Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Kawhi ::
Lol še tole. Naši verniki pa razlagajo kako so EV bolj enostavni in s tem bolj zanesljivi:
https://arstechnica.com/cars/2023/11/ev...
https://arstechnica.com/cars/2023/11/ev...
Tesla_3 ::
@Tesla_3
Na spletu imajo model Y za 44.440, finančni lizing je:
Predv. plačilo lizinga
686 € /mesec
8.888 € polog, 60 mesecev
Vključuje stroške dostave in dokumentacije v višini 980 €
Banka 44k potrošniškega kredita nima, za 40k je obrok 766€.
Če zaokrožim je pri Tesli financiranje nekje 686 + 170 = 850€, kredit na banki tudi nekje 850€
Dodamo 400kwh recimo 60€ in dražje zavarovanje 100€. Trenutno si na 1010€/mesec za 2000km/mesec ali 0,50EUR/km.
Tuscon pa je nekje 770€/mesec (kredit 500 + bencin 200 + zavarovanje 70), kar znese 0,385.
Na mesečni ravni je to 250€, ni zanemarljivo.
Eko kredit:
40k krede = 715 € 60 mesecev, odstej subvencije in prides na 35.500 € = 634 €
Tesla 3 nova, cena = 42.970 €
Subvencije = 38.470 €
60 = 687€ mesecno
deco16 ::
Lol še tole. Naši verniki pa razlagajo kako so EV bolj enostavni in s tem bolj zanesljivi:
https://arstechnica.com/cars/2023/11/ev...
Since the EVs and PHEVs were mostly under warranty (and EV powertrain warranties are typically much longer than regular powertrain warranties), many repairs did not cost the owners.
Nevem, verniki se ne bunijo dosti, marsikdo je zlezu že čez 200k brez kašnerkoli problemov.
Utk ::
Lol še tole. Naši verniki pa razlagajo kako so EV bolj enostavni in s tem bolj zanesljivi:
https://arstechnica.com/cars/2023/11/ev...
Am, tesla je tu boljša od audija, pa dvomim da je nek zgled zanesljivosti... Zdaj pa če so električni audiji še slabši od dizelskih, potem pa res bog pomagaj, pač ne kupuj dojče šajze.
Drugo...tudi če bi bilo to res, spet imamo temo kako je nekomu 7 let star dizl praktično, če smo realni, kaput. To je že cca tretja letos za avte mlajše od 7-8 let.
sejalecx ::
Slaba tolažba. Dizli dejansko slovijo po svoji zanesljivosti, tudi Audijevi.
Za EV-je pa to ne moremo rečt. V resnici je zajebano bit pionir na tem področju in je vam EV keyboard warriorjem precej lažje.
Za EV-je pa to ne moremo rečt. V resnici je zajebano bit pionir na tem področju in je vam EV keyboard warriorjem precej lažje.
DamijanD ::
hmm na sliki je reno (pa niti ni nujno, da je EV). Na grafu ga pa ni - vprašanje na kateri strani je offchart
Utk ::
Ta graf kaže da so predvsem nemci totalen crap. Ampak spin doktorji bojo to spinali, da je problem v EV. Ne ni, problem je v nemškem sranju. Če v Evropi velja dizel za zanesljivega, to samo kaže na kakšen crap smo (ste) navajeni. Nihče drug na svetu ne trpi tega sranja, pri nas je pa to top.
Kawhi ::
Lol še tole. Naši verniki pa razlagajo kako so EV bolj enostavni in s tem bolj zanesljivi:
https://arstechnica.com/cars/2023/11/ev...
Am, tesla je tu boljša od audija, pa dvomim da je nek zgled zanesljivosti... Zdaj pa če so električni audiji še slabši od dizelskih, potem pa res bog pomagaj, pač ne kupuj dojče šajze.
Drugo...tudi če bi bilo to res, spet imamo temo kako je nekomu 7 let star dizl praktično, če smo realni, kaput. To je že cca tretja letos za avte mlajše od 7-8 let.
Četudi je to res ;). Zdaj verniki še Consumer reports ne verjamete če se ne sklada z vašo dogmo.
