Forum » Loža » kupujem enoprostorca (tourana)
kupujem enoprostorca (tourana)
Calligula ::
Saj ni kot, da se da klicat le na davkarijo ali JAP.
Pa prides tja z kupoprodajno pogodbo v kateri se zavezes, da bos avto kupil po tej in tej ceni z DDV vkolikor bo dostavljen tak in tak znotraj takega in takega casovnega obdobja. Pogodbena kazen 1000 Eurov npr..
In mu mirno reces, da mu denarja vnaprej ne das zaradi skrbi o moznosti, da je silent trader,... skratka vedno se da kaj zmenit. Jaz nikomur, ce se ne bi preprical pac ne bi dal denarja vnaprej.
Ce pa bi kupoval avto bi celo raje namesto da bi zgubljal cas v tem forumu v takem casu ze raje cas vlozil v preverjanje dejanskega stanja, ker se za tako kupcijo to splaca. Ne pa da bi zgubljal cas z obiski uradnih uvoznikov, VWjega salona...
Ampak to sem samo jaz.
Pa prides tja z kupoprodajno pogodbo v kateri se zavezes, da bos avto kupil po tej in tej ceni z DDV vkolikor bo dostavljen tak in tak znotraj takega in takega casovnega obdobja. Pogodbena kazen 1000 Eurov npr..
In mu mirno reces, da mu denarja vnaprej ne das zaradi skrbi o moznosti, da je silent trader,... skratka vedno se da kaj zmenit. Jaz nikomur, ce se ne bi preprical pac ne bi dal denarja vnaprej.
Ce pa bi kupoval avto bi celo raje namesto da bi zgubljal cas v tem forumu v takem casu ze raje cas vlozil v preverjanje dejanskega stanja, ker se za tako kupcijo to splaca. Ne pa da bi zgubljal cas z obiski uradnih uvoznikov, VWjega salona...
Ampak to sem samo jaz.
Super Sonic ::
Ma ja. Sej ne vem kaj bi še napisal. Najbrž nič.
Nikakor pa ne morem razumeti, kako lahko nekdo na podlagi ene (pa še to po vsej verjetnosti ne lastne) slabe izkušnje trdi, da so pooblaščeni servisi vozil za en kurac. Da tja se pa res ne splača vozit, itd. Ne, ne razumem.
Ne razumem tudi kako nekaterih nikoli, ampak res nikoli, ne spravi k pameti nič. Ampak nič. Lahko imaš 1000x oglasov NE KUPUJ, NATEG, lahko ti na dom pošlejo brušuro z imeni največjih Šalabajzerjev v državi, pa se bo še vedno našel nekdo, ki se bo najprej oglasu na temu forumu in nato letel DIREKT tja v en hud nateg. Pol sta pa dve varianti: ena zamenja nik in vse tiho je bilo ali (to je možnost B) jih moram poslušat v dnevno informativnih oddajah, kako jih nihče ni opozoril na nič in so zdej bogi, bogi, itd.
Fantje - obstajajo neki zakoni, neki okvirji in tudi približno si nočem predstavljat kako bi to izgledal, če bi vsi spoštovali zakone in za zraven še uzance.
Majke mi, da ne vem.
p.s.
Še vedno vidim, da Caligula misli, da uvoznik zasluži na S-Max, pri prodaji seveda, okoli 10000€. He, he... Dej nehajmo delati vsi in gremo prodajat vozila. FORD, seveda!
Nikakor pa ne morem razumeti, kako lahko nekdo na podlagi ene (pa še to po vsej verjetnosti ne lastne) slabe izkušnje trdi, da so pooblaščeni servisi vozil za en kurac. Da tja se pa res ne splača vozit, itd. Ne, ne razumem.
Ne razumem tudi kako nekaterih nikoli, ampak res nikoli, ne spravi k pameti nič. Ampak nič. Lahko imaš 1000x oglasov NE KUPUJ, NATEG, lahko ti na dom pošlejo brušuro z imeni največjih Šalabajzerjev v državi, pa se bo še vedno našel nekdo, ki se bo najprej oglasu na temu forumu in nato letel DIREKT tja v en hud nateg. Pol sta pa dve varianti: ena zamenja nik in vse tiho je bilo ali (to je možnost B) jih moram poslušat v dnevno informativnih oddajah, kako jih nihče ni opozoril na nič in so zdej bogi, bogi, itd.
