Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
DjTonic ::
Gledal sem neko oddajo "Avtomobilnost" na Erteveslo - najbrž. Tam je oni malce bolj zaobljeni novinar razložil, da so ga eklektrične polnilnice (verjetno tahitre ?) za nek (nisem si zapomnil) električen avto do Muenchena stale 162 evrov, bencina pa bi ga za to pot stal 62 evrov. To je lapsus? Ali so hitre polnilnice res tako drage???
Odvisno kakšne so to polnilnice in preko katerih aplikacij. Če se malo znajdeš lahko kar nekaj prihraniš, čeprav bi naj tudi Lidl, ki je bil prej free pričel omejevati čas, če pa imaš samo eno kartico pa pač plačaš kolikor zahtevajo. Jaz sem za daljše poti vedno preračunal, kje bi polnil, seveda je potrebno tudi upoštevati koliko časa imaš. Na kratko povedano je fajn imati nekaj različnih app-ov, saj se zgodi, da na isti polnilnici lahko različno plačaš.
Utk ::
Če iz nafte delaš elektriko, bo električni avto na njo naredil več km kot direktno iz nafte. Na nafto je ogromen davek. Če to poračunaš, je vožnja na elektriko nujno cenejša. Da v realnosti ni tako, je zasluga neskončno neumnih Nemcev, ki bojo vse skupaj uničili. Že 20 let se ve, da sem jim je skeglalo. Sledit njim je idiotizem. In potem se naj bi mi sekirali, da bojo električni avti uničili njihovo avtoindustrijo. Ne, ne bojo. Nemci se bojo samouničili. S svojo neumnostjo.
s1m0n ::
DamijanD ::
https://www.carwow.co.uk/peugeot/308/ne...
Peugeot je najavil za 2023 e308 in e308SW - končno karavan aleluja.
Zanimivo bo videti koliko bo razlike v porabi med eno in drugo verzijo.
Peugeot je najavil za 2023 e308 in e308SW - končno karavan aleluja.
Zanimivo bo videti koliko bo razlike v porabi med eno in drugo verzijo.
a_borlak ::
Aptera je kar prava smer, čeprav krava zaradi širine. Ok, v Ameriki gre skozi, v EU težka. Ampak če bo zadeva uspešna, bodo hitro nastali kloni, takšni in drugačni.Dvosedežnik, v katerega se starejši ne morejo skobacati? Kdo bi to kupil? Za družine ni, za starejše tudi ne.
Trg za to bo približno tako omejen, kot je danes za majhne dvosedežne kupeje.
Dvosedežnik, ki je v mestu bolj pokončen, na AC pa bolj ležeč so predstavili že pred časom. Pa še manj prostora za parkiranje porabi.
J.McLane ::
To je bedarija, kot da je 4,5 m dolg avto problem parkirat. Če je standardno parkirno kesto dimenzije kot je nima nekega smisla delat ne vem kako manjši avto. Kdor se boji parkirat naj pa raje vrne izpit.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Kitajska:
In August, the output of LFP battery was 34.3GWh, an increase of 2% from the previous month and an increase of 175% on the year.
The growth of LFP battery output slowed down mainly because some of the leading battery companies and their suppliers were in Sichuan were affected by the power rationing. In September, the output of LFP battery will be 39.1GWh, an increase of 14% on the month.
S tem tempom rasti proizvodnje LFP baterij, bomo kmalu videli cenejse EV.
In August, the output of LFP battery was 34.3GWh, an increase of 2% from the previous month and an increase of 175% on the year.
The growth of LFP battery output slowed down mainly because some of the leading battery companies and their suppliers were in Sichuan were affected by the power rationing. In September, the output of LFP battery will be 39.1GWh, an increase of 14% on the month.
S tem tempom rasti proizvodnje LFP baterij, bomo kmalu videli cenejse EV.
MrStein ::
Dobra povezava za tiste, ki jih zanima izračun upora.
https://x-engineer.org/aerodynamic-drag/
Avto-kapljica(0.04) vs. EQXX(0.17) pomeni 75% manj upora.
Vsak 0.01 pomeni približno 5,5% izbolšanje.
Lightyear 0 proven the most aerodynamic production car in the world
So vsaj dokazali, da aerodinamičen avto ni tak problem narediti. V smislu: imel bi ful čudno in neuporabno obliko
PS: https://lightyear.one/lightyear-0 Max charging speed 32 km/h 200 km/h 520 km/h ???
