» »

StarCraft II

StarCraft II

Temo vidijo: vsi
««
9 / 23
»»

Good Guy ::

a kdo mogoče ve kaj se dogaja s platform.si..

rad bi preorder naredu pa jim stran štrajka
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

nobodyelse ::

Glede dote...itq da jo bo nekdo naredu "kvazi" sc2 doto, ampak tako izpopolnene kot je v wc3 je ne bo su noben delat...ker za to rabis, da par let igra 100k+ playerjov to mapo in jo sproti izpopolnujes, copy/paste iz wc3 niti slucajno ne gre, ce si kej igral doto v wc3 to mors vedt.....

def0r ::

nobodyelse je izjavil:

Glede dote...itq da jo bo nekdo naredu "kvazi" sc2 doto, ampak tako izpopolnene kot je v wc3 je ne bo su noben delat...ker za to rabis, da par let igra 100k+ playerjov to mapo in jo sproti izpopolnujes, copy/paste iz wc3 niti slucajno ne gre, ce si kej igral doto v wc3 to mors vedt.....

Heroes of Newerth je najboljsa kopija ce gres to ze.
League of legends je pa meni najbolj zabavna.

Rokomah ::

Nekajkrat sem že inštaliral SC1 pa mi nekako ni sedla, čeprav sem načelno ljubitel podobnih iger (Warzone 2100 se prešpilal do onemoglosti). Včeraj sem si zaradi stalnih in zelo konkratnih pozitivnih kritik inštaliral še Starcraft 2 beta in se trudil preigrati vsaj nekaj scenarijev....

Ni mi popolnoma jasno, kaj množica vidi v tej igri??? Ne rečem, da je slaba, vendar tako zelo dobra, kot nekateri pišete, pa vendarle ni. Mape so zelo dolgočasne (vse enake). Postavitev resursov je predvidljivo. Vse mape so nekako duhomorne, igraš eno vidiš vse. Raznovrstnost enot mi še ni uspelo v celoti ugotoviti, vendar to ni nič novega ali še nevidenega. Tudi uravnoteženost enot, ni nekaj za gate trgat.

Če je nekdo tako prijazen in mi napiše nekaj prednosti SC2 (še nevidenih v drugih podobnih igrah) in kje je npr. toliko boljša od recimo Warzone2100.

mihec87 ::

Večina se skriva v multiplayer možnosti,saj je to tisto kar naredi igro zanimivo.

Zheegec ::

Rokomah - je bilo že stokrat napisano. Za začetek si poglej malo PRO replaye recimo tukaj, magar v tem kanalu v search vpiši "hdh invitational" in poslujaš komentarje, boš izvedel veliko o strategiji, dinamiki in pa uravnoteženosti (katera enota je dobra proti čemu, slaba proti drugemu). Tega pri drugih igrah (razen Warcraft3 in Starcraft1) nimaš, že to ti lahko da en namig, kakšno težo ima Starcraft v primerjavi z vsemi ostalimi strategijami na trgu. Replaye Starcraft1 lig v Koreji imaš pa tukaj, najbolje da v search v tem kanalu napišeš "flash" in gledaš njegove replaye. Na žalost so zelo redki z angleškimi komentarji...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nejc1994 ::

ma dej ta atarcraft je tko tko. sureme commander 2 je fail proti supcom enici ampak 3x bol od starcrafta 2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nejc1994 ()

ahac ::

Nejc1994 je izjavil:

ma dej ta atarcraft je tko tko. sureme commander 2 je fail proti supcom enici ampak 3x bol od starcrafta 2.


