Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Sneznik ::
to je dejanska poraba pri nepredelanem motorju. Seveda ne pri tiscanju do blokade in v hrib, jasno.
To ne verjamem, ker točno 1,8 litra je uradna poraba. Tud pri avtih ti piše poraba 4 litre nakonc je pa 6 litrov.
Sicer pa išečmo porabo pri 120 km kolkr gre Twizzy, vse ostalo je krneki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
hojnikb ::
verjami kar hoces. Lahko ti posodim svojga, k bo koncan in zmeris na lastno pest.
#brezpodpisa
Sneznik ::
verjami kar hoces. Lahko ti posodim svojga, k bo koncan in zmeris na lastno pest.
Lahko, z veseljem :) Bomo zmerl natančno do mililitra bencin in točno prevoženo razdaljo.
Drugače pa point je: APN6 ne gre 120 km/h, tudi če bi šla bi bila to enosmerno vozovnica v pekel in pri 120 km/h bi ti žrlo stoprocentno več kot 10 litrov pri teh dvotaktnih motorjih ki imajo nikakev izkoristek. Twizzy porabi 0,55 € na 100 km.
hojnikb ::
fundamentalno imajo 2 takterji vecji termicni izkoristek, samo implementacija v vecini manjsih motorjih je pac taksna, da je izkoristek zelo slab. Believe it or not, motorji z najbolsim izkoristkom so ravno 2 taktni dizli (najnizja vrednost g/kwh).
#brezpodpisa
Sneznik ::
fundamentalno imajo 2 takterji vecji termicni izkoristek, samo implementacija v vecini manjsih motorjih je pac taksna, da je izkoristek zelo slab. Believe it or not, motorji z najbolsim izkoristkom so ravno 2 taktni dizli (najnizja vrednost g/kwh).
To ni res, v praksi dvotakni motorji nimajo večjega izkoristka. Imajo večjo specifično moč (moč na enoto teže) ampak izkoristek je pa veliko manjši.
hojnikb ::
Ladijski 2 taktni dizli se ne strinjajo s tabo.
pa veselo branje
Brake-specific fuel consumption @ Wikipedia
pa veselo branje
Brake-specific fuel consumption @ Wikipedia
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Sneznik ::
Ladijski 2 taktni dizli se ne strinjajo s tabo.
pa veselo branje
Brake-specific fuel consumption @ Wikipedia
Govorila sva o motorjih za motorna kolesa! NE pa ladijskih motorjih z močjo 34.000 kW! To bi ti iz konteksta moralo biti jasno. Logično da so proporci različnih izgub pri GIGANTSKIH 34 MW ladijskih motorjih drugačni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
hojnikb ::
generaliziral si na 2 taktne motorje. In to pac ni res, ker ima zgoraj namenske motorje z boljsim izkoristkom.
Stos je v tem, da je generalno gledano 2 takten motor lahko bolj ucinkovit kot 4 takten, ampak ker je vecina implementacij 2 taktnih motorjev precej zastarela (piston porting, frgazerji itd) je pac tako, da imajo ti konkretni motorji slabsi izkoristek.
Stos je v tem, da je generalno gledano 2 takten motor lahko bolj ucinkovit kot 4 takten, ampak ker je vecina implementacij 2 taktnih motorjev precej zastarela (piston porting, frgazerji itd) je pac tako, da imajo ti konkretni motorji slabsi izkoristek.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Sneznik ::
generaliziral si na prakso 2 taktnih motorjev. In to pac ni res, ker ima zgoraj namenske motorje z boljsim izkoristkom.
Zadeve so takele:
Termodinačni izkoristek je večji pri pri štiritaktnih.
Volumetrični izkoristek je večji pri štiritaktnih.
Mehanični izkoristek je večji pri dvotaktnih (Ker je vsak drugi takt delaven in je manj izgub trenja in viskoznega trenja).
