» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1178 / 1195
»»

Utk ::

V teh 10h vmes med ponjenjem lahko res delaš kaj drugega, ampa kto je bolj tako iz trte izvito.

LOL. To da se ti avto polne čez noč ko spiš enačiš s čakanjem na črpalki. A boš takrat malo zadremal? Kosilo skuhal?

mehatronik12 ::

Potovanja z EV se spremenijo, govorim iz izkušenj.
Ne poznam enega voznika EV, ki preden gre na pot:
- Nafila avto do 100%
- Pogleda ali je na končnem cilju možnost polnjenja
- Pogleda , kje se bo ustavil, da bo zraven še kaj za pojest al pa vsaj WC
- Pogleda da ma ustrezno, kartico, prijavnino, registracijo, itd... da nena ravno plačaš 0,79€ po Kw/h
- Polnjenje na hitri polnilnici ti vzame v povprečju od 20%==> 80%, 20-40 minut in je zelo drago. 60% baterije pomeni med 200-300km, torej vsakih 250km čakaš vsaj 20 minut če maš dober EV! V primeru jajc ala Kona še mnogo dlje


Kdor trdi nasprotno se preprosto slepi.

Utk ::

NajiM je izjavil:

Ti to delaš vsak dan dvakrat ;)

Vsakič ko ga vtaknem začutim kako mi je 10 evrov padlo v denarnico. Za ta denar bi to delal vsak dan tudi 100x. Ampak ok, verjetno ste vsi drugi plačani bistveno bolje in 10 sekund za 10 evrov res ni nek posel za vas.

damirj79 ::

Utk je izjavil:

V teh 10h vmes med ponjenjem lahko res delaš kaj drugega, ampa kto je bolj tako iz trte izvito.

LOL. To da se ti avto polne čez noč ko spiš enačiš s čakanjem na črpalki. A boš takrat malo zadremal? Kosilo skuhal?


Če bi trajalo tankanje 10h verjetno bi kdo tudi zaspal :D ampak vidim, da ti res ne "potegne". Pa dej v tistih 5min odpiši na kak mejl, opravi malo ali veliko potrebo, prodaj in/ali kupi 545 bitcojnov itd.. Vse kar pač traja 5min. Če že ravno želiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

Utk ::

Ja, medtem ko čakaš tam pri avtu boš nekaj "delal".
Še predsednik Golob si vzame en teden dopusta vsak mesec, jaz bom pa vsakih 5 min izkoristil za nekaj...Pa nisem desetino tako pomemben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Ja, medtem ko čakaš tam pri avtu boš nekaj "delal".
Še predsednik Golob si vzame en teden dopusta vsak mesec, jaz bom pa vsakih 5 min izkoristil za nekaj...Pa nisem desetino tako pomemben.


No končno.. 5min, čeprav realno to niti 5min ni, je ravno toliko časa, da če nekaj počneš zraven ali ne, je vseeno. Toliko smo pripravljeni še potrpeti in ne doživljati žolčnih izpadov. Tko pač je. Ker se pa EV polni doma tako počasi, je pričakovati, da boš 10 ur stal zraven in čakal, pač utopično mišljenje. Tudi če bi šlo za 30min , je to preveč. Stoj ti 30min, brez prestapanja :)

Kar se tiče 10€ v žep pa, upam, da boš prispodobo iz tega vica razumel:
V avtobusu se pelje 5 policajev. 10 jih na postaji izstopi dol. Koliko policajev mora na naslednji postaji vstopiti, da bo avtobus prazen.

MrStein ::

MikeRotch je izjavil:

NajiM je izjavil:

"Na 1000km sem cca. 1 uro počasnejši, kar prinesem not s tem, da ni treba vsak teden viseti na petrolu". Ti porabiš za natankat 1 tank, al pa ajde, 1,5 tanka 1 uro? ;) ok...


Ne. Ampak 1000km v kosu se peljem 1x na leto. Čas za tankanje pa prihranim vsak dan, ko avto doma priklopim in je zjutraj baterija vedno polna.

