» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
921 / 1132
»»

a_borlak ::

pegasus je izjavil:

Vsak smiseln.


Se kar nekaj vozim po cestah, pa vidim avte stare največ okoli 20 let, 30 zelo redko (sem ter tja kakšen Golf II), starejše praktično nikoli. Po tvoji logiki bi jih moralo biti ogromno, pa jih praktično ni. V povprečju je slovenski vozni park star okoli 10 let, tako da je tvoj odgovor iz trte zvit.

pegasus ::

Ne razumeš moje logike :D Vozila zadnjih 120 let so v veliki večini nesmiselna.

BigWhale ::

Neumornim krsiteljem so bili pobrisani posti. To, da v enem dnevu naredis dva uporabniska imena in se prijavis v isto temo, mora biti pa ze kr dosezek. Se nimamo naziva za to.

sirotka ::

pegasus je izjavil:

Ne razumeš moje logike :D Vozila zadnjih 120 let so v veliki večini nesmiselna.

Potem še nimamo pametne menjave za kočije?

Jazon ::

Jazon je izjavil:

Sem bom malce vmešal na tematiko teže.
Pri tipičnem triosnem urbanem tovornjaku, znaša razlika med ICE zasnovo in EV zasnovo 1,7 tone. Torej EV tovornjak je 1,7 tone težji od ICE tovornjaka. Baterija na EV tovornjaku zadostuje za doseg do 200km (urbani tovornjak).
To dejansko pomeni, da lahko EV tovornjak pelje 1,7 tone tovora manj, kot pa ICE tovornjak.
Zaradi se je že pred leti navijalo, da se pri 25-tonskih EV tovornjakih poveča dovoljena skupna teža na 26 ton. S tem bi bil manjko samo 700 kg.
Podobno se je navijalo pri velikih vlačilcih.
Kako daleč smo v EU na to tematiko ne vem. Vem da ima Daimler e-actros in Volvo FL Electric.


Evo, sem našel link, ki sem ga imel v spominu.
https://ecomento.de/2016/08/02/technik-...
To so tovornjaki, ki so že na cesti.

Tiste 1,7 tone očitno predstavlja stvarni problem, ki ga razumejo tisti, ki se ukvarjajo z logistiko. Celo verigo v dostavi bi bilo potrebno zreducirati za do 1,7 tone.
Lažje je povečati skupno težo in od tu pride potem večja obremenitev na os, kar potegne za sabo študije o PM delcih ipd.....

pegasus ::

sirotka je izjavil:

Potem še nimamo pametne menjave za kočije?
Počasi se začenjajo pojavljat. Nekaj sem o tem že nekoč pisal: https://slo-tech.com/forum/t708716/p566...
Če pa imaš malo obrtniške žilice, se pa lahko lotiš tudi takole:



lufthammer ::

A s tem naj te dni vozim otroka v vrtec in sebe v službo 15 km v eno smer?
Majčkeno resnosti nebi škodilo. Ne živimo vsi v sončni Kaliforniji. No, saj Aptera ni dosti manjša neumnost, te po svoje razumem.

J.McLane ::

To morda res ni primerno, ti pa da misliti, kako malo energije je v resnici potrebne za premaknit eno rit. Druga skrajnost je pa realnost ko se ena oseba pelje v 1,5 tonskem "tanku", pod predtvezo udobja in varnosti. V resnici pa gre samo za človeški egoizem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

sirotka ::

pegasus je izjavil:

sirotka je izjavil:

Potem še nimamo pametne menjave za kočije?
Počasi se začenjajo pojavljat. Nekaj sem o tem že nekoč pisal: https://slo-tech.com/forum/t708716/p566...
Če pa imaš malo obrtniške žilice, se pa lahko lotiš tudi takole:..


Za poleti je spodoben približek temu renojev malček, sem tudi o njem razmišljal - imam 4km do službe in bi bil za to odličen, jeba je odsotnost vrat in gretja, tako da bi za čez hladne mesece še vedno potreboval drugo vozilo.