Zato se pa Starcraft še vedno igra na največjih gaming tekmovanjih in matche prenaša na TV. Ker je fail.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zheegec ::

in to navkljub grafiki iz leta 1998 in ločljivosti 640x480 :))
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Good Guy ::

Zheegec je izjavil:

in to navkljub grafiki iz leta 1998 in ločljivosti 640x480 :))


hehe točno ;)

ko sm prvič nasnel špil sm skor bruhov ;) zarad grafike..

ko pa odigraš par rund te pa čist not potegne:)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

nuclear ::

starcraft se igra predvsem v južni koreji, ker so azijci vesoljci, in imajo radi svoje sci-fi igre svojih bratov vesoljcev..
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB

Rokomah ::

nuclear je izjavil:

starcraft se igra predvsem v južni koreji, ker so azijci vesoljci, in imajo radi svoje sci-fi igre svojih bratov vesoljcev..


..poglejte kakšne risanke gledajo Japonci@Co ;), sej so čist usekani na tiste junake ki skačejo po zraku....
Pockemoni in podobno, pa tiste karte se neki grejo, za kozlat....mislim, če je to neka referenca?

Zheegec ::

O čem se že gre ta tema?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ahac ::

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Nejc1994 ::

Zheegec je izjavil:

O čem se že gre ta tema?

Da so Azijci vesolci?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nejc1994 ()

Nejc1994 ::

oprostite za duble post ampak Rokomah ali je internet se dejaven pro Warzone 2100. Danes sem sprobal iti prek mreze ampak ni bilo nobene igre...

Rokomah ::

Warzone2100 scena je še zelo aktivna. Poklikaj malo po googlu in boš našel forume, kjer nadgrajujejo originalno igro z novimi dodatki, saj je že nekaj časa prosta koda. Drgač pa lahko tudi midva kakšno na multiplayerju odigrama, če želiš.

Kar se tiče WZ2100 vs. SC2/1 je ena velika prednost na strani WZ2100, da je igra omogočala prosto izdelavo enot, kar pomeni, da si lahko enoto sestavljal poljubno po komponentah (različno podvozje, različen pogon, različna oborožitev) kar je dopuščalo nešteto bojnih taktik. Ta lastnost igre mi je bila najbolj všeč, saj je dopuščala resnično svobodo taktičnega odločanja. Naj naštevam naprej, v WZ si imel tudi posebne poveljniške enote (HQ units), na katero si lahko "pripel" druge bojne enote in tako oblikoval posebno (namensko) taktično skupino, tudi mape v WZ2100 so bile večje, prostornejše, ki so omogočale uporabe različnih taktik in omogočale dober pregled, v nasprotju z SC2/2, kjer se enote hitro pomešajo v klobčič na majhnem prostoru in ni nobenega pregleda. Tudi vertikalen manever je v WZ2100 veliko bolje dodelan in "resničen", kot v SC, prav zato ker so mape preglednejše in večje. Skratka, še enkrat, ni mi jasno, kje je SC1 dosegel takšen uspeh, pa ne mi sedaj zopet omenjati korejcev, navedite mi konkretne kvalitete, ki jih jest očitno ne najdem.

Včeraj sem igral dve uri 4 player mapo (solo), pa me ni ravno fascinirala, če upoštevam dejstvo, da je to popolnoma nova, in oh in sploh pohvaljena igra. Za toliko prahu kot se že nekaj let dviguje, vso vzdihovanje na forumih kako bo igra dobra, bi človek pričakoval dejansko nekaj boljšega, še nevidenega.
V eni uri sem izumil in zgradil vse kar je bilo na volje (WZ2100 ima nekaj 1000 izumov in različnih kombinacij gradnje objektov in enot, nisem nikoli prišel do konca).
Ok, priznam, ne vem kako igra izgleda in deluje v multiplayerju. Prav gotovo je razlika v igranju, ker je nasprotnik boljši, vse ostalo je pa itak enako.

Pa ne gre mi za kontriranje, želim samo dober opis prednosti prihajajoče StarCraft2, da ne bom po nepotrebnem zapravljal 50€.

Zaključek:
StarCraft2 ni slaba igra, vendar daleč od tistega, kar mnogi napovedujete in hvalite, predvsem pa ne ponuja NIČESAR NOVEGA !!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rokomah ()

ahac ::

V eni uri sem izumil in zgradil vse kar je bilo na volje

V SC nimaš 1 ure časa, da bi vse gradil. Moraš zgradit pravo količino pravih enot. Kaj so pa prave enote je pa čist odvisno od tega kako igra nasprotnik.

