo koncept igre, da moč in oprema karakterjev še zdaleč nista več tako pomembna kot prej.
Vsakič, ko izbereš poglavje in quest, sedaj izbereš še Monster power, ki gre od 0 do 10. Višji monster power ko izbereš se poveča takorekoč vse v igri in to kar opazno. Opazno se dvigne GF, MF in XP, ampak hkrati se opazno dvigne tako zdravke kot damage pošasti.
Nimam nič uradnih številk, ampak po nekaj urah igranja gre takole:
MP 0 je opazno lažji kot pred popravkom 1.0.5. Inferno Act 4 z MP 0 je enako težek kot je bil prej Inferno Act 2, kar pomeni, da bo lahko vsak, ki je sedaj obtičal na Inferno Act 2, sedaj lahko končal igro.
MP1 je sedaj tako rekoč enaka težavnost kot so bile zadeve težke prej v verziji 1.0.4
Moj Monk je v verziji 1.0.4 lahko solo končal Inferno Act 4 ampak s tako težavo, da farmanje ni bilo smiselno, v Inferno Act 2 pa praktično nisem mogel umreti in je bilo že vse kar prelahko.
Z istim likom sem testiral do koliko MP bomo lahko farmali.
Inferno Act 4 in MP 0 je šlo brez problema in z lahkoto farmam brez da bi kdajkoli umrl. MP 1 je že hud izziv in se farmanje ne splača več, MP 2 pomeni takojšnja smrt.
Potem sem šel na Inferno Act 1 in nastavil MP 3. Zadeva je bila hud izziv ampak se ravno še da in mislim, da bi farmanje šlo.
Se pravi Inferno Act1 MP3 = Inferno Act2 MP2 = Inferno Act3/4 MP1
Upam, da si sedaj predstavljate kakšne hude razlike so med posameznimi Monster powerji. Rekel, bi, da bodo najboljši igralci z najhujšo opremo lahko, ki ta hip obstaja sposobni iti nekje do Inferno Act4 MP4.
Zelo pohvalno pa je še, da "smeti" na Inferno ne padajo več. Najnižji level, ki sem ga videl je bil predmet level 57, pa še to samo v Act1 MP0. Večinoma padajo samo še predmeti od level 60 do 63.
Da pa bi bilo kaj več rumenih ali celo kakšen legendarni pa nisem opazil, čeprav naj bi legendarni drop dvignili kar za 100%. Ampak matematika pravi 2 x 0 = 0, tako da kar se mene tiče je to še vedno enako
Vse klasi so še bolj "uravnotežili", kar pomeni, da so vsi najbolj uporabljani skilli nerfani, vsi najmanj uporabljani skilli pa buffani. Ker bodo redki zaradi tega začeli uporabljati najmanj uporabljane skille to pomeni, da so pravzaprav vsi klasi po vrsti opazno nerfani, še najbolj na področju obrambe.
Ampak ni panike, največja sprememba so na novo uvedeni Monster powerji, ki tako spremenijo koncept igre, da moč in oprema karakterjev še zdaleč nista več tako pomembna kot prej.
Vsakič, ko izbereš poglavje in quest, sedaj izbereš še Monster power, ki gre od 0 do 10. Višji monster power ko izbereš se poveča takorekoč vse v igri in to kar opazno. Opazno se dvigne GF, MF in XP, ampak hkrati se opazno dvigne tako zdravke kot damage pošasti.
Nimam nič uradnih številk, ampak po nekaj urah igranja gre takole:
MP 0 je opazno lažji kot pred popravkom 1.0.5. Inferno Act 4 z MP 0 je enako težek kot je bil prej Inferno Act 2, kar pomeni, da bo lahko vsak, ki je sedaj obtičal na Inferno Act 2, sedaj lahko končal igro.
MP1 je sedaj tako rekoč enaka težavnost kot so bile zadeve težke prej v verziji 1.0.4
Moj Monk je v verziji 1.0.4 lahko solo končal Inferno Act 4 ampak s tako težavo, da farmanje ni bilo smiselno, v Inferno Act 2 pa praktično nisem mogel umreti in je bilo že vse kar prelahko.
Z istim likom sem testiral do koliko MP bomo lahko farmali.
Inferno Act 4 in MP 0 je šlo brez problema in z lahkoto farmam brez da bi kdajkoli umrl. MP 1 je že hud izziv in se farmanje ne splača več, MP 2 pomeni takojšnja smrt.
Potem sem šel na Inferno Act 1 in nastavil MP 3. Zadeva je bila hud izziv ampak se ravno še da in mislim, da bi farmanje šlo.
Se pravi Inferno Act1 MP3 = Inferno Act2 MP2 = Inferno Act3/4 MP1
Upam, da si sedaj predstavljate kakšne hude razlike so med posameznimi Monster powerji. Rekel, bi, da bodo najboljši igralci z najhujšo opremo lahko, ki ta hip obstaja sposobni iti nekje do Inferno Act4 MP4.
Zelo pohvalno pa je še, da "smeti" na Inferno ne padajo več. Najnižji level, ki sem ga videl je bil predmet level 57, pa še to samo v Act1 MP0. Večinoma padajo samo še predmeti od level 60 do 63.
Da pa bi bilo kaj več rumenih ali celo kakšen legendarni pa nisem opazil, čeprav naj bi legendarni drop dvignili kar za 100%. Ampak matematika pravi 2 x 0 = 0, tako da kar se mene tiče je to še vedno enako