Prospekt ::

4km? Kupi si kolo za 500EUR in vloži 1000EUR v topla kolesarska oblačila in imaš rešeno za vse letne čase.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Prospekt ()

m0LN4r ::

Prospekt je izjavil:

4km? Kupi si kolo za 500EUR in vloži 1000EUR v topla kolesarska oblačila in imaš rešeno za vse letne čase.
Kaj pa ce ne iz xy drugih razlogov, okoli katerih se pregovarjati niti nima smisla?

Vsak naj sam odloca o svojem udobju transportiranja in o tem kaj mu bolj ustreza iz zdravstvenih, poslovnih, socialnih, ekonomskih in bogsigavedi se kaksnih razlogov.

Ko bos padel s kolesa, ker ti je zdrsnilo na micken snegeca, si zlomil kolk, ne bo vec zabavno. Od sosolca oce je bil hud kolesar, dokler ni padel in si razbil glave. Moja pa je padla lani, poleti, ker ji je zareza v asfaltu zagrabila kolo. Zaradi tega je sedaj bila operirana na koleno in jo caka eno leto rehabilitacije.

Kolesarte tisti, ki vam je to vsec. Ne pa govort, kako je to super, ker ni.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

pegasus ::

m0LN4r je izjavil:

Vsak naj sam odloca o svojem udobju transportiranja in o tem kaj mu bolj ustreza iz zdravstvenih, poslovnih, socialnih, ekonomskih in bogsigavedi se kaksnih razlogov.
Civilizacija pa mora motivirati smer tega odločanja. Ker sicer bo narava in verjemi, pri naravi ni jamranja in usmiljenja.

Kolesa imajo problem, ker imajo eno kolo premalo, avtomobili pa eno kolo preveč. Če se spomnite srednješolske matematike, ravnino definirajo tri točke ...

m0LN4r ::

Ker sicer bo narava in verjemi, pri naravi ni jamranja in usmiljenja.
Vem, karkoli bom naredil, bo narava oz. nas planet brez nas ali z nami postal puscava, tako da vseeno.

Kolesa imajo problem, ker imajo eno kolo premalo, avtomobili pa eno kolo preveč. Če se spomnite srednješolske matematike, ravnino definirajo tri točke ...
Zato se da s trikolesniki tako hitro in stabilno sibati? Pol so tisti videoji, kjer se obracajo na bok fejk?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Res je trikolesniki bi lahko bili več v uporabi, v zgodovini so bile to samo neke počasne nikakve škatle (Reliant Robin).

Za stabilnost je ključnega pomena razporeditev mase, z baterijo imaš maso lahko tako nizko, da ni šans da pride do prevračanja.

Nissan ZEOD, sicer ni čisto na treh kolesih, ampak sta sprednja dva vseeno zelo skupaj, da je blizu trem točkam:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

m0LN4r ::

Po dirkaliscu verjetno z linijo F1 se ne bos prevrnil, po bregu navzdol v kaksni serpentini, ovinku bi pa bil presenecem, zakaj je fajn imeti spredaj levo in desno eno kolo, ko se sile avta prevesijo tocno tja, kjer te nic ne drzi.
Glede na to da ljudje niti z stirikolesnim ne znajo vozit in letijo dol po ovinkih, bi jim tako stvar se manj zaupal dati v roke.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Če se spomnite srednješolske matematike, ravnino definirajo tri točke ...


Splaca se pogledat tud mal fizike. Stiri kolesa so povsem smiselna.

jernejl ::

pegasus je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Vsak naj sam odloca o svojem udobju transportiranja in o tem kaj mu bolj ustreza iz zdravstvenih, poslovnih, socialnih, ekonomskih in bogsigavedi se kaksnih razlogov.
Civilizacija pa mora motivirati smer tega odločanja. Ker sicer bo narava in verjemi, pri naravi ni jamranja in usmiljenja.

Kolesa imajo problem, ker imajo eno kolo premalo, avtomobili pa eno kolo preveč. Če se spomnite srednješolske matematike, ravnino definirajo tri točke ...

Why Aptera?

