» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
866 / 1184
»»

codeMonkey ::

Ni sans. Cakam karavana.

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Ni sans. Cakam karavana.


Da ne govorimo o temu da ima Model X 7 sedežev, E-tron pa samo 5 in še veliko manjši pritljažnik..plus to da ima E-tron mnogo mnogo slabše specifikacije.

Vzemi model 3 performance, ne bo ti žal, verjemi. Pejt ga sprobat in se ne boš mogel več ločiti od njega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Vazelin ::

a to ste vsi senior devi s 500 eur dnevne plače da gledate avte za 80k? :P
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Sneznik ::

Vazelin je izjavil:

a to ste vsi senior devi s 500 eur dnevne plače da gledate avte za 80k? :P


Sej zato pa jst CodeMonkeyu pravim da ni lih pameten če sili k SUVOM za 80k, pa naj bo to E-tron ali model X, oba sta draga kot žafran. Jaz tudi če bi imel 500 EUR dnevne plače nebi kupil avta za 80K, rajši denar investiram kam drugam in kupim Teslo standard range za 40 k. Amapak to če bi imel 500 EUR na dan plače. Tako pa bom vzel enega poceni električnega, kakšnega Volkswagen E-up za 15k ki je izredno poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

sniff je izjavil:

Sneznik je izjavil:

pegasus je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Jaz se že ponujam za kaj takega tukaj na tem mestu. Verjamem da kumot najdemo še 10 podobno poštenih in podobno mislečih.
Right. Ko mi doma nekdo začne razlagati o poštenosti, se mu zahvalim in grem stran. Domačim trditvam o poštenosti bom verjel šele, ko bodo ljudje zanje odgovarjali s svojo osebo in s svojim premoženjem. Poglej si recimo, kako izgleda prisega inžinerja v kanadski inžinerski zbornici in kakšne garancije prinese. Tam bi se jim mogoče še pustil prepričati ...


Verjami ti kar hočeš je pa dejstvo da kumot naredimo tako da so vsi dokumenti javni in vse odločitve javne in jih lahko pogleda in preveri vsakdo. Lahko odgovarjam z svojo osebo in z svojim premoženjem. Nardili bomo vse po reglcih po REALNIH in NE PO preplačanih cenah. Seveda za to nas tudi ustrezno plačajte, vsakemu inženirju po 400 jurjev za par let nadzora, 10 inženirjev bi to nadziralo, skupaj za inženirje nadzornike torej samo 4 miljona evrov. Prišparali bi pa 1000 milijonov pri TEŠ6, to se več kot splača. TEŠ6 bi lahko bil 400 milijonov namesto 1,4 milijarde.

Vsaka odločitev nadzornikov in vsi dokumenti in odločitve bi bile javne in odprte kritiki širše strokovne javnosti in VSAKDO bi imel vpogled v vse dokumente in odločitve.


Ti bi za začetek moral biti inženir in bi te morali za začetek resno jemati.


Sem inženir ;) Ne da bi se hvalil preveč, ampak pravijo da zelo dober.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:


Sej zato pa jst CodeMonkeyu pravim da ni lih pameten če sili k SUVOM za 80k, pa naj bo to E-tron ali model X, oba sta draga kot žafran.


Ne stekas ti mene. Boli mene za Audi in za SUV. Trdim le, da je e-tron lahko primernejsi od Teslinega vozila v tem segmentu in da so pri razvoju ubrali druge prioritete. Le cas bo pokazal kako je z zanesljivostjo in degradacijo baterije, ker so bile to kljucne prioritete pri razvoju.

Norvezanom je ocitno to pomembno: https://www.wheelsjoint.com/tesla-sales...

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Sneznik je izjavil:


Zakaj se ti zdi trošit li-ion baterije za grid application zdi grešno? Nič ni grešno, čisto smortno in koristno je.

Zakaj se ti zdi smart grid iz električnih avtomobilov absurden? Sej smart grid pomeni tudi samo to da se v določenih trenutkih samo zmanjša moč polnjenja, oddaja v omrežje pa avto nikoli. Lahko se tako naredi.

Ali pa se naredi da bi vsak lastnik EV-ja ki bi svoj avto priklopil v smart grid dobil 100-350 EUR na mesec in avto oddaja v omrežje. NA MESEC. To se splača ful. Tako ali tako ti bo baterija zdržala celo življensko dobo avta pa če ga boš mel v smart gridu ali ne. Decentraliziranost tukaj ni problem, je vse normalno izvedljivo, je celo koristna v tem primeru (manjše izgube omrežja ipd.)


Ker li-ion so energy and resource intensive baterije namenjene mobilnim aplikacijam.
Za grid level treba najti drugo tehnologijo. Preferably flow batteries al neki hitro reusable.
A ti tega ne vidiš? Tebi se zdi pametno skopat lep del zemlje za ta namen?

Kot rečeno, avtomobili potrebujejo take rafinirane baterije. Trošit tovrstno baterijo za bulk energijo omrežja je IMO grešno. Sem večkrat ponovil.

Jaz razumem, da se "splača" in je "smotrno" enkrat ko vpelješ tak sistem. Ni pa smotrno vpeljat tak sistem. Vsaj ne na način kot ga propagiraš.
Eksternalije si povsem ignoriral. Zadnja briga so ti. Važno, da boš z fensi avtomobilom lahko na mesec služil.
Si izredno naiven. Takoj zagrebil si se za neko tehnološko noviteto in sedaj se ti zdi oh in sploh.
It's not.

In nekako dvomim, da bo miljon različnih inverterjev v različnem state of integrity, reguliralo frekvenco.

Daj premisli še enkrat in nehaj gledat izključno svoj žep in kar se ti zdi "hip".
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

J.McLane ::

Primerjava med Model X in E-Tron bi prav tako lahko rekel, da je primerjanje jabolk in hrušk. Zakaj pa nebi primerjali Model Y z E-Tronom? Potem pa ne bo več problem cena, se bo pa kaj drugega našlo. Avti so si različni, ampak pikolovske malenkosti težko odtehtajo neke druge bolj pomembne razlike npr. na samem pogonu.