Fantje - obstajajo neki zakoni, neki okvirji in tudi približno si nočem predstavljat kako bi to izgledal, če bi vsi spoštovali zakone in za zraven še uzance.
Majke mi, da ne vem.
p.s.
Še vedno vidim, da Caligula misli, da uvoznik zasluži na S-Max, pri prodaji seveda, okoli 10000€. He, he... Dej nehajmo delati vsi in gremo prodajat vozila. FORD, seveda!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
CrustyDOD ::
Ali je to JAP ali ne, ne vem. Ta prodajalec, možno, da jih je JAP od njega kupil in naprej preprodaja ali pa je to ista oseba (ne vem), ki ponuja s-maxe po nizki ceni jih je dobil od Forda, ker so jim v nemčiji naredili eno halo ali nekaj podobnega in so se zmenili za s-maxe. Ker je že kar nekaj časa preteklo, se ne spomnim podrobnosti ali so dobili samo avtomobile ali 50/50. S-maxi so delani za nemški trg in kot sem že prejšnič napisal, je moj brat zraven dobil še kup stvari, brez dodatnih doplačil ali karkoli drugega. Vrjetno, ker so delani za nemčijo.. Res je, da je potrebno predhodno plačilo in se čaka cca 4 mesece. Avto JE DOBIL! Ni nateg.. Prvi servis na 1500km je bil narejen pri uradnem ford servisu brez problemov. Zdej pa, če mislite, da je nateg, ker je podjetje šele par mesecov odprto ali, da te zavrnejo na uradnem servisu pa tudi prav :)
Boeing ::
Eh, calligula... ne pretiravat no
Poznam človeka na kar visokem položaju pri slovenskem fordu in še dokaj dobro vem, kakšne so provizije za uvoznike in kakšne za prodajalce. Niti slučajno niso takšne kakršne si ti predstavljaš, da so, so pa toliko dobre, da se forde očitno še splača prodajat.
Zdej, kakšno je "notranje" mnenje na summitu glede JAP-a žal ne morem povedat, je pa tako, da dokler je avto v garanciji, zanj garantira krovna tovarna in tako dolgo se avtomobili garancijsko vzdržujejo na račun tovarne. Po preteku garancije pa si v vsakem primeru izenačen z uvoznikovo stranko. Lahko, da te bo kak servis dodatno opalil, ko bo videl štemple neuradnega proizvajalca, lahko da te ne bo. Večina tega ne dela.
Zdej pa razpucajte sami pri sebi, ali se splača it v riziko s takšno kupčijo ali ne.
Poznam človeka na kar visokem položaju pri slovenskem fordu in še dokaj dobro vem, kakšne so provizije za uvoznike in kakšne za prodajalce. Niti slučajno niso takšne kakršne si ti predstavljaš, da so, so pa toliko dobre, da se forde očitno še splača prodajat.
Zdej, kakšno je "notranje" mnenje na summitu glede JAP-a žal ne morem povedat, je pa tako, da dokler je avto v garanciji, zanj garantira krovna tovarna in tako dolgo se avtomobili garancijsko vzdržujejo na račun tovarne. Po preteku garancije pa si v vsakem primeru izenačen z uvoznikovo stranko. Lahko, da te bo kak servis dodatno opalil, ko bo videl štemple neuradnega proizvajalca, lahko da te ne bo. Večina tega ne dela.
Zdej pa razpucajte sami pri sebi, ali se splača it v riziko s takšno kupčijo ali ne.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
perci ::
Calligula, ti si pa res naivc.
1) Iz tvojega pisanja je razvidno, da sploh ne veš kako deluje sistem DDV.
2) Kaj ti resno mislis, da se tovrstne firme sekirajo za neke pogodbene kazni? Si ze kdaj probal izterjat pogodbeno kazen od firme, ki davčni dolguje 100krat toliko kot je njena aktiva?
1) Iz tvojega pisanja je razvidno, da sploh ne veš kako deluje sistem DDV.
