Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
kow ::
Stevilke kazejo, da jih niso dohiteli. Smesno je, da nekateri govorite o Tesla fanboyismu, v resnici pa je v Evropi predvsem veliko fanboyisma nemskih proizvajalcev.
V ZDA so mediji na strani Tesle. V Evropi na strani evropskih proizvajalcev. Logicno, ker gre za delovna mesta.
V ZDA so mediji na strani Tesle. V Evropi na strani evropskih proizvajalcev. Logicno, ker gre za delovna mesta.
TheBlueOne ::
Pac ca. na 50% Teslo so v tem se vedno nisnem segmentu. Projekcije kazejo, da dobo krepko v prednosti v nekaj letih.
Kar meni gre na jetra pri VW je debeli profitmargin. Dejansko so povedali, da Id3 stane 40% manj za narediti kot Golf, cene pa lepo prilagojene na market. Med tem pa ima Tesla zelo malo profita na vozilo, tako da bi moral dobiti od Tesle dosti vec.
Ampak tu se vidi moc VW platform, pa niso se niti zares zaceli. Si mislim, da bo s Seat in Skodo revolucija.
Kar meni gre na jetra pri VW je debeli profitmargin. Dejansko so povedali, da Id3 stane 40% manj za narediti kot Golf, cene pa lepo prilagojene na market. Med tem pa ima Tesla zelo malo profita na vozilo, tako da bi moral dobiti od Tesle dosti vec.
Ampak tu se vidi moc VW platform, pa niso se niti zares zaceli. Si mislim, da bo s Seat in Skodo revolucija.
fikus_ ::
Iščete dlako v jajcu! Na prejšnji strani je Gile lepo napisal svojo izkušnjo enoletne uporabe EV in koliko km naredi, ko je stanje baterije 0%. Je potrebno vklopit možgane in ne samo tukaj filozofirat. predvidevam, da vas večina nima EV!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
kow ::
TheBlueOne je izjavil:
je debeli profitmargin. Dejansko so povedali, da Id3 stane 40% manj za narediti kot Golf, cene pa lepo prilagojene na market. Med tem pa ima Tesla zelo malo profita na vozilo, tako da bi moral dobiti od Tesle dosti vec.
Bi moral biti skepticen do napisanega. Jim NE verjamem, da proizvodnja ID stane 40% manj. Menim, da ima Tesla visje marze kot VW z ID3.
Domnevam, da so o teh 40% govorili teoreticno. Torej marketing.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
TheBlueOne ::
Tesla je odkrita z marzami. Menda med 3in 4k USD po avtu nazadnje ko sem zasledil podatek.
VWja bi ta podatek lahko dosti stal, ker da obcutek, da so slabsi value for money. To je verjetno bilo bolj za vlagatelje. Ampak verjetno stima glede na predvidene cene za recimo novo Skodo, ki si deli VW MEB.
VWja bi ta podatek lahko dosti stal, ker da obcutek, da so slabsi value for money. To je verjetno bilo bolj za vlagatelje. Ampak verjetno stima glede na predvidene cene za recimo novo Skodo, ki si deli VW MEB.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
VW ima sigurno ogromno maržo na id3/4, to ni dvoma. Avto je sekret proti tesli, stane pa skoraj isto.
Ampak problem je drugje. Če spustijo ceno še za 5 jurjev, kdo bo kupil golfa avtomatika za 30 jurjev kot stane zdaj? Pri golfu je marža morda manjša, je pa količina veliko večja. In tolk id3 ne morejo naštancat. Zakaj jih potem ne bi prodajali dražje.
Ampak problem je drugje. Če spustijo ceno še za 5 jurjev, kdo bo kupil golfa avtomatika za 30 jurjev kot stane zdaj? Pri golfu je marža morda manjša, je pa količina veliko večja. In tolk id3 ne morejo naštancat. Zakaj jih potem ne bi prodajali dražje.
kow ::
A preurejanje tovarn in ostale kapitalske stroske ne stejete v ceno ID3? Medtem, ko gradnjo Teslinih tovarn stejete v ceno proizvodnje Tesle 3?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
J.McLane ::
Marže so podvržene kreativnem računovodstvu, sploh če jih navrže CEO v nekem govoru in niso prikazane nikjer na papirju. Dejstvo je da je potreben ogromen CAPEX in R&D da štartaš s praznim listom papirja, to moraš dobiti noter s prodanimi avtomobili. Te marže, ki jih omenjajo ponavadi ne vključujejo tega.