Kaj bi to naj pomenilo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Gregor P ::
Jaz bi glede aerodinamične oblike in kapljice vode le spomnil na Toyoto Priusa, ki ga zaradi zares obupnega oz. grdega dizajna rrs nisi mogel kupiti, pa če si bil še tako zelen
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Se delno strinjam. Ceprav danes se grde oblike veliko bolje zakrijejo z vecimi barvami, elementi itd. Samo poglej si bmw i3.
Gregor P ::
In po drugi strani je pa sedaj na voljo njihova hibridna Corolla (s Priusovim hibridnim sklopom), ki pa je če se ne motim, pravi prodajni hit. In razlika je praktično le v dizajnu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
Razlika v aerodinamiki je kar velika, sploh karavan. To je tipičen primer kako aoridnamika deluje v praksi:
Toyota Prius 4,5 l/100 km
Toyota Corolla 1.8 hybrid 5 l/100 km
Pol litra razlike se zdi res malo, ampak v % je to vseeno 11% višja poraba za Corollo.
Toyota Prius 4,5 l/100 km
Toyota Corolla 1.8 hybrid 5 l/100 km
Pol litra razlike se zdi res malo, ampak v % je to vseeno 11% višja poraba za Corollo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Sem mislil, da govorimo o grdobi Priusa prve generacije, morda tudi druge. Kasnejse variante so vizualno mocno izboljsali - no, vsaj meni.
Ceprav, vzamem nazaj. Sem zdaj videl fotografijo zadka Priusa Prime.
Ceprav, vzamem nazaj. Sem zdaj videl fotografijo zadka Priusa Prime.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Razlika v aerodinamiki je kar velika, sploh karavan. To je tipičen primer kako aoridnamika deluje v praksi:
Toyota Prius 4,5 l/100 km
Toyota Corolla 1.8 hybrid 5 l/100 km
Pol litra razlike se zdi res malo, ampak v % je to vseeno 11% višja poraba za Corollo.
... ampak ljudje očitno rajši kupujejo Corollo, torej je oblika vozila (še vedno) zelo pomembna; pomembnješa od same porabe očitno. To zgolj toliko, ker je marsikatero ekonomično vozilo omenjeno v tej temi preprosto grdo za širše množice in zato dvomim v njihov prodajni uspeh.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Prius ni grd zarad svoje osnovne oblike. Če pogledaš katergakoli, 1 do 4, z boka, in pozabiš na luči in vse to, samo osnovno silhueto, je v redu, skoraj bi se lahko reklo lep, ali pa vsaj ok. V nasprotju s kakšnim golfom, ki je grd kakorkoli obračaš. Priusa zaserjejo z dodatki, lučmi, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MrStein ::
... ampak ljudje očitno rajši kupujejo Corollo, torej je oblika vozila (še vedno) zelo pomembna;
Prednosti Corolle so v vsem drugem kot obliki oziroma "izgledu". Resno, kdo kupuje avto po izgledu? Najstniki? Ženske? Nastopači? Otroci bogatašev?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
J.McLane ::
Corolla nima bistvene uporabne vrednosti od Priusa. Imamo doma oba, res je sicer da ima karavanska Corolla malenkost večji prtljažnik, ampak ne mislit, da je prtljažnik v Priusu majhen. Notri recimo dam 20" otroško kolo brez da karkoli podiram.
Prostora na zadnji klopi je pa praktično enako, jaz s 180 cm zadaj nimam nobenih problemov ne z glavo ne z nogami.
No shit sherlock, saj ima folk tudi raje SUVje kot pa Corlollo, kar je še stopničko slabše. Gorivo je prepoceni, res ne vem kaj se ta vlada na vse pretege trudi zmanjševat ceno goriv. Itak bomo to potem skozi proračun enako plačali.
Prostora na zadnji klopi je pa praktično enako, jaz s 180 cm zadaj nimam nobenih problemov ne z glavo ne z nogami.
Razlika v aerodinamiki je kar velika, sploh karavan. To je tipičen primer kako aoridnamika deluje v praksi:
Toyota Prius 4,5 l/100 km
Toyota Corolla 1.8 hybrid 5 l/100 km
Pol litra razlike se zdi res malo, ampak v % je to vseeno 11% višja poraba za Corollo.
... ampak ljudje očitno rajši kupujejo Corollo, torej je oblika vozila (še vedno) zelo pomembna; pomembnješa od same porabe očitno. To zgolj toliko, ker je marsikatero ekonomično vozilo omenjeno v tej temi preprosto grdo za širše množice in zato dvomim v njihov prodajni uspeh.
