Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
Človeške napake smo nekako vzeli v zakup za to vmesno obdobje do popolne avtonomne vožnje. Za vsaj delno izravnano, da lahko vozimo 2-tonske pošasti in da lahko pride do prometne nesreče, kjer lahko pride do izgube človeških življenj, smo vpeljali prometne predpise, vozniška dovoljenja in obvezna zavarovanja (ter tudi kazenske, odškodninske sankcije ipd.) - to je bilo zaenkrat najbolje kar je zmoglo človeštvo, če se ljudje hočejo voziti naokoli.
Ampak predvidevam, da temu ne bo večno tako. Vedno manj ljudi bo vozilo avtomobile, dokler jih nekega dne zaradi avtonomnih vozil najbrž sploh ne bodo več smeli.
Morda lahko za neke na pol dobre avtonomne sisteme tudi vpeljemo sistem obveznega zavarovanja. Vseeno pa ni dobro, da bi se ljudje kar zanašali na njih - bolje je, da sploh ne morejo uporabljati teh polovičnih rešitev (razen v posebej zato urejenem in nadzorovanem okolju; kjer možnost nesreč res minimalna).
Ampak predvidevam, da temu ne bo večno tako. Vedno manj ljudi bo vozilo avtomobile, dokler jih nekega dne zaradi avtonomnih vozil najbrž sploh ne bodo več smeli.
Morda lahko za neke na pol dobre avtonomne sisteme tudi vpeljemo sistem obveznega zavarovanja. Vseeno pa ni dobro, da bi se ljudje kar zanašali na njih - bolje je, da sploh ne morejo uporabljati teh polovičnih rešitev (razen v posebej zato urejenem in nadzorovanem okolju; kjer možnost nesreč res minimalna).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
codeMonkey ::
Če ima NTSB kaj za povedat, naj to pove pri homologaciji. Priporočila so pač...priporočila.
NTSB homologira vozila?
Ce bos pobrskal, bos zvedel, da lobirajo za ustrezno regulativo na tem podrocju. Ampak to so ZDA, stvari tam tecejo malo drugace. Na sreco morajo v EU gladko omejiti svoje sisteme. Zaradi cisto enakih razlogov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
codeMonkey je izjavil:
Sicer pa ti je verjetno jasno, da neko vozilo lahko vozijo vsi z izpitom, torej ne samo starejsi. Ni ravno ista stvar kajne?
Ni ista stvar. Moja poanta je bila, da (naivno) sklicevanje na institucije, ki skrbijo za nase dobro, izpade smesno.
80 let je ocitno previsoka stevilka. Se bolj pa 5 let. Ker nas NE skrbi SAMO za varnost na cestah - nismo fundamentalisti.
Podobno je pri asistencnih sistemih - pretirana usmerjenost v varnost bi v praksi po nepotrebnem pobila stotisoce ljudi v prihodnosti.
Potrebno bo izbrati neko pragmaticno pot. Potrebovali bomo tudi spremembe pri pravu/regulaciji. Trmariti z nekimi 100% varnimi resitvami, je neodgovorno.
codeMonkey ::
. Trmariti z nekimi 100% varnimi resitvami, je neodgovorno.
100% varnost je nekaj, kar se je rodilo na tem forumu. Razvijal sem sisteme po dveh standardih za funkcionalno varnost (medicina in osebna vozila), dal cez stevilna usposabljanja ter certificiranja, in tega termina nisem se nikoli zasledil. Problem je v tem, da tukaj nekateri mislijo, da vedo kje je ta meja bolje od skupine vodilnih strokovnjakov na tem podrocju. V NTSB konkretno imas razne profesorje ter strokovnjake z industrije, btw. O kakem naivnem sklicevanju ti to...
Na osnovi cesa lahko to trdis? Zakaj je tvoje zanicevanje teh organizacij manj naivno?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Ne gre za zanicevanje, od kot ti ta ideja? Institucije, nazivi itd. - to mi ne pomeni kaj veliko. Sem videl zelo veliko izredno inteligentnih profesorjev, kakor tudi totalnih bebcev. Ce mislis, da "vodilni strokovnjak" za varnost na podrocju avtomobilov, kaj bolj razume celotno sliko kompleksnosti sveta, si bebec. On je pac strokovnjak za ozje podrocje in zakonodajo mora gledati sirso sliko.
codeMonkey ::
Bebec si ti, ce mislis, da strokovnjak za funkcionalno varnost ne uposteva druzbenih norm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
BigWhale ::
Vsekakor je boljši sistem ki sam vozi tudi skozi mestna okolja in zmanjša stres vožnje, kot tisti ki sploh ne deluje (=GM).