Govorila sva o motorjih za pogon motornih koles. In NOBEN dvotaktni motor nima večjega izkoristka. Še več: GA NI MOGOČE SPLOH IZDELATI takega da bi imel večji izkoristek kot optimiziran 4 taktni. Pri izredno gigantskih motorjih je zadeva drugačna in je možno narediti da izkoristek 2 taktnega prezeže 4 taktnega za par procentov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
hojnikb ::
seveda je mogoce. Ze kaksnih 20 let nazaj si mel reed valve 2 taktne skuterje z EFIjem, ki so mel porabo pod 2l. Tipicen 4 takten skuter z manj navora/moci ima vsaj kaksnega pol litra vec.
https://avto-magazin.metropolitan.si/mo...
https://avto-magazin.metropolitan.si/mo...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Sneznik ::
seveda je mogoce. Ze kaksnih 20 let nazaj si mel reed valve 2 taktne skuterje z EFIjem, ki so mel porabo pod 2l. Tipicen 4 takten skuter z manj navora/moci ima vsaj kaksnega pol litra vec.
https://avto-magazin.metropolitan.si/mo...
Ne moraš primerjati porabe pri različnih motorjih ki imajo drugačen zračni upor in drugačne ležaje (večji, manjši kotalni upora) in gume z večjim ali manjšim kotalnim trenjem!
Pokaži dvotaktni motor ki ima večji izkoristek od 4 taknega. Moč naj bo omejena na največ 5 kW.
hojnikb ::
lej, dal sem ti iztocnico (98kg, 1,89l/100km) sedaj pa ti najdi podoben 4 takten model z manjso porabo.Go!
#brezpodpisa
Sneznik ::
lej, dal sem ti iztocnico (98kg, 1,89l/100km) sedaj pa ti najdi podoben 4 takten model z manjso porabo.Go!
Evo ga: Yamaha Vino Classic: Štiritaktni: poraba 1,5 litra na 100 km.
https://www.topspeed.com/motorcycles/mo...
https://www.totalmotorcycle.com/Motorcy...
Ali pa tale: 1,52 litra na 100 km zmerjene porabe ;)
Za primerjavo: moj električni skiro ima pa ekvivalentno porabo 0,1 l / 100 km (EN DECI na 100 km!). ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
WarpedGone ::
'Diess demanded that the newly-created VW car software development team "implement the Tesla catch-up plan".'
Muahahaha ...
Zbogom in hvala za vse ribe
pegasus ::
A to že nizozemci kradejo indijcem ideje? ;) Stvar izgleda čist preveč resno in preveč robustno ...
Utk ::
"Ko smo začeli našemu portfoliu električnih vozil dodajati nove modele, je postalo neizogibno, da bodo morala nekatera dosedanja vozila oditi, saj si ne moremo privoščiti hkratnega razvoja enih in drugih." je dejal Nizozemec. "Megane je del segmenta, kjer vlada velikanski pritisk. Denar pa moraš vložiti tja, kjer je prihodnost trga."
Ja, tu je samo vprašanje kdaj bo kdo presekal v katerem razredu in šel na elektriko. Če boš napačen čas ponujal napačen pogon v nekem razredu, si oplel. Prodajaš avto, ki ga nihče več noče, pa še amortiziran ni.
ziga1990 ::
^^ a se ni nekaj podobnega zgodilo z Opel Ampero?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
V bistvu ne, ker zarad ampere niso nobenega modela ukinili, ga bi pa morali, če bi hoteli to reč prodajat v normalnih številkah. Nobenga izgovora ni, da je bila tako draga. Še danes bi bila ampera nad 35 jurjev draga, 45 jurjev 5-8 let nazaj je bilo pa noro, če si čisto dober avto v tem rangu dobil za 18-20.
ziga1990 ::
Sicer Ampera je po dizajnu zanimiva ampak kot si rekel je predraga posebno sedaj ko bi za tako ceno dobil pravi EV avto ali pa odlične hibride
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
Lonsarg ::
Prehod bo trajal 10-20 let. Napovedujem pa (oziroma berem napovedi) da bo pa že leta 2022 80% vseh modelov avtomobilov na trgu imelo že tudi hibridni motor na izbiro, bencinske bodo še dolgo ohranili da bo čimnižja tista "od" cena ki jo oglašujejo :)
Spock83 ::
Da malo prekinemo tole pregovarjanje. Jaz se od torka vozim s Teslo 3 AWD LR. Sem zelo vesel. Kaj bo prihodnost pokazala bomo videli.