No shit sherlock, saj ima folk tudi raje SUVje kot pa Corlollo, kar je še stopničko slabše. Gorivo je prepoceni, res ne vem kaj se ta vlada na vse pretege trudi zmanjševat ceno goriv. Itak bomo to potem skozi proračun enako plačali.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Gregor P ::
... vendar še enkrat; nekateri tu pričakujejo, da se bodo oblikovno grda vozila kljub temu množično prodajala.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Corolla nima bistvene uporabne vrednosti od Priusa.
No ja, je bila pa corolla 5 in več jurjev cenejša od priusa, čeprav res da s kakim bonbončkom manj. Tudi karavan. Kako je zdaj pa ne vem.
J.McLane ::
... vendar še enkrat; nekateri tu pričakujejo, da se bodo oblikovno grda vozila kljub temu množično prodajala.
Kot že rečeno, grda ni oblika, grdi so detajli, ki niso nujno aero kritični.
Corolla nima bistvene uporabne vrednosti od Priusa.
No ja, je bila pa corolla 5 in več jurjev cenejša od priusa, čeprav res da s kakim bonbončkom manj. Tudi karavan. Kako je zdaj pa ne vem.
Take cenovne razliko ni bilo nikoli, bila je ca. 2k EUR, problem Priusa oblika in infotainment. Ravno ta problem je pa naredil razne testne Priuse z 10k km zelo ugodne za nakup, Executive 1,5 let star je bil 22k EUR.
Še ena prednost aeorodinamike so boljše zmogljivosti istega pogona. Isti 1.8 hibrid se dobi v:
Priusu
Corolli
C-HR
Spomnim se kako so se novinarji pritoževali na C-HR, kao da gre ful prej v vrtljaje kot Prius, jasno, čista fizika, če želiš od pogona več moči so obrati višji. Corolla ima občutno slabše zmogljivosti pri istem pogonu kot Prius, za Corollo in C-HR definitvno priporočam 2.0 hibrida.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
MrStein ::
Cena Corolla Touring Sports (karavan)
Terra 23.750,00 EUR
Luna 25.600,00 EUR
Sol 26.280,00 EUR
to je 1.8 motor, z 2.0 je okoli 2000 EUR dražje
Cena Prius:
Luna 28.200,00 EUR (akcija: 25.400,00 EUR)
Sol 31.250,00 EUR
Executive 30.040,00 EUR
Prtljažnik Corolla TS: 460 litrov
Prtljažnik Prius: 335 litrov
(vir: ADAC)
S tem, da so cene za Corollo iz 2022, kar je verjetno več kot prej. Cene za Priusa so iz 2019.
Po tem članku sodeč so leta 2019 bile cene od 20.000,00 EUR dalje.
Terra 23.750,00 EUR
Luna 25.600,00 EUR
Sol 26.280,00 EUR
to je 1.8 motor, z 2.0 je okoli 2000 EUR dražje
Cena Prius:
Luna 28.200,00 EUR (akcija: 25.400,00 EUR)
Sol 31.250,00 EUR
Executive 30.040,00 EUR
Prtljažnik Corolla TS: 460 litrov
Prtljažnik Prius: 335 litrov
(vir: ADAC)
S tem, da so cene za Corollo iz 2022, kar je verjetno več kot prej. Cene za Priusa so iz 2019.
Po tem članku sodeč so leta 2019 bile cene od 20.000,00 EUR dalje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Utk ::
Cene so (bile) tu nekje ja, s tem, da si dobil na corolle glih tako cca 2500 popusta kot na tistega priusa v akciji.
TS ima 600 litrov, ne 460, 460 ima verjetno limuzina, ki je še najbolj primerljiva s priusom, in je bila po ceni bližje HB kot TS.
TS ima 600 litrov, ne 460, 460 ima verjetno limuzina, ki je še najbolj primerljiva s priusom, in je bila po ceni bližje HB kot TS.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Henderson ::
Cena Corolla Touring Sports (karavan)
Terra 23.750,00 EUR
Luna 25.600,00 EUR
Sol 26.280,00 EUR
to je 1.8 motor, z 2.0 je okoli 2000 EUR dražje
Cena Prius:
Luna 28.200,00 EUR (akcija: 25.400,00 EUR)
Sol 31.250,00 EUR
Executive 30.040,00 EUR
Prtljažnik Corolla TS: 460 litrov
Prtljažnik Prius: 335 litrov
(vir: ADAC)
S tem, da so cene za Corollo iz 2022, kar je verjetno več kot prej. Cene za Priusa so iz 2019.
Po tem članku sodeč so leta 2019 bile cene od 20.000,00 EUR dalje.
Kar pogosto posodabljajo:
https://www.toyota.si/new-cars/pricelis...
Corolla TS Hybrid (Terra) 28k€+ ...