Ta graf kaže da so predvsem nemci totalen crap. Ampak spin doktorji bojo to spinali, da je problem v EV. Ne ni, problem je v nemškem sranju. Če v Evropi velja dizel za zanesljivega, to samo kaže na kakšen crap smo (ste) navajeni. Nihče drug na svetu ne trpi tega sranja, pri nas je pa to top.
Lololo, pa kaj je tebi en z bmwjem ženo pofukal al kaj ;))))
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kawhi ()
sejalecx ::
Ga bom vozil dokler EV ne bo boljša možnost. Svoboda, učinkovitost pri AC visokih hitrostih in pa čas, ki mi ostane zaradi manjpogostih obiskov servisov kot pri kakšni Tesli so vredni svojega denarja. Da o niżjem zavarovanju ne govorim.
Če pa kje drugje živi večji delež ljudi, ki nasedejo vsaki prenapihnjeni zgodbi (dieselgate), toliko bolje zame.
Pa nimam problemov s tem, da je elektrika prihodnost. A trenutno prinaša predvsem tegobe in neprijetnosti za lastnike.
Če pa kje drugje živi večji delež ljudi, ki nasedejo vsaki prenapihnjeni zgodbi (dieselgate), toliko bolje zame.
Pa nimam problemov s tem, da je elektrika prihodnost. A trenutno prinaša predvsem tegobe in neprijetnosti za lastnike.
Utk ::
Četudi je to res ;). Zdaj verniki še Consumer reports ne verjamete če se ne sklada z vašo dogmo.
Eno so raw podatki, drugo pa njihova interpretacija v headlinu v veliki pisavi. V grafu je tesla, ki je med manj zanesljivimi EV, če smo pošteni, čisto v povprečju.
Po pravici povedano ne grem kopat po raw podatkih, tudi če so objavljeni, kaka je v resnici situacija.
Če so nekje našli, da so električni npr. VW slabši kot ICE, potem pa jebiga, to lahko da velja za njih. Ne pa za celo tehnologijo.
manjpogostih obiskov servisov kot pri kakšni Tesli
LOL. S teslo greš nekje na 4 leta na servis zamenjat bremz olje. Kabinski filter si lahko tudi sam. Kolk servisov imaš na dizlu v 4 letih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
sejalecx ::
Haha, dobra. Pa na vsak drugi teden ko ti avto zjutraj ne vžge, se pojavi nov naključen čriček v armaturki, se ti olupi volan, ali pa moraš na servis kar sam k kiropraktiku zaradi obupnega podvozja teh vozil
Utk ::
Mislim da si ti nekaj pomešal. Tesla je tist ameriški avto na elektriko, to kar ti opisuješ so pa nemški premium dizli.
Gregor P ::
Točno to, Tesla je "ameriški avto"; ti pa so znani po "kvaliteti".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Poglej si graf...ni problem tesla, ki je čist povprečna, problem je vw, mercedes, ki sta v podnu.
Sparkxl ::
Ampak je pa zanimivo...hibridi po prodajnih številkah trgajo gate. Brez prisile, subvencij, free tankanja,... EVji so kljub vsemu temu prodajni fail na celi črti. Kaj nam to pove? Jap, svet jih noče.
In problem nastaja pri tistih proizvajalcih, ki so logiko in tržne zakonitosti potisnili na stran in na polno zagrizli v zelene pravljice. To bo imelo katastrofalne posledice po celi verigi navzdol. In ta veriga sega tudi v slovenijo. Slabe prodajne številke pomenijo odpuščanja.
Slučajno imam en lep primer na zalogi: slovenski dobavitelj je sprejel EV projekt od VW. Obljubljenih je bilo 70k kosov na leto. Investiral je v naprave potrebne za izdelavo tega dela, sprostil proizvodne kapacitete in zaposlil ljudi. Zdaj pa šok...do zdaj je prodal 11k kosov letos. Pod črto gromozanski minus, ker investicijski stroški se razdelijo na prodajno ceno, ob predpostavljenih 70k. In takih zgodb je v tej industriji nešteto.
In to seveda ne gre v neskončnost. Minus ne moreš tolčt v nedogled.
