» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
156 / 157
»»

Izi ::

togo je izjavil:

Emenate list ? Ali je že znano kaj vse je na tej listi ?

Emenate Lista je v linku, ki sem ga prilepil zgoraj.
Evo, tukaj še enkrat: https://eu.diablo3.com/en-us/blog/23647...
Zaenkrat je 13 legendarnih itemov in 2 3-delna seta.
"Nemesis Bracers" in "The Flavor of Time" sta glavna favorita, ki bosta verjetno na vsakem spremljevalcu.
Pa oba seta, Sage in Cain, sta tudi zelo uporabna. Pomembno je še dodati, da RoRG prstan deluje na spremljevalcu (se sicer ne prenese na nas) in tako imamo lahko oba seta hkrati na spremljevalcu.

Pa še ta podrobni vodič za naše spremljevalce je pametno preštudirati ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Matev ::

Haha, nekateri igralci očitno nimajo stika z realnostjo :D Tisti Firebird build je bil samo za test in je bil 3-krat močnejši od vseh ostalih.
Sedaj so vsi buildi dokaj enakovredni in to je tisto kar se pričakuje od razvijalcev.


wrong
fb set je bil še vseeno malenkost šibkejšpi za xp farmanje od rat runa

pa je rat run že več let nedotaknjen

medtem ko so pa fb uničili takoj še predno je zaživel

je pa res da blizzard razmišlja da bi povrnil fb set nazaj - neki so rekli da se zavedajo da so zavozili in bodo popravili

poglejte:

jijetelu ::

FB set je skor nazaj, zna bit eden boljših, definitivno se bo to igralo

Izi ::

Vse je pripravljeno za 23. sezono. Svet je v totalnem lockdownu, šole so zaprte, ven ni priporočljivo hoditi :P

Novi spremljevalec je kar koristen, moraš pa paziti da ne umre, ker drugače ni nič od njegovih buffov in tudi cheat death ne deluje če bo takrat ko ga boš potreboval ležal nezavesten na bojišču :D
Med levelanjem je najbolje da vso sojo opremo, ki jo ne potrebuješ več, sproti predajaš spremljevalcu.

Za levelanje je daleč najboljši Templar, saj je edini, ki nas lahko zdravi in še regeneracijo zdravja nam daje.
Če imamo več cheat deathov se vedno najprej sproži tisti na spremljevalcu, potem tisti na opremi, če ga imaš, nazadnje pa tisti iz naših pasivnih skillov.

jijetelu ::

a igra še kdo D3 na PS ? če slučajno kdo, naj javi

Izi ::

Po enem tednu 23. sezone lahko rečem da je to super sezona.
Smo sicer precej šibki, ker smo brez kakršnegakoli sezonskega buffa, verjetno vsaj 10 GRiftov slabotnejši od super močne 22. sezone, ampak followerji pa sekajo. Tako hitrega levelanja in nabiranja paragonov ni bilo še nikoli. Kot bi mignil si pri 1000 Paragonih.
Skupina štirih je sicer še vedno superiorna pri farmanju Paragonov proti Solo, niso pa več 300% boljši ampak samo še kakšnih 50%.

Igram Barbara WW Rend in pa novega Wizarda Firebird Mirror image in moram reči, da je vsaj zame Barbar še vedno boljši. Ne samo da je daleč lažji za igranje in vsestranski, ampak je po mojih izkušnjah še vedno močnejši od Wizarda.
Z Barbom v 12. minutah počistim GR110, z Wizardom pa samo GR107. Pa še precej bolj se matram z Wizardom in tistim kaotičnim teleportiranjem sem in tja, ki mi v polovici primerov sploh ne prime in potem besno nabijam po tipkah :D

jijetelu ::

jst mam tud barbara in FB wiz pa je čist druga pesem, wiz je full lažje za igrat in GR120 pri P1000 ni noben problem, medtem ko je z barbarom kr jeba, s tem da je pri push igranju čist druga mehanika kot pa pri speed, pri WIZu delaš vedno isto

če hočeš delat 2-3 min rite pol z wizom ne bo šlo, pri 4-5 min je pa superioren kot kater kol drugi klas trenuntno

Tribal ::

Po dolgem času je tudi mene potegnila tale sezona, ravno zaradi folowerjev. Igram seveda na HC in moram reči da mi je DH daleč pred Barb classom, če ne zamočim pri skillih je health stalno na 100%. Res je da igram zelo varno in še nisem pushal GR ampak 104 je bil smešno lahek.