Utk ::
Karavan sol 2,0 je bil dve leti nazaj 25 jurjev, še par 100 manj morda brez kovinske barve, zdaj pa 32.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
To so kar znatne podražitve. To je šlo gor samo zaradi razmer v svetu (vojna, energetske kriza itd.)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Webmojster ::
Gregor P ::
Ne, nova Corolla, je prišla ven 2019 in mislim da je bila osnovna cena nekaj nad 16.000 evrov ... če seveda tudi mene spomin ne vara
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
Gregor P ::
https://www.electrive.com/2022/09/19/ni...
Battery swap že na madžarskem.
... torej Američani (Tesla) gradijo polnilne postaje, kitajski (Nio) pristop pa je, ah kaj bi gradil, kar direkt baterije zamenjat*
* se razume, da to ni prvi poskus uvedbe te tehnologije
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
J.McLane ::
Uf, iz vidika gradnje infrastrukture so tele menjalnice baterij zelo velik zalogaj.
- potrebuješ DC polnilce, ne dosti drugačne kot na samostojnih polnilnicah
- potrebuješ zaprt varen prostor za hranjenje baterij
- potrebuješ robotske roke, ki opravijo menjavo
- veliko več servisnega dela (robotske roke)
- potrebuješ DC polnilce, ne dosti drugačne kot na samostojnih polnilnicah
- potrebuješ zaprt varen prostor za hranjenje baterij
- potrebuješ robotske roke, ki opravijo menjavo
- veliko več servisnega dela (robotske roke)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Avtomobili imajo tudi manjsi range. Koliko procentov nanese, pa nimam pojma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
dude ::
Avtomobili imajo tudi manjsi range. Koliko procentov nanese, pa nimam pojma.
Mislim da je range odvisen od tega katero baterijo swapneš. Naj bi bilo tja "do/čez 1000km" - vsaj tko pravijo. Več bo znano pri dejanskem testu NIO ET7.
https://www.electrive.com/2022/09/19/ni...
Battery swap že na madžarskem.
... torej Američani (Tesla) gradijo polnilne postaje, kitajski (Nio) pristop pa je, ah kaj bi gradil, kar direkt baterije zamenjat*
* se razume, da to ni prvi poskus uvedbe te tehnologije
Je kar fajn ideja, sploh za večino EV hejterjev, ki se zgovarjajo da se jim ne da stati v vrsti na polnilnicah. - s čimer se strinjam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dude ()
kow ::
dude ::
krucymucy ::
Logicno je da bo tezja, ker mora imeti svoje ohisje in tudi neko strukturo.
Ravno tako avto, veliko jih ima ohisje baterije integrirano v karoserijo in poveca togost karoserije.
Koliko je vse skupaj tezje ne vem, bi pa rekel da 10% tezja baterija in nekaj tezji avto. Vse skupaj kakih 5%, kar pomeni pri nekem povprecnem EV ~100kg.
Ravno tako avto, veliko jih ima ohisje baterije integrirano v karoserijo in poveca togost karoserije.
Koliko je vse skupaj tezje ne vem, bi pa rekel da 10% tezja baterija in nekaj tezji avto. Vse skupaj kakih 5%, kar pomeni pri nekem povprecnem EV ~100kg.
dude ::
Logicno je da bo tezja, ker mora imeti svoje ohisje in tudi neko strukturo.
Ravno tako avto, veliko jih ima ohisje baterije integrirano v karoserijo in poveca togost karoserije.
Koliko je vse skupaj tezje ne vem, bi pa rekel da 10% tezja baterija in nekaj tezji avto. Vse skupaj kakih 5%, kar pomeni pri nekem povprecnem EV ~100kg.
Pa igra ta razlika cca. 100kg kakšno bistveno vlogo? Nisem opazil da bi se pri ICE avtomobilih kdo na to oziral.
Gregor P ::
Ne vem, če kupuješ npr. športni avto, si gledal na vsak kg
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
krucymucy ::
MrStein ::
Cene so (bile) tu nekje ja, s tem, da si dobil na corolle glih tako cca 2500 popusta kot na tistega priusa v akciji.
TS ima 600 litrov, ne 460, 460 ima verjetno limuzina, ki je še najbolj primerljiva s priusom, in je bila po ceni bližje HB kot TS.
Gre za izmerjene litre, ne marketinške.
Marketinške ima tudi Prius 500, če se prav spomnim.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
kow ::
Pa igra ta razlika cca. 100kg kakšno bistveno vlogo? Nisem opazil da bi se pri ICE avtomobilih kdo na to oziral.
Glede porabe minimalno. In ja, veliko nas gleda tezo pri ICE, ker to mocno vpliva na vozne lastnosti.
