Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
kow ::
Pises neumnosti, ker "zdravo" obmocje ni definirano oz. so podatki znani samo proizvajalcem. Je pa pomenljivo, da tako Tesla kot Porsche spreminjata parametre obstojecemu voznemu parku.
Kar je v resnici pomembno je efficiency avtomobila v razlicnih rezimih delovanje (razlicne hitrosti, temperatura okolice, veter ipd.). Ves ta "range avtomobila" je marketinski bullshit.
Kar je v resnici pomembno je efficiency avtomobila v razlicnih rezimih delovanje (razlicne hitrosti, temperatura okolice, veter ipd.). Ves ta "range avtomobila" je marketinski bullshit.
codeMonkey ::
Ne, to je sele neumnost. Za kupca je pomembno da razume koliko lahko prevozi pri svojem nacinu uporabe (idealno). In to je dokler mu stevec ne pokaze 0km. Izkoristek obicajnemu kupcu ne pove prav nic.
In glede zdravega obmocja. Pri Tesli so ta buffer z updejti povecevali, ze to ti nekaj pove. Drugo pa npr. primerjava neto/bruto kapacitete med modeli in proizvajalci (Taycan 90%, Model Y 97%).
Kakorkoli obrnes, odlocitev do kam so vozili je bila za kupce najbolj ustrezna.
In glede zdravega obmocja. Pri Tesli so ta buffer z updejti povecevali, ze to ti nekaj pove. Drugo pa npr. primerjava neto/bruto kapacitete med modeli in proizvajalci (Taycan 90%, Model Y 97%).
Kakorkoli obrnes, odlocitev do kam so vozili je bila za kupce najbolj ustrezna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Kupec iz Edmunds tabele ne bo nic razumel. Kar so v resnici naredili je to, da so si izmislili alternativni EPA standard. Ki je se totalno zanic. Pa ze EPA je brez veze.
Zavedli so kupca.
Kaj je njihova motivacija, pa ne vem. So pa preferirali neucinkovite/neaerodinamicne avtomobile (s pocasno avtocestno voznjo).
Zavedli so kupca.
Kaj je njihova motivacija, pa ne vem. So pa preferirali neucinkovite/neaerodinamicne avtomobile (s pocasno avtocestno voznjo).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Mene dejansko zelo zanima podatek, koliko km lahko predvidoma prevoziš z EV; super je sicer, če zna vozilo sproti tudi sam dokaj uspešno izračunati/prikazati doseg glede na način uporabe voznika, ampak mi je tudi splošni podatek dovolj - na nek normalen dan poleti in pozimi ter z umirjeno vožnjo (povsem razumem, da je lahko nekaj km gor/dol).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
codeMonkey ::
Kupec iz Edmunds tabele ne bo nic razumel. Kar so v resnici naredili je to, da so si izmislili alternativni EPA standard. Ki je se totalno zanic. Pa ze EPA je brez veze.
Zavedli so kupca.
Kaj je njihova motivacija, pa ne vem. So pa preferirali neucinkovite/neaerodinamicne avtomobile (s pocasno avtocestno voznjo).
Mozno. Ampak podobno EPA zavaja, ker podaja range z upostevanjem obmocij, ki za normalno rabo niso priporocljiva/smiselna. Ta test je vsaj to uposteval in konkretno ta del se mi zdi korekten. V videu je bilo cel cas govora predvsem o tem, zato komentiram ta del. Drugace pa raje pogledam v tabelo od Bjorna, ker on se kar potrudi s primerjavami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
EPA ne zavaja, ker poda natancno metodologijo in primerja avtomobile v podobnih pogojih. Edmunds pa nekaj posalabajzira, da pride na naslovnice.
EPA ne trdi, da je to range v realnih pogojih. Edmunds pa se nekaj dela, da je temu tako.
Ce vozis avtomobile vredne preko 50k evrov, s kaksno hitrostjo se vozis po avtocesti? Ali se vozis vedno, ko je gneca v sluzbo? Takrat je range sploh pomemben? ipd.
Glede na to, da imamo sedaj v avtomobilih racunalnike in znano pot, ki jo delamo, bi moral biti cilj da vse informacije itak dobis dinamicno na zaslonu. Koga brigajo testi.
Sistem ti lahko ze sam predlaga, da zmanjsas hitrost za 20km/h, pa ti potem ne bo potrebno pred ciljem polniti ipd.
