» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1060 / 1167
»»

Gregor P ::

Koliko malih a neokrnjenih EV-jev (torej ne ami različic) pa imaš danes na voljo, da bi lahko bila mesta polna njih?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Nič, ker takih avtov ljudje nočejo.

Gregor P ::

Saj ljudje tudi teh sedanjih EV-jev nočejo, a vendar ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Očitno jih hočejo, če prodaja raste. Ostalim malim avtom je prodaja že zdavnaj padla proti 0.

Gregor P ::

Jah kot kaže ne v Sloveniji

Gregor P je izjavil:

Slovenci očitno menijo, da EV niso prav stvar, vsaj tako Finance:

Raziskava: Slovenci vse manj naklonjeni nakupu električnega avta
Delež posameznikov, ki bi se odločili za nakup električnega avtomobila, še posebno do konca leta, je močno upadel, narašča zanimanje za hibride, pa tudi bencinsko in dizelsko gnane avtomobile


Nekaj izvlečkov:
To prikazujejo tudi podatki v raziskavi svetovalnega podjetja AutoBrief, raziskavo zanje pa so pripravili pri ljubljanskem statističnem podjetju Valicon. Rezultati raziskave kažejo, daje v drugem letošnjem četrtletju zanimanje za nakup avta v bližnji prihodnosti nekoliko upadlo. Medtem ko je v prvem letošnjem četrtletju 65 odstotkov ali slabi dve tretjini vseh vprašanih dejalo, da so v postopku nakupa oziroma zamenjave avtomobila, je bilo v drugem četrtletju takih le še 57 odstotkov. Ob tem je najbolj upadel delež tistih, ki se zanimajo za zamenjavo avtomobila v prihodnjih šestih mesecih.
...
V drugem četrtletju letos je bilo namreč med potencialnimi kupci zaznati močan upad zanimanja za električne avtomobile. Po prvem četrtletju bi se za takšen avtomobil odločila petina vseh vprašanih, v drugem četrtletju pa le še 12 odstotkov voznikov. ... Na drugi strani pa narašča zanimanje za klasične oziroma priključne hibride. To bi bila namreč najboljša izbira za tretjino vseh vprašanih. Hkrati narašča tudi zanimanje za dizelsko oziroma bencinsko gnane motorje. Prvi bi bili potencialna možnost za 41, drugi pa za 59 odstotkov voznikov, kar je pet oziroma dva odstotka več kot v prvem četrtletju. Zanimivo je, da gre za največja deleža po zadnjem četrtletju 2021, ko so pri AutoBriefu začeli opravljati tovrstne raziskave. Nekoliko drugačna oziroma še precej manj električnim avtomobilom naklonjena je slika med vozniki, ki bodo avtomobil kupovali do konca leta.
...
Takšni rezultati so nekoliko nepričakovani glede na poteze slovenske politike in Eko sklada, ki je konec junija občutno dvignil višino subvencij za nakup električnih avtomobilov.
...
Da naj bi Slovenci, kot napovedujejo pri AutoBriefu, pogledovali predvsem po avtomobilih v cenovnem razredu od 10 tisoč do 30 tisoč evrov, dokazuje tudi raziskava.


Pred kratkim so sicer objavili tudi še članek Teslo znova kritizirajo zaradi zmogljivosti baterij, odpovedujejo dogovorjene servise
Podjetje Tesla se je v zadnjih letih večkrat znašlo na sodišču zaradi (pre)velikih odstopanj med teoretičnim in dejanskim dosegom. A težava očitno še vedno ostaja in zdi se, da je (še) ne želijo odpraviti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Edina pomembna anketa se dogaja ob nakupu. Če bi vprašali Slovence ali jih zanima octavia dizel avtomatik za 33 jurjev, tudi verjamem, da jih bi težko kaj več kot 12% temu pritrdilo.

Gregor P ::

Če so tvoje relacije predvsem vsakodnevne daljše poti na AC, bi po mojem kar pritrdil (seveda tudi odvisno od moči in opreme).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Očitno jih hočejo, če prodaja raste. Ostalim malim avtom je prodaja že zdavnaj padla proti 0.


Prodaja jim raste zaradi subvencij, in zaradi bana ICEjev itd...