StarCraft2 ni slaba igra, vendar daleč od tistega, kar mnogi napovedujete in hvalite, predvsem pa ne ponuja NIČESAR NOVEGA !!!

Dobra igra je ravno tista, ki ne potrebuje nekih hudih novosti, da ostane zanimiva več desetletij.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

ladoslo ::

Rokomah je izjavil:

Warzone2100 scena je še zelo aktivna. Poklikaj malo po googlu in boš našel forume, kjer nadgrajujejo originalno igro z novimi dodatki, saj je že nekaj časa prosta koda. Drgač pa lahko tudi midva kakšno na multiplayerju odigrama, če želiš.

Kar se tiče WZ2100 vs. SC2/1 je ena velika prednost na strani WZ2100, da je igra omogočala prosto izdelavo enot, kar pomeni, da si lahko enoto sestavljal poljubno po komponentah (različno podvozje, različen pogon, različna oborožitev) kar je dopuščalo nešteto bojnih taktik. Ta lastnost igre mi je bila najbolj všeč, saj je dopuščala resnično svobodo taktičnega odločanja. Naj naštevam naprej, v WZ si imel tudi posebne poveljniške enote (HQ units), na katero si lahko "pripel" druge bojne enote in tako oblikoval posebno (namensko) taktično skupino, tudi mape v WZ2100 so bile večje, prostornejše, ki so omogočale uporabe različnih taktik in omogočale dober pregled, v nasprotju z SC2/2, kjer se enote hitro pomešajo v klobčič na majhnem prostoru in ni nobenega pregleda. Tudi vertikalen manever je v WZ2100 veliko bolje dodelan in "resničen", kot v SC, prav zato ker so mape preglednejše in večje. Skratka, še enkrat, ni mi jasno, kje je SC1 dosegel takšen uspeh, pa ne mi sedaj zopet omenjati korejcev, navedite mi konkretne kvalitete, ki jih jest očitno ne najdem.

Včeraj sem igral dve uri 4 player mapo (solo), pa me ni ravno fascinirala, če upoštevam dejstvo, da je to popolnoma nova, in oh in sploh pohvaljena igra. Za toliko prahu kot se že nekaj let dviguje, vso vzdihovanje na forumih kako bo igra dobra, bi človek pričakoval dejansko nekaj boljšega, še nevidenega.
V eni uri sem izumil in zgradil vse kar je bilo na volje (WZ2100 ima nekaj 1000 izumov in različnih kombinacij gradnje objektov in enot, nisem nikoli prišel do konca).
Ok, priznam, ne vem kako igra izgleda in deluje v multiplayerju. Prav gotovo je razlika v igranju, ker je nasprotnik boljši, vse ostalo je pa itak enako.

Pa ne gre mi za kontriranje, želim samo dober opis prednosti prihajajoče StarCraft2, da ne bom po nepotrebnem zapravljal 50€.

Zaključek:
StarCraft2 ni slaba igra, vendar daleč od tistega, kar mnogi napovedujete in hvalite, predvsem pa ne ponuja NIČESAR NOVEGA !!!


Zaključek: StarCraft 2 je dobra igra, je naprednejša od wc3 in bo poounala sceno, količina ljudi, ki jo bo igrala, bo presegla WoW (po moljem mjenju) in njeno hvaljenje je zasluženo. Nima dosti novega, vendar omogoča tuning, ki nima meja in je izboljšana verzija wc3 in sc. Torej: Ni mi škoda tistih 50 eur za tok hud špil !!!


