» »

PRD vloga : "Potrjeni datum in ura montaže", ... kdo potrdi pri menjavi operaterja?

PRD vloga : "Potrjeni datum in ura montaže", ... kdo potrdi pri menjavi operaterja?

r0Kk ::

Lep pozdrav!

Imam en problem. Letos smo menjali ponudnika širokopasovnih storitev in naleteli na težavo. Priključek so namreč izklopili 12.10., pri čemer je bil datum prehoda določen na 2.11. s strani Telekoma Slovenije.

Na prejšnjem ponudniku trdijo, da niso krivi, nasprotno pa trdijo tako na Telekomu kot na novem ponudniku.

Prejšnji ponudnik svojo pozicijo dokazuje s PRD vlogo, na kateri pa je podatek "Potrjeni datum in ura montaže" na 12.10.2007 07:00. Ali se je s tem datumom strinjal prejšnji ponudnik ali je to zgolj Telekomov del vloge, ki ga ne potrdi noben od ponudnikov?

Kdorkoli se na to spozna, ga prosim, da mi poskuša pojasniti. Hvala vnaprej.

Jernej L ::

In pozabil si povedati kaj je sploh tu problem?

r0Kk ::

Problem je v tem, da ne vem kdo potrdi "Potrjeni datum in ura montaže" komu ... kot sem tudi napisal. Ne vem kdo se s tem strinja oz. potrdi in to me zanima.

Jernej L ::

Ja očitno telekom določi datum ko bojo izvedli zadevo na centrali enkrat v prihodnosti, ampak je trenutni operater priključek izključil tisti dan ko je telekom povedal šele kdaj bodo vse skupaj izvedli..

r0Kk ::

Ampak sej tega ne odklopi kr ponudnik ... to delajo samo na centrali pri Telekomu?

Matheeew ::

A ti res verjameš, da te [internetni] ponudnik ne more odklopit iz interneta? :)

EDIT: dodan [internetni]

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matheeew ()

r0Kk ::

Jah, no ... jaz sem resno mislil, da to delajo samo telekomovi tehniki na centrali ... seveda pa lahko tudi na željo internetnega ponudnika. Ali res ni tako? Ker potem je jasno, kdo je v mojem problemu odgovoren za nastalo situacijo.

Matheeew ::

Ja fizično te že tehniki...

Ni pa problem na te blokirati na daljavo...."push the button" varianta.

Povej malo več...za katerega operaterja se gre? V primeru, da uporablja PPPoE, lahko enostavno preveriš, če je blokirano up. ime in geslo.

r0Kk ::

Ne, zdaj tega ne morem več preverit, ker imam internet že pri Amisu urejen in priklopljen in pri starem ponudniku itak nimam več up.imena in gesla.

Stari ponudnik je bil TušTelekom oz. Volja. Problem je v tem, da so izklop izvedli tehniki in ni bila blokada na daljavo, ker so tehniki potrdili izklop pri njih.

TušTelekom zdaj trdi, da to ni njihov problem, čeprav so izdali nalog, na katerem je ta "Potrjeni datum in ura montaže" določen na 12.10. Jaz ne razumem samo tega, ali je TušTelekom dal tehnikom soglasje, da izvedejo fizični izklop, ker so potrdili datum in uro montaže? Ali je ta postavka kaj čisto drugega?

Namreč, 12.10. so me klicali z Volje oz. Tuša, da so prejeli zahtevo za prehod in da bodo konec meseca izvedli izklop in potem istočasno še priklop. Vse lepo in prav, če ne bi bil izklop že isti dan in ne konec meseca. Kljub temu, da so jim s Telekoma in Amisa sporočili, da bo prehod 2.11., ker prej ni bilo mogoče dobiti termin.

Enostavno ne razumem kako se lahko zgodi kaj takega, potem pa se vsi vpleteni delajo, da ni nihče kriv in da ni nič narobe ...

Matheeew ::

1. 12.10 so te klicali, da bo konec meseca odklop. Vseeno so te odklopili isti dan. Smrdi po interni napaki.
2. Ne bi se čudil, da bi se bivšemu ISP-ju kratkomalo je.balo za tebe, glede na to, da si bil v prehodu k drugemu operaterju.

3. Vsekakor pa je tudi precej možno, da je telekomova birokracija kaj zabluzila. Ali pa obe birokraciji skupaj.

Čigavi tehniki so ti potrdili odklop?

Se mogoče spomniš katero napako ti je javilo, ko si se po 12.10. poskusil priklopiti na net?
Možnosti sta:
691 - napačno up. ime in geslo
678 - oddaljen računalnik se ne odziva

r0Kk ::

Telekomovi tehniki so potrdili odklop, Tuševi pa so mi 12., 13. in 14. zagotavljali, da ni odklop in da je sigurno kakšna napaka. Potem v ponedeljek 15. so pa hladno rekli, da je šlo odklop in da ni več v njihovih rokah.

To, da se Tušu **!!** za mene je očitno, ker me sploh niso resno jemali, ko sem jim rekel, da je to napaka in da naj jo odpravijo.

Katero napako je pa javilo pa ne vem, ker sem imel Pirellijev modem, ki se po odklopu interneta sploh ni več zbudil ... pač ADSL lučka je utripala cel čas ... do nastavitev modema oz. routerja pa itak nisem mogel, ker ga na Tušu zaklenejo ... ker jih skrbi, da bi lahko uporabnik kaj spremenil ... krneki. Tako da ne vem kakšna je bila napaka, ker se je modem avtomatično prijavljal na internet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r0Kk ()

Matheeew ::

Aha...mel si razvezan dostop.

V tem primeru bi morala odklop na centrali urejati 2 tehnika. Telekomov in od Volje. Volja te je namreč imela na lastnem DSLAM.u. Kdo od teh dveh je zamočil pa se ne da trditi.

DeletedUser ::

...

Zgodovina sprememb…

r0Kk ::

Aha, no zdaj vem malo več kot prej ... ja, razvezan dostop imam.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bodite pazljivi s tuŠtelekomom da se ne opečete kot mi (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
506361 (4336) JJM
»

Telekom & TušTelekom

Oddelek: Omrežja in internet
152518 (1762) balkanec
»

Siol in klicni dostop

Oddelek: Omrežja in internet
72115 (1896) Matheeew
»

Tuš Telekom - telefon in internet na optiki

Oddelek: Omrežja in internet
53702 (3535) Apo
»

TušTelekom : Internet + telefon ne dela ... tehnična pomoč pa tudi ne!

Oddelek: Omrežja in internet
163079 (2769) bond007

Več podobnih tem