Barb mi je prepočasen in premehak za kaj več kot 95 trenutno.

Imam v izdelavi še monka in zaenkrat je zelo mehak :D

Izi ::

Seveda sem tudi jaz govoril o HC. Le kdo sedaj še igra tisto demo verzijo z izključenim umiranjem ko pa imamo sedaj po dva cheat deatha? :P

Da je DH najmočnejši in tudi najhitrejši klas do nekje GR 105 je splošno znano. Je to sezono dobil kar precejšen damage buff. Ampak nekje pri GR110 pa začne zaostajati praktično za vsemi razen verjetno za WD-jem, ker na višjih GRjih je pa doživel kar hud nerf s puščicami, ki prebijejo samo še trikrat in potem izginejo. Prej to ni bilo omejeno in se nekateri to izkoriščali s tistimi bubble sovražniki pri katerih puščice upočasnjeno ostajajo v zraku in ubijejo vsakega, ki se jih dotakne. Take sovražnike so potem čuvali in jih vleki skozi cel Rift do Guardiana.
Pa še nekaj je zelo pomembno pri DH-ju na HC. Ima velik problem z reflektiramin damageom in mimogrede one-shootaš sam sebe. Barbar na primer nima povsem nobenega problema z damage reflect, ker Rend deluje na sovražnikih povsem samostojno in se nič ne vrača nazaj.

Moram reči, da sta tako WW Barbar kot Firebird Wizard precej trpežna in oba zelo primerna za HC. Pri meni sta nekje do GR 105 oba praktično nesmrtna, potem pa se že počasi začne sprožati prvi cheat death. Vsaj pri meni pri Wizardu prej kot pri Barbaru.

Tribal ::

Ja res je z Reflectom, ampak samo pri sovragih ko odbijejo puščice :D
Ne vem meni barbar deluje tako dolgočasno počasen.

Matev ::

hardcore igranje je ok, zagotovo nek draž in kul občutek
ampak z temi cheat deathi so zadevo dosti zvodenili

na koncu ti pa itak nič ne pomaga ko izgubiš povezavo ali igra freezne
vsi cheat deathi so brezveze takrat
smrt in jovo na novo

Izi ::

Za HC moraš vedno imeti število zvočnih kanalov nastavljeno na 16, pa ti ne bo nikoli freeznilo. Default je 32 kanalov, kar prej ali slej pripelje do zamrznitve igre od nekaj sekund pa tudi do cele minute.
To je že leta dolgo znana rešitev. Kriva je zanič knjižnica za zvok, ki jo Blizzard ni nikoli popravil. Pri 16 bo občasno štekal zvok, ampak igra pa zato ne bo nikoli zaštekala. Pri 32 pa zvok ne bo zaštekal nikoli, bo pa po nekaj urah lahko zamrznila cela igra, dokler se zvočne stvari ne uskladijo.

Mene v devetih leti igranja (še 1 mesec je do 9 let) še ni disconnectalo nikoli.

jijetelu ::

od začetka sezone spremljal malo streamerje, žalostno kaka je podoba igre ne PCju, sem kar vesel da ne igram več na PCju... praktično vsi priporočajo, da se kar zbriše vse zvočne datoteke iz igre, da o težavah povezanih s "preobremenjenimi" strežniki sploh ne govorim, prvih par ur igranja sezone je metalo ljudi ven iz igre na 5 minut ...

Matev ::

Za HC moraš vedno imeti število zvočnih kanalov nastavljeno na 16,


kako to narediš
v igri ali na nastavitvah zvočne kartice?