Povprečno rabim kakšnih 10 minut, da natankam poln tank. Vključno s potjo do bencinske, plačevanjem itd. seveda.

O moj bog, a veš kaj vse bi lahko naredil v tem času!!!1111
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

NajiM ::

MikeRotch je izjavil:

NajiM je izjavil:

tvojih kao 10 min proti 30 sek, ni razlike ne ;). Pa kje si ti čakal 20 min na prosto pumpo bi tudi rad vedel ;)...


Joj, a je res tako težko prebrati in razumeti napisano.

10 minut je povprečje, ki vključuje vse, od tega, da se pelješ do pumpe do tega, da natankaš, plačaš in prideš nazaj domov.

Kot sem omenil, plačilo s kartico direktno na pumpi ni možno vedno in povsod.

Glede čakanja pa ne vem, ali sprašuješ resno ali tankaš vedno na svoji lokalni črpalki. Če si se kdaj sredi poletja peljal proti Hrvaški, Črni gori, Italiji ali kakšni drugi bolj priljubljeni počitniški destinaciji bi si znal predstavljati tak scenarij.


LOL, si ne predstavljam ampak vidim gužve in vrste pred tistimi redkimi el. polnilnicami ki so na teh destinacijah ;). Lahko obračate kolkr hočete, uporabniška izkušnja z EV ni do gležnjev ICE. Prišparate pa ja, to pa.

Utk ::

Kar se tiče 10€ v žep pa, upam, da boš prispodobo iz tega vica razumel:
V avtobusu se pelje 5 policajev. 10 jih na postaji izstopi dol. Koliko policajev mora na naslednji postaji vstopiti, da bo avtobus prazen.

Ti se kar hecaj, ampak prihranek je preklemano realen.
Ne bojo pa tega razumeli tisti, ki živijo od 15. do 15., njim je vseeno kolk za kaj zapravijo, ker 14. imajo itak 0 na računu (ok, minus do limita).

MikeRotch ::

mehatronik12 je izjavil:

Potovanja z EV se spremenijo, govorim iz izkušenj.
Ne poznam enega voznika EV, ki preden gre na pot:
- Nafila avto do 100%
- Pogleda ali je na končnem cilju možnost polnjenja
- Pogleda , kje se bo ustavil, da bo zraven še kaj za pojest al pa vsaj WC
- Pogleda da ma ustrezno, kartico, prijavnino, registracijo, itd... da nena ravno plačaš 0,79€ po Kw/h
- Polnjenje na hitri polnilnici ti vzame v povprečju od 20%==> 80%, 20-40 minut in je zelo drago. 60% baterije pomeni med 200-300km, torej vsakih 250km čakaš vsaj 20 minut če maš dober EV! V primeru jajc ala Kona še mnogo dlje
Kdor trdi nasprotno se preprosto slepi.


- Jaz ne filam vedno na 100%. Nima smisla, včasih je celo kontraproduktivno. Z 80% narediš cca. 300km, v tem času se v vsakem primeru ustavim. Če na polnilnico prideš z nižjim procentom, polni hitreje.

- Možnost polnjenja je povsod. Praktično nikoli ne polnim na AC polnilnicah na destinaciji. Vedno na hitrih, ki so ob avtocestah.

- Res je, pogledam kje se bom ustavil, da je še kaj drugega zraven. Določene lokacije superchargerjev so precej žalostne. Ampak se najde vedno več takih, kjer greš lahko v miru na kavo zraven.

- Imam samo eno dodatno kartico, ki sem jo zaenkrat uporabil le testno. Cena je v tem primeru nepomembna. Tudi pri 79c na kWh si še vedno na ravni dizlov in bencinarjev. Ampak nasploh je neproduktivno gledati na ceno glede na to, da se 90% časa voziš okrog 3x do 4x ceneje.

