» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
885 / 1137
»»

Gone ::

Spock83 je izjavil:

pegasus je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Tako, da zdaj imam samo skoraj 12k km od 21 aprila.
To je kaj, lj-mb-lj vsak dan? Kaj te tolk okrog gonijo? ;)


Ah kje. Vozim se od doma Vipava-LJ-Vipava. Zdaj, ko je korona smo v LJ. Drugače tudi mi ni žal "goriva" za daljše enoletne izlete. Praktično je zastonj. :D


Žal goriva?? Človek ti si od konc aprila več kot 6dni življenja preživel v avtu. Pa če me tepejo ne bi tega delal...

Utk ::

Ne, elektro motor uravnava kolk moči iz ice bo šlo na kolesa.

TheBlueOne je izjavil:

Kaj prenos moci je samo elektrika?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Ne najdem neke fine razlage kako to naredi.

pegasus ::

Spock83 je izjavil:

Vozim se od doma Vipava-LJ-Vipava.
Aha ... pred cca 8imi leti sem se soočal z varjanto vsakodnevne Lj-NG-Lj migracije, takrat je bil plin edina smiselna opcija. Lj-Jesenice-Lj pred 13imi leti pa se je še kar izšlo. Všeč mi je, da je danes elektrika že realna opcija. A kaj, ko danes rabim HD-Lj ... ;)

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Ne najdem neke fine razlage kako to naredi.

TheBlueOne ::

Brihtno, mi je vsec... Tnx za video...

MrStein ::

Še tole:



Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

energetik je izjavil:

Zakaj mi ne bi služil 15 let? Že sedanja kišta gre v 13. leto, pa sem jo kupil rabljeno pri 4. letih, če bi jo imel od začetka, bi bila še za odtenek bolje ohranjena. Za nepredvidene dogodke imaš kasko, računati moraš kvečjemu, če kaj večjega crkne izven garancije.

Itak. Moj je tudi 16 let star.
Lahko malo vložim v popravilo in še vozim.
Ali dam 2 leti plač, da imam novega.


Utk je izjavil:

Ja med ioniqom in i30 je res razlika v ceni, med toyoto in i30 je pa zanemarljiva že na 10 let, z dizlom je pa tako ni.
Zato pa ciljam predvsem na Corollo. I30 CW v tem izračunu ni avtomatik, kaj šele radarski tempomat.

Prius je trenutno v akciji, stane enako kot Corolla. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

TheBlueOne ::

Zakaj nima vec avtov tega "menjalnika"? :)

Utk ::

Ker je smiseln predvsem v hibridih, drugi pa itak ne delajo zares dobrih hibridov. Razen honda, ki ima nekaj podobnega, samo malo drugače. No, pa tudi capture plugin bo imel nekaj malo podobnega, samo da bolj komplicirano in že zato slabše.

Spock83 ::

Gone je izjavil:

Spock83 je izjavil:

pegasus je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Tako, da zdaj imam samo skoraj 12k km od 21 aprila.
To je kaj, lj-mb-lj vsak dan? Kaj te tolk okrog gonijo? ;)


Ah kje. Vozim se od doma Vipava-LJ-Vipava. Zdaj, ko je korona smo v LJ. Drugače tudi mi ni žal "goriva" za daljše enoletne izlete. Praktično je zastonj. :D


Žal goriva?? Človek ti si od konc aprila več kot 6dni življenja preživel v avtu. Pa če me tepejo ne bi tega delal...