Ker zadnja leta ti bedaki niso delali to kar je dobičkonosno, ampak to kar se dobro sliši. Zdaj pa imamo tu realnost z dodatkom visokih obrestnih mer in vse skupaj se sesuva.
Zanimivo, vsi ki niso zagrizli v zelene fantazije nimajo najmanjšega problema. Toyota, Mazda,...
In problem nastaja pri tistih proizvajalcih, ki so logiko in tržne zakonitosti potisnili na stran in na polno zagrizli v zelene pravljice. To bo imelo katastrofalne posledice po celi verigi navzdol. In ta veriga sega tudi v slovenijo. Slabe prodajne številke pomenijo odpuščanja.
Slučajno imam en lep primer na zalogi: slovenski dobavitelj je sprejel EV projekt od VW. Obljubljenih je bilo 70k kosov na leto. Investiral je v naprave potrebne za izdelavo tega dela, sprostil proizvodne kapacitete in zaposlil ljudi. Zdaj pa šok...do zdaj je prodal 11k kosov letos. Pod črto gromozanski minus, ker investicijski stroški se razdelijo na prodajno ceno, ob predpostavljenih 70k. In takih zgodb je v tej industriji nešteto.
In to seveda ne gre v neskončnost. Minus ne moreš tolčt v nedogled.
Ker zadnja leta ti bedaki niso delali to kar je dobičkonosno, ampak to kar se dobro sliši. Zdaj pa imamo tu realnost z dodatkom visokih obrestnih mer in vse skupaj se sesuva.
Zanimivo, vsi ki niso zagrizli v zelene fantazije nimajo najmanjšega problema. Toyota, Mazda,...
Utk ::
Hibridi se prodajajo, ker je praktično vsak že povprečen avto mild hibrid in se ga ne moreš izognit niti če hočeš. V resnici so pravi hibridi samo toyotini, hondini in še kakšni, tudi posamezni pri drugih znamkah, ampak v to se štejejo tudi mild hibridi, ki niso nič od nič, so pa dobri za dvigat statistiko.
To da je VW nekoga nategnu pa ni prvič. Če bi prodajali konkurenčne avte, bi potrebovali tistih 70k kosov, tako jih pa pač ne. Ni za to kriva električni pogon, ampak nesposobni VW. Naj raje delajo za korejce, kitajce, itd, ki tudi delajo avte v Evropi.
To da je VW nekoga nategnu pa ni prvič. Če bi prodajali konkurenčne avte, bi potrebovali tistih 70k kosov, tako jih pa pač ne. Ni za to kriva električni pogon, ampak nesposobni VW. Naj raje delajo za korejce, kitajce, itd, ki tudi delajo avte v Evropi.
Sparkxl ::
Pri vseh, razen pri tesli je zgodba enaka. Napovedane številke močno odstopajo od dejansko prodanih. Ta odstopanja seveda nihajo med proizvajalci. Eni so bolj v riti, drugi manj. Pri korejcih ni kaj dosti drugače. Ker folk pač Kone za 40k ne kupuje. Kdo bi si mislil...
deco16 ::
Čaki malo, dej mal realno stvari na mizo vržit.
Mal bolj konkretno:
Hibridi so od leta 1997 ?
EVji od leta 2010?
13 let razlike?
Pa nevem če bi mildHibride lih v te prodajne številke metal. Ampak deleš prodaje EVjev še vedno raste. Da bi temu reku fail? Nevem no.
Mal bolj konkretno:
Hibridi so od leta 1997 ?
EVji od leta 2010?
13 let razlike?
Pa nevem če bi mildHibride lih v te prodajne številke metal. Ampak deleš prodaje EVjev še vedno raste. Da bi temu reku fail? Nevem no.
J.McLane ::
Ampak je pa zanimivo...hibridi po prodajnih številkah trgajo gate. Brez prisile, subvencij, free tankanja,... EVji so kljub vsemu temu prodajni fail na celi črti. Kaj nam to pove? Jap, svet jih noče.
In problem nastaja pri tistih proizvajalcih, ki so logiko in tržne zakonitosti potisnili na stran in na polno zagrizli v zelene pravljice. To bo imelo katastrofalne posledice po celi verigi navzdol. In ta veriga sega tudi v slovenijo. Slabe prodajne številke pomenijo odpuščanja.
