» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
5 / 157
»»

^TMS^ ::

A ni tako, da moraš uvesti še 20% davek, če naročaš iz Anglije? Potemtakem bi bila cena enaka kot na Amazonu in se mi zdi bolj smotrno. Ali plačaš pač toliko kot piše, v našem primeru 32€?
To iterate is human, to recurse divine.

PARTyZAN ::

Ne. Cene iz UK vključujejo davek in pri zavviju po novem tudi poštnino.

Xserces ::

jst bi tut prednarocu ce bi biu taprav predznak na bancenmu računu xD
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Ganon ::

^TMS^ je izjavil:

A ni tako, da moraš uvesti še 20% davek, če naročaš iz Anglije? Potemtakem bi bila cena enaka kot na Amazonu in se mi zdi bolj smotrno. Ali plačaš pač toliko kot piše, v našem primeru 32€?


Evropska unija, si že slišal zanjo? :D Ni davka, ni carine, ničesar. Pošiljka priroma direktno v kaslc.

ahac ::

Ganon je izjavil:

^TMS^ je izjavil:

A ni tako, da moraš uvesti še 20% davek, če naročaš iz Anglije? Potemtakem bi bila cena enaka kot na Amazonu in se mi zdi bolj smotrno. Ali plačaš pač toliko kot piše, v našem primeru 32€?


Evropska unija, si že slišal zanjo? :D Ni davka, ni carine, ničesar. Pošiljka priroma direktno v kaslc.


Davek je (ravno zaradi EU).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Ganon ::

Kako misliš, davek je. Dodatno ti nihče ničesar ne zaračuna. Plačaš toliko, kot je na računu.

PARTyZAN ::

Angleški davek je vštet v ceno.

Ganon ::

To ja. Jaz sem TMS-ja razumel v smislu, da naj bi ti dodatno zaračunali davek, ko pošiljka pride v Slovenijo, kot pri naročanju izven EU.

ahac ::

1) The game requires a constant internet connection. It cannot be played offline.
2) Mods are "expressly prohibited."
3) Items in the auction house are bought and sold for real-life money.


http://www.rockpapershotgun.com/2011/08...

8-O
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Tr0n ::

Hmm, ok... Vse tocke so malce sporne. :)

MajorM ::

Bom tako igral (zelo verjetno) samo single player.

Tr0n ::

Vseeno bos moral bit online.

opeter ::

Novejše igre itak delujejo samo še v oblaku. Ko kupiš kakšne AAA naslove, itak rabijo kakšen Steam ali kaj podobnega, da se aktivira. Celo za enoigralski način ... izgleda, da bom v prihodnosti igral vse manj (ali pa retro zadeve ;)).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ahac ::

Also,... dvomim, da bodo izplačeval € (od real money prodaje itemov) v Slovenijo tudi, če bo drugje to možno.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

CaqKa ::

ahac je izjavil:

1) The game requires a constant internet connection. It cannot be played offline.
2) Mods are "expressly prohibited."
3) Items in the auction house are bought and sold for real-life money.


http://www.rockpapershotgun.com/2011/08...

8-O

kaj 3.a točka bo za single player tudi veljala? (al sploh ni single player predviden?)

>JJ< ::

ahac je izjavil:

1) The game requires a constant internet connection. It cannot be played offline.
2) Mods are "expressly prohibited."
3) Items in the auction house are bought and sold for real-life money.


http://www.rockpapershotgun.com/2011/08...

8-O


Prva točka bo verjetno tako kot pri SC2 veljala samo za multiplayer. Kdor je pričakoval drugače se slepi samega sebe.
Edino druga točka mi je nerazumljiva glede na to, da je Blizzard od nekdaj podpiral modersko skupnost. WarCraft 3 bi bil danes domala pozabljen, če ne bi bilo Dote.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: >JJ< ()

ahac ::

kaj 3.a točka bo za single player tudi veljala? (al sploh ni single player predviden?)


Ja (glede na to kar so do zdaj povedal). Fora tega, da moraš bit vedno online je tudi to, da boš lahko imel isti lik za single player in multiplayer, tako da ne bo nobene razlike med tem kje ti dropa item (v vsakem primeru ga bo server določu).

ps.
Prva toča bo verjetno tako kot pri SC2 veljala samo za multiplayer. Kdor je pričakoval drugače se slepi samega sebe.