- Hitrost polnjenja je odvisna od številnih faktorjev. Pa ni nujno, da vedno polniš od 20-80%. V resnici je to verjetno najslabša varjanta, če se ti mudi. Pod črto sem pa že napisal moje izkušnje. Cca. 1 uro več na 1000km. Do 500km pa zame ni razlike v času.

MrStein ::

Gregor P je izjavil:

Ok, prosim fantje, dajte se postaviti na realna tla ... v tem primeru reveža. To smo vendar že predelali. On nima denarja in tudi ni kreditno sposoben za to; če pa slučajno že je, mora prej poskrbeti za cel kup drugih stroškov, da sploh preživi. Ne vem, o kakšnih EV-jih, SE, TČ itd. vi sanjate:|

Recimo zdaj se je dvignil kripto, tudi na splošno bogataši profitirajo zaradi zmage Trumpa; kaj ima revež od tega? Nič, ker nima niti 50,- evrov, da bi jih lahko investiral v kripto, da bi jih pol imel vsaj 250.:8) Vi pa sanjate kar o nakupih EV-jev ;((

Reveži kupujejo "kante" za 500 EUR.

Če mi pokažeš uporaben EV za 500 EUR, jih kupim takoj dva. Realno uporaben, ne v namišljenih kavč blodnjah.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Kar se tiče 10€ v žep pa, upam, da boš prispodobo iz tega vica razumel:
V avtobusu se pelje 5 policajev. 10 jih na postaji izstopi dol. Koliko policajev mora na naslednji postaji vstopiti, da bo avtobus prazen.

Ti se kar hecaj, ampak prihranek je preklemano realen.
Ne bojo pa tega razumeli tisti, ki živijo od 15. do 15., njim je vseeno kolk za kaj zapravijo, ker 14. imajo itak 0 na računu (ok, minus do limita).


Nič se ne hecam, to da ti pade 10€ v žep, ko polniš doma, je samo posledica nezanemarljivo višje nakupne cene, subvenciji navkljub. In ta razlika je dovolj visoka, da je 1. pomembna in 2. bi jo tudi ti moral upoštevati ob polnjenju. PA sem recim oda zagovornik EV in mislim, da so OK, ampa kto, da ne morem kupiti npr Cliota EV za 15k€ kot lahko kupim Clio z ICE je velika cokla vsega, sploh ko so vsi polni besed, kako je izdelava EVja cenejša. Očitno ni. Clio EV s 300km dosega za 15k€ kupim takoj. Pa ga ni niti takega s 100km dosega.

Utk ::

Lahko iščeš razloge zakaj ne, lahko pa zakaj ja. Po želji.
Zakaj bi rabil "cliota" s 300 km dosega? A boš šel v Split z njim? Itak imaš še enga.
Jaz shajam z rabljenim s 150 dosega. Zdaj sem že prišparal razliko, ki smo je doplačali zanj. Ko opravim z njim, bom prišparal za celo ceno, ki smo je plačali zanj.
Pa še zmeraj bo najbrž 2 jurja vreden.
Zdaj prihajajo kitajci, "cliota" imaš v donfengu za 18 jurjev po subvenciji. 200 km bi moral tudi v največji zimi naredit, drugače pa 250.

damirj79 ::

Donfeng? Kateri pa? Ki zgleda kot Clio ali kaj podobnega in ne kot neko čudo? Sej pač nekako mi mora tudi izgledat nečemu podobno. Npr MG4 po pravici, slike mu delajo krivico. V živo izgleda 4x bolj za bruhat, kot na slikah. Ampak saj pravim, tudi Cliota s 100km dosega ni, ali pa Corse ali P208 ali Polota ali kaj podobnega.

Utk ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Obstaja še cenejša varianta, samo ne vem če jo prodajajo pri nas.

Sej pač nekako mi mora tudi izgledat nečemu podobno.

Potem pa ne jamraj...

damirj79 ::

Utk je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Obstaja še cenejša varianta, samo ne vem če jo prodajajo pri nas.

