» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
911 / 1189
»»

jur1jvega ::

BigWhale je izjavil:

jurijvega je izjavil:

No povej, kateri avto je boljši za 38 tisoč evrov od Tesle model 3? Ne dobiš boljših specifikacij od Tesle za ta denar.


Vsak v katerega lahko spravis tri otroske sedeze z ISOFIX pritrditvijo.

A zdaj razumes zakaj je tvoja trditev smesna? :)


Ni smešna. Kot da so otroški sedeži z ISOFIX pritrditvijo glavna zadeva. Pogleda se vse specifikacije in overal za 38 tisoč ne dobiš boljšega avtomobila kot Tesla model 3. Tako je zaenkrat. KO bo drugače, bom to povedal.

Zgodovina sprememb…

jur1jvega ::

Moj ICE napolnim v dveh minutah za kakšnih 800 km poti, Teslo 3 bi moral za tako razdaljo polniti več ur.


1. Čas potovanja z ICE in EV je praktično identičen pri razdalji 800 km. 2. Ni dve minuti za ICE, amapk je več. Drugič: čas polnjenje Tesle pri takšni razdalji (300 km več od dosega ki je 500 km) je 15 minut, ne pa več ur kot zmotno navajaš. Konkretno je bilo to stestirano z strani Bjorna na Youtubu. Za 1000 km EV rabi 10 ur, ICE pa 9,5 ure. Ni bistveno več, pa je 1000 km v enem kosu. Kolikokrat v življenenju si naredil 1000 km v enem kosu?

Test v praksi: EV 10 ur za 1000 km:


ICE 9,5 ure za 1000 km:


Do 500 km je razlike 0 minut.

Lets get the facts steight:

Okej napolniš ti ICE-ja enkrat na leto za 10 minut hitreje, okej do tu se strinjava. Vendar se zato voziš 5 do 7 x dražje po kilometru, ter voziš se slabše (EV ima boljše pospeške, nižje težišče ipd.). Vsakemu svoje.

Rect, da so Teslini avtomobili objektivno najboljsi, je resnicno neumnost. Niso.


So. PRimerjaj specifikacije pa boš videl da je res. ALi pa sprobaj, pa boš videl.

Najbolj važna mi je varnost in pa zanesljivost vozila


Potem pa definitivno EV. Na testih varnosti dobiva vse možne zvezdice, Tesla je celo najbolj varen avtomobil. Zanesljivost je pri EV-jih večja, ker imajo veliko manj delov ki se lahko pokvarijo v primerjavi z kompliciranimi ICE-ji.

Zgodovina sprememb…

mn ::

> Ni smešna. Kot da so otroški sedeži z ISOFIX pritrditvijo glavna zadeva.

In si spet povsem zgrešil poanto, ki jo je BigWhale poskušal podati. Kaj so najboljše specifikacije je precej subjektivna stvar in ga ni avta ki bi jih imel. Pač , če imaš tri majhne otroke, oziroma jih moraš kdaj voziti, je to najpomembnejša specifikacija. Če jih ne, je povsem nepomembna. In to je samo en primer.

Po moje počasi izpolnjuješ količino neumnosti, ki si jih napisaj s tem uporabniškim imenom in boš moral spet menjati počasi Engieeer007 ;)

a_borlak ::

Te primerjave 1000km in čas vožnje so v bistvu nesmiselne, ker na eni strani primerjaš avto za 80-100k, na drugi za 10-30k. Oziroma če drugače povem, z vsakim ICE avtom, ki ga danes lahko kupiš boš naredil 1000km v 10 urah, medtem ko boš z EV to naredil z ... 3 avti? Z vsemi ostalimi boš potreboval konkretno več časa, še posebej, če nimaš vsaj 100kW polnilca. Po drugi plati pa kot ste že ugotovili, kolikokrat letno se pelješ 1000km?

MrStein ::

Gregor P je izjavil:

Saj je fino, da bodo z EV-ji vsi lahko imeli hitre pospeške, ampak sam do sedaj tega res nisem pogrešal. Še na dizajn nisem bil preveč pozoren vse dokler ni prišel prvi Prius, ki je bil res grd:P Najbolj važna mi je varnost in pa zanesljivost vozila.

Idealen, pardon, objektivno najboljši, je tisti avto od Homerja Simpsona. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

jernejl ::

jur1jvega je izjavil:

1. Čas potovanja z ICE in EV je praktično identičen pri razdalji 800 km. 2. Ni dve minuti za ICE, amapk je več. Drugič: čas polnjenje Tesle pri takšni razdalji (300 km več od dosega ki je 500 km) je 15 minut, ne pa več ur kot zmotno navajaš.

