Forum » Strojna oprema » Kdo ima prav?
Kdo ima prav?
TheJack ::
Nekaj mesecev nazaj sem kupil računalnik. Najprej je začel zafrkavati modem (na katerem piše ''for use in South Africa''). Ampak okej, po desetih dneh so mi ga le zamenjali, saj ''so morali najprej preveriti, če ga ni uničil Telekom, ker potem garancija ne velja.''
Ampak to ni bistvo.
V računalniku je bil disk IBM IC35 40GB, 7200rpm.
Pred kakšnimi štrinajstimi dnevi sem zaslišal, da nekaj v računalniku grozno piska. Najprej sem mislil, da se je nekaj zataknilo v ventilator. Ni se. Bil je disk. Prej dokaj tih disk (ko se nanj ni pisalo/bralo, lahko mirne duše rečem, da je bil neslišen) je sedaj postal najglasnejša reč v kompjuterju. Ropotal in piskal (stalno, ne le med pisanjem/branjem) je tako zoprno, da me je dejansko motil. Seveda pa to ni bila moja prvenstvena skrb. Kje pa! Skrbelo me je za podatke.
Pokličem človeka (firmo), ki mi je računalnik prodal, da disk ropota. Verjetno ležaji, reče. Ni problema, bomo zamenjali, disk ima tri leta garancije.
Ko pa sem ga čez slab teden poklical, sem doživel neprijetno presenečenje.
Z diskom ni nič narobe, pravi.
Kako ne, rečem jaz, saj ste rekli, da so ležaji.
Ja, pa sem mislil, da bolj ropota, mi zabrusi.
Bi moral morda ropotati kot mešalec za beton, ga pobram.
Garancije ti ne moremo priznati, mi reče, ker garancija velja le, če disk dokončno crkne.
Glede na to, kako zadeva ropota, bo brez dvoma v kratkem crknila, pravim. Naj torej sedim in preprosto čakam, da bo disk crknil, jaz bom pa izgubil vse podatke, ga vprašam.
Backupe delaj, mi odvrne.
Zakaj neki, sem jezen, do sedaj mi jih še nikoli ni bilo treba, pa sem vedno imel jako slabše (in cenejše) diske.
Morda je sedaj primeren čas, da začneš, me neprijazno zabije.
Sprašujem vas, kdo ima tukaj prav. Zakaj se garancija ne bi priznala, če disk začne precej močneje ropotati? Zakaj bi moral crkniti, preden mi ga lahko zamenjajo? A če začne motor pri novem avtomobilu spuščati čudne zvoke in glasno ropotati, na servisu čakajo, da dokončno zariba? Do takrat se pa mirno vozi in čakaj da bo zadeva na avtocesti ekspodirala? A če monitor nenadoma neha prikazovati rumeno barvo, je treba počakati, dokler ne crknejo še ostale?
Po drugi strani pa sem disk kupil tudi zato, ker je dokaj tih. Če bi že nov tako ropotal, ga gotovo ne bi vzel. Zakaj se torej garancija ne bi priznala za disk, ki se ne obnaša tako kot bi se moral?
Problema ta torej dva. Po eni strani je disk glasnejši kot bi moral biti (in ne recite, da glasnost diska ni pomembna!), po drugi strani pa zoprno kovinsko piskanje in ropotanje nakazuje utrujenost materiala in posledično bližnjo smrt. In priznati morate, da to pri disku, ki hrani vaše podatke, ni ravno prijetno.
Vaše mnenje?
Ampak to ni bistvo.
V računalniku je bil disk IBM IC35 40GB, 7200rpm.
Pred kakšnimi štrinajstimi dnevi sem zaslišal, da nekaj v računalniku grozno piska. Najprej sem mislil, da se je nekaj zataknilo v ventilator. Ni se. Bil je disk. Prej dokaj tih disk (ko se nanj ni pisalo/bralo, lahko mirne duše rečem, da je bil neslišen) je sedaj postal najglasnejša reč v kompjuterju. Ropotal in piskal (stalno, ne le med pisanjem/branjem) je tako zoprno, da me je dejansko motil. Seveda pa to ni bila moja prvenstvena skrb. Kje pa! Skrbelo me je za podatke.
Pokličem človeka (firmo), ki mi je računalnik prodal, da disk ropota. Verjetno ležaji, reče. Ni problema, bomo zamenjali, disk ima tri leta garancije.