Če se država ne bi vmešavala in ne bi bilo trošarin na bencin ampak samo DDV kot na elektriko ne bi noben kupoval EVjev... razen par eko freakov, to je defacto
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Če ti je nekdo prepovedal nakup ICE, ga toži.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če ti je nekdo prepovedal nakup ICE, ga toži.


Prepoved prodaje je overall prej ali slej tudi efektivna prepoved nakupa... ko jih zmanjka. Kaj tu ni jasno?

Posledica zakona seveda...

Dejstvo je še vedno enako:

1. prepoved prodaje ICEjev od 2035
2. trošarine na bencin/dizl
3. subvencija za nakup EVja

So glavni 3je razlogi za nakup EVja... 4ti je verjetno lastništvo SE...

Če prepovedi ne bi bilo uzakonjene, če bi bencin in dizl imela samo 22% DDV kot elektrika in če subvencije ukinemo bi EVje kupovali zelo zelo redki eksoti.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Če je nekdo tako neumen, da leta 23 kupi EV, ker bojo bojda od leta 35 prepovedani ICE...dvomim, da ima denar za EV.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če je nekdo tako neumen, da leta 23 kupi EV, ker bojo bojda od leta 35 prepovedani ICE...dvomim, da ima denar za EV.


Zakaj? saj pravite da je življenjska dobe enaka onim ICEjem... moj deda je imel avto nov 23 let preden je crknil... torej če ga 2023 kupiš in če pričakuješ 23 letno življ dobo je to popolnoma smiselna odločitev

Tako pravite da so EV vzdržljivi kot katerikoli ICE
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Leta 2035 bojo prepovedali prodajo. ČE bojo. Ne bojo pa leta 2035 sprešali vse kar gre na nafto.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Leta 2035 bojo prepovedali prodajo. ČE bojo. Ne bojo pa leta 2035 sprešali vse kar gre na nafto.


In? Torej 2035 ne boš več mogel kupit original novega ICEja od avtohiše ki ga naredi proizvajalec.... ja verjetno bo kje kak nov še na voljo ki so ga kupili posredniki ampak to bo že stalo X časa potem...

Skratka če pravite da EVji zdržijo tako dobro kot katerikoli ICE je mirne duše pričakovati 22+ let življenjske dobe baterije in EVja kot celote tako kot dedova stoenka in renault 19tka pa fotrova Laguna, pa kolegov Golf...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Nihče pri zdravi pameti ne bi plačal 15 jurjev več za avto, ki ima prekratek doseg, nimaš ga kje polnit, če ga polneš doma, ti raznese inštalacije, je čudne oblike, nima gumbov, itd., samo zato, ker bojo čez 12 let nehali prodajat druge avte. To ima popolnoma nič smisla. Razen v matotovi glavi, tam je to logično.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Nihče pri zdravi pameti ne bi plačal 15 jurjev več za avto, ki ima prekratek doseg, nimaš ga kje polnit, če ga polneš doma, ti raznese inštalacije, je čudne oblike, nima gumbov, itd., samo zato, ker bojo čez 12 let nehali prodajat druge avte. To ima popolnoma nič smisla. Razen v matotovi glavi, tam je to logično.


Če si pa rekel da dobiš EVje za manj kot ICE :))
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ti pa reku, da ne.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ti pa reku, da ne.


Sem ja, z enakim dosegom res ne in ostalimi enakimi karakteristikami kot je velikost prtljažnika, teža, ipd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

Višjem težiščem, slabšo razporeditvijo teže, veliko večjo obrabo bremz, obveznimi malimi in večjimi servisi....


Doseg je problem samo v glavi in v problemu vštekat šuko, to je še največji problem kot zgleda :)

Mato989 ::

deco16 je izjavil:

Višjem težiščem, slabšo razporeditvijo teže, veliko večjo obrabo bremz, obveznimi malimi in večjimi servisi....


Doseg je problem samo v glavi in v problemu vštekat šuko, to je še največji problem kot zgleda :)


Nikakor... zdaj filam avto max 1x na 3 tedne... to želim tudi od NAPREDNEJŠEGA EVja... to je vse... saj gremo v napredek kajne?