Sistem, ki vozi tako, da ga _moras_ nadzirati, ker defacto ne ves a bo v naslednjim kroziscu zavil levo namesto desno, v smer voznje, ne zmanjsuje stresa.
Sistem za katerega pa _ves_, da nekaterih stvari ne zna speljati, je bistvno bolj predvidljiv in dejansko lahko zmanjsa stres pri voznji.
Utk ::
NTSB homologira vozila? 8-O
Kot sem napisal. Če ima kaj za povedat, naj pove tam kjer je prostor in čas za to. Ker ti si napisal kot da jih bi "morala" Tesla upoštevat in kot da so tesle narejene v nasprotju z nekimi (obveznimi) standardi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
NTSB homologira vozila? 8-O
Kot sem napisal. Če ima kaj za povedat, naj pove tam kjer je prostor in čas za to. Ker ti si napisal kot da jih bi "morala" Tesla upoštevat in kot da so tesle narejene v nasprotju z nekimi (obveznimi) standardi.
V ZDA odloca NHTSA, medtem ko NTSB daje priporocila. V nasprotju s standardi Teslin sistem zagotovo je. Standard pa seveda po zakonu ni obvezen. Je pa osnova. Vsaj za druzbeno odgovorno podjetje. Ampak, take stvari itak usekajo cez nekaj casa, podobno kot pred leti pri Toyoti. In tukaj pridemo na zacetek - testi, ki upostevajo tudi ta vidik, so ustrezni.
@BW: ne bom vec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
jurijvega ::
Vsekakor je boljši sistem ki sam vozi tudi skozi mestna okolja in zmanjša stres vožnje, kot tisti ki sploh ne deluje (=GM).
Sistem, ki vozi tako, da ga _moras_ nadzirati, ker defacto ne ves a bo v naslednjim kroziscu zavil levo namesto desno, v smer voznje, ne zmanjsuje stresa.
Sistem za katerega pa _ves_, da nekaterih stvari ne zna speljati, je bistvno bolj predvidljiv in dejansko lahko zmanjsa stres pri voznji.
Tisti ki so vozili Teslinega avtopilota pravijo da to ni tako kot praviš in da jim zmanjša stres pri vožnji. Sam ga še nisel vozil sicer, ampak verjamem pa nekomu ki je stvar preizkusil, kot nekomu ki samo teoritizira. Tale MG SUV iz prejšnje strani tega foruma se mi zdi zanimiva vrjanta, definitivno. Nakazuje da gre zadeva v pravo smer in se ceni. Le tako naprej. Iz youtuba:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jurijvega ()
jurijvega ::
Kogar zanima: Tesla model 3 standard range je na voljo v Sloveniji za 39 tisoč EUR po odšteti subvenciji. Ne vem a so kej pocenil al je bil že skos tko? Ker spomnim se da so nekateri na forumu enkrat trdili da je 50 jurjev?
https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...
https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jurijvega ()
J.McLane ::
Že skoz, saj se Tesla uradno v Sloveniji prodaja komaj kakšen mesec dni
So pa obljubljali, da bo za že ta teden tisočaka dražja, ker gre za rahlo prenovo, toplotno črpalko za gretje, pa še kakšna malenkost.