Veš kaj vse sem vse videl in doživel z BEV. Z ICE tega ne bi bilo.

pegasus je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Vozim se od doma Vipava-LJ-Vipava.
Aha ... pred cca 8imi leti sem se soočal z varjanto vsakodnevne Lj-NG-Lj migracije, takrat je bil plin edina smiselna opcija. Lj-Jesenice-Lj pred 13imi leti pa se je še kar izšlo. Všeč mi je, da je danes elektrika že realna opcija. A kaj, ko danes rabim HD-Lj ... ;)


Razumljivo. No saj če bi jaz bil v LJ večino časa bi imel Priusa gen3 do konca dokler ne razpade. Mestne vožnej bi bile s kolesom. Smao kaj ko začnem kašljat zaradi smoga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Gone ::

Spock83 je izjavil:

Gone je izjavil:

Spock83 je izjavil:

pegasus je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Tako, da zdaj imam samo skoraj 12k km od 21 aprila.
To je kaj, lj-mb-lj vsak dan? Kaj te tolk okrog gonijo? ;)


Ah kje. Vozim se od doma Vipava-LJ-Vipava. Zdaj, ko je korona smo v LJ. Drugače tudi mi ni žal "goriva" za daljše enoletne izlete. Praktično je zastonj. :D


Žal goriva?? Človek ti si od konc aprila več kot 6dni življenja preživel v avtu. Pa če me tepejo ne bi tega delal...


Veš kaj vse sem vse videl in doživel z BEV. Z ICE tega ne bi bilo


Verjamem, se zraven polnilnic ko čakaš na prazno al pa polniš uro ali več full dogaja. Pa kosila zraven polnilnic so tudi svojevrstno kulinarično doživetje. Kako si upravičujete neumen nakup, da je že smešno. Pa predvsem si po mojem okusu daleč preveč na cesti z ICE ali BEV je čist vseen, če boš tako nadaljeval boš v enem letu cel poln mesec (po 24 ur na dan) življenja. Neumno, če mene vprašaš.

MrStein ::

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj nima vec avtov tega "menjalnika"? :)

Zakaj nimajo vsi avti avtomatsko nastavljive sedeže z spominom za 5 nastavitev?
Zakaj nima vsako vozilo avtopilota (takega, ki dejansko deluje)?
Zakaj , zakaj, zakaj?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

TheBlueOne ::

MrStein je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj nima vec avtov tega "menjalnika"? :)

Zakaj nimajo vsi avti avtomatsko nastavljive sedeže z spominom za 5 nastavitev?
Zakaj nima vsako vozilo avtopilota (takega, ki dejansko deluje)?
Zakaj , zakaj, zakaj?


Ne v tem smislu. Pac se mi zdi optimalno in vredno bolj pogostega vgrajevanja. In imel bi v kaksnem drugem avtu... :)

Spock83 ::

Gone je izjavil:


Verjamem, se zraven polnilnic ko čakaš na prazno al pa polniš uro ali več full dogaja. Pa kosila zraven polnilnic so tudi svojevrstno kulinarično doživetje. Kako si upravičujete neumen nakup, da je že smešno. Pa predvsem si po mojem okusu daleč preveč na cesti z ICE ali BEV je čist vseen, če boš tako nadaljeval boš v enem letu cel poln mesec (po 24 ur na dan) življenja. Neumno, če mene vprašaš.


Lahko komot verjameš in predvidevaš. Jaz ti iz osebnih izkušenj povem, da se motiš. Pač od doma do službe imam veliko vožnje. Potem je tukaj še terensko delo... Zdaj si zapičil za porabljen čas na cesti. Ampak zaradi tega meni lepo pokriva kredit ;)

Lp

Utk ::

Verjetno, ker audi ni uspel zrihtat običajnega cvt, da bi delal z dizelskim navorom, in so šli na dsg. Za hibrid je toyotina varianta sigurno boljša in vsi drugi hibridi plačujejo ceno pri porabi za druge odločitve. Tudi z zanesljivostjo ni problema, v priusu je to že kar en čas.
No, sej v ameriki je planetno gonilo kar razširjeno. Zakaj ni pri nas bi pa najbrž treba vprašat vw. Oni raje naredijo nekaj po svoje, ker imajo dovolj vernikov, da to obvelja za bolje. Tudi če ni.
Tako kot imajo korejci in japonci že dolgo večinoma verige, za vw je pa naenkrat boljši jermen...zakaj, ve samo vw in njegovi verniki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

TheBlueOne je izjavil:

MrStein je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj nima vec avtov tega "menjalnika"? :)

Zakaj nimajo vsi avti avtomatsko nastavljive sedeže z spominom za 5 nastavitev?
Zakaj nima vsako vozilo avtopilota (takega, ki dejansko deluje)?
Zakaj , zakaj, zakaj?


