Forum » Loža » kupujem enoprostorca (tourana)
kupujem enoprostorca (tourana)
igor0203 ::
No potem pa se opravičujem, ker sem te napačno razumel. Samo ne vem pa, zakaj bi Ford prepovedal našim serviserjem popravljati svojih avtov, ki so bili kupljeni npr. v Nemčiji? Sej jih tud Summit verjetno iz Nemčije uvaža. Jaz tukaj ne vidim nič spornega, JAP je samo posrednik. V DE naroči avte in jih potem pripelje v SLO.
@igorn: Jaz mislim, da se ti splača počakat. Jaz npr. nikoli nisem maral VW(in ga še zmeraj ne), ker se mi zdi, da preplačaš ime. Dobiš dosti več pri konkurenci. Se je pa fotr malce pozanimal pri Klemenčiču, ki je uradni serviser za Ford in mu je povedal, da so bencinski motorji dosti bolj kvalitetni kot dizli. Baje, da jih je kar dosti na servisu(v kar smo se tudi mi že 3x prepričali v zadnje pol leta).
@igorn: Jaz mislim, da se ti splača počakat. Jaz npr. nikoli nisem maral VW(in ga še zmeraj ne), ker se mi zdi, da preplačaš ime. Dobiš dosti več pri konkurenci. Se je pa fotr malce pozanimal pri Klemenčiču, ki je uradni serviser za Ford in mu je povedal, da so bencinski motorji dosti bolj kvalitetni kot dizli. Baje, da jih je kar dosti na servisu(v kar smo se tudi mi že 3x prepričali v zadnje pol leta).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: igor0203 ()
Super Sonic ::
Kaj sedaj Sumit lahko in kaj ne, je čist brez veze govoriti, ker nisem kompetenet za takšen reči. Dejstvo pa je, da nekdo prodaja na našem trgu vozila ceneje kot ostali prodajalci. In to zelo ceneje. Ne smeš pozabiti, da si bi Ford v primeru kakšne štale naredil zelo slabo reklamo in še, da si lahko opere roke na kupcih in prodajalcu. Lahko. NIč ni pa nujno.
Poleg tega Fordu ne sme (in verjamem da jim tudi ni) biti v interesu, da nekdo prodaja njihova vozila pod tržno ceno. Ford je, tako kot vsi ostali prodajalci, določil prodajno ceno njihovih vozil, katere se morajo pooblaščeni trgovci držati. Če tega ne bi bilo, Forda verjetno že zdavnaj ne bi bilo več. Cena pač niha od države do države, predvsem zaradi različnih interesov same firme kot tudi davčnega sistema države.
Stric na Sumitu samo kot opozorilo pove:
"Odkar se na omenjeni spletni strani ponujajo vozila po izredno ugodni ceni iz tujine, smo še posebno pozorni na šasije registriranih vozil v Sloveniji - vir MNZ. Lahko vam zagotovim, da do konca novembra ni bilo registriranega niti enega Fordovega novega vozil, ki ne bi bil dobavljen stranki preko Summit motorsa - tudi vozila z šasijsko številko, ki ste jo priložili so dobavljena preko Summit motors Ljubljana."
Se pravi so vrgli uč na šasije registriranih vozil, torej se je že takrat pripravljal nek "backup" plan, ki bo, če bo eskalacija Japa prevelika, tudi realiziran.
Potem bo pa nekdo spet jokal po televiziji, kako mu avto razpada in kako je tista družba d.o.o. in kako ne more nobenemu nič.
Lahko samo paranoja, lahko pa tudi kaj resnice. Presodite sami.
Igorn: Uporabnik Stepni Volk, človek ki bi bil verjetno daleč najbolj relevanten osebek v tej temi, je izginil neznano kam. Torej bodo ostali težko postregli s kakšno zares uporabno informacijo, npr. koliko se kateri model kvari bolj kot drugi, kaj se bolj krade in kaj je bolj aktualno na črnem trgu. Je pa ta isti uporabnik nekoč zapisal, da so včasih srčne odločitve najbolj smilselne in se ponavadi tudi najbolje obnesejo.
Jaz v takšnih primerih vedno poslušam svoj "notranji" glas.
Poleg tega Fordu ne sme (in verjamem da jim tudi ni) biti v interesu, da nekdo prodaja njihova vozila pod tržno ceno. Ford je, tako kot vsi ostali prodajalci, določil prodajno ceno njihovih vozil, katere se morajo pooblaščeni trgovci držati. Če tega ne bi bilo, Forda verjetno že zdavnaj ne bi bilo več. Cena pač niha od države do države, predvsem zaradi različnih interesov same firme kot tudi davčnega sistema države.
Stric na Sumitu samo kot opozorilo pove:
"Odkar se na omenjeni spletni strani ponujajo vozila po izredno ugodni ceni iz tujine, smo še posebno pozorni na šasije registriranih vozil v Sloveniji - vir MNZ. Lahko vam zagotovim, da do konca novembra ni bilo registriranega niti enega Fordovega novega vozil, ki ne bi bil dobavljen stranki preko Summit motorsa - tudi vozila z šasijsko številko, ki ste jo priložili so dobavljena preko Summit motors Ljubljana."
Se pravi so vrgli uč na šasije registriranih vozil, torej se je že takrat pripravljal nek "backup" plan, ki bo, če bo eskalacija Japa prevelika, tudi realiziran.
Potem bo pa nekdo spet jokal po televiziji, kako mu avto razpada in kako je tista družba d.o.o. in kako ne more nobenemu nič.
Lahko samo paranoja, lahko pa tudi kaj resnice. Presodite sami.
Igorn: Uporabnik Stepni Volk, človek ki bi bil verjetno daleč najbolj relevanten osebek v tej temi, je izginil neznano kam. Torej bodo ostali težko postregli s kakšno zares uporabno informacijo, npr. koliko se kateri model kvari bolj kot drugi, kaj se bolj krade in kaj je bolj aktualno na črnem trgu. Je pa ta isti uporabnik nekoč zapisal, da so včasih srčne odločitve najbolj smilselne in se ponavadi tudi najbolje obnesejo.
Jaz v takšnih primerih vedno poslušam svoj "notranji" glas.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Oxford ::
Uporabnik Stepni Volk, človek ki bi bil verjetno daleč najbolj relevanten osebek v tej temi, je izginil neznano kam.
Po moje je tudi nebivedu dobro podkovan. Vsaj glede na število postov na www.avtomobilizem.com. Ampak tudi on se je izgubil (?!)
Po moje je tudi nebivedu dobro podkovan. Vsaj glede na število postov na www.avtomobilizem.com. Ampak tudi on se je izgubil (?!)
Calligula ::
Sonic, Ford ne SME prepovedat onim dilerjem v Nemciji, da ne smejo sem prodajat, ker je EU to prepovedala in pa, ker jim ni v interesu, da bi si pokvaril odnose z njimi.
Ford ne sme , ne bo in nima razloga, da bi kakorkoli omejeval servisiranje takih vozil.
Ce ze kaj, lahko kvecjemu uradni servis zacne pritiskat na Ford, da jim mora placati vec za servisiranje, ce hoce, da zagotavljajo servis, ker ga Ford po pravilih EU mora zagotoviti.