1. Ni res, ICE za tako pot napolnim v manj kot dveh minutah, za EV rabim 72 ur.
2. Ni res, je minuto in 40 sekund, ampak sem bil prizanesljiv do EV-jev in sem zaokrožil na dve minuti.
3. Ni res, Tesla 3 se polni okrog 24 ur, je pa treba to narediti 3x za 800km (pri najcenejši Tesli), torej 72ur.

a_borlak je izjavil:

Po drugi plati pa kot ste že ugotovili, kolikokrat letno se pelješ 1000km?
Večina precej poredko. Je pa znaten delež takih, ki nimamo možnosti polnjenja doma in v resnici vsaka pot pade v to kategorijo, ker je zanjo treba izgubljati čas na neki javni polnilnici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

BigWhale ::

jur1jvega je izjavil:

Ni smešna. Kot da so otroški sedeži z ISOFIX pritrditvijo glavna zadeva. Pogleda se vse specifikacije in overal za 38 tisoč ne dobiš boljšega avtomobila kot Tesla model 3. Tako je zaenkrat. KO bo drugače, bom to povedal.


Joj, dej ne bluzi no.

Kaj naj pocnem z avtomobilom za 38 jurjev v katerega _fizicno_ ne spravim cele familije, ker je avto premajhen. Kako lahko za tak avto recem, da je najboljsi, ce je pa zame defacto neuporaben.

Ti resnicno ne dojames kaj pomeni biti objektivno najboljsi in ta rec nikjer ne obstaja.

J.McLane ::

A veš kaj je boljše od Model 3? Dve Tesli Model 3, lahko prepelješ 8 člansko familijo :D
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

A veš kaj je boljše od Model 3? Dve Tesli Model 3, lahko prepelješ 8 člansko familijo :D


Lahk kupis flatbed truck s prikolico in tko v Teslo napokas dve familiji, nalozis avte na flatbed-a in peljes vse na pocitnice! WIN-WIN! Objektivno najboljsi avto!

Volkavrh ::

BigWhale je izjavil:

jur1jvega je izjavil:

Ni smešna. Kot da so otroški sedeži z ISOFIX pritrditvijo glavna zadeva. Pogleda se vse specifikacije in overal za 38 tisoč ne dobiš boljšega avtomobila kot Tesla model 3. Tako je zaenkrat. KO bo drugače, bom to povedal.


Joj, dej ne bluzi no.

Kaj naj pocnem z avtomobilom za 38 jurjev v katerega _fizicno_ ne spravim cele familije, ker je avto premajhen. Kako lahko za tak avto recem, da je najboljsi, ce je pa zame defacto neuporaben.

Ti resnicno ne dojames kaj pomeni biti objektivno najboljsi in ta rec nikjer ne obstaja.


Ne bluzim nič. Če ti pač Tesla ni všeč jo pač ne boš kupil. Če moramo izbrati eno vozilo kot najbolješ kot neodvisni opazovalec, potem je to Model 3 v rangu 40 jurjev. Seveda pa to ne pomeni da ga bo izbral vsak. Nekomu je pač bolj všeč MG5 EV karavan recimo. Stvar izbire, nihče te ne sili kupiti nič.

Sicer pa kolikor vem imaš tri otroke, kajne? Torej še ti pa žena, je skupaj 5. Toliko sedežev ima model 3, tako da bi to šlo. ISOFIX pritditev otroškega sedeža sem pa prepričan da se da aftermarket vgradit tudi v Tesla model 3. :))

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: para! ()

Utk ::

ISOFIX pritditev otroškega sedeža sem pa prepričan da se da aftermarket vgradit tudi v Tesla model 3. :))

Smešiš se. Gospod doktor inženirstva.

J.McLane ::

BigWhale je izjavil:

J.McLane je izjavil:

A veš kaj je boljše od Model 3? Dve Tesli Model 3, lahko prepelješ 8 člansko familijo :D


Lahk kupis flatbed truck s prikolico in tko v Teslo napokas dve familiji, nalozis avte na flatbed-a in peljes vse na pocitnice! WIN-WIN! Objektivno najboljsi avto!


