» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1121 / 1166
»»

Moe_Lester ::

Daj razmisli malo z zdravo kmečko logiko, zakaj se bi odpovedali profitu če bi bilo povpraševanje dovolj veliko!?


Ker je profit na kratek rok ni bistven. Oz. 2 milijardi profita na kvartal danes nista cilj, cilj je total world domination.

Zakaj je Amazon 15+ let prodajal z izgubo?

predstavljate si, da vi prodajate to kanto , ki bi se je radi znebili in zveste da neboste dobili za njo veö kot nevem 6000-8000EUR recimo dali pa ste 22000EUR.


Noben ni dal za Davio 22k. Toliko je bruto cena brez subvencije.

borisk ::

Moe_Lester je izjavil:

Proizvedejo lahko več kot lahko prodajo oziroma je povpraševanje po njih (čakalnih dob že dolgo ni več, vedno več pa je tudi vozil na zalogi "parkirišču")


Odvisno od modela. Tukaj lahko pogledaš zaloge: https://tesla-info.com/blog/inventory-s...

Zaloge seveda so. Med drugim tudi zato, ker zaloge enostavno rabiš, če želiš resno prodajati avtomobile. Trg EVjev počasi dozoreva, kupci niso več tipični early adopterji, ki so pripravljeni plačati kolikor jim rečeš in čakati na avto 1 leto.

Glede na to, da prodaja raste, Tesla pa še vedno scala proizvodnjo z novimi giga pressi in optimizacijo v Berlinu ne vem, če imajo ravno problem s povpraševanjem. Sigurno pa niso več tako močno omejeni s proizvodnjo kot leto ali 2 nazaj.


random model y ali 3 mi napiše dobavni rok 2-3 tedne? ostali pa 10-18 mesecev za avte po naročilu. To plus nižanje cen bi rekel da jim ostajajo. pa nisem nasprotnik EV, pravzaprav gledam da bo verjetno naslednji avto pri hiši EV.

Glede na to da sta 3 in y bolj kot ne ista avta, se ve kdaj bo tudi y dobil facelift kot trojka? trojka mi je sedaj precej bolj všeč kot prej, vsaj zunaj, (notri bi še vedno rajši imel ročko za žmigavce)

mehatronik12 ::

borisk je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:

Proizvedejo lahko več kot lahko prodajo oziroma je povpraševanje po njih (čakalnih dob že dolgo ni več, vedno več pa je tudi vozil na zalogi "parkirišču")


Odvisno od modela. Tukaj lahko pogledaš zaloge: https://tesla-info.com/blog/inventory-s...

Zaloge seveda so. Med drugim tudi zato, ker zaloge enostavno rabiš, če želiš resno prodajati avtomobile. Trg EVjev počasi dozoreva, kupci niso več tipični early adopterji, ki so pripravljeni plačati kolikor jim rečeš in čakati na avto 1 leto.

Glede na to, da prodaja raste, Tesla pa še vedno scala proizvodnjo z novimi giga pressi in optimizacijo v Berlinu ne vem, če imajo ravno problem s povpraševanjem. Sigurno pa niso več tako močno omejeni s proizvodnjo kot leto ali 2 nazaj.


random model y ali 3 mi napiše dobavni rok 2-3 tedne? ostali pa 10-18 mesecev za avte po naročilu. To plus nižanje cen bi rekel da jim ostajajo. pa nisem nasprotnik EV, pravzaprav gledam da bo verjetno naslednji avto pri hiši EV.

Glede na to da sta 3 in y bolj kot ne ista avta, se ve kdaj bo tudi y dobil facelift kot trojka? trojka mi je sedaj precej bolj všeč kot prej, vsaj zunaj, (notri bi še vedno rajši imel ročko za žmigavce)


Več ali manj je vsem logično, da proivedejo ali bi lahko proizvedli bistveno več kot prodali....

