Forum » Izdelava spletišč » Računalniški forum kot orodje interne komunikacije v podjetju
Računalniški forum kot orodje interne komunikacije v podjetju
Go-ahead ::
Zanima me vaše mnenje, ali je smotrno uporabiti računalniški forum znotraj podjetja, predvsem za izmenjavo izkušenj v storitvenem podjetju (cca 2000 zaposlenih) in kaj to za sabo potegne.
poweroff ::
Po mojih izkušnjah je taka komunikacija precej naporna. Za kakšna interna navodila ali dokumentacijo pa se splača postaviti wiki. Po mojih izkušnjah to deluje, seveda pa rabiš nekoga, ki bo bdel nad vsebino in izvajal striktno uredniško politiko.
sudo poweroff
Go-ahead ::
Zadeva je mišljena bolj v smislu poenotenja reševanja podobnih problemov in s tem razbremenitve nadrejenih z vedno istimi vprašanji.
Ali lahko prek ključnih besed najdeš v forumu podoben problem, kolikor vem slo-tech-ov forum ni najboljmočen pri iskanju?
Ali lahko prek ključnih besed najdeš v forumu podoben problem, kolikor vem slo-tech-ov forum ni najboljmočen pri iskanju?
CCfly ::
Elektronska komunikacije prek foruma in wikija je neustrezna ter izredno počasna. Zato so ustrezni IM programi, telefonija in dobri stari sestanki. Je pa seveda izredno koristno shranjevanje urejene dokumentacije na centralnem wikiju.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
Tody ::
Zelo moderiran forum ali pa raje wiki kjer folk težje "zgublja" produktivnost :)
Je pa res kot pravijo da treba zadevo načrtovat in pravilno uredit dokumente. Če rabi nekdo pomoč je pomoje bolje sistem "ticketov". Odvisno tud od tega kdo je pristojen za to da rešuje težave in kaj bo to naredilo na storilnost podjetja.
Je pa res kot pravijo da treba zadevo načrtovat in pravilno uredit dokumente. Če rabi nekdo pomoč je pomoje bolje sistem "ticketov". Odvisno tud od tega kdo je pristojen za to da rešuje težave in kaj bo to naredilo na storilnost podjetja.
SurfMan ::
Jaz bi bil vseeno bolj za forum. Iskanje funkcionira zelo dobro in če se drži nekaj osnovnih pravil je lahko že v štartu zelo pregleden. Rešitev je lahko skoraj brezplačna z uporabo odprtokodnih rešitev (SMF...). Problem "izgube produktivnosti" ostaja povsod kjer je vključen računalnik, pa naj bo to wiki, forum ali msn in podobni. Je pa seveda potrebna administracija (moderatorji..). Če te zanima več ti dam lahko primer kjer je nekaj tisoč rednih uporabnikov.
Daedalus ::
Za dokumentacijo, postopke, kake FAQ in podobne stvari - je IMO kak wiki sistem daleč najboljši. Recimo dokuwiki - tega sam največ uporabljam za zgoraj opisane stvari. Dobi se tud print to pdf, ki je sicer bolj lame, sam služi namenu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Go-ahead ::
SurfMan: Zanima me kje že uporabljajo forum?
Ker večina prisega na Wiki platforme sem začel razmišljati v smeri iskanja rešitve prek foruma, dokončne rešitve pa bi se vpisalo v wiki.
Ker večina prisega na Wiki platforme sem začel razmišljati v smeri iskanja rešitve prek foruma, dokončne rešitve pa bi se vpisalo v wiki.
SurfMan ::
Enostaven primer (kjer je forum javen) je http://forum.joomla.org/ . Uporabljajo ga v kombinaciji z "developer blog" in wikidoku. Očitno razmišljaš v pravi smeri. Tudi sam pripravljam podoben projekt v našem podjetju.
Go-ahead ::
Sam sem šele v fazi prepričevanja da bi bila uvedba tega dobra. Osnutek je bil zaenkrat dobro sprejet, vendar sedaj želijo vodilni konkretnejši predlog z dobro prikazanimi prednostmi.
Ker ne bi rad odkrival tople vode te SurfMan prosim za argumente s katerimi si ti prepričal ljudi v firmi (lahko tudi na PM).
