» »

Apple predstavil nove računalnike Mac Pro

1
2
»

borchi ::

> Apple ma dobr mighty mouse

ampak v resnici, je to precej slaba miška. neergonomska oblika (prenizka), drsi v roki, desni "gumb" ne zagrabi, če imaš položen prst na levem "gumbu", kroglica se hitro zapaca, preciznost middle button click-a je katastrofalna, kabl na usb miški je pretrd (sploh za tako lahko miško), stranski (expose) gumb je pretrd...
l'jga

wooted ::

trdi gumbi pa trdi kabli se zmer zmehčajo.. sicr te pa noben ne sil da to uporablaš

borchi ::

> sicr te pa noben ne sil da to uporablaš

jasno, da ne. samo ne bom hvalil nečesa kar imam in uporabljam, samo zaradi tega, ker to imam.
l'jga

_Enterprise_ ::

Kupiš Alienware ali XPS ali pač sam sestaviš, take performanse razen za HD-video obdelavo in 3D renderiranje ne rabiš. Tiste videote, ki jih tako zelo rabiš pretvarjat, pa itak pustiš čez noč, tisith par uric se le redko pozna. Render gumb stisneš nemalokrat, ampak postopek je dolgotrajen le ob končanih scenah/animacijah. Ostanejo le še igre, ki pa na OSX itak ne delajo, ampak lahko vseeno Visto gor vržeš in je. Zdej pa spet ta problem o performansi/ceni.

Sicer pa nevem, res ne vem, zakaj 2D developerji tole kupujejo. Če jim je OSX všeč, razumem, ampak še tako zelo hud filter ti bo v Fotošopu vzel nekaj sekund.

Jest sem pa gamer in ne bom nikoli na Macu. Haha

borchi ::

> tisith par uric se le redko pozna

če človeka, ki ti dela za takim računalnikom plačuješ samo 10 EUR na uro si razliko, ki jo daš za hitrejši računalnik zamortiziraš v enem mesecu, dveh. vsak nadaljni mesec ti počasnejši stroj dela samo zgubo (krade čas tvojemu zaposlenemu).

> Jest sem pa gamer in ne bom nikoli na Macu. Haha

se te da kje v živo videt? jobs bol mal po evropi hodi, tk da bom zadovoljen tut s second best opcijo...
l'jga

_Enterprise_ ::

> če človeka, ki ti dela za takim računalnikom plačuješ samo 10 EUR na uro si razliko, ki jo daš za hitrejši računalnik zamortiziraš v enem mesecu, dveh. vsak nadaljni mesec ti počasnejši stroj dela samo zgubo (krade čas tvojemu zaposlenemu).

Hmm, maš prav. Ampak niso pa spet vsi direktorji nekega računalniškega dela.

> se te da kje v živo videt? jobs bol mal po evropi hodi, tk da bom zadovoljen tut s second best opcijo...

Lol, kaj nej bi tole pomenil? Veliko pač igram igre in zatorej Maca za kaj drugega kot gledanje bonbončkov za oči in mogoče uporabo kakšne aplikacije, če je res toliko boljša tam, ne bom uporabljal. Z Visto sem pa čisto zadovoljen.

PrimozR ::

Še preden si povedla da si gamer, sem vedel da si. Sam nimam pojma o tem, samo kar slišim od drugih in podobno. Ne vem kako so CAD programi paralelizirani, a mac PRO z Windowsi bi bil v kakem AutoCADu verjetno kar spoštovanja vreden stroj.

TO je pa vsa poanta Mac PROja - za špile je neuporaben. Ker 8 jeder (oz. minimalno 4 pri najcenejši opciji) v špilih nimaš kje ponucati.

Predvidevam da so par ur dolgi renderji samo zaključni in ni vrag, da zrendiraš samo del projketa. To je pa precej uporabno, da vnaprej vidiš kako bo vse skupaj izgledalo. No pri videu to ni treba, saj ti Adobe Premiere vse skupaj recimo predvaja realtime mimogrede. Gre pa na splošno za hitrost izvajanja orodij, filtrov. Ne pozabimo da se je Photoshop začel na Macih...

mtosev ::

Apple powered by Intel. :P
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

wooted ::

to je workstatin ne pa gaming komp.. sej špili bi tud letel ko šus, medtem bi pa v ozadju renderiru video, konvertu muzke, konvertu videe pa še 500 drugih stvari pa bi igrca še vedno delala ko stroj:D

edit: >>načelo naroda: plašnike na glavo pa hodimo ravno:\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wooted ()

CoolBits ::

Ne pozabimo da se je Photoshop začel na Macih...