Nasploh pa bodo servisi bolje sluzili, ker se bo prodalo precej vec Fordov kot se jih sicer.
Placnik v garanciji je itak Ford tko, da si ne domisljajte, da vam mora nas serviser to zastonj delati. Samo placate ne vi ampak Ford.
Ford ne sme , ne bo in nima razloga, da bi kakorkoli omejeval servisiranje takih vozil.
Ce ze kaj, lahko kvecjemu uradni servis zacne pritiskat na Ford, da jim mora placati vec za servisiranje, ce hoce, da zagotavljajo servis, ker ga Ford po pravilih EU mora zagotoviti.
Nasploh pa bodo servisi bolje sluzili, ker se bo prodalo precej vec Fordov kot se jih sicer.
Placnik v garanciji je itak Ford tko, da si ne domisljajte, da vam mora nas serviser to zastonj delati. Samo placate ne vi ampak Ford.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Calligula ()
Calligula ::
Igorn, tako C-MAX kot Touran sta zalost od oblikovanja, Touran pa se pelje precej slabse kot Fordi, ki so s tega stalisca najboljsi v klasi oz kar klasa zase.
S-MAX bo tudi bolje drzal ceno, novejsi model je in nasploh Touran ni ravno isti rang.
C-MAX pa je sploh kar nekaj.
S-MAX bo tudi bolje drzal ceno, novejsi model je in nasploh Touran ni ravno isti rang.
C-MAX pa je sploh kar nekaj.
Alan Ford ::
Kup VW-ja , dobro drži ceno , če se kasneje premisliš. Zanesljivi dizli in močni. Za razne forde , toyote in ostale boš čez par le dobu sam drobiž. Doslej sem mel 4 VW-je in nikoli okvare in pa vedno sem jih hitro in ugodno prodal naprej. Za VW dizle se kar grebejo , tako da morš bit kr hiter. Slabost pa je da jih zelo kradejo. Men so golfa že.
Become a programmer and never see the world!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alan Ford ()
Calligula ::
Ehmm, Toyote ze zacenjajo bolje ceno drzat. Folk v Sloveniji z zamikom a pocasi ze spremlja ADACove in podobne statistike o vzdrzljivosti in temu prilagaja povprasevanje.
Pa lahko si ziher, da bo z Touranom izgubil precej vec kot z S-MAXom ce ga pri JAPu vzame.
Touranom bodo nizali cene prav zaradi ugodne ponudbe S-MAXov. Se pravi ravno kupis pa ti ze zbijejo ceno.
Pri S-MAXu ze dobis najnizjo mozno.
Pa lahko si ziher, da bo z Touranom izgubil precej vec kot z S-MAXom ce ga pri JAPu vzame.
Touranom bodo nizali cene prav zaradi ugodne ponudbe S-MAXov. Se pravi ravno kupis pa ti ze zbijejo ceno.
Pri S-MAXu ze dobis najnizjo mozno.
jype ::
Jaz bi zelo rad vidu, da Toyote ne bi držale cene, pa 3 leta stare prodajajo za praktično isto ceno kot nove.
Alan Ford ::
Mate avto.net pa preverte. Kolega pa se s tem ukvarja.
Become a programmer and never see the world!
Oxford ::
Še moje mnenje glede Tourana:
pred kratkim sem kupil novega Golfa 5 in sem več časa preživel v raznih VW salonih. Pri tem sem se seveda usedel v vse razstavljene avtomobile. Če primerjam Golfa in Tourana, je notranjost slednjega precej neugledna - vidi se, da je avtomobil starejši od Golfa. Po kvaliteti notranje obdelave in uporabljenih materialih me je bolj spominjal na kak kombi. Ima pa OGROMNO (!) odlagalnih mest. S-MAX-a pa ne morem komentirati, ker ga nisem videl.
pred kratkim sem kupil novega Golfa 5 in sem več časa preživel v raznih VW salonih. Pri tem sem se seveda usedel v vse razstavljene avtomobile. Če primerjam Golfa in Tourana, je notranjost slednjega precej neugledna - vidi se, da je avtomobil starejši od Golfa. Po kvaliteti notranje obdelave in uporabljenih materialih me je bolj spominjal na kak kombi. Ima pa OGROMNO (!) odlagalnih mest. S-MAX-a pa ne morem komentirati, ker ga nisem videl.
gensi ::
Problem v Sloveniji (in tudi Evropi) je tem, da se prodajalci trudijo omejevati prodajo po različnih tržiščih, cene pa dvigujejo v neslutene višine.
Utemeljitve z nekakšno posebno kvaliteto servisa in ostalega ne zdržijo vode. Pred nekaj leti sem kupil novo Vectro a tako z vozilom, kot tudi s storitvijo na servisih nisem bil ravno zadovoljen. Od vseh videnih servisov je bil dober vtis le na Avtotehni - Ljubljana. Vseeno pa je bilo (ne)zadovoljstvo tolikšno, da sem komaj čakal, da sem dobil kupca.
Precej drugače je v Ameriki. Kot primer si lahko pogledate - zanimiva je predvsem predvidena cena.
L.P.
I.
Utemeljitve z nekakšno posebno kvaliteto servisa in ostalega ne zdržijo vode. Pred nekaj leti sem kupil novo Vectro a tako z vozilom, kot tudi s storitvijo na servisih nisem bil ravno zadovoljen. Od vseh videnih servisov je bil dober vtis le na Avtotehni - Ljubljana. Vseeno pa je bilo (ne)zadovoljstvo tolikšno, da sem komaj čakal, da sem dobil kupca.
Precej drugače je v Ameriki. Kot primer si lahko pogledate - zanimiva je predvsem predvidena cena.
L.P.
I.
A. Smith ::
Perci, Golfa V imamo pri nas mislim da dobri 2 leti (je bil kupljen drugi v Sloveniji, ki je imel 4-motion pogon). Model je TDI (105KM), 4-motion. Avto je zaradi 4x4 pogona z malce drugačnim podvozjem, ki je zelo trdo, vseeno pa je mogoče čez ležeče policaje voziti z zavidljivo hitrostjo. Na cesti se čuti vsako nepravilnost, ampak podvozje zelo dobro požira večje grbine. Trdost podvozja je torej ena glavnih graj, razen za tiste, ki imajo to radi. Vozne lastnosti so odlične. Avto se vozi kot po tračnicah, nagibanja praktično ni. Vozil sem Corollo in novega Aurisa, pa se mi je zdelo, da je Golfovo podvozje od obeh boljše. Poraba je slabih 6l/100km (uporablja ga mama, ki se vozi na kratkih razdaljah), sicer pa to ni veliko, glede na to, da je masa vozila zaradi zaradi dodane haldex sklopke (mislim, da tehta cca 350kg?) skoraj 1500kg. Z agregatom sem zelo zadovoljen. Avto je poskočen in živahen, menjalnik pa 6-stopenjski. Je velliko hitrejši od Golfa III z "enakim" TDI 1.9 agregatom, s katerim se vozim jaz. Notranjost je udobna, po kvaliteti materialov približno enaka Toyoti, ampak ne tako lepa, kot pri novem Aurisu. Je pa analogni tahometer in obratomer zelo pregleden. Predalov je dovolj, kabina je prostorna (je pa za Golfe nasploh tipično nekaj manj prostora za noge na voznikovem mestu). Prtljažnik je primerljiv z ostalimi vozili v razredu, našemu je nekaj litrov odžrla haldex sklopka. Sedeži so (paket ComfortLine, srednje draga opcija) zelo kvalitetni, nudijo dobro oporo v ovinkih. Nasploh daje avto med vožnjo vtis udobja in kompaktnosti. Med graje bi torej uvrstil trdo podvozje, izgled (meni ni všeč) ter originalni avtoradio, ki nima mp3 opcije (je pa priporočljiva izbira, ker manj zanima tatove). Dodal bi še, da avto v dveh letih in pri 50k prevoženih km ni utrpel nobene okvare.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Oxford ::
Koliko časa imaš golfa in kako si zadovoljen?
