Forum » Loža » kupujem enoprostorca (tourana)
kupujem enoprostorca (tourana)
igorn ::
kupujen enoprostorca , za družinske potrebe , po ogledu nakaj avtohiš se mi najbolj dopade vw touran. ima kdo kakšne izkušnje z njim?
sedaj imam focus karavan, diesel seveda.
karkoli bo dobrodošlo,kupujem rabljeno tja do 16k€ in čim mlajše 2004 dalje
hvala
sedaj imam focus karavan, diesel seveda.
karkoli bo dobrodošlo,kupujem rabljeno tja do 16k€ in čim mlajše 2004 dalje
hvala
- premaknil iz Kaj kupiti: kuglvinkl ()
Calligula ::
A AVTO.NET najdes trgovce (sivi uvozniki) , ki nove S-MAXe prodajajo po 19k Eurov basic verzije in 21k eEurov bolj opremljene verzije (dizli).
To se ti splaca. Se Touran skrije do konca. Pac vzami amlo kredita. Tile S-MAXi so kar opazno pred konkurenco tale hip, z sivim uvozom so tudi zelo poceni, imajo pa tovarnisko garancijo kar pomeni, da ti jih servisirajo na uradnem servisu v garanciji.
Skratka ni nobenih vark glede garancije in nic. Vse je tako kot mora bit, legalno in glede nicesar nisi prikrajsan.
Lahko pa tudi pri uradnem zastopniku ali salonu mirno poves, da ce ti izenacijo ceno, da ga vzames pri njih. Se zna zgodit, da bodo to naredili.
KLIK
To se ti splaca. Se Touran skrije do konca. Pac vzami amlo kredita. Tile S-MAXi so kar opazno pred konkurenco tale hip, z sivim uvozom so tudi zelo poceni, imajo pa tovarnisko garancijo kar pomeni, da ti jih servisirajo na uradnem servisu v garanciji.
Skratka ni nobenih vark glede garancije in nic. Vse je tako kot mora bit, legalno in glede nicesar nisi prikrajsan.
Lahko pa tudi pri uradnem zastopniku ali salonu mirno poves, da ce ti izenacijo ceno, da ga vzames pri njih. Se zna zgodit, da bodo to naredili.
KLIK
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Calligula ()
>>><<< ::
Kaj pa kakšna Toyota? Avensis Verso ali kaj takega?
ATI cards are like buses... They're huge, red and have bad drivers.
Calligula ::
Kupi S-MAXa. Boljsa zadeva od tudi do 10.000 Eurov drazjih tekmecev, ce ga vzames pri JAPu.
Kvalitetna izdelava, best in class podvozje in handling, najlepsi dizajn (tanovi Picasso je drugace tudi lep a niti priblizno tako zanesljiv in poceni)...
Touran je pa dolgocasen, precenjen, prenapihnjen Polo. Z S-MAXom ga ne bi postavljal niti v isti razred.
Kvalitetna izdelava, best in class podvozje in handling, najlepsi dizajn (tanovi Picasso je drugace tudi lep a niti priblizno tako zanesljiv in poceni)...
Touran je pa dolgocasen, precenjen, prenapihnjen Polo. Z S-MAXom ga ne bi postavljal niti v isti razred.
igor0203 ::
Kar se tiče Toyot, so zelo zanesljivi avti. Tudi tukaj na forumu boš zasledil ogromno pozitivnih kritik glede Toyote. Drgač pa tudi dejstvo, da je S-Max bil evropski avto leta 2007 ni zanemarljiv podatek.
Boeing ::
Glede na to, da imam čast voziti S-Maxa ti ga toplo priporočam... motorji so kul (konkretno 2.0 bencinc 145KM, poraba realno 7.6, ), podvozje je super, oprijem je super, oprema je kul in izdelava zelo kvalitetna... sedeži udobni in neutrudljivi a nemško trdi, prostora za noge je ZA TRAJEKT PARKIRAT, sploh v drugi vrsti... prtljažnik je ogromen in familija s tremi malimi otroci, ki gre za 14 dni na morje ga ne napolni tako na izi
Best-in-class trenutno. Pozabi na vse ostalo v tem razredu, tudi toyoto.
Če kupuješ bolj špartansko opremljenega bencinca boš prišel zelo poceni skozi, z dodajanjem opreme, sploh take malo bolj luksuzne pa lahko hitro skočiš čez 25k€... je pa določena oprema, ki ti jo na tem avtomobilu ZELO priporočam: tempomat, gibljive luči (sledijo ovinku), vsi airbagi, pomožne luči v ogledalih, potovalni računalnik, esp.
Ker boš tak avto imel verjetno malo daljši čas nebi bilo švoh razmislit in dodat še kak kos opreme...1
Razmisli. Trenutno avto resnično nima konkurence.
Best-in-class trenutno. Pozabi na vse ostalo v tem razredu, tudi toyoto.
Če kupuješ bolj špartansko opremljenega bencinca boš prišel zelo poceni skozi, z dodajanjem opreme, sploh take malo bolj luksuzne pa lahko hitro skočiš čez 25k€... je pa določena oprema, ki ti jo na tem avtomobilu ZELO priporočam: tempomat, gibljive luči (sledijo ovinku), vsi airbagi, pomožne luči v ogledalih, potovalni računalnik, esp.
Ker boš tak avto imel verjetno malo daljši čas nebi bilo švoh razmislit in dodat še kak kos opreme...1
Razmisli. Trenutno avto resnično nima konkurence.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Calligula ::
Toyote so itak zlo vredu samo je S-MAX tako hud pa tako ugoden, da kaka primerljiva Toyota ne pride blizu po ceni.
Je pa Ford tudi precej bolj zabaven za voznjo.
Je pa Ford tudi precej bolj zabaven za voznjo.
bond007 ::
Maš res srečo, ker tuki pa res ni nič za razmišlat. ČE dobiš s-maxa pod 16k €, kaj drugega pač ne pride v poštev. Ma clio dizl s katerem sm bil na testni vožnji stane več. PA je ene 3 razrede manjši avto, pa še clio je .
whatever ::
Kako je lahko na uradni fordovi strani www.ford.si za 2.0 ambiente verzijo s 145KM navedena cena z davkom 4.700.000 oziroma nekaj čez 19.000 €, pri JAPu pa za isti avtomobil kar 3000€ ceneje, torej slabih 16000€?? Kje je catch? Se vam zdi, da je sploh varno kupiti pri JAP d.o.o??
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.
bond007 ::
JE varno 100%. JE bila že zadeva tudi že po tvju. Namreč zelo grize samega uvoznika in pooblaščene proddajalce tukaj v sloveniji. Ceneje je zato, ker kupujejo avtomobile direktno od večjih prodajalcev v nemčiji, nimajo pa ostalih stroškov, kot jih imajo ostali pooblaščeni prodajalci. Res veliko več ti bo jasno, če prebereš tole temo:
KLIK
KLIK
Super Sonic ::
Ali pa če nudi samo 2 letno garancijo na avto in to zato, ker je izdelan v kakšni "Alžiriji"?
In ti potem pol avtomobila razpade, kar mirno rečeno, za Forde že tako ali tako velja?