Ne, tudi single player bo online only (zarad tega, kar sem napisal zgoraj).
Če bi lahko igral offline in šel z istim likom online... bi pa vsi bili miljonarji, ker bi bilo tolk enostavno goljufat. :P

ps2.
Zarad istega razloga verjetno ne bo modov (da si ne bi ljudje poenostavil pridobivanje itemov, ki bi jih potem prodajal za pravi denar).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

>JJ< ::

Še vedno ne vidim zakaj je to takšen problem. Že dolgo se nihče ne pritožuje, da mora poganjati Steam v ozadju, ko igra CSS ali TF2 in ne vem zakaj bi bilo tu kaj drugače.

opeter ::

Ahac ima prav glede informacije, sedaj isto piše tudi na Jokerju:

Blizzard z Diablom 3 sprejema nakupe opreme za pravi denar (Objavil Aggressor, 01.08.2011)
http://joker.si/novica.php?novicaid=893...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ahac ::

>JJ< je izjavil:

Še vedno ne vidim zakaj je to takšen problem. Že dolgo se nihče ne pritožuje, da mora poganjati Steam v ozadju, ko igra CSS ali TF2 in ne vem zakaj bi bilo tu kaj drugače.


Zato, ker sploh ni možno igrat, če nimaš interneta. Isto kot z zloglasnim Ubisoft DRM, ki te vrže iz igre, če izgubiš povezavo. Čeprav pri Diablo 3 je to smiselno (zarad vse ostalih stvari), pri Assassins Creed pa ne ravno... :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Izi ::

Torej, če jaz prav razumem bomo mi imeli na računalniku samo Client, ki bo služil prikazovanju grafike, igra pa bo dejansko tekla na serverju, ki bo upravljal z vsemi pošastmi in predmeti. Iz tega razloga ne bodo možne nobene modifikacije in nobeno goljufanje.

Ne vem zakaj lepo ne rečejo, da bo Diablo 3 MMORPG in bo vsak vedel za kaj se gre. Blizzard torej dela naslednika World of Warcraft.
Edina razlika med WoW in Diablo 3 bo, da boš lahko sedaj za vsak predmet, ki ti ga bo vrgel server, pri prodaji določil ali ga boš prodal za denar iz igre ali pa kar za Evre oziroma bolj verjetno za Cente.

Starši nad odločitvijo Blizzarda verjetno ne bodo najbolj navdušeni in pričakujem kar nekaj polemike nekaj mesecev po izzidu igre.
Blizzard bo veselo jemal procente od vsake prodaje, ki se bo izvršila za pravi denar in tako verjetno služil precej več denarja kot sedaj, ko imajo fiksno mesečno naročnino.
Izkušnje iz Azijskih držav kažejo, da kadar se predmeti v MMORPGjih prodajajo za pravi denar vsak igralec povprečno zapravi okoli 200 EUR na mesec, kar je neprimerno več kot tistih ubogih 15 EUR ali koliko že računajo sedaj na mesec.

Pa še Pirati bodo izviseli. Edina možnost je, da se bo sem in tja pojavil kakšen piratski server, ki pa bo po hitrem postopku odstranjen kot je to običajno za brezkompromisni Blizzard.

opeter ::

Jap. Lepo povzeto.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tr0n ::

MMORPG predvideva massive, persistent svet, ki ga v Diablo 3 ne bo.

Drugace pa ja, microtransakcije v igrah so precej bolj dobickonostne, kot klasicen flat rate. Dokler je in-game store in potreba po nakupuvanju dobro zastavljena (beri: nevsiljiva, ampak ravno dovolj mamljiva, da folk na veliko nakupuje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

ahac ::

Ne, Blizzard dela naslednjika Diablo 2. (Oz. delajo tudi nov MMO, ampak to ni Diablo :P).

Smo leta 2011.
Jaz pričakujem, da mi ni treba pazit kam je šel savegame, ko menjam PC. Characterji so online.
Jaz pričakujem, da lahko kadarkoli z mojim singleplayer characterjem joinam prijateljevo multiplayer igro.
Pazi to... svoje iteme, ki bodo dropal v single player boš lahko prodal za pravi denar ali pa ingame valuto. Že, če ne bi bilo real money tradinga, je to nekaj, kar druge igre nimajo.