Sej pač nekako mi mora tudi izgledat nečemu podobno.

Potem pa ne jamraj...


25k€ ?

Utk ::

Minus 7200 subvencije.

damirj79 ::

Mogoče sem preveč konzervativen, ampak meni tole izgleda bolj podobno pralnemu stroju.

Utk ::

Če ti je to pri avtu v rangu cliota najbolj pomemben faktor, potem super zate. Škoda da niso moji možgani tako enostavni.

damirj79 ::

Moji možgani so moški, apriori to pomeni, da niso komplicirani. Zdaj ti pa praviš, da so tvoji možgani ženski? :)

Utk ::

Ja, to je tvoja logika, klanjam se.

MrStein ::

Aha, za 25 tisoč EUR.

No, to je razlog, da tega "noben" ne kupi. Razen razvajenih "bogatašev".

Debata je enaka: Zakaj ne kupiš helikopter? In se rešiš omejitev cestne infrastrukture!!!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Utk ::

Po subvenciji je 17500.
In poglej si cene cliota...malo opreme in si čez.

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Ja, to je tvoja logika, klanjam se.


Logika je, da je tista kantica pač enostavno predraga. Klanjam se ti, če je tebi prepoceni.

Utk ::

Kje sem napisal, da je prepoceni?
Je pa definitivno cenejša od cliota, še posebej če rabiš "cliota" za 300 km dolge poti.
Neka stara mama, ki nardi 4000 km letno, pa tudi novega cliota ne rabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Kje sem napisal, da je prepoceni?
Je pa definitivno cenejša od cliota, še posebej če rabiš "cliota" za 300 km dolge poti.
Neka stara mama, ki nardi 4000 km letno, pa tudi novega cliota ne rabi.


Tako je, dobi enga starega kliota za 3k€ in to je to. EV ga pač ni niti rabljenega za toliko.

BigWhale ::

kow je izjavil:


Mimogrede, hibridi so dosegli 32.8%, kar je vec kot bencinarji: 29.8%.


Hibridov je malo. Tisto cemur recejo 'mild hibrid' je bedarija in nima smisla upostevati kjerkoli, to so klasicna ICE vozila, elektrika sploh ne pride do koles.

kow je izjavil:

Ce sestejes trzne deleze PHEV, HEV, BEV, so v septembru imeli skupaj 56.9% trzni delez. Game over je.


Smiselno je gledati samo BEV. PHEV ne prispevajo nic k infrastrukturi.

Utk ::

damirj79 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kje sem napisal, da je prepoceni?
Je pa definitivno cenejša od cliota, še posebej če rabiš "cliota" za 300 km dolge poti.
Neka stara mama, ki nardi 4000 km letno, pa tudi novega cliota ne rabi.


Tako je, dobi enga starega kliota za 3kEUR in to je to. EV ga pač ni niti rabljenega za toliko.

Ampak, si ti stara mama, ki nardi 4000 km letno?
Ker jaz nisem. Če nisi niti ti, potem ne vem zakaj bi bilo to relevantno. Za njo niti audi ni pametna opcija. Je audi zato brezveze, naj kar zaprejo firmo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

MikeRotch je izjavil:


Iz vidika končnega uporabnika je zadeva solidno urejena. Je prostor za izboljšave, nove polnilnice se stalno gradijo, ampak že danes se težko znajdeš več ko 20-30km stran od polnilnice.


Iz vidika uporabnika je vse skupaj zelo mlacno in vkljucuje kup prilagajanja. Solidno bi bilo ce o infrastrukturi ne bi rabil razmisljat. Tako pa moras.

kow je izjavil:

Ne skrbi Gambino, ko bom imel BEV. Bom polnil na lep soncen dan, ko bom na vikendu ali na morju. Tudi pozimi. Za brez veze ne bom "kuril" denarja.