...edit

ja sem našel
16 je lowest - imel sem na 128 ali nekaj takega
bomo videli če je to to
ampak mislim da ne bo moglo biti ker strimerji so vsi proporočali izbris datoteke za zvok in igranje brez zvoka sploh

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

Izi ::

Odvisno je od zmogljivosti tvoje zvočne kartice.
Načeloma (če bi Blizzard znal programirati) gre takole:
-na matični vgrajene zvočne podpirajo max 32 zvočnih kanalov
-vgradne zvočne kartice podpirajo večinoma do 64 kanalov
-zvočne kartice višjega ranga, kot na primer SB X-Fi ali novejše pa podpirajo do 128 kanalov

Jaz imam Sound Blaster Z, ki bi moral brez problema prebaviti 128 kanalov, ampak trenutno mi na 128 igra zašteka večkrat na uro, na 64 na vsakih par ur, na 32 pa približno enkrat na par dni.
Na 16 kanalov mi ni friznilo še nikoli.

Sem pa slišal, da pri nekaterih ki uporabljaj tisto ubogo zvočno, ki je vgrajena na vsaki matični, ni druge rešitve kot popolni izklop zvoka oziroma kar izbris zvočne knjižnice iz igre, drugače jim igra ves čas šteka in na koncu še zamrzne.

Ta hiba je v D3 prisotna že vse od izida. Znano je da boljša zvočna kartica občutno pomaga.
Z začetkom 22. sezone pa je Blizzard nekaj popravljal okoli zvoka in od takrat je zadeva še bistveno slabša ;((
Do 22. sezone sem imel lahko brez problemov na 32 kanalov od 22. naprej pa samo še na 16. Nekateri pa sedaj očitno sploh ne morejo več uporabljati zvoka brez da bi jim igra občasno zmrzovala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Actarus16 ::

Moje skromno mnenje glede HC pa je sledeče....Preigral sem ga ure in ure in na koncu prišel do spoznanja , da se ne grem več...Zdaj že 2 sezoni ne igram HC sploh :D . Glede na čas in trud vložen v razvoj in opremo pajaca ni niti približno vredno tistega občutka , ki ti ga da samo HC. Zadnje 3 rip-a na HC sem namreč doživel zaradi: zmrznitve , gr90 med levelanjem gemov (ob narejenem gr105) in med opravljanjen bountijev T16 z nesrečnim spletom okoliščin (wall+molten+noberserker) V vseh 3 zadnjih primerih sem imel visoke geme in vsaj en primal,kar je seveda šlo :8). Tudi pushat visoke GR na HC se mi zdi nesmisel, ker (spet moje mnenje) rizik NE odtehta vloženega truda in tistega občutka ko ti pač rata. Zame ni vredno. Naj poudarim da cenim HC sceno in spoštujem .... a vseeno je malo preveč mazohistična scena za moj okus :P. Uživajte in čim več primalov želim :)

Izi ::

Na koncu sezone tako ali tako "izgubiš" svojega sezonca. Če ga izgubiš malo prej pa tudi nič hudega.
Tiste, ki dočakajo selitev v nesezono moram pa tako ali tako ves čas deletati, ker jih je preveč in jih nikoli ne uporabljam.

Actarus16 ::

To je res....a vseeno boli k svina :P

Tribal ::

Nisem še umru to sezono. Imam pa 4 chare DH, Barb, Wiz, Monk. Najvišji GR 109 trenutno na Monku, vendar še nisem pushal. Vse primale ko dobim so totalne smeti.

Probavam z Monkom čim višje na lestvici prilezti. Wiz mi je tako hektičen da sem ga opustil, Barb mi je dolgočasen. Tako da igram DH in Monka.

Tribal ::

Matr vola, hvala Izi za tole z zvokom, zdej ne šteka več.

Actarus16 ::

Kar nekaj komentarjev sem zasledil , češ da je barb dolgcajt :P a nimata monk in dh praktično enak gameplay LOL (tempest rush in dreadlands) ... kopije WW ki je že od začetka tu a komaj zadnje sezone uporaben :D

Lojzze ::

Pa saj načeloma so vsi chanelling buildi več al mn isti šmorn

pivo ::

btw, kje s vidi lestvica/ladder? Ingame ali je kak uradni page?