Drugače kdor želi videti tear down od Model Y ima Munro svoj novi kanal na YouTube, zelo zanimivo za vse inženirje na tem forumu :D:
https://www.youtube.com/channel/UCj--iM...

malo na random:











...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:

Primerjava med Model X in E-Tron bi prav tako lahko rekel, da je primerjanje jabolk in hrušk. Zakaj pa nebi primerjali Model Y z E-Tronom? Potem pa ne bo več problem cena, se bo pa kaj drugega našlo. Avti so si različni, ampak pikolovske malenkosti težko odtehtajo neke druge bolj pomembne razlike npr. na samem pogonu.


Ker je Model X po ceni, velikosti in zasnovi, prostornosti za potnike in luksuzu precej blizje E-Tronu na MLB evo platfromi. Audi pripravlja Q4 e-tron na MEB platformi, kar bo blizje Modelu Y.

https://electrek.co/2020/05/05/audi-q4-...

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Ni čisto res, po velikosti je Model X največji, nato e-Tron in Model Y. Po dolžinah so med vsemi temi razlike ca. 15 cm, medosne razdalje imajo tudi podobna razmerja. Po širini je E-tron bolj blizu Model Y. Ko pa začneš primerjat notranjo prostornost sta Model Y in e-Tron prekleto blizu, omembe vidna razlika je samo širina zadnje klopi, ki je pri E-tronu malenkost širša, vse ostalo je praktično enako ali večje v Model Y.

Morda so pa podatki na tej strani napačni:
https://www.thecarconnection.com/car-co...

Luksuza pa prosim ne omenjat, ker to je samo izgovor za neko premium ceno, dobiš pa zgolj nekaj pikolovskih posebnosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Valvoline ::

Model y naj bi bil suv, pa je zalepljen do tal? lol. V cem je fora, aerodinamika ali kaj drugega. S tem se po terenu za golf si nihce ne bo upal vozil kajsele kaksnem resnejsem ofroadu/makadamu. Sprednji dizajn 0. Mogoce za kakega milenijskega geja.
:))

J.McLane ::

SUV že dolgo časa nima več nobene veze s terensko vožnjo, tu Tesla ni nobena izjema. Si opazil da oblika karoserije enoprostorec sploh ne obstaja več? Itak da ne, če so pa zgolj te stare enoprostorce nališpali, da zgledajo kot terenci.

Sicer pa hvala bogu da Model Y ni nek terenec, ker bi učinkovitost šla rakom žvižgat. Je pa Munro pri razstavljanju Y opazil da je pripravljen prostor za zračno vzmetenje, kar ti da opcijo da imaš oboje višjo oddaljenost od tal za slab teren in učinkovitost na AC. Tesla te opcije še nima, jo bodo pa sigurno dodali v prihodnje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

TheBlueOne ::

Meni tudi ne sede. Po filozofiji me spominja na Fiat 500l, ki izgleda kakor debela sestra hude bejbe.

Drugace, ce koga zanima design E-Avtov ima Rimac natecaj za design Rimaca prihodnosti. "Prijave" preko Instagrama #RimacDesignChallenge

Sneznik ::

vostok_1 je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Zakaj se ti zdi trošit li-ion baterije za grid application zdi grešno? Nič ni grešno, čisto smortno in koristno je.

Zakaj se ti zdi smart grid iz električnih avtomobilov absurden? Sej smart grid pomeni tudi samo to da se v določenih trenutkih samo zmanjša moč polnjenja, oddaja v omrežje pa avto nikoli. Lahko se tako naredi.

Ali pa se naredi da bi vsak lastnik EV-ja ki bi svoj avto priklopil v smart grid dobil 100-350 EUR na mesec in avto oddaja v omrežje. NA MESEC. To se splača ful. Tako ali tako ti bo baterija zdržala celo življensko dobo avta pa če ga boš mel v smart gridu ali ne. Decentraliziranost tukaj ni problem, je vse normalno izvedljivo, je celo koristna v tem primeru (manjše izgube omrežja ipd.)


Ker li-ion so energy and resource intensive baterije namenjene mobilnim aplikacijam.
Za grid level treba najti drugo tehnologijo. Preferably flow batteries al neki hitro reusable.
A ti tega ne vidiš? Tebi se zdi pametno skopat lep del zemlje za ta namen?

Kot rečeno, avtomobili potrebujejo take rafinirane baterije. Trošit tovrstno baterijo za bulk energijo omrežja je IMO grešno. Sem večkrat ponovil.

Jaz razumem, da se "splača" in je "smotrno" enkrat ko vpelješ tak sistem. Ni pa smotrno vpeljat tak sistem. Vsaj ne na način kot ga propagiraš.
Eksternalije si povsem ignoriral. Zadnja briga so ti. Važno, da boš z fensi avtomobilom lahko na mesec služil.
Si izredno naiven. Takoj zagrebil si se za neko tehnološko noviteto in sedaj se ti zdi oh in sploh.
It's not.

In nekako dvomim, da bo miljon različnih inverterjev v različnem state of integrity, reguliralo frekvenco.

Daj premisli še enkrat in nehaj gledat izključno svoj žep in kar se ti zdi "hip".


Za regulacijo frekvence omrežja so Li-ion baterije PERFECT :) Flow baterije: da, tudi to lahko, ampak zaenkrat so dražje na kWh kolikor sem nazadnje gledal.

Nisem niti malo naiven, sem realen, li-ion baterijo SO ŽE in SE ŽE uporabljajo za regulacijo frekvence omrežja. Slovenija ima celo največjo baterijo v Evropi na Jesenicah za ta namen.