Hitro quiz vprasanje. Lahko odgovoris ali ne, se opravicujem ce ni primerno. Javni sektor, kilometrina, placan prevoz pa to? Vecina slovenskih kupcev tesel je javnosektorasev k se fura na siht v LJ, dobijo pa mastne dinarcke za dnevni prevoz. Poznam enega.
Privat sektor. Še direktorja sem vprašal, da ker so krizni časi se odpovem kilometrini. Pa je rekel, da ni treba za zdaj. Še filam lahko zastonj v firmi.
Utk ::
Diess:
No shit, Sherlock.
What worries me the most is the capabilities in the assistance systems. 500,000 Teslas function as a neural network that continuously collects data and provides the customer a new driving experience every 14 days with improved properties. No other automobile manufacturer can do that today.
No shit, Sherlock.
hojnikb ::
Dejansko mas free money. Vozis se zastonj, pa se placan si za to!
Use it and abuse it.
Use it and abuse it.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
mikhaair ::
Spock po teh kilometrih lahko prodaš malo kako se ti zdi. Napram prejšnjemu avtomobilu, kaj ti je naj, kaj mi všeč?
Mikrohard ::
WarpedGone je izjavil:
Prodaja EV v Evropi, Jan,Feb, Mar:
#GlavaVpeskuDoNafte
Nikjer v tabeli ne vidim Model S in X?? 9% market share je pa daleč od tega, kar ti in tebi podobni napovedujete za Teslo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mikrohard ()
Spock83 ::
Avto mi je boljši v vseh pogledih od Priusa gen3. kar je normalno. Avto nižjega razreda in še 11 let star. Prius mi je delal kot urca in še bo, kdor ga bo kupil.
Tista velik plus, ker večinoma naredim km na avtoestah je da komot prehitim kar hočeš brez naprezanja. Še bolj enostavno je za vozit. Težko mi je opisat zadevo. Vsak dan se rad vsedem v avto. Zabaven je. Spotify sem si vedno želel. Na LTE dela brez problema, kljub temu, da ne podpirajo Slovenijo. Še moja mama je bila tiho in se ni nič pritoževala o denarju itd. :)
Tista velik plus, ker večinoma naredim km na avtoestah je da komot prehitim kar hočeš brez naprezanja. Še bolj enostavno je za vozit. Težko mi je opisat zadevo. Vsak dan se rad vsedem v avto. Zabaven je. Spotify sem si vedno želel. Na LTE dela brez problema, kljub temu, da ne podpirajo Slovenijo. Še moja mama je bila tiho in se ni nič pritoževala o denarju itd. :)
Lonsarg ::
9% tržni delež ima pionirska firma v časih ko je konkurenca komaj začela delat? Slabo je to za prihodnost, oni bi morali imeti sedaj 50% če bi hoteli imeti upanje da so dolgoročno vodilni in torej nad 10%.
Sneznik ::
How Has This RENTAL Tesla Model 3 Held up After 60,000 Miles?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
WarpedGone je izjavil:
https://etukfactory.com/
Po eni strani zanimiv da niso (električni) tuktuki bolj razširjeni tudi v Evropi, tako kot so v Indiji. Kaj je botrovalo temu: Kultura? Tradicija? Navade? Predsodki? Ker sej imamo Kavalirja od LPP-ja, ki po Ljubljani prevaža stare mame, ampak ni to to, tega bi mogl bit več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
sniff ::
Sneznik, popravi me v izračunu, glede na to, da imas kalkulacije že narejene:
twizy:
cena avta: 4500EUR
baterija (za nek prebavljiv doseg - tvoji podatki): 3000EUR
poraba na 100km (spritmonitor.de) = 9,13kWh
cena energije (nočna tarifa, račun od elektrike) = 0,09 EUR/kWh
strošek v 100.000 km = 4.500 + 3.000 + 794,31 EUR = 8.294EUR (0,083EUR/km)
smart diesel:
cena avta: 5000EUR
poraba na 100km (spritmonitor.de): 4,38l
cena energije (november 2019, da ne bo lih zdej ko ni reprezentativna): 1,2EUR/l
strošek v 100.000 km = 4.500EUR + 5.256EUR = 10.256EUR (0,10EUR/km)
Razlika je že, sam ne taka kot jo predstavljaš. Ali sem jaz kaj pozabil?
