» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
76 / 157
»»

Izi ::

Kenpachi je izjavil:

Mogoče celo igralci niso hotli, da se razve.

Nič mogočem ampak kar zagotovo. Ko sta se po dolgem času 2 članka na to temo znašla na netu, eden na youtube in eden na forumu, sta bila oba avtorja deležna precej graje in celo nekaj groženj.
Diablo 3 je resna stvar ;) in expoit, ki ti omogoča, da nekaj dni napreduješ 50-krat hitreje od ostalih je vsaj v Azijskih deželah, kjer se Diablo igra povprečno 16 ur na dan, vreden ubijanja. Tisti, ki izda takšen exploit v javnost, si nakoplje "fatvo" na glavo :P

Nakaj bivših exploitov je bilo takih, da jih človek zagotovo ne more naključno najti in jaz sem prepričan, da imajo Azijci kar nekaj skupin, ki se poklicno ukvarjajo z iskanjem morebitnih napak. Ta odkritja koristijo zase ali pa celo drago prodajajo, ker tam je igranje internetnih iger težek biznis, kjer se obračajo milijoni in precej ljudem je to edina služba.
Gold sellerji, power levelarji, prodajalci redkih itemov, ... Jim pa Blizzard precej greni življenje. Že ukinitev Auction housa je bila težek udarec, sedaj pa še "Boon of the Hoarder" zaradi katerega marsikaterega Azijca boli glava :))

Smurf ::

So pa se zmeraj zneski denarja, ki se vrtijo v D3 bistveno nizji od nekaterih ostalih iger (Lol, SC2..).

Meni se je ta teden zgodilo nekaj nenavadnega v act1 mi je keywarden dropal 2 keya (zraven act1, se act3 key). Nisem vedel, da se lahko to zgodil. Imel sem tudi sreco s hellfire amulet, kjer sem ze v 2. poskusu dobil idealne statse (int, critical chance, critical damage in socket).

krneki ::

Se zgodi...pomoje ene par odstotkov možnosti da dropne dva ključa. Meni se tudi včeraj odprl Vault na T6...pa glih mi je počasi zmanjkovalo denarja in bi bilo treba z Boonom par rund narediti in je bilo takoj 60m več na računu hehe.

Izi ::

Smurf je izjavil:

... amulet, kjer sem ze v 2. poskusu dobil idealne statse (int, critical chance, critical damage in socket).

Po mojem mnenju so idealni Statsi za Amulet: Elemental damage, Critical damage, Criticalo Chance in Socket.
Elemental damage je 20%, na nekaterih amuletih celo 25% in to je pravzaprav najpomembnejši stat na amuletu, naslednji najpomembnejši pa je Critical damage, ki gre na Amuletih kar do 100% in to nikakor ne sme manjkati, z manj kot 90% se ne smeš zadovoljiti :D
Ker Critical Chance in Socket tudi ne smeta manjkati moramo s težkim srcem zavreči naš glavni atribut (Inteligenca, Strength, Dexterity), drugače žel zaenkrat ne gre.

Smurf ::

Po mojih izracunih pa 700 int pripomore vec k dmgu, kot 20% elemental dmg (to je max pri amuletu). Mogoce se stvar obrne pri visjih lvlih, ceprav koliko opazujem se tudi visji lvli raje odlocajo za glavni atribut.

edit: sm malce pocekiral forum in na splosno je mnenje, da ni veliko razliko med obema kombinacijama, je pa build z glavnim atributom malce bolj popularen, ker je uporabljen za vec buildev. Drugace mi je dropal 650int, 10% CC, 92% CD (ta stat spreminjam tako, da ga bom poskusal s casom priblizati 100%) in socket. Pa se to sreco sem imel, da ima ta pravi passive.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

krneki ::

Če že imaš 60% elemental dmg od drugih stvari, potem je +20% samo še 12.5% dodatnega dmg. 750 int je pa +8.5% (če ga imaš že recimo 9000), samo teh +750 int ti da še +75 k all res (+5% če ga že imaš 1500). Ni več take blazne razlike.

detroit ::

:old reply
jst tine na smučeh direkt dol ne prehitim:)

p.s. diablo pauza za par mesecev očitno, spet je uo na vrsti:)
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