Ne pozabmo na PRO apps
http://www.apple.com/finalcutstudio/
http://www.apple.com/logicstudio/

itd :)

Gregor P ::

Evo še povezave za tiste, ki "Workstejšn" skoz zamenjuje z "Gajming mašjin":D

Alienware Area-51 7500

Cena pa je 8.000,- dolarjev (5.400,- evrov), zih pa se da dobit še dražji >:D



Tako, sedaj pa nazaj na WS mašine :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: madviper ()

keber ::

>>> Ne vem kako so CAD programi paralelizirani,

3ds Max je dobro paraleliziran, serija AutoCAD praktično nič.

StajercSSS ::

hamax,ti tudi drži gobec :D


Kje se ta Mace probat? Kje so prodajalne? Ker še jaz nisem nobene zasledil.. 0:) Sem se spomnu na strica Googla. :D
Voziš se v formuli, pred tabo je podmornica, za tabo pa vesoljska ladja.
Kako se rešiš iz te situacije?
Rečeš ciganu naj ustavi vrtiljak.

bluefish ::

Ena prodajalna je v CityParku, druga blizu Lovca,...

PrimozR ::

keber 3DS Max ni ravno CAD program :)

EDIT: pa še to predvidevam da je samo pri rendiranju paraleliziran (za to pa vem). Itak pa za 3D CAD programe največ pridobiš s Quadro/FIreGL kartico (ki lahko nativno štanca wireframe).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Strojniški 3D CAD je razmeroma slabo paraleliziran. V glavnem je to posledica, rečimo temu, strukture podatkov. Sodobni MCAD sistemi v glavnem operirajo z gradniki (feature) in so ti "history based" (tega izraza že dolgo nišče ne uporablja). Gre enostavno za to, da se vsak novodefiniran gradnik naveže (referencira) na predhodne gradnike. Tako dobimo neke vrste drevesno strukturo in če v njej obnovimo npr. enega prvih gradnikov pride pri osveževanju do ponovnega osveževanja gradnikov korak za korakom, kot so bili ustvarjeni. Dalo bi se pa paralelizem uporabiti pri obnavljanju posameznih, med seboj neodvisnih vej podatkovne strukture. Prav tako se paralelizem deloma izkorišča pri delu s sestavi, ko se lahko vsporedno osvežujejo sestavni deli, ki niso v medsebojni odvisnosti. V glavnem, paralelizem je verjetno naslednja tehnologija, kjer bo prišlo do pohitritve MCAD sistemov.

Kar se pa OS X tiče, je res zanimivo, da na njem ni podprt noben od "treh velikih" MCAD sistemov (Pro/E, Catia in UG-NX), še posebej, ker so vsi prisotni tudi na raznih UNIX sistemih. Edini, ki je najavil prenos sistema je bil UG (oz Siemens PLM) za verzijo NX5, pa so to prestavili na verzijo NX6.

LP

Jože

Tear_DR0P ::

oh mokre sanje
jaz se pa ravno trudim, kako 10 mašin preko giga mreže povezat v renderfarm - ko bi s to mašino lahko vse na eni kišti nardil
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Jst ::

Tear_Drop:

Če uporabljaš Mayo, potem sploh ne vem, kaj kompliciraš. Dedicated Render stvari (kako se imenuje, se ne spomin, ker sem AntiDisigner) inštaliraš po mreži, greš v Mayin Control Panel in nastaviš, kje se nahajajo računalniki.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Apple predstavil nove računalnike Mac Pro (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
6710523 (8157) Jst
»

Apple predstavil Mac Pro (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Procesorji
12612770 (8766) opeter
»

Apple končno predstavil Mac Pro z 8 jedri

Oddelek: Novice / Procesorji
265214 (3670) Jst
»

iscem zelo LEP racunalnik

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
373343 (1898) Bethrezen

Več podobnih tem