twizy:
cena avta: 4500EUR
baterija (za nek prebavljiv doseg - tvoji podatki): 3000EUR
poraba na 100km (spritmonitor.de) = 9,13kWh
cena energije (nočna tarifa, račun od elektrike) = 0,09 EUR/kWh
strošek v 100.000 km = 4.500 + 3.000 + 794,31 EUR = 8.294EUR (0,083EUR/km)
smart diesel:
cena avta: 5000EUR
poraba na 100km (spritmonitor.de): 4,38l
cena energije (november 2019, da ne bo lih zdej ko ni reprezentativna): 1,2EUR/l
strošek v 100.000 km = 4.500EUR + 5.256EUR = 10.256EUR (0,10EUR/km)
Razlika je že, sam ne taka kot jo predstavljaš. Ali sem jaz kaj pozabil?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sniff ()
hojnikb ::
Ja, pozabil si, da imaš lahko elektriko za 3c, da bo na smartu za 20k ppravil in da bo cena nafte praktično 2€... :)
#brezpodpisa
Utk ::
Ja, najlažje je blejat, da boš v 20 letih prišparal 20 jurjev goriva. Res, ampak avto je v štartu 10-15 jurjev dražji, cel strošek bo pa med 35 in 40 jurji, za enega in drugega. Tako da boš prišparal 5-6 jurjev, oz slabih 20 procentov, po eni strani se res lepše vozil, po drugi boš naredil nekaj postankov, ki jih drugače ne bi, in sigurno kdaj vmes tudi začutil paniko v želodcu. Jaz bi imel električnega, ampak z vsaj 60-80, še bolje 100 kwh baterijo. To je pa drago. Ali pa za drugi, tretji avto, potem mi je tudi 20 kwh baterija dovolj.
Sneznik ::
Sneznik, popravi me v izračunu, glede na to, da imas kalkulacije že narejene:
twizy:
cena avta: 4500EUR
baterija (za nek prebavljiv doseg - tvoji podatki): 3000EUR
poraba na 100km (spritmonitor.de) = 9,13kWh
cena energije (nočna tarifa, račun od elektrike) = 0,08 EUR/kWh
strošek v 100.000 km = 4.500 + 3.000 + 794,31 EUR = 8.294EUR (0,083EUR/km)
smart diesel:
cena avta: 5000EUR
poraba na 100km (spritmonitor.de): 4,38l
cena energije (november 2019, da ne bo lih zdej ko ni reprezentativna): 1,2EUR/l
strošek v 100.000 km = 4.500EUR + 5.256EUR = 10.256EUR (0,10EUR/km)
Razlika je že, sam ne taka kot jo predstavljaš. Ali sem jaz kaj pozabil?
Izračun na prvi pogled (to je če stvar pogledaš največ za sekundo ali dve) zgleda v redu, če pa se v stvar pogobiš vsebuje kup napačnih predpostavk in napak.
1.) Upošteval si samo 100 tisoč km in se delal da je toliko življenska doba avtomobila, kar NI res. Upoštevaj 500 tisoč km. Če dieselski smart ne zdrži toliko, računaj dva ali tri smarte. Električni zdrži toliko.
2.) Cena elektrike je 0,08 EUR, ne 0,09 EUR. (Podatek je za Gen-i energijo podudnika, ki ga lahko vsakdo brezplačno zamenja)
3.) Smart diesel ti tam piše 5000 EUR, nato pa v izračunu upoštevaš 4500 EUR?!