Ne v tem smislu. Pac se mi zdi optimalno in vredno bolj pogostega vgrajevanja. In imel bi v kaksnem drugem avtu... :)

Saj zgoraj omenjene funkcije so tudi "optimalne". In jaz bi jih imel. Pa jih v večini vozil ni. Verjetno zaradi cene.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:

MrStein je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj nima vec avtov tega "menjalnika"? :)

Zakaj nimajo vsi avti avtomatsko nastavljive sedeže z spominom za 5 nastavitev?
Zakaj nima vsako vozilo avtopilota (takega, ki dejansko deluje)?
Zakaj , zakaj, zakaj?


Ne v tem smislu. Pac se mi zdi optimalno in vredno bolj pogostega vgrajevanja. In imel bi v kaksnem drugem avtu... :)


Imaš v Fordu, Mondeo Hybrid, pa mislim da ima Kuga plug-in enako.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, ford ima toyotin hibridni pogon in vwjev električni, sam bo pa delal...kaj sploh.

pegasus ::

A smo sosede že kaj omenjali v tej temi? Zadnje čase so zelo radodarni z razkazovanjem svojega dela: https://www.youtube.com/c/RimacAutomobi...
To bo gotovo zanimalo vse potencialne bodoče inžinerje.

fikus_ ::

Rimac je že "stara" zgodba. Firmo so kupili mislim da avstrijci.

mertseger ::

fikus_ je izjavil:

Rimac je že "stara" zgodba. Firmo so kupili mislim da avstrijci.


Ne niso. Trenutno lastništvo, Porsche, Hyundai in Kia so v lastništvo vstopili predvsem zaradi baterij.

Mate Rimac (47.7%)
Porsche (15.5%)
Camel Group (14%)
Hyundai (11%)
Kia (2.7%)

BigWhale ::

facepalm je izjavil:

redtech je izjavil:



Kakšno imaš relacijo? Jaz bi pogledal še za zadnjega Leafa cca. 20k, je bolj udoben za veliko kilometrov delat.

Obala - LJ (ob urah ko ni konice).
Na udobje pa ne dam prevec. Sem s twingotom naredil cca 45kkm v slabem letu pa pol, pa mi ni bilo hudega;))

EV me zanima zgolj iz ekonomskega vidika:)


Ce nimas moznosti polnjenja doma oziroma na destinaciji, potem je vprasanje kolk se ti zadeva ekonomsko splaca. Mogoce nekaj malega, ni pa za pricakovati, da bos prihranil enormne kolicine denarja, ker jih ne bos.

Vzames avto, s katero lahko to razdaljo prevozis z enim samim polnjenjem tudi pozimi. Se pravi zadeve, ki imajo ~60kWh baterije. In potem polnis vecinoma doma in samo obcasno na hitrih polnilnicah.

fikus_ ::

Ok, moja napaka, pred nekaj leti sem imel info Rimac+AT.

facepalm ::

BigWhale je izjavil:

facepalm je izjavil:

redtech je izjavil:



Kakšno imaš relacijo? Jaz bi pogledal še za zadnjega Leafa cca. 20k, je bolj udoben za veliko kilometrov delat.

Obala - LJ (ob urah ko ni konice).
Na udobje pa ne dam prevec. Sem s twingotom naredil cca 45kkm v slabem letu pa pol, pa mi ni bilo hudega;))

EV me zanima zgolj iz ekonomskega vidika:)


Ce nimas moznosti polnjenja doma oziroma na destinaciji, potem je vprasanje kolk se ti zadeva ekonomsko splaca. Mogoce nekaj malega, ni pa za pricakovati, da bos prihranil enormne kolicine denarja, ker jih ne bos.

