» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
962 / 1182
»»

krucymucy ::

codeMonkey je izjavil:

e-passat :) https://www.motor1.com/news/532078/vw-a...

Ceprav je precej zakrit, je jasno, da VW nadaljuje s svojim receptom/dolgocasnim dizajnom. Bodo morali se bolj Skodo dol tiscati, ce bo slo tako naprej :)


Nemci tudi ne znajo drugje testirati avtomobilov kot na Grossglocknerju?
Vsakic vidim kaksno mulo.

Alfa Dog ::

BigWhale je izjavil:

Alfa Dog je izjavil:

V zadnjem času sem se parkrat peljal (z dizlom) na eno letališče, cca 200 km v eno smer. Pičil tja 130-140 kmh po avtocesti, slabe 2 uri in sem bil tam. Povratek domov v poznih nočnih urah, enako.
Kaj naredite električarji v takem primeru?
Vzamete goopti?


Odvisno kateri? Vecina se odpelje tja tako kot se odpelje vsak drug in se na zadnji polnilnici pred letaliscem ustavi za 15 minut. Nazaj se pelje direkt domov. Aja, pa jaz bi vozil 120km/h. Razlika v casu prihoda je manj kot 15 minut, ce bi 200km vozil 140 vs 120. Ampak ker ne sta povprecni hitrosti bolj 110km/h vs 100km/h.


OK, tale s 15 min polnjenjem na zadnji postaji za tja in potovalno hitrostjo 120 kmh se mi zdi kar verjeten scenarij. Glede povprečne hitrosti imaš kar prav, se mi zdi da sem nazadnje imel 108kmh povprečje (vključenih 10 km regionalne ceste, zaviranje in pospeševanje zaradi cestnine, …)
Drži pa tudi komentar da mora to biti BEV za vsaj 30k€ ali še raje 40k€.
Ko bodo taki rabljeni po 15k€ in bodo še vedno zmogli to pot na tak način, bodo zanimivi zame😀

codeMonkey ::

krucymucy je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

e-passat :) https://www.motor1.com/news/532078/vw-a...

Ceprav je precej zakrit, je jasno, da VW nadaljuje s svojim receptom/dolgocasnim dizajnom. Bodo morali se bolj Skodo dol tiscati, ce bo slo tako naprej :)


Nemci tudi ne znajo drugje testirati avtomobilov kot na Grossglocknerju?
Vsakic vidim kaksno mulo.



Razlicni kraji za razlicne stvari. V tem primeru gre za zavore, kjer so super razmere zaradi dolzine, povprecne hitrosti in povprcnega naklona. V EU je pac Grossglockner popularen, v ZDA pa Pikes Peak.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Gregor P ::

Je že objavljeno tu; povej rajši, kaj kakšna so tvoja strokovna opažanja te vožnje ipd. smo le na forumu;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DamijanD ::

Uff spregledal - strokovno sem gledal sam display s pospeški, pa potem proti koncu nisem vedel a ima počeno steklo ali ne :))

europenian ::

Gregor P je izjavil:

Je že objavljeno tu; povej rajši, kaj kakšna so tvoja strokovna opažanja te vožnje ipd. smo le na forumu;)

Edino kar je zanimivo videt je pospesek, vse ostalo pa je zalostno.
Handling zaradi teze je grozen, zaviranje isto, dve toni ustavljati in to zvijanje gum zaradi teze, grozno.
Tok cviljenja, slidanja, popravljanja, obvladovanje dveh ton vidis samo pri kakem kombiju.
To bo narod, ki ne obvlada zavornih poti in teze s temi dvemi tonami letel iz ovinkov, kot keks.
Ze ko se po 20 krogih iz 1100kg Reno Cup, vsedes v 1600kg limuzino in stopis na bremzo, ves kok je ura.
Sicer 7:35 ni bas nekaj za tako drag avto. 8:15 naredis tudi s avtom za 40k, pa imas vsaj proper gume, zavore itn. gor.
Pri tem plaidu pa po pet krogih unicis gume in zavore.

Pogledal pol posnetka, grozno se muci sofer obvladovati tezo. Pogledas posnetek Golf R, ki stane 3x manj, je bistveno bolj smooth vseskup. Ali pa Audi RS3 se pelje kot keks.

Plaida naj vozijo po ravni avtocesti, ker je za to narjena in nic drugega.

