» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
890 / 1189
»»

TESKAn ::

Ja. Mogoče moraš updatat firmware, ampak bo. Kaj pa misliš, da je finta outsourcanja? To, da lahko "nižji" proizvajalci naredijo eno reč in jo prodajo (z manjšimi prilagoditvami) v 2x, 5x, 10x večjih količinah, kot če bi jo samo enemu. In tako naredijo zadevo cenejšo, ker se jim prej povrne investicija, ker naročajo n - krat več materiala in tako naprej.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TESKAn ()

codeMonkey ::

Ja firmware je potrebno updejtat, ker ni ravno verjetno, da imata Volvo in Mercedes enako kodirane informacije znotraj CAN sporocila za neko stvar. Mogoce tudi zahtevata uporabo razlicnih CPUjev, ni problem. Softverske komponente na vrhu so lahko nespremenjene. Edini problem tukaj je, da je res potrebno vse prekonfigurirati za vsak projekt, saj protokoli kot je CAN in LIN nimajo na visjem nivoju aplikacijskih protokolov, ki bi med delovanjem lahko neodvisno od topologije mreze poiskali informacijo, ki jo potrebujejo. Pac za to niso bili razviti, in zato je potrebno ob spremembah stvari vsakic posebej integrirati, kjer pa modularni pristop in generirana koda vseeno precej pomagata. Razlog ni softver, pac pa protokoli.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

No, zakaj smo potem potrebovali 50 replik, da smo prišli do tega, da ostali enostavno NE MOREJO naredit enostavnega updajta čez cel sistem, in da tega ne bojo mogli naredit še lep čas, ker so avti narejeni drugače, in jim manjka SW. 10 let zaostanka je to.

codeMonkey ::

Kje smo zdaj? Ti si trdil, da je cela znanost uporabljati gumbe za razlicne namene. Pa ni. Kako smo zdaj prisli do updejta?

TESKAn ::

Zakaj ne bi mogli delat updejta čez cel sistem? Kar je smiselno updejtat, se lahko updejta. Prek enega priključka v avtu, ni treba do vsakega kontrolerja it z nekim proprietary orodjem, da lahko updejtaš.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Se pravi, da še zmeraj ne razumete kaj dela tesla drugače. Nič hudega, šefi velikih firm tudi ne. Pomeni, da se bo 10 let samo še daljšalo.

lejko0 ::

Ne razumem tega navijaštva za in proti tesli. A ni vsem v interesu, da bi bili evji čim bolj cenovno dosegljivi? To pa bo mogoče samo, če bo konkurenca maksimalna.

kow ::

Ne gre za navijastvo, gre za poskus razumevanja dogajanja. Situacijo (trg EV) pac vidimo drugace.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Se pravi, da še zmeraj ne razumete kaj dela tesla drugače. Nič hudega, šefi velikih firm tudi ne. Pomeni, da se bo 10 let samo še daljšalo.



Ocitno res ne. Mogoce nam bos enkrat razlozil.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Zakaj bi jaz, če znajo to drugi bolje. Tu bi lahko debatirali o razlikah in kam grejo stvari, ne pa o tem kako to dela tesla. To je bilo že stokrat linkano.
Ena kratka razlaga je tu: https://www.teslarati.com/tesla-automob...
Lahko se pa tudi poglobiš bolj.

sirotka ::

Utk je izjavil:

Enostavno vprašanje, zakaj ne moreš ti na svojem avtu (kateregakoli že imaš) z istimi gumbi na volanu upravljat neke nastavitve za radio in za radarski tempomat, uro, klimo, ogledal, itd.? V Tesli (načeloma) lahko. In ne, pravilen odgovor ni, ker je to nevarno...

Ostali so tocno tam, kjer je logicno in kjer je vecina marketa.

Ja, 10 let zadaj.


Morda zato, ker tega nočemo? Enako nočem touch ekranov povsod, posebej za nastavljanje temperature, nastavitev prezračevanja. Teslina rešitev "postavimo tablet sredi armature" je ena izmed stvari, ki me poleg pretirane cene precej odbija.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi jaz, če znajo to drugi bolje. Tu bi lahko debatirali o razlikah in kam grejo stvari, ne pa o tem kako to dela tesla. To je bilo že stokrat linkano.
Ena kratka razlaga je tu: https://www.teslarati.com/tesla-automob...
Lahko se pa tudi poglobiš bolj.