Jaz imam novembra ze 230 kWh primanjkljaja elektrike. :D V novembru se ni bilo dneva, ko bi bilo dovolj sonca za polnjenje avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

NajiM je izjavil:

"Na 1000km sem cca. 1 uro počasnejši, kar prinesem not s tem, da ni treba vsak teden viseti na petrolu". Ti porabiš za natankat 1 tank, al pa ajde, 1,5 tanka 1 uro? ;) ok...


Jaz ze pet let nisem bil na crpalki in v 90% casa porabim za tankanje priblizno 15 sekund svojega casa. V povprecju je to vsake 3-4 dni. Ce se peljem v kam dalj, pa vsakih 300-400km stojim med 10 in 30 minutami. Do zdaj sem se najdalj peljal 950km, stal sem dvakrat po 15 minut. Drugic bolj zato, da sem se lahko se cel dopust vozil brez polnjenja in iskanja polnilnice.

damirj79 ::

Utk je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kje sem napisal, da je prepoceni?
Je pa definitivno cenejša od cliota, še posebej če rabiš "cliota" za 300 km dolge poti.
Neka stara mama, ki nardi 4000 km letno, pa tudi novega cliota ne rabi.


Tako je, dobi enga starega kliota za 3kEUR in to je to. EV ga pač ni niti rabljenega za toliko.

Ampak, si ti stara mama, ki nardi 4000 km letno?
Ker jaz nisem. Če nisi niti ti, potem ne vem zakaj bi bilo to relevantno. Za njo niti audi ni pametna opcija. Je audi zato brezveze, naj kar zaprejo firmo?


Za drugi avto pri hiši ja, z njim ne naredimo več kot par 1000km letno. Pač kot kupec EV avta si omejen na veliko področjih. Najprej te seveda odbije cena, nato je kup nekih limitirajočih faktorjev, ki povprečnega uporabnika odvrne. To, da tebe ne odvrne, še nič ne pomeni. Pač ni si povprečen kupec avta in si se za EV odločil na podlagi nekih faktorjev, pa naj stane kar hoče. Seveda si sedaj vesel, ko ti vsakič ko polniš pade 10€ v žep, ampak je ta žep kljub temu prazen. In bo prazen še naslednjih 500 do 1000 polnjenj.

BigWhale je izjavil:

NajiM je izjavil:

"Na 1000km sem cca. 1 uro počasnejši, kar prinesem not s tem, da ni treba vsak teden viseti na petrolu". Ti porabiš za natankat 1 tank, al pa ajde, 1,5 tanka 1 uro? ;) ok...


Jaz ze pet let nisem bil na crpalki in v 90% casa porabim za tankanje priblizno 15 sekund svojega casa. V povprecju je to vsake 3-4 dni. Ce se peljem v kam dalj, pa vsakih 300-400km stojim med 10 in 30 minutami. Do zdaj sem se najdalj peljal 950km, stal sem dvakrat po 15 minut. Drugic bolj zato, da sem se lahko se cel dopust vozil brez polnjenja in iskanja polnilnice.


Resnici na ljubo, tudi točenje goriva na bencinski ne zahteva več kot teh 10sek časa. pripelješ zraven, ročka noter. Počakaš 2min, vmes prečitaš 24kur in ročka ven. Prvo in tretje opravilo realno več kot 10sek časa ne vzame.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

BigWhale ::

mehatronik12 je izjavil:

Potovanja z EV se spremenijo, govorim iz izkušenj.