Če misliš da li-ion baterij v grid applicationih ni, si izredno izredno naiven in ignorantski. Nič nisem zagrabil za noviteto in se mi zdi oh in sploh! Ni res kar praviš, mene zanima samo resnica! In resnica je da se za določene stvari, kot je regulacije frekvence omrežja Li-ion baterije SPLAČAJO in SO SMISELNE :) Smiselne se tudi kar se okoljskega vpliva tiče. Ker regulacijo frekvence mora nekdo delat. Tudi klasične elektrarne je treba prilagodit z podobno količino resursev in onasnaćževanja kot bi jih porabil za li-ion baterije, tukaj ni nobene bistvene razlike.

Seveda da bo "miljon" električnih avtomobilov, povezanih v smart grid LAHKO regulirajo frekvenco omrežja. To je smiselno tako s tehničnega, kot z ekonomskega in okoljskega vidika (aka EV avti so že, če jih ponucaš še za kej koristnega ko stojijo v garaži in s tem zaslužiš je čista zmaga. Baterija od avta ti bo pa tako ali tako zdržala do konca življenske dobe avta, pa če boš imel avto priklopljen v smart grid in služil ali pa ne).

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Sej zato pa jst CodeMonkeyu pravim da ni lih pameten če sili k SUVOM za 80k, pa naj bo to E-tron ali model X, oba sta draga kot žafran.


Ne stekas ti mene. Boli mene za Audi in za SUV. Trdim le, da je e-tron lahko primernejsi od Teslinega vozila v tem segmentu in da so pri razvoju ubrali druge prioritete. Le cas bo pokazal kako je z zanesljivostjo in degradacijo baterije, ker so bile to kljucne prioritete pri razvoju.

Norvezanom je ocitno to pomembno: https://www.wheelsjoint.com/tesla-sales...


Ne, jaz te že štekam: nekaj imaš NERACIONALNO proti Tesli in NERACIONALNO si ga drkaš na tist Audijev fake grill vzpredaj. Videz te je potegnil. Ampak to je neracionalno, E-tron je mnogo slabši avto, če si pripravljen za videz dobiti mnogo slabši avto, si si pa čisto sam kriv.

Boli te za ZNAMKO? JA POL PA definitivno kupi Teslo model Y. Je veliko boljši avto z veliko boljšimi specifikacijami od E-trona.

Edina "prioriteta" ki so jo na račun ODURNO SLABEGA izkoristka ubrali pri Audiju je VIDEZ (aka fake rešetka spredaj in HORRIBLE aerodinamika). NEDOPUSTNO! Tesla ima zanesljivo baterijo, po 300 tisoč km ima degradacije manj kot 10 %. Audi bo imel glede na uporabljeno tehnologije slabšo življensko dobo baterije (malenskost večji battery buffer ga ne reši tega). Sploh pa jaz kot lastnik avta HOČEM imeti kontrolo nad tem ali je en izlet ful ful pomemben in hočem enkrat na leto filat do 100 % namesto do 90 %. Jaz hočem imet IZBIRO pri tem, kar pri Tesli imam, pri E-tronu pa ne.



https://steinbuch.wordpress.com/2015/01...
https://electrek.co/2018/04/14/tesla-ba...

Audi uporablja slabšo in cenejšo NMC baterijo, tesla pa boljšo in dandanes dražjo NCA baterijo. NMC baterija ima krajšo življensko dobo od NCA. In Tesla uporablja NCA.

Veliko Norvežanom je pomemben samo VIDEZ in ZNAMKA. Si ga pač drkajo na Audi in na fake rešetko spredaj, ampak to je njihov problem. Objektivno pa je E-tron veliko slabši avto od Modela Y ali X.

Delat fake rešetko spredaj, ki ti samo uničuje izkoristek in aerodinamiko, je z tehničnega in objektivnega vidika NEUMNOST BREZ PRIMERE. Teslini inženirji vejo kako oblikovat aerodinamičen avto, Audijini pač tega ne vejo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

Jaz kot lastnik Tesle si lahko poljubno delalam "battery buffer" tako velik kot želim in baterijo praznim in polnim do take napetosti kot želim, ne rabim proizvajalca kot je Audi da mi ZABLOKIRA nerazumno velik del kapacitete. Sicer ima tudi Tesla battery buffer, ampak tak normalno velik. Pri Tesli imam kot uporabnik in LASTNIK avta večjo IZBIRO do katere napetosti želim polnit in praznit baterijo in ČE MI PAŠE lahko naredim večji battery buffer kot pri E-tronu. Imam izbiro. In tudi če bi baterijo pri Tesli zmeraj polnil čisto do polnega in praznil čisto do praznega, bo Teslina baterija še vedno zdražala več časa, ker uporablja NCA tehnologijo baterij z daljšo življensko dobo.

Sploh pa razlika ni ravno velika:

E-tron: Capacity: 71 kWh, Usable capacity: 64,7 kWh. 91,1 %

Tesla Model X Long Range: Capacity: 95 kWh, Usable capacity: 95 %

Tesla Model Y Long Range Performance: Capacity: 72,5 kWh, Usable capacity: 75 kWh. 96,5 %.

Kot lastnik avta hočem JAZ odločat do koliko bom polnil in praznil baterijo, ker Audi ne ve da je en izlet enkrat na leto ful pomemben. Enkrat na leto bom pač polnil do 100 % kar zanemarljivo vpliva na življensko dobo. Pri Tesli to lahko naredim, pri E-tronu to nemorem ker je zablokiran. Na običajne dneve pa lahko imam tak battery buffer kot pri E-tronu ali celo večjega če mi tako paše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

E-tron nima tako odurnega izkoristka zato ker je zablokiranih 2,5 kWh dodatno (to vpliva zanemarljivo), ampak zato ker ima ODURNO SLABO AERODINAMIKO zaradi folka ki si ga drkajo na fake rešetko. Plus to da ima E-tron še elektromotor in kontroler z slabšim izkoristkom od Tesle. In lahko tudi sam sebi pri Tesli zablokiram v aplikaciji 2,5 kWh kapacitete če to želim. Tudi če ne želim, mi bo pri Tesli baterija zdržala dalj ker uporablja boljšo NCA baterijo.