2) Kaj ti resno mislis, da se tovrstne firme sekirajo za neke pogodbene kazni? Si ze kdaj probal izterjat pogodbeno kazen od firme, ki davčni dolguje 100krat toliko kot je njena aktiva?
Calligula ::
Perci ti samo nisi stekal mojega posta. Ne kazen za njih. Namesto denarja vklucis pogodbeno kazen zase v visini 1000 Eurov, ce odstopis od nakupa kljub temu, da prodajalec opravi svojdel dogovora. Da ne placujes v denarju vnaprej, ce te ze tako skrbi.
Folk se s temi avti ze vozi. Lahko tudi pocakas, da JAP pride do tocke, ko mora po zakonu placat DDV za vse ze prodane avte pa takrat vidis, ce to naredi...
Milijon nacinov je, da se prepricas, Sonic ma pa neko predstavo mene, ki je skrajna do konca, ker jo projecira iz svoje pozicije, ki je ultraparanoicni brezpogojni podpornik uradnih servisov.
Blizu mene sta dva mehanika (splosna) h katerima konstantno furajo na servis avte uradni servisi za Citroen, Fiat, BMWj e treenutno ne vec tako kot vcasih in nekatere Audije...
H stromarju pa furajo najdrazje aavte, ker njihove elektrike uradni serviserji niso sposobni porihtat.
Imam izkusnje in prijatelje in po izteku garancije NIHCE vec noce vozit na uradni servis tako zaradi cen kot tudi slabih izkusenj.
Pa zaserjejo pa se kregajo tedne preden priznajo napako in odpravijo spet na lastne stroske pa si cez 2 tedna spet tam pa spet vse od zacetka,... izgubljas pa cas, denar in energijo in se vedno na koncu ne dela vse kot bi moralo.
Boeing, saj jaz ne trdim, da gre razlika v ceni v celoti uvozniku. Sem nekje napisal, da je ocitno, da jih principal ne jebe 5% in imajo tudi nekonkurencne nabavne pogoje. Oboje skupaj pa je njihov problem ne recimo moj ali tvoj ali od nekoga, ki avto kupuje.
Pac kupis pri tistem, ki ga ocitno tovarna bolj uposteva.
Glede garancije je pa lepo, da si ljudem to potrdil, ker razni Sonici bodo v nedogled trdili, da garancije itak ne bo, avte bodo zazgali, kupce zaprli, vsi pa bodo na koncu koncali se v peklu pri njemu kjer bodo zrtve njegovih storitev
PS:
A je tko tezko it do JAPa s printom tele teme pa rect "ata prepricaj mez argumenti, dokumenti in ce ti uspe kupim".
Ampak ne, eni bodo raje vrescali, da bo konec sveta, da vsi ste butasti in naivni, da vse na svetu je eno in zato pametni posplosujmo...
Uradni servisi niso vsi totalni drek. So pa vecinoma zelo nekvalitetni, dragi in nasploh ne odtehtajo razlik v cenah glede na ostale mehanike.
Folk se s temi avti ze vozi. Lahko tudi pocakas, da JAP pride do tocke, ko mora po zakonu placat DDV za vse ze prodane avte pa takrat vidis, ce to naredi...
Milijon nacinov je, da se prepricas, Sonic ma pa neko predstavo mene, ki je skrajna do konca, ker jo projecira iz svoje pozicije, ki je ultraparanoicni brezpogojni podpornik uradnih servisov.
Blizu mene sta dva mehanika (splosna) h katerima konstantno furajo na servis avte uradni servisi za Citroen, Fiat, BMWj e treenutno ne vec tako kot vcasih in nekatere Audije...
H stromarju pa furajo najdrazje aavte, ker njihove elektrike uradni serviserji niso sposobni porihtat.
Imam izkusnje in prijatelje in po izteku garancije NIHCE vec noce vozit na uradni servis tako zaradi cen kot tudi slabih izkusenj.
Pa zaserjejo pa se kregajo tedne preden priznajo napako in odpravijo spet na lastne stroske pa si cez 2 tedna spet tam pa spet vse od zacetka,... izgubljas pa cas, denar in energijo in se vedno na koncu ne dela vse kot bi moralo.