Slučajno imam en lep primer na zalogi: slovenski dobavitelj je sprejel EV projekt od VW. Obljubljenih je bilo 70k kosov na leto. Investiral je v naprave potrebne za izdelavo tega dela, sprostil proizvodne kapacitete in zaposlil ljudi. Zdaj pa šok...do zdaj je prodal 11k kosov letos. Pod črto gromozanski minus, ker investicijski stroški se razdelijo na prodajno ceno, ob predpostavljenih 70k. In takih zgodb je v tej industriji nešteto.
In to seveda ne gre v neskončnost. Minus ne moreš tolčt v nedogled.
Ker zadnja leta ti bedaki niso delali to kar je dobičkonosno, ampak to kar se dobro sliši. Zdaj pa imamo tu realnost z dodatkom visokih obrestnih mer in vse skupaj se sesuva.
Zanimivo, vsi ki niso zagrizli v zelene fantazije nimajo najmanjšega problema. Toyota, Mazda,...
Ti očitno živiš v nekem vzporednem vesolju, kjer je prodaja EV v riti. Na tem svetu pa pač ni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Tako je. Dragi in zanič se seveda prodajajo slabo. Dobri in za normalen denar, so razgrabljeni.
Kawhi ::
:)). A tesla so dobri? Nekak niso razgrabljeni. Y jih imaš na zalogi cel kup, trojko pa dobiš v tednu ali dveh. Razgrabljeni ? Ok utk, ok.
Utk ::
Važno je kolk se jih proda. Če se jih proizvaja toliko kot se jih naredi, vmes je pa nek buffer zaloge, kaj točno je narobe s tem? Zakaj tega drugi ne delajo? Kaj zaboga je nek golf tako posebnega, da ga treba v tovarno naračat in čakat pol leta, tudi če bojo vmes delavci 2 meseca na kolektivnem, ker nimajo kaj delat.
Kawhi ::
Važno je kolk se jih proda. Če se jih proizvaja toliko kot se jih naredi, vmes je pa nek buffer zaloge, kaj točno je narobe s tem? Zakaj tega drugi ne delajo? Kaj zaboga je nek golf tako posebnega, da ga treba v tovarno naračat in čakat pol leta, tudi če bojo vmes delavci 2 meseca na kolektivnem, ker nimajo kaj delat.
;) nauči se izražat, pa pozanimaj se kaj razgrabljeni pomeni...
J.McLane ::
:)). A tesla so dobri? Nekak niso razgrabljeni. Y jih imaš na zalogi cel kup, trojko pa dobiš v tednu ali dveh. Razgrabljeni ? Ok utk, ok.
Vozila v prihodu Tesla prikazuje skupno za (skoraj?)celo Evropo, ni to isto kot VW, ki ti prikazuje vozila na zalogi samo tiste, ki so jih slo trgovci naročili v naprej.
Ista zgodba z ogromnimi zalogami je bila lani, to pride v valovih, enkrat drugič pa spet ni nič na zalogi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Kawhi ::
3 in Y že vsaj ene 6 mesecev ni noben problem dobiti praktično takoj. Bila je manjša luknja oktobra, ko si pri trojki čakal na facelift kakšen mesec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kawhi ()
sejalecx ::
Danes bo odličen dan za 2 dni nazaj kupljene PUT opcije na TSLA.
Na žalost jih imam samo 10 paketov, več niti ni pametno stavit proti religiji. Te propadejo na dolgi rok
Na žalost jih imam samo 10 paketov, več niti ni pametno stavit proti religiji. Te propadejo na dolgi rok
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sejalecx ()
J.McLane ::
3 in Y že vsaj ene 6 mesecev ni noben problem dobiti praktično takoj. Bila je manjša luknja oktobra, ko si pri trojki čakal na facelift kakšen mesec.
Super, zakaj še nisi kupil, te matra?