Povpravek typota iz prejšenga posta: E-tron: Capacity: 71 kWh, Usable capacity: 64,7 kWh. 91,1 %

Tesla Model X Long Range: Capacity:100 kWh, Usable capacity: 95 kWh. 95 %

Tesla Model Y Long Range Performance: Capacity: 75 kWh , Usable capacity: 72,5 kWh. 96,5 %.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Mikrohard ::

Sneznik je izjavil:

Ja E-tron je zanič in ima horrible izkoristek. NEDOPUSTNO! Poleg tega ima 2x švohnej motor slabšo hitrost polnjenja. Tudi navaden (ne perfomrance verzija) Model X je še vedno hitrejši od E-trona z novim updadom ima 4,6 sekunde do 100 km. E-tron pa 6,8 sekunde.

Potem pa razloži, zakaj Norvežani (najbolj napreden EV trg) raje kupujejo E-trona od Tesle X? Pač ni vse v številkah.

Sneznik ::

Mikrohard je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Ja E-tron je zanič in ima horrible izkoristek. NEDOPUSTNO! Poleg tega ima 2x švohnej motor slabšo hitrost polnjenja. Tudi navaden (ne perfomrance verzija) Model X je še vedno hitrejši od E-trona z novim updadom ima 4,6 sekunde do 100 km. E-tron pa 6,8 sekunde.

Potem pa razloži, zakaj Norvežani (najbolj napreden EV trg) raje kupujejo E-trona od Tesle X? Pač ni vse v številkah.


Sem že napisal, preberi vsaj preden komentiraš.

"Veliko Norvežanom je pomemben samo VIDEZ in ZNAMKA. Si ga pač drkajo na Audi in na fake rešetko spredaj, ampak to je njihov problem. Objektivno pa je E-tron veliko slabši avto od Modela Y ali X."

"Delat fake rešetko spredaj, ki ti samo uničuje izkoristek in aerodinamiko, je z tehničnega in OBJEKTIVNEGA vidika NEUMNOST BREZ PRIMERE. Teslini inženirji vejo kako oblikovat aerodinamičen avto, Audijini pač tega ne vejo :)"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Mikrohard je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Ja E-tron je zanič in ima horrible izkoristek. NEDOPUSTNO! Poleg tega ima 2x švohnej motor slabšo hitrost polnjenja. Tudi navaden (ne perfomrance verzija) Model X je še vedno hitrejši od E-trona z novim updadom ima 4,6 sekunde do 100 km. E-tron pa 6,8 sekunde.

Potem pa razloži, zakaj Norvežani (najbolj napreden EV trg) raje kupujejo E-trona od Tesle X? Pač ni vse v številkah.


https://jalopnik.com/why-no-one-is-beat...

Sneznik ::

Še komentar posnetko od Conemonkeya: prvič niso uporabili performance verzijo avtomobila. In glavno: E-tron je imel naštiman spot mode in launch control, tista ženska v Modelu X pa tega ni naštimala! In kjub temu je model x NEperformance verzija zmagala.

Test na videu ni bil fer: ali daš obema launch control ali pa nobenemu. Ne pa en ja, drug pa ne.

Tole so uradni pidatki:
E-tron: 6.8 sec
Tesla model X navadna verzija: 4.6 sec
Tesla model X P100D: 2,8 sec !!!
Tesla model S performance: 2,5 sec !!!!
Tesla Model Y Long Range Performance: 3,7 sec !!
Tesla Model 3 Performance: 3,4 sec !!

https://ev-database.org/car/1207/Tesla-...
https://ev-database.org/car/1183/Tesla-...
https://ev-database.org/car/1209/Audi-e...


Vsi so so MNOGO hitrejši od E-trona! Razlika je kot noč in dan.

codeMonkey ::

Seveda je. Predvsem v tem (povzeto po zgornjem linku):

Essentially, traditional manufacturers have customers that are less likely to accept drive unit failures, battery replacements and quality concerns that Tesla early adopters often write off as a small price to pay for a car from the future. And, without the sort of growth-is-everything valuation of a Silicon Valley tech firm, Volkswagen’s shareholders are less likely to tolerate stratospheric warranty costs.

Valvoline ::

X ter Y sta prav ogabna n videz, taksen crap dizajn bi bil primeren za ultra low budget korejca ali kitajca za drobiz, pa se njih bi bilo sram tega klumpa prodajat. SUV se ze ve kak mora zgledat, jebes stevilke ter aerodinamiko.

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Mikrohard je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Ja E-tron je zanič in ima horrible izkoristek. NEDOPUSTNO! Poleg tega ima 2x švohnej motor slabšo hitrost polnjenja. Tudi navaden (ne perfomrance verzija) Model X je še vedno hitrejši od E-trona z novim updadom ima 4,6 sekunde do 100 km. E-tron pa 6,8 sekunde.

Potem pa razloži, zakaj Norvežani (najbolj napreden EV trg) raje kupujejo E-trona od Tesle X? Pač ni vse v številkah.


https://jalopnik.com/why-no-one-is-beat...


Narobe, glavni razlog za daljši doseg Teslinih avtomobilov NI tistih 50 kil težji hladilni sistem E-trona!! (NIKAKOR NE!) Tudi to da ima ima Audi 91,1 % usable capacity, Tesla model X P100D pa 95 % ni razlog da ima Tesla skoraj 2x večji doseg. Razlike je par proventov, če ti LOGIKA deluje, pol veš da je temu tako. Će ti logika ne deluje, pol si pač hipotetični debil in ti ni pomoči.

