Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Mato989 ::
Njihov problem je da preživi do konca garancije. To tudi bo. Od tam naprej bo pa tvoj problem.
Ne razumem, kaj je narobe saj je naprogramirano da tako laufa pol je ze dovolj obratov v 7 da tako avto leti
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Kaj je njim bolj pomembno, pa tudi tebi, da škrtuhi kot si ti porabijo 2 dcl manj ali da avto naredi še 100,000 km po garanciji? Zakaj misliš, da če je dobro za eno, da je tudi za drugo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
a_borlak ::
s tem, da ICE se mora peljat vsaj enih 50-70, da ima najnižjo porabo, medtem ko EV ima verjetno sweetspot bistveno nižje.
Jaz sem opazil da ima moja KIA sweet spot tam če nabijem do 77km/h da preklopi v 7 potem pa spustim na 71km/h da ostane v 7mi prestavi in potem če se tako pelješ po ravnem pade poraba na 3,9l/100 manj mi po ravnem še ni uspelo...
Pri 71km/h je imel e-Up! porabo okoli 6-7kWh/100km, od Lendave do Kopra so ga spravili na pod 9kWh/100km, ampak so vozili za kamioni, avtobusi, itd.
Sparkxl ::
Cena litija se kar pada. Ekonomika proizvodnje BEV se krepko izboljsuje.
Res je...krepko!. Če vzamemo mojega vzornika pri absurdnih cenah...družinski avto Fiat500, za super ugodnih 33kEUR za vstopni model.
Pa gremo čez palec
Ima ca 24kwh baterijo
1 leto nazaj so se cene vrtele okrog 180EUR/kwh
Bloomberg pravi, da so zdaj okrog 140EUR /kwh
Torej na grobo je razlika v ceni baterije trenutno -960EUR. Neverjetno krepko izboljšana ekonomika spravi ceno na fantastičnih 32000EUR!!
Na 1kwh je ca. 6kg litija. Zdaj pa računaj kako zelo aktualna cena litija vpliva na končno
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
kow ::
Ce mislis, da jurja evrov ni krepko izboljsana ekonomika, si nor. To je 3% cene avtomobila.
Malo sem tudi zmeden, ker govoris o druzinskem avtomobilu Fiat500. A ni to ljudski avto za sminkiranje po mestih? Ce imas pa pod palcem, pa kupis minija.
Sem tudi pogledal sedaj cenik. S financiranjem je cena 31.6k.
Malo sem tudi zmeden, ker govoris o druzinskem avtomobilu Fiat500. A ni to ljudski avto za sminkiranje po mestih? Ce imas pa pod palcem, pa kupis minija.
Sem tudi pogledal sedaj cenik. S financiranjem je cena 31.6k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Sparkxl ::
Cena litija strmoglavi, končna cena gre 3% dol in to je vau? Pri 30k+ za 3 metersko konzervo? wtf
Družinski avto...ja, tako so mi tukaj zagriženci zagotavljali, da je to perfekten avto za 4 člansko družino
Družinski avto...ja, tako so mi tukaj zagriženci zagotavljali, da je to perfekten avto za 4 člansko družino
Webmojster ::
Reliability according to TÜV Report 2024 (2 - 3 years)
Tesla 3 pa kvaliteta
https://car-recalls.eu/reliability/reli...
Tesla 3 pa kvaliteta
https://car-recalls.eu/reliability/reli...
pegasus ::
Zdaj pa primerjaj to z ameriškim consumer reports. Nemci na podnu
Pol se pa odloči, komu hočeš verjet.
Pol se pa odloči, komu hočeš verjet.
Kawhi ::
Zakaj lažeš? Tesla je tudi po Consumer reports med najslabšimi. Nazadnje je bila 19 od 24 po zanesljivosti.
deco16 ::
Ja no nekaj je tudi na temu da v ameriki se ne prodajajo 2.0 TDI ampak same v6 ali v8 nemške kište ki so zakomplicirane do podna.
Zanimivo vse skupaj, tukaj pa vsi hvalijo to čudo od M3.