EPA ne trdi, da je to range v realnih pogojih. Edmunds pa se nekaj dela, da je temu tako.
Mene dejansko zelo zanima podatek, koliko km lahko predvidoma prevoziš z EV; super je sicer, če zna vozilo sproti tudi sam dokaj uspešno izračunati/prikazati doseg glede na način uporabe voznika, ampak mi je tudi splošni podatek dovolj - na nek normalen dan poleti in pozimi ter z umirjeno vožnjo (povsem razumem, da je lahko nekaj km gor/dol).
Ce vozis avtomobile vredne preko 50k evrov, s kaksno hitrostjo se vozis po avtocesti? Ali se vozis vedno, ko je gneca v sluzbo? Takrat je range sploh pomemben? ipd.
Glede na to, da imamo sedaj v avtomobilih racunalnike in znano pot, ki jo delamo, bi moral biti cilj da vse informacije itak dobis dinamicno na zaslonu. Koga brigajo testi.
Sistem ti lahko ze sam predlaga, da zmanjsas hitrost za 20km/h, pa ti potem ne bo potrebno pred ciljem polniti ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Bistvo vsega je, da na Gregor P vprasanje, NI mogoce odgovoriti z eno stevilko. Pa lahko meri Edmunds, EU birokracija ali pa sosedova Micka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
Ne gre za stevilko tukaj. Gre za to, da so pri Tesli zdaj glasni, ker na testih za kupce ne izkoriscajo bufferja po tem ko range pokaze 0 km. Pri tem sami trdijo, da je po tej meji buffer odvisen od pogojev, kar pomeni, da je spremenljiv, in voznik ne more realno racunati na njega. Testirali so pa pri vseh enako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Ne razumem kaj si hotel povedati, res ne. Kaj tocno kupec ne more narediti? Se avto ustavi? Kupec nima stevca? Kupec ne zna oceniti vremenskih pogojev?
Itak pa je vse overblown, ker pr EV je lazje videti koliko je chargea, kot pri ICE kolk je se goriva v tanku.
Itak pa je vse overblown, ker pr EV je lazje videti koliko je chargea, kot pri ICE kolk je se goriva v tanku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
https://electrek.co/2021/03/25/tesla-cl...
V tvojem posnetku je 95% govora samo o tem, zakaj niso sli do konca. Pri Edmundsu pa trdijo, da to nima smisla.
Needless to say, Tesla was not happy with our test results, and we received a phone call. Tesla's engineers disputed our figures. They argued that we'd underestimated their cars' true range because our test ran to an indicated zero miles rather than to a stop.
Tesla argued that even when the indicated range hits zero, there's still a safety buffer. The engineers reckoned that if you add this buffer, the distance measured to when the battery is spent, their cars would match the EPA results.
Edmunds says that Tesla engineers told them that "the buffer cannot be defined exactly to a number every time -- it will change based on external conditions, driving profile, etc."
V tvojem posnetku je 95% govora samo o tem, zakaj niso sli do konca. Pri Edmundsu pa trdijo, da to nima smisla.
Gregor P ::
kot pri ICE kolk je se goriva v tanku.V trenutku, ko ti pokaže rezervo veš, da imaš še za ene 50 km zmerne vožnje (zato ker takrat tudi običajno spremeniš vozne navade tanku prilagojeno, vsaj toliko da lahko prideš do naslednje bencinske črpalke; seveda je logično, da če ga boš teral na avtocesti na 300 km/h, da boš pač imel toliko manjši domet)- in to je praktično vedno isto oz. to na kar lahko dokaj zanesljivo računaš.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
Danes ti prakticno vsak avto pokaze tudi range zraven. In ta ni 0 km, ko se prizge "rezerva".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
V mojem ICE avtomobilu je v bistvu se slabse. Imam "negativno" kolicino goriva - analogni stevec kaze pod 0, avto pa se kar vozi. Notri je se kakih 5litrov goriva. Verjetno bi lahko naredil se kaksnih 100km. Po Edmundsu, se bom kar ustavil in klical vleko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
No, in ce bi tvoje vozilo hotel primerjati z mojim, glede dosega pri nekih pogojih. Je smiselno gledati do kam bi kdo prisel, ali pa pac do nule? Kot nek uporaben podatek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Ker sem izdelal osnovno solo in vem, da je moja poraba 6,3l/100km. Bi znal znizati hitrost potovanja, izklopiti klimo ipd. Ter bi vedel, da lahko naredim se 100km.
codeMonkey ::
Ne, pazi, se strinjam da je smiselno pri dolocenih pogojih, ce se ti da iti teh igric. Kaj je bolj smiseln podatek za potrosnika? Samo to je tukaj vprasanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Edini smiselni podatek za potrosnika je 6.3l na 100km. Kar lahko tudi preveri na poraba.com.