Boeing, saj jaz ne trdim, da gre razlika v ceni v celoti uvozniku. Sem nekje napisal, da je ocitno, da jih principal ne jebe 5% in imajo tudi nekonkurencne nabavne pogoje. Oboje skupaj pa je njihov problem ne recimo moj ali tvoj ali od nekoga, ki avto kupuje.
Pac kupis pri tistem, ki ga ocitno tovarna bolj uposteva.
Glede garancije je pa lepo, da si ljudem to potrdil, ker razni Sonici bodo v nedogled trdili, da garancije itak ne bo, avte bodo zazgali, kupce zaprli, vsi pa bodo na koncu koncali se v peklu pri njemu kjer bodo zrtve njegovih storitev
PS:
A je tko tezko it do JAPa s printom tele teme pa rect "ata prepricaj mez argumenti, dokumenti in ce ti uspe kupim".
Ampak ne, eni bodo raje vrescali, da bo konec sveta, da vsi ste butasti in naivni, da vse na svetu je eno in zato pametni posplosujmo...
Uradni servisi niso vsi totalni drek. So pa vecinoma zelo nekvalitetni, dragi in nasploh ne odtehtajo razlik v cenah glede na ostale mehanike.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Calligula ()
perci ::
A je tko tezko it do JAPa s printom tele teme pa rect "ata prepricaj mez argumenti, dokumenti in ce ti uspe kupim".Očitno je, glede na to, da še nisi šel. Pejt pa poročaj.
Calligula ::
Ce bi kupoval avto v tem trenutku ali v bliznji prihodnosti bi to naredil najprej. Sploh pa raje kot da bi spekuliral po forumu.
Nisem jaz tisti, ki naj bi bil tu najbolj motiviran za nakup.
Ce pa bi zdaj kupoval avto bi najprej sel tja, vse preveril in vsekakor kupil S-MAXa. Vsak dan ko vidim kakega na cesti se vprasam kaj se mora komu zgodit v glavi, da sploh primerja tak avto z grdim in neimpresivnim skropucalom kot je Touran..
Pa lahko ste ziher, da veliko od teh, ki zdaj prodajajo rabljene Tourane to pocne zato, da bi kupili novega S-MAXa za isti denar in se jim bodo ucke solzile od srece, ko bo kdo prisel in jim odstel tak denar za rabljen brezvezen avto z preko 100.000 km ,da si gredo oni lahko kupit boljsga in novega
Ce bi jaz recimo zdajle mel Tourana, bi sel preverit JAP in potem prodajal Tourana in upal na kakega neobvescenega naivneza..
Nisem jaz tisti, ki naj bi bil tu najbolj motiviran za nakup.
Ce pa bi zdaj kupoval avto bi najprej sel tja, vse preveril in vsekakor kupil S-MAXa. Vsak dan ko vidim kakega na cesti se vprasam kaj se mora komu zgodit v glavi, da sploh primerja tak avto z grdim in neimpresivnim skropucalom kot je Touran..
Pa lahko ste ziher, da veliko od teh, ki zdaj prodajajo rabljene Tourane to pocne zato, da bi kupili novega S-MAXa za isti denar in se jim bodo ucke solzile od srece, ko bo kdo prisel in jim odstel tak denar za rabljen brezvezen avto z preko 100.000 km ,da si gredo oni lahko kupit boljsga in novega
Ce bi jaz recimo zdajle mel Tourana, bi sel preverit JAP in potem prodajal Tourana in upal na kakega neobvescenega naivneza..
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Calligula ()
JutriPS3 ::
Fordu se je z S-Maxom res posrečilo. Kdo bi si misliv da bodo imeli (vsaj po moje) najlepši enoprostorec na trgu (in to daleč najlepši - podobno kot včasih Renault z Espaceom). Če ima dobro opremo, lite feltne, črne barve je res videti ubijalski. Pa še poceni je precej za to kar ponuja - za 7mio dobiš odlično opremljenega
ps: tudi tale novi Mondeo izgleda precej hud.
ps: tudi tale novi Mondeo izgleda precej hud.
igorn ::
Calligula@kje si ti vidu s-maxa in tourana za isti denar, mogoče pri JAPU da ti malce razjasnim s-max z vso opremo pride 31 k€ medtem ko tourana dobim že za 23 k€, s tem da ima touran PRECEJ bolj praktično dodatno opremo kot s-max ki je bolj šimk narave .in jast kupujem avto ki je praktičen ,uporaben ,poceni ,in potem je šele lepota in šminka na vrsti. pri touranu dobim za 300€ park senzorje +300€ samodejno parkiranje, kar pri s-maxsu lohk sam sanjaš, prostora pa imata za moje sedanje in prihodnje potrebe oba več kot zadosti, no kaj misliš da bo na koncu odločilo zmagovalca?