"
Glede na to da sta 3 in y bolj kot ne ista avta, se ve kdaj bo tudi y dobil facelift kot trojka? trojka mi je sedaj precej bolj všeč kot prej, vsaj zunaj, (notri bi še vedno rajši imel ročko za žmigavce)
"

Verzija Y Juniper "naj bi" prišla letos.
Če bo imel podoben ali še boljši update kot Tesla 3.

Potem nebo imel nekega konkurenčnega EV-ja za isto ceno , recimo za 45000€ (long range, kar je itak edina varijanta za večino...).
Zna se celo zgoditi , da gredo cene do konc leta še enkrat dol...

Vsekakor se bom prijavil na testno vožnjo, pa mogoče celo zamenja kodiaqa ;)
==> trenuten Tesla Y PO MOJEM mnenju še ni tako daleč
==> Ostali pa so predragi, BMW iX, Audi Q8,...

kow ::

Tudi, ce pride letos. Ti nic ne pomaga, ker je Y verjetno ze najbolj prodajan avto na svetu. Ne bodo vse tovarne hkrati startale upgrade. Pa na zacetku bo veliko povprasevanje. Imo, se bos nacakal.

mehatronik12 ::

Čakaj malo kaj ni Highland prišel ven v sredini oktobra (takrat so ga predstavili), ne še imeli na voljo...
Decembra si ga že lahko dobil v EU, sedaj ga dobiš v enem tednu iz zaloge in v 2,3 tednih če ni na zalogi... ==> torej po 2 mesecih jih imajo že viška ;)

Kar hočem povedati, je da imajo velike proizvodnje kapacitete, povpraševanje za tako drage avte pa vseeno ni tako enormno (oziroma je več kot očitno manjše kot proizvodnja...), da bi moral čakati 1 leto....
Saj pa bo še vedno zelo drag, samo so drugi podobni EV-ji še dražji.

kow ::

Model Y je najbolj prodajan avto na svetu. Tezko bos trdil, da je "povprasevanje za tako drage avto pa vseeno ni tako enormno" smiselna izjava. Y naredijo cirka 4x-5x vec kot trojk, ce se ne motim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Moe_Lester ::

Čakaj malo kaj ni Highland prišel ven v sredini oktobra (takrat so ga predstavili), ne še imeli na voljo...
Decembra si ga že lahko dobil v EU, sedaj ga dobiš v enem tednu iz zaloge in v 2,3 tednih če ni na zalogi... ==> torej po 2 mesecih jih imajo že viška ;)


V USA so jih šele kak teden nazaj začeli dobavljati, med tem, ko so jih na kitajskem ljudje dobili že konec oktobra, če se ne motim. Pri Y bo zelo verjetno prav tako najprej štartal Šanghai, potem pa ostale tovarne.

Vse so špekulacije, ampak IMHO bodo Juniperji pri nas normalno dobavljivi v zadostnih količinah konec leta, mogoče začetek naslednjega.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Model Y je najbolj prodajan avto na svetu. Tezko bos trdil, da je "povprasevanje za tako drage avto pa vseeno ni tako enormno" smiselna izjava. Y naredijo cirka 4x-5x vec kot trojk, ce se ne motim.


To je tudi en razlog, da se jim cisto nic ne mudi z Model 2, IMO. Ker, ko ta pride ven, bo tudi pobral dober delez trojki, in potem bo potrebno prilagoditi prioritete pri produkciji. Ce je trojka sredi cikla, ni nobene potrebe hiteti se nekih 5 let.

Alfa Dog ::

Ko pritisne mraz, Tesle obstanejo
https://www.thedailybeast.com/why-tesla...

Še dobro da imamo tole globalno segrevanje, da bo takih dni vse manj.
Ampak več bo EVjev, manj bo globalnega segrevanja. Ojej.

kow ::

Hitre zakljucke delas. Lahko bi interpretiral tudi: ko pritisne mraz, so na cesti samo Tesle.

Ampak ja, Alfa Pes. Taksnih problemov v Sloveniji ne bos dozivel. Da bi imeli -30 stopinj.