So pa obljubljali, da bo za že ta teden tisočaka dražja, ker gre za rahlo prenovo, toplotno črpalko za gretje, pa še kakšna malenkost.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
jurijvega ::
Pa dobro sej še vseen ni švoh, 39 jurjev je če daš še vlečno kljuko zraven, drugače je sedaj 38 jurjev. Seprav bo pol lih 39. :D
hojnikb ::
Že skoz, saj se Tesla uradno v Sloveniji prodaja komaj kakšen mesec dni
So pa obljubljali, da bo za že ta teden tisočaka dražja, ker gre za rahlo prenovo, toplotno črpalko za gretje, pa še kakšna malenkost.
me prav zanima kolk dosega bo toplotna dodala pozim
#brezpodpisa
jurijvega ::
Takole na hitro, glede na to, da je bil pozimi doseg za okoli 15-20 % manjši, toplotna pa porabi trikrat manj, bi rekel da nekje slabih 10 % dosega bo dodala toplotna (slabih zato, ker nekaj izgube dosega je tudi na račun nižje temperature baterije).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jurijvega ()
jurijvega ::
Ravnokar sem pogledal zanimiv video o Tesli in njeni poziciji na marketu, ki mi je bil predlagan na Youtubu. Govori o raznoraznih zadevah, o zmožnosti produkcije baterij različnih proizvajalcev naprej. Zanimivo predstavljeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jurijvega ()
jernejl ::
Tako je, ne zamuja. Celo v Sloveniji se ga je dalo kupiti pred koncem poletja.
Za razliko od recimo Tesle, ki avto proda trem največjim delničarjem in reče: evo, prodaja se je začela :) V Sloveniji pa začnejo prodajo tri leta zatem.
Za razliko od recimo Tesle, ki avto proda trem največjim delničarjem in reče: evo, prodaja se je začela :) V Sloveniji pa začnejo prodajo tri leta zatem.
lejko0 ::
Mislite, da je kakšna možnost, da bi decembra videli kakšne konkretne akcije pri ID3, ker bi se mogoče VW bolj splačalo določen delež ID3 prodati s popustom kot plačati davek na co2?
Spock83 ::
Utk ::
Ne vem, na avtonetu jih ne manjka. Če bi bilo tako povpraševanje bi bila gor en ali dva
Vsak salon mora imet vsaj enega, salonov je pa kar nekaj. Tudi če se bi odločil ga kupit, bi ga verjetno dobil zelo hitro, enega v Sloveniji ti bi že dali, ne pomeni pa to, da bi vseh 50 dobil takoj.
Mikrohard ::
Ne, ker ni problem prodaja, ampak dobava.
Res??... na avto.net jih je slabih 30 na zalogi. V času rezervacij je bilo rečeno, da je Sloveniji namenjenih 100 1st editionov. Če mene vprašaš, je kar precej ljudi odpovedalo rezervacijo (tudi jaz sem med njimi), sedaj se pa trudijo odprodati zalogo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mikrohard ()
lejko0 ::
Sam bi ga za 25k vzel, mislim da je za ta denar povsem soliden avto z zelo dobrim dosegom kot je pokazal Bjorn. To pomeni še 15% dol od trenutne ponudbe.
Mikrohard ::
Dobesedno en post prej sem to napisal. Me čudi pa da znaš štet do 30.
Sem odgovoril takoj, ko sem naletel na tvoj post... da je nekdo postavil podobno trditev kot jaz, ter da si mu odgovoril, sem opazil šele kasneje. Sicer pa vseeno ne spremeni dejstva, da govoriš nekaj na pamet. Najprej rečeš, da niso dobavljivi. Potem rečeš, da enega bi že dobil takoj, več pa ne. V resnici jih je pa približno 30 takoj dobavljivih... ampak jim iz takih ali drugačnih razlogov manjkajo kupci za avte iz zaloge.
J.McLane ::
Večina vozil je dobro dana skupaj, sicer bi imeli več takih primerov ne samo enega na nekih deset tisoč.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Zanimivo bi bilo slisati Warpija, kako je zadovoljen s trojko, ker je sedaj ze minilo nekaj casa.
</head> ::
W1 je precej investiran v Teslo. Njemu lahko trojka razpade na 100 delov, pa bo vseeno po internetu promoviral teslo, ker misli da s tem lastnoročno ceno delnice dviguje.
Tako kot vsi ostali, ki so notri vložili evre.
To je meni največji minus tesle. Ne ravno fanboyi, ampak fanboyi, ki so investirali par tisoč EUR in potem mislijo, da je njihov full time job, da reklamo delajo. Po drugi strani pa vsi, ki ŠE niso vložili denarja in mislijo da bodo s slabo reklamo ceno delnice tako zbili, da bodo lahko sami investirali. Ker so valjda vsi fovš ljduem, katerim je uspelo podeseteriti premoženje.
