» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1076 / 1223
»»

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Verjetno se bo najprej vrnilo brezobrestno financiranje, ce bo prodaja sibka. BTW, sploh kdo to ponuja recimo za zgoraj nastete elektricarje? Vcasih je bilo precej tega, zdaj se mi pa zdi, da ni vec popularno.


Pri 5% inflaciji ne bos videl brezobrestnega financiranja. Je pa res, da ce se zacnejo vecja odpuscanja, bo inflacija verjetno precej nizja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

hojnikb je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Verjetno se bo najprej vrnilo brezobrestno financiranje, ce bo prodaja sibka. BTW, sploh kdo to ponuja recimo za zgoraj nastete elektricarje? Vcasih je bilo precej tega, zdaj se mi pa zdi, da ni vec popularno.


no such thing as brezobrestno financiranje. Če je brez obresti, obresti plačaš pr nakupni ceni samga avta...


Nekako tako kot ni popusta, ampak popust ti zaracunajo pri polni ceni. Pa imas tu ljudi z e-upi in e-golfi, kupljenimi za fin popust (z izgubo za OEMa)

Po krizi l. 2008 so proizvjalci dobivali tudi pomoc od drzave ter preko lastnih financnih institucij zagotavljali posojila brez obresti, ker banke so bile v krcu. Razne akcije so se tako pojavljale in celo moznost dobiti ceneje avto na leasing, kot pa na kes (nimam lastnih izkusenj, mi je pa takrat razlagal kolega, ko je kupoval. Mogoce lahko se kdo potrdi).

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Se pa strinjam, trenutna inflacija ni primerna za te stvari. Ampak govora je bilo o recesiji.

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:

Razne akcije so se tako pojavljale in celo moznost dobiti ceneje avto na leasing, kot pa na kes (nimam lastnih izkusenj, mi je pa takrat razlagal kolega, ko je kupoval. Mogoce lahko se kdo potrdi).


To je res, ja. Slo je clo tako dalec, da so dealerji dali toliko popusta oziroma dodatne opreme, da je bil avto na leasing cenejsi in so ljudje kupili avto na leasing in ga takoj odplacali.

red_baron ::

Pozdravljeni,
Ima kdo mogoče Citroen EC4?

Videti je zanimiv avto za tam okoli 22k€ star 2 leti.

Lp

Utk ::

https://www.avtomobilizem.com/novice/ne...

Novi igralci sploh ne jebejo sistema. Imajo nekaj, ni ne vem kaj, in kar udarijo ceno 50 somov. Če jim ne zmanjka denarja preden naredijo dejansko dober avto vreden tega denarja, bo to zelo nevarno za evropejce.

red_baron je izjavil:

Pozdravljeni,
Ima kdo mogoče Citroen EC4?

Videti je zanimiv avto za tam okoli 22k€ star 2 leti.

Lp

Nov je pa 25-26... s tem da naj bi imel nov boljši motor, boljši izkoristek, hitrejše polnjenje. Na papirju je sicer vse zelo podobno, v realnosti pa je nov kar boljši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Ampak da bo Evropejec kar kupoval neko levo znamko bo res trajalo. Ne recem, ce je nek poceni izdelek, za tiste, ki gledajo samo na ceno, vse drugo pa tezko. Tesla je izjema, ker je tu cela zgodba z Elonom, pa ameriska je, in kot znamka vlece neke podobnosti z Applom, za neko kitajsko ali pa vietnamsko znamko pa IMO zna trajati vec kot desetletje, da se sprejme. Se spomnim kako smo gledali na Hyundai vcasih (v 90-ih), pa je nekje, kdaj, po 2010 sele postal nekako splosno sprejet? Ce je.

Zgodovina sprememb…

Sc0ut ::

Fiv3er je izjavil:

Saj ga ni niti z rwd/fwd in baterijo ranga 60kwh, zgoraj našeti, kaj šele 4x4. Zelo verjetno vsi pri 35k delajo že minus razen Tesle, mogoče še MG.