Tale je električen, ima idealno število koles, tehta bistveno manj od povprečnega odraslega človeka in ima doseg, ki zadostuje večini dnevnih voženj povprečnega slovenca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

hojnikb ::

sam ni teardrop shape .)
#brezpodpisa

J.McLane ::

Če se greš minimalizen so tri kolesa čisto OK koncept in se da iz tega marsikaj narediti. Če imaš 60+% mase tam kjer je os z dvemi kolesi in je težišče z baterijo nizko, to za fiziko ni noben problem. Problem je morda edino s konfiguracijo, saj ponavadi prostora za potnike (sploh če imajo nekaj mase) ne moreš podrediti temu principu. Ampak kot rečeno, če imaš v igri dokaj težko baterijo potem masa potnikov morda ne igra tako hude vloge kot pri ICE pogonu.

V pogovoru z Aptero je dejal da so se malo igrali z nastavitvami treh vkolesnih motorjev in se je dalo čist lepo driftat. Sigurno pa pomaga na stabilnosti tudi dejstvo da sta sprednja kolesa močno narazen.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

nicksonn ::

Če smo pri trikolesnikih:
2x prednje kolo, 1x zadnje = good.

1x prednje kolo, 2x zadnje = bad.

Nižje težišče pomaga pri stabilnsti vsakem n-kolesniku.
x n!

m0LN4r ::

jernejl je izjavil:

pegasus je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Vsak naj sam odloca o svojem udobju transportiranja in o tem kaj mu bolj ustreza iz zdravstvenih, poslovnih, socialnih, ekonomskih in bogsigavedi se kaksnih razlogov.
Civilizacija pa mora motivirati smer tega odločanja. Ker sicer bo narava in verjemi, pri naravi ni jamranja in usmiljenja.

Kolesa imajo problem, ker imajo eno kolo premalo, avtomobili pa eno kolo preveč. Če se spomnite srednješolske matematike, ravnino definirajo tri točke ...

Why Aptera?

Tale je električen, ima idealno število koles, tehta bistveno manj od povprečnega odraslega človeka in ima doseg, ki zadostuje večini dnevnih voženj povprečnega slovenca.
Kje pa je kabina, klima, gretje, sopotnikov sedez, itn.? Hitrost?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

pegasus ::

nicksonn je izjavil:

Če smo pri trikolesnikih:
2x prednje kolo, 1x zadnje = good.

1x prednje kolo, 2x zadnje = bad.
Tako je. Kar je lepo demonstriral Clarkson z Reliant Robinom. Tri točke definirajo tudi tri osi, okrog katerih lahko zasučeš celoto. Če težišče tvori zadostne navore okrog teh osi, lahko precej enostavno dosežeš take neželene rotacije ... To so v prejšnjem stoletju intuitivno dojele že branjevke, ki so v trokolesnikih s košaro vozile svoje pridelke na ljubljansko tržnico.

m0LN4r ::

Če se greš minimalizen so tri kolesa čisto OK
Ce, ce, ce, ce. Ce se grem minimalizem, vzamem Über
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mikhaair ::

Trikolesnik Über.

m0LN4r ::

mikhaair je izjavil:

Trikolesnik Über.

Nevarno. Fizika.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

...ki si jo očitno šprical že v OŠ :))

Vse je odvisno od konfiguracije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

...ki si jo očitno šprical že v OŠ :))

Vse je odvisno od konfiguracije.
Bodo inzenirji v Motorsportu ze boljse vedeli, kot ti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

V motorsportu imajo eno tako knjigico ki se ji reče "Racing rules", kot zanimivost tudi CVT FIA ne dovoli uporabljat v nobenem Motosportu od 90 dalje, ko je Williams to razvijal za F1.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

In? V koliko vescinah uporabljajo trikolesnike?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Dovolj da ga uporabljajo samo v eni veščini: osebni transport. Si že bil kdaj izven EU? Si že kdaj slišal za Tuk-Tuk? Če pa nisi bil, si bil vsaj v Italiji in si morda videl "Piaggio" varianto?

Tega sranja se proda na milijone, pa dvomim da so kakšni resni problemi s prekucovanjem. Kot rečeno nizko težišče baterije stvar kvečjemu izboljša.

Ampak saj vem da ne bo pomagalo, ti boš gonil svoje do onemoglosti, to je tvoja vera, vse kar je drugače je kriva vera in je treba obsojati, tudi če nimaš niti enega pametnega argumenta, ti pač to veš.

