» »

zakaj imajo vsa kolesa ketno na desni strani

zakaj imajo vsa kolesa ketno na desni strani

slovencl ::

Zakaj imajo vsa kolesa (bicikel) ketno na desni strani?

Ne vidim nobenega razloga, da jo ne bi imeli lahko tudi na levi, ampak v praksi pa takega kolesa še nikoli nisem videl.

dzinks63 ::

:)) Zato ker vsak zajaha kole iz leve strani.

BogyX ::

Veriga je lahko na levi ali desni. Večji proizvajalci menjalnikov imajo tako leve kot desne, tako da ni težav. Ker se desnih naredi 99% so seveda bistveno cenejši. Leve sem videl na nekja tandemih in nekaj DH kolesih, več pa ne. Ne vem pa zakaj so v osnovi začetki na desni strani in zakaj je ta stran prevladala.

marvin42 ::

mogoče zaradi desničarjev (pa ne mislim politične usmeritve)
Mostly Harmless

ThinMan ::

Jp, z leve ga zajašeš in pelješ. Z desne bi blo malce čudno :)
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"

Djuro ::

Zanimivo, sam kot levičar nikoli ne bi pomislil, da grem na bicikl z leve strani. Vedno in samo z desne.
Če mal premislm, bi zelo štorasto zgledalo, da bi šel gor z leve.
Mogoče je tut na temu kej.

mi345 ::

na Tajskem recimo imajo tako kolesa kot motorji, ketno, jermene na levi strani. Mogoče je to pogojeno z vožnjo po levi strani....če ketno odtrga jo vrže ob cestišče in ne v nasproti vozeča vozila...dopuščam možnost, da sem z zadnjo mislijo usekal popolnoma mimo.

slovencl ::

Zato ker vsak zajaha kole iz leve strani.


Zakaj pa se ga tako zajaha - ker si se navadil tako, ker je bila ketana vedno na desni...se pravi je zajahanje z leve le posledica...

Tomay ::

Če se prav spomnim, pa je pri motorjih odvisno od izdelovalca ali modela, na kateri strani je veriga. Pri harleyih (OCC) je skoraj vedno na levi.

Pa na BMX kolesih so tudi verige na levi. Zaradi grindanja po desni strani v half pipe naprimer.
Voodoo 4Ever

K0K0 ::

Zato ker je tak standard. Nobena stran nima neke prednosti sam proizvajalci so se mogli odločit za levo al pa desno oboje negre, ker bi blo predrago.
Če ste opazil imajo skoraj vsi motorji verigo na levi strani pa ga večina isto zajaha z leve.
Sicer pa veriga pri kolesu ni prov nič napoto ko ga zajahaš. Z leve ga zajahaš zato da ne padeš na cesto če se zatakneš za zic.
Men je čiest vseno z katere strani ga zajaham je pa res da ga večkrat z leve, ker ga polagam na levo stran da ne obdrgnem menjalnika (mtb nima tačke).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: K0K0 ()

dzinks63 ::

:)) >Zakaj pa se ga tako zajaha - ker si se navadil tako, ker je bila ketana vedno na desni...se pravi je zajahanje z leve le posledica...

Saj se tudi konja zajaha z leve , pa nima nobene ketne, pa je bil prej ko bicikl, tak da to ni nobena posledica.

slovencl ::

Saj se tudi konja zajaha z leve , pa nima nobene ketne, pa je bil prej ko bicikl, tak da to ni nobena posledica.


Nikoli še nisem poskusil zajahat konja, ampak najbrž bi res uporabil odrivno nogo (se pravi levo pri desničarjih). Bi znalo bit nekaj na tem.

;-) ::

Saj se tudi konja zajaha z leve , pa nima nobene ketne, pa je bil prej ko bicikl, tak da to ni nobena posledica.


Zajaha se vedno z leve? Nisem vedel:D Nevem od kje pobirate neke ideje in jih podajate naprej, ko je to čista stvar posameznika z kere strani zajaha kolo/konja.

jype ::

Predvsem je odvisno od situacije. Jaz približno 50/50 zavihtim rit na bicikl z leve in z desne.

Ketno mam pa na desni pri vseh treh biciklih :)

Matev ::

mogoče je na desni ker je desna stran pri desničarjih nekako močnejša stran
pri recimo polaganju rok je desna močnejša
tudi desna stran telesa je zato malo bolj razvita

Matev ::

ali ap zato da ko ketno nazaj natikaš da te ne zbije avto

r5r ::

Desna stran je močnejša.

Če vzamemo za primer moped, ki ima ročico za nožni vžig na desni strani, posledično na desni strani ni več prostora in zobniki so na levi strani, kjer je tudi veriga. Potem so v določenih primerih zaradi manj zmogljivega motorja dodali še pedala in verigo na desno stran, ki je bila še prosta. Ko motorja več ni bilo, so ostali le še pedali in veriga na desni strani. :)
And it makes me wonder.

;-) ::

r5r lahko pa bi bla cela mašina obrnjena...?

Aja pa btw prvo so bli bicikli potem mopedi al ne?

r5r ::

Jah, pač ni.

Desno pravilo pač. ;)
And it makes me wonder.

DimmniBurek ::

Eem, moped ima na levi zagonsko taco IN verigo. Imam doma APN6, APN6S, BT z mašino od elektronika 90ccm, poleg tega ima pa tudi moj Suzuki GSX-R 600 na levi strani ketno. Zakaj? Nevem :D
There Is No Stronger Drug Than Reality

T0RN4D0 ::

Motorji majo po večini na levi strani ketne :) Kar je najbrž mal povezan tud s tem da je na desni strani zavora, na levi pa sklopka...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

DimmniBurek ::

Mislš prestavna taca?;)
There Is No Stronger Drug Than Reality

BCSman ::

Imajo v avtomobili v Angliji stopalko za plin na desni strani ali levi?

darkolord ::

Desni, d0h

BigWhale ::

Kaj pa menjalnik? ;>


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Umor ali samomor? (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
549180 (6456) Furbo
»

Zakaj so okna na levi strani?

Oddelek: Znanost in tehnologija
183101 (2060) lopov
»

Levičar(ne politično)

Oddelek: Loža
232320 (1631) JanK
»

Po AT in ATX še BTX

Oddelek: Novice / Modifikacije
362615 (2615) norvalk

Več podobnih tem