Ja ampak ta clanek je BS. Zakaj bi se poglabljal v pisanje nekih influencerjev in piscev, ki se na dalec ne vedo o cem govorijo, ko delam na razvoju najnovejsih tehnologij na avtomobilski infrastrukturi?

Zgoraj sem poskusil priblizno opisati kam stvari gredo in celo poiskal kaksen primeren link za kljucne trditve. Pa te to ni ustavilo, da si naprej tupil svoje. Brez argumentov seveda.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

haha, BS, ti pokažem kaj je BS? Točno to:
2019:
By the end of the year, around 5,000 employees worldwide are to be combined in the new group subsidiary. This will primarily be developers who have previously worked with car software at the VW, Audi and Porsche brands. By 2025, more than 10,000 experts are expected to work for Volkswagen's IT subsidiary. The Group wants to achieve this number primarily through new hires.


2020:
The plan to solve Volkswagen’s extensive list of software issues begins with a rapid personnel expansion. The company plans to hire around 5,000 specialists by the end of 2020, who will all work together to integrate the Software system into Volkswagen’s electrified fleet.


Metanje ljudi in denarja v stvar, ki je fundementalno ne razumejo. Ampak nekaj morajo naredit. Zato bojo našli še 5000 ljudi in čez eno leto še 5000 in ponavljali v nedogled...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

Zakaj bi se poglabljal v pisanje nekih influencerjev in piscev, ki se na dalec ne vedo o cem govorijo, ko delam na razvoju najnovejsih tehnologij na avtomobilski infrastrukturi?

Ne v influencerje, ampak v teslo. Če veš kaj in kako dela VW, še ne pomeni, da veš kaj in kako dela tesla. Sej lahko te to tudi čisto nič ne zanima, nimam nič proti, ampak to še ne pomeni, da ne obstaja razlika.

codeMonkey ::

Vem precej bolje kot nekdo, ki za svoj vir uporablja teslarati.com. In kdo pravi da me ne zanima. Me zanima, in razumem razliko. Tudi nisem vezan le na VW, vem kaj in kako delajo tudi drugi. Zato pa imam BS detektor nastavljen precej bolje kot nek random web developer, racunovodja, fizik in se kdo, ko pride do debate o tej tehnologiji.

J.McLane ::

ČE takole iz vesolja površno pogledam na tole stvar o kateri se kregate:
- klasični proizvajalci vedno izhajajo iz tega kar imajo in to optimizirajo, uvedli so CAN in na to vezali marsikatero komado in se znebili kakšnega kabla, super.
- novi proizvajalec ima prednost da začne na praznem listu papirja, ampak zaradi nekateri nujnih dobaviteljev opreme ne more v celoti pobegniti od klasičnega koncepta. Kljub temu ima Tesla tipično veliko manj kablovja, ki je sicer tam samo zato da kakšen signal.

V prihodnosti nekje se bosta ta dva koncepta srečala, prihodnost je pa jasna, čim manj bakrenih črev v avtu. Vse kar nek porabnik v avtu potrebuje je napajanje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

... ok, saj ne da bi paničaril, ampak za vsaj najnujnejše zadeve v vozilu preferiram kar lepo staromodne "kable" z redundánco:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Utk je izjavil:

No, zakaj smo potem potrebovali 50 replik, da smo prišli do tega, da ostali enostavno NE MOREJO naredit enostavnega updajta čez cel sistem, in da tega ne bojo mogli naredit še lep čas, ker so avti narejeni drugače, in jim manjka SW. 10 let zaostanka je to.


V bistvu si ti zacel govoriti o tem, da ne znajo zmanjsati stevila gumbov na volanu, ker se ogledalo ne zna pogovarjati z volanom.

Drugi ti pa poskusajo razloziti, da se ogledala dejansko znajo pogovarjati z volanom in da so stvari narejene tako kot so, z dolocenimi razlog. Ne zato, ker bi to znala nardit samo Tesla, drug pa nihce ne. To je, milo receno, neumnost.