E-tron: Capacity: 71 kWh, Usable capacity: 64,7 kWh. 91,1 %

Tesla Model X Long Range: Capacity: 95 kWh, Usable capacity: 95 %

Tesla Model Y Long Range Performance: Capacity: 72,5 kWh, Usable capacity: 75 kWh. 96,5 %.

Glavna razlika zakaj ima Tesla model Y (!!) toliko večji doseg je HORRIBLE izkoristek E-trona, zaradi FAKE rešetke E-trona, na katero si ga drkajo Audijevi fani! NEDOPUSTNO! Fake rešetka nima tam kaj delat, ker povzroča HORRIBLE AERODINAMIKO, zato pa E-tron porabi 40 % več energije za isto razdaljo v primerjavi z model 3. In E-tron porabi 28 % več energije za isto razdaljo če primerjaš model Y in E-trona. E-tron ima HORRIBLE aerodinamiko in slab izkoristek motorja in kontrolerja, zato pa ima tudi HORRIBLE izkoristek. Nedopustno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

X ter Y sta prav ogabna n videz, taksen crap dizajn bi bil primeren za ultra low budget korejca ali kitajca za drobiz, pa se njih bi bilo sram tega klumpa prodajat. SUV se ze ve kak mora zgledat, jebes stevilke ter aerodinamiko.


Videz je SUBJEKTIVEN in NIKAKOR ne sme biti izgovor za HORRIBLE aerodinamiko in HORRIBLE slabe številke pri E-tronu (meni Tesla avtomobili dobro izgledajo in večini tudi).

Kaj ma tam za delat FAKE rešetka pri E-tronu a? KVA ma to tm za delat?! Sam zato za niža že tako slabo aerodinamiko?! Teslini inženirji vedo kako oblikovati aerodinamičen avto z dobrim izkoristkom, Audijevi inžinirji tega pač ne vejo zato pa so naredili to sklopucalo. Če si ga pa drkaš na fake rešetko pri Audiju ali celo na Audi znamko kot tako, pa je to TVOJ problem. Boš pač imel zanič avto v zameno, sej ni panike.

codeMonkey je izjavil:

Seveda je. Predvsem v tem (povzeto po zgornjem linku):

Essentially, traditional manufacturers have customers that are less likely to accept drive unit failures, battery replacements and quality concerns that Tesla early adopters often write off as a small price to pay for a car from the future. And, without the sort of growth-is-everything valuation of a Silicon Valley tech firm, Volkswagen’s shareholders are less likely to tolerate stratospheric warranty costs.


S tem da je delež failures pri Tesli podoben kot pri E-tronu, pri obeh je zanemarljiv ;) Hladilni sistem Tesle je podobno dober kot pri E-tronu, s tem da tesla uporablja NCA baterijo, ki ima daljšo življensko dobo v primerjavi z E-tronovo NMC baterijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:


S tem da je delež failures pri Tesli podoben kot pri E-tronu, pri obeh je zanemarljiv ;)


Itak. Zato se racuna TCO na 20 let, ane.

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:


S tem da je delež failures pri Tesli podoben kot pri E-tronu, pri obeh je zanemarljiv ;)


Itak. Zato se racuna TCO na 20 let, ane.


Poglej podatke. Battery failures pri Tesli in pri E-tronu jih ne pri obeh ene 10 na milijon avtov. Zanemarljivo oboje za racionalnega človeka. In pri obeh je zadeva krita z garancijo. TCO lahko računaš na 20 let brez problema. E-tron je pač zanič avto z zanič specifikacijami. Prodaja se pa izključno zato ker si ga nekateri drkajo na Audi ali pa na tisto fake rešetko ki jo ima E-tron spredaj. Nedopustno in neracionalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Se model 3 je prava grdoba, takle dizajn res nima kaj pocet v suv ter truck klasi.

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Se model 3 je prava grdoba, takle dizajn res nima kaj pocet v suv ter truck klasi.


Model 3 in model Y sta dobrega izgleda in veliko ljudi misli tako. Vsekakor pa izgled ne smet biti izgovor za horrible izkoristek in horrible številke pri E-tronu. Če si ga pa ti držaš na Audi ali na E-tronovo fake rešetko, ki niža že tako horrible aerodinamiko, je pa to samo tvoj problem. Boš pač imel zanič avto v zameno za to, saj ni problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Vazelin ::

Meni je Model 3 svinjsko lep avto. Izgleda hudo moderno, sveže. Izgleda sleeper, ampak že v osnovni verziji čisto športno vozilo. Medtem ko se Modelu S že poznajo leta. Skratka, če vidim M3 se ozrem. Če bi imel 40k za avto bi bil to M3 brezprizivno zame sigurno. :)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Valvoline ::

https://translate.google.com/translate?...

Problem cngja je izkljucno polnilna infrastruktura, tesla pametno najprej sla v omrezje, potem avti. Brez polnilne infrastrukture normalno ti avto noben ne bo kupu.

Vazelin je izjavil:

Meni je Model 3 svinjsko lep avto. Izgleda hudo moderno, sveže.
Izgleda sleeper, ampak že v osnovni verziji čisto športno vozilo. Medtem ko se Modelu S že poznajo leta. Skratka, če vidim M3 se ozrem. Če bi imel 40k za avto bi bil to M3 brezprizivno zame sigurno. :)

Ajaj, faggot auto. :D

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Valvo: pejt peljat kak električni avto. Boš videl, da je vožnja boljša od vsakega dizla ali bencinca. ;)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

TheBlueOne ::

Sneznik je izjavil:



"Veliko Norvežanom je pomemben samo VIDEZ in ZNAMKA. Si ga pač drkajo na Audi in na fake rešetko spredaj, ampak to je njihov problem. Objektivno pa je E-tron veliko slabši avto od Modela Y ali X."