Nemixxx ::
Lepo da si nam malo razložil tole in ja zgleda zelo zanimivo :D
Neki me zanima.. A ta loot ki ga dobiš na PTR-ju ti ostane tudi potem ko greš nazaj na normalne serverje?
Neki me zanima.. A ta loot ki ga dobiš na PTR-ju ti ostane tudi potem ko greš nazaj na normalne serverje?
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nemixxx ()

Izi ::
Ne, PTR serverji se po testnem obdobju zaprejo in vse je pobrisano.
Dokler pa delujejo, pa lahko vanje uvoziš vse svoje karakterje s celotno opremo. Se pravi v PTR server lahko uvažaš, izvažati pa ne moreš nič.
Dokler pa delujejo, pa lahko vanje uvoziš vse svoje karakterje s celotno opremo. Se pravi v PTR server lahko uvažaš, izvažati pa ne moreš nič.

Nemixxx ::
Aha hvala
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Kenpachi ::
Ja, kar dobre stvari se obetajo, sicer se mi porajajo vprašanja, kdaj bo igra izšla iz beta faze, ma vseeno... :)
Tale monster power je dobrodošel, ker imam najraje Act1 (stil flore&faune in kombinacija napadov pošasti). Raje bom igral MP3 act1 kot pa ostale tri na kateremkoli MP nivoju.
Drugače pa ja, I'm a pussy in s HC monkico čakam na patch, da bom lahko končal :)
Tale monster power je dobrodošel, ker imam najraje Act1 (stil flore&faune in kombinacija napadov pošasti). Raje bom igral MP3 act1 kot pa ostale tri na kateremkoli MP nivoju.
Drugače pa ja, I'm a pussy in s HC monkico čakam na patch, da bom lahko končal :)
Zaraki Kenpachi.

Tribal ::
Sprobal na PTR patch in morm rečt da mi je zelo všeč. Tale monster power lvl je zakon. Končno se moram spet potruditi za kill. Champion na MP 10, 6 min in 2x urmu. MP 5 je easy, tko da je fino več mfja :D

PNG ::
Ahoj, reportam po dobrih 10ih dneh igranja. Hja, sedaj je moj monk zrasel na lvl 60, lvl 8 paragon in že pridno farma na ACT II Inferno (ACT III je še prehud zame zaenkrat, vsaj za efektivno farmanje). 35k DPS, 35k HP, 500+ all resi (OWE). Zaenkrat mi je igra še super, še vedno pilim svoj A2 run do perfekcije.
Me pa zanima po čem ugotavljate da je kateri item kaj vreden? Jaz dobim do 60 rarov na pol ure, imate kakšen sistematičen in hiter sistem prepoznavanja? Trifecta stats jasno, samo niso vsi itemi nujno trifecta pa so veliko vredni. Jaz gledam kateregakoli od trifecta + damage + % damage + dex + vit + sockets...kombinacija večih teh statsov in visoke številke je zame item nekaj vreden, ostalo gre merchantu. Spuščam kaj?
Se pa zelo veselim 1.0.5. patcha, izgleda zelo obetavno!
Me pa zanima po čem ugotavljate da je kateri item kaj vreden? Jaz dobim do 60 rarov na pol ure, imate kakšen sistematičen in hiter sistem prepoznavanja? Trifecta stats jasno, samo niso vsi itemi nujno trifecta pa so veliko vredni. Jaz gledam kateregakoli od trifecta + damage + % damage + dex + vit + sockets...kombinacija večih teh statsov in visoke številke je zame item nekaj vreden, ostalo gre merchantu. Spuščam kaj?
Se pa zelo veselim 1.0.5. patcha, izgleda zelo obetavno!