Zdi se da hodijo po tankem ledu, imajo svojo projekcijo in idejo o tem koliko je povpraševanja, z večjo proizvodnjo pa tudi gre dol cena na enoto. VW pa gre v čisto drugo strategijo, dajmo zmanjšat proizvodnjo, ponudbe bo tako manj, povpraševanje pa bo obdržalo trenutni nivo cen. Ta strategija deluje če se kartelno zmeniš z vsemi proizvajalci, ampak se bojim da se VW tole malo slabo zmenil s kitajci in Teslo, se bojim da se ne bo dobro končalo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Sparkxl ::
Ampak je pa zanimivo...hibridi po prodajnih številkah trgajo gate. Brez prisile, subvencij, free tankanja,... EVji so kljub vsemu temu prodajni fail na celi črti. Kaj nam to pove? Jap, svet jih noče.
In problem nastaja pri tistih proizvajalcih, ki so logiko in tržne zakonitosti potisnili na stran in na polno zagrizli v zelene pravljice. To bo imelo katastrofalne posledice po celi verigi navzdol. In ta veriga sega tudi v slovenijo. Slabe prodajne številke pomenijo odpuščanja.
Slučajno imam en lep primer na zalogi: slovenski dobavitelj je sprejel EV projekt od VW. Obljubljenih je bilo 70k kosov na leto. Investiral je v naprave potrebne za izdelavo tega dela, sprostil proizvodne kapacitete in zaposlil ljudi. Zdaj pa šok...do zdaj je prodal 11k kosov letos. Pod črto gromozanski minus, ker investicijski stroški se razdelijo na prodajno ceno, ob predpostavljenih 70k. In takih zgodb je v tej industriji nešteto.
In to seveda ne gre v neskončnost. Minus ne moreš tolčt v nedogled.
Ker zadnja leta ti bedaki niso delali to kar je dobičkonosno, ampak to kar se dobro sliši. Zdaj pa imamo tu realnost z dodatkom visokih obrestnih mer in vse skupaj se sesuva.
Zanimivo, vsi ki niso zagrizli v zelene fantazije nimajo najmanjšega problema. Toyota, Mazda,...
Ti očitno živiš v nekem vzporednem vesolju, kjer je prodaja EV v riti. Na tem svetu pa pač ni.
Jap, v tem vzporednem vesolju VW začasno ustavlja fabrike, ker je prodaja tako odlična. V EU in USA, ki sta na tem svetu, zaloge samo rastejo, ker je prodaja tako odlična.
Pravljičarji pa morate ločit 2 stvari. Če jih prodajo za vzorec in ta vzorec raste...imate popolnoma prav, prodaja raste. Nekaj čisto drugega pa so predvidene prodajne številke in realne prodajne številke. In predvidene bazirajo na fantaziji, kako bomo zelo kmalu vsi samo še evje kupovali. Problem je samo, da podjetja rabijo dobiček da preživijo, pravljice pa ne nosijo dobička.
In če kaj ne manjka na tem forumu, potem je to pravljic. En genialac je nedolgo nazaj napisal pravljico, da bo 2026 prodaja spet eksplodirala, ker...nimam pojma več zakaj. Tudi če je to res, do takrat je trenutno stanje za oeme in dobavitelje nevzdržno.
Utk ::
Kolkrat ti še moramo povedat, pa bemu mast, še sam direktor vw ti je par dni nazaj to povedal, da VW ni konkurenčen pri EV. In SAMO zato mu ne gre prodaja. Ostalim gre čisto dobro.
Sicer pa poskusi it v en salon neke mainstream znamke in se delaj neodločenega med dizlom in EV. Boš videl v katero smer te bo poslal trgovec... Normalno, ker služi se na servisih.
Sicer pa poskusi it v en salon neke mainstream znamke in se delaj neodločenega med dizlom in EV. Boš videl v katero smer te bo poslal trgovec... Normalno, ker služi se na servisih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sparkxl ::
Ne, ostalim ne gre čisto dobro. Daleč od projeciranih številk so. In šefe VWja je čisto prav povedal. In veš kaj je rešitev za njih? Toyota way...