Multiplayer rulza, ko je bla prva beta sm biu u golden ligi 3 na svetu za 2 dni pol sm pa komp sfukou (lag) in sm padu po ranku dol kr sm zgublou.
Špilou sm zerge, večinoma sm rushou 6 pool (za use k veste kaj govorim) pa kak 2v2 z frendom ku je biu teran.
Newschool: MPG X570 / Ryzen 5800X3D / RX 7900 XT / 64 GB ram / Fractal D7 XL
Oldschool: AMD K5 / 16 mb ram / 512 mb disk / win 95 / custom case

Outsajder ::

WOW sj tale trailer je pa bolj za film kot za špil XD

Dami ::

Ja s takole grafiko ne bi mel nič proti če dajo ven kak SC/WoW celovečerni film.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

PaJo ::

To pa res, se vidi da ne šparajo, upam samo da bo tudi igra primerna za nas amaterje:D
Ne se preveč sekirat, rajši uživat:)

mihec87 ::

Redke so igre z neko full hudo grafiko pa dobro igralnostjo.V bistvu pa itq a igraš igrco al gledaš grafiko?
Seveda so igrce, vau kera grafika ipd..pa igraš neki malga pa ti dojadi..

cebelar123 ::

Ce bo pol tolko dobra igralnost kot v total annihilationu bo vredi.

Zheegec ::

PaJo je izjavil:

To pa res, se vidi da ne šparajo, upam samo da bo tudi igra primerna za nas amaterje:D

Starcraft je bil že vedno easy to learn, hard to master.

Rokomah - a si gledal replaye, katere sem linkal? V večini imaš zelo dobro razloženo dinamiko igre, tudi za nekoga, ki igre ne pozna je lepo razumljivo. Pri drugih igrah tega pač ni in je zato zate novost, ampak se boš navadil :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nejc1994 ::

Rokomah posl mi PM kdaj mas cajt pa kako.Drugace se strinjam s tabo starcraft 2 = starcraft 1 + grafika k je ze 4 leta stara. Ne vem zaka usi hvalte multi ud starcrafta k je glih singleplayer dobr, multi pa ni men glih. Ce je kksna igra k je ownage u multiju je to supcom FA ,al pa number 1 game na svetu total anihilation. TA je stara tok k starcraft pa ga lahk igram na 1900x1600 use leoo. opristite za napake ampak pisem iz telefona

Rokomah ::

Hvala za konstruktivno debato :)

Nekdo zgoraj je omenil, da pri SC ne gre samo za nažiganje in, da ne zmaga samo tisti ki zgradi več enot in, da kamot zmaga tudi tisti ki ima manj enot.

Ne razumem te trditve najbolje, ker, koliko poznam takšne zvrsti špilov, ne gre drugače, kot po principu, KDO BO HITREJE (gradil, nažigal po drugem...) !!! ;)
Sedaj....res je, da lahko nasprotnika premagaš z manjšim številom enot, vendar si moral do teh (boljših) enot nekako priti. Moraš hitro graditi ali izumljati (pa smo zopet tam).

Presenečen sem tudi, da razvijalci vstrajajo na nerazumljivo nepreglednih in majhnih mapah, ki ne omogočajo pregleda in taktičnega razvoja.
Primer lapsusa: včeraj sem skozi gozd z lahkoto vodil tankovske enote in ostalo težko orožje, kar je skregano z logiko ;) ;)

Tudi resursi so predvidljivi in vsi enaki. Ali nebi bilo bolj zanimivo, da bi bilo nekje več resursov, drugje manj, posledično bi se tudi zaradi tega odvijale razne taktične rešitve. Tudi če bi bile večje mape, bi zanimivost samo še povečalo, predvsem bi pa bolj prišel do izraza vertikalen manever (desanti in podobno), tako pa, ob obstoječih (majhnih) mapah skorajda ni faktorja presenečenja, ki v resničnih spopadih vedno igra pomembno vlogo.

Igro bom vsekakor kupil, ker enostavno ne morem spregledati enormno veliko pozitivne kritike za prihajajoči SC2, vseeno pa imam veliko zadržkov. Že sedaj se veselim duelov v multiplajerju tudi s slo igralci. Upam, da bo mogoče igrati tudi 2 na 2 (2 slo playerja vs. ostalim).