In ja preden daš primerjavo z telefoni, tudi tam se isto pizdim in zato sem zelo proti in imam stare telefone in jih minimalno uporabljam če sploh, ker smo šli nazaj z porabo... namesto naprej.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

zdaj filam avto max 1x na 3 tedne

Sej to je jasno, da najbolj proti EV so tisti, ki V sploh ne potrebujejo.

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:

deco16 je izjavil:

Višjem težiščem, slabšo razporeditvijo teže, veliko večjo obrabo bremz, obveznimi malimi in večjimi servisi....


Doseg je problem samo v glavi in v problemu vštekat šuko, to je še največji problem kot zgleda :)


Nikakor... zdaj filam avto max 1x na 3 tedne... to želim tudi od NAPREDNEJŠEGA EVja... to je vse... saj gremo v napredek kajne?

In ja preden daš primerjavo z telefoni, tudi tam se isto pizdim in zato sem zelo proti in imam stare telefone in jih minimalno uporabljam če sploh, ker smo šli nazaj z porabo... namesto naprej.

Se pravi 1x na 3 tedne zapraviš 5 do 10minut na pumpi. Z EV bi pa zapravil 3x10s za ga v štekar prpopat. Jaz res ne vem kolk mimo teb koleščki meljejo da ti te stvari niso jasne.

Aja, sori. Socialc v tretjem štuku bloka. Jeba.

Utk je izjavil:

zdaj filam avto max 1x na 3 tedne

Sej to je jasno, da najbolj proti EV so tisti, ki V sploh ne potrebujejo.

To sem mu jaz že enkrat tupila, pa je lajtnga hudo, hudo dolga.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

codeMonkey ::

Pithlit je izjavil:

Aja, sori. Socialc v tretjem štuku bloka. Jeba.


Evo, tole lepo povzame marsikaj. Toliko o napredku druzbe pri prehodu na BEV in tistih, ki jih ta prehod lahko zadene najbolj.

RedDrake ::

Socialci morjo na kolo, bus, pa vlak.
No, eventuelno bo tudi vlak odveč, ker bodo vsi v mestih živeli.
Potovanje med mesti bo dovoljeno samo še tistim z ausweiss-i.
Zaradi okolja pa to.

a_borlak ::

codeMonkey je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Aja, sori. Socialc v tretjem štuku bloka. Jeba.


Evo, tole lepo povzame marsikaj. Toliko o napredku druzbe pri prehodu na BEV in tistih, ki jih ta prehod lahko zadene najbolj.


Saj veš, kako pravijo, ni bogata tista država, v kateri se revež vozi z avtom, ampak tista v kateri se bogataš z javnim prevozom.

Sparkxl ::

Sem svoj brainstorming prej v narobno temo vtaknil...2 dni sem se z električno kono okoli naganjal...rentecar. Fini avto, nimaš kaj. Ampak ko malo pogledaš veliko sliko, je to fail na kubik. Vedno bolj se mi dozdeva da so te igrače na cesti samo kot posledica dolgoletne free money politike in subvencij. Pod črto... brez tega nevzdržno.

Zakaj? Ker je hyundai kona v bistvu v rangu malih hatchbackov ala polo. Prostora not kot polo, prtljažnik celo manj. Zadaj sta pasala not 2 ročna kovčka in 2 nahrbtnika. Konec. Torej velik avto, primeren za po mestu in okolici. Do tu vse lepo in prav, dokler ne pridemo do cene. Cena novega brez subvencij je v rangu lepo opremljenega passata. Po rednem ceniku je najbolj oskubljena verzija 37kEUR.
Torej s kreditom na par let daš za novodobnega polota z obrestmi vred komot 45kEUR.

Jaz res ne vem ali sem samo jaz taki revež, da ne dam za polota 45k, ker elektro mojstri tukaj me hočejo na vsak način prepričat da je to absolutni best buy. Sami sicer vozijo 10 let stare dizle ampak pustimo malenkosti

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Utk ::

Za cca 40 jurjev je best buy tesla, ne kona. Več prostora, baterija tu nekje, ampak malo nižja poraba, več opreme, itd.

pegasus ::

Še eno smiselno vozilo za v predmestje:

Presenetljivo, tokrat od tojote. Pa da vidimo, kdaj to pride na celino ...