Drugače pa sem se po dooolgoletni pavzi spet malo vrnil v D3, oborožil sebe in followerje, trenutno pusham GRje 105-110 z GoD DHjem, PoJ Monkom in WW Rend Barbom...čakam na ancient ali primal drope da bi lahko šlo še višje ;)
žiulenje ni potica...pa tut testu za štrudl ne

Matev ::

pivo
vse to imaš na
maxroll.gg

Andreos1 ::

Nova sezona zna biti zanimiva?

https://us.diablo3.com/en-us/blog/23679...

Izi ::

Andreos1 je izjavil:

Nova sezona zna biti zanimiva?

https://us.diablo3.com/en-us/blog/23679...

Ja, slišati je super. Bom igral tudi 24. sezono 8-)
Lepo je videti, kako srčno se trudijo s to 9 let staro igro, da je prav vsaka sezona bolj zanimiva kot prejšnja. Lahko bi za sezonske teme izbirali "double" to, "double" ono, pa vseeno vedno izberejo posrečene zadeve, ki zahtevajo kar precej dela in priprav.
Sicer pa če se še vedno hudo trudijo z 20 let starim D2, potem se za D3 ni bati. Verjetno se bomo tudi ko bo D4 zunaj še vedno vračali na D3 ob začetkih sezon :D

Ethereals (nadzemeljska?) orožja bodo lepa popestritev sezone, da ne bo postala dolgočasna že po dveh tednih. Mogoče se bom celo podal na lov za celotno kolekcijo, 21 orožij, ki prinese posebno nagrado. Za to bo verjetno treba igrati kar vseh 7 klasov in to res igrati, ker Kadala jih ne bo imela in tudi šenkavanje (trade) ne bo mogoče za ta orožja.

Izi ::

24. sezona

Začetek: Petek, 23. julij 2021 ob 17:00

Sezonska tema se imenuje Ethereal Memory.
Ethereali so posebno močna orožja. Vsak klas ima 3 različne, vseh skupaj jih je torej 21 različnih. Kdor bo uspel zbrati vseh 21 bo deležen posebne nagrade, Transmogi teh orožij mu bodo ostali za vedno.
Drop rate pa je sledeč. Ko pade Legendary item je možnost:
1:10 da bo Ancient (10%)
1:100 da bo Ethereal (1%)
1:400 da bo Primal (0,25%)
Se pravi Ethereali bodo kar precej redka zadeva, vseeno pa bodo padali 4-krat pogosteje kot Primali.

Tole pa sta novi portret imenovan Terror Resurrected Portrait in pa novi pet imenovan Lesser Mummy Pet.
 Nagradi za končanje sezonskega potovanja do zadnjega Guardian poglavja

Nagradi za končanje sezonskega potovanja do zadnjega Guardian poglavja


Haedrig's Gift oziroma začetni seti za 24. sezono:
Monk - Uliana's Stratagem
Demon Hunter - Natalya’s Vengeance
Crusader - Seeker of the Light
Wizard - Vyr's Amazing Arcana
Barbarian - Immortal King’s Call
Witch Doctor - Spirit of Arachyr
Necromancer - Trag'Oul's Avatar
Najboljšega ima Monk, DH je še kar, ostali so bolj slabi za začetek sezone, Necro pa ima najslabši startni set.

Uradni link: https://eu.diablo3.com/en-gb/blog/23695...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