KaiV6 ::

Koncno sentry break point 7 (4,154) skoda le, da so T&T niso popolni .. manjka critDmg, sicer pa skok iz 32mio DPS/sentry na 48mio se se kako pozna.

http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/
<insert>podpis.html</insert>

sajmonmofo ::

tudi mene je po krepkih 305 paragonih presenetila kadala s tt. sicer niso glih biser ampak preskok na bp6 se vsekakor pozna. trenutno furam holy point shop quiver za extra cold dam, dokler ne dobim boljsega bombadiera. v navezi s cod SoJ sem na +90cold damage, zadeva seka v t6 riftih, za gr pa prenutno preklop na unity + string of ears, cakamo na bolse drope :D

MrX ::

kaj mi je dropal dons

:D:D:D

sajmonmofo ::

heh odlicni stati samo so te zajebal s only 40% :D

MrX ::

a 50 je max :D jao

chief ::

Vceraj padu GR42 4 party: WD + Pull monk + 2x WD
:D
solo pa se vedno 35 :( in mi ne rata dobit enga rifta da bi mapa ne bila vec kot pol prazna, pol pa 1shoot jailer ali thunderstorm.. Luck is a bitch :/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chief ()

Izi ::

Ampak s Kadalo so pa pretiravali. Za 5-krat so dvignili ceno, legendarni pa ne padajo prav nič več kot prej, vsaj meni ne. Že dvakrat sem za 500 shardsov nabavil po 20 predmetov in ni bilo niti enega legendarnega.
Dejansko so s tem naredili 500% nerf Riftov. Jaz sem Rifte občasno delal samo zaradi Shardsov, v vsem ostalem so Bountiyi občutno boljši. Sedaj ko so vrednost Shardsov zmanjšali za 500% pa sploh ni nobenega smisla več da bi sploh še kdaj naredil kakšen Rift.

krneki ::

Pri Kadali je 500% višja cena in 500% več šans za leg. S tem edino manj salvage materiala dobiš, ampak so zato potem povečali njihov droprate. Meni se zdi bolje, vsaj ni treba 3x praznt inventarja vsakič ko imaš 500 shardov.

klasicni ::

Izi rng je hudič.... jaz sem včeraj s cca. 240 shardsov dobil 4 leg. glovse, sicer vse crap, samo vseeno...

Nummy ::

Bliizard RNG je itak eden najbolj čudnih RNG-jev nasploh videnih na svetu...
Dostikrat piče 60+%, pa probavaš ene 10x pa še vedno prihajav ven mali %, ki ga ne rabiš...

Smurf ::

RNG je tak kot povsod, samo ljudje ne razumejo kaj je random.

Nummy ::

Smurf je izjavil:

RNG je tak kot povsod, samo ljudje ne razumejo kaj je random.

Ne ne ne... blizzard RNG je modificiran RNG s tem, da player-ja čimbolj jebe v glavo.
Zadnjič sem upgrade-al legendary gem, možnost za success je bila 70%. Ugani kolikokrat sem moral stisniti tisti gumb, da mi je nadgradilo gem... >:D
Pri 70% možnosti bi statistično že moral skoraj 99% dobiti success po nekje 20 poizkusih.

Da ne omenjam enchanting, kjer imaš recimo na ring-u ene 6 property-jev, ki jih lahko dobiš in seveda eden izmed njih je socket. Blizzard trdi, da imajo vsi enako možnost da se pojavijo. My ass...

Več kot očitno je, da je blizzardov RNG riggan in modificiran. Ker to ni osamljen primer...

Kenpachi ::

Hja, jaz pa mam ravno obratno zgodbo, kjer mi je 60% proccalo ene 7x zapored... :)

(hecno zveni, ker je to še zmeraj teoretičnih 70%, kar je znotraj napake, ampak le. Verjetno blizzard likes me)
Zaraki Kenpachi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kenpachi ()

Smurf ::

Nummy je izjavil:

Smurf je izjavil:

RNG je tak kot povsod, samo ljudje ne razumejo kaj je random.