Vsekakor.

mehatronik12 je izjavil:

Ne poznam enega voznika EV, ki preden gre na pot:


Stevilo voznikov EVjev in njihove navade, ki jih ti poznas so statisticno zanemarljive in popolnoma nepomembne za kakrsnokoli debato.

mehatronik12 je izjavil:


- Nafila avto do 100%


Jaz prakticno vedno to naredim, ko grem na daljso pot. Za po Sloveniji mi je vecinoma vseeno. S Stajerske se pripeljem do Portoroskega letalisca in nazaj.

mehatronik12 je izjavil:


- Pogleda ali je na končnem cilju možnost polnjenja


Ce grem na kak neznan kraj potem prakticno vedno pogledam, ker preverim a bom moral kaj prej polnit ali ne.

mehatronik12 je izjavil:


- Pogleda , kje se bo ustavil, da bo zraven še kaj za pojest al pa vsaj WC


To je ena izmed bolj nadleznih stvari, polnilnice so velikokrat nekje bogu za hrbtom in vcasih nimas dostopa do WCja.

mehatronik12 je izjavil:


- Pogleda da ma ustrezno, kartico, prijavnino, registracijo, itd... da nena ravno plačaš 0,79€ po Kw/h
- Polnjenje na hitri polnilnici ti vzame v povprečju od 20%==> 80%, 20-40 minut in je zelo drago. 60% baterije pomeni med 200-300km, torej vsakih 250km čakaš vsaj 20 minut če maš dober EV! V primeru jajc ala Kona še mnogo dlje


Za tiste, ki polnijo vecinoma doma je ta cena precej nepomembna. Celo leto imam prakticno zastonj elektriko, ce bom dal trikrat na leto 60 EUR za 50kWh, bom prezivel.

kow ::

BigWhale je izjavil:


Jaz imam novembra ze 230 kWh primanjkljaja elektrike. :D V novembru se ni bilo dneva, ko bi bilo dovolj sonca za polnjenje avtomobila.


Ni moj problem. Na vikendu imam dobro soncno lego na primerni visini. Seveda je lahko tudi en teden zelo oblacno. Je pa to bolj izjema kot pravilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Seveda si sedaj vesel, ko ti vsakič ko polniš pade 10€ v žep, ampak je ta žep kljub temu prazen. In bo prazen še naslednjih 500 do 1000 polnjenj.

Če bi bil res prazen, bi kupil ta avto na kredit in bi bil obrok v štartu manjši od porabe bencina.

Za drugi avto pri hiši ja, z njim ne naredimo več kot par 1000km letno.

Bi pa pač "prvega" malo šparali in delali čim več km na elektriko. A se ti bo ku**c skrajšal če se voziš s pralnim strojem naokoli?

BigWhale ::

damirj79 je izjavil:


Resnici na ljubo, tudi točenje goriva na bencinski ne zahteva več kot teh 10sek časa. pripelješ zraven, ročka noter. Počakaš 2min, vmes prečitaš 24kur in ročka ven. Prvo in tretje opravilo realno več kot 10sek časa ne vzame.


Pri meni v blizini ni samopostrezne bencinske. Oziroma je ni bilo pet let nazaj. Kako je pa zdaj, pa nimam pojma. Interakcija s prodajalcem v povprecju traja dalj, vcasih se moras se pogovarjat, ker te kaj vprasajo. Ugh.

Ce zraven se pristejes cas za to, da se pripeljes na bencinsko, je casovno VEDNO bolj potratno. Jaz porabim manj casa, da vtaknem kabl, kot da se ustavim na crpalki, ki je na poti.

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Seveda si sedaj vesel, ko ti vsakič ko polniš pade 10€ v žep, ampak je ta žep kljub temu prazen. In bo prazen še naslednjih 500 do 1000 polnjenj.

Če bi bil res prazen, bi kupil ta avto na kredit in bi bil obrok v štartu manjši od porabe bencina.

Za drugi avto pri hiši ja, z njim ne naredimo več kot par 1000km letno.

Bi pa pač "prvega" malo šparali in delali čim več km na elektriko. A se ti bo ku**c skrajšal če se voziš s pralnim strojem naokoli?


Bom še malo počakal da kitajce dodobra preizkusite vi ostali, hvala. Glede pralnega stroja pa, jah, okus je stvar debate, je rekla opica in jedla drek naprej.