4.)Nikjer nisi upošteval po 500 EUR na leto za servise (redne, in sem pa tja kakšen izredni)
Tako da izračunajmo še enkrat:
twizy:
cena avta: 4500EUR
baterija (za nek prebavljiv doseg - tvoji podatki): 3000EUR
poraba na 500km (spritmonitor.de) = 9,13kWh
cena energije (nočna tarifa, račun od elektrike) = 0,09 EUR/kWh
strošek v 100.000 km = 4.500 + 3.000 + 3652 EUR = 11.152EUR (0,022EUR/km)
smart diesel:
cena avta: 5000EUR
poraba na 500km (spritmonitor.de): 4,38l
cena energije (november 2019, da ne bo lih zdej ko ni reprezentativna): 1,2EUR/l
Cena servisov v 20 letih: 10000 EUR
strošek v 100.000 km = 10000 EUR+ 5000EUR + 26.280EUR = 41.280EUR (0,083EUR/km)
Za električni pogon plačaš 3,5 krat MANJ kot za dieselski (41.280 / 11.152 = 3,7).
Preden boš začel vpit, da smart pa že ne zdrži 500 tisoč km, vedi da z tem vpitjem pljuvaš v LASTNO skledo, ker se računica za dissel smarta v tem šrimeru še slabša: pa kupi sva smarta, torej prištej še 5000 EUR pri smartu. In baterija bi v tem primeru po 500k km imela dobrih 1700 ciklov kar je običajna življenska doba za kemijo in zgradbo NCA li-ion baterije, tako da menjava baterije vmes ne bo potrebna. Tudi če bi hipotetično pri smartu rabil novo baterijo za 3000 EUR , je to še vedno manj kot nov smart.
In pazi še to: upošteval sem ceno bencina samo 1,2 EUR na liter, lahko pa si prepričan da bo povprečna cena za naslednje 20 let sigurno veliko več kot pa samo 1,2 EUR. In ker mnogo od vas slabo bere, bom zapisal še enkrat: upošteval sem ceno diesla samo 1,2 EUR na 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
500.000km s Tweezijem? Lol, to pa je neumnost. Tweezy pac ni narejen za take kilometrine.
Kdo pravi, da ne bo drazja ravno elektrika? Naceloma bi moralo biti povprasevanje v porastu, povecana infrastruktura posebej zaradi polnjenja baterih pri astronomskih moceh tudi ne bo poceni, kar se vidi ze danes, kjer je to mogoce. In to niso telefoni, kjer zadeve postanejo cenejse. Visokonapetostne komponente so drage in se j ih ne da zares pocenit.
Ne mores vzeti za elektro nek fiktivni scenarij, kjer celo trenutni pokazatelji kazejo drugace. Oziroma moras pod izracun pripisati, da polnis doma, samo ponoci itn. in izkljucis velik del ljudi.
Za prihodnost ne vemo kako se bodo gibale cene, je pa dejstvo, da ce polnis elektro hitro je lahko strosek energenta celo drazji kot doloceni ICEji. To se dogaja v vecjih mestih na hitrih polnilnicah. Tega pac ne mores ignorirat.
Torej ali racunas po danasnjih cenah ali pa si mislis, da si jasnoviden.
Kdo pravi, da ne bo drazja ravno elektrika? Naceloma bi moralo biti povprasevanje v porastu, povecana infrastruktura posebej zaradi polnjenja baterih pri astronomskih moceh tudi ne bo poceni, kar se vidi ze danes, kjer je to mogoce. In to niso telefoni, kjer zadeve postanejo cenejse. Visokonapetostne komponente so drage in se j ih ne da zares pocenit.
Ne mores vzeti za elektro nek fiktivni scenarij, kjer celo trenutni pokazatelji kazejo drugace. Oziroma moras pod izracun pripisati, da polnis doma, samo ponoci itn. in izkljucis velik del ljudi.
Za prihodnost ne vemo kako se bodo gibale cene, je pa dejstvo, da ce polnis elektro hitro je lahko strosek energenta celo drazji kot doloceni ICEji. To se dogaja v vecjih mestih na hitrih polnilnicah. Tega pac ne mores ignorirat.
Torej ali racunas po danasnjih cenah ali pa si mislis, da si jasnoviden.
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
500.000km s Tweezijem? Lol, to pa je neumnost. Tweezy pac ni narejen za take kilometrine.