Ne ne ne... blizzard RNG je modificiran RNG s tem, da player-ja čimbolj jebe v glavo.
Zadnjič sem upgrade-al legendary gem, možnost za success je bila 70%. Ugani kolikokrat sem moral stisniti tisti gumb, da mi je nadgradilo gem... >:D
Pri 70% možnosti bi statistično že moral skoraj 99% dobiti success po nekje 20 poizkusih.

Da ne omenjam enchanting, kjer imaš recimo na ring-u ene 6 property-jev, ki jih lahko dobiš in seveda eden izmed njih je socket. Blizzard trdi, da imajo vsi enako možnost da se pojavijo. My ass...

Več kot očitno je, da je blizzardov RNG riggan in modificiran. Ker to ni osamljen primer...

Cisto psiholoski trik. Ljudje si sapomnemo redke dogodke, povprecne pa pozabimo. Potem imas pa en kup ljudi, ki ti znajo povedati kako se jim je zgodilo nekaj nenavadnega.

Izi ::

Nummy je izjavil:

Pri 70% možnosti bi statistično že moral skoraj 99% dobiti success po nekje 20 poizkusih.

Ni res :P
Tudi po 20. poskusih imaš še vedno samo 70% možnosti za zadetek in prav nič več.
Problem je v naših glavah, ki napačno dojemajo statistiko. S pravim RNG-jem, kjer so zraven številke, se ljudje pravzaprav srečujejo samo v igrah in nikjer drugje, zato nimamo pravega občutka in izkušenj z njim.

Če imaš na primer 50% možnost je vsakemu jasno, da bo pol-pol ali bo zadel. Ko zgrešiš prvič se nihče ne razburja, ko pa zgrešiš drugič pa ljudje iz neznanega razloga mislijo, da imaš takrat že več možnosti zato ker si prej zgrešil, kar pa seveda ni res. Na 50% lahko zgrešiš 100-krat zapored in imaš v 101. poskusu še vedno točno 50% možnosti za zadetek in prav nič več.
Največja napaka naših možganov je, da pričakujejo, da boš na 50% možnost v stotih poskusih zadel približno 50 in zgrešil približno 50. To je napačno razmišljanje, ki matematično gledano nima popolnoma nobene osnove.
Prav nič ni namreč narobe, če z 50% možnostjo zgrešiš 100-krat ali celo 1000-krat zapovrstjo, isto kot ni z RNG-jem nič narobe, če ves čas zadevaš.
Problem je, da vedno vzamemo premajhen vzorec. Ljudje dostikrat pričakujejo, da se bo vzorec pojavil že po 10. poskusih. Pravi RNG se počasi začne kazati šele nekje med 1000 in 10.000 poskusi. Šele takrat lahko počasi govorimo o statistiki.
Kdo bo resno jemal statistično poročilo ki bi zajelo samo 100 ljudi. Enako RNG po samo 100-ih poskusih ne pokaže popolnoma nič.

Druga stvar je naš spomin, ki precej čudno izbira kaj si bomo zapomnili.
Pri nadgradnji Gema sem na 90% failal kar 6-krat zapored (resnični dogodek) in si to močno zapomnil, medtem ko sem prej na 60% uspešno nadgradil 5-krat zapored in na ta dogodek takoj pozabil, kot da ni bilo nič posebnega.
Problem je, da si naši možgani zapomnijo samo nesrečo, medtem ko srečo vedno spregledajo in jo sploh ne shranijo v spomin. Zato imamo občutek, da RNG ne deluje pravilno, ker smo na vse tiste poskuse, ko smo srečno zadeli preprosto pozabili.

Ker precej igram RPG igre lahko potrdim, da je RNG v vseh igrah enak. V Wasteland 2 se mi je kar nekajkrat zgodilo, da sem z 99% možnostjo zadetka zgrešil strel dvakrat zapored, čeprav je statistično gledano za to zelo malo možnosti. Enkrat se mi je pištola zataknila 3-krat zapored, ob 4% možnosti za jam. Vse to sem si zelo dobro zapomnil, medtem ko sem z 80% možnostjo za zadetek večkrat uspešno zadel tudi po 20-krat zapovrstjo, ampak na to sploh nisem bil pozoren.