Ne vem, ampak realno gledano in pošteno dobavljeno - ne more (in predvsem NE SME) biti nič drastično ceneje.
In tole je _drastično_ ceneje.
Jaz ne bi šel v to. Sicer je pa S-Max bojda res dober avtomobilček.
In ti potem pol avtomobila razpade, kar mirno rečeno, za Forde že tako ali tako velja?
Ne vem, ampak realno gledano in pošteno dobavljeno - ne more (in predvsem NE SME) biti nič drastično ceneje.
In tole je _drastično_ ceneje.
Jaz ne bi šel v to. Sicer je pa S-Max bojda res dober avtomobilček.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Liker ::
Del problema je da ne dobis tocno tega kar narocis...
Primer cene, pa je tule:
klok - 6. post
Kako je mozno da je stala stvar 17,5k Eurov namesto 32k Euro je vprasanje zase, ampak ocitno je da dobis za majhen denar velik avto .
Rekel bi da ce imate cas, pa ce vam ni toliko pomembna oprema (se pravi niste picajzlni), se tole prekleto splaca. Na zalost pa tudi razkrije koliko sluzijo trgovci avtomobilov (ne samo pri nas, ocitno tudi drugod v EU).
Ko bi se nasel se en tak "uvoznik" za Volvote :)
Jaz bi imel novega V70, za 60% cene seveda
P.S.: Se vedno je mozno da ti avtomobili pridejo direkt iz tovarne preko kaksnih mutnih zvez, samo to nekako ni problem koncnega kupca.
Primer cene, pa je tule:
klok - 6. post
Kako je mozno da je stala stvar 17,5k Eurov namesto 32k Euro je vprasanje zase, ampak ocitno je da dobis za majhen denar velik avto .
Rekel bi da ce imate cas, pa ce vam ni toliko pomembna oprema (se pravi niste picajzlni), se tole prekleto splaca. Na zalost pa tudi razkrije koliko sluzijo trgovci avtomobilov (ne samo pri nas, ocitno tudi drugod v EU).
Ko bi se nasel se en tak "uvoznik" za Volvote :)
Jaz bi imel novega V70, za 60% cene seveda
P.S.: Se vedno je mozno da ti avtomobili pridejo direkt iz tovarne preko kaksnih mutnih zvez, samo to nekako ni problem koncnega kupca.
igorn ::
sem mal pogledal po netu (google dela čudeže ) in s tem s-maxsom je tako predplačilo za avto (ara) znaša 2000€ ,čakalna doba pa 4 mesece
tako da tole odpade,drgač pa naj se bi vozilo že nekaj avtomobilov kupljenih tako po slo cestah, tko da nateg glih ni
tako da tole odpade,drgač pa naj se bi vozilo že nekaj avtomobilov kupljenih tako po slo cestah, tko da nateg glih ni
SkIDiver ::
Obširna debata o neuradnih prodajalcih novih Fordov na Ford Team Slovenija forumu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Calligula ::
Igor, za Nissana Quashkai se caka najmanj 6 mesecev npr..
Pa ne mislit, da ne bos ful cakal tudi na kak drug avto cim bos kaj od dodatne izbire kupoval. Pa mimogrede ti kak prodajalec nabija, da je kaj v treh tednih tu pa bos na koncu cakal ravno toliko z pol tone izgovorov vmes.
Kupi za 1000 Eurov kak rabljen avto za vmes in ga kasneje za toliko prodas. Oz, ce ma JAP kake rabljene avte se celo tam zmeni, da ti kakega prodajo in odkupijo ali kako dajo v najem za teh nekaj mesecev.
Na dobre avte se zdaj malo caka. Ce mislis avto vozit vec let se ti zelo splaca malo pocakat.
Ce pa slucajno ne mislis kupit S-MAXa (po mojem mnenju napaka) pa z JAPovo ponudbo tezi prodajalcu kateregakoli vozila, ki ga pac imas namen kupit, da se dodatno spustijo ceno. Verjemi, da se da. Ce noce, pojdi do drugega prodajalca. 15-20% se da na tak nacin prisparat.
Pa ne mislit, da ne bos ful cakal tudi na kak drug avto cim bos kaj od dodatne izbire kupoval. Pa mimogrede ti kak prodajalec nabija, da je kaj v treh tednih tu pa bos na koncu cakal ravno toliko z pol tone izgovorov vmes.
Kupi za 1000 Eurov kak rabljen avto za vmes in ga kasneje za toliko prodas. Oz, ce ma JAP kake rabljene avte se celo tam zmeni, da ti kakega prodajo in odkupijo ali kako dajo v najem za teh nekaj mesecev.
Na dobre avte se zdaj malo caka. Ce mislis avto vozit vec let se ti zelo splaca malo pocakat.
Ce pa slucajno ne mislis kupit S-MAXa (po mojem mnenju napaka) pa z JAPovo ponudbo tezi prodajalcu kateregakoli vozila, ki ga pac imas namen kupit, da se dodatno spustijo ceno. Verjemi, da se da. Ce noce, pojdi do drugega prodajalca. 15-20% se da na tak nacin prisparat.
GUFY ::
Mena pa zanima ali ni tale S-max bolj razred Sharana, če gledam VW modele ne pa Turana, vsaj meni se zdi precej večji od Turana, ki ga ima moja žena.
CrustyDOD ::
Moj brat je kupil tega s-maxa po tej nizki ceni. Avto je super! Mislim, da je naročil osnovno verzijo al neki tacga, zraven pa za isto ceno dobil še tempomat, zavesice za zadnje vrata, mizico pogrni se na sedežih in nekaj ostalih malenkosti. Edina stvar, ki manka je how to use a car knjižica, kar pa lahko dobi, če gre do tega neuradnega prodajalca. Čakal je pa, ja prblizn 4 mesece.
Calligula ::
Za ta dnar to niti ni problem. Dizel je drazji tam nekje 2000 Eurov ali vec. Je treba precej kilometrov narest, da to razliko not prineses. Po mojem med 80 in 100.000 ali pa se vec.
Ce nalozis razliko v ceni v kak sklad je po mojem financni izid precej bolj pozitiven. Sicer se pa zdaj za cca 1000 Eurov tudi plinske sisteme vgrajuje. Skratka je tudi za razmislit komu dizel res koristi v financnem smislu. Ni tako samoumevno.
Ce dela pol 20.000 kilometrov na leto dvomim, da se sploh splaca dizel. Sploh pa ce nima denarja itak ni kaj razmisljat.
Kaj naj raje kupi kak rabljen avto kot je najprej nameraval?
Ce nalozis razliko v ceni v kak sklad je po mojem financni izid precej bolj pozitiven. Sicer se pa zdaj za cca 1000 Eurov tudi plinske sisteme vgrajuje. Skratka je tudi za razmislit komu dizel res koristi v financnem smislu. Ni tako samoumevno.
Ce dela pol 20.000 kilometrov na leto dvomim, da se sploh splaca dizel. Sploh pa ce nima denarja itak ni kaj razmisljat.
Kaj naj raje kupi kak rabljen avto kot je najprej nameraval?