Debata na forumu ne deluje tako, se boš moral malo bolj potrditi z argumenti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BigWhale ::

Pri klasicni obliki avtomobila, je verjetno nesmiselno razmisljati o trikolesnikih, ker najbrz ni nobenega (aerodinamicnega) profita pri tem. Ce delas neko super aerodinamicno obliko, kot jo ima Aptera, je pa stvar verjetno bolj smiselna. Je pa vprasanje, ce se to potem splaca zaradi drugih omejitev, ki pridejo zraven.

To, da se teh reci proda na milijone, se ne pomeni, da so apriori varne oziroma, da bodo varne tudi v pri vecjih hitrostih. Rikse se vozijo relativno pocasi. Aptera like avto bo za na avtoceste.

Matematicno stvar mogoce ze zdrzi, zdrzati mora se fizikalno, varnostno in ekonomsko. :)

codeMonkey ::

m0LN4r je izjavil:

In? V koliko vescinah uporabljajo trikolesnike?


v eni od najbolj odpiljenih :)

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

BigWhale je izjavil:

in ekonomsko. :)
Tu je imho najbolj hecen element te zgodbe - ker trikolesniki pravno formalno niso avtomobili, pač pa motocikli, jim ni treba zadostiti vsem zahtevam, ki so predpisane za avtomobile. Zato je toliko novih startupov s trikolesniki ...
Verjamem, da se bo v zakonodaji to hitro uredilo, če se ta vozila primejo in začenjajo pojavljati na cestah v večjem številu. Kako bo to vplivalo na te startupe, pa bomo še videl.

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

Pri klasicni obliki avtomobila, je verjetno nesmiselno razmisljati o trikolesnikih, ker najbrz ni nobenega (aerodinamicnega) profita pri tem. Ce delas neko super aerodinamicno obliko, kot jo ima Aptera, je pa stvar verjetno bolj smiselna. Je pa vprasanje, ce se to potem splaca zaradi drugih omejitev, ki pridejo zraven.

To, da se teh reci proda na milijone, se ne pomeni, da so apriori varne oziroma, da bodo varne tudi v pri vecjih hitrostih. Rikse se vozijo relativno pocasi. Aptera like avto bo za na avtoceste.

Matematicno stvar mogoce ze zdrzi, zdrzati mora se fizikalno, varnostno in ekonomsko. :)


Stevilo koles pri Apteri ni tehnicno nek izziv. Bistveno vecji je v dejstvu, da ima in-wheel pogon, kar je precej zanimiv problem za funkcionalno varnost. V primeru, da en motor ne drzi potrebnega navora, avto zlahka spremeni smer (s ceste ali na nasprotni pas), oz. v bolj ekstremnih primerih lahko pride do vrtenja. Primeri odpovedi morajo biti skrbno analizirani in varnostni mehanizmi na mestu, da v primeru odpovedi krmilnika, prebojev na motorju, senzorju pozicije (sinhroni motor), inverterju, in stevilnih drugih komponentah, ne prestavljajo nerazumnih tveganj v smislu varnosti. Zahteve za tovrstne pogone so bistveno visje napram klasicni arhitekturi, kjer gre pogon z motorja do koles preko diferenciala.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Tu je imho najbolj hecen element te zgodbe - ker trikolesniki pravno formalno niso avtomobili, pač pa motocikli, jim ni treba zadostiti vsem zahtevam, ki so predpisane za avtomobile. Zato je toliko novih startupov s trikolesniki ...


To ni nujno dobra stvar. :) Dobra je mogoce za startupe, za potencialne lastnike pa ne. Zelimo si vec varnost in ne manj. In dovolj dobro regulacijo, da bomo dejansko vedeli ali je varnosti res vec ali manj, ker sedaj vsi govorijo samo na pamet. :)

pegasus ::

Tu se strinjam. Zaenkrat ta scena deluje tako, da če Sandy Munro reče da je nekaj kul, potem se cel svet strinja :D

mn ::

pegasus je izjavil:

BigWhale je izjavil:

in ekonomsko. :)
Tu je imho najbolj hecen element te zgodbe - ker trikolesniki pravno formalno niso avtomobili, pač pa motocikli, jim ni treba zadostiti vsem zahtevam, ki so predpisane za avtomobile. Zato je toliko novih startupov s trikolesniki ...
Verjamem, da se bo v zakonodaji to hitro uredilo, če se ta vozila primejo in začenjajo pojavljati na cestah v večjem številu. Kako bo to vplivalo na te startupe, pa bomo še videl.