Dejansko poznam 6 člansko familijo, ki so prodali kombi, ker imajo itak dva avta in se pač, če gredo vsi skupaj peljejo z dvema.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

redtech ::

Izgleda, da bo za rajo (nas) to desetletje aktualen plug-in hibrid, sodim po reklamah TV.

Mikrohard ::

Problem Bjornovega 1000km challenga je tudi to, da so to "idealne razmere" za EV. Za primerjat zmogljivosti EV-jev med seboj je ok. Za pravo primerjavo z ICE-ji pa ni to to (pa čeprav je eno rundo zvozil s hibridom). Zakaj ni primerljivo? Zato, ker lahko z ICE-jem 100km prevoziš tudi v 8h urah, če bi bilo res treba (njegov referenčni čas je pa nekaj čez 9 ur). Pa zato, ker vožnje z EV-jem niso vedno idealne. Ni človek vedno takrat lačen/žejen, ko je avto prazen (ali obratno). In več kot je ljudi v avtu (sploh kakšni otroci), več nepotrebnih (acikličnih) postankov bi bilo potrebno z EV-jem. Pa prosim ne me narobe razumet... meni so EV-ji zakon in si ga vsekakor želim. Ampak nisem pa tako zaslepljen, da ne bi videl prednosti in slabosti. Sploh pa ne bi poskušal prepričevati ljudi, da na dolge vožnje ni razlike.

bambam20 ::

J.McLane je izjavil:

ČE dobro premislim bi tudi ID.3 črtal iz seznama, zakaj? Zato ker čisto novi model prvo leto vsekakor ni best-buy, zato tudi ni GM na mojem seznamu.

Model 3 - je doživel vsaj nekaj manjših popravkov, sedaj pa tudi malo večjo osvežitev
Leaf - je že druga generacija, verjetno najbolj zanesljiv EV ki ga lahko kupiš, če lahko živiš z omejitvijo termalnega nadzorovanja baterije
Kona - priznam ima nekaj napak, ampak recimo da so to izpili skozi leta, baje ponujajo ogromne popuste
Zoe - je druga generacija prav tako kot Leaf nekaj najbol ziher kar lahko kupiš
Twingo - v bistvu Smart ForFour ki je tudi že nekaj časa na trgu in pa zato ker drugega resnega v tem cenovnem rangu ni na voljo


V bistu je za 23 jurjev na voljo novi električni peugeot 208. Tega si pa spregledal in je precej boljši nakup kot renojevo skropucalo .

J.McLane ::

Precej problemov je z njimi, morda čez kako leto dve.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

redtech ::

J.McLane je izjavil:

zato tudi ni GM na mojem seznamu.


Kateri model si imel v mislih?

J.McLane ::

redtech je izjavil:

J.McLane je izjavil:

zato tudi ni GM na mojem seznamu.


Kateri model si imel v mislih?


Zaj*** mislil sem seveda MG.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DamijanD ::

Problem EVjev so zaenkrat cena ter pestrost ponudbe (modelov)

Mikrohard ::

ID.3 z veliko baterijo in Tesla 3 LR lahko prideta blizu 400km na avtocesti. Potem se pa ponudba v tem cenovnem rangu že zaključi (ceneje je pa sploh ni). Ampak 48k€ za ID.3 ali 55k€ za Model 3 se meni osebno ne zdi ugodno. Sta pa to vseeno kandidata za naslednji avto. Sicer pa ja... jaz se iz enega konca Slovenije na drugega večinoma vozim po AC križu.

dddoo ::

Ni 10k razlike, ID3 PRO S, je njihov najzmogljivejši ID3 in nikoli ne dobiš ICE-ja z toliko opreme in avtomatskim menjalnikom za 25k, sta ceni precej podobni, par jurjev razlike. In ne pozabi da z EV-jem prišparaš glede na ICE vsako leto 1,5 do 2 k EUR na gorivu, servisih in cestni taksi. TO znese od 22 do 30 k v 15 letih. Ampak kot pravim tudi izenačenje nakupne cene ICE in EV bomo doživeli čez okoli 3 leta, prihodnost vsekakor prinaša nove modele in tehnološki napredek. Čez ene 5 let in naprej bo EV cenejši od ICE. Drugače pa je že danes ista cena pri specifičnih modelih, kar je v temle slovenskem testu avtomobila tudi direktno omenjeno (MG ZS EV in Citigo iV). Ogromno novih modelov pride ven naslednje leto. Celo električni karavan MG5, ki ste si ga mnogi želeli, pride ven naslenje leto za 27k, kar bi po subvenciji bilo cca 21k. Pa še veliko novih modelov po napovedali prav za leto 2021, pobrskajte po netu. Vsekakor razvoj gre naprej in prihajajo vznemirljivi časi :)

MG5 električni karavan: https://mg.co.uk/mg5-ev/

Slovenski test MG ZS EV v odaji "Elektromobilnost":

Najbolj bodo pospešili prodajo EV-jev z všečno obliko!