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Calligula ()
Calligula ::
Tastara je grda in se Citroenova zanesljivost ni razlog za vriskanje. Ce bi imela vsaj hidravlicno vzmetenje bi mogoce udobje odtehtalo morebitno nezanesljivost tako pa ni smisla.
Super Sonic ::
"Kaj naj raje kupi kak rabljen avto kot je najprej nameraval?"
(Pomoje) Z vidika potrošnika je največja bedarija nabavit čisto nov avto.
Pa še nekaj okoli tega pajaca Japa - jaz bi si takšnih onemanbandov/padalcev/idijotov želel čim manj. Čudi me sploh, da Ford pusti takšno početje (se pravi da generalnemu uvozniku en bedak ruši trg). Če nič drugega, je verjetno tale Jap glavni krivec, da so/bodo servisi Fordov dražji kot sicer (če kdo slučajno misli, da bodo pri pooblaščenih prodajalcih gledal kako jim nekdo krade denar in glede tega storili nič - denar je potrebno dobiti nekje nazaj).
Ravno tako je vedno vprašnje RVC-ja. Od tega se živi in določenim kretenom to ne bo nikoli jasno, dokler ne zjebejo par podjetji (po možnosti še sebe zraven).
Garancija na avto je 2 leti, pa še to samo zato, ker gre za Evropsko garancijo. Glede na to, da imajo določeni modeli te znamke garancije tudi do 4 leta... Ravno tako ni nikjer zapisano, da se bodo pooblaščeni servisi hotel zajebavat z avtomobilom, če kaj ne bo šlo po predvidenem scenariju. Mnogo lažje se sklicujejo tudi na kakšno drugo napako na katero se sicer ne bi.
Sicer pa ja - tipo se je že odločil za VW tako, da se opravičujem za off topic!
(Pomoje) Z vidika potrošnika je največja bedarija nabavit čisto nov avto.
Pa še nekaj okoli tega pajaca Japa - jaz bi si takšnih onemanbandov/padalcev/idijotov želel čim manj. Čudi me sploh, da Ford pusti takšno početje (se pravi da generalnemu uvozniku en bedak ruši trg). Če nič drugega, je verjetno tale Jap glavni krivec, da so/bodo servisi Fordov dražji kot sicer (če kdo slučajno misli, da bodo pri pooblaščenih prodajalcih gledal kako jim nekdo krade denar in glede tega storili nič - denar je potrebno dobiti nekje nazaj).
Ravno tako je vedno vprašnje RVC-ja. Od tega se živi in določenim kretenom to ne bo nikoli jasno, dokler ne zjebejo par podjetji (po možnosti še sebe zraven).
Garancija na avto je 2 leti, pa še to samo zato, ker gre za Evropsko garancijo. Glede na to, da imajo določeni modeli te znamke garancije tudi do 4 leta... Ravno tako ni nikjer zapisano, da se bodo pooblaščeni servisi hotel zajebavat z avtomobilom, če kaj ne bo šlo po predvidenem scenariju. Mnogo lažje se sklicujejo tudi na kakšno drugo napako na katero se sicer ne bi.
Sicer pa ja - tipo se je že odločil za VW tako, da se opravičujem za off topic!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Silvo ::
Tudi sam sem spraševal v Japu in moram reči,da je prodajalec zvenel
zelo fer.Problem je bil edino v tem,da nisem mogel čakati 4 mesece ali
več,pa še denar je treba položiti v naprej,tako,da to marsikoga odvrne
od nakupa pri Japu.
Nekaj popusta se lahko dobi tudi pri uradnem prodajalcu....
Razlika ni tako velika za miren spanec.
lp
zelo fer.Problem je bil edino v tem,da nisem mogel čakati 4 mesece ali
več,pa še denar je treba položiti v naprej,tako,da to marsikoga odvrne
od nakupa pri Japu.
Nekaj popusta se lahko dobi tudi pri uradnem prodajalcu....
Razlika ni tako velika za miren spanec.
lp
Silvo
igorn ::
nisem se še odločil .zdej grem na ford servis mal težit.bom povedal kaj so mi rekli res je novega avta ne bi (bom) nikoli kupu, razen če je tako ugodna ponudba kot je ta za s-maxa.
Calligula ::
Super Sonic ti si samo prevec "zdrkan" od neprepihanega slovenskega trga. Oprosti izrazu.
Z avti ni nic narobe, so kvecjemu boljsi kot tisti, ki jih dobiva slovenski uvoznik, ker bi lahko vedel, da proizvajalci Slovenijo smatrajo za manj vreden trg in tako kot vecino tehnicne robe tudi avti prihajajo k nam tisti iz slabsih serij. Nemci, Skandinavci,.. dobivajo boljse.
Razlika v ceni je, ker ti avto posredno dobis od velikega nemskega trgovca, ki ima veliko kupno moc.
Tako kot je razlika, ce izdelek kupis v velikem trgovskem centru ali pa eni majhni stacunci, ki si ne more izpogajat tako nizke cene.
Ce bi poznal zakonistosti trga bi te stvari vedel namesto, da bi avtomatsko nekaj spekuliral.
In ne, oni ne jebejo podjetij. Oni kvecjemu skrbijo za to, da bo Ford tudi slovenskemu zastopniku prisiljen kmalu nizat cene.
Vse to je za konkurenco izjemno dobro. Tudi za Slovenijo nasploh, ker Slovenija zaradi nikakrsnih ekonomij obsega kljub nizji kupni moci pogosto za marsikaj preplacuje.
Konkurenca je zdrava. Tudi Fordovi trgovci in serviserji se bodo kvecjemu bolj trudili, da bi zadovoljli in obdrzali kupce.
Cudno, da ne reces, da Citroen rusi trg Fordu ali pa kak konkurent. A konkurenca drugih vozil jim pa ni nadlezna?
In pa hvala bogu, da so novi in ekoloski avtomobili cedalje cenejsi, da se cimprejzamenja star in umazan vozni park.
In pa uradni serviser nima kaj zavracat napak in jih tudi ne, ker dobijo placana opravila po normah, ki so jasno in vnaprej dolocene.
Itak bi bilo za potrosnike najboljse, ce bi lahko supermarketi dilali avte. Zaenkrat jih ne, ker EU ne dovoli, ker se proizvajalci tega bojijo.
Ce uradni uvozniki navijajo celne pa naj pridejo sivi uvozniki in se trg normalizira. Saj te nihce ne sili in lahko kupis pri uradnem trgovcu.
Ti bo pa se ta ful vec popusta da zdaj zaradi vecje konkurence.
Pa navadite se, da ste v Evropi. To ima itak in dobre in slabe posledice. Izkoriscajte dobre, ker vam slabih nihce ne bo "odpisal".
Nehajte pa vsakic po avtoatizmu nekaj vriskat, da je zagotovo nekaj narobe. Saj je. Samo z uradnimi trgovci, ki jih principal ocitno ne jebe 5% in jim daje previsoke cene, trgovci pa so itak vecinoma potratni z denarjem. Mislim kako retardirane reklame se skos vrtijo po TVju.
Ce bi kaj pametnega slovenskega sponzorirali (umetnost, sport,..) bi se mi se zdelo smiselno kako razliko v ceni podpirat tako pa k.. jih gleda.
