» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
963 / 1182
»»

nejc_nejc ::

No problem

sloxl8 ::

Goody je izjavil:

all-new Renault Megane EV with Android infotainme...:

Tale Mwgane ev meni deluje odlično...

A mogoče kdo ve, s kakšnim namenom Renault tišči te visoko nameščene kljuke v zadnjih vratih? Razumem, da želijo ustvariti kupejevski videz, ampak pri SUV-u ali CUV-u? Halo!? Kako kupejevsko deluje Clio s to kljuko? Niti malo.

Glede na to, da Renault tradicionalno dela bolj družinske avte, kako si predstavljajo, da otroci odprejo zadnja vrata, če pa je kljuka za njih nekje nad glavo, pa še obrnjena neergonomično (za otroka)?

Se je kakšen Renaultov dizajner že kdaj spravil na kolena (na višino otroka) in poskusil odpreti zadnja vrata?

A še koga to moti ali sem samo jaz čuden?

DamijanD ::

nisi čuden - vprašanje je samo pri kakšni višini otrok začne hoditi sam v avto in da se sam pripne?

BigWhale ::

Kdo pa si ti, da bos otrokom odvzel pravico, da si priscipnejo prste med vrati?

Off-topic. :>

sloxl8 ::

Pri višini, ko lahko sam kljuko odpre. Pri nas jo je pri Octavii pri 7 letih.

BigWhale je izjavil:

Kdo pa si ti, da bos otrokom odvzel pravico, da si priscipnejo prste med vrati?

Off-topic. :>

Ni off-topic. Gre za novega EV, kjer dizajnerji niso vsega razmislili, ali pa jim dol visi za uporabnike - glavno je, da je lep.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sloxl8 ()

J.McLane ::

Pri nas 5 letnik odpre avto in se sam pripne, velik je ca. 115 cm.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

sloxl8 ::

J.McLane je izjavil:

Pri nas 5 letnik odpre avto in se sam pripne, velik je ca. 115 cm.

Domnevam, da ne pri Cliotu ali Seatu s kljuko pod streho?

opasaD ::

5000 kilometrski roadtrip do Slovenije z Tesla model Y. 8-)

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

J.McLane ::

BW, kako se ti kaj drži baterija v Leafu, malo pregledujem trg rabljenih, če je kaj pametnega za kupit, pa sem naletil na kar nekaj oglasov, kjer piše da je bila baterija menjana.

Nekaj slovenskih oglasov:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/ADS/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

Par tednov nazaj sem srečal enega, ki so mu baterijo menjali pri 90k km in je pizdil, da so mu na servisu zmontirali manjšo baterijo kot jo je originalno imel. Čudna zgodba ...

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

BW, kako se ti kaj drži baterija v Leafu, malo pregledujem trg rabljenih, če je kaj pametnega za kupit, pa sem naletil na kar nekaj oglasov, kjer piše da je bila baterija menjana.


Po drugem rednem servisu so rekli, da je nad 95% kapacitete. Prevozenih imam 35.000km. Polnim v povprecju kakih 2x na mesec na hitrih polnilnicah.

Range se opazno ni nic zmanjsal. Od Slovenske Bistrice do Ljubljane se vedno pridem z baterijo med 40% in 60% odvisno kolk je guzve :D Ce bi vozil max 100km/h bi zlo zlo verjetno prisel tja in nazaj z enim polnjenjem.

kow ::

Ko polnis na hitrih polnilnicah. Koliko tipicno "dotankas"? To samo za nekaj 10km ali se zadrzis vec kot 20min?

BigWhale ::

Redko stojim dalj kot 15 minut, ce sem na poti. Za v pisarno v Lj in domov je 10 minut polnjenja cist dost ampak cist iskreno je to tolk mal casa, da vmes niti v avtu ne morem pojest v miru. :D

Vcasih polnim pri Kristalni palaci in grem vmes v Subway na sendvic. Takrat ponavadi sem ponavadi sam ustavljal polnjenje ker sem prisel nad 75% in zacne moc polnjenja padat. Zdaj, ko je placilo po kWh je pa vseeno.