Kake pol leta. In moram reči, da me navdušuje v večini pogledov, razen v dveh:
- motor se mi zdi prešvoh, pa imam TDI 1,9 -> 103 KM.
- hrup v kabini pri visokih hitrostih.
Pospeški so sicer O.K., vendar mu zmanjka pri doseganju kočne hitrosti. Po števcu gre do 180+, potem pa se vse skupaj počasi zaključi. Saj ne rečem, da mi je to premalo (in do tja ne grem več kot 1x na teden, ko se mi po avtocesti mudi domov), toda pred nakupom sem imel drugačne predstave.
Če bi se še enkrat odločal za nakup, bi zagotovo kupil GT-ja s TSI motorjem, pa klinc gleda porabo in stroške zavarovanja - bi si jih lahko privoščil.
Kake pol leta. In moram reči, da me navdušuje v večini pogledov, razen v dveh:
- motor se mi zdi prešvoh, pa imam TDI 1,9 -> 103 KM.
- hrup v kabini pri visokih hitrostih.
Pospeški so sicer O.K., vendar mu zmanjka pri doseganju kočne hitrosti. Po števcu gre do 180+, potem pa se vse skupaj počasi zaključi. Saj ne rečem, da mi je to premalo (in do tja ne grem več kot 1x na teden, ko se mi po avtocesti mudi domov), toda pred nakupom sem imel drugačne predstave.
Če bi se še enkrat odločal za nakup, bi zagotovo kupil GT-ja s TSI motorjem, pa klinc gleda porabo in stroške zavarovanja - bi si jih lahko privoščil.
perci ::
Oxford: Kolk je avto hrupen pri 150km/h?
A.Smith: Kako je kej s hrupnostjo tvojega, ki ima 6. prestavo?
A.Smith: Kako je kej s hrupnostjo tvojega, ki ima 6. prestavo?
A. Smith ::
Avto je pri visokih hitrostih ZELO tih. Končna okrog 215 po števcu.
Pravzaprav je najbolj glasen neogret. Takrat so tudi tresljaji najbolj izraziti.
Pravzaprav je najbolj glasen neogret. Takrat so tudi tresljaji najbolj izraziti.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
A. Smith ::
Perci, če se boš odločil za Golfa, nekaj opozoril okrog trgovcev: so izredno togi. Prvič so nas za*ebali pri nakupu 3ke, ko so trdili, da klima v Europe modelu ni dobavljiva. Drugič pa pri 5ki, ko niso hoteli dobaviti tovarniško dvignjenega modela (čeprav smo vedeli, da obstaja).
V glavnem, ne verjemi jim na prvo besedo. Vrtaj, prepiraj se, grozi jim s konkurenco. Vse, da dosežeš svoje. Kar jih poznam, ti bodo poskušali takoj uturiti kakšen model iz zaloge, kar je v redu, če se ujema s tvojimi željami. Če se pa ne, pa te čakajo boji.
You have been warned
V glavnem, ne verjemi jim na prvo besedo. Vrtaj, prepiraj se, grozi jim s konkurenco. Vse, da dosežeš svoje. Kar jih poznam, ti bodo poskušali takoj uturiti kakšen model iz zaloge, kar je v redu, če se ujema s tvojimi željami. Če se pa ne, pa te čakajo boji.
You have been warned
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
perci ::
Hehe, v bistvu gledam za rabljenim. Kolega ima firmo in kupuje v Italiji prek leasing hiš, tako da bomo že izbrali pravega :=).
Super Sonic ::
Kar se tiče Golfa serije V lahko povem naslednje (ima ga "best" kolega in tudi nekaj km sem že sam naredil z avtomobilom - TDI 90KM, 5 vrat):
Avto se pelje odlično, poraba je mala. In to je to. Sploh ne vem kaj bi človek še lahko dodal. Meni se veliko bolj dopade kot serija IV, predvsem v notranjosti ko imaš vse lepo pospravljeno. Tudi senzorji za nepripeta voznika se mi zdijo super.
Pri višji hitrosti (160 km/h +) je avto miren in enostavno ni "filinga", da se človek vozi s takšno hitrostjo. Avto je bil na poligonu približno enako hiter kot Accent s 82 KM.
Edino kar me zmoti pri VW so naslednje stvari:
- cena. Sorry, ampak kolega je dal okoli 5 miljonov (kako se to sedaj že čudno sliši) SIT, kasko ga je prišel okoli 300k. Za ta denar si raje, veliko raje, kupim kaj drugega.
- prodajalci in predvsem servis. Ker je imel prej serijo IV vem koliko časa je čakal na servis in na avto. Tudi prodajalci se za svoj denar niso kaj prida trudili (povsem enako kot pri Hyundaiu).
- slika priložena (sosed ostal brez gum + ). Pač ata Čefur ima svoje potrebe in ko je nuja, adijo avto ali pa samo potrošni material ;). V vsakem primeru je kasko nujen!
Vsekakor je avto soliden.
Avto se pelje odlično, poraba je mala. In to je to. Sploh ne vem kaj bi človek še lahko dodal. Meni se veliko bolj dopade kot serija IV, predvsem v notranjosti ko imaš vse lepo pospravljeno. Tudi senzorji za nepripeta voznika se mi zdijo super.
Pri višji hitrosti (160 km/h +) je avto miren in enostavno ni "filinga", da se človek vozi s takšno hitrostjo. Avto je bil na poligonu približno enako hiter kot Accent s 82 KM.
Edino kar me zmoti pri VW so naslednje stvari:
- cena. Sorry, ampak kolega je dal okoli 5 miljonov (kako se to sedaj že čudno sliši) SIT, kasko ga je prišel okoli 300k. Za ta denar si raje, veliko raje, kupim kaj drugega.
- prodajalci in predvsem servis. Ker je imel prej serijo IV vem koliko časa je čakal na servis in na avto. Tudi prodajalci se za svoj denar niso kaj prida trudili (povsem enako kot pri Hyundaiu).
- slika priložena (sosed ostal brez gum + ). Pač ata Čefur ima svoje potrebe in ko je nuja, adijo avto ali pa samo potrošni material ;). V vsakem primeru je kasko nujen!