"Delat fake rešetko spredaj, ki ti samo uničuje izkoristek in aerodinamiko, je z tehničnega in OBJEKTIVNEGA vidika NEUMNOST BREZ PRIMERE. Teslini inženirji vejo kako oblikovat aerodinamičen avto, Audijini pač tega ne vejo :)"


Kaj ni Audi hitrejsi na stezi, ima boljso lego na cesti, ima vec luksuza? Potem pa je se kakovost izdelave Audijev, ki je pregovorno dobra in Tesel, ki je pregovorno slaba.

Verjetno najdes se dosti vec objektivnih plusov. Servisna mreza, dostopnost rezervnih delov...

Kar se tice biti ljubitelj neke znamke, pa je tezko premagat lastnike Tesel. Vcasih imam obcutek, da bi prodali ledvico, da lahko naredijo profit, ko 20 let vozijo isti avto, ki se menda kvari samo statisticno v realnosti pa menda nikoli.

Vazelin je izjavil:

Valvo: pejt peljat kak električni avto. Boš videl, da je vožnja boljša od vsakega dizla ali bencinca. ;)


Mene je ZOE popolnoma razocaral, posebej glede na ceno. Zakaj bi pogonski sklop naredil tako veliko razliko?

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Vazelin je izjavil:

Valvo: pejt peljat kak električni avto. Boš videl, da je vožnja boljša od vsakega dizla ali bencinca. ;)

0-100, nic druga. Pa bananistanske subvencije. Resno primerjas audi,mece,bmw z elektricnim jugecom iz zda?

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Mene je ZOE popolnoma razocaral, posebej glede na ceno. Zakaj bi pogonski sklop naredil tako veliko razliko?

Zoe nisem vozil, sem pa Golfa in i3. Takojšnji navor iz kjerkoli, mirna vožnja, ni nekih smešnih start stop sistemov, zares odlični so ravno v območju, ki se ga največ rabi (imajo noro dobro elastičnost praktično vsi električarji - recimo pospeševanje od 30 do 90). Meni so to taki res prijazni avti za vožnjo. Škoda ker nisem "bogat", da bi ubodel eno i3 :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Utk ::

Mene je ZOE popolnoma razocaral, posebej glede na ceno.

Če ne bi vedel, da imaš tudi twingota, bi te kdo še resno jemal.

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

https://translate.google.com/translate?...

Problem cngja je izkljucno polnilna infrastruktura, tesla pametno najprej sla v omrezje, potem avti. Brez polnilne infrastrukture normalno ti avto noben ne bo kupu.

Vazelin je izjavil:

Meni je Model 3 svinjsko lep avto. Izgleda hudo moderno, sveže.
Izgleda sleeper, ampak že v osnovni verziji čisto športno vozilo. Medtem ko se Modelu S že poznajo leta. Skratka, če vidim M3 se ozrem. Če bi imel 40k za avto bi bil to M3 brezprizivno zame sigurno. :)

Ajaj, faggot auto. :D


Problemom CNG-ja je veliko: od neprisotnosti polnilne infrastrukture, do 4x manjšega izkoristka, do slabega navora v primerjavi z električnim, do slabe varnosti CNG-ja (aka 700 barov visoko vnetljivega plina direkt pod ritjo, aka bomba) do večjega onansneževanja in večje cene na 100 km v primerjavi z električnim. So pa CNG-ji boljši od diesla, so celo boljši od bencinarja, to pa ja. Ampak so pa mnogo slabši od električnega.

Je pa res bedarija ko folk namesto da bi kupil Teslo model 3 kupi BMW 3 za isto ceno, to je res neumnost brez primere. Bi kupili Model 3, bi imeli boljši avto, z več navora, z močnejšim motorjem, z boljšimi pospeški, z 5-7x nižjimi stroški na 100 km in še onasnaževali bi manj. Ampak ne, oni so rajš debili. Človeška neumnost in ignoranca pri nekaterih res ne pozna meja. NArobe svet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Inovativnost in retro dizajn :
https://www.greencarreports.com/news/11...
:)

TheBlueOne ::

Vazelin je izjavil:


recimo pospeševanje od 30 do 90). Meni so to taki res prijazni avti za vožnjo. Škoda ker nisem "bogat", da bi ubodel eno i3 :D


No ja... za i3 ti ni treba biti ravno bogat, je pa ja avto srednjega razreda. :)

Od 30-90 lepo pospesi vecina avtov. ZOE dosti slabse kot avti, ki jih imamo doma. Meni imata in bencin in elektro vsak nek svoj sarm. V galvnem ne favoriziram tipa pogonskega sklopa.

Bi pa poskusil i3, se mi zdi, da bo postal kultni avto tega casa.

Me je pa nekaj zmotilo pri ZOEju, baterijo sem praznil kot za salo, pa sem vozil manj dinamicno kot ponavadi. Da ne govorimo, da je bil drag in spartansko opremljen, dosti plasticen.

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:



Kaj ni Audi hitrejsi na stezi, ima boljso lego na cesti, ima vec luksuza?


Ne ni. Edino če si mislil kakšnega drugega Audija in ne e-Trona.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Mene je ZOE popolnoma razocaral, posebej glede na ceno.

Če ne bi vedel, da imaš tudi twingota, bi te kdo še resno jemal.


Twingec, ki ga imamo z 95 konji gre boljse. Se cuti, da je ultralahek, mene je navdusil. :D Ravno ko sma ga kupovala sem malo vzel testnega ZOEja. Nekako je Twingo tudi znotraj bolj Funky. Za avto, ki dela minimalno km se tudi cenovno boljse izide. ZOE se v primerjavi s Twingecom cuti kakor neka pocasna neagilna klada. Za mesto b.p. zmaga Twingo.

ZOE pa tudi, ce bi ga zelel uporabljati kot glavni avto ne bi imel dovolj dosega, cenovno pa je ze nekje tam, kjer se zacnejo dosti bolj zanimive limuzine.

J.McLane je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:



Kaj ni Audi hitrejsi na stezi, ima boljso lego na cesti, ima vec luksuza?