To je butasto zastavljena že cela politika vsega. Ne moraš prodajat avta za ceno, ko je folk pred kratkim še garsonjero kupoval.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Utk ::

V Italiji se ti kitajci, ne nujno električni, počasi kar prijemljejo. 50 jurjev je malo huda, to ne bo šlo, ampak če bi naredili nekaj v rangu kie, za podobno ceno, pozabite, da bojo kar 1/3 cenejši, bi pa najbrž kar šlo.

kow ::

Se pomnite novice iz leta obdobja 2016-2019?

The annual bonus for 2017 will be raised to 4,100 euros ($5,088.10) per worker from 2,905 euros a year earlier, according to the publication seen by Reuters that will be distributed to staff on Thursday. The bonus will affect about 120,000 workers in Volkswagen's (VW) home market.

Nemci so se zajebavali, sedaj bodo placali.

Gregor P ::

codeMonkey je izjavil:

…Se spomnim kako smo gledali na Hyundai vcasih (v 90-ih), pa je nekje, kdaj, po 2010 sele postal nekako splosno sprejet? Ce je.

… vendar so se vmes za nekaj razredov izboljšali in so zato tudi dražja vozila; niso to isti ceneni Hyundai, Kie itd. kot smo jih poznali nekoč.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

SambaShare ::

Utk je izjavil:


Nov je pa 25-26... s tem da naj bi imel nov boljši motor, boljši izkoristek, hitrejše polnjenje. Na papirju je sicer vse zelo podobno, v realnosti pa je nov kar boljši.


Cena novega še ni znana, bo pa zelo verjetno več kot 35k, raje proti 40k. 35k ali 26.5k s subvencijo je cena 50kwh modela, če ga še najdeš.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sej ta, še zmeraj s 50 kwh baterijo, je nov, malo izboljšan.

a_borlak ::

Ni, je nova baterija, pa drug motor. Sicer pa tudi stari eC4 je spodoben avto, če ga primerjaš s klasiko je par tisočakov dražji, ampak to lahko v dveh letih notri prineseš.

Utk ::

Kaj ni? Ni izboljšan, če ima novo baterijo in nov motor? Ni več 50 kwh baterija? Kaj ni?

a_borlak ::

Prej je imela neto kapaciteto 45kWh (ali 46,3kWh po nekaterih podatkih), po novem 50,8kWh neto. Pa motor je po novem 115kW, prej 100kW.

SambaShare ::

So tri verzije:
- 2021 s 50kwh baterijo in 136hp motorjem
- 2022 s 50kwh, sovpada z izdajo X verzije (več uporabne baterije, optimizacije TC, polnjenja, krmiljenja motorja, nov infotainment)
- 2023 s 54kwh in 156hp motorjem (večji doseg, bolj učinkovit?)

Navedene kwh so bruto kapacitete.


Zadnjega "novega" je ravno testiral Bjorn, cena tu še ni znana.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

V slovenskem ceniku imaš 100 kw in 115 kw varianto, in ta druga ima doseg 60 km več, za dobrega jurja doplačila. Baterije so vse deklarirane kot "50 kwh". Nekaj prinese malo nižja poraba, nekaj pa par kwh večja baterija. Tu če ne paziš lahko kupiš rabljenega za isto ali celo več denarja kot je nov in izboljšan, to je vse kar pravim. Kakšnega testnega recimo, ki se ga hočejo znebit po pol leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

a_borlak je izjavil:

Prej je imela neto kapaciteto 45kWh (ali 46,3kWh po nekaterih podatkih), po novem 50,8kWh neto. Pa motor je po novem 115kW, prej 100kW.

Se pravi, je, ne pa da ni.

mikhaair ::

Kateri EV imajo še tako kot Tesla, da ti pokaže predvideno stanje baterije na cilju?

DamijanD ::

Uporabiš BRP in lahko oceniš za vsak avto.