Z ekonomijo obsega strošek začne počasi limitirati na cene uporabljenih materialov v avtu, tu pa zna nastati problem, ker rudniki enostavno ne bodo mogli slediti povpraševanju in bo to postal Bottleneck. Podobno kot nafta v 70ih ni sledila povpraševanju, ampak to se s časom nadoknadi.
Z ekonomijo obsega strošek začne počasi limitirati na cene uporabljenih materialov v avtu, tu pa zna nastati problem, ker rudniki enostavno ne bodo mogli slediti povpraševanju in bo to postal Bottleneck. Podobno kot nafta v 70ih ni sledila povpraševanju, ampak to se s časom nadoknadi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
A preurejanje tovarn in ostale kapitalske stroske ne stejete v ceno ID3? Medtem, ko gradnjo Teslinih tovarn stejete v ceno proizvodnje Tesle 3?
Ta strošek je skoraj isti če narediš 10,000 ali 200,000 avtov na leto. Sploh v primeru VW, pri tesli malo manj, ker kapacitet ni imela.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
c3p0 ::
Bodo afričančki že nekako nakopal dovolj redkih zemelj, če ne drugače, bo vsak 3 letnik dobil svojo lopatko v rokice, nič bat.
kow ::
Vsakemu ID3 bos moral tudi dodati ceno odpravnine za kaksnega VW delavca, ki gre v predcasni pokoj. Pa strosek novega dobavitelja. Na koncu stejejo itak poslovni rezultati - tam se bo videlo. Ampak, moja poanta je bila, da tistih 40% se crka na papirju ni, ampak marketinska izjava.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
TheBlueOne ::
A preurejanje tovarn in ostale kapitalske stroske ne stejete v ceno ID3? Medtem, ko gradnjo Teslinih tovarn stejete v ceno proizvodnje Tesle 3?
To ima VW pri vsakem modelu, njihove platforme so praviloma dosti kompatibilne, fabrik je kolikor hoces. Tesla mora pa vse na novo.
VW je mojster velike naklade. Zato pa se b.p. MEB prodaja se ostalim, menda sem zasledil nekje, da je licenco kupil Ford.
Se spomnem casa, ko ste Tesla navijaci bili mnenja, da iz VW elektro ne bo skoraj nic, pa se kar lepo drzi projekcij. Tako, da tudi sedaj ni razloga, da projekcijam ne bi verjeli.
Na koncu stejejo itak poslovni rezultati - tam se bo videlo. Ampak, moja poanta je bila, da tistih 40% se crka na papirju ni, ampak marketinska izjava.
Ni sans, da je marketinska izjava. To je bolj za delnicarje. Zakaj menis, da bi taka izjava bila dober marketing?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
RoccoC ::
VW ima sigurno ogromno maržo na id3/4, to ni dvoma. Avto je sekret proti tesli, stane pa skoraj isto.
Ampak problem je drugje. Če spustijo ceno še za 5 jurjev, kdo bo kupil golfa avtomatika za 30 jurjev kot stane zdaj? Pri golfu je marža morda manjša, je pa količina veliko večja. In tolk id3 ne morejo naštancat. Zakaj jih potem ne bi prodajali dražje.
si vozil oba, da veš da je ID3 sekret proti T3? Edino kar pri T3 mene inpresionira je pospešek, vse ostalo ne ravno. ID3 mi je bolj uporaben, lepše se not sedi, plastika je še slabša kot pri T3 ampak občutek solidnosti je boljši pri ID3. Meeni je tudi dosti boljši ekran pred volanom in HUD kot samo en ekran na sredini. Verjetno se tega sicer navadiš. Tudi med ovinki se ID3 lepše pelje kot T3. Imam občutek da večina, ki ste tako zagreti za Teslo, le-te še sploh niste vozili.