Vzames avto, s katero lahko to razdaljo prevozis z enim samim polnjenjem tudi pozimi. Se pravi zadeve, ki imajo ~60kWh baterije. In potem polnis vecinoma doma in samo obcasno na hitrih polnilnicah.


Moja racunica je malo drugacna. Pri 55.000km/l bi bila razlika napram trenutnem vozilu med 200 in 100EUR mesecno.
Uposteval sem prodajno vrednost trenutnega in odkupno novega.
S trenutnim bi letno porabil 4125 litrov bencina. Kar bi naneslo med 4125EUR in 5400EUR glede na pretekle cene.
Ce ostanejo trenutne cene polnjenja pa bi porabil med 1500EUR in 3000EUR letno (vkljucen najem baterije). 1500EUR ker imam 6 free 22kw polnilnic v blizini doma, 3000EUR pa bi me prislo "tankanje" 100% na petrolovih hitrih polnilnicah. Nimam jih na destinaciji, so pa na poti. Glede na to, da ima Zoe WLTPFZUP rating 395km, verjamem, da prevozi 220km tudi v zimskih razmerah. Ce ne, ga dopolnim med potjo (par 10%).
Ostali stroski se nekako zglihajo napram trenutnim. En ima drazje gume, cestno takso in servise. Drugi pa drazje zavarovanje in parkirni abonma.

Vsekakor se bom dobro pozanimal, ce se mi splaca, ker nimam zelje po menjavi avta. Ampak 200EUR/m je dovolj tempting razlog.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

fikus_ ::

Sicer niso napisal, kaj sedaj voziš, ampak preden boš nabavil Zoeta, preveri če se hočeš v njem vozit 55kkm/letno.

mertseger ::

Trenutno lahko z gen-i računom polniš tudi za 1€/mesec neomejeno. Je pa dobo da imaš tako polnilnico blizu doma.

facepalm ::

fikus_ je izjavil:

Sicer niso napisal, kaj sedaj voziš, ampak preden boš nabavil Zoeta, preveri če se hočeš v njem vozit 55kkm/letno.

Trenutno vozim Berlingota. Kupil sem ga sele lani, zato mi ni do tega, da bi ga menjal. Ampak ce moja matematika drzi, se mi bolj splaca kupiti ZOEa (v primeru free charginga) in parkirat Berlingota v garazi, kakor da bi se vozil z njim vsak dan v LJ.

Nekako tako sem izracunal:
Berlingo:
super95 =1EUR/l poraba 7,8l/100km: 701,52EUR/m OPTIMISTICNO
super95 =1.15EUR/l poraba 7,8l/100km:735,90EUR/m TRENUTNO (sicer super100 - cena je taka)
super100 =1.14EUR/l poraba 7,5l/100km: 755,15EUR/m REALNO
super100 =1.3EUR/l poraba 7,5l/100km: 790,9EUR/m ZELO VERJETNO

Zoe:
100% fast charge petrol: 593,65EUR/m WORST CASE
100% free charge do 22kw: 485,82EUR/m OPTIMISTICNO
occasional fast charge: 527,49EUR/m REALNO

Predpostavil sem, da ostanejo cene elektrike (polnilnic) na trenutni ravni in cene bencina v povprecni ravni trenutne cene ter cene preteklih let. Seveda se lahko zgodi, da poskocijo cene elektrike in/ali bencina. Na to pac nimamo vpliva.
V racunu so redni stroski (reg,zav,vinjeta,kredit (6let),najem bat,gorivo,sevisi,gume, parkirnina). Niso vsteti mali stroski (brisalci, avtopralnica itd..) ker so enaki pri obojih. Niso vsteti nepredvidljivi stroski (popravila).
Razlika pri prodaji bi bila zanemarljiva zaradi visokih kilometrov, nakupna pa je nekje tam/tam (ce prodam berlingota dobim zanj dovolj, da pokrijem Zoeja).