BigWhale je izjavil:

damirj79 je izjavil:


Resnici na ljubo, tudi točenje goriva na bencinski ne zahteva več kot teh 10sek časa. pripelješ zraven, ročka noter. Počakaš 2min, vmes prečitaš 24kur in ročka ven. Prvo in tretje opravilo realno več kot 10sek časa ne vzame.


Pri meni v blizini ni samopostrezne bencinske. Oziroma je ni bilo pet let nazaj. Kako je pa zdaj, pa nimam pojma. Interakcija s prodajalcem v povprecju traja dalj, vcasih se moras se pogovarjat, ker te kaj vprasajo. Ugh.

Ce zraven se pristejes cas za to, da se pripeljes na bencinsko, je casovno VEDNO bolj potratno. Jaz porabim manj casa, da vtaknem kabl, kot da se ustavim na crpalki, ki je na poti.



Ne rabiš samopostrežne.
https://www.petrol.si/aplikacija-petrol...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

telexdell ::

Utk je izjavil:

Kje sem napisal, da je prepoceni?
Je pa definitivno cenejša od cliota, še posebej če rabiš "cliota" za 300 km dolge poti.
Neka stara mama, ki nardi 4000 km letno, pa tudi novega cliota ne rabi.

A pol naj teh 4 jurje km prepešači?
Sam zadnja leta delam letno tam 6...7 jurjev km pa (še) imam dizla. Naslednji bo EV, čeprav bom (že) v kategoriji starih očetov in bom delal še manj km/leto kot jih sedaj. In zakaj bo EV- ne zaradi nekaga šparanja, kaj se mi splača, kdaj, kaj, kako... enostavno zato ker si ga pač lahko privoščim in ga želim imeti. Tako simpl je to.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Zarad mene si ga naj kupi, ampak rečt da je EV za 18 jurjev neracionalen, potem pa kupit cliota za 14 za 4000 km letno je...malo hinavsko.
Oboje je precej neracionalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Zarad mene si ga naj kupi, ampak rečt da je EV za 18 jurjev neracionalen, potem pa kupit cliota za 14 za 4000 km letno je...malo hinavsko.
Oboje je precej neracionalno.


No ni ravno hinavsko, le računica še vedno ni v prid EVja. Ampak če že tako siliš, ICE najdeš rabljen za 3k€, kaj pa EV? Čeprav to ni smisel te teme, ampak samo kot iztočnica tebi kaj bi lahko kdo izbral za par 1000km letno. In to govorim jaz, ki se mi zdi EV korak v pravo smer,a ko potegnemo pod črto, je vaga na drugi strani. Sicer pa je v zgodovini, sploh na tehnološkem potrošniškem področju kup boljših zadev propadlo in so preživele tiste slabše opcije.

MrStein ::

Utk je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Utk je izjavil:

Kje sem napisal, da je prepoceni?
Je pa definitivno cenejša od cliota, še posebej če rabiš "cliota" za 300 km dolge poti.
Neka stara mama, ki nardi 4000 km letno, pa tudi novega cliota ne rabi.


Tako je, dobi enga starega kliota za 3kEUR in to je to. EV ga pač ni niti rabljenega za toliko.

Ampak, si ti stara mama, ki nardi 4000 km letno?
Ker jaz nisem. Če nisi niti ti, potem ne vem zakaj bi bilo to relevantno. Za njo niti audi ni pametna opcija. Je audi zato brezveze, naj kar zaprejo firmo?

Kdo pa je potem relevanten?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

No ni ravno hinavsko, le računica še vedno ni v prid EVja. Ampak če že tako siliš, ICE najdeš rabljen za 3k€, kaj pa EV? Čeprav to ni smisel te teme, ampak samo kot iztočnica tebi kaj bi lahko kdo izbral za par 1000km letno. In to govorim jaz, ki se mi zdi EV korak v pravo smer,a ko potegnemo pod črto, je vaga na drugi strani. Sicer pa je v zgodovini, sploh na tehnološkem potrošniškem področju kup boljših zadev propadlo in so preživele tiste slabše opcije.