Zanimivo vse skupaj, tukaj pa vsi hvalijo to čudo od M3.
J.McLane ::
Cena litija strmoglavi, končna cena gre 3% dol in to je vau? Pri 30k+ za 3 metersko konzervo? wtf
Družinski avto...ja, tako so mi tukaj zagriženci zagotavljali, da je to perfekten avto za 4 člansko družino
Daj se raje vprašaj kako je lahko avto tako drag, če je pa baterija vredna vsega 3200 EUR. Samo nekaj idej mi pade na pamet:
- delajo premajhne količine, linija za EV pogon pa stane
- ceno nastavijo na tako kot jo trg lahko prebavi, glede na proizvedene količine
- cena ostalih komponent EV pogona je grozno draga in baterijske celice same niso problem
- niso sposobni narediti stroškovno učinkovitega EV, kjub temu da celice same stanejo 3200 EUR
Kateri scenarij je najbolj verjeten?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Webmojster ::
Zdaj pa primerjaj to z ameriškim consumer reports. Nemci na podnu
Pol se pa odloči, komu hočeš verjet.
Tudi po TUV imaš nekaj nemcev na podnu.. recimo VW Sharan, VW Passat, VW Caddy..
in nekaj tujcev na vrhu
Mitsubishi ASX 2,9 32
Toyota RAV4 2,9 39
Suzuki Vitara 3,3 30
Peugeot 2008 3,4 30
Renault Captur
Ni se mi treba odločit komu verjet, verjamem številkam
Gregor P ::
To je sedaj problem, ker vse to so podatki za nazaj in nič ne povedo o tem kakšen bo dejansko nek nov model proizvajalca. Sicer lahko verjameš, da bi lahko bil tako dober kot so bili prejšnji modeli, ampak lahko pa je ravno ta model tisti, ki ima recimo zaradi nove, drugačne tehnologije v proizvodnji, cel kup novih napak in lahko pristane na koncu teh lestvic. In to se najbrž dogaja pri čisto vsaki znamki - razen pri tiskih, ki so itak v podnu, te lahko kakšen model celo pozitivno presneti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Kawhi ::
Tesla je vseskozi v podnu, tako po CR kot po TUV. So še mladi a ne ;)). Tudi Hertz jih noče več, je pogruntal da je čist preveč problemov z njimi... (sicer čakamo inženirčka da pove, da pa so lastniki Tesel najbolj zadovoljni lastniki ;))
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kawhi ()
Sparkxl ::
Cena litija strmoglavi, končna cena gre 3% dol in to je vau? Pri 30k+ za 3 metersko konzervo? wtf
Družinski avto...ja, tako so mi tukaj zagriženci zagotavljali, da je to perfekten avto za 4 člansko družino
Daj se raje vprašaj kako je lahko avto tako drag, če je pa baterija vredna vsega 3200 EUR. Samo nekaj idej mi pade na pamet:
- delajo premajhne količine, linija za EV pogon pa stane
- ceno nastavijo na tako kot jo trg lahko prebavi, glede na proizvedene količine
- cena ostalih komponent EV pogona je grozno draga in baterijske celice same niso problem
- niso sposobni narediti stroškovno učinkovitega EV, kjub temu da celice same stanejo 3200 EUR
Kateri scenarij je najbolj verjeten?
Visoka cena je kombinacija večih faktorjev. Kaj meni pade na pamet:
Baterija sigurno nekaj prispeva. Pri 100kwh je to komot 15-20000€ prodajna cena. Pri konzervi tipa 500e sicer bistveno manj vpliva.
Ostale komponente ne prispevajo k višji ceni, prej nasprotno, ker jih je manj. EDU namesto OTO motorja stane manj
Odpade strošek menjalnika
Argument vernikov…razvoj je drag. Res je, ampak vsak razvoj stane in tu ni razlike
Ta je iz prve roke: dobavitelji nabijajo cene, ker ne verjamejo v uradne prodajne napovedi. Torej svoje stroške pretopijo na manj kosov, kar rezultira v konkretno višji ceni
Ista zgodba potem pri OEMih: prodajo konkretno premalo in fiksni stroški na enoto so temu primerno višji
Zasnove so preveč zakomplicirane, ker se razmišlja iz vidika klasike, ker drugega ne poznamo.