24. sezona - priprave na štart

Danes pride nadgradnja igre na verzijo 2.7.1. To je tudi verzija za 24. sezomo, ki štarta v petek ob 17:00.
1. Nadgraditi igro na verzijo 2.7.1
2. Počistiti, reciklirati ali shraniti opremo iz 23. sezone
3. Pobrisati stare junake iz prejšnjih sezon, ki se jih nikoli več ne bomo dotaknili in narediti prostor za nove junake 24. sezone
4. Odločiti se s katerim klasom bomo začeli novo sezono
Tier list za najhitrejše nabiranje paragonov
Tier list za Pushanje najvišjega GRifta na koncu sezone
Na obeh je na vrhu Monk z buildom LoD WoL, ki ga trenutno še noben ni preizkusil v praksi, zato malo previdnosti. Še bolj pomembno pa je, da je to LoD build, se pravi brez setov, in ga je hudičevo težko sestaviti na začetku sezone, saj rabiš antično opremo in LoD Rank 99, da zablesti. Že tako ali tako pa je Monk vedno najpočasnejši klas izmed vseh na začetku sezone, tja nekje do začetnih 800 paragonov.
Za najhitrejši start in najhitrejše doseženih 1000 paragonov je to sezono daleč najboljši Demon Hunter z buildom GoD Hungering Arrow. Ta build ima tudi, po mnenju mnogih, najmočnejše Etherial orožje v igri in sicer Buriza-Do Kyanon.
5. Zunaj je tudi že novi Challenge Rift, ki ga je treba naštudirati in ga bomo naredili takoj ko se sezone začne. Da ga ne bo kdo končal že sedaj in si tako močno otežil start sezone !!!

To pot se bomo preizkusili z najlažjim in najbolj popularnim Barbarskim buildom in sicer Vrtavka Rend. Da se kdo ne bo preveč veselil je treba omeniti, da so namenoma izpustili najpomembnejši predmet tega builda, Ambo's Pride. Brez tega bomo morali Rend, ki dela praktično ves damage, klikati ročno. Vseeno bo to precej lahek Challenge Rift.

Se vidimo v petek na štartu :D

Izi ::

Kako gre farmanje Etherealov? ;)
Koliko različnih ste nabrali se beleži med našimi Achievementi -> Career -> Feats of Strength
 Ethereal Recollection

Ethereal Recollection

Povsod morajo biti kljukice.
Meni pada približno 2 Ethereala na uro, kar se sliši veliko, ampak problem je, da lahko ves čas dobivaš enega in istega in nisi naredil nič.

Ko sem farmal tiste 3 različne Ethereale za Monka, sem najprej dobil šestkrat zapovrstjo enega in istega, potem malo mešano prvega in drugega in šele kot 20. Ethereal je končno padel tisti tretji Monkov ;((
Vmes je na Monku padel še en Ethereal za Barbara, tako da imam sedaj odkljukane 4 različne Ethereale.

Naloga bo težja kot sem sprva mislil.

Lojzze ::

Zelo podobna zgodba pri meni. Prvega sm dobil pri lvl 5,pol pa dolgo nič. Pravkar pa so mi na RG padli 3je od enkrat :D

Izi ::

Evo, točno en teden je trajalo, da sem nabral vsa možna Ethereal orožja 8-)
 Ethereal Recollection

Ethereal Recollection

Bilo je manj duplikatov kot je sprva kazalo. Vse skupaj je bilo potrebnih okoli 60 Etherealov, da sem nabral vse.
Igral sem vse klase. Samo 2 Etereala sta mi padla, ki sta bila za drug klas.

Matev ::

meni majkajo še wizardowi
in en od wd-ja
ta witch doktorjev se mi izmika že par ur - kar ni in ni

Freya# ::

evo sezona je koncana prav tako etherali . Play time je tocno 24 ur in 41 min. Mal sem ga sicer po "cheesal" z greed runi , ker se mi ni dal z vsemi liki spilat, ampak se mi je zdel kr hitr.
Edin skoda je, da se ne bojo etherali prenesel na non-season. Meh...

Zmajc ::

Pustite raje to sranje od firme pa njihove igre. Niti o tem da se o njih govori si več ne zaslužijo, kaj šele da se njiove igre kupuje in igra.

togo ::

Od danes je D2R je zastonj za probo.
morda bi moral napisat drugam, a ne znam :D.
Skratka probajte.

Matev ::

koliko časa?
in kje se dobi?

Matev ::

okm instaliral sem si
ampak a je to samo za dva dni?

Kenpachi ::

Samo 2 dni, ja. Pa še to online, tako da moraš igrat z lagom. Drugače igra obkljuka vse kljukce, nostalgija na polno.