Kenpachi ::
Ma niti ne, base statsi ne igrajo vedno toliko vloge. Različne stvari so "namenjene" bildanju različnih statsov.
Bootsi brez vsaj 10% movement speed so neuporabni recimo.
Pa razlike med maximalnimi možnimi statsi na item. Bootsi in glovesi lahko dobijo do +300 Dexterity recimo, medtem ko shouldersi in belti pa +300 Strength. (in tako lahko kompenziraš z drugimi itemi, ki sploh nimajo base stata. Recimo, da ti rokavice +220dex dajo, lahko nekje drugje imaš sicer item brez +dex, ampak super ostale lastnosti)
Recimo, da se načeloma držiš te tabelce: Does your drop have a value?
Bootsi brez vsaj 10% movement speed so neuporabni recimo.
Pa razlike med maximalnimi možnimi statsi na item. Bootsi in glovesi lahko dobijo do +300 Dexterity recimo, medtem ko shouldersi in belti pa +300 Strength. (in tako lahko kompenziraš z drugimi itemi, ki sploh nimajo base stata. Recimo, da ti rokavice +220dex dajo, lahko nekje drugje imaš sicer item brez +dex, ampak super ostale lastnosti)
Recimo, da se načeloma držiš te tabelce: Does your drop have a value?
Zaraki Kenpachi.

Matev ::
meni pri paragon16 kaže da bom potreboval cca 5 ur igranja do paragon17
kako gre to pri kakšnem od vas?
kako gre to pri kakšnem od vas?

Smurf ::
meni pri paragon16 kaže da bom potreboval cca 5 ur igranja do paragon17
kako gre to pri kakšnem od vas?
Za lvl 20, 2-3 uri (wizard, storm chaser build, act3)
oz ene 15-18mil xpja lahko dobim na uro, ce se nekoliko potrudim (ce igram pocasi za uzitek, recimo cel act3 od zacetka do konca pa okoli 12mio xpja/uro).

Vajenc ::
meni pri paragon16 kaže da bom potreboval cca 5 ur igranja do paragon17
kako gre to pri kakšnem od vas?
Zelo počas :), sploh pri meni, ko si največkrat rezerviram le kakšno urco dnevno in imam čas ravno za Whimsyshire inferno run (prej si še nabildam 5 X nephalem valor) z upanjem na legendarce.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen

Izi ::
Jaz sem tudi ravno pri level 16 Paragon in tudi moja računica, kaže da rabim ravno okoli 5 ur za en Paragon level.
Je pa zelo odvisno koliko prekinjaš vmes igro, ker vedno potrebuješ okoli pol ure, da si nabereš 5xNV, šele takrat se pravzaprav začne, če torej igraš samo seanse po 1 uro potem pravzaprav polovico časa vržeš stran. Komur pa uspe igrati tako monotono igro več kot 2 uri skupaj mora imeti že precej Zombijevske možgane
Kar se tiče pa prodaje predmetov pa jaz pobiram tako modre kot rumene predmete. Rjavih in zelenih pa moj klient kot kaže ne pozna
Ko pridem do NPC prodajalca najprej prodam vse kar je manj kot level 60.
Potem pri modrih prodam vse kar je vredno več kot 600 zlatnikov, ostale poceni modre pa predelam v kovaški material, ki je na AH vsak vreden okoli 1000 zlatnikov. Sicer ta cena niha nekje med 500 in 1500. V AH prodajam takrat ko je nad 1000.
Pri rumenih prodam NPC-ju vse kar je vredno manj kot 2000 zlatnikov, tiste dražje od 2000 pa potem na koncu vsakega posebej pregledam ali je vreden enega slota v AH ali pa celo mojega junaka.
Pravzaprav mi pri Diablo 3 četrtino časa vzame sortiranje in prodaja predmetov.
V popravku 1.0.5. bo možno imeti v skrinji po 500 kovaških materialov v enem kosu. Sedaj samo 100.
Pa precej manj "smeti" bo padalo na Inferno, saj od 1.0.5 naprej na Inferno ne bo več mogel pasti noben predmet, ki bo manj kot level 58.
Je pa zelo odvisno koliko prekinjaš vmes igro, ker vedno potrebuješ okoli pol ure, da si nabereš 5xNV, šele takrat se pravzaprav začne, če torej igraš samo seanse po 1 uro potem pravzaprav polovico časa vržeš stran. Komur pa uspe igrati tako monotono igro več kot 2 uri skupaj mora imeti že precej Zombijevske možgane