P.s.: sem bil sam zelo zagret za T3, pa me je po testni vožnji spustilo.
TheBlueOne ::
J.McLane ::
Bodo afričančki že nekako nakopal dovolj redkih zemelj, če ne drugače, bo vsak 3 letnik dobil svojo lopatko v rokice, nič bat.
A to si sarkastičen ali resno?
Načini kako se pride do rudnin se bodo močno spremenili in avtomatizirali, tehnologija je cenejša od afriškega otroka. Pa ne mislit, da je tisti kobalt samo v Afriki, je marsikje po svetu, samo do sedaj ni bilo interesa ga pridobivat drugje. Podobno je s kitajskim grafitom in redkim zemljam za magnete, je en cel kup projektov po svetu, ki jih trenutno financirajo delničarji z izdajo novih delnic, v primeru da bodo šle cene materialov res gor, bo kar velik delež teh projektov zaživel.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
TheBlueOne je izjavil:
Se spomnem casa, ko ste Tesla navijaci bili mnenja, da iz VW elektro ne bo skoraj nic, pa se kar lepo drzi projekcij.
Mislim, da je bilo o tem govora nekaj let nazaj, ko VW se ni investiral resnega denarja. Ce beres VW novice zadnjih nekaj let, je VW mocno spremenil prioritete.
V paniki so celo ID3 spravili na trzisce se preden so naredili software.
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Se spomnem casa, ko ste Tesla navijaci bili mnenja, da iz VW elektro ne bo skoraj nic, pa se kar lepo drzi projekcij.
Mislim, da je bilo o tem govora nekaj let nazaj, ko VW se ni investiral resnega denarja. Ce beres VW novice zadnjih nekaj let, je VW mocno spremenil prioritete.
V paniki so celo ID3 spravili na trzisce se preden so naredili software.
Ne ne, se spomnem diskusij, kjer sem tudi jaz omenjal koliko kesa mecejo v ta "projekt", pa ste bili Tesla privrzenci slozno skepticni, ce ne zaljivi. Jim bi ze davno moralo zmanjkati baterij.
Ampak vseeno, potem je konsenz, da se vsaj drzijo projekcij in glede na pristop jih lahko tudi presezejo in malverjetno ostanejo zadaj?
kow ::
Osebno sem mnenja, da bodo ameri zlahka zmagali v softwareu. Kar je glavni problem za Nemce. Lepo se danes vozijo ze avtomobili za 20k, ce karikiram.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
TheBlueOne ::
Osebno sem mnenja, da bodo ameri zlahka zmagali v softwareu. Kar je glavni problem za Nemce. Lepo se danes vozijo ze avtomobili za 20k.
Zakaj si tega mnenja? Ne pozabit koliko problemov je v zgonjem casu imela Tesla. Jaz si mislim, da teh problemov zelo kmalu ne bo vec.
To kako se vozijo danes ni vazno, ker je verjetno upostevano v projekcijah, kakor verjetno tudi razmerja cen ICE in EV, koliko so EVji zaradi tega precenjeni itn. Teh faktorjev ne poznas samo ti, jih VWova ekipa sigurno dosti bolj. V glavnem VW se kolikor gledam lepo drzi planov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
kow ::
Evropejci ne bodo zmagali avtonomne voznje. Lahk sicer delajo lepe sive na mercedes sedezih, sam na daljsi rok je irrelevantno.
Se pustim prepricati drugace, z argumenti. Sam jih se nisem slisal.
Se pustim prepricati drugace, z argumenti. Sam jih se nisem slisal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Ne ne, se spomnem diskusij, kjer sem tudi jaz omenjal koliko kesa mecejo v ta "projekt", pa ste bili Tesla privrzenci slozno skepticni, ce ne zaljivi. Jim bi ze davno moralo zmanjkati baterij.
No no, trenutno je mesečna proizvodnja/prodaja bedna in pod že tako bednimi projekcijami. Malo jih jebe korona, malo čipi, ampak ni še čas za slavje.
TheBlueOne ::
Evropejci ne bodo zmagali avtonomne voznje. Lahk sicer delajo lepe sive na mercedes sedezih, sam na daljsi rok je irrelevantno.