Se to: ce bos pozorno bral clanek, bos videl, da ga je napisal:
- ali najbolj neumen "senior editor za inovacije in tehnologijo"
- ali pa nekdo, ki se pozvizga na novinarsko etiko

Glasujem za 2. opcijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Ne vem zakaj jih bi zapuščali dobesedno na polnilnici. Morda je kak razlog, ampak v tistem članku ga ne piše. Novinar pa tak.
Me pa res zanima kolk od slovenskih dizlnov bi vžgalo po treh dneh na -30...

kow ::

Ce sem prav razumel, polnilnice niso delovale ali vsaj del njih. In potem pa je prisel se folk brez segretih baterij. Jaz bi to interpretiral bolj v smislu, da Teslin sistem hitrih polnilnic tako dobro delujejo, da kar velik del voznikov sploh ne razume osnovnih principov voznje z BEV. In se na izjemne razmere sploh niso pripravili. Predstavljaj si, da jutri nenadoma v ljubljani pritisne -15 stopinj, pa ICE vozniki ne bi sli niti 15min bolj zgodaj prej vzgat avta, v primeru da nekaj let star svincev akumulator ne uspe zagnati avta. In bi potem seveda zamudili v sluzbo.

Moe_Lester ::

https://www.teslarati.com/electric-car-...

In 2024, so far, most Viking missions relate to vehicles with battery problems or drivers having trouble starting their cars. Setrom noted that 13% of starting difficulties are linked to electric cars, while 87% are from fossil fuel vehicles. He added that 23% of the cars on Norwegian roads are EVs.

DamijanD ::

Bjorn se drugače pogosto vozi pri skoraj -30 in nima nekih večjih težav.
Je pa imel pri tej zadnji tesli (plaid?) nek problem, ko mu ni hotelo ogreti baterije in mu v 12h ni napolnilo čisto nič. V garaži se je pa avto normalno napolnil.

Alfa Dog ::

It's not a bug, it's a feature.
Še drug vir https://www.newsweek.com/tesla-disaster...

Kot razumem je bil glavni problem zelo počasno polnjenje mrzlih baterij in pa nedelujoči superchargerji.

kow ::

In zakaj so imeli mrzle baterije? So pa definitivno imeli dober "stress test".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Tesla Y uradno najbolj prodajan avto v Evropi v letu 2023. Če bi to nekdo rekel par let nazaj, in nekateri smo rekli, bi mu rekli, da je prizadet, in ste nam rekli.

Alfa Dog je izjavil:

It's not a bug, it's a feature.
Še drug vir https://www.newsweek.com/tesla-disaster...

Kot razumem je bil glavni problem zelo počasno polnjenje mrzlih baterij in pa nedelujoči superchargerji.

Prišli so tam s preveč prazno baterijo, morda še malo počakali na prosto polnilnico, ta čas greli avto in baterijo na polno, kar jo je še bolj spraznilo, in potem so pač priklopli, in je vleklo kolk je.
Dvomim, da so avti prav crkovali, so jih pa najbrž odvlekli drugam na drugo polnilnico, če je bila ta pokvarjena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Ja vidiš in zato je dobro da imaš veliko večji doseg, da se ne sprazni čist kajne =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

To je tako kot bi rekel, da ce imas vecji rezervoar za gorivo, ti ne more zmanjkati goriva. Ce je uporabnik neodgovoren, mu ni pomoci. Ce imas zunaj -30 stopinj, moras presneto paziti tudi, ce se vozis z ICE. Ne bos sel tankat zadnji hip, ker je lahko smrtno nevarno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mato989 ::

kow je izjavil:

To je tako kot bi rekel, da ce imas vecji rezervoar za gorivo, ti ne more zmanjkati goriva. Ce je uporabnik neodgovoren, mu ni pomoci. Ce imas zunaj -30 stopinj, moras presneto paziti tudi, ce se vozis z ICE. Ne bos sel tankat zadnji hip, ker je lahko smrtno nevarno.



Seveda, samo če je na ICEju z dosegom 900km -30 in pade doseg za 50% še imaš vedno 450 km, če pa EVju z dosegom 250km pade doseg za 50-70% pa ne prideš več niti do LJ brez da stojiš...