Ne ni. Edino če si mislil kakšnega drugega Audija in ne e-Trona.


Ne vem, sem gledal Fifth gear primerjavo pred casom.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Sneznik je izjavil:



"Veliko Norvežanom je pomemben samo VIDEZ in ZNAMKA. Si ga pač drkajo na Audi in na fake rešetko spredaj, ampak to je njihov problem. Objektivno pa je E-tron veliko slabši avto od Modela Y ali X."

"Delat fake rešetko spredaj, ki ti samo uničuje izkoristek in aerodinamiko, je z tehničnega in OBJEKTIVNEGA vidika NEUMNOST BREZ PRIMERE. Teslini inženirji vejo kako oblikovat aerodinamičen avto, Audijini pač tega ne vejo :)"


Kaj ni Audi hitrejsi na stezi, ima boljso lego na cesti, ima vec luksuza? Potem pa je se kakovost izdelave Audijev, ki je pregovorno dobra in Tesel, ki je pregovorno slaba.

Verjetno najdes se dosti vec objektivnih plusov. Servisna mreza, dostopnost rezervnih delov...

Kar se tice biti ljubitelj neke znamke, pa je tezko premagat lastnike Tesel. Vcasih imam obcutek, da bi prodali ledvico, da lahko naredijo profit, ko 20 let vozijo isti avto, ki se menda kvari samo statisticno v realnosti pa menda nikoli.

Vazelin je izjavil:

Valvo: pejt peljat kak električni avto. Boš videl, da je vožnja boljša od vsakega dizla ali bencinca. ;)


Mene je ZOE popolnoma razocaral, posebej glede na ceno. Zakaj bi pogonski sklop naredil tako veliko razliko?


Ne, audi NI hitrejši na stezi, nima boljše lege na cesti, kakovost pa je podobna. (prve verzije Tesel so imele kakšen panel gap, ampak sedaj ga že zdavnej nimajo več). In nisem ljubitelj Tesel, mene zanima SAMO in izključno resnica. In Teslini avtomobili so trenutno najboljši. To je vsa zgodba. Ko bodo kakšni drugi boljši od Tesel, bom jaz prvi ki bom to povedal.

Ti bom skopiral komentar iz te stani še enkrat. Ampak od zdaj naprej pa BERI preden komentiraš. Preden komentiraš PREBERI vsaj 5 strani za nazaj!

Še komentar posnetko od Conemonkeya: prvič niso uporabili performance verzijo avtomobila. In glavno: E-tron je imel naštiman spot mode in launch control, tista ženska v Modelu X pa tega ni naštimala! In kjub temu je model x NEperformance verzija zmagala.

Test na videu ni bil fer: ali daš obema launch control ali pa nobenemu. Ne pa en ja, drug pa ne.

Tole so uradni pidatki:
E-tron: 6.8 sec
Tesla model X navadna verzija: 4.6 sec
Tesla model X P100D: 2,8 sec !!!
Tesla model S performance: 2,5 sec !!!!
Tesla Model Y Long Range Performance: 3,7 sec !!
Tesla Model 3 Performance: 3,4 sec !!

https://ev-database.org/car/1207/Tesla-...
https://ev-database.org/car/1183/Tesla-...
https://ev-database.org/car/1209/Audi-e...


Vsi so so MNOGO hitrejši od E-trona! Razlika je kot noč in dan.

A zakaj bi pogonski sklop naredil tako veliko razliko? Zato ker je karakteristika elektrimotorja SUPERIORNA karakteristiki diesla ali bencinarja. Električni imajo čez celotno obmnočje ogromen navor, medtem ko imajo diesli in bencinarji ob speljevanju NEZNATEN navor. :) In pejt testirat kakšnen resen električni avto, ne pa sklopucalo od ZOE-ta. Če hočeš performance vzemi Teslo.

Valvoline je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Valvo: pejt peljat kak električni avto. Boš videl, da je vožnja boljša od vsakega dizla ali bencinca. ;)

0-100, nic druga. Pa bananistanske subvencije. Resno primerjas audi,mece,bmw z elektricnim jugecom iz zda?


Električni avti so superiorni bencinskim ali dieslskim. Subvencije od katerih ti nisi izključen in od katerih ima čisto vsak državljan in celotna država veliko korist, pa tudi če ne kupi električnega ima od EV subvencij veliko korist, mnogo večjo korist kot je pa stroškov za subvencije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Vazelin ::

TheBlueOne: da nisi ti mel Zoe v kakšnem eko mode-u?:D

Bi pa poskusil i3, se mi zdi, da bo postal kultni avto tega casa.

Meni je design (interior in exterior) legendaren. Res uno, ko si rečeš, da jim je ratalo narest klasiko.:D Ajde, notranjosti se malo že poznajo leta pri elektronskih napravah, medtem ko ostalo je še vedno kot neka dnevna soba v 70ih. Ostalo v notranjosti je brezčasno. :D Zadeva je precej rock solid sestavljena in bo trajala imo. Morda avto ni ravno za čez ovinke (konec koncev so gume zelo ozke), ostalo mi je precej hudo. Upam si stavit, da bo tudi leta 2030 avto še vedno videti precej moderen :D Čeprav bi še vedno imel raje Model3 bi bil i3 naslednji v vrsti :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Mene je ZOE popolnoma razocaral, posebej glede na ceno.

Če ne bi vedel, da imaš tudi twingota, bi te kdo še resno jemal.


Twingec, ki ga imamo z 95 konji gre boljse. Se cuti, da je ultralahek, mene je navdusil. :D Ravno ko sma ga kupovala sem malo vzel testnega ZOEja. Nekako je Twingo tudi znotraj bolj Funky. Za avto, ki dela minimalno km se tudi cenovno boljse izide. ZOE se v primerjavi s Twingecom cuti kakor neka pocasna neagilna klada. Za mesto b.p. zmaga Twingo.

