» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1063 / 1167
»»

Utk ::

Kaj si ti zdaj sploh povedal?

Način plačevanja je tak kot je iz čisto logičnih razlogov. V osnovi so bile aplikacije, ker polnilnica itak mora bit online, mora delat v dežju in snegu, nekje 50 metrov od prve strehe, zato nočeš tam fensi rež za ne vem kaj, in da lahko spremljaš polnjenje ko sediš v gostilni. Kako bi to izvedel z gotovino ali bančno kartico? Potem so uvedli fizične kartice, ki je samo prisloniš na avtomat, in ki jo imaš še zmeraj načeloma povezano z aplikacijo v kateri spremljaš polnenje, ti pa dela tudi, če ti je telefon crknu. Kar ni slabo. In ker ni bilo neke univerzalne aplikacije/kartice, je vsaka mreža naredila svojo. Mislim da je do tu vse logično. Na začetku je bilo polnjenje itak zastojn ali skoraj zastonj, pri znesku dveh evrov na polnjenje, ali pa 5 evrov na dan, pač 8 let nazaj ni bilo smotrno postavljat na vsako polnilnico še POS terminala. To stane.

To kar se vam zdi kot bedasta ideja je v resnici imelo smisel, in še zmeraj ga ima. Vzemimo 8, 10 polnilnic pred bauhausom. 95% časa je vseh 10 praznih, vprašanje če je 10 polnjenj na dan na vseh desetih. Koliko POS terminalov bi vi tam montirali? 10? Enega, in bi potem nekako izbiral kam si priklopil avto? Kako bi se ta solucija skalirala? In za kaj, da bi enkrat na teden nekdo plačal s kartico? Zato da bi bili srečni ljudje, ki itak nočejo imet EV? Prosim vas...

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Kaj si ti zdaj sploh povedal?

Način plačevanja je tak kot je iz čisto logičnih razlogov. V osnovi so bile aplikacije, ker polnilnica itak mora bit online, mora delat v dežju in snegu, nekje 50 metrov od prve strehe, zato nočeš tam fensi rež za ne vem kaj, in da lahko spremljaš polnjenje ko sediš v gostilni. Kako bi to izvedel z gotovino ali bančno kartico? Potem so uvedli fizične kartice, ki je samo prisloniš na avtomat, in ki jo imaš še zmeraj načeloma povezano z aplikacijo v kateri spremljaš polnenje, ti pa dela tudi, če ti je telefon crknu. Kar ni slabo. In ker ni bilo neke univerzalne aplikacije/kartice, je vsaka mreža naredila svojo. Mislim da je do tu vse logično. Na začetku je bilo polnjenje itak zastojn ali skoraj zastonj, pri znesku dveh evrov na polnjenje, ali pa 5 evrov na dan, pač 8 let nazaj ni bilo smotrno postavljat na vsako polnilnico še POS terminala. To stane.

To kar se vam zdi kot bedasta ideja je v resnici imelo smisel, in še zmeraj ga ima. Vzemimo 8, 10 polnilnic pred bauhausom. 95% časa je vseh 10 praznih, vprašanje če je 10 polnjenj na dan na vseh desetih. Koliko POS terminalov bi vi tam montirali? 10? Enega, in bi potem nekako izbiral kam si priklopil avto? Kako bi se ta solucija skalirala? In za kaj, da bi enkrat na teden nekdo plačal s kartico? Zato da bi bili srečni ljudje, ki itak nočejo imet EV? Prosim vas...



Saj je tudi pred kafe avtomatom na ulici vecino nikogar in ima pos kje je tezava?

Kar se pa tice appa zakaj ni urejeno tako da v avtu sedis in vidis kako se polni ce je bajr polnjenje tako hitro kot tankanje benza potem ne vidim tezave da not sedis in gledas in ustavis polnjenje po potrebi kot jaz ustavim tankanje benza v moj ice z roko tren oka
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Utk je izjavil:


To kar se vam zdi kot bedasta ideja je v resnici imelo smisel, in še zmeraj ga ima. Vzemimo 8, 10 polnilnic pred bauhausom. 95% časa je vseh 10 praznih, vprašanje če je 10 polnjenj na dan na vseh desetih. Koliko POS terminalov bi vi tam montirali? 10? Enega, in bi potem nekako izbiral kam si priklopil avto? Kako bi se ta solucija skalirala? In za kaj, da bi enkrat na teden nekdo plačal s kartico? Zato da bi bili srečni ljudje, ki itak nočejo imet EV? Prosim vas...


Ne, ne! Ce bi bilo placevanje s kartico ali pa z gotovino, bi SIGURN FUL VEC ljudi kupil EV. Zgodile bi se masovne migracije. ZIHR!

Jaz, realno preden sem kupil EV, se niti nisem ukvarjal s tem kako se placuje polnjenje.

Utk ::

Saj je tudi pred kafe avtomatom na ulici vecino nikogar in ima pos kje je tezava?

Kafe avtomat ti prodaja kavo za 30 centov po evro pa pol. Pri eni kavi je več marže kot pri vseh polnenjih na polnilnici cel dan. Če bi imele take marže kot pri kafetu, bi pa spet pizdakal zakaj je tako draga elektrika.