V nekem MMORPG, nekoč, je bilo pri nadgradnji orožja od level 10 naprej samo 5% možnosti za uspeh, ob neuspehu pa se je orožje uničilo, Kljub temu so se med milijon igralci našli vsaj trije, ki so uspeli nadgraditi orožje na level 20. To pomeni, da so na 5% možnost uspešno zadeli 10-krat zapored.

Osebno bi sicer grdo zaklel, če bi na 99% možnost zgrešil 3-krat zapored, ampak vem pa da to ni prav nič nenavadnega. Še manj pa bi trdil, da je z RNG kaj narobe.

Matev ::

Pri 70% možnosti bi statistično že moral skoraj 99% dobiti success po nekje 20 poizkusih.


možnost da ne pade
0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 = 0,00000000003486784401 proti ena možnosti da pri 20tem ne pade

si prepričan da si 20x poiskusil pri 30% možnosti neupeha
?

Nummy ::

Matev je izjavil:

Pri 70% možnosti bi statistično že moral skoraj 99% dobiti success po nekje 20 poizkusih.


možnost da ne pade
0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 x 0,3 = 0,00000000003486784401 proti ena možnosti da pri 20tem ne pade

si prepričan da si 20x poiskusil pri 30% možnosti neupeha
?

Uuuu ja. V bistvu je bilo vsega skupaj 32 poizkusov, šele potem je ratal success. :)

Ring sem pa rabil 75 poizkusov, da sem dobil socket na njemu...

Kenpachi ::

Pri Kadali je stvar malce drugačna, ker ne vemo, kako ima loot tabela postavljene uteži. Glede na koristnost za Witch Doctorje, bi rekel da je TT the top, če ne top3 best item za slot, tako da verjamem, da bi znalo bit uteženo, da ne pada lih na vsakem koraku.

(znabit, da bi me takoj lahko kdo demantiral s kakega reddita, ker so srečnežu padle že 5x te rokavice v sezoni :) ) -> sam ja... en ali par ljudi/characterjev/dropov ni reprezentativen vzorec...
Zaraki Kenpachi.

Matev ::

Uuuu ja. V bistvu je bilo vsega skupaj 32 poizkusov, šele potem je ratal success. :)


ja v redu
ampak je bila možnost verjeno mnogo manjša kot si navedel

Izi ::

Najbolj redki predmeti v Diablo 3 za verzijo 2.1.
Obstaja 18 ultra redkih predmetov in 5 redkih.
Pas "Witching Hour" je nesporni zmagovalec med najbolj redkimi predmeti v igri.

Armor:
Ultra Redki:
1. Witching Hour (belt) ~ 0,5%
2. Ice Climbers (boots) ~ 1,5%
3. Hexing Pants of Mr. Yan (pants), Frostburn (gloves), Tasker and Theo (gloves) ~ 2,0%
Redki:
4. Madstone (spirit stone) - 2,17%
5. Lacuni Prowlers (bracers) - 2,50%
6. Velvet Camaral (wizard hat) - 2,78%
7. Pox Faulds (pants) - 4,00%

Weapon:
Ultra Redki:
1. Rimeheart, The Slanderer, Little Rogue (1H swords) - 1,00%
2. Wand of Woh (wand), Starmetal Kukri (ceremonial knife) - 1,41%
3. Chanon Bolter (crossbow) - 1,52%
4. Calamity (crossbow), Shukrani’s Triumph (mojo), Winter Flurry (source) - 1,64%
5. Akarat’s Awakening (shield) - 1,79%
6. Gyrefalcon’s Foote (1H Flail), Kridershot (bow) - 1,96%
7. The Furnace (2H mace) - 2,00%
Redki:
8. Shard of Hate (1H sword) - 2,50%


Ostala roba je nad 5% in že dokaj običajna.

yxiz ::

Ka pa je tak posebnega na witching hour?