Se pustim prepricati drugace, z argumenti. Sam jih se nisem slisal.
Si videl kaj trenutno ima Mercedez ze v A klasi? Menda so glede polne avtonomije za zelo dalec. Jaz si mislim, da ko bo legalno bodo vsi tam tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
TheBlueOne ::
Sej znajo ze skoraj vse:
https://www.daimler.com/innovation/case...
Poglej si kaj vse ima ze nova A klasa.
Sproti imajo vse, kar dopusca zakonodaja.
S klasa 2013:
Tesla dalec ni sama. Mercedes, Volvo, GM, Renault itn to ze imajo X let.
https://www.daimler.com/innovation/case...
Poglej si kaj vse ima ze nova A klasa.
Sproti imajo vse, kar dopusca zakonodaja.
S klasa 2013:
Tesla dalec ni sama. Mercedes, Volvo, GM, Renault itn to ze imajo X let.
Utk ::
Mercedes, Volvo, GM, Renault itn to ze imajo X let.
Imajo imajo, samo skrivajo v predalih. Pod načrti za super električne avte.
Id3 je bil v januarju in februarju skupaj prodan v 7000 komadih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Tako bo menda za S klaso:
https://www.wardsauto.com/vehicles/merc...
Menda dela ze cetrta stopnja.
A klasa, ki je budget avto pa ima menda dosti omejeno. Ampak to je najmanjsi benz.
https://www.wardsauto.com/vehicles/merc...
Menda dela ze cetrta stopnja.
A klasa, ki je budget avto pa ima menda dosti omejeno. Ampak to je najmanjsi benz.
TheBlueOne ::
Med iskanjem za Mercedes mi je YT ponudil zanimiv review Skode.
Kocno OK interier od VW koncerna?
Kocno OK interier od VW koncerna?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
RoccoC ::
Meni je zelo dober interier tudi od id4 (V Aleji je razstavljen). Mi je poa form factor beden - SUV ni zame...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RoccoC ()
Mikrohard ::
Poveličevanje Teslinega avtopilota pa sploh ne razumem. To, kar imajo trenutno zunaj v produkciji, je na določenih področjih marginalno boljše od konkurence, na določenih področjih pa celo slabše. Glede "full self drivinga" so pač edini, ki si upajo dati svoj (še daleč) nekončan izdelek na cesto ljudem za beta/alpha testiranje. Glede na nevarne situacije, ki so jih nekateri posneli, mi je čudno, da jih oblasti to sploh dovolijo. Še sami so uradno potrdili, da je njihov "full self driving" le level 2 sistem. https://www.autoblog.com/2021/03/09/tes...
kow ::
Seveda ne razumes. Ker Mercedes bo pa simuliral real life, a ne? V svojih skrivnih bunkerjih, kjer imajo superracunalnike? Edini nacin, da naredis pravega avtopilota je, da avti vozijo. Ogromno kilometrov.
Morda pa ima mercedes 10000 zaposlenih, ki vozijo po nemskih cestah, pa jih uspesno skrivajo?
Morda pa ima mercedes 10000 zaposlenih, ki vozijo po nemskih cestah, pa jih uspesno skrivajo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
TheBlueOne ::
Seveda ne razumes. Ker Mercedes bo pa simuliral real life, a ne? V svojih skrivnih bunkerjih, kjer imajo superracunalnike? Edini nacin, da naredis pravega avtopilota je, da avti vozijo. Ogromno kilometrov.
Kdo pa to pravi? In Mercedes praviloma ne laze okoli teh zadev, pravijo pa, da je pripravljen Level 4. Testirajo pa verjetno ze desetletja.
In Level 3 se bo prodajal, ce se ze ne v ZDA. In Level 4 ce prav berem ni aktiven samo, ker ni dovoljen.
Kako rad moras imeti Teslo, da ne verjames nic od ostalih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
</head> ::
Ne spomnim se, a sta ta dva veda bila že postana tule:
V drugem videu je zabavno slišat reakcije človeka, ki je plačal za teslo in sovoznika, ki bi rad imel teslo in bo naredil vse, da opraviči napake.