Kar se pa tice appa zakaj ni urejeno tako da v avtu sedis in vidis kako se polni ce je bajr polnjenje tako hitro kot tankanje benza potem ne vidim tezave da not sedis in gledas in ustavis polnjenje po potrebi kot jaz ustavim tankanje benza v moj ice z roko tren oka

Da je polnenje z elektriko tako hitro kot tankanje bencina lahko izjavi samo idiot. Tako da...si idiot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:


Kar se pa tice appa zakaj ni urejeno tako da v avtu sedis in vidis kako se polni


Saj je tako urejeno. Cesa tocno nisi razumel? Gres ven iz avta, prikljucis kabel, gres nazaj v avto, in v aplikaciji aktiviras polnjenje. Saj ni tko tezko razumet, no.

Mato989 je izjavil:


ce je bajr polnjenje tako hitro kot tankanje benza potem ne vidim tezave da not sedis in gledas in ustavis polnjenje po potrebi kot jaz ustavim tankanje benza v moj ice z roko tren oka


A se namerno delas debila in trolas, al res se nisi dojel, kar so ti ljudje razlagali o hitrosti polnjenje in hitrosti vtikanja kabla? Ce je to slednje, povej, to bo kdo se enkrat razlozil. Ce je pa tisto prvo, bos pa verjetno pocasi letel iz teme. Ker zdaj ze tretjic ponavljas iste debilizme in se delas neumnega.

MrStein ::

BigWhale je izjavil:



Jaz, realno preden sem kupil EV, se niti nisem ukvarjal s tem kako se placuje polnjenje.

Jaz pri/pred nakupu ICE tudi ne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Pithlit ::

MrStein je izjavil:

BigWhale je izjavil:



Jaz, realno preden sem kupil EV, se niti nisem ukvarjal s tem kako se placuje polnjenje.

Jaz pri/pred nakupu ICE tudi ne.

Ta je pa skoraj zmagovalno globoka.
Life is as complicated as we make it...

Senior Dev ::

Dajte tega Matota trola na hladno, no. Samo z EV lahko ustavimo ujme. Pošljimo do takrat kako sporočilo UJMA5 ali UJMA10 na 1919. če že moramo tankat dizel.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

DamijanD ::

https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
v Nemčiji v prvih 7 mesecih na novo registriranih 41.475 popolnoma električnih vozil znamke Volkswagen in 40.289 električnih avtomobilov znamke Tesla, na tretjem mestu Mercedes (20.613). Sledili so Audi (16.786), BMW (15.987) in Hyundai (15.411).
koliko je pa fantomskih registracij pa članek ne poroča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

jernejl je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Z gotovino, saj si se hecal, a ne? Kaj bo naslednja stvar? Placevanje z rizem in moko?
Gotovina je zakonito plačilno sredstvo, ki ga sprejemajo skorajda povsod, vsaj v Sloveniji. Pravo vprašanje torej je, zakaj ne. Kaj je na polnilnicah tako posebnega, da se ne da pobirati gotovine, kot jo denimo lahko pobira avtomat za sendviče?


Zato, ker gre za se eno stvar, ki gre lahko narobe.

Tvoja trditev je taka, kot če bi pri strežnikih rekel, da je redundantno napajanje (ali pa redundantna omrežna povezava) brezveze, ker je to samo še ena stvar, ki gre lahko narobe. Pa sem ti ravno zgoraj razložil, da je ravno obratno, in da dodatna možnost plačila zmanjšuje možnosti, da bi šlo kaj narobe. Če gre pri enem načinu plačila kaj narobe, lahko izbereš drugega, in se izogneš temu, da bi polnjenje šlo narobe.

Utk je izjavil:

Način plačevanja je tak kot je iz čisto logičnih razlogov. V osnovi so bile aplikacije, ker polnilnica itak mora bit online, mora delat v dežju in snegu, nekje 50 metrov od prve strehe, zato nočeš tam fensi rež za ne vem kaj
Te fensi reže za ne vem kaj bankomati in avtomati za kavo omogočajo že 20 let.

, in da lahko spremljaš polnjenje ko sediš v gostilni. Kako bi to izvedel z gotovino ali bančno kartico?
Na kaj se nanaša vprašanje? Če na plačilo, potem ga lahko izvedeš enako kot na avtomatu za kavo, z gotovino ali s kartico. Če na spremljanje polnjenja v gostilni, čemu bi za ta namen za vsako polnilnico nameščal ekstra aplikacijo, če lahko uporabiš povezavo z avtomobilom.

To kar se vam zdi kot bedasta ideja je v resnici imelo smisel, in še zmeraj ga ima. Vzemimo 8, 10 polnilnic pred bauhausom. 95% časa je vseh 10 praznih, vprašanje če je 10 polnjenj na dan na vseh desetih. Koliko POS terminalov bi vi tam montirali? 10?
Toliko kot je označenih parkirnih (polnilnih) mest, kablov za polnjenje, ekranov za prikaz stanja polnjenja in podobno. Običajno ima vsako polnilno mesto vse to svoje. POS terminal košta nekaj deset evrov, to je manj, kot košta risanje črt, ki označujejo parkirno (polnilno) mesto.

Kafe avtomat ti prodaja kavo za 30 centov po evro pa pol.
Meni jo avtomat prodaja za 40 centov in plačam jo lahko s kartico ali gotovino. In kot že rečeno, cena POS terminala je zanemarljiva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Pithlit ::

jernejl je izjavil:

BigWhale je izjavil:

jernejl je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Z gotovino, saj si se hecal, a ne? Kaj bo naslednja stvar? Placevanje z rizem in moko?
Gotovina je zakonito plačilno sredstvo, ki ga sprejemajo skorajda povsod, vsaj v Sloveniji. Pravo vprašanje torej je, zakaj ne. Kaj je na polnilnicah tako posebnega, da se ne da pobirati gotovine, kot jo denimo lahko pobira avtomat za sendviče?