Vsekakor je avto soliden.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
igorn ::
ravnokar sem naredu 120 km z galaksy, lahko rečem samo super, c-max odpade ima moj focus večji prtljažnik , tako da je opcija s-max trenutno najboljša
i love it
i love it
>>><<< ::
Kako to, da si se zdaj premislil in boš kupil Forda in ne VW?
ATI cards are like buses... They're huge, red and have bad drivers.
Oxford ::
215 km/h končna???!!!
Tudi jaz imam 6 prestav, pa ne gre nikamor. Šit! Pa tudi poraba pod 6 litrov?! Pri meni ne gre pod 6,4 l/100 km, tudi če vozim po jajcih.
Sedaj pa nenadoma nisem več tako navdušen nad avtom.
EDIT: Perci - pri 150 km/h se mi zdi glasen, toda to je lahko precej subjektivno, ker nimam izkušenj z veliko avtomobili.
Tudi jaz imam 6 prestav, pa ne gre nikamor. Šit! Pa tudi poraba pod 6 litrov?! Pri meni ne gre pod 6,4 l/100 km, tudi če vozim po jajcih.
Sedaj pa nenadoma nisem več tako navdušen nad avtom.
EDIT: Perci - pri 150 km/h se mi zdi glasen, toda to je lahko precej subjektivno, ker nimam izkušenj z veliko avtomobili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oxford ()
Boeing ::
Kako to, da si se zdaj premislil in boš kupil Forda in ne VW?
Ker je, povsem očitno, začel razmišljati in kupuje avto in ne kante.
igorn, tebi pa čestitke k skorajšnjemu novemu fordu...
Ker je, povsem očitno, začel razmišljati in kupuje avto in ne kante.
igorn, tebi pa čestitke k skorajšnjemu novemu fordu...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boeing ()
Super Sonic ::
"Ker je, povsem očitno, začel razmišljati in kupuje avto in ne kante."
Mah dej no. Kako lahko rečeš Touranu kanta? Nič ne rečem - avto je slabši kot S-Max, nikakor pa ni kanta.
Pa tudi, na splošno, Ford ni neki simbol zanesljivosti in prestiža. Prej kaj drugega.
Mah dej no. Kako lahko rečeš Touranu kanta? Nič ne rečem - avto je slabši kot S-Max, nikakor pa ni kanta.
Pa tudi, na splošno, Ford ni neki simbol zanesljivosti in prestiža. Prej kaj drugega.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Boeing ::
supersonic, ne da se mi te prepričevat niti ni to moj namen, je pa tako, da tudi vw ni za vzor jemat, kar se tiče zanesljivosti, rajt ? Kar poglej si kako lestico zanesljivosti, pa boš videl da je ford kar precej nad nemci nasplošno...
Kako lahko rečem touranu kanta ? čisto preprosto... malo se razglej samo po armaturkah vw, škode in še kake znamke vag... vse je identično, trda poceni plastika, vse enobarvno in dolgočasno, oblikovanje KATASTROFA... motorji pa tudi niso nevemkaj, ima marsikateri japonc ali pa korejc bistveno boljše in predvsem čistejše motorje, ki se manj kvarijo...
ampak janez krajnski bo seveda še vedno po tradiciji kupil vw, ker pač "drži ceno"... najbolj smešen argument za nakup določene znamke, kar se jih lahko spomniš...
sploh pa, avto za prestiž kupujejo bedaki... je na svetu milijon drugih stvari, ki so resnično prestižne... samo pri nas je pač večinoma tako, da se človeka najprej oceni po tem kak avto ima in če ni ravno audi, bmw al pa vw, si nula... balkan, jebiga.
Kako lahko rečem touranu kanta ? čisto preprosto... malo se razglej samo po armaturkah vw, škode in še kake znamke vag... vse je identično, trda poceni plastika, vse enobarvno in dolgočasno, oblikovanje KATASTROFA... motorji pa tudi niso nevemkaj, ima marsikateri japonc ali pa korejc bistveno boljše in predvsem čistejše motorje, ki se manj kvarijo...
ampak janez krajnski bo seveda še vedno po tradiciji kupil vw, ker pač "drži ceno"... najbolj smešen argument za nakup določene znamke, kar se jih lahko spomniš...
sploh pa, avto za prestiž kupujejo bedaki... je na svetu milijon drugih stvari, ki so resnično prestižne... samo pri nas je pač večinoma tako, da se človeka najprej oceni po tem kak avto ima in če ni ravno audi, bmw al pa vw, si nula... balkan, jebiga.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
>>><<< ::
Zato pa imajo v Albaniji (recimo) toliko Mečk.
ATI cards are like buses... They're huge, red and have bad drivers.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: >>><<< ()
Super Sonic ::
Boeing - jaz nisem nikjer rekel, da je sedaj VW alfa in omega, rekel sem samo to, da voznik Forda težko reče vozniku VW, da vozi kanto. :P
Forget it!
Forget it!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
A. Smith ::
Statistika je, kar je. Pri nas imamo tri avte VAG koncerna, pa pri nobenem nobenih okvar. Sicer se držimo nekega reda (počasna vožnja z mrzlim avtomobilo, itd), to je pa tudi vse.
Zadnje čase se sicer oziramo za japonci, vendar imajo VAG avtomobili pred Toyoto eno odličilno prednost: Toyota pri modelih, ki niso terenci, ne ponuja 4x4 pogona, VAG ga pa. In to po zelo konkurenčni ceni napram ostalim znamkam, ki ponujajo isto storitev. Živimo pač v rovtah, jebiga.
Strinjam se tudi, da se ti avtomobili v marsičem niti ne razlikujejo med seboj, ima pa to določene prednosti - rezervni deli se proizvajajo enaki za več modelov, večja količina pa pomeni dostopnost in nizko ceno.
Vsakdo ima pravico do mnenja in do tega, da ga izrazi. Tvoje zmerjanje s kantami pa kar vpije po flejmanju, kar ne sodi na resen forum. Zamisli se.
Zadnje čase se sicer oziramo za japonci, vendar imajo VAG avtomobili pred Toyoto eno odličilno prednost: Toyota pri modelih, ki niso terenci, ne ponuja 4x4 pogona, VAG ga pa. In to po zelo konkurenčni ceni napram ostalim znamkam, ki ponujajo isto storitev. Živimo pač v rovtah, jebiga.
Strinjam se tudi, da se ti avtomobili v marsičem niti ne razlikujejo med seboj, ima pa to določene prednosti - rezervni deli se proizvajajo enaki za več modelov, večja količina pa pomeni dostopnost in nizko ceno.
Vsakdo ima pravico do mnenja in do tega, da ga izrazi. Tvoje zmerjanje s kantami pa kar vpije po flejmanju, kar ne sodi na resen forum. Zamisli se.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Liker ::
:O
In zakaj recimo Opel Meriva ne bi bil primeren avto?
Po velikosti je recimo podoben Touran-u, po ceni pa je VEC kot konkurencen
Ali pa kak Mitsubishi Space Star, morda Mazda Premacy, Nissan Almera Tino, Suzuki Liana?