Ko pa sem ga čez slab teden poklical, sem doživel neprijetno presenečenje.
Z diskom ni nič narobe, pravi.
Kako ne, rečem jaz, saj ste rekli, da so ležaji.
Ja, pa sem mislil, da bolj ropota, mi zabrusi.
Bi moral morda ropotati kot mešalec za beton, ga pobram.
Garancije ti ne moremo priznati, mi reče, ker garancija velja le, če disk dokončno crkne.
Glede na to, kako zadeva ropota, bo brez dvoma v kratkem crknila, pravim. Naj torej sedim in preprosto čakam, da bo disk crknil, jaz bom pa izgubil vse podatke, ga vprašam.
Backupe delaj, mi odvrne.
Zakaj neki, sem jezen, do sedaj mi jih še nikoli ni bilo treba, pa sem vedno imel jako slabše (in cenejše) diske.
Morda je sedaj primeren čas, da začneš, me neprijazno zabije.
Sprašujem vas, kdo ima tukaj prav. Zakaj se garancija ne bi priznala, če disk začne precej močneje ropotati? Zakaj bi moral crkniti, preden mi ga lahko zamenjajo? A če začne motor pri novem avtomobilu spuščati čudne zvoke in glasno ropotati, na servisu čakajo, da dokončno zariba? Do takrat se pa mirno vozi in čakaj da bo zadeva na avtocesti ekspodirala? A če monitor nenadoma neha prikazovati rumeno barvo, je treba počakati, dokler ne crknejo še ostale?
Po drugi strani pa sem disk kupil tudi zato, ker je dokaj tih. Če bi že nov tako ropotal, ga gotovo ne bi vzel. Zakaj se torej garancija ne bi priznala za disk, ki se ne obnaša tako kot bi se moral?
Problema ta torej dva. Po eni strani je disk glasnejši kot bi moral biti (in ne recite, da glasnost diska ni pomembna!), po drugi strani pa zoprno kovinsko piskanje in ropotanje nakazuje utrujenost materiala in posledično bližnjo smrt. In priznati morate, da to pri disku, ki hrani vaše podatke, ni ravno prijetno.
Vaše mnenje?
Bonis nocet, qui malis parcit.
BigFoot ::
z bolj pravnega pogleda bi rekel da ima tvoj prodajalec kar prav. na zalost. kajti dokler ti dolocena komponenta 'normalno' dela, nimas kaj. vsaj po mojem.
pri monitorju je drugace. ker ce ena od barv crkne, pol monitor ne deluje normalno. se pa strinjam da glasno delovanje tvojega diska ni normalno, samo mislem da nimas kej.
meni vem da bi ga zamenjali, samo sem v zelo dobrih odnosih s firmo v kateri kupujem.
zanima me se to, v kateri stacuni si ta disk kupil?
pri monitorju je drugace. ker ce ena od barv crkne, pol monitor ne deluje normalno. se pa strinjam da glasno delovanje tvojega diska ni normalno, samo mislem da nimas kej.
meni vem da bi ga zamenjali, samo sem v zelo dobrih odnosih s firmo v kateri kupujem.
zanima me se to, v kateri stacuni si ta disk kupil?
LG 77CX OLED TV; Marantz SR6010 7.2: 5x Focal Sib, 2x Focal Cub, 2x Focal
Little Bird; PS5, Xbox Series X, PS4 Pro, Xbox One, PS3, Vero 4K, Samsung
UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12
Little Bird; PS5, Xbox Series X, PS4 Pro, Xbox One, PS3, Vero 4K, Samsung
UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12
Brane2 ::
Jaz bi stvar posnel v wav file in bi ga poslal na IBMov support, ter tam povprašu, če je to normalno.
TheJack ::
Morebiti je za njih normalno. Zame ne. Ker jaz ropotajočega, piskajočega diska nisem kupil. Kupil sem tih disk. Zdi se mi, da imam kot kupec pravico imeti tak disk, kakršnega sem kupil. Ker če bi bil disk že nov takšen, ga ne bi. Ne morejo oni določati, kdaj bodo garancijo priznali in kdaj ne. Če pač stvar v garancijskem roku dobi napake, ki jih nova ni imela, jo je treba zamenjati. Njihovo mnenje gor ali dol.