Nissan naj bi bil samo še EV:
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

Gregor P ::

Težko je furati dve zgodbe naenkrat (ICE/MNZ in EV; ali celo 3 plus še vodik ipd.); podjetja kot so Nissan se pač na koncu morajo odločiti za eno ali drugo in potem pri tem vztrajati "do konca", ali pa pač razglasiti bankrot in morda začeti spet na novo s to znamko.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

Ce pustijo na avtih se chademo prikljucek, bodo se prej lahko razglasili bankrot. :>

PS: Hitra polnilnica na letaliscu brnik ima samo dva CCS prikljucka. Ask me how I know. :))

Utk ::

Cela "podpora" za leaf je zelo slaba reklama za nissan. Sam avto ni slab, če poznaš njegove omejitve, je ok. Ampak lahko bi naredili konverter na ccs, pa ga nočejo, lahko bi posodobili vsaj par let nazaj na ccs, pa niso hoteli (zdaj itak več ne bojo), deli zanj izven garancije, kar se tiče pogona, so pa dražji kot za teslo.

Gregor P ::

Pri vsakem vozilu je pač treba poznati njegove omejitve; lepo bi sicer bilo, da bi ti jih proizvajalec oz. prodajalec (ICE/MNZ in EV) jasno nanizal, ampak so očitno vsi mnenja, da potem njihovega vozila ne bi kupil in ti rajši prodajajo zgodbice olepšane resnice>:D

Recimo, ko kupiš EV, se pač moraš zavedati, da ti bo ob povprečni uporabi baterija zdržala nekje od 10 do 15 let (če kupiš e-skiro, ti morda drži 5 let); bodisi boš ti kupil potem novo, ali pa jo bo kupec tvojega rabljenega avtomobila. In če to veš, preprosto vračunaš v skupno oceno stroškov. Če baterija crkne prej imaš garancijo. Če si pripravljen delati z vozilom oz. baterijami lepše kot sicer, morda pridobiš nekaj časa uporabe več. Seveda, če si naprej sploh kupil kakovostno vozilo s kakovostnimi baterijami.

Tako si pa moramo kupci sami pomagati z deljenjem podatkov med seboj, da po nekaj letih uporabe ugotovimo, kateri se bolj kvari ipd. enako sedaj z baterijami bomo šele sčasoma pridobili podatke, katera vozila s katerimi baterijami se odrežejo boljše v praksi.

Ves čas pa je upanje, da bodo naredili res kaj revolucionarnega do takrat, ko nam upešajo naša baterije.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

deco16 ::

Najstarejši na avtonetu so letnik 2011 torej 12 let stari, z zelo manjšo baterijo(za večkratnik) in večjim številom ciklov. Vi pa še kar upate da bo vse skupaj crknilo po 10 letih.

Kawhi ::

DamijanD je izjavil:

Uporabiš BRP in lahko oceniš za vsak avto.

Nissan naj bi bil samo še EV:
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...



Samo v Evropi, drugje bo kar lepo še ice

BigWhale ::

Za napovedovanje crne prihodnosti si dajte odpret drugo debato.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

DamijanD ::

Toyota je očitno ugotovila, da bo treba tudi na BEV vagon stopiti:
https://arstechnica.com/cars/2023/09/to...

kow ::

Zelo dolgorocni plani. Kar pomeni, da nimajo se nic. Ouch.

hojnikb ::

DamijanD je izjavil:

Toyota je očitno ugotovila, da bo treba tudi na BEV vagon stopiti:
https://arstechnica.com/cars/2023/09/to...

A še kr tupajo z solid state baterijami? Toyota is truly dead (kar se tiče EV tehnologije).

Short that bitch to hell.

Al pa če pridejo k pameti in se povežejo s kakšmimi kitajci za šeranje platform... That might save them.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Pithlit ::

kow je izjavil:

Zelo dolgorocni plani. Kar pomeni, da nimajo se nic. Ouch.