Apeliram pa, da dajmo na tem ali novem topiku bolj opisovati razne tehnične ali taktične značilnosti igre, ne si pa "prepucavati".

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rokomah ()

ladoslo ::

Rokomah je izjavil:


Upam, da bo mogoče igrati tudi 2 na 2 (2 slo playerja vs. ostalim).


Da se igrat od 1vs1 do 4v4, pa tud FFA je možen. Nardiš lahko svoj party, in greš lahko v katerega koli, če pa kdo manjka potem pa ti računalnik sam poišče.Naprimer si ti pa jst, pa če bi šla 4v4 nama še 2 mankata, se preprosto prijaviva v 4v4 in računalnik sam najde 2 še z nami in 4 nasprotnike.
Newschool: MPG X570 / Ryzen 5800X3D / RX 7900 XT / 64 GB ram / Fractal D7 XL
Oldschool: AMD K5 / 16 mb ram / 512 mb disk / win 95 / custom case

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ladoslo ()

Berserker ::

Rokomah če hočeš res taktično strategijo potem raje poseži po CoH ali dawn of war , sam sem igral Supremme commander ampak mi tak tip iger ni nevem kako šel tako da upam da bo vsaj zgodba dobra pa bom ostalo nekako preživel. Me pa pri takšni strategijah močno motijo MP vertikalne mape, sej enim je cool ker imajo potem vsi iste možnosti ampak ni nevem kako naravno.

ahac ::

Sedaj....res je, da lahko nasprotnika premagaš z manjšim številom enot, vendar si moral do teh (boljših) enot nekako priti. Moraš hitro graditi ali izumljati (pa smo zopet tam).


Ja, hitro gradit moraš v vsakem primeru.
Ampak fora je, da so ene enote dobre proti določenim, hkrati so pa skoraj neuporabne proti drugim. Torej moraš ti vedt kaj gradit nasprotnik. To pa pomeni, da moraš vedno raziskovat kaj dela in napadat expansione (da ne dobi preveč resourcov). Zato je pa tudi OK, da so dost majhne mape. Če bi bile dost večje, potem bi se dost več razvil preden bi prišlo do bitk in takrat bi pa res imel že vse zgrajeno in raziskano.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zheegec ::

Ne razumem te trditve najbolje, ker, koliko poznam takšne zvrsti špilov, ne gre drugače, kot po principu, KDO BO HITREJE (gradil, nažigal po drugem...) !!! ;)

Teoretično da. Ampak, če ti najhitreje zgradiš X enoto, ima lahko nasprotnik (ki je počasnejši) manj vredno Y enoto, ki bo totalno sesula tvojo X enoto :) Nič ti ne pomaga, če imaš več enot, preprosto lahko nasprotnik zmaga ali z boljšo kombinacijo enot (ki jih je manj IN so manj vredne), ali pa z boljšim micro-managmentom (kaj je to se mi ne da razlagati, glej replaye ki sem jih dal zgoraj, pri micro-managmentu Starcraft povozi Supreme Commander po celi črti, imaš pa seveda še macro aspect taktike, katerega že poznaš iz Supreme commanderja in večine drugih strategij).
Sedaj....res je, da lahko nasprotnika premagaš z manjšim številom enot, vendar si moral do teh (boljših) enot nekako priti. Moraš hitro graditi ali izumljati (pa smo zopet tam).

Niti ne, lahko da so enote slabše in manj tehnološko napredne, samo so pa pravi counterji nasprotniku ob pravem času na pravem mestu in s pravim microtom. Glej replaye.
En čisto banalen problem - proti Protoss Immortalu (high-tech in draga enota) se super obnesejo najbolj osnovne in najcenejše enote od Zerga (zeglingi), proti najbolj osnovni protoss enoti - zealot, pa zerglingi niso ravno najboljši, razen če jih je bistveno več.
Presenečen sem tudi, da razvijalci vstrajajo na nerazumljivo nepreglednih in majhnih mapah, ki ne omogočajo pregleda in taktičnega razvoja.