In EVju načeloma pade doseg bolj kot ICEju...

Bog ne daj da si šel danes zjutraj z MBja v LJ ali iz Kopra v LJ z Leafom...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Bog ne daj da si šel danes zjutraj z MBja v LJ ali iz Kopra v LJ z Leafom...

Tist, ki gre vsak dan, ali pogosto, bo prišel tudi danes. Tist, ki ne gre nikoli, bolje da ne gre niti danes. Ampak mislim da podobno velja tudi za dizl.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Tesla Y uradno najbolj prodajan avto v Evropi v letu 2023. Če bi to nekdo rekel par let nazaj, in nekateri smo rekli, bi mu rekli, da je prizadet, in ste nam rekli.

To dejansko drži oz. ne morem reči za ostale, ampak ob odprtju te teme si sam nisem mislil, da bi lahko katerikoli Teslin avto bil najbolje prodajano vozilo na svetu - sploh takratne primerjave z uspehom iPhone-a se mi niso zdele primerljive. Nikakor pa ne drži ta del o prizadetosti. :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

LeQuack ::

Tesla Cybertruck road trip: Youtuber travels 1,340 miles (2,150 km), 12 charging stops due to low efficiency
https://www.notebookcheck.net/Tesla-Cyb...

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Bog ne daj da si šel danes zjutraj z MBja v LJ ali iz Kopra v LJ z Leafom...

Tist, ki gre vsak dan, ali pogosto, bo prišel tudi danes. Tist, ki ne gre nikoli, bolje da ne gre niti danes. Ampak mislim da podobno velja tudi za dizl.


Prišel bo že, samo kako dolgo bo potreboval zaradi polnjenja in koliko več stresa in skrbi bo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

Mato989 je izjavil:


Seveda, samo če je na ICEju z dosegom 900km -30 in pade doseg za 50% še imaš vedno 450 km, če pa EVju z dosegom 250km pade doseg za 50-70% pa ne prideš več niti do LJ brez da stojiš...


Uporabnika nihce ne more prisiliti, da starta s polnim rezervoarjem. Lahko ne spremlja vremenske napovedi, se v minus 30 z rumeno lucko pelje do prve crpalke, ki zaradi mraza ne deluje. Nato nadaljuje do naslednje in mu zmanjka goriva na poti. Ker v blizini ni nikogar, telefon je pozabil doma, nato zmrzuje v avtu dokler ne vstopa prvega mimovozecega. Naslednji dan na Fox news razlaga, da mu Toyotin proizvajalec ni razlozil, da avto brez goriva ne greje.

Primer je absurden, ampak enako je absurdnih vecina linkov, ki jih limate.

Moe_Lester ::

Ampak razlika je v tem, da bencinska črpalka ne more kar zmrzniti, se pokvariti ali ostati brez goriva.

Oh, wait...

https://www.ttnews.com/articles/texas-g...

More than 1,700 gas stations are without electricity Feb. 19 because of the Texas power disaster, threatening to push pump prices even higher with key refineries in the state still shut.

Še ena iz domačih logov. Niti snega ni bilo.

https://siol.net/novice/slovenija/na-cr...

Petrol: Prihaja do izpadov zalog
V Petrolu navajajo, da povpraševanje močno presega dolgoletna dnevna povprečja, tako da na določenih bencinskih servisih prihaja tudi do kratkoročnih izpadov zaloge.

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Bog ne daj da si šel danes zjutraj z MBja v LJ ali iz Kopra v LJ z Leafom...

Tist, ki gre vsak dan, ali pogosto, bo prišel tudi danes. Tist, ki ne gre nikoli, bolje da ne gre niti danes. Ampak mislim da podobno velja tudi za dizl.


Prišel bo že, samo kako dolgo bo potreboval zaradi polnjenja in koliko več stresa in skrbi bo

Mislim da bojo obstali kamioni povzročili bistveno več stresa in izgube časa kot 15 min polnjenja.