Zato, ker gre za se eno stvar, ki gre lahko narobe.

Tvoja trditev je taka, kot če bi pri strežnikih rekel, da je redundantno napajanje (ali pa redundantna omrežna povezava) brezveze, ker je to samo še ena stvar, ki gre lahko narobe. Pa sem ti ravno zgoraj razložil, da je ravno obratno, in da dodatna možnost plačila zmanjšuje možnosti, da bi šlo kaj narobe. Če gre pri enem načinu plačila kaj narobe, lahko izbereš drugega, in se izogneš temu, da bi polnjenje šlo narobe.

Utk je izjavil:

Način plačevanja je tak kot je iz čisto logičnih razlogov. V osnovi so bile aplikacije, ker polnilnica itak mora bit online, mora delat v dežju in snegu, nekje 50 metrov od prve strehe, zato nočeš tam fensi rež za ne vem kaj
Te fensi reže za ne vem kaj bankomati in avtomati za kavo omogočajo že 20 let.

, in da lahko spremljaš polnjenje ko sediš v gostilni. Kako bi to izvedel z gotovino ali bančno kartico?
Na kaj se nanaša vprašanje? Če na plačilo, potem ga lahko izvedeš enako kot na avtomatu za kavo, z gotovino ali s kartico. Če na spremljanje polnjenja v gostilni, čemu bi za ta namen za vsako polnilnico nameščal ekstra aplikacijo, če lahko uporabiš povezavo z avtomobilom.

To kar se vam zdi kot bedasta ideja je v resnici imelo smisel, in še zmeraj ga ima. Vzemimo 8, 10 polnilnic pred bauhausom. 95% časa je vseh 10 praznih, vprašanje če je 10 polnjenj na dan na vseh desetih. Koliko POS terminalov bi vi tam montirali? 10?
Toliko kot je označenih parkirnih (polnilnih) mest, kablov za polnjenje, ekranov za prikaz stanja polnjenja in podobno. Običajno ima vsako polnilno mesto vse to svoje. POS terminal košta nekaj deset evrov, to je manj, kot košta risanje črt, ki označujejo parkirno (polnilno) mesto.

Kafe avtomat ti prodaja kavo za 30 centov po evro pa pol.
Meni jo avtomat prodaja za 40 centov in plačam jo lahko s kartico ali gotovino. In kot že rečeno, cena POS terminala je zanemarljiva.

Vi pa še niste polnili avtomobila na javni polnilnici, kajneda?

Pa, mimogrede, cena pos terminala nikakor ni zanemarljiva. Zakaj misliš jih ni na vsaki ročki ko tankaš na pumpi? Tko, z glave, vem sam za eno tako točilno mesto ki je opremljeno s pos terminalom.

Pa čisto mimogrede. Poznam kar nekaj avtomatov za kavo ki ne sprejemajo gotovine. Ne ga biksat no. Saj hočemo napredek?
Life is as complicated as we make it...

nejc_nejc ::


Pa, mimogrede, cena pos terminala nikakor ni zanemarljiva. Zakaj misliš jih ni na vsaki ročki ko tankaš na pumpi? Tko, z glave, vem sam za eno tako točilno mesto ki je opremljeno s pos terminalom.

Zato, da kupiš še čokolado.

Utk ::

Če na spremljanje polnjenja v gostilni, čemu bi za ta namen za vsako polnilnico nameščal ekstra aplikacijo, če lahko uporabiš povezavo z avtomobilom.

Vsi avti nimajo neke strašne povezave, da bi tam videl koliko kwh si napolnil, hitrost, stanje, ceno do zdaj, v realnem času, ustavitev polnjenja imajo pa v bistvu preklemano redki. Ampak sej vidimo kolk izkušenj imate s tem, da ste tako pametni.

Toliko kot je označenih parkirnih (polnilnih) mest, kablov za polnjenje, ekranov za prikaz stanja polnjenja in podobno. Običajno ima vsako polnilno mesto vse to svoje. POS terminal košta nekaj deset evrov, to je manj, kot košta risanje črt, ki označujejo parkirno (polnilno) mesto.

Terminal, ki je uporabljen enkrat na teden, pač ni rentabilen.

Meni jo avtomat prodaja za 40 centov in plačam jo lahko s kartico ali gotovino. In kot že rečeno, cena POS terminala je zanemarljiva.

Če bi tvoj kavomat prodal toliko kave kot je polnjenj na eni polnilnici, ne bi odstranili samo pos terminala z njega, ampak kar cel kavomat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Rentabilnost je v vseh teh primerih brezvezna.
Sem ti že prej razložil, pa si predlagal izbris in je izbrisano, da je fora postavitve bila zasesti lokacijo ter ele. kapaciteto.

Kakorkoli zajebali so s "pišmeuhovskim" pristopom.

Utk ::

Morda, ampak pos terminal ne bi tu nič spremenil.

nejc_nejc ::

Bojo popravili nič bat.
Enako, kot so, na self pumpah, kjer so ti v štartu poturavali točenje za fiksen znesek????