Vsi ti avtomobili so MNOGO cenejsi od VW/Ford primerkov, po kvaliteti pa morda celo boljsi (no ja Opel morda ne :P)
Aja, mazd in mitsu-jev skoraj ni naprodaj mlajsih od 4-ih let, le zakaj
Potem pa se nekaj v rangu 15k Eurov:
Toyota Corolla Verso.
Jaz osebno bi sel na Mazdo ali Toyoto. Zena ima Mazdo 323f, zadnji model, (podvozje isto kot Premacy), in se obnese SUPER. Edini minus pri mazdah je poraba, ki kar sili visje in visje (Mestno voznjo ima moj 2,5T stroj porabe cca 10L, zenin 1,5 pa pije polnih 9L. S tem da imam skoraj 3x toliko konjev pod pokrovom )
P.S.: nasel eno zelo zanimivo Merivo klik
In zakaj recimo Opel Meriva ne bi bil primeren avto?
Po velikosti je recimo podoben Touran-u, po ceni pa je VEC kot konkurencen
Ali pa kak Mitsubishi Space Star, morda Mazda Premacy, Nissan Almera Tino, Suzuki Liana?
Vsi ti avtomobili so MNOGO cenejsi od VW/Ford primerkov, po kvaliteti pa morda celo boljsi (no ja Opel morda ne :P)
Aja, mazd in mitsu-jev skoraj ni naprodaj mlajsih od 4-ih let, le zakaj
Potem pa se nekaj v rangu 15k Eurov:
Toyota Corolla Verso.
Jaz osebno bi sel na Mazdo ali Toyoto. Zena ima Mazdo 323f, zadnji model, (podvozje isto kot Premacy), in se obnese SUPER. Edini minus pri mazdah je poraba, ki kar sili visje in visje (Mestno voznjo ima moj 2,5T stroj porabe cca 10L, zenin 1,5 pa pije polnih 9L. S tem da imam skoraj 3x toliko konjev pod pokrovom )
P.S.: nasel eno zelo zanimivo Merivo klik
JutriPS3 ::
Aja, mazd in mitsu-jev skoraj ni naprodaj mlajsih od 4-ih let, le zakaj
Morda zato ket se identičnih modelov ne proda recimo 500 ampak samo 50 na leto. In zato na avto.net ni 10 avtomobilov, ampak nobenega
Da si mal osposodim temo.
Sam tudi kupujem avto (trenutno sem na kolesu ). Pa me je zanimala ta Toyota Auris, konkretno model z 2 litrskim dizlom in malo boljšo opremo. Zadeva mi je precej všeč -> je namreč dokaj nevpadljiva tako da mi odgovarja. Notranjost je po slikah tudi zelo taka zanimiva in moderno oblikovana, vendar... v ta namen kupim oni Avto Foto Market kjer je bil opis tega avtomobila ter kaj zasledim -> črički v notranjosti oz. šumenje pri armaturki, predvsem oni sredinski prekat pri sredinski konzolo kjer je menjalnik - WTF Pogledam mal na Toyota forum -> spet isto nekaj o bolj poceni izdelani notranjosti. Se je tut tukaj že kdo peljal in kaka se mu zdi Aurius? Je res taka jajca od izdelave pri armaturki? Glede na to da se ne prodaja ravno poceni človek tega ne bi pričakoval.
Oxford ::
In zakaj recimo Opel Meriva ne bi bil primeren avto? Po velikosti je recimo podoben Touran-u
Moral bi poudariti besedo RECIMO, ker:
Meriva: Mere (DxŠxV): 4042 x 1694 x 1620 mm
Touran: Mere (DxŠxV): 4407 x 1794 x 1635 mm
40 cm v dolžino pomeni pri avtomobilu VELIIIKO.
Meriva je precejšen nateg - ljudje jo jemljejo kot enoprostorca, v resnici pa jo že Golf V naščije v prostornosti (razen v višini, ki pa ni relavantna v podajanju velikosti avta): (DxŠxV): 4204 x 1759 x 1483 mm
Recimo, tudi Renault Modus je samo nekoliko manjši od Merive: (DxŠxV): 3792 x 1695 x 1589 mm , pa je Modus - vsaj zame - mikro avto. Presenečen, ne?
Moral bi poudariti besedo RECIMO, ker:
Meriva: Mere (DxŠxV): 4042 x 1694 x 1620 mm
Touran: Mere (DxŠxV): 4407 x 1794 x 1635 mm
40 cm v dolžino pomeni pri avtomobilu VELIIIKO.
Meriva je precejšen nateg - ljudje jo jemljejo kot enoprostorca, v resnici pa jo že Golf V naščije v prostornosti (razen v višini, ki pa ni relavantna v podajanju velikosti avta): (DxŠxV): 4204 x 1759 x 1483 mm
Recimo, tudi Renault Modus je samo nekoliko manjši od Merive: (DxŠxV): 3792 x 1695 x 1589 mm , pa je Modus - vsaj zame - mikro avto. Presenečen, ne?
A. Smith ::
Jaz sem ga peljal, Auris-a. Žal le nekaj km. Zunanji izgled mi je bil všeč, notranje oblikovanje tudi. Materiali pa morda res niso bili nevemkaj. Škripanja na sredini nisem zasledil, najbrž zato, ker je imela stvar, ki sem jo peljal, sekvenčni menjalnik (tisti, na volanu). Meni se je zdel sicer avto kar soliden.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Oxford ::
Tule bi podal še malo računanja na temo "se diesel splača, ali ne"? Spodbudil me je Calligula na prejšnji strani:
Ce dela pol 20.000 kilometrov na leto dvomim, da se sploh splaca dizel. Sploh pa ce nima denarja itak ni kaj razmisljat.
Podatki:
- trenutna cena diesla: 0,954 €
- trenutna cena Eurosuper 95: 1,046 €
- predpostavimo, da porabi bencinar cca. 2 litra/100 km več kot diesel (kar je za avto razreda S-MAX ob enakih kilovatih realno)
- predpostavimo, da se naredi z avtom 20.000 km/leto
- recimo, da je razlika v nabavni ceni med dieslom in bencinarjem 2.000 €
Na 20.000 kilometrov porabi bencinar: 2*20.000/100=400 litrov goriva več kot diesel. To znese: 400*1,046 €=418,4 €. K temu moramo prišteti še eno malenkost zaradi razlike v ceni litra obeh goriv: (1,046-0,954)*400=36,8 €
To je skupaj na leto: 418,4+36,8=455,2 € (cca. 110 kSIT).
Razlika 2.000 € se povrne v: 2.000/455,2=4,39 leta
Po moje to ni zanemarljivo. V mojem primeru, ko delam po 30.000 km/leto se mi razlika povrne v: 4,39*20.000/30.000=2,93 leta!
Avto pa vsekakor nameravam obdržati več kot 3 leta (garancija) in se mi bo torej nakup kmalu povrnil. Upam, da sem s tem izračunom vsaj komu pomagal.
V javnosti pač krožijo 'urbane legende', v slogu "diesla se ne splača kupiti, razen če delaš 40.000 km/leto" in podobno. Treba je prijeti svinčnik v roko in preračunati.