Vse ostalo je marketing in gameanje sistema.
Vse ostalo je marketing in gameanje sistema.
codeMonkey ::
6.3 l kdaj? Na AC. V mestu? Kako ti ni jasno, da idealno je samo to, da si sposodis avto in ga vozis po svojem dnevnem scenariju. Ce tega nimas na voljo, pac gledas teste in interpoliras malo (na osnovi porabe, ali pa razdalje). Bolje ne gre. Ampak "skrite rezerve" te pri teh kalkulacijah ne bi smele zanimati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Poraba.com pravi 6.2 do 8l. Kar pomeni, da sem izredno varcen voznik. Kar pa vem, ker vecino kilometrov naredim na avtocesti pri nizki potovalni hitrosti 110km.
Torej bi verjetno vzel recimo 6.5l. In zgresil za nekaj procentov.
Nobenega razloga ni, da domnevamo da so potrosniki idioti, ki ne znajo algebre.
Torej bi verjetno vzel recimo 6.5l. In zgresil za nekaj procentov.
Nobenega razloga ni, da domnevamo da so potrosniki idioti, ki ne znajo algebre.
codeMonkey ::
Super in prav, ampak tukaj se ne ukvarjas s problemom kje in kdaj bos tankal. In pri tem zagotovo noces racunati na neko rezervo, ko ti stevec kaze ze 0 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
J.McLane ::
Tole merjenje tičev ima smisel ko govorimo ali avto prevozi 100 ali 300 km na polnjenje. Zakaj bi se človek kregal okrog tega ali ima doseg 380 km ali 420 km mi je pa res neverjetno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Mikrohard ::
Tesla fanboye pač boli dejstvo, da Tesla v primerjavi s konkurenco težko dosega svoje deklarirane EPA vrednosti. Pa to ne pomeni, da so Tesle slabe... saj je vsem jasno, da so to trenutno med najbolj varčnimi EV-ji (tu jih prekaša le še kak Ioniq). Ampak EPA pač omogoča, da proizvajalec naredi dodatne teste za izračun korekcijskega faktorja... in kolikor je meni jasno, to počne samo Tesla, ostali pa uporabljajo generični (slabši) korekcijski faktor... in od tod razlike pri odstopanju med dejanskim in EPA dosegom.
MrStein ::
Enako je pri EV, le da je tank manjsi.
Ja, samo tile so takrat ustavili test, ko "se je lučka prižgala", vsak drug pa bi vozil dalje, dokler pač gre (ker to je bil cilj testa: kako daleč gre?)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
Ne, pazi, se strinjam da je smiselno pri dolocenih pogojih, ce se ti da iti teh igric. Kaj je bolj smiseln podatek za potrosnika? Samo to je tukaj vprasanje.
Vprašanje je bilo tudi ali tesla zavaja s svojim EPA rangom. In tega iz tega testa ne moreš sklepat.
MrStein ::
Nobenega razloga ni, da domnevamo da so potrosniki idioti, ki ne znajo algebre.
Oh boy... Imamo tule na forumu (samooklicane) eksperte, ki do tri ne znajo šteti, kaj šele decimalke...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
TheBlueOne ::
Ce ste lastniki EVja bi me zanimalo, kako tocno vam kaze sam avto. Enkrat sem dobil nadomestni ZOE in so kilometri padali kakor se nikoli v kaksnem drugem avtu, pa ga niti nisem teral.
Mikrohard ::
Meni kaže dokaj točno... računa pa porabo na podlagi dejanske porabe, in ne nekega vnaprej določenega faktorja.