Utk ::

Nisem nikjer napisal, da ne znajo, ampak da ne naredijo. Očitno niti vi še ne veste, da je to sploh potrebno. In potrebno je. Tudi če bo ostal fizični gumb za ogledalo.
Potem je vse logično...zame zaostajajo 10 let, ker še niti ne vejo, da morajo to tako naredit, za vas ne zaostajajo, ker itak ne veste, da morajo to tako naredit.

se ogledala dejansko znajo pogovarjati z volanom

Ja, točno določeno ogledalo se lahko zna pogovarjat s točno določenim volanom. Pa naredi update ogledala na ta način preko zraka, in to za avte od leta 2012 do 2020, če moreš...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Stransko ogledalo je v bistvu kar kritična zadeva z varnostnega vidika, sam rajši vidim, da mi to posodobijo in nato testirajo kar fizično na servisu; da se mi ne bi zaprlo sredi vožnje, samo do sebe nenadoma prikazovalo napačni vidni kot ipd.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Torej se bi raje vozil s potencialno nevarnim ogledalom kot da se popravi nevarnost preko zraka? Ker kako misliš pa da ga bojo testirali na servisu? Ja, enkrat ga bojo zaprli in odprli in to je to, ampak ponavadi do napak ne prihaja v tako enostavnih primerih.

Gregor P ::

Preko zraka med vožnjo tako ali tako ne bodo reševali tega, torej grem lahko s potencialno pokvarjenim ogledalom kar direktno na servis. In najbrž bo sofisticirana programska oprema, ki jo uporabljajo v takšne namene, - poleg fizičnega testiranja - opravila dosti bolj zahtevno diagnostiko (ki je sicer niti ne bi). Obenem pa je to priložnost, da morda odkrijejo še kaj dodatnega (kar tudi sicer ne bi).

Kar lahko posodabljajo na daljavo zaradi mene je lahko npr. seznam RA/TV programov na multimedijski napravi ipd.

Ker če je pa res kaj hujše kritičnega, potem pa se z avtom v bistvu niti ne smem več peljat in je boljše, da pride ali mehanik do njega, ali pa da vozilo prepeljem z avtovleko na servis.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:

ČE takole iz vesolja površno pogledam na tole stvar o kateri se kregate:
- klasični proizvajalci vedno izhajajo iz tega kar imajo in to optimizirajo, uvedli so CAN in na to vezali marsikatero komado in se znebili kakšnega kabla, super.
- novi proizvajalec ima prednost da začne na praznem listu papirja, ampak zaradi nekateri nujnih dobaviteljev opreme ne more v celoti pobegniti od klasičnega koncepta. Kljub temu ima Tesla tipično veliko manj kablovja, ki je sicer tam samo zato da kakšen signal.

V prihodnosti nekje se bosta ta dva koncepta srečala, prihodnost je pa jasna, čim manj bakrenih črev v avtu. Vse kar nek porabnik v avtu potrebuje je napajanje.



Vsak proizvajalec naceloma z novim modelom nacrtuje arhitekturo in nato poda zahteve dobaviteljem. CAN in podobni protokoli so se vedno tu, tudi v Tesli, ker so dobri v tem za kar so bili razviti (strosek, primerni za varnostno kriticne funkcije, odpornost na motnje). Kar so pri Tesli prvi naredili je to, da so presli na centralizirano arhitekturo, s HPCjem v sredini. Komunikacija je se vedno locena po domenah (recimo pogon, ABS, gumbi na volanu ter ogledala) in se vedno na CANu ali LINu recimo. Razlika je le v tem, da gredo vecinoma vsi ti podatki preko gateway-ov na ethernet in nato v centralni HPC, namesto v razne manjse enote, ki so porazdeljene po vozilu.

Problem pri centralizirani arhitekturi danes je se vedno v tem, da je na podlagi trenutnega stanja tehnike zelo tezko vse realizirati na centralni enoti tako, da bi se vedno lahko garantiral varnost za najbolj kriticne funkcije. Vsaj na nacin kot jo lahko dosezes z locenim sistemom ("freedom from interference", redundanco itd.). Proizvajalec mora zato se vedno imeti precej nekih ECUjev po celem vozilu, ki so med seboj povezani na klasicen nacin in s tem tudi vse elektricne povezave, ki s tem pridejo. Ce v vozilu nimas potrebe po veliki racunski moci, je tako precej malo koristi od centralizirane arhitekture. Bolje je stvari porazdeliti na preostale enote, ki so itak tam. Nasprotno se bos poskusal v primeru centralizirane arhitekture znebiti kaksnega ECU-ja in stvari prestaviti na centralni HPC.