Utk ::

Niso, samo ljudje so se bali, da bojo toliko plačali, tudi če natočijo manj.
Kot ponavadi je problem v bedakih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Si še premlad in se ne spomniš. Ali je bil znesek ali pa litri, ne bom trdil.

Utk ::

Bolje da ne.
Jaz sem tam tankal prvi mesec ko so odprli in ni bilo tega. Je pa res, da takrat ni imel vsak spletne banke, kaj šele na telefonu, tam si dal pa kartico in izbral znesek. Scary shit za nekatere ja.
Za gotovino ti je pa sprintalo dobropis nazaj.

Nekateri bi šli radi nazaj v te čase še pri elektriki... Damn:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Spet ne razumes.
Vecina komentira "debilnost" sistemov, ki so postavljeni adhok, brez predhodnega razmisleka kaj taka implementacija vse za seboj potegne.
To zame ni napredek temvec nekaj, samo da je in ponovno vracanje na kraj zločina, kar pa res potegne stroške za sabo.

BigWhale ::

jernejl je izjavil:

Tvoja trditev je taka, kot če bi pri strežnikih rekel, da je redundantno napajanje (ali pa redundantna omrežna povezava) brezveze, ker je to samo še ena stvar, ki gre lahko narobe. Pa sem ti ravno zgoraj razložil, da je ravno obratno, in da dodatna možnost plačila zmanjšuje možnosti, da bi šlo kaj narobe. Če gre pri enem načinu plačila kaj narobe, lahko izbereš drugega, in se izogneš temu, da bi polnjenje šlo narobe.


Ne, narobe si me razumel in tudi tvoja primerjava je zgresena. Vec moznosti je, da bo se bo kaksna stvar pokvarila in bo polnilnica zaradi tega off-line.

jernejl je izjavil:

Kafe avtomat ti prodaja kavo za 30 centov po evro pa pol.
Meni jo avtomat prodaja za 40 centov in plačam jo lahko s kartico ali gotovino. In kot že rečeno, cena POS terminala je zanemarljiva.


Meni je v bistvu vseeno ali polnilnice podpirajo gotovino ali ne, ker imam gotovino tako redko pri sebi, da zame to ne igra nobene vloge.

Je pa bizarno do kam smo prisli pri problemih s tankanjem. Do tega, da polninice ne sprejemajo gotovine. Noro. :))

BigWhale ::

nejc_nejc je izjavil:

Spet ne razumes.
Vecina komentira "debilnost" sistemov, ki so postavljeni adhok, brez predhodnega razmisleka kaj taka implementacija vse za seboj potegne.
To zame ni napredek temvec nekaj, samo da je in ponovno vracanje na kraj zločina, kar pa res potegne stroške za sabo.


Pa, a se ti res zdi, da se uporabniki EVjev tega ne zavedamo, da bi ble lahko stvari boljse? :) Glede na to, da nekateri dnevno uporabljajo to infrastrukturo? :)

Stvari se zdalec niso idealne ampak problemi, ki so, so trivialni. Ce bi vse polnilnice podpirale tudi placilo z gotovino, bi bila uporaba mogoce lazja za pol promila ljudi. Ljudje ne bi zaradi tega masovno menjavali vrste pogona.

Meni je veliko vecji problem to, da se polnilnice zrine nekam na rob parkirisca in brez strehe nad glavo.

nejc_nejc ::

Meni je veliko vecji problem to, da se polnilnice zrine nekam na rob parkirisca in brez strehe nad glavo.

Se strinjam, sem bil udeležen pri treh in odgovor na vse kar govorimo je bil nasmešek.
Prekopavanje obstoječih parkirišč, ni glih trivialno. Ne vedo, kje imajo obstoječe lajtenge..tam nekje.. za strehico se jim pa jeb.....
Kot sem reku pozicija in kapaciteta štroma.
Vse ostalo, pa samo, da je.

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Spet ne razumes.
Vecina komentira "debilnost" sistemov, ki so postavljeni adhok, brez predhodnega razmisleka kaj taka implementacija vse za seboj potegne.
To zame ni napredek temvec nekaj, samo da je in ponovno vracanje na kraj zločina, kar pa res potegne stroške za sabo.


Pa, a se ti res zdi, da se uporabniki EVjev tega ne zavedamo, da bi ble lahko stvari boljse? :) Glede na to, da nekateri dnevno uporabljajo to infrastrukturo? :)

Stvari se zdalec niso idealne ampak problemi, ki so, so trivialni. Ce bi vse polnilnice podpirale tudi placilo z gotovino, bi bila uporaba mogoce lazja za pol promila ljudi. Ljudje ne bi zaradi tega masovno menjavali vrste pogona.

Meni je veliko vecji problem to, da se polnilnice zrine nekam na rob parkirisca in brez strehe nad glavo.

Ok samo ti nisi ta, ki dnevno uporablja drugo infrastrukturo, ampak kot si zapisal praktično vedno polniš doma, tako da najbrž tudi težko komentiraš pol za ostale 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

FeDF6 ::

nejc_nejc je izjavil:

Zato, da kupiš še čokolado.

precej res, čeprav imaš še vsaj eno rešiteve z namenskim app in odloženim plačilom - anonimno pa res ni

Gregor P ::

Glede na to, da je praktično vsak EV še pametni računalnik/telefon poleg, bi dejansko lahko uredili hitro elektronsko brezžično plačevanje za vse in bi poleg lahko imeli tudi alternativno plačevanje za tisti manjši odstotek ljudi - sploh če je takšna polnilnica na kakšni bencinski črpalki, ne bi smel biti noben problem tudi plačilo z gotovino.

