Forum » Programiranje » [C,C++,...] Compiling slave
[C,C++,...] Compiling slave
drejc ::
Zanima me, ce obstaja aplikacija katera bi eno večprocesorsko mašino spremenila v Compiling slave (analogno render slave-u za modelerje). Se pravi da bi v lokalno mrežo priklopljeni računalniki kompletno prevajanje počeli remote na 1 močni mašini (xeon, 8gb rama). Zadeva bi morala prevajati javo (za javo že obstaja nek remote compiling, vendar ne vem če lahko kompajla od več klientov naenkrat), C, C++ pa še kej.
Torej, obstaja način ki bi spremenil server v t.i. compile slave-a?
tnx
[edit: PREBERI ME: označevanje topicov v oddelku programiranje - snow]
Torej, obstaja način ki bi spremenil server v t.i. compile slave-a?
tnx
[edit: PREBERI ME: označevanje topicov v oddelku programiranje - snow]
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
- spremenilo: snow ()
Gundolf ::
Kar nekako vsesplošno to ne bo šlo. Za vsak jezik posebej pa mogoče (za Javo si že omenil da poznaš, zdaj si dobil še za C++ nasvet).
noraguta ::
neki kao http://cruisecontrol.sourceforge.net/ ????
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
kopernik ::
Hmm, ne, to spada v skupino orodij (kot npr. quickbuild) za avtomatizacijo buildov in še tisoč malenkosti, ki pridejo zelo prav večjim skupinam razvijalcev.
noraguta ::
ja sam sej v bistvu nima v mislih distribuiranga bilda. ampak sam avtomatizeranga na enmu mestu , in z(n)anti se prov enak ajnfoh kompajla ker koli task.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
kopernik ::
Točno, maš prav, sem površno prebral njegovo vprašanje. Torej, za Javo poznam nekaj zadev (npr. tudi opensource luntbuild), ki iz SVN ali CVS avtomatsko izvajajo builde. Prav priročno orodje. Ampak, še vedno nisem 100% prepričan ali on želi nekaj takega kot je luntbuild ali nekaj kot je rekel rasta (distcc). Gre za dve različni zadevi, po moje.
yeti ::
Za windowse;
http://www.xoreax.com/main.htm
http://www.xoreax.com/features_howfast....
Drago ko svinja, ampak naredi svoje delo in to odlicno. Ko daš buildat, ugotovi dependencye razlicnih delov kode in okolje v katerem se kompajlajo (env. variable, etc.) ter razbije projekt na več "sorazmernih" delov ter razpošlje na vse proste mašine. Tam se stvar scompajla, object fajli pa se posljejo nazaj in zlinkajo pri tebi. Je pa predrag, da bi se s tem sam igral... Final release builde naj bi se sicer tudi delalo z njim, samo sem malo brskal po sproduciranih binaryih, pa koda (strojna) ni čisto ista kot če bi zadevo buildal pri sebi (nisem šel naprej brskat zakaj), tako da za release še vedno ostane samo stari dobri build + kava (pivo,...).
http://www.xoreax.com/main.htm
http://www.xoreax.com/features_howfast....
Drago ko svinja, ampak naredi svoje delo in to odlicno. Ko daš buildat, ugotovi dependencye razlicnih delov kode in okolje v katerem se kompajlajo (env. variable, etc.) ter razbije projekt na več "sorazmernih" delov ter razpošlje na vse proste mašine. Tam se stvar scompajla, object fajli pa se posljejo nazaj in zlinkajo pri tebi. Je pa predrag, da bi se s tem sam igral... Final release builde naj bi se sicer tudi delalo z njim, samo sem malo brskal po sproduciranih binaryih, pa koda (strojna) ni čisto ista kot če bi zadevo buildal pri sebi (nisem šel naprej brskat zakaj), tako da za release še vedno ostane samo stari dobri build + kava (pivo,...).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yeti ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | C++ IDE on WindowsOddelek: Programiranje | 7557 (6649) | noraguta |
» | programski jezikOddelek: Programiranje | 3714 (3085) | noraguta |
» | java potomec c++ -a?Oddelek: Programiranje | 2565 (2093) | NoUse4AName |
» | linux IDE in VS projekti (.sln)Oddelek: Programiranje | 1313 (1151) | 64202 |
» | text editor za C in Javo (v Linuxu)Oddelek: Programska oprema | 1226 (1108) | kopernik |