Kompletni overkill elektronike v avtu. Mnogo od tega so absurdne zahteve iz bruslja. Samo en primer: notranje ogledalo stane nabavna cena drobiž. Kos plastike in šipa gor. Po novih zahtevah, ko je not kamera in kaj jaz vem kaj…130€. Prodajna cena x2.
Navajenost na lepe marže pri ICEjih in isto hočejo imeti pri EV
Pogosto je zraven požrešnost, sploh v zadnjih 2 letih
sejalecx ::
Webmojster je izjavil:
Reliability according to TÜV Report 2024 (2 - 3 years)
Tesla 3 pa kvaliteta
https://car-recalls.eu/reliability/reli...
Ne rabiš biti psiholog, da pogruntaš, da so kupci Tesle pripravljeni požret abnormalne količine dreka.
Ampak to traja samo dokler imajo “special status”. Z vsako novo Teslo na cesti, se tudi pri njih ta občutek zmanjšuje in z vsako novo Teslo se tudi sami bolj zavedajo pomankljivosti. Nato zahtevajo več (glej Tesline forume v zadnjem času), a žal polizdelku ne moreš čez noč dodati kvalitete.
kow ::
Tole so avti narejeni leta 2020. Nov avto, nove tovarne ipd. Ko bo Tesla 50 let proizvajala isti avto kot Nemci golfa, ne bos videl razlike. Kvaliteto dosezes z malo sprememb. Vedno bo tradeoff. Moderen in zanesljiv avto, to je protislovje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
nejc_nejc ::
kow ::
A niso te avte delali Kitajci? Nisem ziher od kod je bil takrat uvoz v EU. Nemska tovarna (Berlin) pa se je odprla konec 2021. Problem je, da ko bodo avti cez 3 leta veliko boljse kvalitete, to avtomaticno ne pomeni, da Nemci delajo bolj kvalitetno. Korelacija pa kavzalnost sta 2 razlicni stvari.
Sem pa 99% preprican, da ce imas identicno tovarno in proizvodnjo v Kaliforniji, Berlinu, Sanghaju... bos imel najslabso kvaliteto v Kaliforniji.
Sem pa 99% preprican, da ce imas identicno tovarno in proizvodnjo v Kaliforniji, Berlinu, Sanghaju... bos imel najslabso kvaliteto v Kaliforniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Bi pa bilo zanimivo videti isti report za Audi TT. Danes in 20 let nazaj.
Ravno vidim, da so ga letos "ubili". Ne proizvajajo vec. Tile primerki zadnjih let, so verjetno izredno zanesljivi tudi za 20 let in vec.
Ravno vidim, da so ga letos "ubili". Ne proizvajajo vec. Tile primerki zadnjih let, so verjetno izredno zanesljivi tudi za 20 let in vec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Končno bo lahko "inžiner"* prišel do svojega prvega EV-ja
* in da vem kako se pravilno napiše inženir :-)
* in da vem kako se pravilno napiše inženir :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
codeMonkey ::
Kako je pa BYD lazji za popravljati? Bi si mislil, da je uradnih serviserjev se manj. Naceloma noben EV tukaj ni (se) dober.
Utk ::
BYD jim je pač dal boljši popust, res ni treba delat neke drame iz tega.
Teslam je cena najbrž res konkretno padla, če so tudi nove se konkretno pocenile, ampak dvomim da bo 4 leta star BYD kaj bistveno dražji od tesle, če je nov stal enako.
Teslam je cena najbrž res konkretno padla, če so tudi nove se konkretno pocenile, ampak dvomim da bo 4 leta star BYD kaj bistveno dražji od tesle, če je nov stal enako.