Še en čas ne bo avtov brez volanov...
V drugem videu je zabavno slišat reakcije človeka, ki je plačal za teslo in sovoznika, ki bi rad imel teslo in bo naredil vse, da opraviči napake.
Še en čas ne bo avtov brez volanov...
mn ::
TheBlueOne je izjavil:
Seveda ne razumes. Ker Mercedes bo pa simuliral real life, a ne? V svojih skrivnih bunkerjih, kjer imajo superracunalnike? Edini nacin, da naredis pravega avtopilota je, da avti vozijo. Ogromno kilometrov.
Kdo pa to pravi? In Mercedes praviloma ne laze okoli teh zadev, pravijo pa, da je pripravljen Level 4. Testirajo pa verjetno ze desetletja.
In Level 3 se bo prodajal, ce se ze ne v ZDA. In Level 4 ce prav berem ni aktiven samo, ker ni dovoljen.
Kako rad moras imeti Teslo, da ne verjames nic od ostalih?
Evo, samovozeč Mercedes iz osemdesetih.
https://www.lifehacker.com.au/2018/12/t...
So pa tudi Japonci delali nekaj podobnega v tistem času.
kow ::
Leta 1987 so Nemci znali voziti po prazni avtocesti. Navdusen sem
No, takrat so bili to zanimivi inzenirski poskusi. Danes je to resen biznis.
Drugace bo zanimivo gledati posnetke, ko bo nekdo prilozil video, recimo voznje po San Franciscu, leta 2020, 2021, 2022, 2023. Takrat se bo videlo kaksen je napredek.
No, takrat so bili to zanimivi inzenirski poskusi. Danes je to resen biznis.
Drugace bo zanimivo gledati posnetke, ko bo nekdo prilozil video, recimo voznje po San Franciscu, leta 2020, 2021, 2022, 2023. Takrat se bo videlo kaksen je napredek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
TheBlueOne ::
Samo skusamo ti povedati, da ostali niso ravno svezi v teh zadevah. Ni razlogov, da morda niso v prednosti pred Teslo.
kow ::
Jaz ti pa poskusam dopovedati, da niti teoreticno ni mozno, da so v prednosti. Razen, ce poznajo kaksno skrivno tehnologijo, ki ni znana akademski javnosti.
Aston_11 ::
TheBlueOne ::
Seveda je mozno. Imas vec konceptov in nacinov. Je pa dosti znanega akademski znanosti, tudi visja stopnja avtonomije, ki jo tu in tam rad pokaze Renault.
Mercedes menda uporablja Lidar, VW vlaga v eno od podjetij, ki razvija samo to (sem pozabil katero, menda Argo) itn.
Za Teslin koncept strojnega ucenja in njihov nabor senzorike potrebujes predvsem kilometre, drugje ni nujno tako ali pa jih ne potrebujes toliko.
Mercedes menda uporablja Lidar, VW vlaga v eno od podjetij, ki razvija samo to (sem pozabil katero, menda Argo) itn.
Za Teslin koncept strojnega ucenja in njihov nabor senzorike potrebujes predvsem kilometre, drugje ni nujno tako ali pa jih ne potrebujes toliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
VW ima sigurno ogromno maržo na id3/4, to ni dvoma. Avto je sekret proti tesli, stane pa skoraj isto.manj kot 25 tsi 150 km karavan
Ampak problem je drugje. Če spustijo ceno še za 5 jurjev, kdo bo kupil golfa avtomatika za 30 jurjev kot stane zdaj?
Vidim, da je. Not.
Bo pa kmalu res. Drugače ga ne bo nihče kupil.
Aston_11 ::
VW ima sigurno ogromno maržo na id3/4, to ni dvoma. Avto je sekret proti tesli, stane pa skoraj isto.manj kot 25 tsi 150 km karavan
Ampak problem je drugje. Če spustijo ceno še za 5 jurjev, kdo bo kupil golfa avtomatika za 30 jurjev kot stane zdaj?
Vidim, da je. Not.
Bo pa kmalu res. Drugače ga ne bo nihče kupil.