Kakor vem to vsaj v Sloveniji ne drži, za drugje ne bom trdil. Oziroma, določena je neka maksimalna širina med kolesi, da je stvar lahko še vedno regidstrirana kot motor in ne avto. Takšni so ti motorji, ki se jih občasno videva v prometu z dvema kolesoma spredaj. Sem prepričan da je ta širina < 1m.

pegasus ::

Ja, krmarjenje med različnimi zakonodajami po svetu bo oz. je že tudi del zabave teh startupov. Si predstavljaš proces pridobitve subvencije ekosklada za vozilo, ki ga sploh ne znaš definirati? :D

mn ::


Z A K O N
O PRAVILIH CESTNEGA PROMETA (ZPrCP)

3. člen
(pomen izrazov)
...
6.a "dvosledno vozilo" je vozilo, katerega sled je širša od 50 cm;
6.b "enosledno vozilo" je vozilo, katerega sled ni širša od 50 cm;
...


Mislim, da je tole ta del, ki definira. Res pa da niti ne vem, če je to trenutno veljaven zakon, niti če pravilno razumem napisano.

J.McLane ::

Predpisi so že res da bolj ohlapni za trikolesnike, problem pa je, da je tudi subvencija veliko nižja.

Jaz bi si za osebno mobilnost želel nekaj v smislu Toyote i-Road, majhen, okreten in zaščiten pred vremenom, samo zimske gume morajo začet delat v tej dimenziji :)). Pa doma imaš lahko tri parkirane na istem prostoru kot imaš sicer en avto.

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BigWhale ::

Jaz vidim smisel v dveh variantah. Eno-osebna mini prevozna sredstva, nekaj taksnega kot tista Toyota zgoraj ali pa dvo osebna kompaktna v velikosti Smarta. In potem klasicen avto v katero lahko zbases pet clansko familijo.

Vprasanje je potem, kaj je bolj ekolosko (in smiselno), imeti doma dve vozili in za manjse opravke uporabljati manjse vozilo ali pa imeti samo eno vecje vozilo.

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

Dovolj da ga uporabljajo samo v eni veščini: osebni transport. Si že bil kdaj izven EU? Si že kdaj slišal za Tuk-Tuk? Če pa nisi bil, si bil vsaj v Italiji in si morda videl "Piaggio" varianto?

Tega sranja se proda na milijone, pa dvomim da so kakšni resni problemi s prekucovanjem. Kot rečeno nizko težišče baterije stvar kvečjemu izboljša.

Ampak saj vem da ne bo pomagalo, ti boš gonil svoje do onemoglosti, to je tvoja vera, vse kar je drugače je kriva vera in je treba obsojati, tudi če nimaš niti enega pametnega argumenta, ti pač to veš.

Debata na forumu ne deluje tako, se boš moral malo bolj potrditi z argumenti.
Kar dokazuje samo to, da je nevarno
pa dvomim da so kakšni resni problemi s prekucovanjem.
So so. Kdor noce videt, ta ne vidi.

Pac 3 kolesa so nevarnejsa od 4. Tu ni treba odkrivati tople vode znova. Je ze dovolj tehten razlog, da se prakticno ni nikjer uveljavilo, kjer je varnost na prvem mestu.
Tam kjer se pa vozijo, pa se naj vozijo, saj jih tam tudi prej al slej pamet sreca.



Nima smisla okoli tega sploh debatirat, ker je vsakemu to jasno. Kdor se pa hoce, se pa naj vozi.
Najbolj vsec so mi primeri, ko moras na hitro naglo obrnit ali nekaj obvozit.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

pegasus je izjavil:

BigWhale je izjavil:

in ekonomsko. :)
Tu je imho najbolj hecen element te zgodbe - ker trikolesniki pravno formalno niso avtomobili, pač pa motocikli, jim ni treba zadostiti vsem zahtevam, ki so predpisane za avtomobile. Zato je toliko novih startupov s trikolesniki ...
Verjamem, da se bo v zakonodaji to hitro uredilo, če se ta vozila primejo in začenjajo pojavljati na cestah v večjem številu. Kako bo to vplivalo na te startupe, pa bomo še videl.