Ker pa potrebe po racunski moci v vozilu vseeno narascajo, je prehod na centralizirano arhitekturo v tej tocki nujen. Klasicni proizvajalci se tega zavedajo in ze razvijajo stvari na ta nacin. In ja, v osnovi gre za koncept, ki ga je prva na trg spravila Tesla. Niso pa oni tisti, ki so naredili HPC-je, niti automotive ethernet in se marsikatero drugo stvar, ki je pripeljala do tocke, da je to zanimivo za avtomobilsko industrijo. Bili pa so seveda pripravljeni narediti prehod prej kot ostali. In tudi sprejeti dolocene (za preostale nesprejemljive) bliznjice, ker stvari se niso bile cisto pripravljene.

Kar se bakra tice nekih hudih prihrankov s centralno arhitekturo se ni. Se pa bo to spremenilo, ko bo automotive ethernet prevzel se vecjo vlogo znotraj vozila, in z novimi namenskimi CPU-ji, kar bo privedlo do "conskih" ECU-jev (za razliko od domenskih, tj. locenih glede na infotainment, powertrain, ...). Ti bodo porazdeljeni po vozilu in bodo sluzili kot vozlisce v omrezju in pa kot "gateway" za lokalne senzorje, gumbe, aktuatorje ipd. Krmilnik zadaj levo bo tako lahko priklopljen na abs senzor, luc in gumb za zapiranje prtljaznika recimo, centralni ECU pa bo dobil podatek ne glede na to kje ta senzor je, preko vozlisca, kot storitev.

EDIT: tole je npr. lahkoten clanek na to temo, kjer avtor nekoliko bolje pozna stvari, kot nekdo na teslarati.com
https://www.autovision-news.com/hmi/veh...

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

VW announced today that it started production of its new ID.4 electric SUV at its Zwickau factory in Germany.


https://electrek.co/2020/08/20/vw-start...

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:

VW announced today that it started production of its new ID.4 electric SUV at its Zwickau factory in Germany.


https://electrek.co/2020/08/20/vw-start...


Tovarno v Zwickau so v bistvu kr hitr predelal na MEB platformo. Ne spomnim se vec tocno kdaj so zaceli, dve leti nazaj?

kow ::

Niso niti blizu. Cez vec kot leto nacrtujejo taksno produkcijo kot jo ima danes Tesla.. oni bodo takrat ze krepko cez pol milijona, pa se visji ASP imajo.

BigWhale ::

No, kolikor vidim, so lani koncali s predelavo, letos pa popolnoma zakljucili s proizvodnjo ICE avtomobilov. Kako to mislis, da niso niti blizu? Koncna kapaciteta naj bi bila 1500 avtomobilov na dan.

kow ::

Kdaj bodo pri koncni kapaciteti? Leta 2022? Pa koliko let bodo potrebovali za novo platformo? Tesla gotovo ne stoji na mestu.

mikhaair ::

Vprašanje je, kdaj bodo postavljene tovarne baterij, v katere EU vlaga. Kapaciteta brez baterij je le številka.

DarkSite ::

kow je izjavil:

Kdaj bodo pri koncni kapaciteti? Leta 2022? Pa koliko let bodo potrebovali za novo platformo? Tesla gotovo ne stoji na mestu.


Tesla:
Fremont plant - Dodatna linija, gian new press

Gigafactory 3 Shanghai - Nove kapacitete

Gigafactory Berlin

Gigafactory Texas

Mikrohard ::

V bistvu je važno samo, koliko avtov lahko prodajo in ne koliko jih lahko proizvedejo.

kow ::

Prodas vse avte, ki jih proizvedes. Menda jih ne bos spresal. Ker so pri profitu blizu 0, lahko se vedno nizajo cene.

Utk ::

Preberite to pa potem komentirajte ali so ostali 10 let zadaj ali ne:
https://efahrer.chip.de/news/familie-fa...