Calligula ::
Glede na tvojo izbiro se s tabo sploh ne mislim kregat. Je povsem ocitno, da pac povsem drugace vidiva stvari.
Kaksni ljudje so mentalno bolj fotri in jih res zanima nekaj cisto osnovnih elementov in s tem ni nic narobe.
Spet drugi so drugacni. Mislim, da gre pac za zelo razlicne preference in v takih primerih, ko sam totalno ne razumem cesa takega to pac mirno pripisem drugacnemu znacaji, interesom in dokler ni skodljivo drugim me niti najmanj ne moti.
Pri JAPu dvomom, da stane najbolj opremljena razlicica toliko kot pravis.
Za Tourana pa moram reci, da pac ni moj tip avta.
Kaksni ljudje so mentalno bolj fotri in jih res zanima nekaj cisto osnovnih elementov in s tem ni nic narobe.
Spet drugi so drugacni. Mislim, da gre pac za zelo razlicne preference in v takih primerih, ko sam totalno ne razumem cesa takega to pac mirno pripisem drugacnemu znacaji, interesom in dokler ni skodljivo drugim me niti najmanj ne moti.
Pri JAPu dvomom, da stane najbolj opremljena razlicica toliko kot pravis.
Za Tourana pa moram reci, da pac ni moj tip avta.
Boeing ::
s-max z vso opremo pride 31 k€
Če si pri predstavitvi s-maxa pri začetku prodaje pri nas pohitel in prišel med prvih 100 kupcev (fotrov je prvi s-max pri nas, prodan v maloprodaji, da se malo pohvalim ), si dobil 2.0 benz + titanium + vsa možna dodatna oprema razen panoramskega stekla, park senzorjev in usnja) za majceno več kot 5.5mio.
Seveda je zdaj rahlo drugače, titanium-a ne moreš več dobiti brez usnja (+2.5k€), free promocijske opreme ni več (bt, gibljive luči itd...) tako da je polno opremljen avto res tam pri 30k€.
A vseeno, z ambiente oz. trend opremo + še kaka malenkost je avto precej cenejši od (približno) primerljivih vw, ima pa vsaj za moje pojme precej večjo dodano vrednost.
Končna poteza je pa itak odvisna od človeka do človeka...
Če si pri predstavitvi s-maxa pri začetku prodaje pri nas pohitel in prišel med prvih 100 kupcev (fotrov je prvi s-max pri nas, prodan v maloprodaji, da se malo pohvalim ), si dobil 2.0 benz + titanium + vsa možna dodatna oprema razen panoramskega stekla, park senzorjev in usnja) za majceno več kot 5.5mio.
Seveda je zdaj rahlo drugače, titanium-a ne moreš več dobiti brez usnja (+2.5k€), free promocijske opreme ni več (bt, gibljive luči itd...) tako da je polno opremljen avto res tam pri 30k€.
A vseeno, z ambiente oz. trend opremo + še kaka malenkost je avto precej cenejši od (približno) primerljivih vw, ima pa vsaj za moje pojme precej večjo dodano vrednost.
Končna poteza je pa itak odvisna od človeka do človeka...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | C4 Grand Picasso ali Touran (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17726 (10965) | RedDrake |
» | avto za družino s tremi otrokiOddelek: Na cesti | 8461 (4927) | klemenSLO |
» | Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22472 (20237) | Unknown_001 |
» | Peugeot 5008 ali Ford S-max?Oddelek: Loža | 3331 (3160) | Janac |
» | Kupujem avtomobilOddelek: Na cesti | 7084 (6047) | Jackal |