ZOE pa tudi, ce bi ga zelel uporabljati kot glavni avto ne bi imel dovolj dosega, cenovno pa je ze nekje tam, kjer se zacnejo dosti bolj zanimive limuzine.

J.McLane je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:



Kaj ni Audi hitrejsi na stezi, ima boljso lego na cesti, ima vec luksuza?


Ne ni. Edino če si mislil kakšnega drugega Audija in ne e-Trona.


Ne vem, sem gledal Fifth gear primerjavo pred casom.


A to misliš Fifth gear primerjavo med Model X navadno verzijo (obstajajo mnogo boljše) in E-tronom, kjer so E-tronu NAŠTIMALI launch control in sport model, Tesli pa ne?! Pa je še vseen Tesla zmagala, samo če bi test fer izvedli in dali launch control obema bi tesla zmagala veliko več. A teb se zdi fer da ti polomimo noge enemu otročičku iz vrtca jih pa ne in potem rečemo, lej ko si enako hitr v teku kokr en malček iz vrtca, a v bistu pa nog nimaš ker smo ti jih polomili?! A to se ti zdi fer?!

TheBlueOne ::

Vazelin je izjavil:

TheBlueOne: da nisi ti mel Zoe v kakšnem eko mode-u?:D


Ce sem ga imel v EKO-mode in je imel tako porabo, potem bi moral na novo ucit voznje, da bi prisel dlje kot do sosedne vasi. :) Menda ni niti skontal in prilagodil "porabe" in preracunal dosega. Kilometri so samo padali.

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Vazelin je izjavil:


recimo pospeševanje od 30 do 90). Meni so to taki res prijazni avti za vožnjo. Škoda ker nisem "bogat", da bi ubodel eno i3 :D


No ja... za i3 ti ni treba biti ravno bogat, je pa ja avto srednjega razreda. :)

Od 30-90 lepo pospesi vecina avtov. ZOE dosti slabse kot avti, ki jih imamo doma. Meni imata in bencin in elektro vsak nek svoj sarm. V galvnem ne favoriziram tipa pogonskega sklopa.

Bi pa poskusil i3, se mi zdi, da bo postal kultni avto tega casa.

Me je pa nekaj zmotilo pri ZOEju, baterijo sem praznil kot za salo, pa sem vozil manj dinamicno kot ponavadi. Da ne govorimo, da je bil drag in spartansko opremljen, dosti plasticen.


Pa kaj se ukvarjaš z sklopucalom od Zoeta, ki je konkurenca Cliotu? Pojdi testirat kakšen resen električni avto kot je MOdel 3 od Tesle pa boš videl da je stokrat boljš kot ker kol diesel ali bencinar. Električni pogon je tehnično superioren dizelskemu in bencinskemu, to je tehnično dejstvo.

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:



Ne vem, sem gledal Fifth gear primerjavo pred casom.


Ja sem gledal ja, na koncu oba voditelja izbereta Model X:


Sicer pa vse je v udobju, ima tudi Tesla Performance variante s tršim vzmetenjem, ki bi se bolje merile z E-Tronom na dirkališču.

Torej ne gre za Tesla vs. Audi na splošno, ampak vedno za točno določen primer modela avta, ki se ju primerja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Sneznik ::

J.McLane je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:



Ne vem, sem gledal Fifth gear primerjavo pred casom.


Ja sem gledal ja, na koncu oba voditelja izbereta Model X:


Sicer pa vse je v udobju, ima tudi Tesla Performance variante s tršim vzmetenjem, ki bi se bolje merile z E-Tronom na dirkališču.

Torej ne gre za Tesla vs. Audi na splošno, ampak vedno za točno določen primer modela avta, ki se ju primerja.


Dobro si povedal. :)

Plus to da so v tem testu E-tronu naštimali launch control, Tesli pa NALAŠČ niso. To ni bil fer test. Pa je Tesla še vedno zmagala. Poleg tega obstajajo mnogo mnogo hitrejše Tesle kot je bila ta na testu. (vem da ti veš, pišem za une ki bodo brali ta post :D )

Tole so uradni pidatki:
E-tron: 6.8 sec
Tesla model X navadna verzija: 4.6 sec
Tesla model X P100D: 2,8 sec !!!
Tesla model S performance: 2,5 sec !!!!
Tesla Model Y Long Range Performance: 3,7 sec !!
Tesla Model 3 Performance: 3,4 sec !!

TheBlueOne ::

Sneznik je izjavil:



A to misliš Fifth gear primerjavo med Model X navadno verzijo (obstajajo mnogo boljše) in E-tronom, kjer so E-tronu NAŠTIMALI launch control in sport model, Tesli pa ne?! Pa je še vseen Tesla zmagala, samo če bi test fer izvedli in dali launch control obema bi tesla zmagala veliko več.


Nisem gledal tako natancno, verjetno samo preletel. In tudi, ce je Tesla hitrejsa, se vedno vidim dolocene objektivne argumente za E-Trona. Ampak po spominu je bil "Flying lap", no praviloma je tako na Fifth gearu, potem ne speljujes.

Pa nisem povzel, da sta izbrala E-Trona, samo, da se je menda bolj suvereno peljal. Ta del je meni zelo vazen.

Drugace ne vidim neke hude razlike med obema. Morda sem malo oldschool ampak mene nikoli ni motil kaksen liter razlike v porabi ali malo drugacen pospesek.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Sneznik je izjavil:



Pa kaj se ukvarjaš z sklopucalom od Zoeta, ki je konkurenca Cliotu? Pojdi testirat kakšen resen električni avto kot je MOdel 3 od Tesle pa boš videl da je stokrat boljš kot ker kol diesel ali bencinar. Električni pogon je tehnično superioren dizelskemu in bencinskemu, to je tehnično dejstvo.


Kam? Z veseljem! :D Samo predraga mi je in trenutno se ne zaupam kakovosti Tesle.
««
866 / 1184
»»