Verjetno je pa res najboljše, da to vsaj na ravni EU reši EK, ker če bomo čakali na trg oz. proizvajalce, se bomo lahko še načakali.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:


Ok samo ti nisi ta, ki dnevno uporablja drugo infrastrukturo, ampak kot si zapisal praktično vedno polniš doma, tako da najbrž tudi težko komentiraš pol za ostale 8-)


Saj je ne, ko pa jo, je pa vseeno lepo, ce je service tak kot treba.

MrStein ::

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:


Ok samo ti nisi ta, ki dnevno uporablja drugo infrastrukturo, ampak kot si zapisal praktično vedno polniš doma, tako da najbrž tudi težko komentiraš pol za ostale 8-)


Saj je ne, ko pa jo, je pa vseeno lepo, ce je service tak kot treba.

Enako velja za razne načine plačila.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

nejc_nejc je izjavil:

Spet ne razumes.
Vecina komentira "debilnost" sistemov, ki so postavljeni adhok, brez predhodnega razmisleka kaj taka implementacija vse za seboj potegne.
To zame ni napredek temvec nekaj, samo da je in ponovno vracanje na kraj zločina, kar pa res potegne stroške za sabo.

Debilen si ti, če misliš, da je tako. Počasne polnilice so postavljene na navadnih parkingih, čim več tem boljše. Petrol in EE so postavili teh polnilnic toliko, da je imel praktično vsak EV v Sloveniji svojo, pa še eno rezervno. S tem da jaz najbrž naredim nadpovprečno km z avtom, blizu 20,000, pa polnem morda enkrat na mesec na taki polnilnici. In zdaj bi ti "zame" nekje postavljal kupe pos terminalov. Hitre polnilnice so pa postavili ali eno zraven teh počasnih ali pa je postavil petrol nekje na svoji črpalki malo izven. V prvem primeru ne moreš kar tako postavljat neke strehe na navadnem parkingu. Drugo je bilo pa adhoc, ja, in samo idiot bi delal zraven še eno streho veliko 100m2, v višini vsaj 4,5 metrov kot je na črpalki, za v povprečju eno polnjenje na dan, kot je veljalo še par let nazaj. In že takrat se je vedelo, da en chademo in en 50 kw css pač ne bo dovolj za prehod, ampak kaj bi takrat morali naredit? Potegnit daljnovod in streho, 300 kw polnilnico, da bo enkrat na dan en leaf tam potegnil 15 kwh?

nejc_nejc ::

Pol pa stoj na dezju, ko vtikaš kabel, če je ena streha problem.

Utk ::

Sej stojim. Ti in podobni pa stojite pred parkomatom, ki tudi nima strehe ponavadi. In to bolj pogosto od mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Obstaja en že zelo star izum, ki je dejansko namenjen tovrstnim situacijam ... kako se že imenuje ... aha dežnik :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Obstaja en že zelo star izum, ki je dejansko namenjen tovrstnim situacijam ... kako se že imenuje ... aha dežnik :P


Pa dobr no, a ste normalni al kaj? A ti z marelo tankas avto al kaj? Ne, a ne? Ker mas streho nad glavo, a ne? A mislis, da so strehe nad pumpami nardil zarad lepsga, a? Zakaj so jih pa sli delat, ce mas itak marelo?

Mato989 ::

Utk je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Spet ne razumes.
Vecina komentira "debilnost" sistemov, ki so postavljeni adhok, brez predhodnega razmisleka kaj taka implementacija vse za seboj potegne.
To zame ni napredek temvec nekaj, samo da je in ponovno vracanje na kraj zločina, kar pa res potegne stroške za sabo.

Debilen si ti, če misliš, da je tako. Počasne polnilice so postavljene na navadnih parkingih, čim več tem boljše. Petrol in EE so postavili teh polnilnic toliko, da je imel praktično vsak EV v Sloveniji svojo, pa še eno rezervno. S tem da jaz najbrž naredim nadpovprečno km z avtom, blizu 20,000, pa polnem morda enkrat na mesec na taki polnilnici. In zdaj bi ti "zame" nekje postavljal kupe pos terminalov. Hitre polnilnice so pa postavili ali eno zraven teh počasnih ali pa je postavil petrol nekje na svoji črpalki malo izven. V prvem primeru ne moreš kar tako postavljat neke strehe na navadnem parkingu. Drugo je bilo pa adhoc, ja, in samo idiot bi delal zraven še eno streho veliko 100m2, v višini vsaj 4,5 metrov kot je na črpalki, za v povprečju eno polnjenje na dan, kot je veljalo še par let nazaj. In že takrat se je vedelo, da en chademo in en 50 kw css pač ne bo dovolj za prehod, ampak kaj bi takrat morali naredit? Potegnit daljnovod in streho, 300 kw polnilnico, da bo enkrat na dan en leaf tam potegnil 15 kwh?



Meni se zdi da so bencinske ze od nekdaj mele strehe tudi ko je blo 10 postov tolko avtov

Ni to neka znanost
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

In other news, ce smo ze na nivoju extremnih situacij, danes je bila tukajle na lokalni mini crpalki vrsta dvanajstih avtomobilov in so stali kar na cesti. Vmes ni blo nebenega EVja. :> Uro in pol kasneje, ko sem sel zopet mimo je bila se vedno vrst na cesti.