Ker ne bi rad odkrival tople vode te SurfMan prosim za argumente s katerimi si ti prepričal ljudi v firmi (lahko tudi na PM).
mivsek ::
Kaj pa blogi nekaterih ljudi, katerih objave drugi komentirajo? Po mojem je to dosti boljši način ohranjanja vzdušja v podjetju, kot pa so forumi. Če prepričaš direktorja, da občasno napiše kaj v svoj blog, pa še posebej. Pa saj ni nujno, da ravno direktor, lahko kdorkoli, ki ima malce pisateljske žilice ...
Tody ::
Mislim da je njegov cilj da odgovori na vprašanja katera so že bila odgovorjena:
Recimor kako se uporablja ta in ta funkcija, ali pa kako se naredi ta in ta zadeva v podjetju.
Namesto da mu šef razlaga vse od začetka in tako zgublja on čas mu reče preber si na wikiju in vprašaj če kaj ni jasno.
Forum pa bi služil kot debata o najboljši rešitvi problema. Tako da bi bil tudi zaradi tega wiki preglednejši in predvsem optimizirano pravilen
Recimor kako se uporablja ta in ta funkcija, ali pa kako se naredi ta in ta zadeva v podjetju.
Namesto da mu šef razlaga vse od začetka in tako zgublja on čas mu reče preber si na wikiju in vprašaj če kaj ni jasno.
Forum pa bi služil kot debata o najboljši rešitvi problema. Tako da bi bil tudi zaradi tega wiki preglednejši in predvsem optimizirano pravilen
rkasteli ::
Kaj pa blogi nekaterih ljudi, katerih objave drugi komentirajo? Po mojem je to dosti boljši način ohranjanja vzdušja v podjetju, kot pa so forumi. Če prepričaš direktorja, da občasno napiše kaj v svoj blog, pa še posebej. Pa saj ni nujno, da ravno direktor, lahko kdorkoli, ki ima malce pisateljske žilice ...
Blogi so slaba ideja za podjetje ki ima hiearhatično ureditev položajev. Blogi so ponavadi osebne zadeve in če bo direktor na svoj blog pisal osebne stvari se podrejeni poistovetijo z njim kar posledično pomeni izguba avtoritete,kar pri 2000 zaposlenih pomeni kaos. Pri izbiri sistema ki ga boš izbral za komunikacijo pri tako velkem podjetju moraš biti zelo previden saj mora biti veš čas jasno kdo kam spada. Ravno tako mora biti veš čas jasno čemu je forum namenjen, ker drugače ga lahko zaposleni uporabijo kot sredstvo za medsebojno obračunavanje, še slabše izražanje nezadovoljstva in pretirane kritike vodstva.
rkasteli
mivsek ::
Blogi so ponavadi osebne zadeve in če bo direktor na svoj blog pisal osebne stvari se podrejeni poistovetijo z njim kar posledično pomeni izguba avtoritete
Blog so morda bolj osebne sorte na Slovenskem, nikakor pa to ni pravilo. Sam berem kup blogov, ki so izključno strokovne narave ter še nekaj takih, ki so namenjeni obveščanju o dogajanju v odprtokodnih skupnostih. Ravno slednji bi bili najbolj primerni tudi za podjetja. Dober direktor pa mora skrbeti za čimbolj pristne stike tudi s podrejenimi in kaj je zanj lažjega kot blog z občasnimi prispevki, ki dvigajo "moralo" v podjetju?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mivsek ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Google po dobrem tednu dni razpustil etično komisijoOddelek: Novice / Ostale najave | 16730 (13845) | gus5 |
» | Študija o inteligenci uporabnikov različnih brskalnikov potegavščinaOddelek: Novice / Omrežja / internet | 5513 (4642) | MrStein |
» | Spletne urice: Blog -> orodje spletne prisotnosti posameznikaOddelek: Novice / Kiberpipa | 3326 (2737) | Roadkill |
» | Blogi kot terapijaOddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 3476 (2541) | Makaron_hater |
» | VOLJAblokOddelek: Novice / Omrežja / internet | 2678 (2678) | andrej |