Zadnjic, ko so bili zastoji proti Ljubljani, sem prisel do pisarne z 52% baterije. Ko sem sel domov se nisem ustavil na polnilnici kjer ponavadi polnim in sem sel na prvo na AC, ki je bila zasedena in se mi ni dal cakat. Bilo je ze kr pozno zvecer in sem se 'parkiral' za en tovornjak in vozil do Lopate za njim. Tam sem imel okrog 28% baterije in sem razmisljal, da bi peljal kar do doma. Imel sem se dobrih 30km. Ni ce bi se se naprej vozil za tovornjakom bi prisel do doma brez tezav. Sam ni se mi dal vec. :) Ustavil sem se tolk, da sem en sladoled pojedel. Potem sem normalno vozil domov.

Okapi ::

Tako kot v starih časih, ko smo se sošolci vračali s katrco iz Poreča, pred Postojno ugotovili, da do Ljubljane sigurno ne pridemo, potem smo pa na črpalki debatirali, ali naj natočimo 3 litre, ali pa bi mogoče raje šli na ziher in vzeli 5 litrov.:D

Gregor P ::

Ah kje so tisti časi ... ki si jih definitivno ne želim nikoli več>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Tako kot v starih časih, ko smo se sošolci vračali s katrco iz Poreča, pred Postojno ugotovili, da do Ljubljane sigurno ne pridemo, potem smo pa na črpalki debatirali, ali naj natočimo 3 litre, ali pa bi mogoče raje šli na ziher in vzeli 5 litrov.:D


Mi smo mel dost bencina, pa smo sli iz Ljubljane v Koper, tam nismo mel kaj pocet, ker je bla pozna jesen, smo sli nazaj in smo rekl, da gremo v Postonjsko jamo. Potem smo ugotovili, da nimamo dovolj denarja za pregresno drag ogled jame in smo sli domov. :)))

kow ::

Gregor P je izjavil:

Ah kje so tisti časi ... ki si jih definitivno ne želim nikoli več>:D


Imeli smo telefone, kjer je baterija zdrzala 1 teden, potem pa smo sli na slabse s "pametnimi".
Vecina jih je se na zacetku jamrala, kako je tecno polnit vsak dan, ampak prednosti so odtehtale nevsecnosti. S casoma pa smo dobili moznost polnenja v avto, direktno usb iz racunalnika, potem se brezzicno ipd.

Zgodilo se bo enako. Bo pa trajalo leta oz. desetletja, da si zgradimo infrastrukturo, ki bo olajsala polnenja.

Goody ::

In kateri je tale killer feature (kot internet na pametnem telefonu) pri avtu da bodo prednosti odtehtale nevšečnosti? (prosim ne cenovno, sprašujem za feature)

kow ::

Zame je boljsi zrak v mestih, udobnejsa voznja, boljsi pospeski z manj hrupa. Bom vseeno dodal se cenejsi prevozeni kilometer.
Da ne bo pomote, nimam EV. No, trenutno sploh nimam avta. Verjetno bom kupil staro kripo za kaksnih 5 let, potem pa grem na EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Invictus ::

Glede na stojec promet proti centrom mest, drugega kot elektricno avto, za zacetek vsaj za dnevne migrante, ne bi smel biti dovoljen.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kow ::

Nobene potrebe ni po takih nasilnih ukrepih, ki mocno favorizirajo bogate.

Goody ::

Invictus je izjavil:

Glede na stojec promet proti centrom mest, drugega kot elektricno avto, za zacetek vsaj za dnevne migrante, ne bi smel biti dovoljen.


tole

Pobuda za možnost vožnje motorjev kategorije A1 z vozniškim izpitom kategorije B

podprite, sam bi takoj kupil nekaj takega https://www.silence.eco/en/s01/
za commuting.

sloxl8 ::

A tudi v dežju in snegu? Ne?

hruske ::

Ne vem zakaj ne, saj pa ljudje tudi kolesarimo v dežju in snegu.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Goody ::

V snegu ne, v dežju pa ja. Ne bo nič novega zame. Pa tudi če v dežju, snegu, mrzlem ne, se lahko precej sprosti promet za vsaj 1/3 dni v letu.

sloxl8 ::

hruske je izjavil:

Ne vem zakaj ne, saj pa ljudje tudi kolesarimo v dežju in snegu.

Potem zgornje ne leti nate, kajne? Govora je o večini ljudi, ki se trenutno v mesto vozijo z avto. Če se ti že sedaj s kolesom, potem nisi del problema,kajne? Pričakovati, da se bo večina ljudi vozila s kolesom, je pa utopično.