Nekje so obstali avti, ker jim je zmanjkalo goriva v koloni. Ice sux.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

kow je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Seveda, samo če je na ICEju z dosegom 900km -30 in pade doseg za 50% še imaš vedno 450 km, če pa EVju z dosegom 250km pade doseg za 50-70% pa ne prideš več niti do LJ brez da stojiš...


Uporabnika nihce ne more prisiliti, da starta s polnim rezervoarjem. Lahko ne spremlja vremenske napovedi, se v minus 30 z rumeno lucko pelje do prve crpalke, ki zaradi mraza ne deluje. Nato nadaljuje do naslednje in mu zmanjka goriva na poti. Ker v blizini ni nikogar, telefon je pozabil doma, nato zmrzuje v avtu dokler ne vstopa prvega mimovozecega. Naslednji dan na Fox news razlaga, da mu Toyotin proizvajalec ni razlozil, da avto brez goriva ne greje.

Primer je absurden, ampak enako je absurdnih vecina linkov, ki jih limate.



Nikakor ni absurden, primer je za nekoga ki mora danes recimo v LJ iz Kopra... oba nafilata svoje ICEje in EVje na max ker bojda vesta kam greta... nekdo pač Leafa, drugi pa CLiota... podobne cene... ko stojita v koloni ker je vse zaprto ima Leaf velike skrbi, CLio pa niti ne, razen če bo zaprto 8 ur...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

Poraba Leafa 1kWh na uro, poraba Cliota 1l na uro za se ogrevat. Kolk so veliki tanki si lahk vsak pogleda.

Nižja hitrost == nižja poraba. Sneg sploh ni problem, sem se peljal lani ob podobnem kaosnem snegu iz hrvaške do salzburga, brez polnit. Prav tako so kamioni obstali na lomu itd.

Problem je samo če nisi lastnik ali pač nisi pripravljen.

Hujše je ko fajn stisne.

Torej panika je sam na forumi ;)

Relebus4 ::

Zdaj je uradno, novi kralj Evrope med avti je ...
https://www.zurnal24.si/avto/zdaj-je-ur...

Nekaj kar smo nekateri že desetletje nazaj vedeli da se bo slej ko prej zgodilo in nekaj kar so nekateri govorili da je nemogoče. Naslednja napoved, napovedujem 50 % tržni delež elektrificiranim avtom V Evropi pred letom 2027 (+- 1 leto).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relebus4 ()

kow ::

Zaenkrat kaze, da bodo sli najprej v penzijo plugini, nato pa se dizli in bencinarji. Ostali pa bodo hibridi in BEV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Be0nc ::

Relebus4 je izjavil:

Zdaj je uradno, novi kralj Evrope med avti je ...
https://www.zurnal24.si/avto/zdaj-je-ur...

Nekaj kar smo nekateri že desetletje nazaj vedeli da se bo slej ko prej zgodilo in nekaj kar so nekateri govorili da je nemogoče. Naslednja napoved, napovedujem 50 % tržni delež elektrificiranim avtom V Evropi pred letom 2027 (+- 1 leto).


Ce zurnal tako pravi…

V resnici prihajajo težki trenutki za Teslo. Obstoječi uporabniki, bodo gledali za kvalitetnejšimi EV, da jim bo življenje lažje, novi kupci pa se vsak dan bolj zavedajo kako nizke kvalitete teh vozil, zato se bodo Tesle vsaj na srednji rok izogibali dokler v Tesli ne dvignejo quality controla za nekaj ravni višje.

deco16 ::

Dvomim da jih dosti zamenja iz Tesle na kakšno drugo znamko in če že pol gredo nazaj. SC je kar prednost tudi če ni idelen...

Moe_Lester ::

Be0nc je izjavil:

Relebus4 je izjavil:

Zdaj je uradno, novi kralj Evrope med avti je ...
https://www.zurnal24.si/avto/zdaj-je-ur...

Nekaj kar smo nekateri že desetletje nazaj vedeli da se bo slej ko prej zgodilo in nekaj kar so nekateri govorili da je nemogoče. Naslednja napoved, napovedujem 50 % tržni delež elektrificiranim avtom V Evropi pred letom 2027 (+- 1 leto).