Seveda se mislim najprej zapeljat z Zoem, da vidim ce sploh pride v postev.
Se vedno nekako upam, da sem se nekje zmotil pri izracunih in da bo bolj racionalno obdrzati Berlingota.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

BigWhale ::

Zoe s 52kWh baterijo ima ze zlo decent range ampak se po mojem vseen bolj splaca kupit kot najemat. Meni se najem ne bi splacal na dolgi rok.

J.McLane ::

Wtf, pa kdo dela 55k km letno z bencinskim Berlingom? Mal pozno računaš stroške.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

facepalm ::

J.McLane je izjavil:

Wtf, pa kdo dela 55k km letno z bencinskim Berlingom? Mal pozno računaš stroške.

Sej jaz jih ŠE ne delam:)
Bom pa kmalu.

Edit: sicer bom gorivo pokril s potnimi stroski, vendar bo premalo za pokrit se amortizacijo in vzdrzevanje. Z EV bi pokril skoraj vse.

BigWhale je izjavil:

Zoe s 52kWh baterijo ima ze zlo decent range ampak se po mojem vseen bolj splaca kupit kot najemat. Meni se najem ne bi splacal na dolgi rok.

V kolikor se baterija ne iztrosi v roku petih let (250kkm+) bi se mi res izplacalo. Ne vem pa ce sem pripravljen riskirat za tistega prisparanega jurja v roku 6ih let (ko bi se prodal).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

</head> ::

Drugače OK izračun. Nisem videl kakšno porabo računaš pri ZOE?

Tle si poglej praktične izkušnje na podobni relaciji:
https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=47&t=...

Bjorn je dobil zelo slab domet pozimi:


Upoštevaj do 5% degradacije na leto.
Težava je, da nočeš biti tako blizu meje kapacitete baterije. Dnevno se mlao vozi mimo polnilnic in spremljaj, kako so zasedene. V mojih koncih so 50% časa zaparkirane (po navadi z EVji, kateri se ne polnijo).
Tako kot pravi BW tudi jaz ne bi kupil EVja, če me bi imel zagotovljenega polnjenja na štartu ali cilju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: </head> ()

a_borlak ::

Baterija se po vseh podatkih ne iztroši v 5 letih. Če boš lepo polnil, bo padlo za morda 5%.

facepalm ::

</head> je izjavil:

Drugače OK izračun. Nisem videl kakšno porabo računaš pri ZOE?

Tle si poglej praktične izkušnje na podobni relaciji:
https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=47&t=...

Bjorn je dobil zelo slab domet pozimi:


Upoštevaj do 5% degradacije na leto.
Težava je, da nočeš biti tako blizu meje kapacitete baterije. Dnevno se mlao vozi mimo polnilnic in spremljaj, kako so zasedene. V mojih koncih so 50% časa zaparkirane (po navadi z EVji, kateri se ne polnijo).
Tako kot pravi BW tudi jaz ne bi kupil EVja, če me bi imel zagotovljenega polnjenja na štartu ali cilju.


Pri ZOE racunam na povprecje 15kwh. Pozimi bo vec in imam zato tudi izracunano vecje stevilo polnjenj pozimi kakor poleti.
Gume bi vzel obvezno osnovne (185 sirine R15), vozilo bi vecinoma predogrel na (free) polnilnici pred startom.
Vseeno racunam, da mi bo skoraj vedno zdrzalo polnjenje vseh 220km. V radiju 400m od doma imam kar nekaj polnilnic. Dve sta tudi na placljivem parkiriscu za zapornicami (abonma je ze v izracunu - razen v tistem za 100% fastcharge) in je vsakic vsaj ena prosta (ko se sprehodim mimo). Imam jo 3min hoje od doma.
Degradacija baterije me naceloma ne skrbi (dokler zdrzi range 220km), saj pod 75%, dobim novo.