Zanimivo kako že atmosfera in podajanje zgodbe 200% poboljša igro. Kako ne znajo več tega delat dandanes? Napram Diablo 3, je čisto druga igra, ki te posrka vase. In vedno poslušaš NPCje, ki ti imajo nekaj malega za povedat. Temačnost, neprizanesljivost, ob odlični zvočni podlagi... Solzica.

Za offline play bom počakal feedback igralcev, če je potem bolj haptično odzivna - če bo, instabuy.
Zaraki Kenpachi.

Matev ::

sliši se kot fajn stvar za dan al idva kolikor verjetno rabiš da končaš zgodbo

Kenpachi ::

Odvisno, kaj želiš od igre, vsak ima svoje želje in potrebe od iger :)

No, sej ne pravim, da je Diablo 3 slab, recimo, samo se mi zdi preveč nekako "oddaljen" od tepežkanja pošasti. Načeloma gledaš v skill bar in pritiskaš prave gumbe, da ti slot mašina odvrže svetleče pikice po ekranu. Zadostí nekim potrebam, pa ne zahteva preveč truda, da postaneš dober v njej. Set equipment ti pade v naročje. Oh, bigger numbers? Sure. 2378946223442 Toughness + 1502937 Damage. Sam da se ta Damage nekako po nekem čudežu v ozadju računa do bilijonov. But you don't care, channel skills go brrr.

Svaka jim čast za sezono 24, ker z ethereali so me tolko potegnli noter, da hočem odigrat z vsemi characterji, tako da neka smer je, ma še vedno slot machine bling bling.

Načeloma, če odigraš Diablo II enako samo na Normal težavnosti, dobiš sicer nekaj od zgornje potrditve, ampak nikoli nisi superioren (če ne sharaš opreme med characterji, potem samo odvihraš čez, pa še to je zelo dobro omejeno z equipment requirements, ne samo Plvl), pa kar se tiče prostorja v inventarju, weapon affixi, drugačna dinamika Attack Rating-Defense-Block in tako dalje. Skilli so dokaj straightforward in dejansko pač.... Klikaš in tepeš pošasti z orožjem. Z ne ravno bilijonskimi vrednostmi damage-a.

Drugačna slot mašina, samo, da je with blackjack and hookers :)

Sej ne, da Diablo II nima svojih pomanjkljivosti. Oba stila igre sta na svoj način frustrirajoča, upam na to, da bo Diablo 4 lepo združil oba svetova. Different scratch for a different itch.
Zaraki Kenpachi.

Izi ::

Sezona 25 - The Lords of Hell

Start: Petek, 10. december 2021 ob 17:00

Tole bo jubilejna 25. sezona ob hkrati prihajajoči 25. obletnici Diablo franšize, zato bomo to sezono še posebno super močni >:D
To sezono se bomo lahko opremili s samim bistvom gospodarjev pekla (The Lords of Hell).
Ker obstaja 7 gospodarjev pekla bomo iskali in nadgrajevali 7 različnih Soul Shardsov, ki temeljijo na teh sedmih gospodarjih pekla.
 Soul Shards

Soul Shards

En Soul Shards bomo lahko vstavili v slot našega orožja, enega pa v slot naše čelade, kape, krone oziroma karkoli že nosimo na glavi. S tem bomo postali tako močni, da se tista Ethereal orožja iz 24. sezone lahko samo sramežljivo skrijejo :D


Kot se spodobi bomo za končanje sezonskega potovanja spet dobili novi portret in novega ljubljenčka.
Novi peklenski portret je super kul, novi pet pa bo sploh obvezen za vse ljubitelje Diabla saj je tokrat to kar sam Diablo v mini obliki 8-)
Že samo zaradi njiju se bo splačalo igrati to sezono.
 Nagradi za vse Guardiane sezonskega potovanja

Nagradi za vse Guardiane sezonskega potovanja


Haedrig’s Gifti za 25. sezono so sledeči:

Barbarian – Might of the Earth
Crusader – Thorns of the Invoker
Demon Hunter – The Shadow’s Mantle
Monk – Monkey King’s Garb
Necromancer – Grace of Inarius
Witch Doctor – Raiment of the Jade Harvester
Wizard – Firebird’s Finery