Da bi naredil offline play bi pomenilo, da bi moral čisto ločit single player in multiplayer. In potem bi igralci šli igrat kampanijo... potem bi pa ugotovil, da morajo naredit nov character za online? Leta 2011? To bi blo noro.
Ampak ni druge možnosti, če ne želijo imet cheaterjev, ki prodajajo prigoljufane iteme za pravi denar.

Ja, to, da ne moreš igrat offline je bedno, ampak ta cela stvar ima dost več pozitivnih točk kot negativnih, ampak jih pa trenutno QQ gamerji še ne vidijo. Jih pa bodo, ko špil izzide. Sej zaradi tega, da Starcraft 2 nima LANa se tudi skoraj nihče ne pritožuje, ker so pač ugotovil, da je battle.net super zadeva.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Ahiles ::

Izi je izjavil:



Starši nad odločitvijo Blizzarda verjetno ne bodo najbolj navdušeni


Game bo itak mel vrjetno R rating tko da mladoletnik ga sploh ne bo smel kupit tko da tle ne bo nobenga haska.


Ah za real monjey je pa tud cool ideja zdej ce se mi userje pa en imba item dropa ga lahko prodas za ta prav denar in še kej zaluszis res da bojo kitajci cene vrjetno v 1 mescu z 1miljon zaporniki zbil na nulo. Itek bos pa se zmeri mel lahko AH z playmonej iz gemja pa pac pol gold prodaš or smth tko da bos mel na izbiro na kerem AH ju prodas item za real al playmoney

Online all the time je pa itka ze zdej vsak mal bol game tko da tle ni panike hvala bogu bojo tud chatrome dodal v novi verziji bneta tko da se mrbit spet kaksna skupnost lohka naredi na teh kanalih k tale bnet iz sc2 pa wowa z RL lisot je lame.

Kurc je le da nc niso povedla kdaj se beta zacne k je tale NDA poteku tko da skor nic pametnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ahiles ()

ahac ::

k tale bnet iz sc2 pa wowa z RL lisot je lame

Če igreš z RL prijatelji, potem ni lame. ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Izi ::

Beta testiranje bo. So ga že uradno najavili: Diablo III Beta Announcement
Testiralo se bo vseh 5 karakterjev in ker je glavni cilj testiranje njihovih serverjev, bodo verjetno rabili kar precej igralcev.
Za igranje bo potrebno najprej imeti račun na Battle.net.

Zanimivo in pohvalno pri prodaji predmetov preko "dražbene hiše" pa je, da bo za vsak predmet, ki ga misliš dati na dražbo potrebno VNAPREJ plačati določene procente cene, ki jo postaviš in to ne glede ali se bo predmet kasneje uspešno prodal ali ne. Ob morebitni uspešni prodaji pa se bo samodejno odbil še drugi davek.
Tako bo treba skrbno premisliti ali se predmet res splača dati na dražbo, ker boš imel z njim samo izgubo, če ga nihče ne bo kupil. Torej boš moral tudi postaviti primerno nizko ceno ali pa računati, da boš sebi naredil izgubo, če boš preveč pohlepen pri določanju cene.
To verjetno tudi pomeni, da če boš hotel prodajati nek predmet za Evre, boš moral najprej ti plačati svoje Evre, da boš sploh lahko začel prodajo in če ne boš prodal boš seveda ostal brez svojih Evrov.
To pomeni, da bodo za pravi denar naprodaj samo resnično zelo redki predmeti, pa še ti ne bodo smeli imeti previsoke cene, če prodajalec ne bo hotel imeti preveč izgube v pravem denarju, če slučajno nihče ne bo hotel kupiti njegovega premeta.

Se mi zdi kar dobro zastavljeno. Celo Kitajski zaporniki verjetno ne bodo uspeli kaj dosti služiti na tem sistemu. Bolj kot vztrajnost bo potrebna velika sreča, da boš našel kaj kar ti bo morebiti prineslo dejanski denar.
Kot je pri takih igrah v navadi bo verjetno možnost dobiti kakšen legendaren kos opreme podobna kot zadeti na lotu :D

Meizu ::

Meni se zdi takšen sistem kr kul. Ker to je bilo recimo pokvarjeno pri Titan Quest (al kaj je že tisti špil), kjer za SP nisi nucal bit online. Pol pa si je folk naštimal razne 100000x drop rate increase mode, ter je hodil na online špilat v najbolj epic gearu za njihov lvl, kar si jih lahko našel. Tako je vsaj vseskupaj bolj fer.

sash69 ::

Meni se zdijo to super novice. :) Can't wait.