Enaka scena je v celem crypto svetu odkar je bitcoin vreden več kot $10.
Drugače je pa ful zadovoljen. Če ga pogrešaš greš lahko pogledat v njegov novi dom https://evsvet.eu/viewforum.php?f=17
Tako kot vsi ostali, ki so notri vložili evre.
To je meni največji minus tesle. Ne ravno fanboyi, ampak fanboyi, ki so investirali par tisoč EUR in potem mislijo, da je njihov full time job, da reklamo delajo. Po drugi strani pa vsi, ki ŠE niso vložili denarja in mislijo da bodo s slabo reklamo ceno delnice tako zbili, da bodo lahko sami investirali. Ker so valjda vsi fovš ljduem, katerim je uspelo podeseteriti premoženje.
Enaka scena je v celem crypto svetu odkar je bitcoin vreden več kot $10.
Drugače je pa ful zadovoljen. Če ga pogrešaš greš lahko pogledat v njegov novi dom https://evsvet.eu/viewforum.php?f=17
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: </head> ()
jurijvega ::
W1 je precej investiran v Teslo. Njemu lahko trojka razpade na 100 delov, pa bo vseeno po internetu promoviral teslo, ker misli da s tem lastnoročno ceno delnice dviguje.
Tako kot vsi ostali, ki so notri vložili evre.
To je meni največji minus tesle. Ne ravno fanboyi, ampak fanboyi, ki so investirali par tisoč EUR in potem mislijo, da je njihov full time job, da reklamo delajo. Po drugi strani pa vsi, ki ŠE niso vložili denarja in mislijo da bodo s slabo reklamo ceno delnice tako zbili, da bodo lahko sami investirali. Ker so valjda vsi fovš ljduem, katerim je uspelo podeseteriti premoženje.
Enaka scena je v celem crypto svetu odkar je bitcoin vreden več kot $10.
Drugače je pa ful zadovoljen. Če ga pogrešaš greš lahko pogledat v njegov novi dom https://evsvet.eu/viewforum.php?f=17
Naj prvo povem da nisem fan Tesle, ampak tudi nisem hejtar. Tudi nisem v njih vložil evre. Ampak če pogledamo objektivno so Teslini avtomobili zaenkrat še vedno najboljši kar se dobi za ta denar. Čisto objektivno je tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jurijvega ()
Gregor P ::
Drugače je pa ful zadovoljen. Če ga pogrešaš greš lahko pogledat v njegov novi dom https://evsvet.eu/viewforum.php?f=17
... in še dalje sanjari:
Zadnjič sem prebral zelo pragmatično pripombo: Od FSD bi morali enostavno zahtevat opravljanje (praktičnega dela) vozniškega izpita i.e. vožnja s komisijo. Če to zadostuje za nas ljudi, bi moralo tudi za avtomatiko.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mikrohard ::
Tesla FSD še par desetletij v Sloveniji ne bi naredila praktičnega dela izpita s komisijo. Ustavilo bi se že pri "obrnite na prvem varnem mestu". Sicer pa to paše bolj v sosednjo temo.
BigWhale ::
jurijvega ::
[Ampak če pogledamo objektivno so Teslini avtomobili zaenkrat še vedno najboljši kar se dobi za ta denar. Čisto objektivno je tako.
Ampak Zvone je tri strani nazaj napisal, da cisto objekivno to ni tako. Komu naj zdaj jaz verjamem? Objektivno?
Naredi temeljito par dnevno raziskavo obeh avtomobilov, preberi vse reviewe, poglej sve specifikacije in vse možne teste na Youtubu in vse kar je možno. Bodi temeljit. Če je treba rezervirat en teden, pa rezerviraj en teden. Nato sprobaj oba. Videl boš da imam jaz prav in v to se lahko vsakdo prepriča na lastne oči. Zvone pa je namišljen.
No povej, kateri avto je boljši za 38 tisoč evrov od Tesle model 3? Ne dobiš boljših specifikacij od Tesle za ta denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jurijvega ()
BigWhale ::
jernejl ::
No povej, kateri avto je boljši za 38 tisoč evrov od Tesle model 3? Ne dobiš boljših specifikacij od Tesle za ta denar.