Raje kaj od prisparanega denarja dam kakemu sportniku ali umetniku. Ne pa zabitim oglasevalcem, ki se potem na SOFu znotraj ceha trepljajo po ramah kok so dobri ceprav samo bruharijo proizvajajo.
Sicer pa si zelo naiven, ce mislis, da se ne izogibajo toliko kolikor se sploh ze lahko, ko je treba kaj znotraj garancije popravljat. Ta meja pa je enaka za vse avte, ker se vsi naslanjajo samo na proizvajalcevo garancijo.
Z avti ni nic narobe, so kvecjemu boljsi kot tisti, ki jih dobiva slovenski uvoznik, ker bi lahko vedel, da proizvajalci Slovenijo smatrajo za manj vreden trg in tako kot vecino tehnicne robe tudi avti prihajajo k nam tisti iz slabsih serij. Nemci, Skandinavci,.. dobivajo boljse.
Razlika v ceni je, ker ti avto posredno dobis od velikega nemskega trgovca, ki ima veliko kupno moc.
Tako kot je razlika, ce izdelek kupis v velikem trgovskem centru ali pa eni majhni stacunci, ki si ne more izpogajat tako nizke cene.
Ce bi poznal zakonistosti trga bi te stvari vedel namesto, da bi avtomatsko nekaj spekuliral.
In ne, oni ne jebejo podjetij. Oni kvecjemu skrbijo za to, da bo Ford tudi slovenskemu zastopniku prisiljen kmalu nizat cene.
Vse to je za konkurenco izjemno dobro. Tudi za Slovenijo nasploh, ker Slovenija zaradi nikakrsnih ekonomij obsega kljub nizji kupni moci pogosto za marsikaj preplacuje.
Konkurenca je zdrava. Tudi Fordovi trgovci in serviserji se bodo kvecjemu bolj trudili, da bi zadovoljli in obdrzali kupce.
Cudno, da ne reces, da Citroen rusi trg Fordu ali pa kak konkurent. A konkurenca drugih vozil jim pa ni nadlezna?
In pa hvala bogu, da so novi in ekoloski avtomobili cedalje cenejsi, da se cimprejzamenja star in umazan vozni park.
In pa uradni serviser nima kaj zavracat napak in jih tudi ne, ker dobijo placana opravila po normah, ki so jasno in vnaprej dolocene.
Itak bi bilo za potrosnike najboljse, ce bi lahko supermarketi dilali avte. Zaenkrat jih ne, ker EU ne dovoli, ker se proizvajalci tega bojijo.
Ce uradni uvozniki navijajo celne pa naj pridejo sivi uvozniki in se trg normalizira. Saj te nihce ne sili in lahko kupis pri uradnem trgovcu.
Ti bo pa se ta ful vec popusta da zdaj zaradi vecje konkurence.
Pa navadite se, da ste v Evropi. To ima itak in dobre in slabe posledice. Izkoriscajte dobre, ker vam slabih nihce ne bo "odpisal".
Nehajte pa vsakic po avtoatizmu nekaj vriskat, da je zagotovo nekaj narobe. Saj je. Samo z uradnimi trgovci, ki jih principal ocitno ne jebe 5% in jim daje previsoke cene, trgovci pa so itak vecinoma potratni z denarjem. Mislim kako retardirane reklame se skos vrtijo po TVju.
Ce bi kaj pametnega slovenskega sponzorirali (umetnost, sport,..) bi se mi se zdelo smiselno kako razliko v ceni podpirat tako pa k.. jih gleda.
Raje kaj od prisparanega denarja dam kakemu sportniku ali umetniku. Ne pa zabitim oglasevalcem, ki se potem na SOFu znotraj ceha trepljajo po ramah kok so dobri ceprav samo bruharijo proizvajajo.
Sicer pa si zelo naiven, ce mislis, da se ne izogibajo toliko kolikor se sploh ze lahko, ko je treba kaj znotraj garancije popravljat. Ta meja pa je enaka za vse avte, ker se vsi naslanjajo samo na proizvajalcevo garancijo.
perci ::
Calligula: Po mojih izkušnjah je xsara picasso kar bang for a buck v ceni do 10k evrov. Pa rabljenega vozila ne zavaruješ kasko, tako da še tu prišparaš.
Me pa zanima če kaj več veš o teh predelavah na plin do 1k eur. So to preizkušene in zanesljive zadeve? Kako z garancijo?
Me pa zanima če kaj več veš o teh predelavah na plin do 1k eur. So to preizkušene in zanesljive zadeve? Kako z garancijo?
Calligula ::
V glavnem sta 2 firmi opreme, ki dominirata in ena je boljsa kot druga. No ta boljso se da za sodobne motorje z 4imi cilindri z montazo nekje dobiti za cca 1k Eurov. Lani sem to gledal za sestricno. Sedaj se ne spomnem vec tocno, se pa dobi nekje pri nas. Cene seveda ful nihajo od delavnice do delavnice, tovarniska garancija pa ostane.
V najslabsem primeru pa se recimo kot pri tuning cipih dobi za cca 100 Eurov zavarovanje, ki v primeru skode krije vsa popravila ipd.. samo naceloma pri plinski predelavi tovarniska garancija ostane.
No za 16k Eurov se pa ze hudo splaca nov avto sploh takega kot je S-MAX. Itak da se drugace novih ne splaca razen, ce ga imas namen met vsaj kakih 6 let ali se dlje.
V najslabsem primeru pa se recimo kot pri tuning cipih dobi za cca 100 Eurov zavarovanje, ki v primeru skode krije vsa popravila ipd.. samo naceloma pri plinski predelavi tovarniska garancija ostane.
No za 16k Eurov se pa ze hudo splaca nov avto sploh takega kot je S-MAX. Itak da se drugace novih ne splaca razen, ce ga imas namen met vsaj kakih 6 let ali se dlje.
kixs ::
Zakaj pa ne bi rabljenega zavaroval kasko? Ce je cena nizka, potem se res ne splaca. Vendar 10K€ ni nizka!?
lp
lp
Super Sonic ::
Ha ha, ker odgovor. S teboj Calligula, se pa res ne mislim zapenjati.
Jaz ti povem, da si ti samo še en Moron, ki bi rad vse najcejene. Dej mal s svojo betico razmišlji, če znaš.
Pa poglejmo kdo Jap d.o.o. je. Ustanovljeno je bilo 11.09.2006 (se pravi niti pol leta ni naokoli) in ustanoviteljica je bejba - enako zastopnica. Torej je tu zadaj nekdo 3, ki vleče niti. Tako zadaj pa je (če ni - se posipam s pepelom) zaradi tega, ker ima že nekaj propadlih podjetji za seboj. Ako so računi čisti in nimaš česa skriti, to sigurno ni način kako odpiraš podjetje.
Pa še enkrat: NIČ NI drastično CENEJE. Noben trgovec avtomobilov (verjetno) nima 10.000€ rvc-ja na prodan avtomobil.
In še enkrat: če misliš, da je siva konkurenca zdrava, potem pojdi na operacijo. Možganov. Ali pa, bolje zate, kakšno knjigo v roke.