J.McLane ::
Cena litija strmoglavi, končna cena gre 3% dol in to je vau? Pri 30k+ za 3 metersko konzervo? wtf
Družinski avto...ja, tako so mi tukaj zagriženci zagotavljali, da je to perfekten avto za 4 člansko družino
Daj se raje vprašaj kako je lahko avto tako drag, če je pa baterija vredna vsega 3200 EUR. Samo nekaj idej mi pade na pamet:
- delajo premajhne količine, linija za EV pogon pa stane
- ceno nastavijo na tako kot jo trg lahko prebavi, glede na proizvedene količine
- cena ostalih komponent EV pogona je grozno draga in baterijske celice same niso problem
- niso sposobni narediti stroškovno učinkovitega EV, kjub temu da celice same stanejo 3200 EUR
Kateri scenarij je najbolj verjeten?
Visoka cena je kombinacija večih faktorjev. Kaj meni pade na pamet:
Baterija sigurno nekaj prispeva. Pri 100kwh je to komot 15-20000EUR prodajna cena. Pri konzervi tipa 500e sicer bistveno manj vpliva.
Ostale komponente ne prispevajo k višji ceni, prej nasprotno, ker jih je manj. EDU namesto OTO motorja stane manj
Odpade strošek menjalnika
Argument vernikov…razvoj je drag. Res je, ampak vsak razvoj stane in tu ni razlike
Ta je iz prve roke: dobavitelji nabijajo cene, ker ne verjamejo v uradne prodajne napovedi. Torej svoje stroške pretopijo na manj kosov, kar rezultira v konkretno višji ceni
Ista zgodba potem pri OEMih: prodajo konkretno premalo in fiksni stroški na enoto so temu primerno višji
Zasnove so preveč zakomplicirane, ker se razmišlja iz vidika klasike, ker drugega ne poznamo.
Kompletni overkill elektronike v avtu. Mnogo od tega so absurdne zahteve iz bruslja. Samo en primer: notranje ogledalo stane nabavna cena drobiž. Kos plastike in šipa gor. Po novih zahtevah, ko je not kamera in kaj jaz vem kaj…130EUR. Prodajna cena x2.
Navajenost na lepe marže pri ICEjih in isto hočejo imeti pri EV
Pogosto je zraven požrešnost, sploh v zadnjih 2 letih
V bistvu prideš do taga, da imajo proizvajalci avtomobilov glavne niti v rokah, tisti produkt ki ga bodo štancali na milione bo itak poceni zaradi ekonomije obsega. Jasno da jim ta prehod na EV niti najmanj ni všeč in dokler imajo monopol se ga lahko gredo samo zaradi kvot, ki so diktirane, jasno je to za njih drago. Slika se pokvari ko na trg pride nov igralec s proizvodnjo milion EV letno in potem on prevzame niti v svoje roke.
Torej pod črto tvoje preračunavanje s Fiat 500e nima nobene veze s tem kako je EV drag in nekonkurenčen.
Morda si boš lažje predstavljal, če vzameva Toyotinega hibrida, ker vem da so ti bolj blizu (Camry pa to).
Toyota prodaja Corollo Cross 1.8 Hybrid za 30k EUR, stvari ki jih ima že za prehod na EV:
- vsi pomožni porabniki so že na elektriko (brake booster, klima, 2x vodna črpalka)
- za pogon ima že en 90 KM elektromotor (MG2), ki direktno poganja kolesa
- ima inverter, ki poleg da poganja ta glavni elektromotor, mora pretvarjati še 45 KM iz generatorja
Stvari, ki jih ima odveč (prihranek stroškov):
- motor (blok, ECU, injektorji...)