Se pa strinjam, da se ljudem, ki živijo v mestih in tam tudi delajo, NE splača kupiti diesla!
EDIT: typo
Ce dela pol 20.000 kilometrov na leto dvomim, da se sploh splaca dizel. Sploh pa ce nima denarja itak ni kaj razmisljat.
Podatki:
- trenutna cena diesla: 0,954 €
- trenutna cena Eurosuper 95: 1,046 €
- predpostavimo, da porabi bencinar cca. 2 litra/100 km več kot diesel (kar je za avto razreda S-MAX ob enakih kilovatih realno)
- predpostavimo, da se naredi z avtom 20.000 km/leto
- recimo, da je razlika v nabavni ceni med dieslom in bencinarjem 2.000 €
Na 20.000 kilometrov porabi bencinar: 2*20.000/100=400 litrov goriva več kot diesel. To znese: 400*1,046 €=418,4 €. K temu moramo prišteti še eno malenkost zaradi razlike v ceni litra obeh goriv: (1,046-0,954)*400=36,8 €
To je skupaj na leto: 418,4+36,8=455,2 € (cca. 110 kSIT).
Razlika 2.000 € se povrne v: 2.000/455,2=4,39 leta
Po moje to ni zanemarljivo. V mojem primeru, ko delam po 30.000 km/leto se mi razlika povrne v: 4,39*20.000/30.000=2,93 leta!
Avto pa vsekakor nameravam obdržati več kot 3 leta (garancija) in se mi bo torej nakup kmalu povrnil. Upam, da sem s tem izračunom vsaj komu pomagal.
V javnosti pač krožijo 'urbane legende', v slogu "diesla se ne splača kupiti, razen če delaš 40.000 km/leto" in podobno. Treba je prijeti svinčnik v roko in preračunati.
Se pa strinjam, da se ljudem, ki živijo v mestih in tam tudi delajo, NE splača kupiti diesla!
EDIT: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Oxford ()
Fizikalko ::
Pozabljaš, da je stvar drastično bolj ugodna v smer dizla, kajti dizla lahko tudi precej bolje prodaš (rabljenega). Tako da večina teh natolcevanj o tem, kako se splača bencinar, lahko mirno vržeš v skret.
dzinks63 ::
Točno tako. Za dizla boš res ob nakupu dal nekaj več, vendar tudi ko boš avto prodajal boš za dizla več dobil. Sodobni diesli so zelo napredovali. So tišji kot so bili, imajo ogromno navora, tako da je vožnja z takim avtom zelo lagodna, pa tudi porabe so zelo male.
Calligula ::
Oxford, ce delas toliko kilometrov pa, ce mas namen met avto dlje, se splaca.
Ce ne pa ne.
Tudi predelave na plin so sedaj cenovno ugodne in rabljen dizel cez nekaj let ne bo vec toliko vec vreden od bencinarja oz se bodo plinske napeljave razsirile.
Nasploh pa vecina ljudi avto proda po 3 letih recimo kar pomeni, da kupci dizlov, ki to naredijo v bistvu naredijo veliko uslugo kupcu rabljenega avta.
Ce das 2000 Eurov v sklad- K*Djevi majo nekateri ze leta celo okoli 30% donos pa ves, da lahko, ce mas interes tistih 2000 Eurov potrosis bolj godpodarno. Seveda ko govorimo o financah, ce ze vztrajas pri tem. Sam imam dizla pa vseeno ni cisto samoumevno, da bi mel spet. Odvisno od kilometrov, ki bi jih mel namen delat v prihodnje...
Ce ne pa ne.
Tudi predelave na plin so sedaj cenovno ugodne in rabljen dizel cez nekaj let ne bo vec toliko vec vreden od bencinarja oz se bodo plinske napeljave razsirile.
Nasploh pa vecina ljudi avto proda po 3 letih recimo kar pomeni, da kupci dizlov, ki to naredijo v bistvu naredijo veliko uslugo kupcu rabljenega avta.
Ce das 2000 Eurov v sklad- K*Djevi majo nekateri ze leta celo okoli 30% donos pa ves, da lahko, ce mas interes tistih 2000 Eurov potrosis bolj godpodarno. Seveda ko govorimo o financah, ce ze vztrajas pri tem. Sam imam dizla pa vseeno ni cisto samoumevno, da bi mel spet. Odvisno od kilometrov, ki bi jih mel namen delat v prihodnje...
Liker ::
mea culpa, nisem sel preverjat kako velik je Touran, in nekako je bil v mojih mozganih zasidran kot malcek manjsi :P
No bi pa rad se dodal, da same mere vozila ne povejo NIC o prostornosti. Sem imel priliko vozit mitsubishi lancer karavana (l.94 - ZELOOOOO redek avto, v SLO naj bi jih bilo prodanih cca 20). Zadeva je merila v dolzino celih 425 cm, pa je imel najvecji prtljaznik od vseh karavanov ki sem jih vozil/imel.
(Fiat Tempra, Opel Vektra mk2, Volvo V40, Volvo V70). Ja zadeva je imela vecji prtljaznik od mojega trenutnega volvota, ki je reci in pisi dalsji za 46 cm . Sicer je res da je bilo na zadnjih zicih malo manj prostora, a vseeno vec kot dovolj za odraslega cloveka. Ni vse v zunanjih merah ;)
No bi pa rad se dodal, da same mere vozila ne povejo NIC o prostornosti. Sem imel priliko vozit mitsubishi lancer karavana (l.94 - ZELOOOOO redek avto, v SLO naj bi jih bilo prodanih cca 20). Zadeva je merila v dolzino celih 425 cm, pa je imel najvecji prtljaznik od vseh karavanov ki sem jih vozil/imel.
(Fiat Tempra, Opel Vektra mk2, Volvo V40, Volvo V70). Ja zadeva je imela vecji prtljaznik od mojega trenutnega volvota, ki je reci in pisi dalsji za 46 cm . Sicer je res da je bilo na zadnjih zicih malo manj prostora, a vseeno vec kot dovolj za odraslega cloveka. Ni vse v zunanjih merah ;)
Oxford ::
Nasploh pa vecina ljudi avto proda po 3 letih ...
What?! Očitno ne poznam nikogar iz te večine. Mislim, da je resnica drugačna.
Po moje se večina novih avtomobilov v Sloveniji kupi s kreditom, tako da po treh letih puf še poplačan ni.
What?! Očitno ne poznam nikogar iz te večine. Mislim, da je resnica drugačna.