Goody ::

all-new Renault Megane EV with Android infotainme...:

Tale Mwgane ev meni deluje odlično...

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Da, študentarija v Eindhovnu je lahko za vzor celemu svetu.

c3p0 ::

Tak avtodom pa bo morda lahko še prihajajoče "climate lockdowns" ignoriral.

DamijanD ::

Goody je izjavil:

Tale Mwgane ev meni deluje odlično...

40 in 60kWh verzije ter 130 in 220 HP motorja, toplotna črpalka je v dodatni opremi. S knofi na srečo niso šparal. Zdaj pa če bi samo še grandtour verzijo naredili...

Goody ::

Pa android za sistem, pa na streho lahko daš nosilce...

europenian ::

Da ne bo tolko dezinformacij
Tista navedba 8:15 za Golfa R pa je smešna ker to je čisto druga liga, tam štejejo sekunde, ne pa plus 45 sekund (oziroma plus minuta glede na Nio).
04.11.2020 -- Der neue VW Golf 8 R (2021): 7:51 Minuten auf der Nürburgring-Nordschleife

Ker 8:15 nardi znanec z i30N, ki je kok cenej od Plaid S?

Hydros ::

DamijanD je izjavil:

Tesla S Plaid na Šlajfi

Če se ne motim levo spodaj na Motec displayu piše % baterije. Krog začne s 94% in konča s 57%, kar pomeni da ima ta avto na progi doseg približno 50km. Precej nespodbudno.

FireSnack ::

Hydros je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Tesla S Plaid na Šlajfi

Če se ne motim levo spodaj na Motec displayu piše % baterije. Krog začne s 94% in konča s 57%, kar pomeni da ima ta avto na progi doseg približno 50km. Precej nespodbudno.

Pozimi ima tak avto domet 35km in nič več. Žal je tako če imaš pospeške 2s do 100.

europenian ::

Kaksno motnjo imas, da si delas nove racune, samo da bos ponavljal eno in isto?



33k, plaid 120k+

Pri drag racingu z modelom S plaid posekaš vse bencinske avtomobile tam za šalo.
A lahk se bolj bedno? E-penis podaljsek?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

europenian ::

S polno baterijo lahko narediš maksimalno dva kroga, polnjenje od 20% do 80% pa traja 27 minut na 250kW Superchargerju.
Po dveh krogih in dveh tonah bodo gume za v smeti, kako to vozi zgoraj. Tudi podvozje bo hitro slo.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Goody je izjavil:

Pa android za sistem, pa na streho lahko daš nosilce...

Je pa dejansko par cm krajši od trenutnega megana in s tem tudi mičkeno manjši od ID.3

bambam20 ::

europenian je izjavil:

Kaksno motnjo imas, da si delas nove racune, samo da bos ponavljal eno in isto?



33k, plaid 120k+



Plaid je hitrejši 15 sekund, kar je OGROMNO.

zahnoc2 ::

**35 sekund, ne 15 (Plaid ma 7:35, I30N ma 8:10). Se pa strinjam, oboje je ogromno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zahnoc2 ()

hojnikb ::

sam i30N bo lahk odfuru še 15 takih krogov brez drame, plaid pa what, 2-3 ?

Pa ne pozabimo, da so še vedno hitrejši serijski ICE avtomobili na tem ringu.
#brezpodpisa

bambam20 ::

hojnikb je izjavil:

sam i30N bo lahk odfuru še 15 takih krogov brez drame, plaid pa what, 2-3 ?

Pa ne pozabimo, da so še vedno hitrejši serijski ICE avtomobili na tem ringu.


Ne poznem nobenga, ki bi mu bila želja i30N. Tesla je tesla.

zahnoc2 je izjavil:

**35 sekund, ne 15 (Plaid ma 7:35, I30N ma 8:10). Se pa strinjam, oboje je ogromno.


S plaidom se pripelješ pred lokal in si v centru pozornosti. če se pripelješ s hyundaijem, te še opazijo ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Gregor P ::

Biti neopažen sploh ni tako slaba stvar; eni v ta namen kupujejo Lexuse.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

Potem je izbira jasna. Zakaj neki bi hotel biti v centru pozornosti v lokalu?

DamijanD ::

energetik je izjavil:

Potem je izbira jasna. Zakaj neki bi hotel biti v centru pozornosti v lokalu?