Ce zurnal tako pravi…

V resnici prihajajo težki trenutki za Teslo. Obstoječi uporabniki, bodo gledali za kvalitetnejšimi EV, da jim bo življenje lažje, novi kupci pa se vsak dan bolj zavedajo kako nizke kvalitete teh vozil, zato se bodo Tesle vsaj na srednji rok izogibali dokler v Tesli ne dvignejo quality controla za nekaj ravni višje.


Haha, ja to bo to :)

Tesla remained the leader with a loyalty rate of 68.4% in the first half of 2023. This is significantly higher than the 50.6% average among all brands. While all models in Tesla's lineup have high retention rates, Model 3 stands out as the clear leader with more than 74% of its returning consumers remaining loyal to the brand—mostly by acquiring a Model Y.


https://www.tesmanian.com/blogs/tesmani...

S to navidezno "slabo kvaliteto" imate pa probleme predvsem tisti, ki ne vozite nisi ne nameravate voziti Tesle. 2023 in 2024 letniki Model Y so sestavljeni boljše kot praktično vsi primerljivi avtomobili v tem cenovnem razredu.

Za razliko od legacy automakerjev zna Tesla delati izboljšave konstantno, iz tedna v teden, ne samo vsake 3-4 leta, ko pride facelift.

Be0nc ::

Tesla model 3/Y je super avto, a par stvari človeka res odvrne od nakupa: ni senzorjev (dež, USS, radar-avtopilot, nihče ne mara, da ga avto poskuša vsakih 100km ubit)

Druga, ki je pa večji deal pa je prej omenjena kvaliteta izdelave.

Da poštimajo te 4 stvari, ne bi imeli tekmeca na trgu pomoje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Be0nc ()

Moe_Lester ::

Ja, če bi te stvari uredili bi lahko imeli pravo prodajno uspešnico. Tako se morajo pa zadovoljiti s povprečnim 1. mestom :)

Pithlit ::

In, kot smo že na modelu Avstrije ugotovili, je v Evropi bilo prodanih več ev kot dizlov. Čudno, ane?
Life is as complicated as we make it...

kow ::

EU:
Battery-electric cars established themselves as the third-most-popular choice for buyers in 2023. In December, market share surged to 18.5%, contributing to a 14.6% share for the full year, surpassing diesel, which remained steady at 13.6%. Petrol cars retained their lead at 35.3%, while hybrid-electric cars claimed second spot, commanding a 25.8% market share.

Tesli je trzni delez narasel iz 1.6% (2022) na 2.6% (2023).

V EU + EFTA + UK je se visji: 2.9%.

Precej slabo leto so imele (skupine) Ford, Stellantis, Hyundai.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Pithlit ::

Bo bolje ko bodo dejansko začel prodajat avte z raji mal bolj sprejemljivimi cenami. Stellantis pa vag sta na solidni poti. A imajo Korejci pa Američani kakšne podobne plane? Kak mini hatch (Rio, i20, Fiesta) s tiste 50kw?
Life is as complicated as we make it...

kow ::

Ford je ze zdavnaj priznal poraz in bo delal samo se SUV in poltovornjake.

Moe_Lester ::

Kia pripravlja EV2. Sub 25k USD. Pa natrijeva baterija. Zna biti zanimiv avto.

deco16 ::

Na kakšni poti pa je VAG, saj je ravnokar prestavil ID.2 za eno leto ker pač lahko. To zame ni solidna pot, pojeli jih bodo...

Pithlit ::

deco16 je izjavil:

Na kakšni poti pa je VAG, saj je ravnokar prestavil ID.2 za eno leto ker pač lahko. To zame ni solidna pot, pojeli jih bodo...

A kar cel trojček al sam id.2?
Life is as complicated as we make it...

deco16 ::

sam dvojko, ker EURO 7 podaljšujejo do 2030.