Sem pa na otoku videl tudi dva Modela 3. En iz Nemcije in en iz Nizozemske. Glede na to, da sta se privlekla do juzne dalmacije na nek zabacen otok, najbrz ni tko hudo s potovanji.

Mato989 je izjavil:


Meni se zdi da so bencinske ze od nekdaj mele strehe tudi ko je blo 10 postov tolko avtov

Ni to neka znanost


Jasno, da so jih imele, kdo bo pa 15 minut stal na dezju in tankal avto...

Al pa ce bi nehal z neumnostmi, ki so resnicno butaste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Obstaja en že zelo star izum, ki je dejansko namenjen tovrstnim situacijam ... kako se že imenuje ... aha dežnik :P


Pa dobr no, a ste normalni al kaj? A ti z marelo tankas avto al kaj? Ne, a ne? Ker mas streho nad glavo, a ne? A mislis, da so strehe nad pumpami nardil zarad lepsga, a? Zakaj so jih pa sli delat, ce mas itak marelo?

Logično, da sem imel dežnik, ko sem sredi dežja moral izrakniti kabel na EV polnilni postaji brez strehe. Zakaj jih ni, ne vem. Najbrž bi jih lahko naredili, če bi hoteli. Očitno je nekdo nekje ocenil, da niso potrebne. Tako da ne kanalizirat tvojo jezo name, če ti ni všeč, ker ni streh.

In pa pri EV-jih sedaj ne čakaš pol ure na dežju zunaj (ker kabel vtakneš/iztakneš in greš pod streho) kot moraš tistih nekaj minut pri klasiki. Tako da neka razlika glede "nujnosti" strehe je.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Da ni strehe se pritožujejo tudi Norvežani, kjer je to razvito 10x bolj kot pri nas. Obstaja razlog zakaj jih ni, ampak zakaj bi vam to razlagal, če še veliko bolj enostavne stvari ne razumete.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Če na spremljanje polnjenja v gostilni, čemu bi za ta namen za vsako polnilnico nameščal ekstra aplikacijo, če lahko uporabiš povezavo z avtomobilom.

Vsi avti nimajo neke strašne povezave, da bi tam videl koliko kwh si napolnil, hitrost, stanje, ceno do zdaj, v realnem času, ustavitev polnjenja imajo pa v bistvu preklemano redki. Ampak sej vidimo kolk izkušenj imate s tem, da ste tako pametni.
Aha, a pol se ponudniki polnilnic čutijo poklicani, da problem odsotnosti aplikacije pri določenih avtomobilih rešijo na svoje stroške in razvijejo aplikacijo, da bodo ljudje lahko iz gostilne ob pivu v živo spremljali pretočene kilovatne ure? :))

Toliko kot je označenih parkirnih (polnilnih) mest, kablov za polnjenje, ekranov za prikaz stanja polnjenja in podobno. Običajno ima vsako polnilno mesto vse to svoje. POS terminal košta nekaj deset evrov, to je manj, kot košta risanje črt, ki označujejo parkirno (polnilno) mesto.

Terminal, ki je uporabljen enkrat na teden, pač ni rentabilen.
Če je rentabilnost kritično odvisna od cene POS terminala, potem je že v osnovi zgrešeno, da so polnilnico sploh postavili. Bi bilo bolje, da se tega sploh ne bi šli. Nekako tako kot vsi podjetniki, ki propadejo zato, ker so nabavili POS terminal in jih je cena terminala pokopala. :D

Če bi tvoj kavomat prodal toliko kave kot je polnjenj na eni polnilnici, ne bi odstranili samo pos terminala z njega, ampak kar cel kavomat.
Če je polnilnica tako strašno manj dobičkonosna od kavomata, zakaj hudiča sploh kdo postavlja polnilnice, raje bi namesto tega postavil kavomat.
Morda jim pa lahko predlagaš, po vzoru tistega, kar si včeraj nakladal o POS terminalih, da odstranijo display-e iz vsake polnilnice in ga dajo samo na eno za vse polnilnice na neki lokaciji skupaj, da bodo prihranili pri ceni in postali bolj rentabilni. Hej, mogoče bi lahko potem zaradi manjših stroškov celo še znižali ceno polnjenja in bi bili uporabniki bolj zadovoljni!!!111

BigWhale je izjavil:

jernejl je izjavil:

Tvoja trditev je taka, kot če bi pri strežnikih rekel, da je redundantno napajanje (ali pa redundantna omrežna povezava) brezveze, ker je to samo še ena stvar, ki gre lahko narobe. Pa sem ti ravno zgoraj razložil, da je ravno obratno, in da dodatna možnost plačila zmanjšuje možnosti, da bi šlo kaj narobe. Če gre pri enem načinu plačila kaj narobe, lahko izbereš drugega, in se izogneš temu, da bi polnjenje šlo narobe.

Ne, narobe si me razumel in tudi tvoja primerjava je zgresena. Vec moznosti je, da bo se bo kaksna stvar pokvarila in bo polnilnica zaradi tega off-line.
Ravno nasprotno. Če aplikacija ne deluje, prisloniš kreditno kartico in zaženeš polnjenje, ki ga sicer ne bi mogel. Če se pokvari POS terminal, porineš v režo bankovec in polniš, sicer pa ne bi mogel. Dodatne možnosti plačila zmanjšujejo čas, ko je polnilnica off-line.