Ne. Mislim da se motiš tukaj. Po moje bodo najbolj pospešili prodajo EV-jev tako da bodo znižali prodajno ceno (ker EV-ji so cenejši za narest). Ker trenutna ovira pri zelo množični prodaji je PRODAJNA CENA (torej cena, ki jo nekdo plača ob nakupu novega avtomobila), ne doseg kot nekateri trdijo, ne oblika, ne karkoli drugega.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Gregor P ::

Seveda je cena bistvena, ampak tudi oblika igra svojo vlogo. Recimo sam nikakor nisem mogel kupiti prvega Priusa, ker je bil preprosto pregrd; pa sem do takrat mislil, da mi je povsem vseeno za obliko:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Sporocila od uporabnikov, ki sodelujejo z vecimi uporabniskimi imeni v istih temah bodo brezkompromisno pobrisana. To je direktno krsenje pravil foruma.

Torej, na taksna sporocila se vam ne splaca odgovarjati, ker bodo tudi vasa sporocila brisana v paketu.

Please, don't feed the trolls.

Spock83 ::

Mikrohard je izjavil:

Problem Bjornovega 1000km challenga je tudi to, da so to "idealne razmere" za EV. Za primerjat zmogljivosti EV-jev med seboj je ok. Za pravo primerjavo z ICE-ji pa ni to to (pa čeprav je eno rundo zvozil s hibridom). Zakaj ni primerljivo? Zato, ker lahko z ICE-jem 100km prevoziš tudi v 8h urah, če bi bilo res treba (njegov referenčni čas je pa nekaj čez 9 ur). Pa zato, ker vožnje z EV-jem niso vedno idealne. Ni človek vedno takrat lačen/žejen, ko je avto prazen (ali obratno). In več kot je ljudi v avtu (sploh kakšni otroci), več nepotrebnih (acikličnih) postankov bi bilo potrebno z EV-jem. Pa prosim ne me narobe razumet... meni so EV-ji zakon in si ga vsekakor želim. Ampak nisem pa tako zaslepljen, da ne bi videl prednosti in slabosti. Sploh pa ne bi poskušal prepričevati ljudi, da na dolge vožnje ni razlike.


Se strinjam. Recimo šele nedolgo nazaj je Tesla naredila balkansko povezavo vse do Turčije. Do takrat bi bil to dober podvig oz avantura, če imaš dovolj dopusta. Da ne rečem z drugimi znamkami avtomobilov. Ampak na srečo polnilnice kar hitro rastejo.

Mikrohard ::

dddoo je izjavil:

Ni 10k razlike, ID3 PRO S, je njihov najzmogljivejši ID3 in nikoli ne dobiš ICE-ja z toliko opreme in avtomatskim menjalnikom za 25k

Pro S je sicer z veliko baterijo, ampak z najmanjšo možno opremo. V bistvu kar precej oskubljen. Tour ima polno opremo in veliko baterijo. Tako da ja... z lahkoto dobiš ICE z avtomatskim menjalnikom in boljšo opremo od Pro S za 25k€.

pegasus ::

Zanimivo branje: https://arstechnica.com/cars/2020/11/ca...
Spet ena tistih zgodb ... Musk pegla obstoječe procese, svet fantazira o "the next big thing". Lahko se jim posreči, a je bolj verjetno, da se jim ne. Podobno kot z "next amazing battery chemistry" ... mnogo amazing odkritij v labih, ničesar vidnega v serijski proizvodnji. No, če se tale pristop prime v letalstvu, verjamem, da se bo razširil še kam. Fingers crossed.

codeMonkey ::

^ Tole se res bere kot ZF :)



Nekaj takega pa bi ze bilo zanimivo za naslednji avto. Ko softver in ostalo postimajo :)

Mikrohard ::

Zgleda res lep... in za razliko od ID.3 niso pretirano varčevali pri materialih. Bo pa definitivno (pre)drag.