Kar se tiče pa prodaje predmetov pa jaz pobiram tako modre kot rumene predmete. Rjavih in zelenih pa moj klient kot kaže ne pozna

Ko pridem do NPC prodajalca najprej prodam vse kar je manj kot level 60.
Potem pri modrih prodam vse kar je vredno več kot 600 zlatnikov, ostale poceni modre pa predelam v kovaški material, ki je na AH vsak vreden okoli 1000 zlatnikov. Sicer ta cena niha nekje med 500 in 1500. V AH prodajam takrat ko je nad 1000.
Pri rumenih prodam NPC-ju vse kar je vredno manj kot 2000 zlatnikov, tiste dražje od 2000 pa potem na koncu vsakega posebej pregledam ali je vreden enega slota v AH ali pa celo mojega junaka.
Pravzaprav mi pri Diablo 3 četrtino časa vzame sortiranje in prodaja predmetov.
V popravku 1.0.5. bo možno imeti v skrinji po 500 kovaških materialov v enem kosu. Sedaj samo 100.
Pa precej manj "smeti" bo padalo na Inferno, saj od 1.0.5 naprej na Inferno ne bo več mogel pasti noben predmet, ki bo manj kot level 58.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Smurf ::
@Izi
Ti rabis pol ure, da naberes 5NV (meni vzame pomoje okoli 10min na act3, vcasih sm imel na act1 tako z optimizirano, da mi je ratalo jih nabrat v 5min :D)? Pomoje se ti potem bolj splaca it igrat na en nizji nivo (razen ce je monk povsod tako pocasen?).
Jaz pobiram samo se zlate predmete (potionov toliko, da jih obnavlam, dragulje le flawless), potem jih vecina takoj prodam NPC-ju razen tisti, ki se mi zdijo, da so vredni vsaj ene 20k golda. Na ta nacin veliko prihranim na casu (in posledicno v bistvu tudi vec zasluzim). Trenutno celo razmisljam, da ne bi pobiral gold itemov nizjih od lvl 61.
Ti rabis pol ure, da naberes 5NV (meni vzame pomoje okoli 10min na act3, vcasih sm imel na act1 tako z optimizirano, da mi je ratalo jih nabrat v 5min :D)? Pomoje se ti potem bolj splaca it igrat na en nizji nivo (razen ce je monk povsod tako pocasen?).
Jaz pobiram samo se zlate predmete (potionov toliko, da jih obnavlam, dragulje le flawless), potem jih vecina takoj prodam NPC-ju razen tisti, ki se mi zdijo, da so vredni vsaj ene 20k golda. Na ta nacin veliko prihranim na casu (in posledicno v bistvu tudi vec zasluzim). Trenutno celo razmisljam, da ne bi pobiral gold itemov nizjih od lvl 61.

Izi ::
@Izi
Ti rabis pol ure, da naberes 5NV (meni vzame pomoje okoli 10min na act3, vcasih sm imel na act1 tako z optimizirano, da mi je ratalo jih nabrat v 5min :D)? Pomoje se ti potem bolj splaca it igrat na en nizji nivo (razen ce je monk povsod tako pocasen?).
Monk je med vsemi klasi, osebno preverjeno, drugi najhitrejši pobijalec v igri, takoj za Barbarom. Problem so Elitni packi, ki so tako hudičevo redki. Nekako po 3 packi na dungeon.
Najbolj optimalno, kar se tiče hitrosti nabiranja EXP točk pa je Act 2, kjer ves kanon futr pada z enim udarcem, pa tudi Elitni paketi ne vzamejo več kot 15 sekund. Na Act 3/4 sem štopal in EXP narašča ravno polovico počasneje, pa še umrem na vsakih 20 minut, kar pomeni -4000 golda, pa še prestavi me daleč nazaj na checkpoint.
Tako da trenutno farmam Act 2.

BladE_ ::
Farmate sami ali puplic igre? Kakšna je razlika v exp... za drop rate vem, da naj bi bil slabši ampak se mi zadnjih par dni ne zdi nič slabše... predvsem me zanima exp v grupi?
Akcija - Reakcija