Drugi na zadetku. 23.200 < 30 jurjev
Aja, karavan 1.5 eTSI 150 KM, avtomatik, naročen pretekli teden, Style, črne šipe, barva, retro kamera - zaokroženo na 25 jurjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
codeMonkey ::
Jaz ti pa poskusam dopovedati, da niti teoreticno ni mozno, da so v prednosti. Razen, ce poznajo kaksno skrivno tehnologijo, ki ni znana akademski javnosti.
To nima nobenega smisla. Pri Tesli so trenutno v prednosti kar se level 2+ sistema tice. Nihce od ostalih ni toliko vlozil v tak sistem. Vprasanje pa je, koliko je ta razlika do preostalih level 2+ sistemov res v praksi pomembna in dejansko vredna:
- - v EU npr. tak sistem ne bo nikoli dovoljen (zato je tudi precej omejen) in tudi v ZDA se vedno potekajo debate glede tega, ceprav jim trenutno NHTSA pusca precej svobode,
- tam kjer je level 2+ sistem dejansko uporaben, prijeten in varen, niti ni nekih razlik med proizvajalci.
Na drugi strani pa imamo ze prve pravne okvirje za level 3. 60 drzav je uspelo priti skupaj glede regulacije avtomatizirane voznje: https://unece.org/transport/press/un-re...
In vsi veliki proizvajalci razvijajo level 3 in level 4 sisteme nekako po scenarijih ter vrsti, kot se bodo ti legalizirali. Kako se bodo temu prilagodili pri Tesli je veliko vprasanje, ker ti sistemi imajo dolocene specifike, ki ne veljajo za level 2+ sisteme.
Na koncu gre samo za veliko ugibanje oz. vero v to, da bodo pri Tesli uspeli s tem level 2+ sistemom priti do level 5. In ko se omenja akademske sfere, ta je precej skepticna glede tega pristopa. Zato se zna zgoditi tudi v ZDA, da jim bodo precej omejili rabo level 2+ sistemov. Se toliko prej, ce bo prihajalo do hudih nesrec. Me zanima kaksen je plan Tesle, ce do tega pride.
codeMonkey ::
"mi" kot 60 drzav, ki gre v to smer. Ter mogoce tudi ZDA :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
J.McLane ::
Regulacija se ponavadi prilagodi produktu, če seveda produkt kaže na to, da je prava stvar. Trenutno regulacijo spotoma skušajo prilagajati razvoju v splošni avtoindustriji, ampak če Tesla pride do preboja, se bo regulacija temu prilagodila.
Teslina smer je riskantna, ker lahko traja v nedogled in nikoli ne bo tistega zadnjega 1% zanesljivosti. Je pa pod kožo njihov način sigurno med bolj zanimivimi iz tehničnega vidika (strojno učenje).
Teslina smer je riskantna, ker lahko traja v nedogled in nikoli ne bo tistega zadnjega 1% zanesljivosti. Je pa pod kožo njihov način sigurno med bolj zanimivimi iz tehničnega vidika (strojno učenje).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Mikrohard ::
Sicer je to že popolnoma offtopic, ker nima veze z EV-ji. Ampak po tvojem niti teoretično ni možno, da bi proizvajalec, že od nekdaj proda veliko več avtov od Tesle, nabral dovolj (ali celo več) podatkov za razvoj avtonomne vožnje od Tesle? Se pravi, da znajo po tvojem samo EV-ji pošiljat podatke preko interneta v cloud? Seveda...
Pa ne trdim, da je en ali drug v kakršnikoli prednosti. Želim samo povedat, da Tesla niti približno ni v tako superiornem položajo, kot želijo to nekateri Tesla fani prikazat... sploh pa ne s tem, kar imajo trenutno na cesti (ker trenuten HW dokazano ni sposoben popolnoma avtonomne vožnje).
Pa ne trdim, da je en ali drug v kakršnikoli prednosti. Želim samo povedat, da Tesla niti približno ni v tako superiornem položajo, kot želijo to nekateri Tesla fani prikazat... sploh pa ne s tem, kar imajo trenutno na cesti (ker trenuten HW dokazano ni sposoben popolnoma avtonomne vožnje).