No ja, 3 leta ni ravno zelo dolgoročno. Ali se jim bo izšlo ali ne... je pa drug problem.
Life is as complicated as we make it...

Gregor P ::


A smo si vsi želeli prešaltati na varčne žarnice? Ali pa LCD ekrane? Malo so prisilili, malo smo goljufali dokler je šlo, potem smo pa rekli, fuck it, zdaj smo na ledicah, in ni nam kaj dost žal.

Mimogrede meni je še vedno žal in pogrešam stare žarnice. Če res nimaš čisto vse električne napeljave doma speljane na novo, moraš praktično pri vsaki LED "varčni" žarnici ugotavljati, kaj je narobe, da ne deluje povsem po specifikacijah, sploh te s funkcijo zatemnjevanja so prava nočna mora. Včeraj sem kupil tri različne LED žarnice, da je potem končno ena delala normalno (seveda potrebuješ za ta namen tudi posebno LED stikalo za zatemnjevanje; ta stari niso več uporabni - je seveda tudi vsaj ene 30 evrov razlike v ceni enega in drugega). Vsaka taka žarnica pa stane vsaj 8 evrov, rajši več. To za mene ni napredek. Ampak dobro, to so le žarnice, EV je pa za nekaj rangov dražja zadeva.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Že zdaj ni nujno dražja zadeva (od ice), in vsako leto je manj dražja v večih razredih. Citroen e-c4 je zdaj cenejši od enako opremeljenega golfa. Še clio hibrid je dražji. Če ti doseg zadošča, je to res no-brainer.

Gregor P ::

Ampak to je vse že v štartu predrago za kar ponujajo. Nismo še pri izenačenju. Ampak upam da tam nekje do 2030-2035 bomo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Mislim, a golf pa ni predrag za kar ponuja? Ali pa clio, osnovni za 16-18 jurjev, kolk že je? Ali pa corolla, octavia za 30.
Pač so cene take kot so, normalno da so previsoke, ampak če ne bo neke večje krize, ne bojo kar padle.

Pri izenačenju smo že v razredu nad nekje 35 jurjev (če ne odštevamo subvencije). Tesla, osnovna ali pa LR, ni nič dražja od podobne konkurence na nafto. Tudi e-c4 brez subvencije ni kaj dost dražji. Če upoštevaš TCO, je pa itak cenejši že zelo hitro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Le da jaz pri TCO upoštevam tudi menjavo, ali pa vsaj obnovo baterije in to zaenkrat še ni poceni. Zdaj če pa avto prodam/menjam že po 5-ih letih, potem pa še vedno nisem odplačal višje cene EV oz. moram to dobiti not pri prodaji; če je seveda to kdo pripravljen plačat (in ta bo verjetno tudi upošteval starost baterije in morebitno zamenjavo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

A pri dizlu tudi upoštevaš menjavo motorja?
Sej imaš vso pravico bit bedast in narobe računat, živimo v demokraciji...samo vprašam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Jaz dizlov ne vozim; že zaradi tega ne, ker naredim premalo kilometrov. Če pa bi bil podjetnik in bi kupoval dizle zaradi vseh voženj in opravljenih kilometrov, potem bi seveda upošteval tudi karakteristike dizlov pri nakupu; in bodisi bi moral prejeti nek popust ali pa daljšo garancijo na motor ipd. (če res že vnaprej vem, da obstaja velika možnost, da se mi stroški nakupa morda ne bodo povrnili). Tako pa se na njih ne spoznam in težko kaj rečem. Zagotovo pa jih ne bi kupoval, če je na splošno jasno, da njihovi motorji po 5-ih letih na veliko crkujejo. Najmanj kar je - če bi si ga res tako zelo želel - bi počakal, da te napake z razvojem skozi leta odpravijo :|