Goody ::

ne govorimo o večini, če bi že jih par procentov zvabili na skuterje to pomeni par procentov avtom manj (v commutingu se ogromna večina s primestja vozi v avtu sama). Za pretočnost prometa to pomeni ogromno.

Invictus ::

kow je izjavil:

Nobene potrebe ni po takih nasilnih ukrepih, ki mocno favorizirajo bogate.

Raja gre lahko v centre z javnim prometom...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

sloxl8 ::

Iz primestja ali dlje, od koder je večina dnevnih migrantov? Good luck with that.

Goody ::

za primestje so tile 125 klase električni skuterji idealni. AM so pač prepočasni, ker si z 45 km/h stalna ovira na cesti.

J.McLane ::

Tile skuterji so dobra zadeva ob lepem vremenu, ko je pa dež pa spet vsi z avti in je spet isto kot, če niti enega skuterja nebi bilo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Goody ::

J.McLane je izjavil:

Tile skuterji so dobra zadeva ob lepem vremenu, ko je pa dež pa spet vsi z avti in je spet isto kot, če niti enega skuterja nebi bilo.


torej je brezveze po tvoje? Se ti ne zdi, da je napredek če se recimo 1/3 leta drenja nekaj procentov manj avtomobilov na vpadnicah?

J.McLane ::

Glede emisij ja (če so ti skuterji električni), glede problema zastojev pa nisi naredil nič.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Goody ::

J.McLane je izjavil:

Glede emisij ja (če so ti skuterji električni), glede problema zastojev pa nisi naredil nič.


Se zelo motiš, je študija (sem že pred časom bral, pa sedaj ne najdem linka) recimo za Pariz (ki ima približno enako podnebje kot pri nas), da večja raba skuterjev zelo pozitivno vpliva na zastoje... Je pa to stvar v prvi vrsti zakonodaje (skuterji do 45 km/h so za commuting neuporabni), v primeru spremembe ne vidim razloga, da ne bi pri nas mogli (iz okoliških spalnic (za Ljubljano recimo Medvode, Grosuplje, Domžale, Vrhnika...)) imeti približno enak procent uporabnikov skuterjev kot ga imajo v Parizu.

sloxl8 ::

Zato, ker smo Slovenci mahnjeni na udobje. Dokler regulator ne udari po žepu tistih, ki se v mesto vozijo/mo z avtom, je vprašanje "Zakaj bi šel s skuterjem, kjer me bo zeblo in bom moker, če grem pa lahko z avtom?" povsem na mestu. Na žalost.

Goody ::

Delno ja, ampak tako črno pa tudi ni. V Ljubljani se recimo takoj ornk pozna slabo vreme - promet se takrat zelo zgosti. Veliko tistih, ki drugače gredo s kolesom, skuterjem, skirojem, pa tudi peš, gre takrat z avtom in ob konicah je še dosti bolj zabasano kot je ob lepšem vremenu.

kow ::

Danes, ker je slabo vreme, pac delam od doma. Za manj avtomobilov, bi bilo potrebno se vec investirati v prenovo ulic. Sem se nekaj dni nazaj peljal s kolesom po tržaški in je udobneje kot prej. Ce porihtajo celo ljubljano, bo res super.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Morda bo to delo od doma res bolj zaživelo, predvsem ko pada kakšen sneg, takrat je sploh kaos in se nima smisla vozit po mestu.

Goody je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Glede emisij ja (če so ti skuterji električni), glede problema zastojev pa nisi naredil nič.


Se zelo motiš, je študija (sem že pred časom bral, pa sedaj ne najdem linka) recimo za Pariz (ki ima približno enako podnebje kot pri nas), da večja raba skuterjev zelo pozitivno vpliva na zastoje... Je pa to stvar v prvi vrsti zakonodaje (skuterji do 45 km/h so za commuting neuporabni), v primeru spremembe ne vidim razloga, da ne bi pri nas mogli (iz okoliških spalnic (za Ljubljano recimo Medvode, Grosuplje, Domžale, Vrhnika...)) imeti približno enak procent uporabnikov skuterjev kot ga imajo v Parizu.