TheBlueOne ::
codeMonkey ::
Tesla fanboye pač boli dejstvo, da Tesla v primerjavi s konkurenco težko dosega svoje deklarirane EPA vrednosti. Pa to ne pomeni, da so Tesle slabe... saj je vsem jasno, da so to trenutno med najbolj varčnimi EV-ji (tu jih prekaša le še kak Ioniq). Ampak EPA pač omogoča, da proizvajalec naredi dodatne teste za izračun korekcijskega faktorja... in kolikor je meni jasno, to počne samo Tesla, ostali pa uporabljajo generični (slabši) korekcijski faktor... in od tod razlike pri odstopanju med dejanskim in EPA dosegom.
Tocno to. Ampak ocitno ne gre le za korekcijski faktor tukaj. Sami direktno trdijo, da moras voziti avto se po tem, ko ti kaze range 0 km, da dosezes EPA vrednosti.
Mikrohard ::
TheBlueOne je izjavil:
Meni kaže dokaj točno... računa pa porabo na podlagi dejanske porabe, in ne nekega vnaprej določenega faktorja.
Kako blizu prodajnim brosuram pokaze, ko je 100% poln?
WLTP naj bi bil 420km. Pri mojem stilu vožnje bi bilo to okoli 300km, če bi bil 100% napolnjen.
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Tocno to. Ampak ocitno ne gre le za korekcijski faktor tukaj. Sami direktno trdijo, da moras voziti avto se po tem, ko ti kaze range 0 km, da dosezes EPA vrednosti.
Ce te prav razumem, je range mojega ICE avtomobila odvisen od analognega kazalca. In imam namesto 800km, le 700km rangea?
Ce upostevam, se lucko, imam v bistvu samo 600km dosega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
Spet ti s tem analognim kazalecem. Ce imas dokaj moderno vozilo gledas le range na ekrancku. In ta ni 0, ko se prizge lucka. Ce bi bilo pri Tesli normalno voziti dlje, bi tudi ta stevec kazal se nekaj km. Pa jih ne. Zakaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Ok, zdaj si me sokiral. Hoces reci, da moderna vozila prenehajo delovati, ko range pride na 0, ceprav imajo se dovolj goriva v rezervoarju?
Domnevam, da EV avtomobili v vecih stage-ih zmanjsujejo moc motorja ipd, da omogocajo cim daljse range, preden zmanjka energije.
Domnevam, da EV avtomobili v vecih stage-ih zmanjsujejo moc motorja ipd, da omogocajo cim daljse range, preden zmanjka energije.
Mikrohard ::
Ko pride števec na 0 je problem, da preprosto ne veš, koliko je še bufferja. Pri enih je to lahko 100m, pri drugih 1km, pri tretjih 10km. Ampak če ne želiš klicat avtovleke, se na to pač ne moreš zanašat. Drug problem (EV specific) je pa ta, da ni zdravo za baterijo.
codeMonkey ::
Spet obracas, kot ze od zacetka debate. Zakaj pri Tesli pokaze 0 km toliko prej, kot pa se ta dejansko ustavi? Zakaj je to tako pomemben faktor za njih, da so se morali oglasiti? Nisi odgovoril.
Le zato, ker dejansko pri Tesli ne zelijo da vozis pod to mejo (slabo za baterijo), ampak pride pa prav, ko se kaze maksimalen range. Medtem ko drugi proizvajalci to omejijo tako, da to sploh ni stvar debate. Le za to gre tukaj.
Le zato, ker dejansko pri Tesli ne zelijo da vozis pod to mejo (slabo za baterijo), ampak pride pa prav, ko se kaze maksimalen range. Medtem ko drugi proizvajalci to omejijo tako, da to sploh ni stvar debate. Le za to gre tukaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
To je reševanje napačnega problema. Pravi problem je kolk kwh porabi na 100 km. Potem bomo pa že sami izračunali kolk bomo naredili s katerim iz velikosti baterije.
Mene v bistvu pri EV zanima samo poraba pri 130 na uro. Ko se vozim počasneje je vsaka baterija dovolj velika.
Mene v bistvu pri EV zanima samo poraba pri 130 na uro. Ko se vozim počasneje je vsaka baterija dovolj velika.
kow ::
Da, nocejo spraviti baterijo v obmocje kjer je degradacija vecja. Verjetno je baterijska kemija drugacna, bolj obcutljiva. Ampak, ce ti gre za realni range, potem tudi ne bos domneval da s Taycanom po avtocesti vozis 110km/h.