Utk ::
Eno so projecirane številke za javnost, delničarje, itd, drugo pa odločitev, da boš pač raje kasiral 40 jurjev za 3 prodane EV kot 30 jurjev za 5 prodanih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sparkxl ::
Ja, to so pravljice spet, ki si jih vi sami med sabo pripovedujete. Jaz pa vem iz prve roke, da te številke dajo naprej podizvajalcem, ti cene določijo na podlagi teh številk in potem imajo gromozanske probleme, ker jih ne dosežejo.
kow ::
Na žalost jih imam samo 10 paketov, več niti ni pametno stavit proti religiji. Te propadejo na dolgi rok
Na dolgi rok vse propade. Ampak ce izvzamemo abrahamske religije, kdaj bo propadla coca-cola (religiozno ljubljena cukrana voda)? Osnovni argument imas napacen. Kar ne pomeni, da nimas prav glede cene delnic.
Utk ::
Ja, to so pravljice spet, ki si jih vi sami med sabo pripovedujete. Jaz pa vem iz prve roke, da te številke dajo naprej podizvajalcem, ti cene določijo na podlagi teh številk in potem imajo gromozanske probleme, ker jih ne dosežejo.
Normalno, ne morjo dat nekomu neke cifre, drugemu pa druge.
Kawhi ::
3 in Y že vsaj ene 6 mesecev ni noben problem dobiti praktično takoj. Bila je manjša luknja oktobra, ko si pri trojki čakal na facelift kakšen mesec.
Super, zakaj še nisi kupil, te matra?
Me, zato pa spremljam, v valovih. Se že skoraj odločim da bom malo probal T3, pol pa se v starega vsedem pa se zopet vprašam zakaj bi menjal...
deco16 ::
Prikazano 684 oglasov:
rubrika AVTO
PRODAM
hibridni pogon
HEV-hibrid
Preko 1000 oglasov:
rubrika AVTO
PRODAM
elektro pogon
Em what again?
Glede da so tukaj novi in rabljeni in Tesla ne prodaja preko avto.net te številke pravijo čisto drugače....
Torej kot zgleda res gre za neko vzporedno vesolje :D
Pa da nebo bla slovenija ker boš reku da jih je tolk malo ker use pokupijo.
https://www.eea.europa.eu/en/analysis/i...
Ja prodaja se ohlaja ...
rubrika AVTO
PRODAM
hibridni pogon
HEV-hibrid
Preko 1000 oglasov:
rubrika AVTO
PRODAM
elektro pogon
Em what again?
Glede da so tukaj novi in rabljeni in Tesla ne prodaja preko avto.net te številke pravijo čisto drugače....
Torej kot zgleda res gre za neko vzporedno vesolje :D
Pa da nebo bla slovenija ker boš reku da jih je tolk malo ker use pokupijo.
https://www.eea.europa.eu/en/analysis/i...
Ja prodaja se ohlaja ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
BigWhale ::
Jap, v tem vzporednem vesolju VW začasno ustavlja fabrike, ker je prodaja tako odlična. V EU in USA, ki sta na tem svetu, zaloge samo rastejo, ker je prodaja tako odlična.
VW ima ceno postavljeno previsoko in zanic avto. Zato se ne prodaja in zato zapirajo tovarne. Ko imas osnovno verzijo ID3 drazjo od Tesla Model 3, je res no brainer kaj bi clovek kupil, ker pri Tesli dobis bistveno vec za svoj denar. Saj ne, da je Tesla perfektna, ker ni, ker imajo avtomobili se vedno kar nekaj failov ampak 43 jurjev je za entry model avta iz VW tovarne krepko prevec, ker id3 je entry model elektricnega avta.
EVji se sicer konstantno prodajajo in nekako ne zgleda, da bo prislo do neke spremembe v bliznjem casu. Vsi energenti se se vedno drazijo ampak elektrika je se vedno precej cenejsa od bencina. Tudi ce za obcasne daljse voznje placas toliko kot za bencin ali pa celo vec v nekaterih primerih, se na dolgi rok se vedno bolj splaca elektrika, ker pri dnevnih voznjah prihranis bistveno vec.
Sparkxl ::
Prikazano 684 oglasov:
rubrika AVTO
PRODAM
hibridni pogon
HEV-hibrid
Preko 1000 oglasov:
rubrika AVTO
PRODAM
elektro pogon
Em what again?
Glede da so tukaj novi in rabljeni in Tesla ne prodaja preko avto.net te številke pravijo čisto drugače....
