» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
922 / 922
»
»»

m0LN4r ::

Saj te stvari ze obstajajo, narod glasuje z denarnico. Pac ni se prijelo in se ne bo. Tut indijci se pocasi modernizirajo in si privoscijo 4 kolesa.

J.McLane je izjavil:

Ne štekaš, če se greš minimalizen vzameš toliko koles, kot jih minimalno zadošča. Ampak ja, če imaš v mislih 2t SUV potem verjamem, da se ti zdi taka ideja butasta.
Kdo se gre tu minimalizem? Ti se ga idi, komot. Lahko tudi sprobas te dve kombinacije:


Ne rabis zonglirat, lahko pa v vsaki roki drzis po eno vrecko ali imas rugzak.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

codeMonkey ::

m0LN4r je izjavil:

Pri Apteri je tukaj se baterija, ki da nizko tezisce, in neodvisno gnana kolesa s torque vectoringom,
Vse to in se vec imas pri stiri kolesnikih tudi.


S takim torque vectoringom se nimas vozila na trgu. Rimac je eksotika in Rivian tudi se ni zunaj. Tesla in Audi morata se dati na trg modele, kjer sta motorja neodvisna le zadaj. Bolje od klasicnih torque vectoring sistemov z zavorami, ampak slabse od in-wheel motorjev z direktnim pogonom brez prenosa.

m0LN4r ::

Kaj ti vse to pomaga, ce ti manjka eno kolo?

Dej hitr poklic Elona, da si ugotovil, da ima Tesla eno kolo prevec.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

codeMonkey ::

Pri Tesli ta problem avtomobili sami od sebe resujejo: https://insideevs.com/news/447593/tesla...
;(

Jazon ::

codeMonkey je izjavil:

Pri Tesli ta problem avtomobili sami od sebe resujejo: https://insideevs.com/news/447593/tesla...
;(


Tesla je moderna firma in mehanske težave očitno rešuje na podoben način Boeing, s software fixi.

TESKAn ::

No ja, da smo pošteni, tudi VW je s softwareskim fixom reševal mehanske težave. In so avti meli posledično manj moči.
To bo še zanimivo, boš imel SW limitirano, kolk hitro lahko greš skozi ovinek, da ti ne polomi podvozja :P. Samo da ne bo nekdo pameten in bo omejil moč zaviranja, da ne bi bilo sprednje podvozje preobremenjeno:P.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Jazon ::

Ja, "svetla prihodnost" nas čaka z izvedbo takih pogruntavščin.
Od software fixov, do tega, da ti avto samodejno zavije v steno, ker si grdo twittal, pa izgleda tudi ni daleč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

m0LN4r ::

In so avti meli posledično manj moči.
Izmisljotina kekcev ali pa imas dyno meritev. Sicer pa to ni glih enakovreden problem, kot odlomljen kos podvozja.
Glede SW pa jaz rajsi vidim proizvajalca xy, da redno posodablja zadeve, kot nekatere, ki razen kartic za navigacijo ne posodabljajo nicesar.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sloxl8 ::

Ko tako na veliko opevate in-wheel, kaj pa nevzmetene mase, pa to? A jih bojo rešili z antigravitacijo, a kako?

m0LN4r ::

codeMonkey je izjavil:

Pri Tesli ta problem avtomobili sami od sebe resujejo: https://insideevs.com/news/447593/tesla...
;(

To je tisto, ko se gleda samo pospeske in EV stevilke, podvozje pa je se vedno mehansko, ki mora prenasati xy udarnih lukenj, tresljajev, tezo, slane mokre razmere vec kot pol leta. Ce se tu spara pri dizajnu in materialu, se lahko jebejo z elektroniko. Ti bodo rekli, ja to pa ni v nasi "omejeni" garanciji.

PS: Na mojem polotu 2001 se se ni nic odlomilo od podvozja, pa smo skakali znjim cez mostove, pa je prevozil luknje in makedame magnitude madzarskih cest.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

pegasus ::

sloxl8 je izjavil:

Ko tako na veliko opevate in-wheel, kaj pa nevzmetene mase, pa to? A jih bojo rešili z antigravitacijo, a kako?
Elaphe trdi, da so mase njihovih motorjev so primerljive z masami običajnih platišč, tako da tu ni neke drame.

m0LN4r ::

Ma jaz si kupim max. 18-19" do 10kg.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

TESKAn ::

m0LN4r je izjavil:

In so avti meli posledično manj moči.
Izmisljotina kekcev ali pa imas dyno meritev.

Ni bilo takrat polno pritoževanja, da avti niso imeli več oglaševanega pospeška? Je pa beside the point, ki je, da tudi drugi rešujejo HW zajeb z nadgradnjo SW.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TESKAn ()

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

sloxl8 je izjavil:

Ko tako na veliko opevate in-wheel, kaj pa nevzmetene mase, pa to? A jih bojo rešili z antigravitacijo, a kako?
Elaphe trdi, da so mase njihovih motorjev so primerljive z masami običajnih platišč, tako da tu ni neke drame.


So nekoliko visje, ampak ni problem. Lotus je med prvimi tukaj naredil raziskave, in so ugotovili, da s primernim vzmetenjem ni nobenih tezav. Tudi za sportna vozila. Pri tem pa so tu stevilne druge prednosti - torque vectoring, traction control, ABS z okoli 10% krajso zavorno potjo v primerjavi s klasicnim ABS sistemom zaradi precej visje frekvence aktuacije (po spominu, raziskava Toyote slabih 20 let nazaj). Skratka, masa res ni problem.