Kdo pravi, da ne bo drazja ravno elektrika? Naceloma bi moralo biti povprasevanje v porastu, povecana infrastruktura posebej zaradi polnjenja baterih pri astronomskih moceh tudi ne bo poceni, kar se vidi ze danes, kjer je to mogoce. In to niso telefoni, kjer zadeve postanejo cenejse. Visokonapetostne komponente so drage in se j ih ne da zares pocenit.
Ne mores vzeti za elektro nek fiktivni scenarij, kjer celo trenutni pokazatelji kazejo drugace. Oziroma moras pod izracun pripisati, da polnis doma, samo ponoci itn. in izkljucis velik del ljudi.
Za prihodnost ne vemo kako se bodo gibale cene, je pa dejstvo, da ce polnis elektro hitro je lahko strosek energenta celo drazji kot doloceni ICEji. To se dogaja v vecjih mestih na hitrih polnilnicah. Tega pac ne mores ignorirat.
Torej ali racunas po danasnjih cenah ali pa si mislis, da si jasnoviden.
500.000 z Twizzjem: ja, nima se kaj pokvavarit. Če ti številka 500 tisoč ni všeč pa upoštevaj 400 tisoč, point ostaja isti.
Pri elektriki se lahko "ZAZIHRAŠ" tako da inštaliraš svojo lastno sončno elektrarno po NIŽJI ceni kot je sedaj elektrika na trgu. S tem poskrbiš da boš imel poceni elektriko ves čas v prihodnosti. Pri nafti, NE MOREŠ zvrtat lastne vrtine na svojem dvorišču. Tudi če bi lahko (pa ne moreš, ker tam nafte ni) so stroški za eno vrtino v miljonih evrov. Pri nafti si OBSOJEN na ceno kot ti jo servirajo.
Električni avto se lahko polni doma preko noči z močjo enega ali dveh sušilnikov za lase, to niso nobene astronomske moči. Ker sem v stroki, ti lahko povem da je tvoja izjava da se visokonapetostne komponente ne bodo cenile, popolna neumnosti. Seveda se bodo cenile. In tudi strošek za te komponente predstavlja zanemarljiv strošek pri izdelavi električnega avta.
Hitro polnjenje se uporablja samo na dolgih poteh in v praksi se izkaže, da lastniki električnih avtomobilov več kot 90 % polnjenja opravijo doma, tako da cena na hitrih polnilnicah nima bistvenega vpliva.
Tudi tvoja izjava da se cene energentov ne da vsaj malo napovedati je napačna.
Napisal sem dvakrat, SAMO Z NAMENOM, da ne boš spregledal!! Pa si spregledal kjub temu!! Računal sem po 1,2 EUR ceno disela! To so realne cene za današnji čas. 1,2 EUR. A moram napisat še 10x ali boš zdej videl?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
400,000 s twizijem pomeni 30, če smo realni, 40 let. Si ti že videl 20-30 let star avto, ki se ga je poceni vzdrževalo? In motor je tam najmanjši problem.
Sneznik ::
400,000 s twizijem pomeni 30, če smo realni, 40 let. Si ti že videl 20-30 let star avto, ki se ga je poceni vzdrževalo? In motor je tam najmanjši problem.
JA seveda, kar upoštevaj dva ali pa celo tri dieslske smarte in enega Twizzyja za to dobo. Ja Twizzy ima električni motor, bo zdržal komot tud 30, 40 let. Če hočeš lahko računaš novo baterijo za 3 jurje. V istem času upoštevaj dvaj dva, če ne kar tri diselske smarte.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
Ne vem zakaj me citiraš, če pa ne odgovoriš na citirano, ampak pišeš svoje bedarije naprej.
Niso nobene bedarije. Električni ti lahko kumot zdrži 5x več km kot smart diesel. Model je upošteval da je življenska doba obeh 100 tisoč km. To NI RES. NI RES!! A štekaš kaj to pomen da ni res?!
Toliko je doba mogoče za disel smarta ja. Nej kar upošteva več smartov in enega Twizzyja, kar mu bo računico ŠE POKVARILO.
TheBlueOne ::
Sem racunal to okoli elektrarne, baterije doma, avto na elektriko, ker ravno gradimo, pa ni slo skozi. Je bilo dosti prerizicno v smislu, da predpostavis, da vse deluje 30let++. Tako, da zazihrano je samo, da stane veliko na zacetko. Nek pameten ROI pa ne spravis skupaj.