SC2 mape so zelo pregledne in precej majhne - da se ohranja dinamika igre, torej da je stalno akcija in da expandanje ni samoumevno, oziroma je del taktike da nasprotniku preprečiš expandanje.
Tudi resursi so predvidljivi in vsi enaki. Ali nebi bilo bolj zanimivo, da bi bilo nekje več resursov, drugje manj, posledično bi se tudi zaradi tega odvijale razne taktične rešitve. Tudi če bi bile večje mape, bi zanimivost samo še povečalo, predvsem bi pa bolj prišel do izraza vertikalen manever (desanti in podobno), tako pa, ob obstoječih (majhnih) mapah skorajda ni faktorja presenečenja, ki v resničnih spopadih vedno igra pomembno vlogo.

Niso vsi enaki, imaš navadne in high-yield. Expandanje je del igre in večinoma imaš 1 expansion, ki ga je lahko braniti, ostale pa ne več. In tukaj je v mid-game največ taktike. Ti bi imel 5 expansionov, ki jih je lahko braniti, samo ravno to bi uničilo ves čar igre. Sploh, ko bi potem velikokrat videli bitke max vojsk, namesto kombinacije micro-macro. Glej replaye, ki sem jih dal, faktorja presenečenja je ogromno, sploh od določenih kreativnih igralcev.

V glavnem - Stacraft2 je daleč najboljši RTS trenutno zunaj, drugi je Starcraft, tretji pa Command & Conquer 1.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

huelz ::

Ha, jaz sem par dni nazaj kupil SC1 + broodwar (moram na novo narest account na bnetu), ker sem prvi original cd izgubil, ker pogresam multiplayer :D

Cist tko BTW, se koga zanima group buy za CE? Nisem nasel nic pametnega, plus so kvote zvisal in jih je tezko dobit (da o ceni ne govorim).

def0r ::

http://www.platform.si/starcraft-wings-...

Tukaj gor imas na voljo collectorja. Drugace pa kakor mi je rekel Aryes je collector mozno v SLO narociti samo iz amazona.

Nejc1994 ::

starcraft > starcraft 2 so 3 (TRI) nove enote na frakcijo. V TA si dubu novo enoto usak tedn!

ahac ::

Nejc1994 je izjavil:

starcraft > starcraft 2 so 3 (TRI) nove enote na frakcijo. V TA si dubu novo enoto usak tedn!


Zakaj bi dajal cel kup novih enot?
Šah že 500 let ni dobil nobene nove enote. Dobre igre se pač ne spreminja samo zato, da imaš nekaj novega.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

mihec87 ::

Ne vem zakaj eni ne poštekate da je igrca dobra tako kot je, in za dobro igrco ne šteje super duper grafika ter miljavžent enot.
Kar se tiče enot je že precej vidno pri warcraft,saj lahko imaš ne vem kolk enot pa ne vem kako močne pa če je nasprotnik izbral tapravo zadevo, lepo pušiš ali pa mal zašvicas.

def0r ::

Milijon enot, bolj balanced multiplayer.
Ze ena enota lahko cisto balance spremeni v igri.
Ta je bil zanimiv skirmish, multiplayer pa ni bil nikoli balanced. StarCraft ima vecinoma vse balancirano ceprav potrebujejo nekaj boosta kaksne enote kakor je ultralisk ampak vseeno.

Nejc1994 ::

Stari ampak tale Trailer je res zakon. Starcraft 2 Singleplayer story bo res zakon =D

>JJ< ::

Nejc1994 je izjavil:

Drugace se strinjam s tabo starcraft 2 = starcraft 1 + grafika k je ze 4 leta stara. Ne vem zaka usi hvalte multi ud starcrafta k je glih singleplayer dobr, multi pa ni men glih.