Še malo glede AH-ja - tisti, ki s(m)o igrali WoW, takšen sistem "obdavčevanja" že poznamo: ko daš item na dražbo, najprej plačaš nekaj malega provizije ki se ti povrne le v primeru uspešne prodaje (v primeru da itema ne prodaš ali pa da sam prekineš dražbo oz. ta poteče, se ta provizija ne vrne), ob prodaji se pa na koncu od zneska odšteje določen % "davka". Najprej sem bil tudi jaz malo skeptičen glede prodajanja itemov za "pravi denar", ampak glede na to da boš moral za vsak predmet, ki ga boš želel prodati plačati nekaj provizije, se ne bojim nekega over-floodanja tega trga - verjetno bodo resnično na voljo le najboljši itemi, ter jasno, gold oz. in-game valuta - za to me pa res zanima kako bo urejena, kako se jo bo dobilo in v kakšnih količinah...glede tega pa še nisem uspel ničesar zaslediti.

Meizu ::

Problem bo, če bo hotel folk najboljše iteme po vsej sili prodat samo za denar. Takrat bo džumbus.

Mimogrede - WoW nima edini takšnega načina proviziranja, pač pa ima takšen feature 99% MMORPGjev (saj bi rekel 100% pa se gotovo najde kakšen podn MMORPG, ki niti te osnovne finte ne premore).

Gatsu ::

Kitajski farmerji bodo tukaj težko kaj zaslužil in sicer zato, ker bo dobra oprema samo na najvišjih težavnostih in posledično za njih težko težko dosegljiva zadeva, saj so ti farmerji znani po tem, da sploh ne znajo dobr igrat špila. Itak pa bodo morda celo z blokado IPjev zaprli pot azijcem do evropskih strežnikov.

Težavnosti bodo v D3 celo 4 in sicer bo dodana še Inferno!

Provizija bo fiksen znesek in jo boš kot prodajalec plačal 3x. Prvič ko boš dal na AH - v primeru da si že pokuril tedensko free kvoto, potem ob uspešni prodaji in nazadnje še ko boš denar pretočil na svoj račun/kartico whatever. S tem biznisom bo Bli$$ navsezadnje služil bolje kot z WoW naročnino... in to brez potrebe po tem da dodajajo nov content razen z dodatki.

Aja pa hardcore mode bo imel samo ingame gold AH, se pravi da če komu smrdi igrat s folkom ki se boostajo z rl dnarjem, lahko igra hc mode in se počuti še bolj herojsko. Sam sem D2 večinoma na bnetu igral hc tko da bom pomoje tudi D3, ko bom mel naštudirane poklice in vse 4 težavnosti. Ga ni čez adrenalin, ko maš čist mal lajfa in uspešno pobegneš smrti :D Še bolje pa je kako si nekaj časa brez sape, ko ti crkne char z opremo, ki si jo farmal par tednov.

Sash69 ob izzidu si vzem tedn dni dopusta pa grema tole rushat in služit € hahaha :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gatsu ()

Meizu ::

No ja, služil bo bolje, če bi imel toliko igralcev kot jih je na WoWu :)

Sicer pa bomo videli, kako bo s tem denarjem. Saj ne, da lahko s tem farmanjem ogromno zaslužiš, problem je v tem, ker so nekateri ljudje zeli "kompetitivni" in za vraga nočejo, da bi tudi ti nosil enako dober oklep, kot ga oni nosijo. Pa potem zanalašč v communitiju nabijajo takšne cene za te kose, da kar glava peče.

ABX ::

S to filozofijo v PvP ne bo nikoli uspel. Zna pa bit zelo dobra PvE igra.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Meizu ::

Sej to je stalna praksa v MMORPGjih. Folk ki je bolje gearan enostavno noče da bi vsi imeli najboljši gear, saj to pokvari tisto "overgeared overpowerness" finto.

Gatsu ::

@ABX to je coop RPG špil, tko da je PVP not samo za zabavo in špil sploh ni balansiran za PVP tko da esport odpade v tem špilu.

hidetr ::

Super novice!

Očitno se je blizz veliko naučil iz wow-a.