- izpušni sistem (katalizator)
- hladilni sistem motorja z eno odvečno el. pumpo
- 45 KM el. generator (MG1)
- hibridna baterija
Stvari, ki jih potrebuje da postane EV (dodatni stroški):
- velika baterija
- ca. 50% močnejši MG2
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
DamijanD ::
- hladilni sistem motorja z eno odvečno el. pumpo
+ to verjeto rabijo za hlajenje baterije (sklepam, da hibridi nimajo hlajene baterije zaradi majhnosti in majhnih moči)
+ to verjeto rabijo za hlajenje baterije (sklepam, da hibridi nimajo hlajene baterije zaradi majhnosti in majhnih moči)
J.McLane ::
- hladilni sistem motorja z eno odvečno el. pumpo
+ to verjeto rabijo za hlajenje baterije (sklepam, da hibridi nimajo hlajene baterije zaradi majhnosti in majhnih moči)
Vsak Toyotin hibrid ima dva ločena hladilna kroga, enega za motor, drugega za inverter. Vsekakor za hlajenje baterije ne potrebuješ take kapacitete kot za ICE in bi zadostovalo če malo povečaš tisto kar je za inverter.
Pozabil sem pa grelec kabine oz. dražjo klimo, ki deluje še kot TČ.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
borisk ::
Ne, folk je ugotovil, da v dragih polizdelkov tipa F150 electric v resnic ne rabi. Konkurenca se pa prodaja skor tko kot da bi bla zastonj.
Ti legacy proizvajalci si kot nalasc kompljejo svoj grob.
Bo treba ze odstevat leta, kdaj bojo kitajci (ali kaksn drug velikan) kupo Forda kot budget znamko za zahod?
Problem je v ameriškem načinu prodaje vozil, F150ligning je MSRP 49-90k$, dealerji pa jih želijo prodajat po 120k$ pa naprej.
Sparkxl ::
Ni problem samo v Tesli. Ampak to res zgleda bolj kot sabotiranje kot kaj drugega.
Kako sabotiranje? Kdo koga sabotira? V tem primeru hyundai sam sebe?
Ampak zgodba pa je res epska. Taka baterija stane v najhujših pogojih max 15k€, oni pa jo prodajajo za 40.000€. Kot drugo pa zamenjava cele baterije, ki ima samo prasko na zaščitnem deklu? wtf
Ko bodo to zavarovalnice vidle, plus da se ravno takrat slučajno en ev nekje vžge in to vsi mediji poročajo...ali ti dajo tako ceno da te sezuje, ali pa ti ga sploh nočejo zavarovati
Utk ::
Kdo koga sabotira? V tem primeru hyundai sam sebe?
Ali hyundai generalno ali kanadski uvoznik. Sam sebe ja, oz. električne avte.
Kot sem reku že velikokrat, pojdite v nek salon in se delajte, da ste v dilemi med električnim in dizlom. 95% trgovcev vas bo poskusilo speljat na dizel, ali pa na plugina, če ga imajo. Plugini so itak zlata jama za njih. V štartu ti ga dobro zaračunajo, pa še vse servise ti bojo glih tako zaračunali.
J.McLane ::
Na 1kwh je ca. 6kg litija. Zdaj pa računaj kako zelo aktualna cena litija vpliva na končno
Tole si pa čisto v temo ustrelil, "zmotil" si se samo za 7x oz. 37x če si mislil čisti litij.
Za izdelavo 1 kWh baterije je potrebnih ca. 0,85 kg Lithium Carbonate Equivalent (LCE), to pomeni 160 g čistega litija na 1 kWh baterije.
Cena LCE je bila v zadnjih parih letih nekje od 10-70 USD/kg, sedaj se je ustalila na 20 USD/kg, kar trenutno pomeni 17 USD/kWh.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Sparkxl ::
Kdo koga sabotira? V tem primeru hyundai sam sebe?
Ali hyundai generalno ali kanadski uvoznik. Sam sebe ja, oz. električne avte.
Kot sem reku že velikokrat, pojdite v nek salon in se delajte, da ste v dilemi med električnim in dizlom. 95% trgovcev vas bo poskusilo speljat na dizel, ali pa na plugina, če ga imajo. Plugini so itak zlata jama za njih. V štartu ti ga dobro zaračunajo, pa še vse servise ti bojo glih tako zaračunali.
Hmm če dobro razmislim, mogoče imaš celo prav. Ker pod črto, kdo hoče EVje? V prvi vrsti politika. Potem dooolgo nič, potem pa vas par vernikov. In konec. Povprečen kupec jih noče, proizvajalci tudi ne.