Normalno vsi pričakujejo, da bo nadaljevanje ohranilo osnove izvirnika in ne bo prinašalo (pre)velikih razlik. Igre z novostmi ponavadi niso tiste, ki imajo številko za naslovom. Singleplayer od SC1 je super, vendar to ni tisti del igre zaradi katere je to najpopularnejši RTS že 12 let.

Rokomah je izjavil:


Predvsem bi pa bolj prišel do izraza vertikalen manever (desanti in podobno), tako pa, ob obstoječih (majhnih) mapah skorajda ni faktorja presenečenja, ki v resničnih spopadih vedno igra pomembno vlogo.

Desanti so, in v pravih rokah so lahko zelo uničujoči.

huelz je izjavil:

Ha, jaz sem par dni nazaj kupil SC1 + broodwar (moram na novo narest account na bnetu), ker sem prvi original cd izgubil, ker pogresam multiplayer :D
Če se zanimaš za igranje SC1 multiplayerja ti priporočam, da namesto na zapuščenem Battle.netu igraš raje na http://www.iccup.com/starcraft/

Rokomah ::

Glede nakupa SC2...
Kakšne so zadnje informacije, kje v Sloveniji, po kakšni ceni in kdaj bo možen nakup?

Jaz drugače kupujem tudi na tejle strani:
http://www.sendit.com/elysium.search?se...

kjer je SC2 po 35,00 funtov.
Ima kdo boljši predlog?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rokomah ()

def0r ::

http://www.platform.si/starcraft-wings-...

Tokle bo SC2, tudi mimovrste imajo isto ceno.
SC2 kupi iz tujine ce imas moznost, collectorja ne bos mogel iz UK:)

Rokomah ::

def0r je izjavil:

http://www.platform.si/starcraft-wings-...

Tokle bo SC2, tudi mimovrste imajo isto ceno.
SC2 kupi iz tujine ce imas moznost, collectorja ne bos mogel iz UK:)


Kakšnega collectorja? Kaj je spoh to, oz. kaj vse bom sploh potreboval, da bom normalno igral solo game in multi player game?

Double_J ::

http://www.platform.si/starcraft-wings-...

To je to, kr 2x drazje? Lol a kr novo enoto maš, drugač pa ne? HAHA.
Dve šivanki...

Ahiles ::

http://igabiba.joker.si/izdelek.php?men...

Tisti ki so/smo naročili danes nej bi dobil špil že v soboto(če se bo dal poštarjem nosit doskrat pride raj v ponedeljek) z 2eu kuponom pride 48eu. Seveda se ne bo dal igrat dokler ne aktivirajo bneta 27.7.

Zheegec ::

Rokomah - collector = collector's edition. Igra sama je ista, pakiranje je pa extra :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ahiles ::

Pa je prišlo dons zdej pa treba počakat do 27.7 da vklopjo serverje.


miteq ::

Meni se pa ne mudi. Konec naslednjega tedna grem na dopust v London in bom kar v game.co.uk brick & mortar trgovini kupil zadevo in prišparal kakšen evro ali funt. :))

ahac ::

Challenge Missions
Tole se mi zdi super ideja... single player misije, ki te naučijo multiplayer igranja (kako counterat katere enote, kako uporabljat hotkeye, ...).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Rokomah ::

Torej se SC2 že lahko dobi?
Kaj singel player se pol že lahko igra al kako?

ahac ::

Rokomah je izjavil:

Torej se SC2 že lahko dobi?
Kaj singel player se pol že lahko igra al kako?


Mislm, da ne, ker moraš pri inštalaciji igro aktivirat na battle.net-u.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
««
9 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Strategy games (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5612226 (1720) mtosev
»

Industrija reinkarnacij: V 4K ločljivosti se vrača legendarni StarCraft

Oddelek: Novice / Igre
3610317 (5463) opeter
»

StarCraft 2: Best of Slovenia #1

Oddelek: Igre
243329 (2052) def0r

Starcraft 2 beta key tekmovanje

Oddelek: Igre
393295 (2576) destroyer2k
»

StarCraft II prihaja julija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6420774 (18786) ahac

Več podobnih tem