Cilj jim ni predstaviti cenejši EV še neki časa. Izdelki so slabi, ID.7 mogoče še ampak bo drag. Konkurenca pa niža cene. Sami si kopljejo jamo...

Pithlit ::

deco16 je izjavil:

sam dvojko, ker EURO 7 podaljšujejo do 2030.

Cilj jim ni predstaviti cenejši EV še neki časa. Izdelki so slabi, ID.7 mogoče še ampak bo drag. Konkurenca pa niža cene. Sami si kopljejo jamo...

Sprašujem za cupro/seat in škodo. Ker Raval bi moral prit v prodajo 2025. Če so še to zamaknili pol...
Life is as complicated as we make it...

Webmojster ::

Moe_Lester je izjavil:

Ja, če bi te stvari uredili bi lahko imeli pravo prodajno uspešnico. Tako se morajo pa zadovoljiti s povprečnim 1. mestom :)


Po kvaliteti?

Tukaj pravijo drugače
https://car-recalls.eu/reliability/reli...

"Even a global trendsetter, the Tesla Model 3 (pictured) has to face reality. Above all, axle suspensions and brake discs pull the electric star down. Tesla fared even worse than the penultimate Dacia Logan. Among the ten worst cars aged two to three years, we find two Skodas, an Opel, a Ford and a Seat, in addition to several Dacias."

Relebus4 ::

Webmojster je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:

Ja, če bi te stvari uredili bi lahko imeli pravo prodajno uspešnico. Tako se morajo pa zadovoljiti s povprečnim 1. mestom :)


Po kvaliteti?

Tukaj pravijo drugače
https://car-recalls.eu/reliability/reli...

"Even a global trendsetter, the Tesla Model 3 (pictured) has to face reality. Above all, axle suspensions and brake discs pull the electric star down. Tesla fared even worse than the penultimate Dacia Logan. Among the ten worst cars aged two to three years, we find two Skodas, an Opel, a Ford and a Seat, in addition to several Dacias."


Ne, po prodaji je mislil.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: nejc_nejc ()

kow ::

Webmojster je izjavil:


"Even a global trendsetter, the Tesla Model 3 (pictured) has to face reality. Above all, axle suspensions and brake discs pull the electric star down. Tesla fared even worse than the penultimate Dacia Logan. Among the ten worst cars aged two to three years, we find two Skodas, an Opel, a Ford and a Seat, in addition to several Dacias."


Kako ves, da ne bo cez 3 leta rezultat popolnoma drugacen?

Dodaten problem takih lestvic je, da jih folk ne zna interpretirati oz. manjkajo stevilni podatki. Recimo: V kateri fazi "zivljenja" je model? Ali proizvodnja raste ali pada?

Za Audi TT, letnik 2023 je logicno, da so izjemno kvalitetni. Model je bil star skoraj 10 let in so ga novembra prenehali izdelovati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Lep primer tale TT :) Ko je 20 let nazaj ven prisel prvi model, je zaradi aerodinamicnih specifik povzrocal dvig zadka pri visjih hitrostih, kar je ob mocnejsem zaviranju vodilo do njegovega zdrsa, katerega niti profi vozniki ne ujamejo. To so potem resevali z 20 kg utezjo v odbijacu in dodatnim krilcem.

Zgodovina sprememb…

Moe_Lester ::

Webmojster je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:

Ja, če bi te stvari uredili bi lahko imeli pravo prodajno uspešnico. Tako se morajo pa zadovoljiti s povprečnim 1. mestom :)


Po kvaliteti?

Tukaj pravijo drugače
https://car-recalls.eu/reliability/reli...

"Even a global trendsetter, the Tesla Model 3 (pictured) has to face reality. Above all, axle suspensions and brake discs pull the electric star down. Tesla fared even worse than the penultimate Dacia Logan. Among the ten worst cars aged two to three years, we find two Skodas, an Opel, a Ford and a Seat, in addition to several Dacias."


Iščem Model Y letnik 2023, pa ga nekako ne najdem. Si mogoče nalepil napačen link?
««
1121 / 1166
»»