Sicer povsem offtopic (ampak resnična) anekdota: Nekoč je en mulo preprečil prehitevanje enega avtomobila (pač potegnil, ko je videl, da ga nekdo prehiteva). Ker je imel tako značilno hondico, se ga je tip pač zapomnil. In potem (ne vem ali isti večer ali par dni kasneje) v gostilni pride prvi tipo v gostilno in reče "kdo ima tolk dobro hondo tle na parkingu?". Mulo ponosno vstane in jo dobi na gobec :D

europenian ::

bambam20 je izjavil:

europenian je izjavil:

Kaksno motnjo imas, da si delas nove racune, samo da bos ponavljal eno in isto?



33k, plaid 120k+



Plaid je hitrejši 15 sekund, kar je OGROMNO.
Saj za 130 jurjev bi clovek pricakoval nekaj takega, skoda edino, da stvar ni koncipirana za kaj takega. Koncnike, amortizerje, lezaje, gume, zavore, bos menjaval veliko hitreje. Pa se namatral se bos, ker tisti posnetek zgoraj je pravo mucenje, medtem ko pa i30n ne vozi placan race driver, ampak lokalni papak, ki redno hodi na slajfo.

Anyway, vecina ljudi ne bi prisla s plaidom pod 8:00, ker nebi znala obvladovati teze. Pospeski na slajfi pac niso cela zgodba. Bolj zanimivo bi bilo videti, ali te stvari zdrzijo 24h dirko, preden razpade karoserija.

a_borlak ::

No vidiš, to je dober komentar. Koliko tak avto res zdrži v primerjavi z katerim drugim, tudi serijskim.

europenian ::

PS: Zdaj vidim, da je to placan sofer in placana prazna proga. Meh.
07:30 BTG Nürburgring Nordschleife BMW M3 E92 "Hotlap" @tom.schuetze
Hobby race driver
Renault Megane RS Touristenfahrten Nordschleife BTG 7:48 @Peter Pyzera8-)

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Meni je ta majhen doseg električarjev ob pritiskanju zelo velik minus. Zadnjič sem šel iz Kopra 160kmh ob dveh ponoči velik del poti. Enostavno je počasna vožnja po AC iritirajoča. Če je prazna cesta pohodim gas.

Za AC je dizel še vedno top izbira in se lahko postavite na glavo:D

Tako udobnih vozil kar se tiče uporabe ne bomo imeli več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

pegasus ::

endelin je izjavil:

majhen doseg električarjev ob pritiskanju
Vzrok je (pre)velika masa in katastrofalna aerodinamika današnjih opek na kolesih. Omislite si primernejša vozila, če imate take tendence.

europenian ::

Z 40kwh leafom mora bit pot do Paga iz Maribora, bok ne daj se dlje, kr zabavna.
242 km Reichweite bei 8 Grad; Eco 256 km
20 - 21 kWh/100km bei 120 km/h
Iz druge teme in videu o izkusnjah z leafom.
242 km Reichweite bei 8 Grad; Eco 256 km
20 - 21 kWh/100km bei 120 km/h
02:57:37 für 19,555 kWh - fak

Pa smo ze pri 24k avtu baje, sicer po konfiguratorju 10k vec. Za tak popust moras zadet na loteriji verjetno.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Če se gleda izkoristek kwh na 100 km je tesla v samem vrhu.

Audijev e-tron GT ( to je coupe ) ima realno porabo 27 kwh na 100 prevoženih km, če se vozimo s hitrostjo 140-150 km/h.

Za primer tesla model 3 performance pri povprečni hitrosti 150-160 km/H 19.1kw/h na 100km

a_borlak ::

Ja, z aerodinamiko se pri Audiju niso ravno trudili oz. so vlagali napore, pa se jim ni izšlo.

codeMonkey ::

Od kod podatki zgoraj za Tesla Model 3?

Pri 1000 km challenge ima Bjorn v tabeli 256 Wh/km za e-tron gt in 217 Wh/km za Model 3 Performance, kjer je povprecna hitrost malenkost nad 100 km/h.

Sicer pa je E-tron kar velik. Zadnjic sem gledal test, kjer je model rekel, da je avto umazan, ker ga ni spravil v avtopralnico. Ce pogledas podatke na netu, lahko vidis koliko je cez palec razlike v potrebni moci na racun oblike (Cd * A):

e-tron gt / model 3 = (0,24 * 2,35) / (0,23 * 2,2) = 1,11

Potem so tu se gume, ki so na e-tronu precej sirse (265/35-21 in 305/30-21 e-tron, 235/45-18 ali 235/35-20 spredaj in zadaj za m3 performance). Pa je razlika tu.