Na 1kwh je ca. 6kg litija. Zdaj pa računaj kako zelo aktualna cena litija vpliva na končno
Tole si pa čisto v temo ustrelil, "zmotil" si se samo za 7x oz. 37x če si mislil čisti litij.
Za izdelavo 1 kWh baterije je potrebnih ca. 0,85 kg Lithium Carbonate Equivalent (LCE), to pomeni 160 g čistega litija na 1 kWh baterije.
Cena LCE je bila v zadnjih parih letih nekje od 10-70 USD/kg, sedaj se je ustalila na 20 USD/kg, kar trenutno pomeni 17 USD/kWh.
V decimalki sem mimo pihnil ja...0,6 kg meni znani izvedbi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
codeMonkey ::
S temi "verniki" res pretiravas. Veliko prej je "vernik" nekdo, ki danes kupi trojko od BMW-ja, kot pa od Tesle, ali pa i4, ce hoces. Ker za mnoge je pac to manj racionalen nakup. Racionalnost pa "vernik", pa ne gresta skupaj. Ne velja sicer to za vse (nima kje polniti, nabija kilometre v puscavi, kjer ni polnilnic, rabi karavana). Vsekakor pa EV hoce tudi racionalen clovek, ne samo vernik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
mn ::
Zato je pomembno da obstajajo delavnice kot je tale:
https://evclinic.eu/category/ev/
Ker marsikaj, kar zahteva novo baterijo oni popravijo za relativno normalen denar.
https://evclinic.eu/category/ev/
Ker marsikaj, kar zahteva novo baterijo oni popravijo za relativno normalen denar.
Utk ::
Jaz delam z EV, ki je stal 13 jurjev, 18,000 km letno. Poznam ljudi, ki delajo z avtom, ki je stal 20 do 30,000 evrov, po 30,000 km letno. Letno prišparajo 3 jurje praktično, ker imajo elektrarno. V 10 letih bo odplačan prek goriva in servisov CEL avto, ne samo razlika do nekega cliota. Elektrarna se bo pa tudi odplačala še prej.
Morda smo vsi mi verniki, ampak če bi se vozili na dizel v teh primerih, bi bli pa idioti.
To gre čez na balkanu. V primeru iz Kanade pa ne bi šlo, ker mu tistega avta ne bi nihče zavaroval. Niti obvezno, kaj šele kasko, ker je pač označen kot rizičen.
Morda smo vsi mi verniki, ampak če bi se vozili na dizel v teh primerih, bi bli pa idioti.
Zato je pomembno da obstajajo delavnice kot je tale:
https://evclinic.eu/category/ev/
Ker marsikaj, kar zahteva novo baterijo oni popravijo za relativno normalen denar.
To gre čez na balkanu. V primeru iz Kanade pa ne bi šlo, ker mu tistega avta ne bi nihče zavaroval. Niti obvezno, kaj šele kasko, ker je pač označen kot rizičen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
LeQuack ::
To gre čez na balkanu. V primeru iz Kanade pa ne bi šlo, ker mu tistega avta ne bi nihče zavaroval. Niti obvezno, kaj šele kasko, ker je pač označen kot rizičen.
Tako se proizvajalci zavarujejo pred izgubo ogromnih dobičkov pri baterijah.
Quack !
Pithlit ::
To gre čez na balkanu. V primeru iz Kanade pa ne bi šlo, ker mu tistega avta ne bi nihče zavaroval. Niti obvezno, kaj šele kasko, ker je pač označen kot rizičen.
Tako se proizvajalci zavarujejo pred izgubo ogromnih dobičkov pri baterijah.
Kaj imajo proizvajalci z zavarovalnicami? Sam vprašam, ker imaš zadnje cate čist take padalske argumente.
Problem ni popravit al whatever. Problem je kdo prevzame odgovornost. Če se poškoduje baterija proizvajalec ne more prevzeti odgovornosti če je ti nočeš zamenjat. Posledično nihče ne bo zavaroval tvojega avta ker je pač potencialna bomba. In če zagori... Je to čist tvoj problem.