"Sicer pa si zelo naiven, ce mislis, da se ne izogibajo toliko kolikor se sploh ze lahko, ko je treba kaj znotraj garancije popravljat. "
Ja ne vem - ker vozim Hyundaija in vse dela - točno tako kot mora.
Tudi sam se dnevno soočam s takšnimi padalci kot je Jap. Pri nas je, v mojem fohu, vse "zrito" do amena ravno zaradi padalcev samih. Sreča je samo ta, da nihče od njih ne zdrži več kot leto dni. No pa mogoče ni samo sreča.
Ford, kot sama organizacija, ima, ako to želi, dovolj mehanizmov, da približa avto stricu Janezu.
Jaz ti povem, da si ti samo še en Moron, ki bi rad vse najcejene. Dej mal s svojo betico razmišlji, če znaš.
Pa poglejmo kdo Jap d.o.o. je. Ustanovljeno je bilo 11.09.2006 (se pravi niti pol leta ni naokoli) in ustanoviteljica je bejba - enako zastopnica. Torej je tu zadaj nekdo 3, ki vleče niti. Tako zadaj pa je (če ni - se posipam s pepelom) zaradi tega, ker ima že nekaj propadlih podjetji za seboj. Ako so računi čisti in nimaš česa skriti, to sigurno ni način kako odpiraš podjetje.
Pa še enkrat: NIČ NI drastično CENEJE. Noben trgovec avtomobilov (verjetno) nima 10.000€ rvc-ja na prodan avtomobil.
In še enkrat: če misliš, da je siva konkurenca zdrava, potem pojdi na operacijo. Možganov. Ali pa, bolje zate, kakšno knjigo v roke.
"Sicer pa si zelo naiven, ce mislis, da se ne izogibajo toliko kolikor se sploh ze lahko, ko je treba kaj znotraj garancije popravljat. "
Ja ne vem - ker vozim Hyundaija in vse dela - točno tako kot mora.
Tudi sam se dnevno soočam s takšnimi padalci kot je Jap. Pri nas je, v mojem fohu, vse "zrito" do amena ravno zaradi padalcev samih. Sreča je samo ta, da nihče od njih ne zdrži več kot leto dni. No pa mogoče ni samo sreča.
Ford, kot sama organizacija, ima, ako to želi, dovolj mehanizmov, da približa avto stricu Janezu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Calligula ::
Aja zato ti gre v nos JAP. Ker je firma, ki spominja na firme, ki so tebi konkurenca. To pove vse o tvoji sitnosti.
Meni bi bilo ob nakupu za JAP gladko vseeno, ker ima Ford tovarnisko garancijo in se ce bi tvoje paranoicne bojazni, da bo JAP izpuhtel bile resnicne... zakaj bi to mene sekiralo? Avto ima itak garancijo pri Fordu. In to tako, ki jo mora upostevat katerikoli pooblasceni Ford servis in tudi jo, ker dobijo za popravila placano od tovarne.
Je pa tu se nekaj. JAPu gre verjetno prav dobro saj zagotovo ne prodajajo avtov tako, da bi imeli izgubo. In glede na obilno prodajo jim gre verjetno zelo zelo dobro.
Sicer pa takoj vidis kako napihnjene cene imajo uradni uvozniki, ko ti takoj ful zniza ceno, ko mu omenis tako konkurenco.
Pa se enkrat. Pa naj clovek nabavi pri uradnem prodajalcu po ful nizji ceni, ki jo bo dobil zaradi nove konkurence.
Mi pa ne smes zamerit, ce me briga za tvoje ozke interese kot predstavnika nekoga, ki bi rad cimvec sluzil. tu na forumu zastopamo predvsem drugo stran-potrosnika.
Uporabljaj argumente, ce bi rad prikazal, da se pri tebi in takih v tvojem cehu splaca kupit bolj kot pri kakem JAPu. Glede na to kako sitnaris bi prej pri takem kot si ti pricakoval, da bi se na vsak nacin hotel ognit kakemu popravilu ipd.. To je zame se en razlog vec, da ne cenim nasih prodajalcev. Garancija je tovarniska kar pomeni ,da JAP sploh ni relevanten.
In ja jaz sem tisti moron, ki hoce vse cimceneje. Ti si verjetno tisti genij na drugi strani spektra To ves, da v Soncku nisi ucitelj ampak ucenec?
Meni bi bilo ob nakupu za JAP gladko vseeno, ker ima Ford tovarnisko garancijo in se ce bi tvoje paranoicne bojazni, da bo JAP izpuhtel bile resnicne... zakaj bi to mene sekiralo? Avto ima itak garancijo pri Fordu. In to tako, ki jo mora upostevat katerikoli pooblasceni Ford servis in tudi jo, ker dobijo za popravila placano od tovarne.
Je pa tu se nekaj. JAPu gre verjetno prav dobro saj zagotovo ne prodajajo avtov tako, da bi imeli izgubo. In glede na obilno prodajo jim gre verjetno zelo zelo dobro.
Sicer pa takoj vidis kako napihnjene cene imajo uradni uvozniki, ko ti takoj ful zniza ceno, ko mu omenis tako konkurenco.
Pa se enkrat. Pa naj clovek nabavi pri uradnem prodajalcu po ful nizji ceni, ki jo bo dobil zaradi nove konkurence.
Mi pa ne smes zamerit, ce me briga za tvoje ozke interese kot predstavnika nekoga, ki bi rad cimvec sluzil. tu na forumu zastopamo predvsem drugo stran-potrosnika.
Uporabljaj argumente, ce bi rad prikazal, da se pri tebi in takih v tvojem cehu splaca kupit bolj kot pri kakem JAPu. Glede na to kako sitnaris bi prej pri takem kot si ti pricakoval, da bi se na vsak nacin hotel ognit kakemu popravilu ipd.. To je zame se en razlog vec, da ne cenim nasih prodajalcev. Garancija je tovarniska kar pomeni ,da JAP sploh ni relevanten.
In ja jaz sem tisti moron, ki hoce vse cimceneje. Ti si verjetno tisti genij na drugi strani spektra To ves, da v Soncku nisi ucitelj ampak ucenec?
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Calligula ()
Super Sonic ::
"Avto ima itak garancijo pri Fordu."
Ja ima jo - samo pri katerem Fordu? In koliko časa? Dve leti manj kot sicer? A to je zate super posel?
"JAPu gre verjetno prav dobro saj zagotovo ne prodajajo avtov tako, da bi imeli izgubo. In glede na obilno prodajo jim gre verjetno zelo zelo dobro."
Ja to kar je verjetno in super in mega in žur bomo pustil za drugič oz. do takrat ko bo podjetje vsaj približno zrelo za oceno.
"Sicer pa takoj vidis kako napihnjene cene imajo uradni uvozniki, ko ti takoj ful zniza ceno, ko mu omenis tako konkurenco."
Nič ne rečem - pogosto je že res tako, toda moraš se zavedati, da so si pooblaščeni prodajalci že tako ali tako trd v peti. Tole kar počne Jap je pa nekaj čisto drugega in ni dobro zate. Ko boš malo starejši boš že razumel. Če.
"Uporabljaj argumente, ce bi rad prikazal, da se pri tebi in takih v tvojem cehu splaca kupit bolj kot pri kakem JAPu."