Moj ICE napolnim v dveh minutah za kakšnih 800 km poti, Teslo 3 bi moral za tako razdaljo polniti več ur. Specifikacije povedo, da je moj ICE za nekaj velikostnih razredov boljši. Specifikacije Tesle 3 so bistveno preslabe, da bi sploh pomislil na nakup, še posebej ker nimam možnosti polnjenja doma.
Upokojena soseda pa pravi, da ima raje Twingo, Zoe ali kaj podobnega, ker ga lažje parkira, za pospeške in netflix pa še ni slišala.
J.McLane ::
Moj konj me sam pripelje pijanega iz gostilne, torej je moj konj za nekaj velikostnih razredov boljši transport kot avto, NOT
Z mojo staro Nokio sem lahko na slepo tipkal med vožnjo, danes ne morem, ker imamo za nekaj velikostnih razredov slabše telefone
...
Z mojo staro Nokio sem lahko na slepo tipkal med vožnjo, danes ne morem, ker imamo za nekaj velikostnih razredov slabše telefone
...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
BigWhale ::
Moj konj me sam pripelje pijanega iz gostilne, torej je moj konj za nekaj velikostnih razredov boljši transport kot avto, NOT
Z mojo staro Nokio sem lahko na slepo tipkal med vožnjo, danes ne morem, ker imamo za nekaj velikostnih razredov slabše telefone
...
Ne, to je false equivalency.
Rect, da so Teslini avtomobili objektivno najboljsi, je resnicno neumnost. Niso. Morda so za tistega, ki je kupil kak Teslin avto subjektivno boljsi. Za nekoga, ki mora pa tri otroske sedeze zbasat v avto, bo pa katerikoli rabljen al nov enoprostorec subjektivno boljsi, ker lahko z njim fura okrog tri majhne otroke.
To, da ima Model 3 boljse pospeske in vecji navor, je v tem primeru povsem nepomemben podatek.
sloxl8 ::
"To, da ima Model 3 boljse pospeske in vecji navor, je v tem primeru povsem nepomemben podatek."
To ni jasno proizvajalcem, ki trenutni želijo prodajati BEVje s to konkurenčno prednostjo, kaj šele fanboyem. Oziroma,proizvajalcem je jasno, ampak drugega asa v rokavu trenutno nimajo,zato nam probajo uturit, da mama s tremi otroki ali pa 80-letni priletni gospod, z obrazom zalepljen na vetrobransko steklo, rabita 6 sekund od 0 do 100. Ti, namreč, imajo denar, medtem ko ga večina fanboyev nima.
To ni jasno proizvajalcem, ki trenutni želijo prodajati BEVje s to konkurenčno prednostjo, kaj šele fanboyem. Oziroma,proizvajalcem je jasno, ampak drugega asa v rokavu trenutno nimajo,zato nam probajo uturit, da mama s tremi otroki ali pa 80-letni priletni gospod, z obrazom zalepljen na vetrobransko steklo, rabita 6 sekund od 0 do 100. Ti, namreč, imajo denar, medtem ko ga večina fanboyev nima.
Gregor P ::
Saj je fino, da bodo z EV-ji vsi lahko imeli hitre pospeške, ampak sam do sedaj tega res nisem pogrešal. Še na dizajn nisem bil preveč pozoren vse dokler ni prišel prvi Prius, ki je bil res grd Najbolj važna mi je varnost in pa zanesljivost vozila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fikus_ ::
Vsak ima svije prioritete, nekateri na osnovi predsodkov, nekateri dobro premislijo, kaj potrebujejo, nekaterim je določen avto preprosto všeč,. . . .
Sam sem imel idejo, da bom v lanskem letu menjal avto. Mika me EV, vendar me noben ne prepriča, premajhna izbira in ničem biti testni voznik EV. Sem se odločil, da bom še nekaj let vozil sedanji ICE. Glede na trend, bo izbira precej večje in proizvajalci se bodo naučili naredit boljše EV, predvsem pa pričakujem, da bom za podobno ceno dobil več.
Sam sem imel idejo, da bom v lanskem letu menjal avto. Mika me EV, vendar me noben ne prepriča, premajhna izbira in ničem biti testni voznik EV. Sem se odločil, da bom še nekaj let vozil sedanji ICE. Glede na trend, bo izbira precej večje in proizvajalci se bodo naučili naredit boljše EV, predvsem pa pričakujem, da bom za podobno ceno dobil več.