KaiV6 ::

Zdaj mi je jasno zakaj nisem dobil se tega pasu :)), ceprav ga nujno rabim...like yesterday! :) in na koncu bo sigurno ... "I dont always get The witching hour, but when I do it has 5% att speed and 25% crit damage"
<insert>podpis.html</insert>

MrX ::

dons dobu hex gate z enim soxom ;((

Izi ::

yxiz je izjavil:

Ka pa je tak posebnega na witching hour?
Posebnost je Critical Hit Damage Increaced by 50% [26 - 50]
Zraven ponavadi narola še Attack Speed 5 do 7%

Kenpachi ::

Ha, starmetal kukri uporabljam, lacuni so mi droppali, samo rabim set slot...

Mam pa Hellcat waistguard, ki pa je po moje 2. najboljši pas takoj za witching hour...
Zaraki Kenpachi.

sajmonmofo ::

hmm, hex pantse mam dvojne v kisti pa 2 sem ze salvage, malo funny podatki to ?

Nummy ::

Matev je izjavil:

Uuuu ja. V bistvu je bilo vsega skupaj 32 poizkusov, šele potem je ratal success. :)


ja v redu
ampak je bila možnost verjeno mnogo manjša kot si navedel

70% chance za success...

Cancer ::

Tukajle je tabela legendary itemov in kakšne so šanse, da jih dobiš: http://www.gamingupgrade.com/diablo/rea...

Najredkejši predmet v igri je pa THE STAR OF AZKARANTH amulet z 0,16% da ga dobiš.

Izi ::

Hvala za to tabelo. Kar obsežna zadeva. The Star of Azkaranth vsekakor še nisem videl, zgleda pa precej uporabno, verjetno je Fire damagea največ v igri.
Vprašanje pa koliko podatki v tabeli držijo, je tudi kar nekaj predmetov z 0,00% pa vem da padajo. Crystal Fist za Monka sem kar nekajkrat dobil, ko sem še igral Monka tukaj pa piše 0,00%

killer86 ::

evo pa še tabela koliko blood shardov naj bi bilo povprečno potrebnih da dobiš določen item:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/...

Naprimer za tale amulet Star of Azkaranth naj bi bilo potrebnih okrog 600k shardov, da ga dobiš od kadale....ironija jaz sm ga dobil v začetku 2.1 :D rng pač

krneki ::

Hehe dat RNG. Nemesis mi sploh še niso padl v 320 paragonih na seasonu.

KaiV6 ::

Itak ima Blizzard tak "trol RNG", kjer item, ki ga nujno potrebujes ne pade, da se ubijes, a v tem casu pa dobis se 10x bolj redke iteme. :)
<insert>podpis.html</insert>

Kenpachi ::

Cancer je izjavil:

Tukajle je tabela legendary itemov in kakšne so šanse, da jih dobiš: http://www.gamingupgrade.com/diablo/rea...

Najredkejši predmet v igri je pa THE STAR OF AZKARANTH amulet z 0,16% da ga dobiš.


Pja, da si imun na mortar, molten, desecrator in fire chain... UF. (Pa še dosti pošasti/bossov je, ki bazirajo na fire damage. Mislim, ej, komplet nesmrten si proti Urzaelu :))
Zaraki Kenpachi.

krneki ::

Jaz precej lažje spim (HC pač), če sem imun na arcane. Zna bit precej tečn kakšn vortex/arcane, ki te ravno v pravem trenutko pozauga v laser lightshow :P

yxiz ::

bi mi lahk en zvečer pomagal DH-ja na lvl 70 spravt?

Matev ::

bi mi lahk en zvečer pomagal DH-ja na lvl 70 spravt?


če imaš probleme da do lvl70 prideš

potem diblo verjetno ni zate

Tribal ::

Najbrž bi rad da ga nekdo boosta. :D

Matev ::

ja to že

ampak ...

a bo potem zdržal farmanje - če se mu še do lvl70 ne ljubi?

Tribal ::

Ja veliko je lenih ljudi ane, nekateri raje botajo kot igrajo, čeprav ne vem v čem je pol poanta igre... Tko pač je.

sajmonmofo ::

na season sem na voljo do kakih 18.15...

yxiz ::

Sej mam vse chare razen DH pa monka na 70 in lepo opremljene... Pac se mi ne da in rabim boost :D

krneki ::

Igram samo HC :P

MrX ::

moj WD koncno dela pocuf z Carnevil buildom
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BEAS...

priporočam :)
««
76 / 157
»»