Torej kot zgleda res gre za neko vzporedno vesolje :D
Pa da nebo bla slovenija ker boš reku da jih je tolk malo ker use pokupijo.
https://www.eea.europa.eu/en/analysis/i...
Ja prodaja se ohlaja ...
Grem v UTK mode: normalno, hibride noben ne prodaja, ker so zadovoljni z njimi. EVje pa prodajajo ker so ugotovili da so jajca
Res lepi link, ampak daj spomni me...na koncu katerega leta smo že?
Sparkxl ::
Jap, v tem vzporednem vesolju VW začasno ustavlja fabrike, ker je prodaja tako odlična. V EU in USA, ki sta na tem svetu, zaloge samo rastejo, ker je prodaja tako odlična.
VW ima ceno postavljeno previsoko in zanic avto. Zato se ne prodaja in zato zapirajo tovarne. Ko imas osnovno verzijo ID3 drazjo od Tesla Model 3, je res no brainer kaj bi clovek kupil, ker pri Tesli dobis bistveno vec za svoj denar. Saj ne, da je Tesla perfektna, ker ni, ker imajo avtomobili se vedno kar nekaj failov ampak 43 jurjev je za entry model avta iz VW tovarne krepko prevec, ker id3 je entry model elektricnega avta.
Imaš popolnoma prav, ampak VW ni edini s tem problemom. Je samo največji. Kot rečeno, tudi recimo Kone za skoraj 40k noben ne kupi pri zdravi pameti. Kar je lepo vidno tudi tukaj pri največjih evangelistih. Šef odvetnik in njegov novi namestnih deco16 sta oba zele religiozna, ampak oba sta kupila rabljene. Zakaj? Saj vemo zakaj :) Ampak to ju ne ovira pri širjenju religije...vsi drugi bi morali kupit nove.
In tukaj se pojavi zanimivost...novi so predragi, rabljenim pa cene kar konkretno padajo. Zakaj? Jap, premalo povpraševanja oz. drugače povedano...noben jih noče razen zagriženih vernikov
BigWhale ::
Res lepi link, ampak daj spomni me...na koncu katerega leta smo že?
Kaj bi sploh rad dokazal??
22% vseh registriranih avtomobilov v EU je takih, ki imajo neko vrsto elektricnega pogona. Vec kot polovica teh avtomobilov je popolnoma baterijskih. In te stevilke od leta 2019 krepko rastejo.
A to pomeni, da bodo rastle se naprej? Verjetno. Zagotovo pa tega ne vemo. Ampak hkrati pa tudi ne mores rect, da bo prodaja padla in da se bo ustavilo. Na podlagi cesa lahko to reces? Kristalne krogle?
Sparkxl ::
Kaj hočem povedat? Pa saj ni tak težko: da je letos prodaja daaaleč pod pričakovano.
In zakaj je daleč pod pričakovano? Konec free money. Ker celotno eko zeleno gibanje, od propelerjev do avtov je poganjal free money. In letos se vse sesuva pri samo malo povečanih OM
In zakaj je daleč pod pričakovano? Konec free money. Ker celotno eko zeleno gibanje, od propelerjev do avtov je poganjal free money. In letos se vse sesuva pri samo malo povečanih OM
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
deco16 ::
Pač dobiš novi link ko bo novo leto. Lahk pa kaj pobrskam, tudi bolj ažurno, in razočaran boš.
Pa 1 EV sem kupil nov. Zdej so pa rabljeni že tko ugodni da se ne splača preplačevat. Ja 40k za kono je preveč, tudi ID3. Se pa dobijo tudi nove ugodne zadeve. Recimo Born eC4 in podobni.
https://www.reuters.com/markets/europe/...
Evo mal bolj ažurno. EV 10-> 14% 2022 2023 jan october Hibridi 22->25% Boš zdej tiho?
Pa 1 EV sem kupil nov. Zdej so pa rabljeni že tko ugodni da se ne splača preplačevat. Ja 40k za kono je preveč, tudi ID3. Se pa dobijo tudi nove ugodne zadeve. Recimo Born eC4 in podobni.
https://www.reuters.com/markets/europe/...