Gregor P ::

Najbrž nikoli, vsekakor zgleda boljše kot ami; je pa seveda odločilna cena. Če bi tole stalo do 9.000,- evrov, bi se prodajalo kot vroče žemljice, če pa stane 16.000 evrov potem pa pač ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Kaj toliko boljsega pa bo na voljo za 16k? Saj verjetno zdaj se je, ampak pocasi bo potrebno te cene tudi prilagoditi v glavah. V splosnem place seveda zaostajajo, ampak ostalo je slo kar precej naprej, pa se mi zdi, da se nismo nekako navajeni na trenutno stanje. Mogoce sem pa to samo jaz. Zgoraj me je npr. na rit vrglo, ko je nekdo omenjal Octavio RS za 40k in sem potem sel gledati in je sele vstopni model 39k, z malo opreme pa si ze skoraj na 50k. Octavia? Z zeno sva v teh dneh naredila nekaj informativnih izracunov za kuhinjo (v SLO) - pa smo nekje med 25 - 30k. Itd.

Model 3 s 40k je hudo dober deal. Tak jajcek za 16k pa pocasi tudi ne bo nekaj sokantnega. Se eno generacijo vozil, in smo tam.

Zgodovina sprememb…

hruske ::

Če kdo rabi več prostora (hint hint @sparksl), tole zgleda fenomenalno! :D

Rad imam tole državico. <3

pegasus ::

Da ... izgleda fenomenalno, sam so butični izdelki in zato ne prav poceni.
Tudi kak elektrificiran trabant bi izgledal fenomenalno :)

Mogoče bomo imeli kako tako igračo, ko bomo še mal zrastli ...

a_borlak ::

Verjetno bodo Geelyi in podobni zapolnili to praznino, z malo sreče celo pride kaj uporabnega iz EU, recimo Squad Mobility ali Microlino (ki je tudi drag).

J.McLane ::

Sparkxl je izjavil:

Sem svoj brainstorming prej v narobno temo vtaknil...2 dni sem se z električno kono okoli naganjal...rentecar. Fini avto, nimaš kaj. Ampak ko malo pogledaš veliko sliko, je to fail na kubik. Vedno bolj se mi dozdeva da so te igrače na cesti samo kot posledica dolgoletne free money politike in subvencij. Pod črto... brez tega nevzdržno.

Zakaj? Ker je hyundai kona v bistvu v rangu malih hatchbackov ala polo. Prostora not kot polo, prtljažnik celo manj. Zadaj sta pasala not 2 ročna kovčka in 2 nahrbtnika. Konec. Torej velik avto, primeren za po mestu in okolici. Do tu vse lepo in prav, dokler ne pridemo do cene. Cena novega brez subvencij je v rangu lepo opremljenega passata. Po rednem ceniku je najbolj oskubljena verzija 37kEUR.
Torej s kreditom na par let daš za novodobnega polota z obrestmi vred komot 45kEUR.

Jaz res ne vem ali sem samo jaz taki revež, da ne dam za polota 45k, ker elektro mojstri tukaj me hočejo na vsak način prepričat da je to absolutni best buy. Sami sicer vozijo 10 let stare dizle ampak pustimo malenkosti


Ne moreš celotne EV scene obsodit glede na en avto, ki si ga slučajno vozil. Vsaj greš probat model avta, ki je najbolj prodajan, ne pa nekje na repu lestvice.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Sem svoj brainstorming prej v narobno temo vtaknil...2 dni sem se z električno kono okoli naganjal...rentecar. Fini avto, nimaš kaj. Ampak ko malo pogledaš veliko sliko, je to fail na kubik. Vedno bolj se mi dozdeva da so te igrače na cesti samo kot posledica dolgoletne free money politike in subvencij. Pod črto... brez tega nevzdržno.

Zakaj? Ker je hyundai kona v bistvu v rangu malih hatchbackov ala polo. Prostora not kot polo, prtljažnik celo manj. Zadaj sta pasala not 2 ročna kovčka in 2 nahrbtnika. Konec. Torej velik avto, primeren za po mestu in okolici. Do tu vse lepo in prav, dokler ne pridemo do cene. Cena novega brez subvencij je v rangu lepo opremljenega passata. Po rednem ceniku je najbolj oskubljena verzija 37kEUR.
Torej s kreditom na par let daš za novodobnega polota z obrestmi vred komot 45kEUR.