Fact: U cant stop chinese farmers, zakaj ne bi enostavno built-inali zadeve. Kar se mene tiče, sem špilal d2lotd - ene 4 leta, nisem nikoli kupoval ker uniči čar. Vendar z druge strani, če bo meni dropala ena rare runa, ki je ne rabim, jo bom z veseljem prodal za 100€, pa če dobim 80 € - več kot odlično v bistvu fenomenalno.
Fact: Če hočemo iz single player char prenesti v multiplayer to prej ni bilo možno ravno zaradi potencialnih zlorab in hackov na clientovi strani, zdaj laufa vse online in bo to možno, zato je v oblaku.

Glede modov, očitno se jim ne da spet preganjati določenih modov, oz. nenehno modificirati lastnega UI-ja, ker so razvijalci modov pač pogrunali nekaj kar igralcu daje bistveno večjo hitrost, odzivnost, whatever, ista situacija je v wow-u, prej je bil quest helper, cooldown count in podobni addoni nujni, sedaj pa vse to vgrajujejo v default UI in igralec za isti učinek, oz. isto hitrost, napredovanje ne potrebuje modov, ker so vgrajeni v UI.

Tako, da lepe novice ;D

def0r ::

Ne vem se vedno en simpl fact. Karkoli se je naucil iz WoWa ravno ne more veljati za diablo saj ne bo mmorpg:P

Mene tele stvari nic ne bodo motile mogoce bom kdaj kaksen coop sel v glavnem bom pa sam najbrz obrnil igro lepo brez da bi poskusal kaj prodajati.

hidetr ::

Tudi, če Diablo ni MMORPG, IHMO vse to velja tudi za njega, wow špilam od 31.7.2005 - danes, diablota sem špilal več ko 4 leta, videl sem veliko, lepe in težke cajte v obeh.

Od wow-a jih kar dosti dokaj lepo živi (chinesov) od diablota bomo pa mogoče kakšni novi, ker se nem ne bo treba ukvarjat z ebayem, goljufijami, scami in drugimi zadevami (upam).

Ne vem, če veš, vendar wow pozna "bind on pickup", "bind on equip" in pa "bind on account" iteme. Diablo tega ni imel. V bistvu v wow-u najhujših itemov v igri NE moreš tradati, obratno pa velja za Diablo. Zato je tudi za pričakovati, da se bo tradalo NA POLNO. Saj se je tudi v dvojki, poglej morje forumov, kjer potekajo trgovanja in transakcije. Vendar je fail, ker je tradan item lahko le shackan in ne "pravi".

Ne glede na vse, thumbs up, bolj ko razmišljam o temu, bolj se mi zdi, da je to prava poteza od blizz!

In pa def966 tako kot si rekel, nihče ti ne brani, da nikoli ne greš v auction house in vso igro prešpilaš in obrneš sam v single player - kakor komu paše.

Za mene, če se da zraven še kak dinarček zaslužit le toliko bolje.

def0r ::

Dvomim da bo prodaja tako lepo cvetela samo zaradi tega ker ni mozno da bos prodal item, v primeru da ga ne bos bos vseeno placal tistih par procentov zeljene cene.

Potem bos placal se 1x davek pri izstopu iz trgovine in se 1x pri prenosu na paypal :) Ne bo tako dobickonosno kakor mislis, ce bo omogocen trading med playerji bo bolj cvetela se kaksna prodaja izven blizzardovega AHja glede na to da bodo toliko zaracunali.

Gatsu ::

def0r je izjavil:

Dvomim da bo prodaja tako lepo cvetela samo zaradi tega ker ni mozno da bos prodal item, v primeru da ga ne bos bos vseeno placal tistih par procentov zeljene cene.

Potem bos placal se 1x davek pri izstopu iz trgovine in se 1x pri prenosu na paypal :) Ne bo tako dobickonosno kakor mislis, ce bo omogocen trading med playerji bo bolj cvetela se kaksna prodaja izven blizzardovega AHja glede na to da bodo toliko zaracunali.



Torej ti bi raje riskiral na 3rd party strani in morda dobil 100€ kot pa da brez vsake skrbi prodaš item na ingame AH za isto ceno in ti npr ostane 80€? Še vseeno pa tebe to nič ne košta, ker konec koncev igro ne boš igral za zaslužek, temveč za zabavo in zabijanje cajta?