Ampak. Največji problem tukaj je da se ne gre baterij pregledovat in popravljat z žegnom proizvajalca IN zavarovalnice. To je pa treba uredit. Menjat komplet battery pack zaradi potencialno ogroženih parih celic je pač nevzdržno. Prej ali slej se bo treba tega kar evclinic dela lotit na sistemskem nivoju. Pol bo tako popravilo stalo par 100 evrov.
Torej, strinjam se s kritiko. Le tvoj Delivery je weird af, da ne rečem čist mimo.
Life is as complicated as we make it...
Mato989 ::
Pač jebiga, se bo izkazalo da EV ni tak fajn ko ti nihče avta noče zavarovat ker noče dat 20k za novo baterijo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Kawhi ::
Sem že pred časom lepil link tukaj, da imajo s tem v Angliji že problem. Zavarovalnice dvignile premije v višave, nekatere pa sploh ne zavarujejo kasko EVjev.
LeQuack ::
Kaj imajo proizvajalci z zavarovalnicami? Sam vprašam, ker imaš zadnje cate čist take padalske argumente.
Ti pa res živiš v naivnem svetu. Proizvajalci imajo vpliv, da prisilijo zavarovalnice da rečejo da če imaš popravljeno baterijo ali 3rd party, da avto več ni varen, čeprav je lahko. A misliš da imajo zavarovalnice tehnično znanje da bodo ocenjevale stanje baterije?
Quack !
Pithlit ::
Kaj imajo proizvajalci z zavarovalnicami? Sam vprašam, ker imaš zadnje cate čist take padalske argumente.
Ti pa res živiš v naivnem svetu. Proizvajalci imajo vpliv, da prisilijo zavarovalnice da rečejo da če imaš popravljeno baterijo ali 3rd party, da avto več ni varen, čeprav je lahko. A misliš da imajo zavarovalnice tehnično znanje da bodo ocenjevale stanje baterije?
Glede na to da imajo zavarovalnice 'the upper hand' so tvoji argumenti še kar padalski. Ampak ok. Razumemo kje je bistven problem in se v tem načeloma strinjamo.
Life is as complicated as we make it...
Pithlit ::
Sem že pred časom lepil link tukaj, da imajo s tem v Angliji že problem. Zavarovalnice dvignile premije v višave, nekatere pa sploh ne zavarujejo kasko EVjev.
Ja si. Ampak žal je narava naših sistemskih rešitev pač taka. Skoraj vedno v v sem delujemo po liniji najmanjšega odpora. Dokler se nek problem ne pojavi se ne išče rešitev, še najmanj optimalnih.
Koliko časa je trajalo da se uveljavi 'the right to repair' pa koliko prisil je bilo potrebnih da so se nekateri uklonili? Koliko časa je trajalo da so se uveljavila roaming pravila ki postavljajo malo bolj pošteno ceno nekaterim storitvam? Pa poenotenje 'polnilcev' (pa ne bomo o detajlih ko se nekateri proizvajalci temu še kar, na kreativne načine, izmikajo)?
Torej ja, problem obstaja. Vsi to vemo. Obstajajo garažne rešitve. Zdaj je pa treba te rešitve dvignit na sistemsko raven če res hočemo elektrifikacijo. To bo pač trajalo ker se tej odgovornosti izmikajo vsi, vključno s politiko.
Life is as complicated as we make it...
Pithlit ::
Politiki so vsi napol upokojeni in nit ne vejo kaj je to električna baterija.
Zato gre torej pravica do popravila skozi? Pa gdpr, pa enotni polnilci, pa še in še... zaradi nekih na pol upokojencev ki ne vejo kaj je sodobnost.
Dej vzemi to za zmago: strinjamo se da je menjava baterij zaradi nekih praskic nevzdržna in zgrešena praksa. Ni treba luknje kopat ko ti 'nasprotnik' govori da imaš prav.
Life is as complicated as we make it...