Tako kot vecina startupov, ki pogrevajo nekaj iz preteklosti, kar se ni prijelo, se niti danes cudezno ne bo prijelo. Ja dolocen hype se bo prijel 9 do 10 startupov bo pa propadlo.

PS: n+1 > n
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

pegasus ::

m0LN4r je izjavil:

Nima smisla okoli tega sploh debatirat, ker je vsakemu to jasno.
Se ne strinjam ... večina ljudi se o tem sploh ne sprašuje, ker to ne dojemajo kot problem.
Primer: zakaj so letala do nekje ww2 imela pretežno podvozje z repnim kolesom? In kako je to negativno vplivalo na ground handling? Zakaj je potem tekom ww2 in kasneje prevladalo podvozje z nosnim kolesom? In zakaj je pri layoutu vozila logika ravno obratna? Razlaga na osnovi srednješolske fizike zadostuje.
Tako da "vsakemu jasno" je zgolj zato, ker so nečesa navajeni in je vse drugačno tuje in nevarno.

m0LN4r ::

Zresni se, prosim.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

pegasus je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Nima smisla okoli tega sploh debatirat, ker je vsakemu to jasno.
Se ne strinjam ... večina ljudi se o tem sploh ne sprašuje, ker to ne dojemajo kot problem.
Primer: zakaj so letala do nekje ww2 imela pretežno podvozje z repnim kolesom? In kako je to negativno vplivalo na ground handling? Zakaj je potem tekom ww2 in kasneje prevladalo podvozje z nosnim kolesom? In zakaj je pri layoutu vozila logika ravno obratna? Razlaga na osnovi srednješolske fizike zadostuje.
Tako da "vsakemu jasno" je zgolj zato, ker so nečesa navajeni in je vse drugačno tuje in nevarno.


Lepo napisano.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

Glede stabilnosti Aptere je po zasnovi nekoliko problematicno le mocno zaviranje, ko zadnji del postane lahek in pride do prekrmarjenja. So bila na cesti vozila, ki so imela tezave s stabilnostjo (Mercedes razreda A s prevracanjem, kot eden najbolj odmevnih) in se ze nekaj casa take zadeve resuje z ESP sistemi. Pri Apteri je tukaj se baterija, ki da nizko tezisce, in neodvisno gnana kolesa s torque vectoringom, tako da nima nekega smisla panicariti - ce bo zadeva delala kot je treba seveda.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Pri Apteri je tukaj se baterija, ki da nizko tezisce, in neodvisno gnana kolesa s torque vectoringom,
Vse to in se vec imas pri stiri kolesnikih tudi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Ne štekaš, če se greš minimalizen vzameš toliko koles, kot jih minimalno zadošča. Ampak ja, če imaš v mislih 2t SUV potem verjamem, da se ti zdi taka ideja butasta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

mn ::

J.McLane je izjavil:

Ne štekaš, če se greš minimalizen vzameš toliko koles, kot jih minimalno zadošča. Ampak ja, če imaš v mislih 2t SUV potem verjamem, da se ti zdi taka ideja butasta.


Čeprav za 2.235 mm širok in 4.369 mm dolg avto za 30.000 - 45.000 dolarjev težko rečeš da se greš minimalizem.

Ja, je avto bistveno drugačno zasnovan kot katerikoli avto danes na cesti ampak govoriti, da je takšna zasnova edina smiselna je pa tudi malce neiskreno ali pa kratkovidno.

Avto ima 2 sedeža, majhen prtljažnik, je nepraktično velik (širina je bliže tovornjaku kot Audiju A8 recimo) in drag.

Jasno da je nišni izdelek, ki je lahko odlični predstavnik svoje niše, ampak ni pa neka revolucija osebnega prevoza, kakor nam nekdo na tem forumu predstavlja.
««
921 / 1132
»»