Ja čisto enostavno je. Generalni uvoznik je sitnaril Fordu in ta je šel v Nemčijo. Tam so uvideli, da jim sikat ne morjo (ker prodajo več vozil) zato se našega uvoznika prosili naj požre cmok in mu nekje drugje spustil pogoje (bilo kakšne - kakšen procent pri nakupu, daljši plačilni rok, višja cena servisa...). Pač lobiranje.
Sedaj si pa predstavljaj (no to se bo 100% zgodilo), ko se bo pojavil Jap 2, 3, 4,... in malo pomisli, kaj se lahko zgodi s trgom vozil Ford pri nas. Kaj bodo počeli pooblaščeni prodajalci in koliko jih bo.
Zaenkrat še gre - na dolgi rok bo pa bolj _slaba_.
In ti kot stranka lahko fino, fino, fino nadrajsaš. Še posebej v tem primeru, ko gre za avtomobil. In ko nadrajsaš - potem prideš nazaj k meni. Ker te, zato ker se sedaj pustiš, ocurim ko marijo.
In čisto prav je tako.
Ja ima jo - samo pri katerem Fordu? In koliko časa? Dve leti manj kot sicer? A to je zate super posel?
"JAPu gre verjetno prav dobro saj zagotovo ne prodajajo avtov tako, da bi imeli izgubo. In glede na obilno prodajo jim gre verjetno zelo zelo dobro."
Ja to kar je verjetno in super in mega in žur bomo pustil za drugič oz. do takrat ko bo podjetje vsaj približno zrelo za oceno.
"Sicer pa takoj vidis kako napihnjene cene imajo uradni uvozniki, ko ti takoj ful zniza ceno, ko mu omenis tako konkurenco."
Nič ne rečem - pogosto je že res tako, toda moraš se zavedati, da so si pooblaščeni prodajalci že tako ali tako trd v peti. Tole kar počne Jap je pa nekaj čisto drugega in ni dobro zate. Ko boš malo starejši boš že razumel. Če.
"Uporabljaj argumente, ce bi rad prikazal, da se pri tebi in takih v tvojem cehu splaca kupit bolj kot pri kakem JAPu."
Ja čisto enostavno je. Generalni uvoznik je sitnaril Fordu in ta je šel v Nemčijo. Tam so uvideli, da jim sikat ne morjo (ker prodajo več vozil) zato se našega uvoznika prosili naj požre cmok in mu nekje drugje spustil pogoje (bilo kakšne - kakšen procent pri nakupu, daljši plačilni rok, višja cena servisa...). Pač lobiranje.
Sedaj si pa predstavljaj (no to se bo 100% zgodilo), ko se bo pojavil Jap 2, 3, 4,... in malo pomisli, kaj se lahko zgodi s trgom vozil Ford pri nas. Kaj bodo počeli pooblaščeni prodajalci in koliko jih bo.
Zaenkrat še gre - na dolgi rok bo pa bolj _slaba_.
In ti kot stranka lahko fino, fino, fino nadrajsaš. Še posebej v tem primeru, ko gre za avtomobil. In ko nadrajsaš - potem prideš nazaj k meni. Ker te, zato ker se sedaj pustiš, ocurim ko marijo.
In čisto prav je tako.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Calligula ::
Ahahahahaha!
Sem se nasmejal tej logiki.
Ko bo JAP2,3,4... bo Ford izenacil pogoje generalnemu uvozniku. Sicer pa uradnih uvoznikov ne potrebujemo.
Rabimo kvecjemu usposobljene servise. Sploh ne vidim razloga, da bi hotel, da je to ena in ista pravna oseba.
Jaz hocem printer kupit od HPja, kartuse pa od tistega, ki mi jih da ceneje ne pa da me HP tam hoce oropat.
Mene briga za uvoznika. On hoce sluzit denar jaz pa sparat in ce se z njim ne srecam nekje na sredini se srecam z nekom drugim.
Stvar uveljavljanja interesov.
Itak sam najraje cimprej pobegnem od uradnih servisov, ker so poden. Pac rok garancije se toleriras pa itak so redni servisi zdaj na 20 ali 30 tisoc kilometrov tako, da se da potrpet. Sicer pa itak uradni servisi pogosto furajo avte naprej v popravilo nepooblascenim mehanikom in na njihovo delo nabijejo 50% pri ceni in to pokasirajo. Toliko o uradnih servisih.
Za 16k Eurov ne dobis takega avta z 2 letno garancijo nikjer. In pri novih avtih proizvajalec pri okvarah, ki so netipicne (recimo crkovanje turbin pri 3 ali 4ih letih),.. kljub poteku garancije obicajno prevzame 50% stroskov ipd..
Garancija je marketinska poteza. Ne tehnicna. Jaz se 2 letom garancije pri slovenskem uvozniku, ki ga morda cez 3 leta ne bo vec gladko odrecem za tako nizjo ceno.
Sicer majo pa avti zdaj itak v glavnem veliko serijskih napak, ki se pokazejo zelo zgodaj in ne po 3 ali 4ih letih.
Nasploh tvojo logiko zavracam kot nesmiselno. So v EU ze precej bolj liberalizirani trgi ze dlje in se je ucinkovitost in dobrobit za potrosnike samo povecala. Izbire je vec in takim kot si ti nobenemu ni treba nic furat. Butast folk pa itak vedno bo. Pa naj placujejo vec in se hodijo h takim, ki razmisljajo kot ti
Na forumu se pa ponavadi trudimo, da folk ne bibil butast oz ne bi pocel neumnih stvari.
Za 16k Eurov ne dobis niti primerljivega rabljenega avtomobila. Kaj sele novega z 2 letno garancijo.
Sem se nasmejal tej logiki.
Ko bo JAP2,3,4... bo Ford izenacil pogoje generalnemu uvozniku. Sicer pa uradnih uvoznikov ne potrebujemo.
Rabimo kvecjemu usposobljene servise. Sploh ne vidim razloga, da bi hotel, da je to ena in ista pravna oseba.
Jaz hocem printer kupit od HPja, kartuse pa od tistega, ki mi jih da ceneje ne pa da me HP tam hoce oropat.
Mene briga za uvoznika. On hoce sluzit denar jaz pa sparat in ce se z njim ne srecam nekje na sredini se srecam z nekom drugim.
Stvar uveljavljanja interesov.
Itak sam najraje cimprej pobegnem od uradnih servisov, ker so poden. Pac rok garancije se toleriras pa itak so redni servisi zdaj na 20 ali 30 tisoc kilometrov tako, da se da potrpet. Sicer pa itak uradni servisi pogosto furajo avte naprej v popravilo nepooblascenim mehanikom in na njihovo delo nabijejo 50% pri ceni in to pokasirajo. Toliko o uradnih servisih.
Za 16k Eurov ne dobis takega avta z 2 letno garancijo nikjer. In pri novih avtih proizvajalec pri okvarah, ki so netipicne (recimo crkovanje turbin pri 3 ali 4ih letih),.. kljub poteku garancije obicajno prevzame 50% stroskov ipd..
Garancija je marketinska poteza. Ne tehnicna. Jaz se 2 letom garancije pri slovenskem uvozniku, ki ga morda cez 3 leta ne bo vec gladko odrecem za tako nizjo ceno.