Sem ze v startu napisal, da je pomembna poraba pri razlicnih hitrostih, npr. 80-160km/h. Vec kot 160km/h se vecina ljudi niti ne vozi. Razen v Taycanu, heh.
Sem ze v startu napisal, da je pomembna poraba pri razlicnih hitrostih, npr. 80-160km/h. Vec kot 160km/h se vecina ljudi niti ne vozi. Razen v Taycanu, heh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
To je reševanje napačnega problema. Pravi problem je kolk kwh porabi na 100 km. Potem bomo pa že sami izračunali kolk bomo naredili s katerim iz velikosti baterije.
Mene v bistvu pri EV zanima samo poraba pri 130 na uro. Ko se vozim počasneje je vsaka baterija dovolj velika.
Te spine je ze kow delal. Na koncu bos spet racunal nekaj, kar so nekateri dirketno izmerili. Zakaj? :) In kaj bos vzel za "velikost baterije"? Priporocljivi del ali maksimalni? Ista stvar na koncu. Samo z vec dela.
Verjetno je baterijska kemija drugacna, bolj obcutljiva.
Ne. Ce gledas razmerja neto/bruto je odgovor v tem, da namenoma pustijo iti dlje ;) Hkrati pa z merilnikom preprecujejo, da bi do tega prihajalo v praksi.
Ampak se pa zdaj strinjas, da je verjetno zaradi baterije. Kaksen je potem smisel 30 minut prepricevati cloveka (video), da ni fer, da se ta del v testu ni uposteval?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Vse je lepo navedeno: https://www.edmunds.com/car-news/electr...
In na koncu so se pri Tesli vseeno obesili na buffer.
In na koncu so se pri Tesli vseeno obesili na buffer.
</head> ::
Drugače pa Mikrohard glede EV dometa glede na EPA.
Na wiki piše za mojega bmw i3, da ima EPA 97 mi (156 km), kar je nenavadno, ker na lep dan naredim 200-220 km z baterijo in potem še 140 z extenderjem. Mora biti neka napaka na wiki, ker 94ah rex in 94ah bev nimata razlike v EV dometu. EPA za BEV je 114 mi (183 km), kar je bolj realno.
Je pa treba vedet, da je range pri EV veliko bolj odvisen od pogojev. V najslabših pogojih (ko je mraz in narediš vse narobe) naredim manj kot 120km.
Je čist enostavno. Baterije je 27kWh, obraba baterije po 4ih letih in 85kkm relativno zanemarljiva (ker ima buffer, ki nadomešča obrabo). Pogledaš povprečno porabo in izračunaš.
Povprečna poraba pri meni je 16.1kWh/100km. Torej v povprečju naredim 167km.
Povprečna dnevna vožnja (na šiht) ima porabo 11-12kWh/100km (range ~240km), ista vožnja pozimi pa 16kWh/100km (range 170km). Torej večino dni, ko ni temperatura pod ničlo vozim z idiotsko nizko porabo (tudi do 9kWh/100km: 15°C brez klime v gužvi do ljubljane) - jebi ga, stanje v koloni in vožnja 20km na uro je za EV idealna.
Ko pa pičiš na morje je pa poraba 17-20kWh/100km (range ~140km). Če se ti pa ne mudi po avtocesti pa manj. Itak je tale BMW neuporaben nad 120kmh. :)
Na wiki piše za mojega bmw i3, da ima EPA 97 mi (156 km), kar je nenavadno, ker na lep dan naredim 200-220 km z baterijo in potem še 140 z extenderjem. Mora biti neka napaka na wiki, ker 94ah rex in 94ah bev nimata razlike v EV dometu. EPA za BEV je 114 mi (183 km), kar je bolj realno.
Je pa treba vedet, da je range pri EV veliko bolj odvisen od pogojev. V najslabših pogojih (ko je mraz in narediš vse narobe) naredim manj kot 120km.
Je čist enostavno. Baterije je 27kWh, obraba baterije po 4ih letih in 85kkm relativno zanemarljiva (ker ima buffer, ki nadomešča obrabo). Pogledaš povprečno porabo in izračunaš.
Povprečna poraba pri meni je 16.1kWh/100km. Torej v povprečju naredim 167km.
Povprečna dnevna vožnja (na šiht) ima porabo 11-12kWh/100km (range ~240km), ista vožnja pozimi pa 16kWh/100km (range 170km). Torej večino dni, ko ni temperatura pod ničlo vozim z idiotsko nizko porabo (tudi do 9kWh/100km: 15°C brez klime v gužvi do ljubljane) - jebi ga, stanje v koloni in vožnja 20km na uro je za EV idealna.
