VR - Zone - Na VR-Zone pravijo, da utegne Nvidia februarja na trg poslati cenejšo različico modela 8800 GTS. Šlo naj bi za enako kartico kot je Geforce8800 GTS, le količino pomnilnika naj bi zmanjšali za polovico, torej na 320 MB. Cena naj bi bila tako od pravega Geforca 8800 GTS nižja za približno 100 dolarjev.
Tud jst se bojim, da se bomo z DX10 generacijo grafičnih dokončno poslovili od AGP. Ima mogoče kdo podatek kakšno je približno razmerje med AGP in PCI na svetovnem trgu? Pomoje bi moralo biti še vedno v prid AGP-ju.
khm...z pol mn pomnilnika? se pravi mn cipov in posledicno tudi polovica pasovne sirine do pomnilnika. jap, to bo to.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ima mogoče kdo podatek kakšno je približno razmerje med AGP in PCI na svetovnem trgu? Pomoje bi moralo biti še vedno v prid AGP-ju.
pri novih definitivno ne. pri starejsih pa folk se vedno fura 6600GT in 9600pro...in seveda ostale sorodne izvedenke. jest zelo mocno dvomim v smiselnost uporabe najnovejsih gpujev z zdej ze rahlo zastareli osnovnimi ploscami in procesorji, ki na njih pasejo. torej, p4 northwood in AXP. tisti ki pa je kupu s939 z agp si je pa cist sam kriv.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
a tako pol. se bojim pa, da bodo tudi frekvence sli nizat. ampak to bo premal za ksno solidno dx10 grafiko. ocitno se bomo spet mogl navajat na 800x600 v igrah sploh nocem pomislt, kok bodo cenejsi derivati pocasni.
(izhajam iz dejstva, da 8800GTS komi sledi tempu x1950xtx).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Isto se dogaja tak ko z vsako generacijo graf. Še mal pa se bom raz.... pa kupo xbox 360...hm pol se pa spomnem da nimam hd televizija. Pa sm spet tam ko sm bil. Počas bo treba nov komp. Drugač se pa stara zgodba ponavla. Nvidia spet pred Ati-jom (pardon AMD-jom).
Ja vem da so vsi novi rač. z PCI-E. Sam je pa sigurno še ogromno sistemov z AGP starih 2 leti, ki laufajo še super. Jst mam P4 Northwood 3.0 @ 3.6 GHz in ATI 9800Pro. Vbistvu mi še skorajda vsi špili laufajo zelo solidno. Če bi zamenu grafično recimo za 7600GT, bi bil boost sigurno velik, samo me moti to da bi kupil vbistvu zastarelo grafično. Tako da če bi obstajala 8600 AGP, bi podaljšal življensko dobo sistema za vsaj 2 leti... tko bom pa mogu menjat praktično vse zaradi DX10... Je pa res da bodo špili zahteval počasi vsaj 2 jedra (vsaj tako Alan Wake), tako da bo treba konec koncev itak počas prešaltat na večjedrnike. V pripravi pa naj bi bil tudi naslednik PCI-E. Ma kdo kej info? Se bo spet vse spremenil?
Tale Tomov test je kar pošten. Procesor dejansko ne vpliva toliko na hitrost iger, da se ne bi splačalo nadgrajevati samo grafično brez procesorja. Kjub temi mislim, da AGP nima kaj iskati v novi seriji grafičnih kartic, ker ta prehodna doba za prehod na PCIe traja že več kot 2 leti. Bolj zanimiva se mi zdi ugotovitev, da je stara ATIjeva 9700PRO še vedno precej hitrejša od danes čisto novih kartic nižjega razreda, kot naprimer Radeon X300 ali Geforce 6200.
a tako pol. se bojim pa, da bodo tudi frekvence sli nizat. ampak to bo premal za ksno solidno dx10 grafiko. ocitno se bomo spet mogl navajat na 800x600 v igrah sploh nocem pomislt, kok bodo cenejsi derivati pocasni.
(izhajam iz dejstva, da 8800GTS komi sledi tempu x1950xtx).
Dr_M bluziš. Zakaj? Navajaš, da bo tole v DX 10 švoh grafa. o tem ne mroe komentirat, sicer pa v to dvomim. Potem pa jo primerjaš s hitrostjo X1950 XTX v DX9 aplikaciji. TO je res, nekih blaznih pohitrtitev G80 ni rpinesel, so pa. Prava moč pa se bo pokazala šele v DX 10 aplikacijah. Če te za DX10 boli, je trenutno best buy X1950XT z 256 MB RAMa.