Je pa jasno, kot GT vozilu, prioriteta na E-tronu pac ni nizka poraba, se pa zato hitro polni, in se ocitno ob dobri infrastrukturi da z njim lepo pozirati kilometre.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

codeMonkey je izjavil:

Od kod podatki zgoraj za Tesla Model 3?



Od Slovenca.

svatelj ::

Od kod podatki zgoraj za Tesla Model 3?


Vir tukaj:https://electrek.co/2019/05/28/tesla-ev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svatelj ()

bambam20 ::

Audijev e-tron GT ima neracionalno porabo in to pri EV-ju ni nekaj, kar boš zgolj zamahnil z roko in šel mimo. To pomeni, da moraš več polnit, več časa moraš namenit temu, kje bo polnil, vozit se moraš pa pod omejitvijo, da sosežeš normlanih 17 kwh na 100 prevoženih kilometrov.

codeMonkey ::

svatelj je izjavil:

Od kod podatki zgoraj za Tesla Model 3?


Vir tukaj:https://electrek.co/2019/05/28/tesla-ev...


Ampak tukaj je primerjava z e-tronom (SUV) in ne e-tronom GT.

bambam20 ::

codeMonkey je izjavil:



Ampak tukaj je primerjava z e-tronom (SUV) in ne e-tronom GT.


Saj ti jaz povem, da je pri GT-ju poraba 27 kWh, če se pelješ. Če pa šparaš na bateriji in voziš pod omejitvijo, potem pa prideš na 19 kwh. đ

Potem se vprašaš kakšen je namen, da po AC-ju voziš 100 km/h in ne 130 km/h.

DamijanD ::

Gregor P ::

So pa kljub vsemu največji proizvajalec EV na svetu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

xl1 bos zelo tezko stancal v miljonskih nakladah
also dizl bad.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

xl1 bos zelo tezko stancal v miljonskih nakladah
Vem. A hkrati znajo štancat druge izdelke. Kaj jih drži nazaj, da se ne potrudijo in skombinirajo ta znanja v en izdelek? *cue in conspiracy theories*

kow ::

Gregor P je izjavil:

So pa kljub vsemu največji proizvajalec EV na svetu.


Ja, sam ne BEV.

pegasus je izjavil:

hojnikb je izjavil:

xl1 bos zelo tezko stancal v miljonskih nakladah
Vem. A hkrati znajo štancat druge izdelke. Kaj jih drži nazaj, da se ne potrudijo in skombinirajo ta znanja v en izdelek? *cue in conspiracy theories*


Marketing dela cudeze. Na koncu ti avto prodajajo "dizajnerske" oblike led luci na riti. Pa, da ko se vsedes, da ti je obcutek dober itd.
Vecina ljudi ne razmislja tako kot ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

pegasus ::

Drži, še vedno je preveč cigla na kolesih in premalo učinkovit stroj. Nemci si očitno ne upajo biti res dobri tam kjer najbolj šteje ...

codeMonkey ::

Ampak to ni point tega avta no. Kot da bi si vzel za primer neko Panamero, pa nabijal da Porsche ne zna delat motorjev, ker porabi vec od Honde Accord. Gre za precej drago lukuzno vozilo, kjer je lastniku vseeno koliko ga stane filanje.

Pa tudi razlike niso tako velike kot se zgoraj navaja. Vsaj po Bjornovih tabelah.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Drži, ko si kupoval mercedesa, ti je bilo povsem vseeno, da kuri 15 litrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Imas jih pri 1000 km testu in pri range testu za 90 in 120 km/h. Link na Google Drive je itak pod vsakim posnetkom, pa si poglej. Razlike med omenjenima je nekje 20%, od tega gre pol zaradi velikosti (celne povrsine) in malenkost visjega koeficienta zracnega upora. Obcutno sirse gume nato poberejo se precej preostale razlike. Pac, se enkrat, avto je tak kot je z namenom in ce komu ne pase, ga pac ne bo vzel.

BigWhale ::

Nehajte feedat trola. Dajte se vzdrzat, resno.
««
962 / 1182
»»