Sicer majo pa avti zdaj itak v glavnem veliko serijskih napak, ki se pokazejo zelo zgodaj in ne po 3 ali 4ih letih.
Nasploh tvojo logiko zavracam kot nesmiselno. So v EU ze precej bolj liberalizirani trgi ze dlje in se je ucinkovitost in dobrobit za potrosnike samo povecala. Izbire je vec in takim kot si ti nobenemu ni treba nic furat. Butast folk pa itak vedno bo. Pa naj placujejo vec in se hodijo h takim, ki razmisljajo kot ti
Na forumu se pa ponavadi trudimo, da folk ne bibil butast oz ne bi pocel neumnih stvari.
Za 16k Eurov ne dobis niti primerljivega rabljenega avtomobila. Kaj sele novega z 2 letno garancijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Calligula ()
Super Sonic ::
"Ko bo JAP2,3,4... bo Ford izenacil pogoje generalnemu uvozniku"
Kaj pa če jih ne bo mogel? Še enkrat - ti resno misliš, da imajo samo prodajalci po 10.000€ zaslužka?
Aja potem pa ne potrebuješ uradnega uvoznika... He he...
Ja no - vsaj logika razmišljanja me vedno znova in znova opominja kje živim.
O ostalem se mi pa ne da več - grem rajši lupt Morone naprej!
Kaj pa če jih ne bo mogel? Še enkrat - ti resno misliš, da imajo samo prodajalci po 10.000€ zaslužka?
Aja potem pa ne potrebuješ uradnega uvoznika... He he...
Ja no - vsaj logika razmišljanja me vedno znova in znova opominja kje živim.
O ostalem se mi pa ne da več - grem rajši lupt Morone naprej!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
dzinks63 ::
KIA ima 7 let garancije. Kia Motors Europe, najboljši enoprostorec Kia Carnival, Carens 2.0 DOHC bencin / 145 KM LX 15990€, 2.0 CRDi VGT dizel / 140 KM EX 18190€
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Calligula ::
Saj ce jih ne bo mogel, bo pa uvoznik, ce bo hotel prezivet zacel ponujat dodatne bonboncke. Brezplacen servis prvih 100.000 km kakor nekateri ze pocnejo ipd.. Bo pac skusal tekmovat tam kjer sivi uvoznik ne bo mogel.
Mogoce bo pa slovenski uradni uvoz prevzel velik nemski trgovec. Mogoce se bo pa slovenski povezal z hrvaskim, srbskim,.. in bo tako bolj konkurencen. Mogoce se bo samo pogodbeno povezal z italijanskim... Kdo ve.. bo pa zagotovo migal, da bo bolj ucinkovit kot je.
Moj prvi predlog je, da proizvajalci nehajo financno podpirat neumne reklame in raje podpirajo lokalne sportnike, umetnost,.. pol bi se mi se prikupili.
A ti rabis koga, da ti preprodaja dobrine iz Mercatorja? Jaz ne. Mam raje, ce imam sam direkten dostop do takega velikega trgovca. Zaenkrat je JAP pac vmesni clen. Uradni uzvoznik je prevec pogolten in kot je bilo zadnje case videti pri mnogih tezavah raznih strank vseh firm, izrazito neustrezljivi pri uveljavljanju potrosniskih pravic. Citroen, BMW,.. oni so ze poden, ko gre za skrb za stranke. Se ni treba bat, da bi to sele posali. Konkurenca v lastnih vrstah jih bo kvecjemu spodbudila, da se zacnejo trudit.
Mene zanima predvsem cena in storitve, ki sem jih delezen. Tole je by far the best deal pa lahko piskas kolikor hoces.
Mogoce bo pa slovenski uradni uvoz prevzel velik nemski trgovec. Mogoce se bo pa slovenski povezal z hrvaskim, srbskim,.. in bo tako bolj konkurencen. Mogoce se bo samo pogodbeno povezal z italijanskim... Kdo ve.. bo pa zagotovo migal, da bo bolj ucinkovit kot je.
Moj prvi predlog je, da proizvajalci nehajo financno podpirat neumne reklame in raje podpirajo lokalne sportnike, umetnost,.. pol bi se mi se prikupili.
A ti rabis koga, da ti preprodaja dobrine iz Mercatorja? Jaz ne. Mam raje, ce imam sam direkten dostop do takega velikega trgovca. Zaenkrat je JAP pac vmesni clen. Uradni uzvoznik je prevec pogolten in kot je bilo zadnje case videti pri mnogih tezavah raznih strank vseh firm, izrazito neustrezljivi pri uveljavljanju potrosniskih pravic. Citroen, BMW,.. oni so ze poden, ko gre za skrb za stranke. Se ni treba bat, da bi to sele posali. Konkurenca v lastnih vrstah jih bo kvecjemu spodbudila, da se zacnejo trudit.
Mene zanima predvsem cena in storitve, ki sem jih delezen. Tole je by far the best deal pa lahko piskas kolikor hoces.
Calligula ::
Dzinks, Kia, Hyundai ipd imajo ze dolga leta v Ameriki tudo 10 let garancije. To dela konkurenca. So hotli pokazat, da niso krs.
Pol se pa odlocis ali bi za 16k Eurov raje Kio kakrsno dobis za tak denar in ful garancije ali pa avto kot je S-MAX in manj garancije.
Brez da bi bilo komu prepovedano placat polno ceno uradnemu uvozniku, ce to hoce
Pol se pa odlocis ali bi za 16k Eurov raje Kio kakrsno dobis za tak denar in ful garancije ali pa avto kot je S-MAX in manj garancije.
Brez da bi bilo komu prepovedano placat polno ceno uradnemu uvozniku, ce to hoce
perci ::
Calligula, ne bi se jst tok norca delal iz Sonica. Glede na to, da tale firma še niti eno leto ne obstaja, je čisto možno, da gre za kakega missing traderja, ki ne plačuje DDV. Torej, v tujini kupi avto brez DDV, v SLO pa ga ne obračuna. Da podatki pridejo do Dursa traja skoraj pol leta, v tem cajtu je pa odprta ze nova firma, stara pa se lepo prenese na nevedneze, ponavadi prosilce vize iz republik juzno od kolpe. Tako da dejstvo, da zadeva ne obstaja se niti eno leto, meni nic ne disi.
Calligula ::
Zato pa kot odgovoren clovek pred nakupom zahtevas dokumentacijo, ki potrjuje, da je to vse urejeno. Kakor je meni znano tudi je vse urejeno.
Missing traderje poznam, ker jih je bilo v Sloveniji malo morje, prodajali pa so vedno predvsem rabljene avtomobile-predvsem nemske.
Ampak tule ne gre za to. Sicer pa vsak tule, ki razmislja o nakupu lahko dvigne telefon in poklice, vprasa, prosi za informacije glede vsega tega.
Missing traderje poznam, ker jih je bilo v Sloveniji malo morje, prodajali pa so vedno predvsem rabljene avtomobile-predvsem nemske.