P.S.: obstaja še možnost nakupa, če sem mehanik ali strojnik in bi rad doma šraufal te zadeve, da vidim v čem je hec teh okvar.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Če računaš TCO je itak vsak avto po 10 letih vreden samo še en drobiž, 10 let bo vsaka baterija zdržala. Če prodajaš prej pač v TCO daš izgubo vrednosti, recimo po 5 letih je (bil včasih) avto vreden še nekje 40% novega. To velja za EV in ICE, večje spremembe so med modeli in znamkami, to so pa lahko zajebi tako na ICE kot EV strani.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

Če računaš TCO je itak vsak avto po 10 letih vreden samo še en drobiž, 10 let bo vsaka baterija zdržala. Če prodajaš prej pač v TCO daš izgubo vrednosti, recimo po 5 letih je (bil včasih) avto vreden še nekje 40% novega. To velja za EV in ICE, večje spremembe so med modeli in znamkami, to so pa lahko zajebi tako na ICE kot EV strani.



Upaš garantirat da bo vsaka baterija 10 let držala da nobena ne bo crknila? Jaz ne bi upal, tudi proizvajalci ne upajo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

J.McLane ::

Če ne upaš garantirat pa kupi Toyoto, ki garantira točno to. Ostali garantirajo "samo" 8 let.

Kot sem napisal imaš zajebe modeleov tako na ICE kot EV strani, pri teh bo pač šla izguba vrednosti na blizu 0 po 10 letih.

Ne vem kako upaš kupit navaden avto kjer je tipično garancija samo 2-5 let, a ti po 5 letih računaš na menjavo motorja, ker ni več v garanciji?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

Le da je ekvivalent crknjene baterije podoben crknjenemu motorju, ki ga moraš v celoti zamenjati. Pa ne vem, če motor res stane 10.000 evrov. Za kakšen Clio najbrž ni dražji od 2000 evrov. Ali je?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Vrednost baterijskega sklopa je veliko vecja, kot je vrednost motorja. Kar je problem, da.

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

Če ne upaš garantirat pa kupi Toyoto, ki garantira točno to. Ostali garantirajo "samo" 8 let.

Kot sem napisal imaš zajebe modeleov tako na ICE kot EV strani, pri teh bo pač šla izguba vrednosti na blizu 0 po 10 letih.

Ne vem kako upaš kupit navaden avto kjer je tipično garancija samo 2-5 let, a ti po 5 letih računaš na menjavo motorja, ker ni več v garanciji?



Pa je vrednost baterijskega sklopa dejansko enaka kot cena novega motorja?

Bi rekel da je pri Cliotu motor VELIKO VELIKO cenejši kot katerikoli baterijski sklop v EVjih ki so danes na trgu....
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

Problem je da mislijo tisti ki evja še nikol niso vozili, da bo treba baterijo menjat. 8 let ni malo garancije in verjemite mi da so se proizvajalci zaziharali da bo zdržala še veliko več ;) Ampak ja treba spremenit miselnost iz baterije v telefonu ker to ni enako.

kow ::

Nove avtomobile kupuje manjsina prebivalstva. Sam sem 2x kupil cirka 10 let star avto, nikoli mlajsega. Baterije izven garancije so zaenkrat neznano tveganje. Revnejsi si -> manj lahko tvegas. Nobene potrebe ni, da se pretvarjamo, da to ni problem.

Ko sem kupil staro kanto, sem imel kar predvidljiv TCO za naslednjih 5 let. Pri BEV, nisem preprican, ce bi znal naracunati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Mato989 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Če ne upaš garantirat pa kupi Toyoto, ki garantira točno to. Ostali garantirajo "samo" 8 let.

Kot sem napisal imaš zajebe modeleov tako na ICE kot EV strani, pri teh bo pač šla izguba vrednosti na blizu 0 po 10 letih.

Ne vem kako upaš kupit navaden avto kjer je tipično garancija samo 2-5 let, a ti po 5 letih računaš na menjavo motorja, ker ni več v garanciji?