Only once did our convenience of leaving the car alone while it was charging turned into fatality when some rogue pressed the stop button while we were sitting comfortably in the restaurant waiting for the car battery to charge. So we had to start the charging process again after our return, which stole time again.

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

VW announced today that it started production of its new ID.4 electric SUV at its Zwickau factory in Germany.


https://electrek.co/2020/08/20/vw-start...


Tovarno v Zwickau so v bistvu kr hitr predelal na MEB platformo. Ne spomnim se vec tocno kdaj so zaceli, dve leti nazaj?


Ja. V letu in pol so zaceli s testno serijo. Ta je BTW v teku tudi na Kitajskem, kjer bodo startali s proizvodnjo za kupce oktobra. Kitajska naj bi sprva imela kapacitete za 300k vozil, kasneje 600k vozil na leto.

Zdaj, ko je MEB platforma resena, bo zanimivo videti kako bo zgledala PPE leta 2021/2022 (mogoce bo ze Rimac imel kako vlogo pri proizvodnji do takrat - ugibam)

Zgodovina sprememb…

hruske ::

Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

mikhaair ::

Teslin delavec v Berlinu bo zasluzil vec/manj kot v Kaliforniji, Texasu? Na kitajskem zagotovo manj.
Gigafabrike bodo le sestavljala avtomobile ali bodo tudi proizvajale baterije?

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Preberite to pa potem komentirajte ali so ostali 10 let zadaj ali ne:
https://efahrer.chip.de/news/familie-fa...

Only once did our convenience of leaving the car alone while it was charging turned into fatality when some rogue pressed the stop button while we were sitting comfortably in the restaurant waiting for the car battery to charge. So we had to start the charging process again after our return, which stole time again.

A Tesla bi pa na teh polnilnicah delovala? Ja... Tesla ima superchargerje... ampak tudi konkurenca ima zanesljiva polnilna omrežja (recimo Ionity)... in ta omrežja niso 10 let zadaj. Če pa lastnik EV-ja ne zna izbrati prave polnilne postaje, mu pa tudi Tesla ne pomaga (saj superchargerji tudi niso za vsakim vogalom). Je pa res, da je pri Tesli v sami navigaciji bolje poskrbljeno za prikaz polnilnih postaj, stanje baterije na cilju in podobne fore. Ampak, če misliš, da je to 10 let prednosti...

Utk ::

Ampak, če misliš, da je to 10 let prednosti...

Seveda je, ker Tesla ima to že 8 let ponekod, drugi pa še zdaj marsikje ne. In ni samo to. Nekdo je prišel mimo in jim ustavil polnjenje. Tesla ima zaklepanje.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Only once did our convenience of leaving the car alone while it was charging turned into fatality when some rogue pressed the stop button while we were sitting comfortably in the restaurant waiting for the car battery to charge. So we had to start the charging process again after our return, which stole time again.


To je nivo porocanja "Tesli je pocla guma!!11111oeneoenoene1! We're all gonna die!1"

Utk je izjavil:

Ampak, če misliš, da je to 10 let prednosti...

Seveda je, ker Tesla ima to že 8 let ponekod, drugi pa še zdaj marsikje ne. In ni samo to. Nekdo je prišel mimo in jim ustavil polnjenje. Tesla ima zaklepanje.


Tko kot ti lahko nekdo ustavi tocenje goriva v tvojga Passata medtem, ko gres ti po wunderbaum osvezilec. To je pac non-issue, so pac naleteli na crappy polnilnico. Na Petrolovih se to ne more zgoditi, recimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Preberite to pa potem komentirajte ali so ostali 10 let zadaj ali ne:
https://efahrer.chip.de/news/familie-fa...

Only once did our convenience of leaving the car alone while it was charging turned into fatality when some rogue pressed the stop button while we were sitting comfortably in the restaurant waiting for the car battery to charge. So we had to start the charging process again after our return, which stole time again.