Po moje se večina novih avtomobilov v Sloveniji kupi s kreditom, tako da po treh letih puf še poplačan ni.
igorn ::
danes sem dobil še s-maxsa na probo, pelje se lepo u bistvu isto kot galaxsy -isto podvozje isti motor-143KM 2.0 disel titanium oprema ,voice komande
cena 26k € , sam dobavni rok......4 MESECE in ravno tako moraš dati aro, za avto-prvič šlišim??? u salonu uradnega zastopnika za ford
trgovec mi je dal kao 1500 € popusta , (kar se je na koncu izkazalo da v resnici da skor jurja uvoznik - na opremo high tech( voice comm , bluetoth, park in še nekaj)in ostalo pa mi je zmenjal motor za šibkejšo verzijo s 125 KM 1.8)
sem reku naj mi naredi ponudbo in mi je ni hotu napisat ,češ da bom pole šel k konkurenci z njo-HALOOOO , nato sem mu jast rekeu da bom tako al tako šel ,ker z njim se kot kaže nimam kaj resno menit,mislim kaj si ta človek predstavlja??
najbolj močna je pa bla izjava , da mi ne bo pisal kar je to že cena s popustom in da mu naj zaupam na besedo?????? sem mu reku , da nisva brata in če hoče z mano posle delat naj mi napiše črno na belem : model avta, točna oprema , točna cena in datum do katerega ta cena velja in seveda datum zadnjega dne dobave avta, ker u nasprotnem primeru -če avta ne dobavi mi bo vrnu dvojno aro!
za po****it
dodatno
forda ne kupim zdej mi pomagajte izbrat imam 5 ponudb za tourana
vsi so 1.9TDi 77KW/ 105KM in imajo tempomat, 6. prestav,CD in multi funkcijski volan in vsi so letnik 2005
1.
črn, navigacija + ,napeljava za GSM,board comp, sani 140.000 Km 16.400 €
2.
črn, Highline, park senzor, alu platišča, sani 135.000 km 16.500 €
3.
srebrn, gretje sedežev, navigacija, sani nima 100.000 km 15.800 €
4.
bel nima klime 125.000 km 14.800 €
5.
črn, usnje ,navigacija, vsa oprema 128.000 km 16.700 €
cena 26k € , sam dobavni rok......4 MESECE in ravno tako moraš dati aro, za avto-prvič šlišim??? u salonu uradnega zastopnika za ford
trgovec mi je dal kao 1500 € popusta , (kar se je na koncu izkazalo da v resnici da skor jurja uvoznik - na opremo high tech( voice comm , bluetoth, park in še nekaj)in ostalo pa mi je zmenjal motor za šibkejšo verzijo s 125 KM 1.8)
sem reku naj mi naredi ponudbo in mi je ni hotu napisat ,češ da bom pole šel k konkurenci z njo-HALOOOO , nato sem mu jast rekeu da bom tako al tako šel ,ker z njim se kot kaže nimam kaj resno menit,mislim kaj si ta človek predstavlja??
najbolj močna je pa bla izjava , da mi ne bo pisal kar je to že cena s popustom in da mu naj zaupam na besedo?????? sem mu reku , da nisva brata in če hoče z mano posle delat naj mi napiše črno na belem : model avta, točna oprema , točna cena in datum do katerega ta cena velja in seveda datum zadnjega dne dobave avta, ker u nasprotnem primeru -če avta ne dobavi mi bo vrnu dvojno aro!
za po****it
dodatno
forda ne kupim zdej mi pomagajte izbrat imam 5 ponudb za tourana
vsi so 1.9TDi 77KW/ 105KM in imajo tempomat, 6. prestav,CD in multi funkcijski volan in vsi so letnik 2005
1.
črn, navigacija + ,napeljava za GSM,board comp, sani 140.000 Km 16.400 €
2.
črn, Highline, park senzor, alu platišča, sani 135.000 km 16.500 €
3.
srebrn, gretje sedežev, navigacija, sani nima 100.000 km 15.800 €
4.
bel nima klime 125.000 km 14.800 €
5.
črn, usnje ,navigacija, vsa oprema 128.000 km 16.700 €
Zgodovina sprememb…
- spremenil: igorn ()
T0RN4D0 ::
No ja, odločitev o dizlu al pa bencinarju je odvisna tud mal od tega kaj misliš z avtom počet. Ker če misliš hladnga dizla tišat pol računi še na menjavo turbine vsakih par sezon... ;) PA ti gre spet za 2 let profita v bencinu :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Fizikalko ::
Hja, tolk moraš pa že v glavi met... Jaz mojga dizla, dokler se ne segreje, zlo šparam.
Liker ::
@TORN4DO: Vsak motor ce ga bos mrzlega tisu bo v nekaj sezonah zrel za ORENK servis.
Turbine so pa recimo samo bolj obcutljive. (Pa veliko dizlov sploh nima turbin, se najvec jih uporablja VAG).
V mojem bencinarju, ki je podprt s turbino, v navodilih pise, da voznja z vec kot 3k obrati lahko poskoduje masino, dokler le ta ne doseze delovne temperature :D
Sicer pa itak nisem nor da bi ga tisal po mestu. Bi bankrotiru zaradi porabe pomojem.
igorn, nekako mi tist kjer pise "vsa oprema" se najbolj disi. Drugace potem vedno ugotovljas kako bi bilo fino imeti se kaj, pa nimas ker si skrtaril :D
Meni je bilo kasneje kar malo zal ker sem namesto vec opreme vzel mocnejsi motor.
Turbine so pa recimo samo bolj obcutljive. (Pa veliko dizlov sploh nima turbin, se najvec jih uporablja VAG).
V mojem bencinarju, ki je podprt s turbino, v navodilih pise, da voznja z vec kot 3k obrati lahko poskoduje masino, dokler le ta ne doseze delovne temperature :D
Sicer pa itak nisem nor da bi ga tisal po mestu. Bi bankrotiru zaradi porabe pomojem.
igorn, nekako mi tist kjer pise "vsa oprema" se najbolj disi. Drugace potem vedno ugotovljas kako bi bilo fino imeti se kaj, pa nimas ker si skrtaril :D
Meni je bilo kasneje kar malo zal ker sem namesto vec opreme vzel mocnejsi motor.
Calligula ::
Igorn, domnevam ,da si sel k uradnemu prodajalcu. Mi lahko zaupas ZAKAJ se sekiras zaradi uradnega uvoznika?
Ne stekam te cisto zakaj bi se sploh matral z jim, ce majo razni JAPi ful hudo ponudbo.
Saj to je point. Da uradni uvoznik je crap in da pac hvala bogu se ga da zaobiti.
Da bi zaradi enega bednega uvoznika sel kupovat drug avto-sploh grfo kisto od Tourana?
OK, mozno, da samo ne stekam.
In zdaj gledas rabljene avte v istem cenovnem rangu kot je tam nov Ford?
WTF?
Ne stekam te cisto zakaj bi se sploh matral z jim, ce majo razni JAPi ful hudo ponudbo.
Saj to je point. Da uradni uvoznik je crap in da pac hvala bogu se ga da zaobiti.
Da bi zaradi enega bednega uvoznika sel kupovat drug avto-sploh grfo kisto od Tourana?
OK, mozno, da samo ne stekam.
In zdaj gledas rabljene avte v istem cenovnem rangu kot je tam nov Ford?
WTF?
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Calligula ()
perci ::
Mozno, da ne stekas, da eni nocejo imet opravka z nelegalnimi posli, firmami ki obstajajo pol leta - to je btw ravno obdobje, ki ga missing trader ponavadi preživi. Potem pridejo kvartalna DDV poročila in jih davčna za jajca prime. Firme se takrat lepo da v stečaj, upniki (tudi davčna) pa izvisijo.