Demon Hunter bo imel verjetno najlažji in najhitrejši začetek sezone s Shadow setom, ki je bil za povrh dobil še precejšen buff. Vseeno bo najboljši DH-jev set tokrat Marauder, ki je tudi močno prenovljen in buffan.
Monk pa naj bi bil to sezono najmočnejši klas za doseganje najvišjih GRiftov. Pravijo, da naj bi Inna set z uporabo Fire Mystic Ally, pometel z vsemi ostalimi buildi.
Witch Doctor je dobil deležen največjih sprememb in dobil povsem prenovljeni Arachyr set, ki bo sedaj njegov najmočnejši set. Na žalost bo WD še vedno med najšibkejšimi klasi v igri bo pa vsaj to sezono Arachyr set menda najboljši Guardian killer v celi igri.
Wizard je doživel prenovo (nerf) svojega glavnega Firebird seta, ki sedaj ne uporablja več "Petov" ampak bo moral damage sedaj delati kar sam, kar bo lažje ampak malo manj učinkovito kot dosedanji Mirror image peti. Še vedno je precej močan ampak ne bo dosegel Monka z Inna setom.

Več podrobnosti tukaj: https://eu.diablo3.com/en-us/blog/23746...

Izi ::

Challenge Rift ob začetku sezone je kar zaguljen. Necromancer, Pestilence set.
Brez tele podrobne razlage ga verjetno ne bi nikoli uspel končati. Oborožen s tem predznanjem in nekaj treninga pa mislim, da bo sedaj šlo. Bomo videli v petek :D

Izi ::

Sezona 26 - The Fall of the Nephalem

Start: Petek, 15. april 2022 ob 17:00

To sezono bomo dobili eno povsem novo dejavnost in sicer "Echoing Nightmare".
V Greater riftu na koncu bo lahko Rift Guardian odvrgel predmet imenovan "Petrified Scream". Tega boš potem lahko vstavil v Kanai's Cube in odprl se bo nov portal v Echoing Nightmare.

Echoing Nightmare je arena, kjer bodo v valovih nate jurišali sovragi v velikih skupinah in te poskušali ubiti. Vsak val bo močnejši, dokler te na koncu ne bodo napadali sovragi levela 150. Vse naokoli bodo eksplozije, z neba bodo leteli smrtonosni meteorji, med elitnimi sovražniki se bodo pojavljali celo rift guardiani ... dokler ne boš umrl ali pa boš "Overwhelmed", kar se bo zgodilo, če določen čas ne uspeš ubiti nobenega sovražnika več.

Najbolj noro (mišljeno negativno) pri vsem skupaj je da Hardcore igralci dokončno umrejo v Echoing Nightmare.
Skratka svojega dragocenega Hardcore junaka, za katerega boš zapravil stotine ur, v tokratni sezonski temi zapreš v areno iz katere ne moreš pobegniti na noben način. Teleport ne deluje, pavza ne deluje, ven ne prideš drugače kot da umreš ali pa potem ko so sovražniki premočni da bi jih lahko ubil poskusiš, na majhnem prostoru s stotino level 150 sovražnikov, preživeti celo minuto medtem kot z neba v velikih količinah padajo smrtonosni meteorji, ki te ubijejo z enim zadetkom.
Ne sanja se mi kateri idiot je mislil da je to dobra ideja.
Morda bo zadeva zanimiva za kakšnega softcore igralca, če kakšen tak sploh še obstaja.

Če nekako uspeš končati Echoing Nightmare potem dobiš EXP, Legendary Items, Blood Shards, Gems in pa novi gem imenovan "Whisper of Atonement".
Gem Whisper of Atonement potem uporabiš za Augmentacijo antične opreme, enako kot Soul sharde v 25. sezoni. Do katerega levela gre augmentacija pa je odvisno od tega kako dobro si se odrezal v Echoing Nightmare.

Tole pa sta sezonski nagradi, novi portret in novi pet, če končaš celo sezonsko potovanje v 26. sezoni:


To 26. sezono bo imel najboljši začetni set Monk (Inna) in pa Demon Hunter (Marauder).

togo ::

Še vedno upam, da popravijo in da za HC ne bo dokončna smrt v Echoing Nightmare.
Imajo še skoraj dva tedna :D.