In preden ugotovis, da sem prepesimisticen, ker nisem preprican, da EV b.p. zmore 10let+ brez vecjih popravil, da vsa dodatna infrastuktura drzi vsaj 20+++let ti pac povem, da sem pogledal komponente, zanesljivost Tesel, povprecna popravila itn. in bi verjetno imel doma samo drag glavobol. Mimogrede je del moje sluzbe racunati ROI in ti lahko povem, da bi se nacin s toliko predpostavkami kot jih imate elektroobozevalci v smislu nepokvarljivosti, predvidenj cen za 10let++++ itn. zdel bolj kot racunaska vaja za osnovno solo, kot pa neko pametno preracunavanje.
Toliko denarja, kot ga potrebujes za dodatno infrastrukturo raje obracam drugace, ga imam na razpolago za karkoli in nic rizika. Raje manj pazim svoj ICE, sluzim s hobiji, kot pa da vse vrnem v neko investicijo, ki potrebuje desetletja, da se vrne, bazirano na x predpostavkah. Komu pri zdravi pameti se da avto paziti desetletje, pa ja nisi z njim porocen.
In preden ugotovis, da sem prepesimisticen, ker nisem preprican, da EV b.p. zmore 10let+ brez vecjih popravil, da vsa dodatna infrastuktura drzi vsaj 20+++let ti pac povem, da sem pogledal komponente, zanesljivost Tesel, povprecna popravila itn. in bi verjetno imel doma samo drag glavobol. Mimogrede je del moje sluzbe racunati ROI in ti lahko povem, da bi se nacin s toliko predpostavkami kot jih imate elektroobozevalci v smislu nepokvarljivosti, predvidenj cen za 10let++++ itn. zdel bolj kot racunaska vaja za osnovno solo, kot pa neko pametno preracunavanje.
Toliko denarja, kot ga potrebujes za dodatno infrastrukturo raje obracam drugace, ga imam na razpolago za karkoli in nic rizika. Raje manj pazim svoj ICE, sluzim s hobiji, kot pa da vse vrnem v neko investicijo, ki potrebuje desetletja, da se vrne, bazirano na x predpostavkah. Komu pri zdravi pameti se da avto paziti desetletje, pa ja nisi z njim porocen.
Sneznik ::
Lahko samo ponovim tisto kar sem prej napisal.
Ker nisi šel računat NE VEŠ: tudi če da življensko dobo samo 200 tisoč namesto 100 tisoč se računica mnogo bolj prevezi v stran električnega.
Niso nobene bedarije. Električni ti lahko kumot zdrži 5x več km kot smart diesel. Model je upošteval da je življenska doba obeh 100 tisoč km. To NI RES. NI RES!! A štekaš kaj to pomen da ni res?!
Toliko je doba mogoče za disel smarta ja. Nej kar upošteva več smartov in enega Twizzyja, kar mu bo računico ŠE POKVARILO.
TheBlueOne ::
Mimogrede, Tweezy z najvec km na mobile.de ima 103.000km v sestih letih. To je najvec, tako da ne vzemati kot normativ. naslednji letnik 2012 z 80.000km...
Utk ::
A ti štekaš, da tudi pri ICE avtih NI MOTOR NAJVEČJI PROBLEM? Ali si pa rahlo zabit?
Od 110 rabljenih twizijev na mobile.de, imata samo dva več kot 100,000 km. Pa jih je kar nekaj iz leta 2012. To je realnost. Ne pa 20-30,000 km na leto s tem sranjem.
Od 110 rabljenih twizijev na mobile.de, imata samo dva več kot 100,000 km. Pa jih je kar nekaj iz leta 2012. To je realnost. Ne pa 20-30,000 km na leto s tem sranjem.
TheBlueOne ::
Smarte Diesel najdes tudi z okoli 300.000km.
Verjetno raja se ni ugotovila, da je Tweezy boljsa alternativa.
Verjetno raja se ni ugotovila, da je Tweezy boljsa alternativa.