Kje so rabljeni evji za 3000 evrov bi treba vprašat tiste, ki pravijo, da je ev po 7-8 letih ko je izven garancije fuč, mu treba zamenjat baterijo in je nasploh ničvreden.
Očitno ljudje vidijo matematiko v njih tudi pri višjih zneskih.

Kdo pa je potem relevanten?

Za vsak avto ali pa pogon lahko rečemo, ja, ampak za nekoga, ki....pa ni primeren. Ja noben avto ni primeren kar za vsakega.
Take primere stalno ven metat je naravnost idiotsko.

MrStein ::

Nisem jaz z revnimi začel.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Jaz bi pa lahko reku, kater ICE je primeren zame, če nočem delat rednih letnih servisov, plačevat oderuške zneske za njih, stalno menjat neka olja (zelo ekološko...), in da vožnja 100 km stane največ 2 evra. No, kar na plano s predlogi...
In mislim da so moje "zahteve" veliko bolj racionalne od "nočem da avto zgleda kot pralni stroj".

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Jaz bi pa lahko reku, kater ICE je primeren zame, če nočem delat rednih letnih servisov, plačevat oderuške zneske za njih, stalno menjat neka olja (zelo ekološko...), in da vožnja 100 km stane največ 2 evra. No, kar na plano s predlogi...
In mislim da so moje "zahteve" veliko bolj racionalne od "nočem da avto zgleda kot pralni stroj".


MB 180D letnik 1985. Teče na odpadno olje iz friteze. Šalo na stran. Ampak je pa ta odgovor približno toliko resen, kot tvoj, da tvoj EV pa res porabi na 100km samo 2€ elektrike. Nišna zadeva. V določenih pogojih mogoče, ampak nima vsak teh pogojev, pa verjetno še nekaj drugih stroškov nisi upošteval pri tem.

Utk ::

Jaz ne rešujem problema za "vsakega", ampak zase.
A ti kupiš samo tist avto, ki je dober za vsakega? Kater pa je to?

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Jaz ne rešujem problema za "vsakega", ampak zase.
A ti kupiš samo tist avto, ki je dober za vsakega? Kater pa je to?


Naslov teme je "Zakaj so električni avtomobili prava stvar" (ne piše zate, ali zame ali pa za strica in barbiko in pinkopalinkota). V okviru tega sklepamo, da je smisel teme najboljši za povprečnega človeka. To očitno nisi ti, pa tudi ne jaz. Glede na to, da jih (EV vozil) ni večina na cesti, še niso prava stvar trenutno.

Utk ::

Povprečen človek ne obstaja.
Mulc rabi tak avto, stara mama rabi drugačnega. Bomo naredili enega za oba? Nihče ne bo zadovoljen z njim.

damirj79 ::

Naredili bomo za vsakega svoj avto, potem bo pa vsak kupil enega ali drugega. Povprečje pa ne zavisi na vzorcu enega, pač pa rabiš za to N število starih mam in mulcev in ker stare mame različne med sabo, milenijski mulci pa tudi, boš ugotovil, da vsaka stara mama ne bo kupila avto 1 in vsak mulc ne avta 2, pač pa bo prevagal 1 ali 2. To potem ustreza večjemu številu ljudi in je zato boljša izbira.

Utk ::

V praksi ta logika pri tebi zgleda tako, da rečeš za nek avto da zgleda kot pralni stroj, ergo EV je neuporaben.

Gambino ::

EVje kupujejo reveži, ki nimajo denarja, da bi plačevali nekaj več za AVTO. Kupijo EV in mislijo, da vozijo avto in se hvalijo, koliko so prišparali. Jaz se z stroškom avta sploh ne obremenjujem, pije kolikor pije, letni strošek je pač letni strošek, važno je da se v AVTOMOBILU dobro počutim in da je narejen kvalitetno in ne kot večina EVjev, ki so trenutno bolj pol izdelki. To je iz moje perspektive!
««
1178 / 1195
»»