K0l1br1 ::

S zoetom 55 kkm letno?

</head> ::

"če boš lepo polnil"

Tip misli iti vsak dan od 100% do 0% in nazaj na 100%.

Pa pri planiranju polnjenja na DC fast chargerjih imejte v mislih ta graf za ZOE:


Podatki od tu: https://ev-database.org/car/1205/Renaul...

Ne me narobe razumet, sem velik fan EVjev, ampak se je treba prepričat, da ti bo stvar ustrezala.
V najslabšem primeru ga po enem letu naprej prodaš z nekaj izgube.

Dobro si preberi prispevke na EV Svetu. Par folka dela skor enake relacije.

Pa še to: Upam, da veš, da avta ne smeš postit parkiranega na polnilnem mestu po tem ko je poln?
Torej ne moreš zvečer avta pustit na polnilnici in ga zjutraj odpeljat. Vsaj na veliki večini polnilnic je tako. In kjer so vestni boš dobil kazen/pajka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: </head> ()

facepalm ::

</head> je izjavil:

"če boš lepo polnil"

Tip misli iti vsak dan od 100% do 0% in nazaj na 100%.

Pa pri planiranju polnjenja na DC fast chargerjih imejte v mislih ta graf za ZOE:


Podatki od tu: https://ev-database.org/car/1205/Renaul...

Ne me narobe razumet, sem velik fan EVjev, ampak se je treba prepričat, da ti bo stvar ustrezala.
V najslabšem primeru ga po enem letu naprej prodaš z nekaj izgube.

Dobro si preberi prispevke na EV Svetu. Par folka dela skor enake relacije.


Glede mojih izkusenj s polnjenjem EVja in s ceno hitrih polnilnic na minuto, bi se mi na moji relaciji najbolj splacalo polnit za nazaj. Iz cca 20% na max 50% ter ostalo dofilat blizu doma na 22kw polnilnici. Pod 20% bi sel zelo redko (le blizu doma). Sem ze dozivel padec iz 10% na 2% v manj kot dveh km.

Edit: vem, da se na polnilnici ne sme parkirati. Sam razmisljam tako: Ko pridem domov, ga dam polnit v kolikor je prostor in si nastavim opomnik, da grem avto premaknit. Dejansko je parkirisce s polnilnico tako blizu, da grem lahko tudi veckrat dnevno preverit ce je prosto.
30min pred potjo pa bi (v preimeru, da je prosto) dal avto polnit in vklopil gretje/klimo. Med tem casom bi se doma pripravil na odhod. Kot pravim, par 100m mi ni problem prehoditi :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

mikhaair ::

Ti rabiš Teslo v garaži ali pred bajto in app da segrejes, ohladi. Ter zaradi kmjev. Racunica je eno. Hodit do polnilnice, premikati, preklapljat, čakati, preverjati na dnevni bazi je pa malo 2mac.

facepalm ::

mikhaair je izjavil:

Ti rabiš Teslo v garaži ali pred bajto in app da segrejes, ohladi. Ter zaradi kmjev. Racunica je eno. Hodit do polnilnice, premikati, preklapljat, čakati, preverjati na dnevni bazi je pa malo 2mac.

Dejansko bi bilo prevec, ce bi moral vsak dan skakat 5x do polnilnice in nazaj. Zato sem vkalkuliral tudi moznost 100% polnjenja na hitrih polnilnicah.
Realnost pa bi bila nekje vmes. Ko bi bilo lepo vreme in bi se mi dalo, bi ga polnil zastonj. Ob pomanjkanju casa, slabemu vremenu itd, pa bi koristil hitre polnilnice.
Polnjenje doma ne pride v postev, ker zivim v mestu. Kabla pa ne mislim vlect po dvoriscu in ga pustit tam 10h dnevno.