Han ::
Reskiraj eno uro in temeljito stestiraj disk. Prenesi si Drive Fitness Test z uradne strani, dokumentacijo zanj in preštudiraj zadevo. Če ti bo program javil napako na disku, imaš pisno dokazilo, da je z diskom dejansko nekaj narobe in boš garancijo laže uveljavil...
Brane2 ::
TheJack:
Morebiti je za njih normalno. Zame ne. Ker jaz ropotajočega, piskajočega diska nisem kupil. Kupil sem tih disk. Zdi se mi, da imam kot kupec pravico imeti tak disk, kakršnega sem kupil. Ker če bi bil disk že nov takšen, ga ne bi. Ne morejo oni določati, kdaj bodo garancijo priznali in kdaj ne. Če pač stvar v garancijskem roku dobi napake, ki jih nova ni imela, jo je treba zamenjati. Njihovo mnenje gor ali dol.
Mislu sem, na ta način boš stisnu proizvajalca, saj valjda ne bo reku javno "Ah, to je za naše diske normalno. Ne mi reč, da vaš ni žvižgu od začetka?"
Valjda ti bodo rekli, zakaj tega še nisi odnesu u servis, ti boš pa reku"Ja, vaš zastopnik v Sloveniji pravi da vaši diski žvižgajo..."
Morebiti je za njih normalno. Zame ne. Ker jaz ropotajočega, piskajočega diska nisem kupil. Kupil sem tih disk. Zdi se mi, da imam kot kupec pravico imeti tak disk, kakršnega sem kupil. Ker če bi bil disk že nov takšen, ga ne bi. Ne morejo oni določati, kdaj bodo garancijo priznali in kdaj ne. Če pač stvar v garancijskem roku dobi napake, ki jih nova ni imela, jo je treba zamenjati. Njihovo mnenje gor ali dol.
Mislu sem, na ta način boš stisnu proizvajalca, saj valjda ne bo reku javno "Ah, to je za naše diske normalno. Ne mi reč, da vaš ni žvižgu od začetka?"
Valjda ti bodo rekli, zakaj tega še nisi odnesu u servis, ti boš pa reku"Ja, vaš zastopnik v Sloveniji pravi da vaši diski žvižgajo..."
TheJack ::
Bom poskusil. Ampak saj to ni toliko pomembno. Zanimalo me je le vaše mnenje. S prodajalcem bom že sam uredil, brez skrbi....
Bonis nocet, qui malis parcit.
_Mortal_ ::
Kupu bi Maxtor-jevega če bi hotel tih disk.
Maxtor: Yes.
WD: Ok.
Segate: Maybe?
IBM: Hell no! No way!
Maxtor: Yes.
WD: Ok.
Segate: Maybe?
IBM: Hell no! No way!
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
LojzePek ::
Ma fukn ga v zid, pa bo ziher crknil. Pa ga neseš zamenjat. Enostavno! Al pa daš ga v vročo ČESNOVO juho za par minut pa bo ziher riknil.
Druga varjanta pa je da si podaljšaš IDE kabel in si disk zmontiraš nekje zunaj na okenski polici.
Druga varjanta pa je da si podaljšaš IDE kabel in si disk zmontiraš nekje zunaj na okenski polici.
Leo ::
Postav se u kozo prodajalca.Bi ti zamnjal stranki disk,ce bi
stranka ugotovila, da disk ropota?
Garancija prodajalca stane dol. znesek,vsaj postni stroski ce ne drugega in men se zdi normalno da komplicirajo.Veliko ljudi blago
receno pretirava(s tem ne mislim tebe),in dealerji so pac previdni.
stranka ugotovila, da disk ropota?
Garancija prodajalca stane dol. znesek,vsaj postni stroski ce ne drugega in men se zdi normalno da komplicirajo.Veliko ljudi blago
receno pretirava(s tem ne mislim tebe),in dealerji so pac previdni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ropotanje diska med zapisovanjemOddelek: Pomoč in nasveti | 1379 (1170) | ST-777 |
» | Kateri so res tihi HDD danes?Oddelek: Kaj kupiti | 2334 (1651) | st0jko |
» | Problem z računalnikom - nujno rabim pomočOddelek: Strojna oprema | 1429 (1294) | Tomaz24 |
» | Kateri TIH trdi disk?Oddelek: Kaj kupiti | 1612 (1342) | wishmaster |
» | Tulba - IBM in POWER PLUS sucks!!!Oddelek: Strojna oprema | 1415 (1063) | AngelOfDeath |