Funkcionalna varnost pa je druga stvar. Protean, konkurent od Elapha, ima motor narejen iz vecih segmentov, ravno zato, da ce en odpove, da je navorna motnja sprejemljiva v smislu varnosti. Ampak zato morajo imeti inverter(je) na motorju, ker je enostavno prevec povezav. Kako so se lotili pri Elaphu, da bo to sprejemljivo za Aptero, bo se zanimivo videti.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

TESKAn je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

In so avti meli posledično manj moči.
Izmisljotina kekcev ali pa imas dyno meritev.

Ni bilo takrat polno pritoževanja, da avti niso imeli več oglaševanega pospeška? Je pa beside the point, ki je, da tudi drugi rešujejo HW zajeb z nadgradnjo SW.
Ti avtomatsko verjames vsakemu jamranju zidarjev o avtih? Cudno, da nihce od teh jamracev nima dyno meritve pa tako veliko jih je. Njim se je slo samo za tozbo in denar, nc drugega. Jaz sem tudi dobil updajte, pa nisem opazil nobene razlike.
O smiselnosti ne bom razpravljal, ker ta najbolj glasni kateri so se hotl tozit pa nevemkaj v nemciji, so bli samo denarja zejne gluponje, ki niti ne ve ali ima njegov avto v prometni 105 konjev ali 115, kaj sele da bi vedel kaksne emisije ima.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

fikus_ ::

sloxl8 je izjavil:

Ko tako na veliko opevate in-wheel, kaj pa nevzmetene mase, pa to? A jih bojo rešili z antigravitacijo, a kako?


Ni tako kriticno. Je res nekoliko vecja masa na kolo, ampak se obnača čisto OK.

Bolj je težava teh In-Wheel (IW) pogonov območje delovanja in sicer od 0 rpm do krog 1000 ali več rpm. V takšnem območju IW nima enakega izkoristka (je delan za neke optimalne rpm), izven tega je izkoristek zelo zlab (primerljiv z ICE).

Poleg omenjenega Elaphe še npr Protean, ki je testiral IW skupaj z Volvom ter še z nekaterimi drugimi, pa dlje od testiranj ni prišlo.

mikhaair ::

IW ni problem masa ne glede na moč? Oz. je zanemarljiva razlika? Do katerih hitrosti pa to dela ok?

codeMonkey ::

Ni cisto jasno kaj te zanima. Skrbi glede mase nimajo nobene povezave z mocjo. Imas nevzmeteno maso, kar je vzmetenje od vpetja naprej, skupaj z zavoro kolesom, itd. Lazje je vse to skupaj, lazje kolo sledi visokofrekvencnim neravninam, kar da boljsi oprijem. Po drugi strani pa s tem slabse absorbira neravnine in vec vibracij prenasa do kabine. Zato so zares lahke zasnove predvsem zanimive za dirkalnike oz. sportenjsa vozila, medtem ko gre pri osebnih vozilih za neko razmerje med oprijemom in udobjem.

Lordstown naj bi sel do pribl. 130 km/h
https://insideevs.com/news/422884/lords...

Zgodovina sprememb…

a_borlak ::

Renault je danes obelodanil kar nekaj novih EVjev, novi Twizzy, Dacia Spring, kombi ... in R5. Skratka, resno brcajo.

RoccoC ::

Kakšen link do predstavitve?

codeMonkey ::

5ka zgleda kul :) Lahko bi se malo pohecali pa v stilu Taycana, in ponovno naredili Renault 5 Turbo :)

Zgodovina sprememb…

kow ::

Resno? No, ja. Dacia je bila ze itak najavljena, kombi mislim da tudi. Ostalo so pa igrace.

Nesta ::

Cimprej pozabimo na skodljive elektricne avte

b3D_950 ::

Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

m0LN4r ::

Prave cene rabimo!
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

kow ::

Da ne bo prevec navdusenja. Letna proizvodnja Zoe je cirka 100k avtomobilov oz. nekaj vec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

RoccoC ::

a je kje kakšnen podatek/slika o novem twizyju?

m0LN4r ::

Tisti, ki so imeli silo za EV so jih ze dobili, drugim se ne mudi tako zelo, imajo avte, ki se laufajo.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Snohman ::

Link: https://jalopnik.com/the-volkswagen-gro...

VW je v 2020 prodal cca 231.000 tisoč EV ( v 2019 cca 74.000). Torej, ta VW ki ne zna in ne more.
Vw ID3 cca 56.000 kosov.
Audi e-tron (ki so jajca in jih noben nikoli ne bo kupil): 47.000.
Porsche Taycan cca 20.000.
Ostalo e-golf, up itd...

V 2021 pa prihaja ID4 in bolj limuzinski model od Audija, ki naj bi bila bolj prodajana. Kot so že opozorili v članku, če jih bodo seveda uspeli sestavit zaradi možnih omejitev pri proizvodnji baterij.
Pa tudi omejenega povpraševanja v končni fazi.

codeMonkey ::

https://www.cnbc.com/2021/01/13/nhtsa-a...

Lep primer kaj se zgodi, ko mesas kriticne funkcije z nekriticnimi. Zahteve za celoten sklop se spremenijo.

m0LN4r ::

Tezka bo, ker so marsikatere firme tudi v Kurzarbeit trenutno.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
922 / 922
»
»»