Forum » Programiranje » copile c++ help prosm
copile c++ help prosm

alesrosina ::
uporabljam Borland Free Compailer 5.5 pa mam tezave z kompiliranjem c++ kode .... namrec, zmer mi javlja da ne najde include fileov (so v dir BCC55Include ). Kako naj povem programu, da so include file tam?
Pa se ksne nasvete za C++ zacetnika lohka poveste ;)
Pa se ksne nasvete za C++ zacetnika lohka poveste ;)
- odklenil: alesrosina ()

[kren] ::
cudno.. ko sem bral tvoj post v "simple programcek" sem se pocutu ko ena nula ki bo pohojena pa pozablena... no vglavnem, probaj re-install pa poglej ce si tut library-je linkal (no ja.. neumno sam zakaj ne...:\ ). drugace pa mam js vc++ pa nisem mel nikol problemov glede includov..

alesrosina ::
:P :O ;) :) :8) 0:) heh ... tist u simp programcek je bla pac zajebancija ... :D :)) 8-)

gumby ::
Ali imaš #include [nekaj.h] ali #include "nekaj.h" ? ni vseeno..
;(( namesto oglatih oklepajev so seveda <<>> - HTML me za****va;((
;(( namesto oglatih oklepajev so seveda <<>> - HTML me za****va;((
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gumby ()

MasterBlaster ::
"bcc32 -Ic:\borland\bcc55\include -Lc:\borland\bcc55\lib MySource.cpp" (brez narekovajev)
ali pa narediš .cfg datoteko, j katero dodaš še morebitne druge parametre.
V . cfg datoteko vpišeš "-Ic:\borland\bcc55\include -Lc:\borland\bcc55\lib" (brez narekovajev)
potem pa zaženeš kompailer
bcc32 +MySource.cfg MySource.cpp
Za kake zahtevnejše projektr pa itak rabiš makefile.
ali pa narediš .cfg datoteko, j katero dodaš še morebitne druge parametre.
V . cfg datoteko vpišeš "-Ic:\borland\bcc55\include -Lc:\borland\bcc55\lib" (brez narekovajev)
potem pa zaženeš kompailer
bcc32 +MySource.cfg MySource.cpp
Za kake zahtevnejše projektr pa itak rabiš makefile.

MasterBlaster ::
Vidim da sloteckovi auto smeški delajo :) . No v mojem prejšnjem postu pa bi naj predstavljali ": \" .>:D :D

alesrosina ::
a.... prekle zakurnk .... jst sem pa zler pisou "bcc55.exe moj_fajl.cpp -Ic: \pac_neki
no, zdej pa dela, hvala! :D
no, zdej pa dela, hvala! :D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | C++Oddelek: Programiranje | 1755 (1599) | boogie_xlr |
» | c++ compilerOddelek: Programiranje | 1586 (1352) | darkkk |
» | kako nastaviti prevajalnik v ultra edituOddelek: Programiranje | 1115 (1053) | Maryyo |
» | Nekaj o programiranju (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 5782 (4922) | alesrosina |
» | Borland C++ Compiler - probljemOddelek: Programiranje | 1029 (932) | R0K |