Ampak tule ne gre za to. Sicer pa vsak tule, ki razmislja o nakupu lahko dvigne telefon in poklice, vprasa, prosi za informacije glede vsega tega.
perci ::
No, jst bi še kej povedal, pa ne smem. Žal. Povem samo to, da obstaja zelo dobra možnost, da DDV od teh vozil ni plačan.
Firma ima takole na oko vse značilnosti missing traderjev. Ne pravim pa, da to je.
Firma ima takole na oko vse značilnosti missing traderjev. Ne pravim pa, da to je.
dzinks63 ::
> Pol se pa odlocis ali bi za 16k Eurov raje Kio kakrsno dobis za tak denar in ful garancije ali pa avto kot je S-MAX in manj garancije.
Dobiš KIA Carens. Sigurno je boljš več garancije (7let), (kot 2leti) razen če misliš avto bolj gledat, kot pa se vozit z njim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Calligula ::
Dzinks naceloma cenim korejske avtomobile, ker so trpezni in zanesljivi. Je pa med tema dvema velika razlika v stvareh kot so uzitek v voznji in podvozju, kvaliteta sedezev, tapet in bivalnega udobja in se marsicesa.
Zato pa tebi za razliko od Sonica lepo napisem, da je to stvar posameznika, ker kakemu je avto pac nekaj za od A do B, spet komu drugemu pa kljub druzini lahko kdaj zapase, da malo bolj dinamicno vozi ipd.. Je pa Kia, ce izvzamemo tole ponudbo zagotovo zelo vredu zadeva.
Predvsem bolj zanesljiva od kakega Tourana ipd..
Zato pa tebi za razliko od Sonica lepo napisem, da je to stvar posameznika, ker kakemu je avto pac nekaj za od A do B, spet komu drugemu pa kljub druzini lahko kdaj zapase, da malo bolj dinamicno vozi ipd.. Je pa Kia, ce izvzamemo tole ponudbo zagotovo zelo vredu zadeva.
Predvsem bolj zanesljiva od kakega Tourana ipd..
igor0203 ::
Super Sonic, torej ti potem podpiraš to, da je npr. pri nas xyz avto z osnovno opremo npr. 20k€, v DE pa je tak avto recimo 15k€?
Super Sonic ::
"Super Sonic, torej ti potem podpiraš to, da je npr. pri nas xyz avto z osnovno opremo npr. 20k€, v DE pa je tak avto recimo 15k€?"
Če bi znal brati potem bi vedel, da temu ni tako in da je tvoj povzetek popolnoma napačen.
Jaz samo zagovarjam in skušam povedat to, da je siva ekonomija relativno slaba stvar. Razlika med Dansko in Slovenijo pa ni samo v ceni tega avtomobila, ampak še v nekaj par tisoč drugih stvareh.
Koliko krat poslušate po TV-ju ljudi, ki jokajo kako so izgubili službo, avto, hišo, denar, itd. Noben ne razmišlja s svojo betico, še posebej takrat ne, ko kje piše AKCIJA.
Slovenci smo narod "akcij" in samo, da nekje piše "ceneje" imaš že celo štalo pred trgovino. Kaj pa to vse za sabo potegne, je pa čisto druga pesem.
Perci je govoril o zelo problematični stvari, ki lahko postane še bolj problematična takrat, (če) ko bo Ford odobril Summitu varianto, da teh avtomobilov (kupljenih pri Šalabajzerju) ne bodo servisirali. To pravico lahko imajo, če jo pa nimajo, jo bodo pa naredili. Pa ne bo smel noben jokat.
Ampak saj - nekateri tako ali tako sploh ne servisirajo avtomobilov tako kot je potrebno. Važno je, da "majo hud car". Potem ima pa človek probleme če hoče kupit rabljeno vozilo. Vse zgoljufano, vse pokradeno, vse narobe servisirano... Balkan pač. Se navadiš.
Skratka veliko težav, veliko časa in predvsem življenja ti lahko požre - hja, požrešnost.
Ampak...ok. Vsak lahko kupuje kjer hoče in vsak lahko dela po svoje.
Ni kaj, nekaterim celo ratuje. Bolj posreči, jaz dodam.
Če bi znal brati potem bi vedel, da temu ni tako in da je tvoj povzetek popolnoma napačen.
Jaz samo zagovarjam in skušam povedat to, da je siva ekonomija relativno slaba stvar. Razlika med Dansko in Slovenijo pa ni samo v ceni tega avtomobila, ampak še v nekaj par tisoč drugih stvareh.
Koliko krat poslušate po TV-ju ljudi, ki jokajo kako so izgubili službo, avto, hišo, denar, itd. Noben ne razmišlja s svojo betico, še posebej takrat ne, ko kje piše AKCIJA.
Slovenci smo narod "akcij" in samo, da nekje piše "ceneje" imaš že celo štalo pred trgovino. Kaj pa to vse za sabo potegne, je pa čisto druga pesem.
Perci je govoril o zelo problematični stvari, ki lahko postane še bolj problematična takrat, (če) ko bo Ford odobril Summitu varianto, da teh avtomobilov (kupljenih pri Šalabajzerju) ne bodo servisirali. To pravico lahko imajo, če jo pa nimajo, jo bodo pa naredili. Pa ne bo smel noben jokat.
Ampak saj - nekateri tako ali tako sploh ne servisirajo avtomobilov tako kot je potrebno. Važno je, da "majo hud car". Potem ima pa človek probleme če hoče kupit rabljeno vozilo. Vse zgoljufano, vse pokradeno, vse narobe servisirano... Balkan pač. Se navadiš.
Skratka veliko težav, veliko časa in predvsem življenja ti lahko požre - hja, požrešnost.
Ampak...ok. Vsak lahko kupuje kjer hoče in vsak lahko dela po svoje.
Ni kaj, nekaterim celo ratuje. Bolj posreči, jaz dodam.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
igorn ::
kaj pa je narobe s touranom?
sem ravnokar prišel z obiska VW in Forda. vsi trije kandidati so me navdušili touran je zakon kar se tiče izrabe prostora ,opreme,predalčkov, s-max je zakon velik prostoren dobra oprema (30k€ ), c-max je špartanec ,čez 14 dni pride niov model -letošnji z enako opremo kot sedanji s-max( temp, 9x airbag , bluetoth, glasovno upravljanje z avtom.... za 18k€
me že mika nov -počakat še 14 dni?
sem ravnokar prišel z obiska VW in Forda. vsi trije kandidati so me navdušili touran je zakon kar se tiče izrabe prostora ,opreme,predalčkov, s-max je zakon velik prostoren dobra oprema (30k€ ), c-max je špartanec ,čez 14 dni pride niov model -letošnji z enako opremo kot sedanji s-max( temp, 9x airbag , bluetoth, glasovno upravljanje z avtom.... za 18k€
me že mika nov -počakat še 14 dni?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | C4 Grand Picasso ali Touran (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17579 (10818) | RedDrake |
» | avto za družino s tremi otrokiOddelek: Na cesti | 8409 (4875) | klemenSLO |
» | Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22181 (19946) | Unknown_001 |
» | Peugeot 5008 ali Ford S-max?Oddelek: Loža | 3307 (3136) | Janac |
» | Kupujem avtomobilOddelek: Na cesti | 7065 (6028) | Jackal |