Stvari se zdalec niso idealne ampak problemi, ki so, so trivialni. Ce bi vse polnilnice podpirale tudi placilo z gotovino, bi bila uporaba mogoce lazja za pol promila ljudi.
Jaz pa mislim, da je kvečjemu pol promila ljudi takih, ki jim je lažje namestiti in nagruntati mobilno aplikacijo ponudnika polnilnice, kot v režo vtakniti bankovec.

Utk ::

Če je rentabilnost kritično odvisna od cene POS terminala, potem je že v osnovi zgrešeno, da so polnilnico sploh postavili. Bi bilo bolje, da se tega sploh ne bi šli. Nekako tako kot vsi podjetniki, ki propadejo zato, ker so nabavili POS terminal in jih je cena terminala pokopala.

Zdaj si res nekaj novega pogruntal. Ja, 5 let nazaj polnilnice niti približno niso ble rentabilne. Danes počasi nekatere postajajo. Hudiča, še eno leto nazaj je bilo polnjenje brezplačno (če si bil na geni), ampak ti bi vseeno zahteval pos terminal namesto aplikacije s katero si sprožil to brezplačno polnjenje. 2019 je bilo pa polnjenje brezplačno praktično povsod. Ne vem kako bi bilo to potem lahko rentabilno.

Aha, a pol se ponudniki polnilnic čutijo poklicani, da problem odsotnosti aplikacije pri določenih avtomobilih rešijo na svoje stroške in razvijejo aplikacijo, da bodo ljudje lahko iz gostilne ob pivu v živo spremljali pretočene kilovatne ure? :))

Najbrž so kupili nek obstoječ sistem in malo prilagodili. Drugače bi petrol to imel v svoji aplikaciji, ki jo ima za bencinske črpalke, pa nima, je ločena aplikacija. Najbrž veliko ceneje od česa drugega. Online spremljanje polnjenja in polnilnice rabijo predvsem oni, da nekaj od tega pokažejo stranki ne stane nič kaj ekstra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

jernejl je izjavil:

Jaz pa mislim, da je kvečjemu pol promila ljudi takih, ki jim je lažje namestiti in nagruntati mobilno aplikacijo ponudnika polnilnice, kot v režo vtakniti bankovec.

Potem si pač glup ko kanta za smeti. Nagruntat povprečno aplikacijo (ki so vse po vrsti narejene tako da jih lahko vsak pol pismen človek uporablja) je neprimerno lažje kot nagruntat povprečen parkomat.

Mislim od kje vlečete take argumente? From your cosy little place at the bottom of the learning curve? A ste sploh kdaj že videli kako od teh aplikacij? Nič težje kot si budilko nastavit na telefonu... resno, če tega ne zmorete si povsem zaslužite da se vam folk smeje v fris. Kako za Boha milega ste izpit opravili?!?
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Itak imaš pa kartico, ki je čisto offline. Imaš je v avtu in kdor rabi, jo vzame in prisloni.

BigWhale ::

Glavni problem EVjev v Sloveniji je torej to, da ni streh nad polnilnicami in da ne mores placati z gotovino? Ce bi to imeli, potem bi povprecen slovenec kupil EVja, ker je boljsi. Tako mu je pa najvecji problem to, da ne zna instalirat aplikacije, ki jo potrebuje, da bo polnil avto. Povprecen slovenec bo raje placal 200 EUR meseceno za gorivo, kot da bi se naucil uporabljati eno aplikacijo? Ja, makes perfect sense.

Vi resnicno niste normalni, ce se vam to zdi najvecji problem EVjev.

kow ::

Prisla je sveza norveska statistika za registrirane avtomobile:

dizli:

2016: 1276947
2017: 1294493 (rekordna kolicina na cesti)
2018: 1290442
2019: 1281019
2020: 1215308
2021: 1166789
2022: 1106423
2023Q2: 1071969

bencin:
2016: 1196148
2017: 1139998
2018: 1075179
2019: 1031207
2020: 968331
2021: 911502
2022: 817979
2023Q2: 808214

BEV:
2023Q2: 651358

Lep pokazatelj kako dolgo traja, da spravis fosilne avtomobile s cest. Se cirka leto dni, in bo na norveskih cestah vec BEV kot bencinarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Ja, pri nas se pa ljudje držijo za žarnico ko sosed kupi EV, ker že jutri bo zmanjkalo elektrike po celi Sloveniji zarad njega.

a_borlak ::

BigWhale je izjavil:

Glavni problem EVjev v Sloveniji je torej to, da ni streh nad polnilnicami in da ne mores placati z gotovino? Ce bi to imeli, potem bi povprecen slovenec kupil EVja, ker je boljsi. Tako mu je pa najvecji problem to, da ne zna instalirat aplikacije, ki jo potrebuje, da bo polnil avto. Povprecen slovenec bo raje placal 200 EUR meseceno za gorivo, kot da bi se naucil uporabljati eno aplikacijo? Ja, makes perfect sense.

Vi resnicno niste normalni, ce se vam to zdi najvecji problem EVjev.