ABX ::

Gatsu je izjavil:

@ABX to je coop RPG špil, tko da je PVP not samo za zabavo in špil sploh ni balansiran za PVP tko da esport odpade v tem špilu.


da

hidetr je izjavil:


Glede modov, očitno se jim ne da spet preganjati določenih modov, oz. nenehno modificirati lastnega UI-ja, ker so razvijalci modov pač pogrunali nekaj kar igralcu daje bistveno večjo hitrost, odzivnost, whatever, ista situacija je v wow-u, prej je bil quest helper, cooldown count in podobni addoni nujni, sedaj pa vse to vgrajujejo v default UI in igralec za isti učinek, oz. isto hitrost, napredovanje ne potrebuje modov, ker so vgrajeni v UI.


Res je, ampak bi imel WoW danes takšen UI če ne bi bilo možnosti delat mod-v?

Kar se tiče skriptiranja, kdor ve kako se to dela bo imel vedno to možnost. Čeprav z zelo zaprtim klientom ne bo dobil povratnih informacij.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

def0r ::

Gatsu je izjavil:

def0r je izjavil:

Dvomim da bo prodaja tako lepo cvetela samo zaradi tega ker ni mozno da bos prodal item, v primeru da ga ne bos bos vseeno placal tistih par procentov zeljene cene.

Potem bos placal se 1x davek pri izstopu iz trgovine in se 1x pri prenosu na paypal :) Ne bo tako dobickonosno kakor mislis, ce bo omogocen trading med playerji bo bolj cvetela se kaksna prodaja izven blizzardovega AHja glede na to da bodo toliko zaracunali.



Torej ti bi raje riskiral na 3rd party strani in morda dobil 100€ kot pa da brez vsake skrbi prodaš item na ingame AH za isto ceno in ti npr ostane 80€? Še vseeno pa tebe to nič ne košta, ker konec koncev igro ne boš igral za zaslužek, temveč za zabavo in zabijanje cajta?


Jaz nebi nikoli sploh pomislil kupiti. Pa drugace ce mislis da bo samo 20% resno dvomim. Bolj bo najbrz stevilka okoli 50%.

Gatsu ::

50%? Blizz bo imel fiksne provizije, paypal ima pa 1,4 do 3,4 provizije. Potem imaš pa možnost na Paypalu pustiti denar in ga kurit za nabavo nebroj stvari vsepovsod ali pa zadeva prenest z Viso na svoj račun, kje te pa zna država udarit s svojim 20% davkom. Se pravi bi bilo lahko 50% samo v primerih za kake 10€ vredna jajca.

V tem primeru bo pomoje bolje trgovati za ingame denar ter prodajati tega v večjih količinah za RL denar. Kako bo pa dejansko zadeva laufala bomo pa videli v roku pol leta. Ker pogoj da be vse to laufalo je dober špil, ki bo folk tako zasvojil, da bodo pripravljeni zapravljat RL denar za opremo/gold.

opeter ::

Kaj pomeni "china farmer"? Zgoraj ste to nekateri omenjali. Pa da od farmarnja se da lepo živet?
Nisem na tekočem s temi stvari, zato sprašujem.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Dami ::

opeter je izjavil:

Kaj pomeni "china farmer"? Zgoraj ste to nekateri omenjali. Pa da od farmarnja se da lepo živet?
Nisem na tekočem s temi stvari, zato sprašujem.

ni hao! & youtube :)
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Bananovec ::

Na kratko:
A gold farmer is someone who acquires virtual currency (gold) or other virtual goods playing online game and then selling it to some other player for real money.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

firefox2142 ::

Ali je kdo od vas že prednaročil to igro? Če ja kje ste jo naročili?

subby ::

Mene popolnoma nič ne moti, da boš potreboval konstantno povezavo. Itak ni da ni. Vsaj kar se tiče varnosti, bo na ta način bolj poštimano.

sash69 ::

Tudi mene ne. Kvečjemu je bolje to, imo. Podatki in vse kar je povezano s tvojim characterjem bodo na serverju in bo goljufanje oteženo (nemogoče skoraj sigurno ne - vedno se najde način :) )

Wizard ::

V Beti pa ne bo še money AH, temveč samo gold AH.

Btw vsi tisti, ki bi radi bli beta testerji, se morajo prijavit na Battle.net accountu. Tisti, ki ste že prijavljeni, pa obvezno System Check ponovno runat :

"The beta test approaches! We've just updated our System Check program and would like everyone to update their Battle.net Beta Profile information by running the new one. You should do this regardless of whether there have been hardware changes made to your system."

Več info tudi na slo Diablo 3 fb strani http://www.facebook.com/pages/Diablo-3-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Wizard ()
««
5 / 157
»»