Jaz res ne vem ali sem samo jaz taki revež, da ne dam za polota 45k, ker elektro mojstri tukaj me hočejo na vsak način prepričat da je to absolutni best buy. Sami sicer vozijo 10 let stare dizle ampak pustimo malenkosti

Kdo te prepričuje da je kona za 45k best buy? Resno. Kdo?
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Ja, to je isto kot da bi šel probat audi a1 in reku kako so ice majhni, dragi in zanič.

Sparkxl ::

Kona je samo en izmed mnogih iz istega legla. Glede na to, da ste tu sami EV eksperti, bi pričakoval da to veste. Torej mali elektro SUV, noter prostorsko nikakvi, za ceno lepo naloženega passata. 4 se s to konzervo ne morejo peljati na morje niti v teoriji.

In to je baseline. Tu se komaj prav začne. Kar je manj od tega, nam je tukaj pokazala doktorica EV. F00king fiat 500 za 33k.

Sparkxl ::

In še ena zanimivost... ko poslušamo politiko (bruseljsko, davosko in ameriško), ko beremo glavne medije (večinoma usa in zahodna evropa) o zelenih pravljicah, kako bodo EV na cestah po celem svetu...neto zero 2050 in podobne bedastoče...je to ignorantski pogled na svet skozi njihove, zahodne oči. To ti postane že takoj jasno, ko se pogovarjaš s kom od tam.

In potem vidimo to



Podatki so sicer za 2021, ampak dvomim da so letos na 15%. Ampak ja, ko beremo rast YOY 95% prodanih EV več, eni omedlevajo od nadušenja. In samo kot reminder, to so bolj premožne države v svetovnem merilu. Infrastruktura v teh državah? Ne obstaja. Ne da je pomanjkljiva, enostavo ne obstaja. In tudi za te države bo 2035 veljano samo še EV.

Zdaj pa mi vi strokovnjaki tukaj razložite, kako bomo pri teh cenah, teh plačah dosegli, da bodo evji mainstream?

J.McLane ::

Kako? Tako kot vedno do sedaj v zgodovini, s tehnološkim napredkom in voljo po spremembi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

... po spremembi na boljše ali na slabše?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Ne morem verjet, da sparxl se nikoli ni opazil koliko avtomobilov se uvozi iz zahodnih trgov. Morda pa zivi v kleti pri mamici in se nikoli ni sel ven?

Da te (ponovno) poducim. Nemski trg novih avtomobilov je cirka 6x vecji kot poljski. Upam, da ti ne bo razneslo mozganov. Prosim!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Kona je samo en izmed mnogih iz istega legla. Glede na to, da ste tu sami EV eksperti, bi pričakoval da to veste. Torej mali elektro SUV, noter prostorsko nikakvi, za ceno lepo naloženega passata. 4 se s to konzervo ne morejo peljati na morje niti v teoriji.

In to je baseline. Tu se komaj prav začne. Kar je manj od tega, nam je tukaj pokazala doktorica EV. F00king fiat 500 za 33k.

Meni je tvoj passerati čisto prevelik. Torej so to ene navadne jajca. Popolnoma neuporabne, za 45k.

According to your logic

Sparkxl ::

Vprašanje za zadnje 3 ev odetnike: zakaj sami ne kupite teh avtov? Zakaj jih že nimate? Preprosti vprašanje, tako da pričakujem preproste odgovore. Hvala.

kow ::

Ni preprosto vprasanje oz. ga ne razumem. Pojasni.

J.McLane ::

Mi trije (če si tudi na mene ciljal) smo v tej zgodbi irelevantni, treba je gledat celoten trg in statistiko in predvideni napredek. Seveda se pri tehnološkem napredku lahko zalomi in obstane, to je edino kar se da oporekati v tej zgodbi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Sam recimo nekega hudega tehnološkega napredka ne vidim. Baterije so seveda boljše in manjše kot pred 100-imi leti, a so še vedno prevelike in s premalo kapacitete. Ne vem, kako bi lahko na hitro premagali fiziko v naslednjih 10 letih na primer (s tovrstno tehnologijo). Zelo mi je pa všeč, da ni škodljivih izpuhov v zrak, ampak to velja praktično odkar poznamo elektromotor.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Sparkxl ::

J.McLane je izjavil:

Mi trije (če si tudi na mene ciljal) smo v tej zgodbi irelevantni, treba je gledat celoten trg in statistiko in predvideni napredek. Seveda se pri tehnološkem napredku lahko zalomi in obstane, to je edino kar se da oporekati v tej zgodbi.