Utk ::

Tak bi moral bit EV že od začetka, pa kolk stane stane. Ne vem kaj je bilo tu za filozofirat 10 let. To je v bistvu karavan z dvojnim dnom, ker od tal nima posebne oddaljenosti, materiali še zmeraj niso ne vem kaj, ampak to ni pomembno, baterija velika. Lahko bi bil samo še malo bolj v obliki enoprostorca, s krajšo haubo in bolj položno šipo, če bi to še nekaj prineslo k aerodinamičnosti.

mikhaair ::

Všečen. Zanimivo bo spremljati, kako hitro se bo, če se bo, dvigovala prodaja, padale cene. Če ima VW baterije, bi to moralo biti v 100 tisoče letno.

codeMonkey ::

Fina analiza vpliva platisc in gum na izkoristek:




15% razlike za Model 3. Nekako smo to ze videli, ko je Bjorn testiral razlicna Taycana, kjer je bil presenencen nad izkoristkom na koncu.

Gregor P ::

Na to kaže tudi praska tistih, ki recimo vozijo Toyotine hibride, ko imajo isti modeli različna platišča in gume; nekateri poročajo celo o 20-odstotni razliki pri porabi goriva.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Bavarci so začeli kazat iX. Prvi vtis: preoblečen subaru outback :D
Bo pa nekaj za vse, ki si želite električnega karavana.

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Bo pa nekaj za vse, ki si želite električnega karavana.


Ne stekam. iX je ogromen SUV (pribl. kot X5).

Zgodovina sprememb…

chort ::

pegasus je izjavil:

Bavarci so začeli kazat iX. Prvi vtis: preoblečen subaru outback :D
Bo pa nekaj za vse, ki si želite električnega karavana.


Meni zgleda pa tako, kot da bi Bugs Bunny nategnil Subaru Foresterja :B

codeMonkey ::

Mene zanima kaksen bo i4. Koncept mi je lep.

</head> ::

Predvsem bo drag :)

Abracori ::



Za načrtovanje potovanj tole prav pride, upošteva vse od modela avtomobila, do hitrosti polnilnic in klancev:
https://abetterrouteplanner.com/

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Abracori ::

Prvi električni karavan za 21 jurjev po odšteti subvenciji:



https://mg.co.uk/mg5-ev/

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

sloxl8 ::

Zgleda pa res pocen. Kot da bi ga dizajnirali Kitajci - pa ne Nio ali Li, ampak ta poceni Kitajci.

hojnikb ::

... sj MG je poceni kitajc...
#brezpodpisa

Abracori ::

Rewiever fullycharged pravi v videu da je izredno izredno kvalitetno narejen (posnetek pri času 6:45). ZS EV je tudi od iste firme in je zelo kakovostno narejen. Kitajce definitivno ni za odpisat v prihodnosti na avtomobilskem trgu.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Abracori ::

Pa tud izgled je kul, meni osebno zgleda fanj:





Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

pegasus ::

Panika ... kaj bo zdaj z "avto in pes morata biti nemška" mentaliteto, ko kitajci ponudijo boljšega pasata kot vw? :D

lejko0 ::

Glede na to kaj človek bere tukaj in po podobnih forumih me bolj skrbi kaj bo v primeru resne kitajske ofenzive s Tesla fanboy-i.

Meni je kul, MG ZS je sicer na NCAPu dobil samo 3 zvezdice, upajmo da bo ta kaj boljši. Cena je še kar ugodna, ne pa fantastična kot naprimer pri odprodaji e-golfa in eUp-a. Vsekakor pa dobra popestritev trga in dobrodošla EV konkurenca.

codeMonkey ::

Tole je dalec od Passata no. Je pa cena res dobra, pa tudi avto zgleda uporaben. Se mi zdi da bodo kaki upokojenci najbolj navduseni nad tem. Pa kak ucitelj tehnicnega pouka ipd. :)

lejko0 ::

Problem znajo biti servisi in popravila od štarta razen če bo kdo od resnih uvoznikov vskočil na ta vlak.

codeMonkey ::

lejko0 je izjavil:

Problem znajo biti servisi in popravila od štarta razen če bo kdo od resnih uvoznikov vskočil na ta vlak.


Na zacetku ja, ampak bodo Kitajci tudi to postimali.

DamijanD ::

Vmes je pa GM vpoklical 50k Bolt EVjev zaradi potencialnega požara. Če se ne motim bojo najprej samo softwersko omejili polnjenje na 90%, dokler ne najdejo boljše rešitve.

mikhaair ::

A Bolt se se prodaja?
««
911 / 1189
»»