Pri tesli in njihovih polnilnicah se res ne more zgoditi, da bi kje zgubljal dragocen čas.

codeMonkey ::

Kaj pa tole:

Last year Porsche introduced its Taycan electric car, and now it’s announced what’s changing for the 2021 model year. Now the sports car will support Plug & Charge, which lets owners pay for vehicle charging just by plugging in their vehicle — no separate app or card swiping requires. Based on the ISO 15118 standard, it will be available at Electrify America charging stations starting next year.


vir

Utk ::

Pri tesli in njihovih polnilnicah se res ne more zgoditi, da bi kje zgubljal dragocen čas.

Ni isto čakat v vrsti na polnjenje in čakat v gostilni, ker misliš, da se ti avto polne, pa se ti v resnici ne.

Tko kot ti lahko nekdo ustavi tocenje goriva v tvojga Passata medtem, ko gres ti po wunderbaum osvezilec. To je pac non-issue, so pac naleteli na crappy polnilnico. Na Petrolovih se to ne more zgoditi, recimo.

Ja, samo da pri passatu ti s tem ne ukrade ene ure.
Drug problem je avtu. Če ti lahko nekdo stakne dol kabel in ga priklopi nase, recimo.

Gambino ::

VW Tesli ne seže do .... In ljubitelji švaba avtov vedite da je Tesla vredna več kot katera koli nemška znamka. Toliko o tem, kdo ima potencial in kdo ne. VW je pa itak ena od desetih najbolj zadolženih podjetij. Pa še to, da so jih spet dobili z prstom v marmeladi. Sedaj so jim pri nekaterih bencinarjih dokazali, da goljufajo pri meritvah izpustov, ko ob sami meritvi preklopi avto v eko način. Pa Mercedes in Porsche sta dobila tudi globo zaradi goljufanja. To so švabi, pfujjj, pfujjjj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Pri tesli in njihovih polnilnicah se res ne more zgoditi, da bi kje zgubljal dragocen čas.

Ni isto čakat v vrsti na polnjenje in čakat v gostilni, ker misliš, da se ti avto polne, pa se ti v resnici ne.

Res je, čakanje v gostilni je precej bolj udobno.
Če bi med čakanjem v vrsti na prost supercharger šel v gostilno, bi se ti tudi lahko zgodilo, da bi se kdo vrinil pred tvoj avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

J.McLane ::

Tesla nima za brezveze Netflix na tistem ekranu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Ampak, če misliš, da je to 10 let prednosti...

Seveda je, ker Tesla ima to že 8 let ponekod, drugi pa še zdaj marsikje ne. In ni samo to. Nekdo je prišel mimo in jim ustavil polnjenje. Tesla ima zaklepanje.

Če lahko na polnilni postaji ustaviš polnjenje (stop gumb), ti tudi Tesla tega ne more preprečiti. Zaklepanje vtikača imajo pa vsi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Utk ::

Ne vem če. Leafu so že ukradli kabel med polnjenjem. Pa to ni sploh poceni stvar.

Mikrohard ::

Gambino je izjavil:

VW Tesli ne seže do .... In ljubitelji švaba avtov vedite da je Tesla vredna več kot katera koli nemška znamka. Toliko o tem, kdo ima potencial in kdo ne. VW je pa itak ena od desetih najbolj zadolženih podjetij. Pa še to, da so jih spet dobili z prstom v marmeladi. Sedaj so jim pri nekaterih bencinarjih dokazali, da goljufajo pri meritvah izpustov, ko ob sami meritvi preklopi avto v eko način. Pa Mercedes in Porsche sta dobila tudi globo zaradi goljufanja. To so švabi, pfujjj, pfujjjj!

Vrednost Tesline delnice nima nobene realne povezave s poslovanjem in perspektivo podjetja. To je samo posledica pohlepa ljudi, ki kupujejo, ker raste. In pohlepa poznavalcev, ki vedo, da bo še rastlo, če bodo Tesline delnice dodali v S&P 500.

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Tesla nima za brezveze Netflix na tistem ekranu.

... in če si hud Netflix uporabnik, potem praktično "ne izgubljaš časa":P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Ne vem če. Leafu so že ukradli kabel med polnjenjem. Pa to ni sploh poceni stvar.

Leaf ima od leta 2013 vgrajen connector lock. 2012 model pa res ni imel. So pa pri vseh avtih načini, kako to ročno sprostiti (ponavadi nekje pod havbo, ali v prtljažniku).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()
««
890 / 1189
»»