Ne niste irelevantni. Če bi vsak tako gledal, smo vsi irelevantni. Začne se pri vsakem posamezniku. Torej jaz pričakujem, da vsi tu, ki z 500 argumenti dnevo prepričujete nevernike, da ev se mora kupit zaradi 500 argumentov za, da so to popolnoma ok cene, da jih tudi sami že zdaj vozite. Če jih ne, me zanima zakaj ne.

Kow, saj sem vedel da ne boš razumel. Ne se niti truditi. Next please

kow ::

Tebe je pac tezko razumeti. Ocitno imas privide - da kupujem avto. Pa se, da prepricujem "nevernike" o nakupu EV. Predlagam ti obisk kaksne zdravstvene ustanove. Res me skrbi zate.

Za foro sem sel malo racunati koliko avtomobilskih kilometrov naredim letno. Nekje med 5k-7k. Pa to vkljucuje dopust v Dalmaciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Likalnik ::

jaz sem ravno v teh dneh naročil Teslo 3...predvsem, ker so bili "ugodne" ceno za avtomobile na zalogi...cca 40kEUR z odbito subvencijo.
- rednih servisev ni....na cca 2 do 3 leta se menjajo zračni/klima filtri itd (če ni kaj izrednih okvar)
- doma imam elektrarno...in trenutno viške mečem skozi okno...tako jih bom vsaj koristno porabil
- cestnine za EV ni

to bo moj prvi električni avto...do sedaj sem imel ICE avtomobile...še vedno je pa pri hiši en ICE avto.
zakaj sem se odločil za EV...ok poleg SE katero imam na strehi in da izkoristim tiste viške oziroma, da privarčujem na gorivu.

Dnevno se dela cca 150km...doma smo imeli BMW active tourer 2 (218d)...kupili smo novega leta 2019 (testno vozilo z 12k km)...cena 45kEUR, ker je bil testni avto je bila cena 30kEUR
poleg stroškov za zavarovanje kasko (to bo tudi pri tesli)
so bili še redni servisi...na začetku mali servisi cca 300EUR...če smo se s tem vozilom poleg službe tisto leto vozili še kam na morje oziroma ga kaj več uporabljali za "privat" namene se je zgodilo, da so bili mali servisi tudi 2x letno
hitro smo imeli pred vrati že veliki servis cca 500EUR
potem so bile na vrsti prve bremze (se ne spomnim več na pamet ampak tudi cca 300EUR)...
kmalu po tem smo vajo ponovili še z zadnjimi bremzami....
vmes se je pokazala kakšna težava adblue, pa zamašeni filtri itd. (gume in ostalo ne štejem tu zraven)
uglavnem avto je imel do prejšnega meseca 160k km v štirih letih.
bližal se nam je pa še večji servis in sicer menjave ketne pri cca 200k km (ta strošek bi imel v letu 2024)...glede na prebrano po forumih, posvetovanje pri znancih in mehanikih je ta menjava zelo priporočljiva, če ne celo nujna pri takih kilometrih...cena nekje med 1500-2000EUR

zato smo se odločili, da smo ta avto prodali in da kupimo nekaj drugega...najprej sem gledal to kar poznam in kar sem navajen...ICE avtomobile...ampak kakorkoli sem zadevo obračal sem prišel na visoke stroške vzdrževanja...klub temu, da bi kupil nov avto....pri rabljenih je pa to še večja težava.
Na koncu smo se odločili, da gremo na elektriko....ali je bila to pametna odločitev ali ne trenutno še ne vem.....končni cilj je, da zmanjšam stroške vzdrževanja.....še vedno je pa to samo avto katerega lahko hitro prodam (čeprav EV imajo omejen segment kupce, kar otežuje prodajo)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Utk ::

Ko to enkrat ljudje sprejmejo, ne bo problem prodat rabljenega za dober denar. Ker pri rabljenem se še bolj glede na stroške vzdrževanja kot pri novem. In ne, baterije se ne menja vsakih 7 let.
««
1060 / 1167
»»