Evo mal bolj ažurno. EV 10-> 14% 2022 2023 jan october Hibridi 22->25% Boš zdej tiho?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
BigWhale ::
Sparkxl ::
Pač dobiš novi link ko bo novo leto. Lahk pa kaj pobrskam, tudi bolj ažurno, in razočaran boš.
Lahko ti čakaš novo leto, jaz pa že zdaj vidim kaj se dogaja pri dobaviteljih po celi EU...prodajne številke so daleč pod predvidenimi. Ampak tudi oni niso blesavi in se temu prilagajajo. OEMi so jih zdaj lepo nategnili ampak za naprej delajo kalkulacije tako: OEM reče 50k kosov, oni ceno nastavijo na 10k kosov. Veš kaj to pomeni? Dražji kosi in s tem se spet rabije ena fantazija vas vernikov...da bodo cene s časom padle.
Ne pomeni pa to nujno da bo prodaja manjša kot lani, spet ponavljam....10ič: je daleč pod pričakovano.
Kaj hočem povedat? Pa saj ni tak težko: da je letos prodaja daaaleč pod pričakovano.
Sorry, ce se tvoja pricakovanja niso izpolnila. Jaz sem pricakoval, da bo prodaja narascala pocasneje in moja pricakovanja so povsem izpolnjena. :>
A razumes problem? :)
Jaz razumem problem, vi pravljičarji ga ne. Ta pričakovanja so vračunana v ceno in proizvedene količine. Če se ne dosežejo, so to veliki problemi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
deco16 ::
EVji so zrastli 40% napram lani
HEV so zrastli 15% Če sam nahitro skalkuliram
Dobavitelji ti povedo za evropske proizvajalce. Ja so u kurci ampak EV prodaja ne pada in nikakor ni pod pričakovanji.
Torej dokaze na plano al pa ne govorit neumnosti.
Ti si pravličar, mi ti pravimo da raste ti pa praviličaš da ni temu res.
HEV so zrastli 15% Če sam nahitro skalkuliram
Dobavitelji ti povedo za evropske proizvajalce. Ja so u kurci ampak EV prodaja ne pada in nikakor ni pod pričakovanji.
Torej dokaze na plano al pa ne govorit neumnosti.
Ti si pravličar, mi ti pravimo da raste ti pa praviličaš da ni temu res.
deco16 ::
Tolk govorjenja o vernikih na koncu so tisti ki so prepričani da je prodaja EV padla večji verniki. Verujete da bo šlo navzdol, številke tega ne kažejo. Ampak so rekli da bo. Mogoče bo. Sedaj je stanje drugačno.
Bom pa zaključil. Brezveze ker tudi dokazi in številke nič ne pomagajo. Vsak tupi svoje in to je to :D
Bom pa zaključil. Brezveze ker tudi dokazi in številke nič ne pomagajo. Vsak tupi svoje in to je to :D
LeQuack ::
Zakaj nočete da je avto kriza in da padejo cene? Kaj imate od tega? Ste kupil predrago avto in nočete da gre dol?
Quack !
deco16 ::
Noben ni rekel da nočemo krize. Sam sem že parkrat omenil da upam da bo čimprej. Govora je o tem da delež prodanih EV nebo padel in tega spark noče zastopit.
Govori o padcu deleža kosov kar je čist drugo kot delež prodanih EVjev na proti drugih.
Trg je cel preveč napihnjen ampak bolj na ICE strani.
PA BTW cene so padle že kar za EVje kar za ICE nemorem govort, samo gor ;)
Govori o padcu deleža kosov kar je čist drugo kot delež prodanih EVjev na proti drugih.
Trg je cel preveč napihnjen ampak bolj na ICE strani.
PA BTW cene so padle že kar za EVje kar za ICE nemorem govort, samo gor ;)
Kawhi ::
a da hočete krizo? Ok, pa veste koliko je slovensko gospodarstvo odvisno od avto industrije? Vam je vseeno? fajn...
P.s.: sam sem v podjetju, ki ni popolnoma nič odvisno od avtoindustrije pa me vseeno malo skrbi.
P.s.: sam sem v podjetju, ki ni popolnoma nič odvisno od avtoindustrije pa me vseeno malo skrbi.