Torej, jst razumem, zakaj eni nočejo imeti opravka s takimi firmami.
JAP center je morda seveda čisto OK, je pa vsekakor sumljiv, ker cene v Nemčiji afaik niso toliko nižje.
Torej, jst razumem, zakaj eni nočejo imeti opravka s takimi firmami.
JAP center je morda seveda čisto OK, je pa vsekakor sumljiv, ker cene v Nemčiji afaik niso toliko nižje.
Calligula ::
Perci, daj od tebe pricakujem malo racionale.
V sluzbo hodis dneve, na cestah tvegas zivljenje, da sasluzis tistih nekaj tisoc Eurov.
In zdaj jih vnaprej brez problema vrzes stran, ker ti je tezko dvignit telefgon poklicat trgovca, davcni urad oz kaj takega in preprosto preveriti, ce gre za kaj takega.
Je tezko vprasat kako je z DDVjem?
Gre se za to, da ce nisi racionalen na celi crti si pac neracionalen.
Za 2 ali 3000 Eurov lahko to svojo mlado familijo poleg tega, da ma nov, varen, udoben avto, pelje se na zelo lepo potovanje, otrokom lahko kupi zelo lepe igrace, solske potrebscine ali whatever.
Po drugi pa lahko kupi rabljen avto pri katerem nikoli ne ves kaj so poceli na zadnjih zicih kjer naj bi bil otroci,..
Jaz ne stekam.
Da zaradi enega debilcka reces ne bom tega avta... ceprav je najboljsi v klasi, najcenejsi, ima tovarnisko garancijo tako, da v primeru, da je vse legalno JAP itak ni nikoli vec pomemben, ker z trgovcem itak ne rabis nobenega stika vec kasneje...
100krat vec je vredna tovarniska garancija resne firme kot od enega retardiranega lokalca. Ta uradni uvoznik je samo dokazal kar sem trdil. Da so butasti, nesposobni in si ne zasluzijo takih pribitkov. Se pozanimas, ce je pri JAPu vse kot mora biti glede DDVja,.. kupis, kupis darilo zeni, otrokom,.. pa se si prisparal pa se ne das nekemu debilu nic..
V sluzbo hodis dneve, na cestah tvegas zivljenje, da sasluzis tistih nekaj tisoc Eurov.
In zdaj jih vnaprej brez problema vrzes stran, ker ti je tezko dvignit telefgon poklicat trgovca, davcni urad oz kaj takega in preprosto preveriti, ce gre za kaj takega.
Je tezko vprasat kako je z DDVjem?
Gre se za to, da ce nisi racionalen na celi crti si pac neracionalen.
Za 2 ali 3000 Eurov lahko to svojo mlado familijo poleg tega, da ma nov, varen, udoben avto, pelje se na zelo lepo potovanje, otrokom lahko kupi zelo lepe igrace, solske potrebscine ali whatever.
Po drugi pa lahko kupi rabljen avto pri katerem nikoli ne ves kaj so poceli na zadnjih zicih kjer naj bi bil otroci,..
Jaz ne stekam.
Da zaradi enega debilcka reces ne bom tega avta... ceprav je najboljsi v klasi, najcenejsi, ima tovarnisko garancijo tako, da v primeru, da je vse legalno JAP itak ni nikoli vec pomemben, ker z trgovcem itak ne rabis nobenega stika vec kasneje...
100krat vec je vredna tovarniska garancija resne firme kot od enega retardiranega lokalca. Ta uradni uvoznik je samo dokazal kar sem trdil. Da so butasti, nesposobni in si ne zasluzijo takih pribitkov. Se pozanimas, ce je pri JAPu vse kot mora biti glede DDVja,.. kupis, kupis darilo zeni, otrokom,.. pa se si prisparal pa se ne das nekemu debilu nic..
perci ::
In zdaj jih vnaprej brez problema vrzes stran, ker ti je tezko dvignit telefgon poklicat trgovca, davcni urad oz kaj takega in preprosto preveriti, ce gre za kaj takega.Vidim, da zadeve ne razumeš.
1) Če gre za missing traderja, ponavadi tega še davčna ne ve, ker približno pol leta traja, da se cela zadeva z DDV-jem obrne.
2) Tudi, če davčna to ve, to še ne pomeni, da mi bodo povedali. Si že slišal za davčno tajnost?
3) Trgovcu naj verjamem? A ti bi, če bi bil missing trader, to veselo oglaševal naokrog? In če bi te stranke vprašale ali je DDV plačan, bi jim ti to povedal?
Za 2 ali 3000 Eurov lahko to svojo mlado familijo poleg tega, da ma nov, varen, udoben avto, pelje se na zelo lepo potovanje, otrokom lahko kupi zelo lepe igrace, solske potrebscine ali whatever.O verjemi, vedno rad prišparam 3k euro. Niti nisem rekel, da 100% ne bi kupil pri takem trgovcu. Morda bi. Pravim pa, da razumem ljudi, ki so skeptični. Po drugi strani ne razumem tebe, ki temu JAP-u tako suvereno verjameš. Si morda zaposlen tam? Si morda dejanski družbenik? Od kje ti info, da je vse clean?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
igorn ::
z JAP je po moje stvar zelo enostavna , prve pol leta firmi ni treba davka plačat in to je to, ga pa ne mislim jast plačevat ker sem imel smolo in je moj prišel 1 dan kasneje. kot kaže slovenci hitro pozabljamo, saj so že bili nategi brez vazelina z avti za fuuul ugodno ceno. mene ne
kupit novega s-maxa je bla sam opcija- bi moral kredo rabit, kar mi pa za avto nikakor ne diši.1. tako al tako mu cena full pada 2. s kredo ga preplačanega še preplačaš trgovcu in še banki- ko jih j**e
povejte mi raj katerga turana naj uzamem in meni je všeč ravno zaradi tega ker je kišta
kupit novega s-maxa je bla sam opcija- bi moral kredo rabit, kar mi pa za avto nikakor ne diši.1. tako al tako mu cena full pada 2. s kredo ga preplačanega še preplačaš trgovcu in še banki- ko jih j**e
povejte mi raj katerga turana naj uzamem in meni je všeč ravno zaradi tega ker je kišta
Zgodovina sprememb…
- spremenil: igorn ()
perci ::
igorn: Ne, narobe si razumel. Ni problem to, da bi potem ti moral plačati davek. Problem je v tem, da morda avta sploh dobil ne bi. Missing traderji namreč živijo kot muhe šestmesečnice in če imaš smolo, da si avto kupil v obodobju ko nehujejo, je možno, da avta sploh dobil ne boš, čeprav si aro že vplačal.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | C4 Grand Picasso ali Touran (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17726 (10965) | RedDrake |
» | avto za družino s tremi otrokiOddelek: Na cesti | 8461 (4927) | klemenSLO |
» | Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22472 (20237) | Unknown_001 |
» | Peugeot 5008 ali Ford S-max?Oddelek: Loža | 3331 (3160) | Janac |
» | Kupujem avtomobilOddelek: Na cesti | 7084 (6047) | Jackal |