Ko pa pičiš na morje je pa poraba 17-20kWh/100km (range ~140km). Če se ti pa ne mudi po avtocesti pa manj. Itak je tale BMW neuporaben nad 120kmh. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: </head> ()
</head> ::
Je pa tako, da je neka evropska fora, da underpromisaš in overdeliveraš. To je že vsem znano.
Tako recimo EV porcshe tycan turbo S v specifikacijah obljubi EPA 203milj in 0-60mph v 2.8 sek.
V realnosti je pa domet 270milj in 0-60 v 2.5 sek.
Pri mojem BMW piše, da pride od 0-100km v 8,1 sek, pa sem zihr, da je manj kot 7,5 sek.
Pri Tesli po mojem ne boš premagal njihovih ocen. Ali?
Tako recimo EV porcshe tycan turbo S v specifikacijah obljubi EPA 203milj in 0-60mph v 2.8 sek.
V realnosti je pa domet 270milj in 0-60 v 2.5 sek.
Pri mojem BMW piše, da pride od 0-100km v 8,1 sek, pa sem zihr, da je manj kot 7,5 sek.
Pri Tesli po mojem ne boš premagal njihovih ocen. Ali?
a_borlak ::
Poraba pri EV ti pač kaže podobno, kot pri klasiki, pri meni recimo šteje povprečje nekaj zadnjih km. Grem v hrib, bo hitro padala številka, se spuščam, narašča. In če mene kdo vpraša, saj ti dokaj natančno piše, kdaj ti bo zmanjkalo energije, zanašat se na bruto kapaciteto je nesmisel.
</head> ::
Drugače je pa EV-database res kul vir za te podatke:
https://ev-database.org/car/1068/BMW-i3...
Za moj avto zelo dobro pokaže razlike med različnimi pogoji:
https://ev-database.org/car/1068/BMW-i3...
Za moj avto zelo dobro pokaže razlike med različnimi pogoji:
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Vse je lepo navedeno: https://www.edmunds.com/car-news/electr...
In na koncu so se pri Tesli vseeno obesili na buffer.
Ce so se obesili pri Tesli, je irrelevanto. Mimogrede, kaj je sploh highway hitrost?
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Vse je lepo navedeno: https://www.edmunds.com/car-news/electr...
In na koncu so se pri Tesli vseeno obesili na buffer.
Ce so se obesili pri Tesli, je irrelevanto. Mimogrede, kaj je sploh highway hitrost?
Se ne strinjam. Je precej pomembno. Ker tako kot potencialni kupci razumemo kako so stvari nastavljene. In ta test je ravno pokazal dolocene stvari glede Tesle, in drugih. Posledicno so zaradi odziva opravili tudi dodatne teste: https://www.edmunds.com/car-news/testin...
Highway speed pravijo da je v povprecju 65 mph. Kar je vec od EPA, ki gre max. do 60 mph s svojim ciklom.
kow ::
65 mph je premalo za realne scenarije, ker se vsi vozijo hitreje, razen ko se vozijo v/iz sluzbe, ko so itak kolone. Takrat pa je range itak nepomemben.
Poanta ostaja, da si je Edmunds izmislil svoj range standard, ki je kao boljsi kot EPA, v resnici pa preferira neucinkovite avtomobile.
Poanta ostaja, da si je Edmunds izmislil svoj range standard, ki je kao boljsi kot EPA, v resnici pa preferira neucinkovite avtomobile.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
Torej je EPA se toliko slabsi? (se nizja hitrost in ne uposteva normalne rabe vozila, kjer se "skritih rezerv" ne izkorisca)
Dalec od tega da bi bil idealen, ampak nekatere stvari so se lepo pokazale. Zakljucek na zgornjem linku je posten.
Dalec od tega da bi bil idealen, ampak nekatere stvari so se lepo pokazale. Zakljucek na zgornjem linku je posten.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Da je EPA nekoristen drek, smo se ze veckrat strinjali. Ampak so vsaj pogoji jasno definirani. Edmunds pa vozi avte pri razlicnih temperaturah, pa se klimo pa prizgano. Ne glede na zunanjo temperaturo.