Spock83 ::

Da se komot. Jaz sem v bloku in imam 100m odaljeno polnilnico. Ponavadi dam zvečer polnit. Malo po 23h pa itak grem psa sprehodit. Potem še avto premaknem. Je pa res, če sem včasih len imam tudi zastonj polnilnico v firmi.

m0LN4r ::

EV voznja je fajn, a hkrati dolgocasna, brez strasti in emocij.
Ima da brni, smrdi, cukne ko menjas.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

EV voznja je fajn, a hkrati dolgocasna, brez strasti in emocij.
Ima da brni, smrdi, cukne ko menjas.

Ja, tako kot vsak pravi vw. Ko bo vw dal ven id1 boš pa prvi v vrsti. Tebi, in večini švabov, je vseeno kaj vozi, samo da je vw.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Narocil sem Hyundai btw. pa to z rocnim menjalnikom! Damn, ja. Hotu sm avtomatika, pa mi je blo prevec dolgocasno. Vem da je avtomatik boljsi, ampak mi je blo na testni voznji dolgcajt.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Letalec ::

</head> je izjavil:


Ne me narobe razumet, sem velik fan EVjev, ampak se je treba prepričat, da ti bo stvar ustrezala.
V najslabšem primeru ga po enem letu naprej prodaš z nekaj izgube.


Če pri nakupu avta uveljavljaš subvencijo 6000€, (ki jo vsi), potem moraš imeti avto vsaj 2 leti, ali pa vrniti subvencijo. Just sayin.

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Narocil sem Hyundai btw. pa to z rocnim menjalnikom! Damn, ja. Hotu sm avtomatika, pa mi je blo prevec dolgocasno. Vem da je avtomatik boljsi, ampak mi je blo na testni voznji dolgcajt.

Zakaj, a je polo premajhen?

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

EV voznja je fajn, a hkrati dolgocasna, brez strasti in emocij.
Ima da brni, smrdi, cukne ko menjas.

Kot dizel torej, le brez traktorskega zvoka.
Voznja po AC je dolgocasna ne glede na pogon in menjalnik.
Predvidevam, da si narocil i30N, ker das toliko na strast in emocije.

Spock83 ::

m0LN4r je izjavil:

Narocil sem Hyundai btw. pa to z rocnim menjalnikom! Damn, ja. Hotu sm avtomatika, pa mi je blo prevec dolgocasno. Vem da je avtomatik boljsi, ampak mi je blo na testni voznji dolgcajt.


Kaj si vzel i30N ? Če nisi pol je vseeno kakšen menjalnik imaš. Isti si ko moj kolega. "Jaz moram čutit menjalnik pod rokami, da sam šaltam". Kot da bi imel ne vem Subaru BRZ kjer je ročni menjalnik nuja. A vozi običajno astro dizel.

Meni se trga, ko vzamem službeni avto in naletim na gnečo. Potem pa moram non stop šaltat. Radarski tempomat + avtomatik. To je to.

Spock83 ::

m0LN4r je izjavil:

EV voznja je fajn, a hkrati dolgocasna, brez strasti in emocij.
Ima da brni, smrdi, cukne ko menjas.


Jaz, ko sem zdaj na EV me ne prepričaš da grem nazaj na ICE, razen če mi podariš GT3.

mertseger ::

Spock83 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

EV voznja je fajn, a hkrati dolgocasna, brez strasti in emocij.
Ima da brni, smrdi, cukne ko menjas.


Jaz, ko sem zdaj na EV me ne prepričaš da grem nazaj na ICE, razen če mi podariš GT3.


To je isko k greš enkrat na avtomatski menjalnik, potem ne greš več nazaj na ročnega.

hojnikb ::

razn če si bil prej na krš avtomatiku, potem si boš želel ročnega.
#brezpodpisa
««
885 / 1137
»»