Odvisno kako je bila narejena študija, če so vzeli neko povprečje več dni skupaj, potem jasno da so zaznali izboljšanje, ampak ko pride dež je spet vse v kovinskih škatlah.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Goody ::

Še enkrat, četudi je samo ob lepem vremenu (hej, to je 1/3 časa) je to zelo dobro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goody ()

J.McLane ::

Ja zelo dobro glede emisij, nima pa veze glede prometnih zamaškov, ker ceste se ne načrtuje za povprečja ampak za konice.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Goody ::

Pa dobr, si res tako trd, nisi iz večjega mesta? Če bi bil in bi se vsakodnevno vozil recimo po Ljubljani, bi opazil, da ob lepem vremenu v povprečju potrebuješ do polovice manj časa recimo za tipično razdaljo 15km iz okoliških spalnih naselij. Seveda vreme empirično vpliva na prometne zamaške - na pogostost le-teh ravno zaradi razloga, ker več ljudi takrat uporablja drugačen način prihoda na delo. Ne vem več kako ti naj narišem, ti se očitno voziš izključno v slabem vremenu.

Gregor P ::

Tako kot trenutno kaže si bom prej kupil kakšno e-kolo kot pa EV, pa še pri kolesih nisem ravno zadovoljen z izbiro e-koles na trgu - je seveda večja od EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Gotovo bos s tem naredil najvec za okolje. Ce ga bos res redno uporabljal, seveda.

hruske ::

Tržaška je s prenovo precej boljša za kolesarjenje. Še vedno so zagrešili par traparij, ampak mogoče največja je, da se je prenova končala na P+R Dolgi most in da niso šli popravljat infrastrukture še naprej, tudi izven obvoznice.

Manjkajo še direktne (kjer ne rabiš ovinkarit za brezveze) kolesarske do Iga pa proti Kamniku. Bizarno kako komplicirano je priti s kolesom do Črnuč ali Ihana oz. proti Domžalam. Kolesarska do obvoznice, potem se pa fukni pod kamion.

In vam je problem vreme? Pajade.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

DamijanD ::

p7304652Tam sem imel okrog 28% baterije in sem razmisljal, da bi peljal kar do doma. Imel sem se dobrih 30km.[/st.citat naj bi izjavil:


A ne bi moral z vsakim % narediti

A ne bi moral z vsakim % narediti vsaj 2 km?

Gregor P ::

kow je izjavil:

Gotovo bos s tem naredil najvec za okolje. Ce ga bos res redno uporabljal, seveda.
Dvomim, mislim da naredim več za okolje z mojim navadnim kolesom :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Goody je izjavil:

In kateri je tale killer feature (kot internet na pametnem telefonu) pri avtu da bodo prednosti odtehtale nevšečnosti? (prosim ne cenovno, sprašujem za feature)


There's no killer feature. Ampak en kup majhnih benefitov, ki odtehtajo nevsecnosti. :)

Tisja, lazja, udobnejsa, varnejsa in cenejsa voznja. Men je to kar dovolj. Kar se tice ostale opreme v avtu je pa pac odvisno kater avto kupis in kaj hoces od njega.

Avtomobili ze kakih 30 let nimajo killer featurejev ampak samo inkrementalne izboljsave.

nejc_nejc ::

Zakaj lažja, udobnejše in varnejsa vožnja. Tega pa ne stekam. Že tisja je pod?

BigWhale ::

nejc_nejc je izjavil:

Zakaj lažja, udobnejše in varnejsa vožnja. Tega pa ne stekam. Že tisja je pod?


Lazja zato ker imas en pedal in to je vse. Poleg vseh pomagal, ki so sicer na voljo tudi drugje. Udobnejsa, ker je speljevanje lepse in bolj smooth od najbolj smooth avtomatskega menjalnika. Pospeski so zvezni in ni nikjer nobenega cukanja. Varnejsa zato, ker spustis tisti pedal in se avto ustavi. Tisje pa vsekakor je. Ne na avtocesti, ker pac gume in veter, ampak v mestu, ob speljevanju, ob stanju pri semaforju, ...

europenian ::

Tisje je relativno, res je da ne slisis motorja, zato pa pridejo drugi zvoki bolj do izraza, od road noise, tyre noise, wind noise, tesla wheel squeek, skratka manjsi zvoki postanejo bolj opazni.
Ze recimo, ko se sam premikas v kabini in drgnes ob stvari, pa ce je slaba ozvocite je tudi bolj opazno.
Pa seveda potem slisis druge avte, ki te prehitevajo in imajo proper passionate zvok.



Tega je na miljone, ce vtipkas.

Zgodovina sprememb…

««
963 / 1182
»»