J.McLane ::
Moj konj me sam pripelje pijanega iz gostilne, torej je moj konj za nekaj velikostnih razredov boljši transport kot avto, NOT
Z mojo staro Nokio sem lahko na slepo tipkal med vožnjo, danes ne morem, ker imamo za nekaj velikostnih razredov slabše telefone
...
Ne, to je false equivalency.
Rect, da so Teslini avtomobili objektivno najboljsi, je resnicno neumnost. Niso. Morda so za tistega, ki je kupil kak Teslin avto subjektivno boljsi. Za nekoga, ki mora pa tri otroske sedeze zbasat v avto, bo pa katerikoli rabljen al nov enoprostorec subjektivno boljsi, ker lahko z njim fura okrog tri majhne otroke.
To, da ima Model 3 boljse pospeske in vecji navor, je v tem primeru povsem nepomemben podatek.
Nisem ciljal na Teslo, ampak na EV na splošno. Veliko novih stvari je prineslo s sabo določene minuse, pa so vseeno preplavile trg, tudi pri EV bo podobno.
Sicer pa moje trenutno videnje trga kaj je best buy, je nekako tako, po cenovnih rangih:
40k-55k EUR - Model 3
30k-40k EUR - Leaf, Kona, ID.3
~25k EUR - Zoe
~15k EUR - Twingo
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
codeMonkey ::
Sicer pa moje trenutno videnje trga kaj je best buy, je nekako tako, po cenovnih rangih:
40k-55k EUR - Model 3
30k-40k EUR - Leaf, Kona, ID.3
~25k EUR - Zoe
~15k EUR - Twingo
Je to best buy, ali trenutna ponudba na trgu?
Kako si lahko na MG-ja pozabil? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
J.McLane ::
ČE dobro premislim bi tudi ID.3 črtal iz seznama, zakaj? Zato ker čisto novi model prvo leto vsekakor ni best-buy, zato tudi ni GM na mojem seznamu.
Model 3 - je doživel vsaj nekaj manjših popravkov, sedaj pa tudi malo večjo osvežitev
Leaf - je že druga generacija, verjetno najbolj zanesljiv EV ki ga lahko kupiš, če lahko živiš z omejitvijo termalnega nadzorovanja baterije
Kona - priznam ima nekaj napak, ampak recimo da so to izpili skozi leta, baje ponujajo ogromne popuste
Zoe - je druga generacija prav tako kot Leaf nekaj najbol ziher kar lahko kupiš
Twingo - v bistvu Smart ForFour ki je tudi že nekaj časa na trgu in pa zato ker drugega resnega v tem cenovnem rangu ni na voljo
Model 3 - je doživel vsaj nekaj manjših popravkov, sedaj pa tudi malo večjo osvežitev
Leaf - je že druga generacija, verjetno najbolj zanesljiv EV ki ga lahko kupiš, če lahko živiš z omejitvijo termalnega nadzorovanja baterije
Kona - priznam ima nekaj napak, ampak recimo da so to izpili skozi leta, baje ponujajo ogromne popuste
Zoe - je druga generacija prav tako kot Leaf nekaj najbol ziher kar lahko kupiš
Twingo - v bistvu Smart ForFour ki je tudi že nekaj časa na trgu in pa zato ker drugega resnega v tem cenovnem rangu ni na voljo
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
codeMonkey ::
BigWhale ::
Nisem ciljal na Teslo, ampak na EV na splošno. Veliko novih stvari je prineslo s sabo določene minuse, pa so vseeno preplavile trg, tudi pri EV bo podobno.
Ja, s tem se strinjam. EVji so prinesli kar nekaj izboljsav kar se tice voznje in vpliva na okolje (emisije, hrup), prinesli so pa tudi nekaj minusov, ki so lahko marsikomu dealbreaker.
Gregor P ::
V tem trenutku bi sam prešel na EV le zaradi morebitnega doprinosa k okolju (vse ostalo gre bolj kot ne v prid MNC/ICE vozilom); ampak ker k okolju najbolj doprineseš, da osebnega vozila sploh nimaš, se to vprašanje reši samo po sebi
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).