Pa je vrednost baterijskega sklopa dejansko enaka kot cena novega motorja?

Bi rekel da je pri Cliotu motor VELIKO VELIKO cenejši kot katerikoli baterijski sklop v EVjih ki so danes na trgu....


Na koncu se gre samo za verjetnost in statistiko. Če neka Toyota upa dati garancijo 10 let na EV in tudi svoje hibride (ki jih proda 2 miliona letno), kjer so baterijo še bolj na udaru (1 kWh je redno podvržena 8C in več praznjenim/polnjenim). Verjetnost total failura tudi lepo oceni trg rablejnih vozil, kjer se lepo vidi, da je tudi 10 let star EV še vedno nekaj vreden in ni samo za v prešo. Se bo pa definitvno pokazala razlika med slabim EV in dobrim, to se vidi že sedaj, kjer recimo Nissan Leaf kaže veliko večjo degradacijo baterije in je jasno posledično tudi kot rabljen avto veliko cenejši.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

Mato989 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Če ne upaš garantirat pa kupi Toyoto, ki garantira točno to. Ostali garantirajo "samo" 8 let.

Kot sem napisal imaš zajebe modeleov tako na ICE kot EV strani, pri teh bo pač šla izguba vrednosti na blizu 0 po 10 letih.

Ne vem kako upaš kupit navaden avto kjer je tipično garancija samo 2-5 let, a ti po 5 letih računaš na menjavo motorja, ker ni več v garanciji?



Pa je vrednost baterijskega sklopa dejansko enaka kot cena novega motorja?

Bi rekel da je pri Cliotu motor VELIKO VELIKO cenejši kot katerikoli baterijski sklop v EVjih ki so danes na trgu....


Na koncu se gre samo za verjetnost in statistiko. Če neka Toyota upa dati garancijo 10 let na EV in tudi svoje hibride (ki jih proda 2 miliona letno), kjer so baterijo še bolj na udaru (1 kWh je redno podvržena 8C in več praznjenim/polnjenim). Verjetnost total failura tudi lepo oceni trg rablejnih vozil, kjer se lepo vidi, da je tudi 10 let star EV še vedno nekaj vreden in samo za v prešo. Se bo pa definitvno pokazala razlika med slabim EV in dobrim, to se vidi že sedaj, kjer recimo Nissan Leaf kaže veliko večjo degradacijo baterije in je jasno posledično tudi kot rabljen avto veliko cenejši.


Ja samo problem je da oni dajejo neko čudno garancijo kjer ti garantirajo da bo najmanj tolko %, ne na ful... si predstavljaš da bi ICE imel garancijo na motor ki bo vsako leto zgubil kakega konja, ali ki bo vsako leto rezervar za bencin imel 3% manj? :P

Pri ICEjih kupiš avto pa je rezervar še skoz 50l in z 50l prepelješ toliko in toliko... pri EVjih bo pa to vedno neko preračunavanje pa toliko upade pa vse te pizdarije

Skratka kompliciranje.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Baterija, ki je izven garancije in je res za zamenjat, je prevozila minimalno 300, še raje 400,000 km, če ne več. Prihranila je denarja za cel avto, ne samo "zase". Če bi recimo, teoretično, imel 10 let star EV zanič baterijo, nov tak recimo da stane (oz. bo takrat stal) 30 jurjev, je v resnici še zmeraj vreden vsaj 5, ker za 10 imaš novo baterijo, in teh 10 bo ona v naslednjih letih zlahka prihranila na gorivu. Se pravi, na gorivu in servisih so prejšni lastniki prišparali za cel avto, in še zmeraj ga bojo prodali za 5 jurjev. Danes za 5 jurjev zelo težko dobiš leafa z zanič baterijo, kaj šele kaj boljšega.

kjer recimo Nissan Leaf kaže veliko večjo degradacijo baterije in je jasno posledično tudi kot rabljen avto veliko cenejši.

Pa vseeno relativno drag.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
1076 / 1223
»»