jest pa pravim da ti bluzis. x1950xt best buy? ya right. torej v dx9 res ni nevem kok hitra zadeva, ampak dx10 bo zelo zahteven. seveda, mal ze pripomorejo unified shaderji, ampak useeno bo potrebna ogromna pomnilniska pasovna sirina za karkoli uporabnega. nvidia ma zdej 384 in 320 bitov, kok bo na cenejsih izvedenkah, bomo se vidl, ampak ce bo mn kot 256, bomo gledal diapozitive. ati celo napoveduje 512bitov (ce bo to res nevem), tko res mal premisl, ce tok bluzim. in unified shaderji useeno niso neka cudezna stvar, tako kot ti mislis.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
motis se, ne mislm, da je to cudezna zadeva, ampak pripomore pa vec kot karkoli druzga. seveda pa more bit use skupi uravnotezeno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Da... Dokler ne prideš do meje, ko GPU lahko samo še v teoriji zapolni bandwidth. Tudi pri, za bandwidth, najbolj požrešnih efektih (recimo AA) je še zmer meja kolk lahko GPU generira prenosov. Seveda je bandwidth ponavadi nekaj manjši kot bi bil teoretično potreben in tu pride tisto o uravnoteženosti. Kar hočem povedat: G80 in R600 sta DX10 čipa. G80 podpira tako filtriranje kot AA celo pri 128bit per pixel (danes običajen HDR uporablja 64bit per pixel). Glede na komentarje R600 ne bo šel tolk daleč. Tudi če greš iz 64bpp HDR na 128bpp HDR ne bo v teoriji nič večje potrebe po bandwidthu, ker čip pač nima več tolkšnega fillrate-a kot prej. R600 bo mogoče rabil bandwidth za nekaj drugega.
Hja, X1950XT 256 je kar zelo hitra kartica, stane pa ~70k. En boljših nakupov. ne mislim pa da so unified shaderji teh bomb. Govrim samo, da so to grafe namenjene za DX 10. O performancu ne vemo nič (razen Senitela... ). Definitivno bo G80 v DX10 poownal X1950XTX, slednji namreč DX10 sploh podpira ne...
Senitel: to mi je ql, ker dejansko neki poves. nebi mel pa nic proti, ce bi tut sam od sebe kej vec povedu, ne pa da se kregamo kle neki...
P|P: ja ce bi graficna mela 512MB za tak dnar, bi bla definitivno super nakup. ampak ce bi jest zdej kupoval novo graficno, bi mela najmn 512MB gor. 256 mam pa zdej in se pozna ja. sploh ce mas samo 1GB sistemskega pomnilnika.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dej Bolhca utihn. Če ne bi bilo ATIja bi mi bili še na lepih dx8kah, saj se nVidii prav nič nebi mudilo. sploh pa 1950XT ni prav noben best buy, ampak je pa vseeno deleč od podna. Še vseeno se vrti med ta najboljših deset. Vsaj trenutno nemoraš s tem izjavam bluzit sorry
DirectX 10... Zmer sta dva faktorja glede hitrosti: 1. Kolk CPU ciklov pokuriš za renderiranje 2. Kolk GPU ciklov pokuriš za renderiranje Tu gre samo za cikle, ki jih pokuriš skozi API (recimo OpenGL, Direct3D 9, Direct3D 10) brez AI, fizike, preračunavanja matrik,... CPU cikle potrebuješ, ker pač CPU spravi ukaze v push buffer, prevaja shaderje,...
API sam po sebi čisto nič ne vpliva na to kolk ciklov bo GPU pokuril za renderiranje. Unified shaderji so hardwareska fora in API torej s tem nima nič (D3D9, D3D10, OpenGL eno in isto).
Kako je torej s performansami v Direct3D 10? Prva in zelo pomembna novost je učinkovitost. Kot že 100x omenjeno D3D10 pokuri bistveno manj CPU časa, da prebavi dane API ukaze (OpenGL je glede tega dost bolj učinkovit kot D3D9). To je razlog, da D3D10 dela samo na Visti in del razloga, da lahko samo D3D10 grafične poganjajo D3D10.
Če imaš dano sceno, z geometrijo, teksturami in shaderji bo GPU pokuril čisto enako ciklov, če mu sceno podaš preko D3D9 ali pa preko D3D10. Bo pa D3D10 pokuril manj CPU ciklov (in večina iger je omejena s strani CPU). Seveda pa D3D10 poleg večje učinkovitosti ponuja cel kup novih možnosti pri sestavljanju efektov. Tu se odprejo možnosti, kako stvari dodatno pohitrit. Ko primerjaš recimo 1950XTX (ali katero koli D3D9 grafo) in 8800GTX (in ostale D3D10 grafe, ki kmalu pridejo ) v Crysis (in ostali DX10 špili): -Več izrisanih stvari (dreves, trave, avtomobilov,...) za manj CPU časa. Crysis tipičen primer, lahko na DX9 grafičnih izrišeš isto samo bo frame rate čist total v podu (ne glede na grafično). -Sence ala Doom 3 je v D3D10 sedaj tud možno delat povsem na GPU (kar je v Doom 3 pokurlo kar precej CPU). -Renderiranje odsevov v cube mape je sedaj tud možno naredit v enem passu (namesto šestih za vsako stran kocke). -Cascaded shadow mape je tud možno renderirat v enem passu...
Senitel: nic nebi bilo narobe, ce bi blo se vec takih razlag
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.