Recimo, da imajo trenutno tesle avtocestni range pod 400km. Rabis tudi buffer itd. Ce pa se range poveca na 500km ali vec, mi je popolnoma vseeno ali menjam baterijo v 5 minutah ali polnim 20 minut.
Itak bom pojedel sendvic in spil kavico. Sel na wc itd. Enostavno se zdijo polnilnice veliko cenejsa resitev. Predvsem pa bolj skalabilna. Potrebujemo jih veliko in to cimprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
hojnikb ::
Ne, nova Corolla, je prišla ven 2019 in mislim da je bila osnovna cena nekaj nad 16.000 evrov ... če seveda tudi mene spomin ne vara
ja. tudi golf 7.5 je bil recimo leto prej za slabih 14,5k v akciji. Danes je pa aktualni model golfa v najcenejsi izvedbi od 27,5k!! naprej.
#brezpodpisa
krucymucy ::
Zanimivo.
Rivian ocitno odpira R&D v Beogradu.
Da je Beograd meka za programerje je znano, ampak vseeno preseneca odlocitev.
No, se vedno je moznost da ne bo iz tega nic, kot je v navadi v Srbiji.
https://www.ekapija.com/news/3847422/am...
Rivian ocitno odpira R&D v Beogradu.
Da je Beograd meka za programerje je znano, ampak vseeno preseneca odlocitev.
No, se vedno je moznost da ne bo iz tega nic, kot je v navadi v Srbiji.
https://www.ekapija.com/news/3847422/am...
dude ::
Pa igra ta razlika cca. 100kg kakšno bistveno vlogo? Nisem opazil da bi se pri ICE avtomobilih kdo na to oziral.
Glede porabe minimalno. In ja, veliko nas gleda tezo pri ICE, ker to mocno vpliva na vozne lastnosti.
Recimo, da imajo trenutno tesle avtocestni range pod 400km. Rabis tudi buffer itd. Ce pa se range poveca na 500km ali vec, mi je popolnoma vseeno ali menjam baterijo v 5 minutah ali polnim 20 minut.
Itak bom pojedel sendvic in spil kavico. Sel na wc itd. Enostavno se zdijo polnilnice veliko cenejsa resitev. Predvsem pa bolj skalabilna. Potrebujemo jih veliko in to cimprej.
Vse lepo in prav, dokler si v naprej planiraš vse izlete, relacije. Sem že doživel da smo mogli 2x v enem dnevu stati na "sendviču" ker je bilo treba chargat teslo. Pa veliko userjev in sopotnikov muči enak problem.
energetik ::
Razlika v aerodinamiki je kar velika, sploh karavan. To je tipičen primer kako aoridnamika deluje v praksi:Jaz grem stavit, da je tule največ razlike ne zaradi aero, ampak tipa voznikov. Priusa res nabavijo največji entuziasti, ki vozijo počasneje, speljujejo počasneje in koristijo regeneracijo kjer je le možno. Corollo TS nabavi "običajen" folk. Vsekakor me Prius še ni prehitel na AC, druge Corolle pa skoraj dnevno. No, jaz imam na 1,8 TS skupno porabo od začetka 4,8, pa bi jo za šalo spustil na 4,5 samo z malce nižjo hitrostjo na AC, tako pa mi je čas bolj pomemben.
Toyota Prius 4,5 l/100 km
Toyota Corolla 1.8 hybrid 5 l/100 km
Pol litra razlike se zdi res malo, ampak v % je to vseeno 11% višja poraba za Corollo.
Grejo pa TS-ji očitno za med, vedno več jih videvam na cestah.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
kow ::
dude ::
Vse lepo in prav, dokler si v naprej planiraš vse izlete, relacije. Sem že doživel da smo mogli 2x v enem dnevu stati na "sendviču" ker je bilo treba chargat teslo. Pa veliko userjev in sopotnikov muči enak problem.
Z menjalnicami baterij, bi se to zgodilo mnogo pogosteje.
Ne razumem, 3 min swap vs. 20 min charge.
kow ::
To drzi samo, ce menjalnice obstajajo v dovolj velikih stevilkah. Poleg tega smo lahko 100% prepricani, da bo tehnologija baterij in polnilnic napredovala. 20min charge se zdi srednjerocno velika stevilka.
Poleg tega, zakaj mislis da menjalnicam ne bo zmanjkalo baterij? Od kod jih bos ves cas dovazal? Kaksen buffer baterij bos rabil itd
Poleg tega, zakaj mislis da menjalnicam ne bo zmanjkalo baterij? Od kod jih bos ves cas dovazal? Kaksen buffer baterij bos rabil itd
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()