Matev ::

ven ne prideš drugače kot da umreš ali pa potem ko so sovražniki premočni da bi jih lahko ubil poskusiš, na majhnem prostoru s stotino level 150 sovražnikov, preživeti celo minuto medtem kot z neba v velikih količinah padajo smrtonosni meteorji, ki te ubijejo z enim zadetkom.
Ne sanja se mi kateri idiot je mislil da je to dobra ideja.


nope
čisto nič tako ni

če bi igral ptr bi videl da zadeva čisto lepo deluje in ti sploh ni potrebno umreti ali se sekirati

itak pa če imaš hardcore ne greš do konca do lvl150 ampak nehaš kjer se ti zdi da je primerno

/edit
se pa strinjam da ne bi bilo čisto nič narobe če bi hardcore igralci imeli še dodaten cheat death ali dva

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

Izi ::

A si dobro prebral najnovejše spremembe, ki so jih dodali včeraj? Sedaj ni skoraj nič več podobno tistemu kar je bilo v PTR.
https://eu.diablo3.blizzard.com/en-gb/b...

V PTR so sovražniki odmetavali gold. Gold te s pravo opremo lahko naredi nesmrtnega.
V PTR si imel Shield Pylon, ki te je naredil nesmrtnega za polovico celotnega časa.
V PTR so imeli meteorji in nekateri sovražniki elementalni damage in si se lahko zaščitil z amuleti.
Vse to so sedaj zmetali ven, Shild pylona ni več, sovražniki ne odmetavajo ničesar več, kar bi ti lahko kakorkoli koristilo, ves damage je sedaj fizični proti kateremu se ne moreš kaj dosti zaščititi, za povrh so pa še močno dvignili moč sovražnikov, nad 100 gre njihova moč menda gor eksponencialno in do 150 bo sedaj hudo težko morda celo nemogoče priti.
Meteor te sedaj ubije praktično takoj če te zadane in se jim je treba ves čas izogibati med tem ko se boriš s stotinami sovražnikov in za povrh še kakšen Rift Guardian ali celo več njih uletijo v boj. Rift Guardiani so nad 120 praktično nesmrtni, pa še teleportirajo se nate in te mimogrede oneshotnejo.
Pa "Crowd Control" kolikor sem slišal tudi ne deluje znotraj, ...

Če ti na HC zagusti sedaj ne moreš narediti praktično nič da bi se rešil. Prej si vzel Shield Pylon in se nehal boriti in čez nekaj časa si bil overwhelman. Kaj boš naredil sedaj?
Če se pri 120 nehaš boriti boš v mrtev dosti prej preden pride do overwhelma, če se pa boriš naprej pa boš umrl nekje pri 135.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Matev ::

"Če se pri 120 nehaš boriti boš v mrtev dosti prej preden pride do overwhelma, če se pa boriš naprej pa boš umrl nekje pri 135. "

ja zeto naj pa še kak cheat death dajo
ali pa naredijo tako da če umreš se lahko čez pol ure spet oživiš
doh

...
sarkazem off...

profi streamerji pravijo da je sedaj dobro narejeno - tudi za hardcore je sedaj bolje
nič se ne boj izi
poskusi pa boš videl
tudi sedaj nisi šel v 150 kar tko z glavo skozi zid
greš do koder je varno

Mato989 ::

Še kdo igra DIablo III

Jaz sem spet začel po season 3... pa če bi kdo šel CASUAL lvling od 1 mogoče v naslednji sezoni (ali tej) tako da se zmeniva da skup igrava tedensko neka 2 termina po 1,5h?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Unforgiven ::

Trenutno je precejšnje zatišje, ker je ravno Diablo Immortal prišel, drugače pa, da, še vedno smo prisotni.
Najdeš nas na Tree Glow igralni skupnosti: https://discord.gg/6T5sYsAeEs

Zgodovina sprememb…

Andreos1 ::

««
156 / 157
»»