Kolega, ki prodaja avte mi je pred časom rekel, da se najbolje prodaja nemški/švedski pleh za okoli 20-25k. Za ta denar prodaš avtov, kolikor hočeš, ker dobiš razne SUVe, karavane, itd. In če gremo na EVje, za ta denar dobiš novega Twiga, Springa, osnovnega MG4 ... sem še kaj pozabil? Ampak počasi bodo prihajale rabljene Tesle 3, ID3, itd, potem se bo tudi pri nas morda začelo kaj spreminjati. Je nakup rabljenega EVja bolj kritičen, kot rabljene klasike? Večina bo rekla da, ker baterija. 8 let je garancije na baterijo, kar je bistveno več, kot na vse pogonske sklope klasičnega motorja, tako da ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

Okapi ::

Po preteku garancije lahko motor popraviš, če se kaj pokvari. Kaj pa baterijo?

a_borlak ::

Okapi je izjavil:

Po preteku garancije lahko motor popraviš, če se kaj pokvari. Kaj pa baterijo?


Zaenkrat orje ledino na temu področju EV Clinic, slej kot prej bodo tudi pri nas take delavnice.

Utk ::

Če se baterija enakomerno stara, izgublja kapaciteto, nimaš kaj popravljat. Normalno se voziš naprej dokler ima dovolj dosega. Baterija bo v tem primeru "preživela" življensko dobo ostanka avta brez problema.
Če crkne en modul, nekje prebije, karkoli, se zamenja modul in voziš dalje. Ni poceni, ni pa niti 10 jurjev.
Razne horror zgodbe pa pridejo od raznih mercedesov, ki programsko oz. kar hardwarsko v nekih primerih zaklenejo baterijo, da je ta neuporabna, čeprav s celicami ni čisto nič narobe. Potem ti bo uradno mercedes menjal celo, ali ti bo pa nekdo drug, ki se spozna, popravil tisto kar je zares narobe in boš vozil naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Ja, pri nas se pa ljudje držijo za žarnico ko sosed kupi EV, ker že jutri bo zmanjkalo elektrike po celi Sloveniji zarad njega.

Samo prosim ne omenjat žarnic, ker je to sedaj ratalo veliko bolj kompleksno kot je bilo prej, ko si le privil staro klasično žarnico kamor si hotel. Sedaj pa če hočeš namestiti žarnico z možnostjo zatemnitve, moraš kupiti dražje stikalo posebno za v ta namen in posebej tudi dražjo žarnico za ta namen - absurd ;((

P.S.: in sem sam doma zamenjal vse to; samo se mi zdi to povsem odveč za razliko od prej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Če je rentabilnost kritično odvisna od cene POS terminala, potem je že v osnovi zgrešeno, da so polnilnico sploh postavili. Bi bilo bolje, da se tega sploh ne bi šli. Nekako tako kot vsi podjetniki, ki propadejo zato, ker so nabavili POS terminal in jih je cena terminala pokopala.

Zdaj si res nekaj novega pogruntal. Ja, 5 let nazaj polnilnice niti približno niso ble rentabilne. Danes počasi nekatere postajajo. Hudiča, še eno leto nazaj je bilo polnjenje brezplačno (če si bil na geni), ampak ti bi vseeno zahteval pos terminal namesto aplikacije s katero si sprožil to brezplačno polnjenje. 2019 je bilo pa polnjenje brezplačno praktično povsod. Ne vem kako bi bilo to potem lahko rentabilno.
Skratka, ugotovil si, da ima POS terminal zanemarljiv učinek na rentabilnost in bi bile polnilnice itak nerentabile v vsakem primeru. Da bi pa rabil POS terminal na brezplačnih polnilnicah... do take ugotovitve pa lahko pride zgolj idiot tvojega kova. Tudi to, da se očitno bolj splača narediti aplikacijo kot preprost gumb za začetek polnjenja, je prvovrsten idiotizem.

Aha, a pol se ponudniki polnilnic čutijo poklicani, da problem odsotnosti aplikacije pri določenih avtomobilih rešijo na svoje stroške in razvijejo aplikacijo, da bodo ljudje lahko iz gostilne ob pivu v živo spremljali pretočene kilovatne ure? :))

Najbrž so kupili nek obstoječ sistem in malo prilagodili. Drugače bi petrol to imel v svoji aplikaciji, ki jo ima za bencinske črpalke, pa nima, je ločena aplikacija. Najbrž veliko ceneje od česa drugega. Online spremljanje polnjenja in polnilnice rabijo predvsem oni, da nekaj od tega pokažejo stranki ne stane nič kaj ekstra.
Ja, aplikacijo naredijo študenti v 20-ih urah po 3 evre na uro, vzdrževanje je pa itak zastonj. POS terminal pa stane milijavžent evrov, pa crkne vsake 3 dni. Pa še pokazat ga ne moreš stranki, kot lahko pokažeš aplikacijo. :))

Pithlit je izjavil:

jernejl je izjavil:

Jaz pa mislim, da je kvečjemu pol promila ljudi takih, ki jim je lažje namestiti in nagruntati mobilno aplikacijo ponudnika polnilnice, kot v režo vtakniti bankovec.

Potem si pač glup ko kanta za smeti. Nagruntat povprečno aplikacijo (ki so vse po vrsti narejene tako da jih lahko vsak pol pismen človek uporablja) je neprimerno lažje kot nagruntat povprečen parkomat.
Glup kot kanta za smeti ali še bolj je tisti, ki se mu zdi komplicirano vreči kovanec v režo za kovance. Ali poriniti bankovec v režo za bankovce. Takim bi itak morali prepovedati upravljanje z avtomobilom.

BigWhale je izjavil:

Vi resnicno niste normalni, ce se vam to zdi najvecji problem EVjev.
Aja, nisem vedel, da trenutno poteka iskanje največjega problema EV-jev.
««
1063 / 1167
»»